|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2005 14:08:12 Titlul subiectului: Tramvaiele din Resita |
7662 |
|
Tramvaie din Resita. Pozele sunt luate de pe alte siteuri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.3 kb |
Vizualizat: |
de 53527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.99 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.52 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.69 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41 kb |
Vizualizat: |
de 50006 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.81 kb |
Vizualizat: |
de 50006 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
32.24 kb |
Vizualizat: |
de 50006 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.23 kb |
Vizualizat: |
de 50006 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2005 22:58:00 Titlul subiectului: xxxxxxx |
7779 |
|
Tramvaiele astea au 2 posturi de cinducere (unul la ficare capat) si au usi pe ambele parti, sunt Duewag GT8-Z.
GT8-urile sunt Duewag tip N?
Interesante denumiri au ales cei de la Duewag. De exemplu:
Duewag T4+B4 -> Duewag Tip L
Duewag GT6 -> Duewag tip M
Duewag GT6 sub licență pt. Austria: Duewag tip E (E, E1 sau E2 după caz)
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2005 23:26:08 Titlul subiectului: |
7794 |
|
In 2005 au venit din Frankfurt am Main 8 vagoane N produse de Duewag in 1963 (de tipul celui din ultima imagine):
#31 - ex-#811
#32 - ex-#815
#33 - ex-#817
#34 - ex-#802
#35 - ex-#810
#36 - ex-#809
#37 - ex-#816
#38 - ex-#824
Duewag GT8 (produse in anii 1966, 1969 si 1974) au venit in numar de 21 (2 pentru piese de schimb), in 1996, 1998 si 2000, din Dortmund. 10 au fost modernizate in anii '90 de catre Mittenwalder Gertebau GmbH (MGB) Mittenwalde.
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Joi 22 Dec 2005 18:48:22, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Joi 22 Dec 2005 18:42:16 Titlul subiectului: rgerg |
8632 |
|
Starea tramvaielor de degradeaza incet incet, linia la fel, deoarece nu se mai fac reconditionari care pana nu demult se faceau aproape in continuu. Cu Timis-urile ramasesem cu o singura garnituri si vreo 30 epave in depou. Pana sa primim GT8-urile, resitenii au restaurat aprox. 20 vagoane, deci 10 garnituri, care dupa ce a sosit tura 2 de GT8 au fost oprite in depou in stare foarte buna. Dupa care a venit si tura 3 si mi-am pierdut speranta sa mai vad vreun Timis pe drum. Am fost bucuros cand am vazut ca plugul pentru inlaturat zapada a fost montat pe un Timis care circula si acum. Imi pare rau pt ca mai sunt 3 garnituri trase pe dreapta in depou, oare de ce nu le mai pornesc? De ce nu pornesc macar una sau macar un vagon pe care sa-l puna pe Stavila sau nu stiu, imi pare rau . Mai ma deraneaza ca traseele tramveielor nu sunt afisate decat pe unele care sunt fixe (abtibilduri), daca tramvaiul este pus pe Stavila, pe langa abtibildul de deasupra parbrizului este pusa in geam o hartie facuta la imprimanta pe care scrie "Renk - Stavila". Sunt unele care nu au de loc afisat traseu, la ele apare traseul doar cand sunt puse pe linia de Stavila...
Ultima modificare efectuată de către Ker0seN la Dum 25 Dec 2005 21:01:19, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 22 Dec 2005 23:49:38 Titlul subiectului: bbbbbbbb |
8703 |
|
Ultima poza a lui mariooo cu tramvaiul tip N a fost facuta in Frankfurt am Main. S-ar putea ca tramvaiul respectiv sa fi ajuns la Resita, insa nu are numar de inmatriculare... nu-l putem identifica. Pe site-ul de unde l-ai luat ce scria. Poti sa-mi indici te rog site-ul.
De unde mi-am dat seama de treaba asta?
Numerele de inmatriculare a tramvaielor din Resita sunt afisate sus la afisajul liniei (oricum la Resita exista o singura linie de tramvai). Vagonul 21 din Resita este #83 GT8 din Dortmund.
Iata o alta poza facuta la Frankfurt cu un tramvai avand acelasi numar la linie, insa acest tramvai are deja numar de inmatriculare. (Acest tramvai momentan circula la Resita cu nr. #34)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.72 kb |
Vizualizat: |
de 51316 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Joi 22 Dec 2005 23:53:39, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Dec 2005 23:51:22 Titlul subiectului: |
8706 |
|
Vagoane cu 8 axe au fost produse de catre Duewag pentru diverse orase, cu diverse forme, denumiri si - cu siguranta - caracteristici tehnice. Denumirea de GT8 a fost data unor vagoane care difera chiar ca forma (ma refer la originale, nu la vagoane transformate ulterior local din GT6 in vagoane cu 8 axe, redenumite in GT8). Nu am detalii legate de diferentele tehnice dintre diversele variante de GT8. Vagonul cu 8 axe produs de Duewag pentru Frankfurt am Main a primit denumirea de N.
Fotografii cu diversele tipuri de vagoane cu 8 axe produse de Duewag se gasesc pe site-urile din Germania, nu are sens sa incepem si aici o discutie off-topic (putem, eventual, sa reluam topicul dedicat de pe forumul vechi). Vagoane GT8 si N (cum sunt cele din Resita) au fost prezentate in imaginile de mai sus.
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Joi 22 Dec 2005 23:58:25, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Dum 26 Feb 2006 14:48:45 Titlul subiectului: trtrrtrtr |
16964 |
|
Timisul cu plugul noaptea, scuzati calitatea, era frig. Timis-urile sunt preferatele mele, mai sunt 2-3 Timisuri intr-un hangar care nu reusesc sa le vad decat turela, unu din ele este 5-ul, ala cu plugu...
La noi, in perioada cand au restaurat tramvaiele, le-au vopsit la toate locul unde se pune tablita cu traseul. Prin 92 cand le-au facut din albastru-alb in rosu-alb, era pe un site unde scria ceva de tramvaie din Resita.
Poze cu tramvaiele si autobuzele din Resita facute in 21-22-23.02.2006. Link: http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/kerosen04/album?.dir=/fb66&.src=ph&.tok=phq4pcEB18B7Kfeb
La noi in Resita, cel putin, cand se facea un tramvai cu o reclama pe el, in scurt timp aparea inca unul cu aceiasi schema de culori dar fara reclame, era cate 2 din care unu avea reclama, unu nu, de ce? Nr. 4, cel cu plugu era copia fara reclama pt. tramvaiul "Colgate"- vagonul motor, vishiniu, si "Palmolive" - vagonul tractat, verde. Cel cu reclama acum este cel albastru, care a fost si cel mai bine reconditionat tramvai. Imi e dor de ele... de ce nu le mai pornesc? macar asa la orele de varf cate 1... ar fi frumos.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.63 kb |
Vizualizat: |
de 50009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.43 kb |
Vizualizat: |
de 50009 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
GT8 14
Data înscrierii: 22/Ian/2006 Ultima vizita: 23/Ian/2009 Mesaje: 8 Locație: Dortmund (Germania)
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 27 Mar 2006 12:26:05 Titlul subiectului: ddddddd |
19191 |
|
Am fost in weekend-ul trecut la Resita. Am fost placut impresionat de transportul electric local, de semenea am fost extrem de incantat de sprijinul care mi-a fost acordat in a face cele cateva poze de catre vatmani si vatmanite (erau majoritare!). Vreau sa-i multumesc in mod special domnului Gheorghe Humita al carui sprijin a fost esential pentru pozele din depou.
Am sa incerc sa prezint aici tramvaiele pe care le-am fotografiat.
Tramvaiele sunt exploatate de PRESCOM. Toate cele care circula sunt de tip Duewag. Cele cu numere intre #11-#30 sunt bi-directionale (posturi de conducere in ambele capete, am inteles de la radub ca se cheama Duewag GT8-Z, nu reusesc deloc sa ma obisnuiesc cu "mocutele" lor, nu deosebesc un GT8-Z de un Duewag-N ), iar cele mai noi, cu numere intre #31-#38 par sa fie mono-directionale (post de conducere intr-un singur capat, Duewag-N)?)).
Ca o curiozitate, in locul unde ar fi trebuit sa fie placuta indicatoare a numarului de linie este plasat numarul . . . de parc al tramvaiului, e prima oara cand vad asa ceva.
Tramvaiele au fost cumparate cu cap, sunt de un singur tip, fiind astfel mai usoara aprovizionarea cu piese de schimb. In ele este foarte curat. Biletele se cumpara de la o taxatoare care umbla prin tramvai si vine ea la tine sa-ti dea bilet. Biletul costa 1 RON/calatoria. Graficele de circulatie sunt respectate si sunt bine gandite, astfel ca sambata, intre orele 07:00 si 12:30, cat am stat in Resita, fiecare tramvai era plin, lucru demn de admirat si apreciat.
Linia este intr-o stare buna, si pe ansamblu, eu as da o nota de 9,50 din 10,00 pentru sistemul de transport electric resitean, sunt super incantat de ce am vazut acolo.
Sa incepem, totusi, cu tramvaiele.
1. Pentru inceput iata-l pe "nostalgicul" #1, un Timis-2 intr-o stare relativ buna, ba chiar foarte buna pentru vechimea acestui tip de tramvai, cred ca ar putea fi usor fi reconditionat si pastrat ca vehicul istoric. . .
2. Un alt tramvai-motor de tip Timis-2 este #4, folosit ca plug de zapada.
3. Un alt Timis-2 motor este #5.
4. Un Timis-2 remorca este #6, in mod normal pare sa fi fost remorca lui #5, daca nu s-a procedat la vreo renumerotare. Asta a ramas fara boghiuri . . . erau pe acolo prin curte niste boghiuri, poate or fi fost ale lui.
Mai erau 2 vagoane Timis-2, unul parea intr-o stare oarecum mai buna, insa nu i-am vazut nici numarul, ca prin zona lui isi aveau salasul niste caini care nu pareau foarte receptivi la intentiile mele de a face poze . . .
Cel de-al doilea dintre astea cu care n-am facut poze parea in curs de dezmembrare. Si asta era intr-o zona cu caini, iar eu eram cu sotia, asa ca nu am riscat. Daca eram singur, ma bagam eu si la ala . . .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.92 kb |
Vizualizat: |
de 51228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.59 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.69 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.55 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Lun 27 Mar 2006 14:56:57, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 27 Mar 2006 12:47:53 Titlul subiectului: eeeeeeeeee |
19195 |
|
Acum sa incepem cu GT-8 - urile.
1. #11.
2. #12
3. #13
4. #14. Cu asta a fost o problema. La ora 07:00, cand am ajuns erau in traseu 5 tramvaie. Pana la ora 09:30 au iesit in traseu si s-au intercalat intre celelalte inca 2 tramvaie, printre care si acest #14. La prima tura l-am "scapat" fiindca eram la poze in depou, se apropia si ora de plecare a trenului spre Caransebes, asa ca m-am dus la Gara Resita Sud. Trenul era la 12:35, iar #14 urma sa treaca pe acolo, dupa socotelile mele, in jur de ora 12:25-12:30, deci era la limita-la limita. A aparut in sfarsit, eram extaziat, imi gasisem pozitia, il incadrasem perfect, asteptam doar sa se indeparteze oamenii de tramvai ca sa fac poza. In ultimul moment coboara un mosulic in carje care ramane apoi langa tramvai! Am crezut ca mor, imi venea sa-l iau de acolo sa-l dau la o parte, cand il vedeam cum statea acolo fara nici o treaba . . . Hm!
5. #15
6. #16
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.07 kb |
Vizualizat: |
de 51033 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.17 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.7 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.97 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.53 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.51 kb |
Vizualizat: |
de 50007 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 27 Mar 2006 13:30:47 Titlul subiectului: ffffffffff |
19210 |
|
#17. Pentru acest #17 am sa pun mai multe poze, un pic mai detaliate. L-am ales absolut intamplator pentru a-i face poze de interior. Dupa cum puteti vedea, arata foarte bine atat la interior cat si la exterior, poate chiar mai bine decat unele tramvaie din Bucuresti.
1. Prima poza, de ansamblu, este facuta la capatul RENK. Iesea soarele si-mi venea din fata, asa ca am fost nevoit sa-mi schimb locatia, ducandu-ma la capatul de la Piata Republicii.
2. - 3. Detalii cu boghiul si cu usa.
4. - 6. Un set de 3 fotografii, cu fiecare segment in parte. Apropo, s-o folosi aceeasi notare a segmentelor ca in cazul V3A-urilor?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.23 kb |
Vizualizat: |
de 51005 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.01 kb |
Vizualizat: |
de 51005 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.21 kb |
Vizualizat: |
de 51005 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.17 kb |
Vizualizat: |
de 50008 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.69 kb |
Vizualizat: |
de 50008 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42 kb |
Vizualizat: |
de 50008 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 27 Mar 2006 13:42:01 Titlul subiectului: trztrz |
19213 |
|
Acum cateva poze de interior. Dupa cum vedeti, scaune asemantoare cu cele ale Rathgeber-urilor din Bucuresti. Insa intr-o stare foarte,foarte buna! Bravo celor din Resita pentru achizitiile facute si modul cum exploateaza aceste tramvaie.
In interiorul tramvaielor era si o "invitatie" la a nu mai face blatul, dar care pe mine m-a amuzat teribil.
Trebuie mentionat ca nu exista abonamente pe 1 zi, ci numai abonamente pe . . . 5 zile. Dar, pentru ca mai era un dar, alea 5 zile se refereau strict la Luni-Vineri, pentru ca sambata si duminica aceste abonamente nu sunt valabile!!! Asta chiar este o chestie bizara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.38 kb |
Vizualizat: |
de 51029 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.49 kb |
Vizualizat: |
de 51029 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.89 kb |
Vizualizat: |
de 51029 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.1 kb |
Vizualizat: |
de 50008 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 27 Mar 2006 13:54:02 Titlul subiectului: gggggggggggg |
19218 |
|
1. #18. cu asta am unele dubii, e posibil sa fie un "renumerotat". StraBenbahnAtlas il arata pe un #18 total diferit de cel actual. Eu am banuiala ca acel #18 din SBAtlas este actualul #14 . . . dar nu bag mana in foc.
2. #19
3. #20
4. #21
5. #22
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.43 kb |
Vizualizat: |
de 51019 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.78 kb |
Vizualizat: |
de 50008 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.52 kb |
Vizualizat: |
de 50008 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.18 kb |
Vizualizat: |
de 50008 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.69 kb |
Vizualizat: |
de 50008 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 27 Mar 2006 13:59:32 Titlul subiectului: hhhhhh |
19224 |
|
1. #23.
2. #24
3. #25
4. #26 se pare ca n-a existat sau a fost folosit ca donor de piese de schimb. Urmeaza #27.
5. Cu #28 si #29 nu am poze, nu stiu ce-i cu ele. In hala mai erau unul sau doua GT-8-uri, e posibil sa fi fost acolo. In hala n-am intrat, asa ca vom continua cu #30.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.52 kb |
Vizualizat: |
de 51018 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.99 kb |
Vizualizat: |
de 50012 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.62 kb |
Vizualizat: |
de 50012 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.92 kb |
Vizualizat: |
de 50012 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.74 kb |
Vizualizat: |
de 50012 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 27 Mar 2006 14:07:24 Titlul subiectului: iiiiiiiiiiiiiiiii |
19230 |
|
1. #31.
2. #32
3. #33. Astuia nu-i vedeam numarul de parc si l-am identificat numai datorita unui post al lui radub care indica corespondenta intre numerele de parc originale, din Germania, si cele din Resita. Asadar acest forum este util fiindca am gasit informatii care mi-au fost folositoare si m-au scos din incurcatura. Multumesc radub (Iasi).
4. - 5. #34
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.06 kb |
Vizualizat: |
de 51009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.98 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.72 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.69 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.36 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 27 Mar 2006 14:12:30 Titlul subiectului: jjjjjjjjjjjjjjjj |
19234 |
|
1. #35.
2. - 3. #36
4. #37
5. #38
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.48 kb |
Vizualizat: |
de 51875 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.42 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.94 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.1 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.3 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Lun 27 Mar 2006 21:44:41 Titlul subiectului: trztrztrztztrz |
19318 |
|
Cate ceva despre unele tramvaie. Cel cu numarul #17 este tramvaiul special care tot timpul a avut reclama la "PRESCOM" pe el, culorile prescomului au fost portocaliu cu verde, acum sunt portocaliu cu albastru si de aia tramvaiul are culoarea albastra, din pacate s-a platit mai mult, probabil, pentru reclama la "Dacia". Tramvaiul cu numarul #21 are o istorie speciala, poate ai observat diferentele dintre turela de afisaj din fata si cea din spate, in fata fiind scris negru pe alb, in spate alb pe negru. Din cate stiu s-a accidentat cu #16 mai de mult si i-a fost pusa partea din fata de la alt tramvai (probabil de la #26). Tramvaiele care au fost in cea mai proasta stare sunt #15 si #30, dar au fost reconditionate de cel putin 2 ori, un lucru destul de normal la PRESCOM. Primarul a spus de curand ca incearca sa faca rost de fonduri exterioare pentru a schimba sina si cablul de contact...
#26 nu exista. Au fost trimise 2 tramvaie din Germania pentru piese. Unul din ele cred ca este #21-le pe care l-au restaurat, cel care s-a accidentat cu #16. Cele care au traseul afisat pe carton in turela de afisaj sunt din prima tura primita. Restul au lipit un autocolant, si ultima tura nu are afisaj.
Sa pun si eu niste poze din album
Tramvaiul cu numarul 10 (daca vad eu bine)
Tramvaiul cu numarul 27
#35:
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 28 Mar 2006 15:31:53 Titlul subiectului: |
19364 |
|
Ker0seN a scris: | ...Din cate stiu s-a accidentat cu #16 mai de mult si i-a fost pusa partea din fata de la alt tramvai (probabil de la #28 daca zici ca nu este, desi eu tin minte ca era. | Da, #16 pare sa fi patit ceva, ca unul dintre "capete" arata mai ciudat, din pacate poza nu e prea buna, ca imi venea soarele din fata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.36 kb |
Vizualizat: |
de 51913 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Dum 16 Apr 2006 14:21:55 Titlul subiectului: rrrrrrrrrrrr |
20802 |
|
#13:
#21 In statie si cand il depaseam (plecase cu usile deschise din cauza fotocelulei care nu le lasa sa se inchida daca e cineva in usa):
Si numarul #22:
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Dum 16 Apr 2006 14:23:37 Titlul subiectului: tttttttttttttt |
20804 |
|
Numarul #33:
#??:
Tramvaiul #30 la semafor dupa statie (in acea statie cat e tramvaiul oprit pentru oameni semaforul e verde, dupaia se face rosu si trebuie sa stai de 2 ori ):
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Dum 16 Apr 2006 14:32:35 Titlul subiectului: jjjjjjjjjjjjjj |
20811 |
|
Niste timisuri pozate cu greu nr. #1:
Se poate observa si numarul #5 in aceasta poza:
Numarul #2, #5, #1 si remorca lui #5 care nu mai are numar, dupa ce s-a renuntat la remorci vagoanele motor au fost renumerotate, nu stiu ce numar avea remorca dar o puteti observa. Tramvaiul #2 este acum rasturnat pe o parte, cand whitewolfcata a fost acolo era rasturnat de vreo 2 zile, putea sa-i faca niste poze daca stia... :
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Dum 16 Apr 2006 14:38:01 Titlul subiectului: |
20813 |
|
Am primit raspunsul la inca o intrebare din partea Primariei Resita, adica de fapt din partea S.C. PRESCOM S.A. Tramvaiele TIMIS 2 sunt casate "integral" (nu stiu ce vrea sa inseamne) cu exceptia unui vagon motor pastrat pentru deszapezire (adica #4) .
Artistic... observati autoutilitarul cu plugul (#4):
Numarul #37:
Numarul #25 la bucla din capatul "Renk". Se poate observa si unul din autobuzele fostilor transportatori privati, ca de obicei parasit:
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Lun 05 Iun 2006 00:12:52 Titlul subiectului: |
24377 |
|
In primul rand vreau sa va spun ca in Resita, de prin 1996-1997, tramvaiele Timis2 nu mai aveau patina de franare.
Sa va povestesc ce se intampla cu tampoanele Timisurilor prin Resita. Erau folosite drept "ruda", ca la bicicleta, copii de 7-12 ani ii puteai vedea circuland pe tamponul din spate, fie la vagon fie la motor daca nu exista vagon. Alt lucru ca se rupteau "chestiile" care tineau tamponul si tamponul freca pamantul scotand scantei. Odata am vazut cum a ajuns in statie un Timis cu tamponul frecand pamantul si au sarit pasagerii din statie si au prins tamponul , frumos gest. Cat despre viteza, cred ca atingeau si 50 km/h, poate si mai mult.
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Vin 09 Iun 2006 03:36:21 Titlul subiectului: |
24722 |
|
Filmulete (scuzati tremuratul si degetele aparute in filmare, am filmat in timp ce conduceam, fiti intelegatori ):
Autospeciala de interventie la fir in actiune:
Tramvai #37:
Tramvai #35:
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Mie 04 Oct 2006 02:32:00 Titlul subiectului: |
34840 |
|
Dintre Timiș 2-uri nu circula decat plugul, restul sunt casate, dar sunt in depou de cativa ani.
Timis-urile aveau culorile asa: Rosu cu alb, Galben cu alb, Albastru cu alb si dupaia au aparut si alte nuante si combinari de culori.
De acel vagon remorca care s-a desprins de vagonul motor, cu oameni in el stie careva povestea? A mers cu spatele destul de mult, ca s-a desprins pe un pod si s-a oprit in alt motor.
Uaiii ce dor imi era de #17 cum era initial . A fost primul dintre GT8-uri care a mers pt probe pe sina .
Timis-urile au fost scoase de fostul primar care avea casa pe bulevard in zona Stavila si au fost reintroduse de actualul primar, este o prelungire de linie, deci se considera un singur traseu, traseul "1".
Tramvaiului #21 i s-au dat reclamele jos, asa ca a ramas cu schema lui de culoare :
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|