Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele IVA
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2014 21:00:14    Titlul subiectului: 174377

Sigur le mai gasesti vreo 5 - 6 ani minim pe magistrala 4 ( GdN - Basarab - Parc Bazilescu ).
Nu stiu daca mai sunt pe M 3 ( Militari - Anghel Saligny ) si mai gasesti o IVA naveta intre statiile Republica si Pantelimon.
Dar recomandarea mea este sa incerci pe M 4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2015 19:13:11    Titlul subiectului: 178929

Pe M3 s-au scos ramele IVA. Sau... daca mai e vreo una, e foarte rara, eu nu am mai vazut IVA pe M3 de cateva luni de zile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
luk777



Data înscrierii: 01/Iun/2015
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 60
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2015 09:45:41    Titlul subiectului: 179588

Matei Voineag a scris:
Azi in jurul orei 19:55 in statia Eroilor, la linia 3 (cea catre Pantelimon) era o garnitura IVA care nu avea pasageri inauntru. Confused Dupa ceva timp a pornit, dar in sensul invers (catre Industriilor/Dristor 2). Shocked Cand a ajuns la macaz a luat-o spre Industriilor. Exclamation La parbriz era pusa o hartie pe care scria "Eroilor", deci era de pe M3 (Eroilor-Industriilor). Exclamation Probabil se ducea la Depoul Industriilor.

Ma intreb ce s-o fi intamplat cu acea garnitura, mai ales ca pleca de la linia 3 care apartine Magistralei 1 (Pantelimon-Dristor 2)? Question

Probabil s-a defectat pe drum si a trebuit dusa in depou pentru reparatii sau au mutat-o dintr-un/o depou/remiza de pe M1 in alt/a depou/remiza de pe M3. Poate se defectase si au reparat-o in Depoul Ciurel si acum au mutat-o pe M3.

PS: Aproape in fiecare weekend vad o IVA care circula fara pasageri pe M1. Probabil o muta dintr-un depou in altul.
De cele mai multe ori o vad intre Piata Unirii-Eroilor, dar am vazut-o si pe la Semanatoarea. Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 429
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2015 10:30:58    Titlul subiectului: 179589

S-a desfiintat si cursa "pendula" dintre Republica si Pantelimon.
Acum, unul din 3 BM-uri ajunge la Pantelimon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6845
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Noi 2015 08:38:39    Titlul subiectului: 182499

S-a revenit la un ssitem mai vechi, acum mai multi ani, unul din trenuri intorcea la Pantelimon, alte doua la Republica.

Referitor la IVA, postez un articol de pe economica.net

Citat:
15 trenuri vechi ale Metrorex au fost modernizate de Alstom

Lucrările s-au întins pe trei ani și au vizat îmbunătățirea performanțelor de exploatare și extinderea duratei de viață ale trenurilor vechi IVA Arad. Fotografiile atașate vă prezintă aspectul comparat al trenurilor, înainte și după modernizare

Timp de trei ani, în perioada octombrie 2011 – martie 2014, Alstom a efectuat lucrări de modernizare la 15 trenuri IVA Arad din parcul Metrorex. Modernizarea ramelor a făcut parte din contractul multianual de mentenanță pe care francezii îl au cu Metrorex, astfel încât Regia nu a fost tarifată suplimentar pentru aceste lucrări. „Obiectivul principal a fost fiabilizarea, mentenabilitatea, tratarea uzurii morale acumulate în timp și asigurarea posibilităților de procurare ritmică de piese de schimb și material. Cu aceasta ocazie, au fost rezolvate circa 80% din problemele cronice de operare ale ramelor Astra. ”, potrivit Alstom.

Mai precis, lucrările au fost împărțite în două etape: îmbunătățirea performanțelor de exploatare și extinderea duratei de viață. Partea de exploatare a presupus înlocuirea elementelor pneumatice și
electrice cu soluții moderne disponibile pentru aplicații feroviare, înlocuirea convertizorului rotativ pentru servicii auxiliare cu convertizor static de fabricație nouă, înlocuirea instalației de preparare a aerului comprimat pentru frână, acționare uși și suspensie secundară cu compresor nou, dotat cu separator de ulei și instalație de dezumidificare. În plus, aparatajul de frâne(instalația de pe cutia vagonului) a fost schimbat cu totul iar controlerele de mers și frână au fost înlocuite cu un sistem de comandă format din automat programabil și contactoare reostatice.

Cât privește extinderea duratei de viață, lucrările s-au limitat la înlocuirea cablajului de înaltă tensiune și înlocuirea conductelor de aer comprimat; optimizarea și uniformizarea traseelor pneumatice.

„Principalele beneficii obținute sunt îmbunătățirea fiabilității în exploatare, prin reducerea
substanțială a numarului de defectări în serviciu, fiabilitate crescută, prin adoptarea soluției moderne de alimentare a serviciilor auxiliare de la un convertizor static(eliminarea subansamblurilor în mișcare), fiabilitate și siguranță crescută a sistemului de frânare. S-a îmbunătățit și calitatea aerului comprimat, ceea ce conduce la protejarea circuitelor și a aparatajului de aer. Materialele utilizate pentru execuția lucrărilor corespund normelor europene referitoare la emisiile toxice, fum și combustie și nu conțin azbest. Pentru lucrările de fiabilizare efectuate, Alstom Romania a obținut certificatului de omologare, conform OMT 290/2000”, spun francezii.




Lucrările de modernizare nu au presupus și schimbarea fațadei exterioare. Alstom a propus Metrorex o machetă funcțională, însă această opțiune a fost exclusă din start. De altfel, acest lucru este vizibil și din pozele atașate. Se observă că aproape toate instalațiile din trenul de rulare sunt noi, în timp ce aspectul exterior al trenului este același.

Exteriorul trenurilor nu a fost schimbat pentru că acest lucru presupunea ca Metrorex să cheltuie bani. Pentru că schimbarea fațadei nu este prinsă în contractul de mentenanță, lucrările ar fi presupus costuri pentru Metrorex, lucru pe care Regia nu a dorit să și-l asume.

Cele 15 trenuri IVA modernizate sunt folosite, în prezent, pe Magistrala 4 Gara de Nord – Parc Bazilescu și pe M3 Anghel Saligny – Preciziei.

Metrorex are în exploatare 44 de trenuri Bombardier, 16 CAF și 24 de trenuri IVA Arad. Mentenanța întregului parc de material rulant al Metrorex este asigurată de concernul francez Alstom, până în 2019.

Cu trenurile de la metrou circulă zilnic 600.000 de pasageri.

Nu inteleg un lucru totusi. Cate IVE mai circula pe M4 ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2016 10:56:48    Titlul subiectului: 183163

Poate se arata cineva doritor de plimbare cu IVA...

http://www.metrorex.ro/tarife_p776-1



tarife.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.8 kb
 Vizualizat:  de 5060 ori

tarife.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BodoMinea



Data înscrierii: 13/Dec/2015
Ultima vizita: 30/Ian/2017
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2016 00:39:25    Titlul subiectului: 183194

Aparent toți operatorii caută clienți pentru trenuri întregi. Am văzut că și CFR promova ceva de genul, și RATB cu tramvaiele (și la aceștia din urmă chiar era surprinzător de ieftin Very Happy ).

Cât despre IVE, confirm că la momentul ăsta le mai găsim doar pe M4... Au dispărut total de pe M1,2,3 (nu mai e nici pendula / naveta Republica - Pantelimon - totuși am mai întâlnit IVA fără călători la GDN1, poate venea de la depou Ciurel și urma să intre pe M4). M-am plimbat cu REM117 și ce pot să zic - de excepție.

Dacă e cineva nostalgic și vrea să vadă niște IVE... Playlist Youtube cu creații proprii găsiți aici, inclusiv cu cea rătăcită făcând manevre pe M1. (care apropo, a plecat în direcția din care a venit - nimic ciudat)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Oct 2017 18:11:16    Titlul subiectului: 192237

De ce nu este pusa in circulatie rama IVA modernizata de Alstom? Practic degeaba au modernizat-o ca nu o foloseste si nu o admira nimeni.
Clar nu putea concura cu un produs de generatie noua. Dar puteau sa o lase, sa fie unicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 472
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Oct 2017 21:25:15    Titlul subiectului: 192240

Nu mai exista. A fost casată la sfârșitul anului 2014.
Acea IVA modernizată oricum nu putea să circule, era doar un prototip/machetă, după ce Metrorex a spus că e prea mare costul unei modernizări pentru un lot mai mare, cei de la Alstom și-au luat tot de pe ea.
A fost un proiect mort din naștere, nu avea cum să concureze cu un produs nou.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community