Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele CTP (ex-RATUC)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 66, 67, 68, 69, 70  Următoare
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2017 23:33:19    Titlul subiectului: 191621

A trecut acum câteva luni (eu l-am văzut așa prima dată în mai) printr-o reparație în care a fost revopsit interiorul care era destul de degradat, și atunci i-au fost tapițate și scaunele. Modelul acela de tapițerie s-a pus și în R312, și în unele Agora L, și chiar și în cel puțin un tramvai.

Nu cred că are nicio legătură cu RATB-ul... De fapt, nu are nicio asemănare cu troleibuzele de la RATB (interiorul e făcut din total alte materiale și culori, doar scaunele erau la fel; geamurile sunt mici, deși RATB-ul și-a luat Citelis-uri cu geamuri mari; schema de vopsire nu cuprinde - RATB-ul le-a luat cu mai multe elemente vopsite cu negru, nu toată carcasa în alb.)
Eu am auzit că a venit la Cluj de nou, pentru a înlocui R312-ul 354 care a fost accidentat. Oricum, cred că e cea mai ieftină variantă posibilă de Citelis, nici nu se poate compara cu Irisbus-urile Astra albe; cu Renault-urile și Irisbus-urile RATP, cu atât mai puțin.

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 12 Sep 2017 11:57:51    Titlul subiectului: 191628

Si eu stiam ca din acest motiv a fost adus. Geamurile mi s- au parut si mie ciudate, dar asa citisem pe un forum. Clar este cel mai ieftin model si a venit de nou. A fost si intretinut deficitar si reparat oribil pe partea soferului dupa o coliziune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 12 Sep 2017 22:31:47    Titlul subiectului: 191636

Robert a scris:
reparat oribil pe partea soferului dupa o coliziune.

Unde? Eu nu văd să aibă nicio urmă



_DSC0270.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  496.34 kb
 Vizualizat:  de 11016 ori

_DSC0270.JPG



_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2017 11:52:45    Titlul subiectului: 191648

Uită-te mai bine, probabil că pe partea șoferului ai fost tentat să te uiți chiar jos. Este vorba de panourile numărul 4 și 5. Înainte și după roata din spate. Unde scrie 354 și următorul panou și acelea au fost schimbate. Iar în partea din spate nici acolo nu le-a ieșit culoarea. Crede-mă că îl văd foarte des și știu.

Neavând nici semn de Irisbus pe el, cred că a fost ceva combinație a celor de la Astra. Ar fi foarte interesant să aflăm cum de avea Astra Iribus, cu interior de troleibuz bucureștean (mă refer la scaune antivandalism gri) și geamuri ce nu au fost comandate nici de Cluj, nici de București. Ce motorizare este pe el?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2017 14:15:53    Titlul subiectului: 191650

Licitatia pentrucele 15 articulate a fost castigata de Mercedes

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/nemtii-vin-cu-autobuzele-la-cluj-s-a-semnat-contractul--163497.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2017 14:29:16    Titlul subiectului: 191651

Licitația de midibuse, se vor bate turcii pe ele. Nu cred că are nici măcar Solaris șanse de câștig, doar dacă nu îi găsește compatibili cu sistemul de taxare avem o țansă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2017 15:19:09    Titlul subiectului: 191652

Dar cine participa la licitatia pentru midibuse? Cate locuri va avea un midibus si pe ce linii vor circula?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2017 19:18:18    Titlul subiectului: 191656

Toate aceste întrebări sunt foarte bune și nu știu nici un răspuns. Putem doar specula Karsan, Isuzu....

O parte vor circula pe traseele acoperite cu cele 2 Man-uri second și mă aștept ca treptat să înlocuiască și dubele, care și acestea au o vârstă deja...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2017 19:19:19    Titlul subiectului: 191657

Știm și ce tip de Mercedes vor fi? Dacă s-a semnat contractul ar trebui să cunoaștem acest aspect nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 14 Sep 2017 20:26:52    Titlul subiectului: 191671

Azi am avut ocazia sa circul cu 555 pe linia 30. Autobuzul e intr-o stare foarte buna, scaunele sunt curate, iar ventilatia - asa rudimentara cum e - cel putin functioneaza. Spre deosebire de 548, care e foarte murdar in interior, are scaunele deja murdarite (banuiesc ca era curat cand a fost adus initial din Franta) si miroase urat a motorina in interior. Revenind la 555, desi e totusi un autobuz vechi de aproximativ 15 ani, se tine bine si e unul dintre putinele autobuze vechi, luate la mana a doua, care ar merita sa fie pastrat in circulatie inca vreo 5-6 ani. Singurul lucru care nu-mi place si la acest autobuz este ca circula cu o rudimentara tablita in geam, desi pare sa aiba afisaj matriceal.Probabil ca inca nu a fost setat afisajul, dar sper ca cei de la CTP sa il programeze in viitorul apropiat.


IMG_0254.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  320.21 kb
 Vizualizat:  de 10775 ori

IMG_0254.JPG



IMG_0255.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  288.69 kb
 Vizualizat:  de 10775 ori

IMG_0255.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 15 Sep 2017 09:55:00    Titlul subiectului: 191678

La unele deja afișajul este programat, din lotul nou. Nu sunt curățate și întreținute la noi din păcate, iar curățenia la capăt de linie se face, cum se face.

Toate încep să miroase a motorină după o perioadă la noi și mai toate încep să scoată fum după o perioadă de rulare pe plaiuri mioritice. Cauzele pot fi diverse bănuiesc...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 15 Sep 2017 10:12:53    Titlul subiectului: 191679

Adevărul este ca în Paris se întrețineau mai bine, dar și vechimea își spune cuvântul.

Cred ca si-au cam îndeplinit norma, iar faptul ca încă mai fac fata la Cluj și ca încă mai arata bine se datorează felului în care francezii le-au menținut. Sa ne gandim totuși ca nu le-au dat degeaba, deci la ei deja au început sa scârțâie.

Au mai ajuns și altele din lotul celor 12?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2017 11:16:12    Titlul subiectului: 191683

556 este cel mai mare număr pe care l-am văzut.

Sunt curios dacă o să prindem în lotul de 4 scurte Irisbus Agora cu afișaj matriceal pe jumătate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2017 22:37:30    Titlul subiectului: 191690

554 este in garajul din Gheorgheni de la capatul liniei 32.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergiu.9



Data înscrierii: 26/Sep/2015
Ultima vizita: 14/Sep/2021
Mesaje: 181
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2017 13:13:45    Titlul subiectului: 191699

557 in aceasta dimineata pe M26.
Azi la ora 13:55 l-am vazut pe 553 tot pe M26.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 130
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 30 Oct 2017 18:55:13    Titlul subiectului: 192226

559 l-am văzut circulând pe 9 și pe 35 (coloana Zorilor)
Astăzi am văzut la regionala pe 562 cu matrice pe linia 24 (Gheorgheni)

_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 30 Oct 2017 20:46:51    Titlul subiectului: 192227

Să înțeleg că au sosit toate cele 12?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2017 12:27:58    Titlul subiectului: 192276

Umbland pe internet, am dat peste niste articole referitoare la flota CTP-ului si am inceput sa-mi pun niste intrebari.

Daca ne luam dupa ce scrie in tabele, putem sa concluzionam:

-Ca ar trebui ca in 2017-2018 sa inceapa casarea flotei Renault 312 cu trei usi, insa nu am vazut asa ceva pana acum.
(totusi, lega de autobuzele respective, am observat ca toate aproape au cadrele de la geamuri gri, parca ar fi fost slefuite, ceva clar au patit)

-Pana cel tarziu in 2024 Clujul scapa de autobuze tip Agora, ceea ce oarecum e logic daca ne uitam la varsta autobuzelor, dar mi-e greu sa cred, fiind foarte multe si in stare totusi ok.

-Autobuzele Solaris Urbino 18 ar urma sa fie casate dupa doar 10-15 ani de folosinta, pe cand Iveco Urbanway dupa vreo 20 de ani de rulare, desi sunt luate cam in aceeasi perioada (2015-2016) si sunt ambele Euro 6. Chiar asa de mare este deiferenta de calitate intre Solaris si Iveco? Ca mie personal nu mi se pare. Chiar consider ca Solaris-uile sunt foarte luxoase si le apreciez in mod deosebit.

Pe de alta parte, daca ne uitam putin in urma, pana acum s-au respectat termenele de inlocuire pentru SC 10, Rocar 312 si chiar si Rocar De Simon.

Iata si link-urile:
https://www.ziardecluj.ro/autobuzele-clujului-nu-ar-fi-acceptate-de-niciun-alt-oras-european
https://clujeuropean.com/2017/04/06/parcul-ctp-cluj/



baza_autobuze-Cluj.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.17 kb
 Vizualizat:  de 9561 ori

baza_autobuze-Cluj.png



lista-autobuze-Cluj.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  371.72 kb
 Vizualizat:  de 9560 ori

lista-autobuze-Cluj.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 318
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2017 13:11:00    Titlul subiectului: 192280

Da, curioasă partea cu Solaris-urile. Și mie mi se par niște autobuze bune, nu văd de ce le-ai retrage după doar 10 ani de utilizare.
În rest, mi se par rezonanile perioadele. Probabil odată ce vor veni cele 60 de autobuze scurte, se va începe retragerea R312-urilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2017 13:23:25    Titlul subiectului: 192281

Eu le-as transforma in troleibuze, dupa vreo 7 ani de utilizare, pana inca mai sunt ok. Ca dupa, se incep a se uza si nu se mai merita...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2017 20:58:16    Titlul subiectului: 192288

Atenție la Solarisuri este menționată o perioadă de 5 ani de le începerea casării și eu sincer cred că vor fi destul care vor apuca 15 ani, poate și mai mult.

În cea ce privește R312 nu vor fi casate mai repede de martie 2018 când ajung primele autobuzete noi articulate și electrice. Poate chiar mai târziu pe când o să ajungă cele 50 - 60 de scurte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2017 00:51:44    Titlul subiectului: 192292

Legat de Solaris și Iveco, calitatea finisajelor de la Solaris lasă mult de dorit (mult plastic ieftin și carton presat), față de Iveco (multe componente metalice, și multe dintr-un plastic care pare ceva mai calitativ). În plus:
- Sunt o mulțime de Solaris-uri cu cârpe, ziare, bureți și diverse alte obiecte care țin finisajele interioare să nu vibreze.
- La multe dintre Solaris-uri, ușile au cam 0.5-1cm distanță între ele când sunt închise. Poate acel 0.5-1cm nu pare mare lucru, dar iarna la -10 grade chiar face o diferență spațiul liber respectiv. Desigur, merită spus și că ușile de la Iveco-uri sunt mult prea lente, dar măcar atunci când sunt închise, chiar sunt închise...
- Scaunele din Solaris-uri sunt absolut jalnice. Tari ca piatra, cu o formă deloc ergonomică. Probabil aceea e varianta mai ieftină, pentru că Baia Mare are în dotare troleibuze Solaris cu scaune mult mai comode și mai robuste (forma e oarecum asemănătoare, dar diferă grosimea și materialul din care sunt făcute)
- Solaris-urile sunt mult mai friguroase și mai zgomotoase, iar vara aerul condiționat mai mult face gălăgie decât frig.
- Avertizorul de la uși e absolut enervant. Mi-e milă de șoferii care trebuie să îl suporte atâtea ore pe zi...
Un singur plus pot să le dau Solaris-urilor față de Iveco-uri: sistemul audio. Boxele din Iveco-uri sună rău de tot...
Acestea sunt observațiile mele din punct de vedere al călătorului. Totuși, din punct de vedere al mentenanțel (cât de ușor se face, cât sunt de costisitoare piesele etc), sau din punct de vedere a modului în care se conduc nu pot să mă pronunț.

Legat de R312, unele au dispărut de la traseu de ceva timp. Probabil respectivele au fost retrase definitv.
Cadrele de la geamuri arată așa pentru că li s-a șters vopseaua neagră. Aia cred că e culoarea lor originală, fără vopsea.

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2017 02:14:57    Titlul subiectului: 192293

Interesante observatii legate de Solaris-uri. Mie mi-au facut o impresie foarte buna, mi-au dat impresia de siguranta.

Renault-urile 312 au fost facute de francezi pentru francezi... Era un mare progres pentru 1990 sa fabrici autobuze cu motoare Euro 3. Sunt mai longevive chiar decat unele troleibuze. Probabil de aceea nu le mai vopsesc, pentru ca urmeaza sa fie retrase. Chestiunea este ca au o goarna destul de puternica chiar si fata de unele Agore scurte.

Inca o observatie legata de Agore si R 312... La unele am vazut ca pragurile sunt refacute, sau mai bine zis invelite, in tabla argintie. Sau la anumite Agore, trapa pentru persoane cu dizabilitati nu mai sta perfect inchisa in podea... Se curbeaza un pic, se unduieste cand calci pe ea (oarecum normal, dupa atatia ani).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergiu.9



Data înscrierii: 26/Sep/2015
Ultima vizita: 14/Sep/2021
Mesaje: 181
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2017 09:03:14    Titlul subiectului: 192295

Renault-urile R312 si Agora de cand le stiu au avut probleme cu supraincalzirea la motor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2017 10:32:11    Titlul subiectului: 192297

Hai sa fim seriosi. am fost cu Mercedes euro 6 si scartaia si zdranganea de te rupea in Budapesta. Nu Solarisurile sunt de vina ca scartaie, ci drumurile din Cluj-Napoca
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 66, 67, 68, 69, 70  Următoare
Pagina 67 din 70

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community