Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 28 Iun 2011 17:15:45 Titlul subiectului: |
145112 |
|
Statia veche din prima poza e Vorosmarty Ter (daca nu cumva toate au acelasi finisaj pe pereti). Ramele "noi" sunt rusesti (sau fabricate sub licenta) prezente prin toate tarile foste comuniste, Cehia, slovacia, Polonia, si cele din spatiul ex sovietic. La fel si statiile adanci, dupa concepte similare de constructie - pentru ca vrand-nevrand nu prea ai cum sa le faci ca unele de adancime mica.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Mar 28 Iun 2011 17:25:37 Titlul subiectului: |
145113 |
|
Adaug la cele prezentate de colegul @Catalin Ghita cateva scheme preluate de pe site-ul www.metros.hu reprezentand sectiunea tunelelor si statiilor.
Cateva detalii legate de constructia statiilor de metrou din Budapesta (date preluate si traduse de pe site-ul www.metros.hu):
Statiile de mica adancime au fost construite mai ales pe M3 si sunt situate la o adancime de 5,5-9,5 m. Cele mai multe dintre aceste statii au pereti mulati si sunt cu peron lateral. Au fost construite (atat statiile cat si tunelele), in mare parte folosind sistemul "cut an cover".
Statiile de mare adancime sunt situate mai ales in zonele populate si care pot face fata la un volum de 60-80mii pasageri zilnic. Ele au fost construite folosind pereti prefabricati tubulari. Primele tunele construite, mai ales pe M2, sunt de tip "tubing de 3 tunele" si au un diametru de 8,5 m (fiecare tub). Peroanele statiilor au o lungime de 122 m si sunt situate in tunelele exterioare, legatura cu tunelul din mijloc facandu-se prin nise de acces (sunt identice cu statia Dristor1 din Bucuresti).
Un alt model de statie este cea cu "5 tunele", unde tunelele exterioare sunt destinate liniilor de metrou, urmatoarele 2 peroanelor iar tunelul din mijloc deserveste ca vestibul.
Detalii despre sectiunile tunelurilor/statiilor si marimile acestora gasiti in a doua parte a ACESTEI PAGINI
Descriere: |
Sectiune statie tip "tubing" |
|
Mărime fișier: |
57 kb |
Vizualizat: |
de 15608 ori |
|
Descriere: |
Sectiune statie tip "5 tunele" |
|
Mărime fișier: |
50.86 kb |
Vizualizat: |
de 15608 ori |
|
Descriere: |
Schita sectiune statie M3 "Nepliget" |
|
Mărime fișier: |
225.46 kb |
Vizualizat: |
de 15608 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Mai 2012 21:03:43 Titlul subiectului: |
156108 |
|
Prezint in continuare cateva statii, incep cu M1, statia Széchenyi fürdő. Penultima statie inainte de Mexikoi ut. Ce mi-a placut la aceasta statie este faptul ca este amplasata in mijlocul parcului. Iar primul lucru cand iesi din statie sunt indicatoarele spre toate destinatiile (poza 1). Statia este putin diferita de cele clasice, care se gasesc sub bulevardul Andrassy. Ca si la celellate statii, turistii se pot orienta foarte usor dupa harta, foarte vizibila, amplasata la iesirea din statie (poza 7).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.72 kb |
Vizualizat: |
de 15210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.07 kb |
Vizualizat: |
de 15210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.34 kb |
Vizualizat: |
de 15210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.02 kb |
Vizualizat: |
de 15210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.17 kb |
Vizualizat: |
de 15210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.22 kb |
Vizualizat: |
de 15210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.06 kb |
Vizualizat: |
de 15210 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Mai 2012 21:14:15 Titlul subiectului: |
156109 |
|
Undeva pe la mijlocul statiilor de pe traseul magistralei 1 sunt ceasuri care arata cat timp mai este pana vine metroul. Acestea sunt putin ciudate, merg din -30 de secunde pana in -30 de secunde, pana cand mai sunt 30 de secunde, cand scade timpul cu -15 secunde. De exemplu avem 2 minute, apoi 1 minut jumate.......................30 secunde......15 secunde.....0. Ceasurile sunt sincronizate cu sosirea ramelor in statii.
Si acum referitor la fluxul de calatori, fiindca am stat intr-un hotel in apropiere de monumentul Eroilor, si luam zilnic "metroul galben". Dimineata metreoul venea plin dinspre Mexicoi ut. In cateva statii coborau si urcau calatorii, exact statiile de transbordare, Oktogon unde calatorii puteau sa continue calatoria cu tramvaiele 4 si 6 (un fel de tramvai 41 in Bucuresti) sau Deak Ferenc ter, unde se intalnesc toate magistralele. "Metroul galben" este foarte folosit atat de localnici cat si de turisti. Ce mi-a placut este disciplina si politetea localnicilor, deoarce distanta dintre scaune este mica, scaunele sunt fata in fata, si nu prea pot sa stea doi oameni pe scaunele fata in fata, tot timpul pe unul dintre scaune, cineva statea cu spatele la geam (pe lateral).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.05 kb |
Vizualizat: |
de 15209 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Mai 2012 21:20:51 Titlul subiectului: |
156110 |
|
Acum trecem la "metroul albastru" sau M3. Din pacate vechimea trenurilor isi spune cuvantul. Prietenii mei din Budapesta mi-au spus ca in ultimul an au fost probleme tehnice cu metrourile de pe aceasta magistrala, cum ar fi scurt-circuite, mici incendii (cum au fost cu IVE-le noastre, dupa revolutie). Deocamdata nu prea se stie daca o sa vina sau nu alstomurile. La statia de Deak-Ferenc ter si alte statii care merg inspre directia Kobanya-Kispest sunt anunturi in limba ungara si engleza, referitor la faptul ca incepand de pe 30 mai se va inchide terminalul 1 al aeroportului Ferihegy si nu va functiona decat terminalul 2.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.61 kb |
Vizualizat: |
de 15208 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Mai 2012 22:34:14 Titlul subiectului: |
156114 |
|
Ce imi place la sistemul de transport public din Budapesta este faptul cum au facut conexiunile intre metrou si transportul de suprafata. In multe cazuri, unde sunt aplasate statii de metrou, sunt si terminale unde au capat de linie autobuze, tramvaie sau troleibuze (poza 4). De altfel in unele cazuri capetele de linie ale liniilor de suprafata sunt doua statii de metrou.
Si acum sa va prezint statia de pe M3, Hatar utca, penultima statie inainte de capatul sudic al "magistralei albastre" (M3), Kobanya Kispest. Aici se afla o intersectie importanta, dupa cum se vede si in harta postata la poza 1. Unul dintre bulevarde se continua cu autostrada M5 la iesirea din Budapesta. Aici isi au capatul linii de tramvai si autobuz, unele care vin dinspre suburbiile sudice ale Budapestei. Si tot aici se afla o mare parcare de masini, unde prima ora jumatate, parcarea este gratis !
Avem asadar un sistem park&ride in adevaratul sens al cuvantului. Cand am ajuns la Hatar utca era 9 dimineata, vineri, zi lucratoare. De la Deak Ferenc ter inspre Kobanya, trenurile mergeau mai mult goale. Insa dinspre Hatar utca spre centru era multa lume. Dar BKV-ul asigura o cadenta de un tren la 2 minute in orele de varf. Si se simte. Desi este flux mare de calatori, trenurile care merg inspre centru nu sunt supraglomerate, fiindca vin cam la 2 minute in orele de varf. Cand o sa avem si noi in Bucuresti sistem park&ride, asa cum este in Budapesta ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.67 kb |
Vizualizat: |
de 15203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.48 kb |
Vizualizat: |
de 15203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59 kb |
Vizualizat: |
de 15203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.99 kb |
Vizualizat: |
de 15203 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Mai 2012 22:44:30 Titlul subiectului: |
156115 |
|
Daca pe "magistrala rosie" statiile (cel putin intre gara Deli si gara Keleti) sunt cu deschidere mare in zona centrala, iar apoi se continua cu peroane inguste de-a lungul liniilor (vezi pagina precedenta a topicului) in schimb statiile de pe M3 sunt mult mai aerisite, mai largi. Ca lungime nu difera de M2. Ultimele statii de metrou inspre Kobanya si inspre Ujpest sunt cu liniile pe partea centrala, coborarea se face pe partea dreapta. In poze puteti vedea cum arata o statie "periferica" a sistemului de metrou, Hatar utca, care totusi este un nod important al transportului in comun din zona sudica a Budapestei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.69 kb |
Vizualizat: |
de 15201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.41 kb |
Vizualizat: |
de 15201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.21 kb |
Vizualizat: |
de 15201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.17 kb |
Vizualizat: |
de 15201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.39 kb |
Vizualizat: |
de 15201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.65 kb |
Vizualizat: |
de 15201 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Mai 2012 22:54:56 Titlul subiectului: |
156116 |
|
Ramanem la M3, si va prezint singura statie de pe aceasta magistrala care este la suprafata, mai exact Kobanya-Kispest. Conform site-ului urbanrail.net tronsonul cuprins intre Nagyvárad tér si Kobánya-Kispest a fost finalizat in anul 1980. De la Kobánya-Kispest se poate continua calatoria cu linia expres 200E inspre aeroportul Ferihegy. Se tot vorbeste despre o prelungire a acestei magistrale de metrou de la Kobánya-Kispest inspre aeroport. Statia are patru linii si doua peroane. De asemenea statia de metrou este paralela cu gara Kobánya-Kispest unde opresc trenurile care pleaca din gara Nyugati. Este putin amuzant pentru mine, fiindca de la Nyugati la Kobánya-Kispest poti ajunge atat cu trenul cat si cu metroul. Statia are o pasarela de acces pentru calatori (poza 2), cum intri in pasarela te iau in primire paznicii care iti cer titlul de calatorie. Din cate se pare sina a treia se afla intre sine, nu langa sine, ca in cazul metroului bucurestean (poza 8 ).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.68 kb |
Vizualizat: |
de 15200 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.68 kb |
Vizualizat: |
de 15200 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.69 kb |
Vizualizat: |
de 15200 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.1 kb |
Vizualizat: |
de 15200 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.42 kb |
Vizualizat: |
de 15200 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.29 kb |
Vizualizat: |
de 15200 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.79 kb |
Vizualizat: |
de 15200 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.91 kb |
Vizualizat: |
de 15200 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 25 Iun 2012 19:59:52 Titlul subiectului: |
156748 |
|
Stie cineva daca au fost introduse in circulatie pe M2 metrourile Alstom Metropolis?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Lun 25 Iun 2012 23:27:40 Titlul subiectului: |
156760 |
|
Inca nu, insa modelul a primit omologarea. A fost nevoie de un test de 4000km fara defecte. Daca ardea un singur bec, testul trebuia reluat. Spre comparatie, trenurile rusesti testul a fost de 100.000 km, iar singurul tren de metrou produs de Ganz a facut 70.000 km de teste (conform index.hu). Momentan sunt 3 trenuri, insa conform contractului Alstom trebuie sa predea lunar cate 3 trenuri. In total vor fi 22 de trenuri compuse din 5 vagoane.
E mare pacat ca proiectul Ganz a ajuns doar o expozitie de muzeu. Aici aveti o prezentare despre acest proiect: http://www.youtube.com/watch?v=mcYOWvAvx5U&feature=related Si aici ce a ramas, dus la muzeul din Szentendre: http://www.youtube.com/watch?v=5qeSO7_r5Io Din pacate restul trenului a fost casat.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Joi 12 Dec 2013 18:29:49 Titlul subiectului: |
169539 |
|
Linia M2 a fost trecut pe comanda automata, teoretic conducatorul sta numai ca sa supravegheze ca totul functioneaza normal.
Ei, din pacate in primele zile nici macar usile nu au vrut sa se inchida, trenurile ori nu se opreau in statie, ori nu au vrut sa mai porneasca:
http://indavideo.hu/video/Kaosz_az_M2-es_metro_vonalan
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Dec 2014 21:12:28 Titlul subiectului: |
175838 |
|
Am pozat trenurile Alstom Metropolis de pe M2. Am si calatorit cu ele (foto 1-2). Sunt aproape la fel de silentioasa ca ramele Bombardier de la noi. Din punct de vedere al organizarii interioare mi se pare ca seamana putin cu ramele CAF (foto 4).
Ramele au inscrise pe ele BKK (nu BKV-foto 3). Cred ca sunt toate ramele sosite, nu am mai vazut nici o rama model vechi pe M2 cand am fost in luna noiembrie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.59 kb |
Vizualizat: |
de 13322 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.83 kb |
Vizualizat: |
de 13322 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.73 kb |
Vizualizat: |
de 13322 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.67 kb |
Vizualizat: |
de 13322 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Dec 2014 21:15:28 Titlul subiectului: |
175839 |
|
Trenurile vechi circula in continuare pe M3. Prietenii mei din Budapesta le-au poreclit "Fire Metro", fiindca din cand in cand mai au defectiuni la partea electrica, scurt-circuite si se mai intampla sa iasa fum. Cred ca similar cu intamplarile cu IVE de la noi, de la inceputul anilor '90.
Cateva poze cu aceste rame in statia de la Podul Arpad, de pe M3, pe 8 noiembrie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.9 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.21 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.57 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.24 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Feb 2015 20:50:19 Titlul subiectului: |
177032 |
|
Statiile noii magistrale arata foarte bine, am inteles ca arhitectura unora este impresionanta. Nu am avut timp din pacate sa ma plimb cu metroul de pe noua magistrala. Am pozat intrarea in statia din piata Gellert, care mi s-a parut interesanta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.5 kb |
Vizualizat: |
de 13169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.39 kb |
Vizualizat: |
de 13169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.52 kb |
Vizualizat: |
de 13169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.04 kb |
Vizualizat: |
de 13169 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 06 Dec 2016 18:47:03 Titlul subiectului: |
187358 |
|
Din pacate ieri pe magistrala 2 a avut loc un accident. Ciudat ceea ce s-a intamplat in conditiile in care M2 este modernizata si dotata cu sisteme de semnalizare noi.
[url] http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/accident-la-metroul-din-budapesta--153313.html [/url]
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Aug 2017 08:44:08 Titlul subiectului: |
191494 |
|
Trenurile de pe Magistrala 3 au fost trimise in Rusia pentru modernizare. Primele trenuri modernizate au sosit inapoi in Budapesta. Ungurii nu prea sunt multumiti de faptul ca trenurile modernizate nu au aer conditionat.
Am pozat unul din trenurile modernizate pe 19 august, in statia Arpad.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.95 kb |
Vizualizat: |
de 9551 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.8 kb |
Vizualizat: |
de 9551 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.59 kb |
Vizualizat: |
de 9551 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Lun 06 Noi 2017 11:24:50 Titlul subiectului: |
192325 |
|
Incepand de sambata s-a inceput reabilitarea liniei M3. Sambata si duminica metroul nu circula deloc iar in timpul saptamanii circula intre Piata Lehel si Kobanya-Kispest. Lucrarile vor tine in total 3 ani.
Astazi este ziua de test privind noua organizare, si asa se pare ca nu sunt probleme, ba chiar trafic este mai scazut. Mai jos un timelapse privind circulatia autobuzelor in Piata Lehel:
http://index.indavideo.hu/video/Potlobuszok_a_Lehel_teren
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Dec 2017 22:52:10 Titlul subiectului: |
192977 |
|
Intr-adevar, pe 21-22 decembrie am fost pe M3 de la Deak Ferenc pana la Lehel si de acolo, pana la podul Arpad am luat autobuzele, care inlocuiesc metrourile. Sunt autobuze articulate, fie model Mercedes (ce am pozat) fie model Volvo. Frecventa lor este de la 45 de secunde in orele de varf, la 3 minute in afara orelor de varf. autobuzele opresc numai in zona statiilor de metrou. Un bilet pe autobuzul cu indicativul M3 este valabil si pe metrou, daca continui calatoria de la Piata Lehel. Singura conditie este sa validezi biletul si la intrarea in statia de metrou, chiar daca, in prealabil biletul a fost validat in autobuz. Budapesta are un mare avantaj, pistele speciale pentru transportul in comun. Autobuzele merg destul de repede intre statiile de metrou.
Imaginati-va cum ar fi in Bucuresti sa nu mai circule metroul si sa fie o linie naveta, fara banda speciala pentru transportul in comun.
Sigur, nu se compara civilizatia din Budapesta cu prostul gust din Bucuresti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.72 kb |
Vizualizat: |
de 8835 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.63 kb |
Vizualizat: |
de 8835 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Dec 2017 22:53:28 Titlul subiectului: |
192978 |
|
Interiorul trenurilor de pe magistrala 3 (linia albastra), renovate in Rusia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.05 kb |
Vizualizat: |
de 8834 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.17 kb |
Vizualizat: |
de 8834 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Dec 2017 22:56:04 Titlul subiectului: |
192979 |
|
La Deak Ferenc am vazut ca au aparut porti automate pentru accesul in statie. Se pare ca aceste porti automate vor fi, pe viitor intoate statiile de metrou, paznicii care verificau la intrare legitimatia de calatorie vor fi "scosi la pensie".
Acum nu stiu daca si pe M1 vor fi porti automate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.69 kb |
Vizualizat: |
de 8832 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.68 kb |
Vizualizat: |
de 8832 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.87 kb |
Vizualizat: |
de 8832 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Mai 2018 16:40:21 Titlul subiectului: |
194852 |
|
Este foarte bine semnalizat in Piata Lehel, drumul de la metrou la autobuzele inlocuitoare. Toata informatia este mura in gura.
Se anunta si in metrou si in mijloacele de transport de suprafata, faptul ca metroul se opreste la Lehel, precum si faptul ca exista autobuze care circula in locul metroului intre Lehel si Ujpest.
Pe 1 mai credeam ca nu circula metroul deloc, pe M3, asa cum se intampla in week-end, dar acesta circula pana la Lehel.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.79 kb |
Vizualizat: |
de 8135 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.68 kb |
Vizualizat: |
de 8135 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.72 kb |
Vizualizat: |
de 8135 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.53 MB |
Vizualizat: |
de 8135 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Aug 2018 15:32:03 Titlul subiectului: |
196100 |
|
Aglomeratia de la metroul din Budapesta, linia rosie (M2), la ora de varf, in statia Széll Kálmán tér (fosta Moszkva tér).
Inca nu au dat drumul la statia Kossuth Lajos tér, de pe aceeasi magistrala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.94 kb |
Vizualizat: |
de 7701 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 20:10:05 Titlul subiectului: |
198004 |
|
La statia Kalvin Ter, unde este o corespondenta intre M4 (linia verde, noua magistrala de metrou) si M3 (linia albastra), au montat aceste bare, in pasajul de corespondenta.
Ma intreb daca nu ar fi o solutie buna si in Bucuresti, la pasajul de corespondenta de la Unirii ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.52 kb |
Vizualizat: |
de 7070 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.98 kb |
Vizualizat: |
de 7070 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 20:12:40 Titlul subiectului: |
198005 |
|
Ar fi o idee, dar galeriile ar trebui lărgite puțin.
|
|
Sus |
|
|
|