Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ungaria, Budapesta: Metroul
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 1076
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 28 Iun 2011 18:15:45    Titlul subiectului: 145112

Statia veche din prima poza e Vorosmarty Ter (daca nu cumva toate au acelasi finisaj pe pereti). Ramele "noi" sunt rusesti (sau fabricate sub licenta) prezente prin toate tarile foste comuniste, Cehia, slovacia, Polonia, si cele din spatiul ex sovietic. La fel si statiile adanci, dupa concepte similare de constructie - pentru ca vrand-nevrand nu prea ai cum sa le faci ca unele de adancime mica.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Mar 28 Iun 2011 18:25:37    Titlul subiectului: 145113

Adaug la cele prezentate de colegul @Catalin Ghita cateva scheme preluate de pe site-ul www.metros.hu reprezentand sectiunea tunelelor si statiilor.
Cateva detalii legate de constructia statiilor de metrou din Budapesta (date preluate si traduse de pe site-ul www.metros.hu):
Statiile de mica adancime au fost construite mai ales pe M3 si sunt situate la o adancime de 5,5-9,5 m. Cele mai multe dintre aceste statii au pereti mulati si sunt cu peron lateral. Au fost construite (atat statiile cat si tunelele), in mare parte folosind sistemul "cut an cover".
Statiile de mare adancime sunt situate mai ales in zonele populate si care pot face fata la un volum de 60-80mii pasageri zilnic. Ele au fost construite folosind pereti prefabricati tubulari. Primele tunele construite, mai ales pe M2, sunt de tip "tubing de 3 tunele" si au un diametru de 8,5 m (fiecare tub). Peroanele statiilor au o lungime de 122 m si sunt situate in tunelele exterioare, legatura cu tunelul din mijloc facandu-se prin nise de acces (sunt identice cu statia Dristor1 din Bucuresti).
Un alt model de statie este cea cu "5 tunele", unde tunelele exterioare sunt destinate liniilor de metrou, urmatoarele 2 peroanelor iar tunelul din mijloc deserveste ca vestibul.
Detalii despre sectiunile tunelurilor/statiilor si marimile acestora gasiti in a doua parte a ACESTEI PAGINI



tubbing_allomas.jpg
 Descriere:
Sectiune statie tip "tubing"
 Mărime fișier:  57 kb
 Vizualizat:  de 6404 ori

tubbing_allomas.jpg



5alagutas_allomas.jpg
 Descriere:
Sectiune statie tip "5 tunele"
 Mărime fișier:  50.86 kb
 Vizualizat:  de 6404 ori

5alagutas_allomas.jpg



m3_16nepliget.jpg
 Descriere:
Schita sectiune statie M3 "Nepliget"
 Mărime fișier:  225.46 kb
 Vizualizat:  de 6404 ori

m3_16nepliget.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2012 22:03:43    Titlul subiectului: 156108

Prezint in continuare cateva statii, incep cu M1, statia Széchenyi fürdő. Penultima statie inainte de Mexikoi ut. Ce mi-a placut la aceasta statie este faptul ca este amplasata in mijlocul parcului. Iar primul lucru cand iesi din statie sunt indicatoarele spre toate destinatiile (poza 1). Statia este putin diferita de cele clasice, care se gasesc sub bulevardul Andrassy. Ca si la celellate statii, turistii se pot orienta foarte usor dupa harta, foarte vizibila, amplasata la iesirea din statie (poza 7).


Budapesta, 20-26 mai, 2012 414.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.72 kb
 Vizualizat:  de 6006 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 414.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 415.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.07 kb
 Vizualizat:  de 6006 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 415.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 413.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.34 kb
 Vizualizat:  de 6006 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 413.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 407.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.02 kb
 Vizualizat:  de 6006 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 407.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 408.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.17 kb
 Vizualizat:  de 6006 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 408.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 409.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.22 kb
 Vizualizat:  de 6006 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 409.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 411.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.06 kb
 Vizualizat:  de 6006 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 411.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2012 22:14:15    Titlul subiectului: 156109

Undeva pe la mijlocul statiilor de pe traseul magistralei 1 sunt ceasuri care arata cat timp mai este pana vine metroul. Acestea sunt putin ciudate, merg din -30 de secunde pana in -30 de secunde, pana cand mai sunt 30 de secunde, cand scade timpul cu -15 secunde. De exemplu avem 2 minute, apoi 1 minut jumate.......................30 secunde......15 secunde.....0. Ceasurile sunt sincronizate cu sosirea ramelor in statii.
Si acum referitor la fluxul de calatori, fiindca am stat intr-un hotel in apropiere de monumentul Eroilor, si luam zilnic "metroul galben". Dimineata metreoul venea plin dinspre Mexicoi ut. In cateva statii coborau si urcau calatorii, exact statiile de transbordare, Oktogon unde calatorii puteau sa continue calatoria cu tramvaiele 4 si 6 (un fel de tramvai 41 in Bucuresti) sau Deak Ferenc ter, unde se intalnesc toate magistralele. "Metroul galben" este foarte folosit atat de localnici cat si de turisti. Ce mi-a placut este disciplina si politetea localnicilor, deoarce distanta dintre scaune este mica, scaunele sunt fata in fata, si nu prea pot sa stea doi oameni pe scaunele fata in fata, tot timpul pe unul dintre scaune, cineva statea cu spatele la geam (pe lateral).



Budapesta, 20-26 mai, 2012 179.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.05 kb
 Vizualizat:  de 6005 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 179.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2012 22:20:51    Titlul subiectului: 156110

Acum trecem la "metroul albastru" sau M3. Din pacate vechimea trenurilor isi spune cuvantul. Prietenii mei din Budapesta mi-au spus ca in ultimul an au fost probleme tehnice cu metrourile de pe aceasta magistrala, cum ar fi scurt-circuite, mici incendii (cum au fost cu IVE-le noastre, dupa revolutie). Deocamdata nu prea se stie daca o sa vina sau nu alstomurile. La statia de Deak-Ferenc ter si alte statii care merg inspre directia Kobanya-Kispest sunt anunturi in limba ungara si engleza, referitor la faptul ca incepand de pe 30 mai se va inchide terminalul 1 al aeroportului Ferihegy si nu va functiona decat terminalul 2.


Budapesta, 20-26 mai, 2012 350.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.61 kb
 Vizualizat:  de 6004 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 350.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2012 23:34:14    Titlul subiectului: 156114

Ce imi place la sistemul de transport public din Budapesta este faptul cum au facut conexiunile intre metrou si transportul de suprafata. In multe cazuri, unde sunt aplasate statii de metrou, sunt si terminale unde au capat de linie autobuze, tramvaie sau troleibuze (poza 4). De altfel in unele cazuri capetele de linie ale liniilor de suprafata sunt doua statii de metrou.
Si acum sa va prezint statia de pe M3, Hatar utca, penultima statie inainte de capatul sudic al "magistralei albastre" (M3), Kobanya Kispest. Aici se afla o intersectie importanta, dupa cum se vede si in harta postata la poza 1. Unul dintre bulevarde se continua cu autostrada M5 la iesirea din Budapesta. Aici isi au capatul linii de tramvai si autobuz, unele care vin dinspre suburbiile sudice ale Budapestei. Si tot aici se afla o mare parcare de masini, unde prima ora jumatate, parcarea este gratis !
Avem asadar un sistem park&ride in adevaratul sens al cuvantului. Cand am ajuns la Hatar utca era 9 dimineata, vineri, zi lucratoare. De la Deak Ferenc ter inspre Kobanya, trenurile mergeau mai mult goale. Insa dinspre Hatar utca spre centru era multa lume. Dar BKV-ul asigura o cadenta de un tren la 2 minute in orele de varf. Si se simte. Desi este flux mare de calatori, trenurile care merg inspre centru nu sunt supraglomerate, fiindca vin cam la 2 minute in orele de varf. Cand o sa avem si noi in Bucuresti sistem park&ride, asa cum este in Budapesta ?



Hatar utca.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.67 kb
 Vizualizat:  de 5999 ori

Hatar utca.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 356.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.48 kb
 Vizualizat:  de 5999 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 356.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 361.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59 kb
 Vizualizat:  de 5999 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 361.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 362.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.99 kb
 Vizualizat:  de 5999 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 362.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2012 23:44:30    Titlul subiectului: 156115

Daca pe "magistrala rosie" statiile (cel putin intre gara Deli si gara Keleti) sunt cu deschidere mare in zona centrala, iar apoi se continua cu peroane inguste de-a lungul liniilor (vezi pagina precedenta a topicului) in schimb statiile de pe M3 sunt mult mai aerisite, mai largi. Ca lungime nu difera de M2. Ultimele statii de metrou inspre Kobanya si inspre Ujpest sunt cu liniile pe partea centrala, coborarea se face pe partea dreapta. In poze puteti vedea cum arata o statie "periferica" a sistemului de metrou, Hatar utca, care totusi este un nod important al transportului in comun din zona sudica a Budapestei.


Budapesta, 20-26 mai, 2012 353.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.69 kb
 Vizualizat:  de 5997 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 353.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 355.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.41 kb
 Vizualizat:  de 5997 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 355.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 351.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.21 kb
 Vizualizat:  de 5997 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 351.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 352.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.17 kb
 Vizualizat:  de 5997 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 352.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 358.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.39 kb
 Vizualizat:  de 5997 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 358.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 359.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.65 kb
 Vizualizat:  de 5997 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 359.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2012 23:54:56    Titlul subiectului: 156116

Ramanem la M3, si va prezint singura statie de pe aceasta magistrala care este la suprafata, mai exact Kobanya-Kispest. Conform site-ului urbanrail.net tronsonul cuprins intre Nagyvárad tér si Kobánya-Kispest a fost finalizat in anul 1980. De la Kobánya-Kispest se poate continua calatoria cu linia expres 200E inspre aeroportul Ferihegy. Se tot vorbeste despre o prelungire a acestei magistrale de metrou de la Kobánya-Kispest inspre aeroport. Statia are patru linii si doua peroane. De asemenea statia de metrou este paralela cu gara Kobánya-Kispest unde opresc trenurile care pleaca din gara Nyugati. Este putin amuzant pentru mine, fiindca de la Nyugati la Kobánya-Kispest poti ajunge atat cu trenul cat si cu metroul. Statia are o pasarela de acces pentru calatori (poza 2), cum intri in pasarela te iau in primire paznicii care iti cer titlul de calatorie. Din cate se pare sina a treia se afla intre sine, nu langa sine, ca in cazul metroului bucurestean (poza 8 ).


Budapesta, 20-26 mai, 2012 363.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.68 kb
 Vizualizat:  de 5996 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 363.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 364.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.68 kb
 Vizualizat:  de 5996 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 364.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 365.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.69 kb
 Vizualizat:  de 5996 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 365.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 366.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.1 kb
 Vizualizat:  de 5996 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 366.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 367.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.42 kb
 Vizualizat:  de 5996 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 367.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 368.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.29 kb
 Vizualizat:  de 5996 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 368.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 371.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.79 kb
 Vizualizat:  de 5996 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 371.jpg



Budapesta, 20-26 mai, 2012 369.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.91 kb
 Vizualizat:  de 5996 ori

Budapesta, 20-26 mai, 2012 369.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 1195
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 25 Iun 2012 20:59:52    Titlul subiectului: 156748

Stie cineva daca au fost introduse in circulatie pe M2 metrourile Alstom Metropolis?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 653
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mar 26 Iun 2012 00:27:40    Titlul subiectului: 156760

Inca nu, insa modelul a primit omologarea. A fost nevoie de un test de 4000km fara defecte. Daca ardea un singur bec, testul trebuia reluat. Spre comparatie, trenurile rusesti testul a fost de 100.000 km, iar singurul tren de metrou produs de Ganz a facut 70.000 km de teste (conform index.hu). Momentan sunt 3 trenuri, insa conform contractului Alstom trebuie sa predea lunar cate 3 trenuri. In total vor fi 22 de trenuri compuse din 5 vagoane.



E mare pacat ca proiectul Ganz a ajuns doar o expozitie de muzeu. Aici aveti o prezentare despre acest proiect: http://www.youtube.com/watch?v=mcYOWvAvx5U&feature=related Si aici ce a ramas, dus la muzeul din Szentendre: http://www.youtube.com/watch?v=5qeSO7_r5Io Din pacate restul trenului a fost casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 653
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Joi 12 Dec 2013 19:29:49    Titlul subiectului: 169539

Linia M2 a fost trecut pe comanda automata, teoretic conducatorul sta numai ca sa supravegheze ca totul functioneaza normal.

Ei, din pacate in primele zile nici macar usile nu au vrut sa se inchida, trenurile ori nu se opreau in statie, ori nu au vrut sa mai porneasca:

http://indavideo.hu/video/Kaosz_az_M2-es_metro_vonalan
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 653
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mie 26 Mar 2014 16:01:33    Titlul subiectului: 171954

Vineri se va inaugura linia 4 a metroului. Constructia a durat mai bine de 10 ani, iar costuile de constructie aproape ca au fost triple.

Am gasit niste prezentari video cu fiecare statie, din pacate nici unul nu are o subtitrare, dar sper ca imaginile sa va fie pe plac.

https://www.youtube.com/watch?v=hF4jnj-y2hU
https://www.youtube.com/watch?v=TBuYCJejijM
https://www.youtube.com/watch?v=dgvzaKt8Yow
https://www.youtube.com/watch?v=Ry_vepMtq6I
https://www.youtube.com/watch?v=mu9leiQ7JaY
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2014 22:12:28    Titlul subiectului: 175838

Am pozat trenurile Alstom Metropolis de pe M2. Am si calatorit cu ele (foto 1-2). Sunt aproape la fel de silentioasa ca ramele Bombardier de la noi. Din punct de vedere al organizarii interioare mi se pare ca seamana putin cu ramele CAF (foto 4).
Ramele au inscrise pe ele BKK (nu BKV-foto 3). Cred ca sunt toate ramele sosite, nu am mai vazut nici o rama model vechi pe M2 cand am fost in luna noiembrie.



Budapest, 7-9 noiembrie 271.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.59 kb
 Vizualizat:  de 4111 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 271.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 272.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.83 kb
 Vizualizat:  de 4111 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 272.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.73 kb
 Vizualizat:  de 4111 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 020.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 273.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.67 kb
 Vizualizat:  de 4111 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 273.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2014 22:15:28    Titlul subiectului: 175839

Trenurile vechi circula in continuare pe M3. Prietenii mei din Budapesta le-au poreclit "Fire Metro", fiindca din cand in cand mai au defectiuni la partea electrica, scurt-circuite si se mai intampla sa iasa fum. Cred ca similar cu intamplarile cu IVE de la noi, de la inceputul anilor '90.
Cateva poze cu aceste rame in statia de la Podul Arpad, de pe M3, pe 8 noiembrie.



Budapest, 7-9 noiembrie 261.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.9 kb
 Vizualizat:  de 4108 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 261.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 262.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.21 kb
 Vizualizat:  de 4108 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 262.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 263.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.57 kb
 Vizualizat:  de 4108 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 263.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 264.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.24 kb
 Vizualizat:  de 4108 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 264.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2015 21:50:19    Titlul subiectului: 177032

Statiile noii magistrale arata foarte bine, am inteles ca arhitectura unora este impresionanta. Nu am avut timp din pacate sa ma plimb cu metroul de pe noua magistrala. Am pozat intrarea in statia din piata Gellert, care mi s-a parut interesanta.


Budapest, 7-9 noiembrie 293.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.5 kb
 Vizualizat:  de 3958 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 293.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 295.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.39 kb
 Vizualizat:  de 3958 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 295.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 296.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.52 kb
 Vizualizat:  de 3958 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 296.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 298.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.04 kb
 Vizualizat:  de 3958 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 298.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 1195
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2016 19:47:03    Titlul subiectului: 187358

Din pacate ieri pe magistrala 2 a avut loc un accident. Ciudat ceea ce s-a intamplat in conditiile in care M2 este modernizata si dotata cu sisteme de semnalizare noi.
[url] http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/accident-la-metroul-din-budapesta--153313.html [/url]

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Aug 2017 09:44:08    Titlul subiectului: 191494

Trenurile de pe Magistrala 3 au fost trimise in Rusia pentru modernizare. Primele trenuri modernizate au sosit inapoi in Budapesta. Ungurii nu prea sunt multumiti de faptul ca trenurile modernizate nu au aer conditionat.
Am pozat unul din trenurile modernizate pe 19 august, in statia Arpad.



Tatra Inalta, 14-19 august 686.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.95 kb
 Vizualizat:  de 340 ori

Tatra Inalta, 14-19 august 686.jpg



Tatra Inalta, 14-19 august 687.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.8 kb
 Vizualizat:  de 340 ori

Tatra Inalta, 14-19 august 687.jpg



Tatra Inalta, 14-19 august 688.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.59 kb
 Vizualizat:  de 340 ori

Tatra Inalta, 14-19 august 688.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 653
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Lun 06 Noi 2017 12:24:50    Titlul subiectului: 192325

Incepand de sambata s-a inceput reabilitarea liniei M3. Sambata si duminica metroul nu circula deloc iar in timpul saptamanii circula intre Piata Lehel si Kobanya-Kispest. Lucrarile vor tine in total 3 ani.

Astazi este ziua de test privind noua organizare, si asa se pare ca nu sunt probleme, ba chiar trafic este mai scazut. Mai jos un timelapse privind circulatia autobuzelor in Piata Lehel:

http://index.indavideo.hu/video/Potlobuszok_a_Lehel_teren
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community