Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Sâm 07 Mar 2015 20:24:35 Titlul subiectului: |
177805 |
|
Octombrie 1991, Bd. Dinicu Golescu.
Sursa: www.flickr.com (fototak)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
536.07 kb |
Vizualizat: |
de 11788 ori |
|
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mie 08 Apr 2015 09:46:45 Titlul subiectului: |
178457 |
|
6133-6333(renumerotata)-6357
6119-6319
6139-6339
fotografiate in 1992 de Henrik Karl Nielsen
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.54 kb |
Vizualizat: |
de 11550 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.67 kb |
Vizualizat: |
de 11550 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
258.09 kb |
Vizualizat: |
de 11550 ori |
|
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 17 Apr 2015 11:16:59 Titlul subiectului: |
178641 |
|
6119 avea doua remorci, dar niciuna dintre ele nu era 6319. Mai târziu a apărut 6119+6319 galben. Poza este mai veche decât 1992, poate cel mult începutul anului 1992, la fel ca și cea cu 6139+6339(?).
În 1992 a apărut 6139+6339 în culoare galben închis și cu decupaje mari la boghiuri. În aceeași perioadă, 6154 a circulat cu o remorcă având numărul 6339, renumerotată 6338 când a apărut 6139+6339 și ulterior renumerotată în 6354.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 04 Ian 2017 06:04:39 Titlul subiectului: |
187685 |
|
Am decis sa fac EP/V3A-ul in AutoCAD. O sa dureze ceva timp lol, ca mai e pana refac toate Dacurile, dar imi trebuie dimensiuni mai exacte.
Dupa ce termin Dacurile, si EPurile o sa am elementele necesare sa fac si si V3Auri...
Deci orice dimensiuni m-ar ajuta. Dar va dura ceva timp. Cativa ani lol...(sper sa traiesc, cu sanatatea care o am lol)
Merci
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 25 Noi 2017 18:19:00 Titlul subiectului: |
192522 |
|
Vad ca nu s-a discutat despre EP/V3Aul restaurat la URAC. Am vazut pe youtube video cu el (si destule poze pe flicker. Nu le postez ca nu am dreptul, dar o cautare pe youtube si pe google si il vedeti)
Intai vreau sa zic ca ma bucur ENORM ca s-a facut, si arata dragut de tot. I-as da nota 8,5 din 10!
Sunt cateva greseli totusi. Am sa incept cu cele mai fralgrante:
1. Semnalele sunt total aiurea. Sunt stilul de "bula" noua, care apare si pe tatra. Ma refer la cele de pe pot. Ce nu inteleg, ca sunt MULTE de acest fel pe multe V3AM inca. Puteau sa inclocuiasca cu ceva nou pe un V3A si sa ia acele semnale cu rama cromata. Efort minim (mai ales la un V3A in RK) dar rezultatul ar fi maxim. Inca se poate face usor.
2. Tot acele bule pentru iluminarea de scara (sub cutia motarelor). Eu le stiu ca fiind semnale de Tatra (acele ovaloide). Cu toate casarile de Tatra, se pot lua si acum si modifica (fara a fi nevoie de revospire)
3 Lipsa de tampoane. Ma intrebam de ce arat gol putin pe fata. Acele tampoane de cauciuc intarit sunt lipsa total. Stiu ca ar fi greu de refacut, dar ceva s-ar putea crea si monta, nu?
Acum la lucruri mai greu de rectificat:
4. Vopseaua gri pe acoperis. Ele erau crem de la geam in sus, inclusiv acoperisul. Arata ciudat asa. In Oradea parca avea acoperisul vopsit gri, dar in Bucuresti nu.
5. Indicatorul de traseu este mult prea sus. E la mijlocul ornamentului/strreasina de acoperis. Hai sa zicem ca nu se vede chiar asa de rau.
6. Decupajele de la boghiuri arata ciudat. Mai bine le faceau cum erau ela inainte de 89, fara decupaje. Cu ceva tabla se rezolva.
7. Masca botului, unde sunt farurile e prea jos pentru cele modificate in transa a doua. Erau unele EP/V3A cu botul mai jos (ca asta) dar aveau 4 semmale (clasice cum am descris sus) si intre parbrize/luneta si geamuri laterale era o bareta cromata, si nu montant de tabla. Cel mai mult au circulat in modul mai ieftin/usor de fabricat, cum e acum. De asta zis ca masca trebuie ceva mai in sus. Probabil ar arata lipsa tampoanelor daca ar fi asa de sus.
Acum probleme din lipsa remorcii:
8. Clar, ii lipseste remorca! Mai e V12/V3A in Timisoara si parca remorcile lui 6001, si ar merge, mai ales ca e diferit. Dar e vorba de bani acum.
9. Lipsa remorcii duce la nevoia de semnale. Puteau sa faca o masca, cum aveau remorcile, ca asa arata ciudat. Mai bine ar fi facut gaura cu cuplajele, si suportul pentru "gardul" dintre vagoane. Asa arat pe parca ar fi gata pentru remorca, chiar daca ar avea semnale, ca totusi au existat vagoane remorca cu tratamentul acela.
Oricum, ma bucuc ca 6001 e facut si arata foarte bine circuland pe strazi din nou!
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 25 Noi 2017 20:41:06 Titlul subiectului: |
192524 |
|
O restaurare facuta in graba si cu fonduri putine ca de obicei
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 27 Noi 2017 09:57:00 Titlul subiectului: |
192547 |
|
Nu stiu daca a fost in graba, ca a durat cam un an din ce am citit, desi am gasit poze inca din 2011 cu el inceput, dar lucru serios a inceput mai tarziu.
Fonduri au fost putine, dar nimic din ce am spus nu e ceva ce nu ar putea fi rectificat mai tarziu cand va avea valoare mai mare (gen cand ar avea 100 de ani, ca V09)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 27 Noi 2017 12:34:11 Titlul subiectului: |
192554 |
|
Aceasta reconditionare ii ofera cel putin inca 15 ani de viata, iar intre timp se mai poate lucra la el, ca sa ajunga precum cele din Iasi: tramvai de colectie.
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Noi 2017 06:29:39 Titlul subiectului: |
192582 |
|
Da, decat nimic, bine ca s-a facut si asta pana la urma
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 09 Dec 2017 21:27:40 Titlul subiectului: |
192700 |
|
Dar remorca sau remorcile EP/V3A ruginesc și nu vor mai prinde acei 15 ani.
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Lun 16 Mai 2022 21:27:06 Titlul subiectului: |
213169 |
|
Varianta veche și nouă a EP-ului, primul EP/Festival și al doilea EP/V3A.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.86 kb |
Vizualizat: |
de 1909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.53 kb |
Vizualizat: |
de 1909 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|