Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autocare ROCAR 112

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 02 Mai 2006 16:29:53    Titlul subiectului: Autocare ROCAR 112 21977

Varianta DELTA


bus 0102.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.5 kb
 Vizualizat:  de 17750 ori

bus 0102.JPG



bus 0104.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.08 kb
 Vizualizat:  de 17750 ori

bus 0104.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 02 Mai 2006 23:00:49    Titlul subiectului: 22043

O vreme au fost folosite ca autocare la OJT-uri. Scoteau fum și, în plus, se mai auzea un
-grohăit (de la sistemul de evacuare)
-pufăit (de la compresor)
ATENȚIE: Aceste autobuze sunt denumite Roman, nu Rocar, deși fața e 90 % Rocar. Vezi poza. în plus, calitatea e mult mai slabă decât a Roman-urilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 03:11:30    Titlul subiectului: 22190

La modul general vorbind:
Turbo-ul a fost scos de soferi de pe motor, cica arunca uleiul pe esapament cand ii veneau dracii.
Asemenea si cutia de viteze. Initial avea cutie in 5 trepte, si GV (greu-viteza?) ma rog, posibilitatea de a modifica masina sa fie de "fuga" sau "de tras". Citez din spusele unui amic de-al meu, fost sofer pe asa ceva :" ma, cand bagai "greu" te urcai pe pereti cu ea."
apoi, au fost puse cutii de 111, in 6 trepte.
Sa vedeti cum era asezat motorul, picai pe jos de ras. Cumva oblic, aplecat catre stanga, zici ca e beat si acuma se rastoarna.
Nu prea se inghesuiau autobazele sa le cumpere. Le-au luat mai mult silite (cate 2 masini pentru fiecare autobaza mare - nu vi se pare cunoscut?). Cele 2 din Buzau erau fabricate in 1984.
Acuma aflu si eu ca se numea si Delta. Si sa ma bata Dumnezeu daca stiu dupa ce s-au inspirat cand l-au proiectat (ma cam indoiesc ca e original Rocar... nu prea facem noi lucruri originale). Are vreo idee careva?
PS. Daca vreti sa mai vedeti modele de-astea, recomand gara Obor. Ialomita si Calarasi mai fac o fuga la Bucuresti cu asa ceva (si imi pare ca unul de Ialomita inca mai are turbo pe el, dupa cum se auzea).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Iul/2018
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 10:25:28    Titlul subiectului: 22212

1. O varianta mai rara...CU USA LA SPATE din fabrica
IS03MVJ a venit la IASI cu numar de BV30UTB
2. si unul accidentat, IS09AVM...



j IS 03 MVJ....JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.69 kb
 Vizualizat:  de 17674 ori

j IS 03 MVJ....JPG



l_is_09_avm..._541.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.21 kb
 Vizualizat:  de 16806 ori

l_is_09_avm..._541.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 20:50:22    Titlul subiectului: 22274

Daca a venit cu nr. de UTB a fost autocarul de la Tractorul. Exista unul si la Roman cu nr. UAB si bine intretinut.
In varianta de cursa lunga pentru turisti aveau si WC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 690
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 23:47:26    Titlul subiectului: 22319

In 96 am fost intr-o excursie cu un astfel de autobuz. Cica autobuzul era facut pentru curse internationale. Avea WC si bar. Autobuzul nu a parasit niciodata tara. A stat foarte mult tras la dreapta in cart. Dambul Pietros. Dupa a vreme a disparut. Era alb cu dungi albastre. Probabil ca l-au casat, luand in considerare ca in 96 era deja intr-o stare jalnica (un coleg era sa cada in compartimentul motorului Shocked ) WC-ul asemana cu dulapul din MAZ. Usa era inchisa, insa cu forta bruta s-a deschis. Spre deosebire de autobuzele vestice, care au WC-uri ecologice, acesta avea WC normal, chiar si o chiuveta. Cool Pacat nu am poze...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 23:57:26    Titlul subiectului: 22323

La Cluj, cel puțin două astfel de autobuze au intrat în serviciul IRTA. Unul dintre ele arăta într-o stare de îți era mai mare mila să îl vezi. Avea numărul de înmatriculare 31 CJ 6292 (poate ultimele 3 cifre nu le rețin bine, dar prima era, în mod sigur, 6) vara, circula cu capacul motorului deschis. Schema de culoare era gri cu bleumarin. Celălalt (gri cu galben) arăta mai bine.
În 1984 am văzut un autobuz al armatei care semăna foarte mult cu Roman/Rocar 112 RDC. Totuși, avea unele diferențe:
-Capacul din spate avea două grilaje: unul pentru ventilator iar celălalt nu știu pentru ce. Era ca la modelele vechi de Setra, dar autobuzul la care mă refer era pătrățos, nu rotunjit ca Setra veche.
-Butucul axei B era subțire, nu gros.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
old lord



Data înscrierii: 23/Mai/2006
Ultima vizita: 17/Iun/2006
Mesaje: 1

MesajTrimis: Mar 23 Mai 2006 23:35:38    Titlul subiectului: Autobuze ROCAR 112 RDT 23469

este vorba de autobuzul ROCAR 112 RDT echipat cu motot D2156 MHN cu 6 cilindri in linie
P=216 CP n=2100
M=745 Nm n=1400
Ceva date:
lungime 12m
latime 2,5m
inaltime 3,15m
pneuri 10,00 R20
nr locuri 48
masa proprie 13 tone
masa totala 17,5 tone
greutatea maxima punte fata 6,5 tone
greutate maxima punte spate 11 tone
factor aerodinamic K=0.035
panta maxima 20 grade
raport putere nominala/turatie nominala 188/230 KW/rpm
cilindreea Vh=10,344 dm3
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 24 Mai 2006 00:01:17    Titlul subiectului: 23473

Cu părere de rău trebuie să spun că autobuzul respectiv a fost un eșec. A apărut prin 1985-1986. Designul are, într-adevăr, ceva original, dar calitatea execuției a lăsat foarte mult de dorit. Și mai e ceva. Autobuzul nu e Rocar, ci ROMAN. Cu privire la denumirea autobuzului, am întâlnit două variante:
-Roman/Rocar 112 RDT-S (pe forum, dar nu mai știu dacă pe cel nou sau pe cel vechi
-Roman/Rocar 112 RDC
Sau poate că te referi la un autobuz Roman fabricat în foarte puține exemplare. Eu am văzut așa ceva o singură dată în viață, în toamna lui 1984. Autobuzul avea număr de armată. Voi încerca să-i fac o descriere:
-ferestre "normale", nu aplecate în față
-două site pe capacul din spate, una corespunzătoare ventilatorului șiuna care cred că era aferentă aerotermei. ca să-ți faci o idee, gândește-te la
-Setrele vechi
-Unele modele de Sanos
cu mențiunea că acele site aveau formă dreptinghiulară, nu rotunjită
-Butucul roților axei B era scurt și subțire, nu gros și lung, ca la 112 RDC
-În jurul țevii de eșapament totul era curat; la 112 RDC deseori tot spatele era acoperit cu funingină, semn alunei funcționări defectuoase a motorului
-112 RDC au apărut la scurtă vreme după autobuzul de care spun, ceea ce mă determină să cred că RDC-ul constituie un derivat de proastă calitate a lui 112 RDT
Aș dori o confirmare / infirmare din partea lui Old Lord privitoare la aspectul autobuzului
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Mai 2006 23:38:54    Titlul subiectului: 23534

Autobuzele Rocar 112 RDT au fost facute initial pentru Irak cu motoare 8 in V turbo (puterea nu o stiu)si aer conditionat sutrak in standart.Dar este adevarat ca nu au fost prea reusite caci erau prea grele pe spate ,la peste 120 la ora nu mai aveau contact bun cu asfaltul la puntea fata de asta au fost modificate de Irakieni ,leau pus motoare mercedes care erau mai usoare
La motor 8 in v turbo e cam putin 158 KW .Este postata pe forum o placuta cu date despre motor la RDC 112 delta care pornesc de la 188KW pana la 235 KW la asa putere poate sa prinda 120 la ora
Si este modelul interurban RDT=rutier diesel turist adica AUTOCAR
Despre cutie nu stiu sigur doar ca era Made an Romania aproape sigur cu 6 trepte(nu faceau ai nostri cutii cu mai mult de 6 trepte)

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Mai 2006 09:42:56    Titlul subiectului: 23799

Rocar 112 B63GNN e parcat vis-a-vis de blocul meu. Un prieten a facut scoala pe el. Scoate un fum cand il incalzeste de afuma tot in jur, iar in iarna au trebuit sa schimbe curelele pe marginea drumului (s-au intarit de la frig si s-au rupt, ramanind fara compresor).
E autocar, nu autobuz. Nu are locuri "in picioare"
GNN are toate scaunele+ unul pentru instructor. Poate cara oricand si turisti.
Propietarii lui B 63 GNN: Fined Service Exim
telefon: 348.52.87, 674.13.01, 0722.241.143
adresa: str. Avrig, nr. 9-19 www.scoalasoferi.tripod.com da-le un telefon, sau mergi la sediul de pe Liviu Rebreanu 25, Bloc M11 scara 2, parter. E vis-avis de blocul meu.
Un 112 RDT se pare ca e exploatat de sc Aversa SA, l-am vazut trecand azi pe la Obor. Numarul era B77AVR sau AVS. Dar, ca si GNN, era autocar, nu autobuz urban .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 26 Feb 2007 14:01:37    Titlul subiectului: 76678

Iată un alt Rocar 112RDT


DB-05-SMJ-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.56 kb
 Vizualizat:  de 17309 ori

DB-05-SMJ-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2007 12:52:52    Titlul subiectului: *Rocar 112RDT-M 80832

Pliantul de prezentare pentru Rocar 112RDT-M.


ROCAR112RDT-M-01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  381.35 kb
 Vizualizat:  de 16988 ori

ROCAR112RDT-M-01.jpg



ROCAR112RDT-M-02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  394.6 kb
 Vizualizat:  de 16988 ori

ROCAR112RDT-M-02.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 942
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Dec 2008 23:22:10    Titlul subiectului: 102055

Un articol din "Informația Bucureștiului" (august 1984). Articol semnat T.B. Poza făcută de?


IMG_7517.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.39 kb
 Vizualizat:  de 15925 ori

IMG_7517.jpg



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 514
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 17 Iun 2017 00:18:29    Titlul subiectului: 190541

Am tot vazut poze cu RDT-ul si cu DAC-ul care apar in poza lui Dr2006...Albe cu dungi verzi, fistichii...
Daca in 2005 aratau asa, nu cred ca au mai trait mult.
Dar ma intreb de cine au apartinut si, RDT-ul respectiv, cam ce an de fabricatie ar avea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 514
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 22 Iun 2017 15:15:54    Titlul subiectului: 190672

Din cate am mai citit, estimez ca anul de fabricatie ar fi 1992.

Astazi, 22.06.2017, am surprins unul pe Bulevardul Lapusneanul, cotind pe Soveja. Era de culoare alba, cu fusta și cadrul geamurilor si spatele colorate cu un verde foarte inchis. Parea destul de bine intretinut.

Din cate stiu, apartin Armatei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 514
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2017 21:49:56    Titlul subiectului: 191254

Spre fericirea mea, l-am surprins si astazi urcand pe Soveja.

Nu era exagerat de zgomotos, chiar mi s-a parut cam "cumintel" pentru un autocar mai vechi de 20 de ani Very Happy.

Iata cateva poze, facute in miscare:



IMG_20170724_155921.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.09 kb
 Vizualizat:  de 4040 ori

IMG_20170724_155921.jpg



IMG_20170724_155921_012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.96 kb
 Vizualizat:  de 4040 ori

IMG_20170724_155921_012.jpg



IMG_20170724_155921_023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.59 kb
 Vizualizat:  de 4040 ori

IMG_20170724_155921_023.jpg



IMG_20170724_155921_030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.38 kb
 Vizualizat:  de 4040 ori

IMG_20170724_155921_030.jpg



IMG_20170724_155921_036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.6 kb
 Vizualizat:  de 4040 ori

IMG_20170724_155921_036.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 514
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2017 12:59:52    Titlul subiectului: 192556

Iata ce am vazut eu in Targu-Jiu pe 2 august 2017.


IMG_20170803_064343_046_edit.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.43 kb
 Vizualizat:  de 3239 ori

IMG_20170803_064343_046_edit.jpg



IMG_20170803_064343_051_edit.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.82 kb
 Vizualizat:  de 3239 ori

IMG_20170803_064343_051_edit.jpg



IMG_20170803_064343_051_edit1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.28 kb
 Vizualizat:  de 3239 ori

IMG_20170803_064343_051_edit1.jpg



IMG_20170803_064343_068_edit.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.68 kb
 Vizualizat:  de 3239 ori

IMG_20170803_064343_068_edit.jpg



IMG_20170803_064343_079_edit.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.46 kb
 Vizualizat:  de 3239 ori

IMG_20170803_064343_079_edit.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Sep/2018
Mesaje: 778
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 03 Dec 2017 21:16:53    Titlul subiectului: 192637

Superb! Nu credeam ca mai sunt, si in asa stare.

Ce as spera ca il vor tine, ca totusi a fost un exemplu bun. Ma intreb ce motor avea.

Mai tii minte cum suna? Era ca un Dac normal sau mai cu bas, sau cu un suier pe langa motor? Erau unuele cu motor V8 turbo care mergea bine de tot.

(Si iar intreb Very Happy i-ai prins numarul de inmatriculare? Daca nu vrei sa postezi public ai putea sa imi dai un pm. Vreau sa vad daca e acelasi Roman de armata intr-o alta poza cu ani inainte)

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 514
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 03 Dec 2017 23:11:57    Titlul subiectului: 192639

Sunetul nu era de DAC, știu asta în condițiile în care simultan treceau câteva DAC-uri pe acolo, și sunau diferit. Smile. Parca avea un sunet mai de bas... o tonalitate joasa, la fel ca cel din Constanta, pozat mai sus.

Pozele sunt apropiate, cu Zoom, caci se afla pe celalalt sens de circulație, la destul de multi metri de mine. Poate din prima poza sa putem deduce cate ceva... sigur începe cu "A", asta este destul de vizibil. Am pozat în serie, acumulând mii de poze intr-o singura zi... Trebuie sa mai cercetez.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
laur5287



Data înscrierii: 11/Dec/2008
Ultima vizita: 26/Aug/2018
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2017 20:18:27    Titlul subiectului: Re: *Rocar 112RDT-M 192664

Catalin Ghita a scris:
Pliantul de prezentare pentru Rocar 112RDT-M.


Ce rol avea acea usa mica din spate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2017 17:10:41    Titlul subiectului: 192717

Cred ca era pentru evacuarea pasagerilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Sep/2018
Mesaje: 778
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2017 18:58:06    Titlul subiectului: 192726

Rocar a scris:
Sunetul nu era de DAC, știu asta în condițiile în care simultan treceau câteva DAC-uri pe acolo, și sunau diferit. Smile. Parca avea un sunet mai de bas... o tonalitate joasa, la fel ca cel din Constanta, pozat mai sus.

Pozele sunt apropiate, cu Zoom, caci se afla pe celalalt sens de circulație, la destul de multi metri de mine. Poate din prima poza sa putem deduce cate ceva... sigur începe cu "A", asta este destul de vizibil. Am pozat în serie, acumulând mii de poze intr-o singura zi... Trebuie sa mai cercetez.


Atunci e motor turbo V8. Nu cred ca erau multe, si majoritatea prototipurilor au ajuns la armata oricum.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community