Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Discutii generale despre transportul in comun din Oradea
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 12 Dec 2015 14:19:07    Titlul subiectului: Discutii generale despre transportul in comun din Oradea 182821

Am deschis acest topic pentru discutiile ce nu se potrivesc in alte topice ale judetului.
Daca un panou dintr-o statie arata la timpul de sosire al unui tramvai ceva de genul 3R...............[+] >>> inseamna ca este o defectiune pe traseu? Este vorba de panoul din statia Piata Decebal sens spre centru care arata astfel pentru 3R , acum vreo ora jumatate. Panoul a aratat frecventa pentru 1R , iar pentru 3R :[+]3;[+]2;[+]1 minute apoi nu s-a mai schimbat nimic pentru 3R , ramand tot 3R..............[+]>>>. Intre timp a venit un 1R care mergea la depou , respectand frecventa afisata pentru el si aratand 1R..............>>> atunci cand s-a aflat in statie, deci au fost doua 1R unul dupa altul la distanta de vreo 10-15 minute si nici un 3R chiar daca , conform panoului , ar fi trebuit sa fie si un 3R. Pe sensul spre Olosig panoul afisa >>> daca tramvaiul era in statie sau 3;2;1 etc. minute pana la sosirea vehiculului.
Daca controlorii uita sa se ponteze de coborare din tramvai nu mai pot fi folosite pontatoarele pentru abonamente?
S-a intamplat in tramvaiul mentionat mai sus , care se ratragea , un KT4D. Pana la urcarea controlorilor pontatoarele au functionat normal , apoi dupa coborarea acestora , toti calatorii primeau eroare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreibh



Data înscrierii: 03/Apr/2013
Ultima vizita: 12/Mai/2016
Mesaje: 7

MesajTrimis: Lun 14 Dec 2015 09:30:07    Titlul subiectului: [+] 182883

Semnul [+], atat la tramvaie cat si la autobuse indica faptul ca acestea au rampa pentru persoane cu dizabilitati. Semnul apare la ULF si la Volvo si Solaris.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 14 Dec 2015 14:47:42    Titlul subiectului: 182884

Panoul indica timpul in care va sosi urmatorul mijloc de transport in comun. Cu cat tramvaiul sau autobuzul se afla mai aproape de statie, cu atat timpul afisat pe panou va scadea: 3 min, 2 min, 1 min si de multe ori poate fi observat semnul >>>. Semnul >>> nu indica vreo defectiune pe traseu ci faptul ca tramvaiul este foarte aproape de statie (sub un minut pana la statie), in statie sau tocmai ce-a plecat. De obicei semnul >>> apare cand tramvaiul se afla in statie, insa el poate aparea si cand tramvaiul este foarte aproape de statie. Exemplu: astepti 3N in statie la magazinul Crisul. Tramvaiul se afla intre gara si magazinul Crisul, dar din cauza aglomeratiei el ajunge foarte greu la statie. Cand tramvaiul se afla la cateva sute de metri inainte de statie, pe panou apare deja >>>, chiar daca din locul in care se afla si pana sa ajunga in statie mai trec 2-3 minute, pentru ca daca n-ar fi aglomerat, acea distanta cat mai are tramvaiul pana in statie s-ar face in mai putin de un minut. Semnul >>> mai poate ramane pe panou si dupa plecare tramvaiului. Alt exemplu: ajungi in statie la biserica Emanuel, te uiti pe panou si vezi 3R >>>. Astepti, dar tramvaiul nu mai vine. Asta inseamna ca tramvaiul tocmai a plecat, tu nu l-ai mai vazut pentru ca intrase deja pe Primariei si din statie de la Emanuel nu mai ai cum sa-l vezi, iar panoul nu s-a actualizat inca. Orice defectiune, stationare sau alte probleme sunt mentionate pe panou, pe primul rand de sus.

Inainte sa coboare din tramvai, controlorii trebuie sa scoata validatoarele din modul control. Uneori insa controlorii uita sa scoata validatoarele din acel mod sau coboara grabiti cu alte probleme, iar validatorul ramane pe modul control. In acel moment vatmanul poate scoate validatorul din modul de control, apasand tasta F4 de la aparatul GPS din cabina. In cazul in care nu sunt controlori in tramvai dar validatoarele au ramas pe modul control, poate fi anuntat vatmanul si problema se rezolva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 14 Dec 2015 19:31:14    Titlul subiectului: 182885

Stiu ca >>> inseamna ca tramvaiul se afla in statie sau in apropiere dar nu imi explic de ce arata intruna tot asa si tramvaiul nu mai aparea.Panourile din statii nu sunt legate la GPS-ul tramvaiului? Nu avea cum sa fi trecut , pana mi-am luat bilet a trecut un 1R , moment in care pentru 3R mai erau vreo 3-4 minute pana la sosire , iar dupa scurgera timpului a ramas tot >>>, plus ca de la Piata Decebal se vede pana la Olosig si tramvaiul nu era nicaieri ; de ce nu s-a schimbat la frecventa urmatorului 3R , daca presupunem ca a trecut?.Si ceilalti calatori se intrebau de ce nu mai vine 3R-ul.Apoi a venit acel KT4D , pe 1R spre depou in care m-am urcat , iar panoul arata pentru ambele linii >>>.La randul de sus nu am fost atent ce scria. Embarassed
Nimeni nu i-a spus vatmanitei despre problema , unii incercau de 2-3 ori apoi se dadeau batuti.Iar eu , circuland foarte rar cu transportul in coumn si nefolosind pana acum pontatoarele , nu am avut inspiratia sa ii spun despre problema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2015 14:14:19    Titlul subiectului: 182934

Aici vorbim deja despre o eroare. Si apar de multe ori erori. O alta eroare ce mai apare este ca in loc de (exemplu) 3N spre statia Nufarul 2 min, sa apara >>> spre statia Nufarul 2 min.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2016 10:19:45    Titlul subiectului: 184776

Avand in vedere ca de ieri au inceput cursele aeriene internationale, OTL nu va introduce o linie de autobuz pana la aeroport sau se va prelungi macar una dintre liniile 19 sau 23 in jurul orelor de aterizare/decolare a avioanelor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2016 09:07:25    Titlul subiectului: 185083

Deocamdata sunt curse charter si pasagerii sunt transportati cu autocarele private de la aeroport la destinatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 01 Iun 2016 07:09:52    Titlul subiectului: 185464

Astazi la ora 18 , in bucla de intoarcere de la Pod CFR , va fi prezentat tramvaiul copiilor de anul acesta , care va avea autocolant cu desenele elevilor castigatori la concursul "Prietenul meu tramvaiul".
Bihon a scris:
Prieten pe șine

După-amiază, de la ora 18:00, în bucla de la Pod CFR, vor fi premiați elevii de la școlile din Bihor care au participat la concursul de desene „Prietenul meu, Tramvaiul”.

Aflat la a treia ediție, proiectul este inițiativa OTL SA, în colaborare cu Inspectoratul Școlar Județean Bihor. Anual, unul dintre tramvaiele OTL este redecorat cu un autocolant care conține desenele desemnate câștigătoare în urma selecțiilor care au avut loc. În acest an, la marcarea a 110 ani de transport public cu tramvaie electrice, va fi decorat un tramvai care va circula „împodobit” cu aceste desene începând din 1 iunie 2016. „Invităm cu drag orădenii să participe la festivitatea de premiere și apoi la o plimbare cu tramvaiul decorat”, transmite OTL SA

http://www.bihon.ro/gratuitati-si-distractii-de-1-iunie/1649511
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 31 Ian 2017 00:48:49    Titlul subiectului: 188162

Am observat in numeroase orase fiecare vagon de pe o linie se identifica cu un numar expresie denumita "tura". Numarul turei. Primul tramvai care iese dimineata pe traseu pe linia respectiva primeste tura 1 al doilea evident va fi tura 2. La Bucuresti si la Timisoara (cu multi ani in urma se si afisa, acum nu se mai afiseaza) am observat aceasta clasificare a vagoanelor de pe o linie.
La Oradea nu am auzit nici macar sa se vorbeasca de acest termen.
Daca nu e un secret Timi poti sa ne dai detalii despre toate posibilitatile privind ora inceperii serviciului (schimbul I si schimbul II la fel) si orele la care poti termina serviciul pe acea zi. Este o tema interesanta despre care nu s-a scris pana acum saau nu am gasit eu topicul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 29 Iun 2017 23:26:39    Titlul subiectului: 190811

Am o propunere pentru membrii oradeni ai forumului si nu numai.
Avand in vedere ca pe pagina STFP dedicata transportului in comun din orasul nostru nu au fost adugate imagini noi din 2010 si ca parcul s-a schimbat in acest timp , aducandu-se autobuze noi sau second hand si inlocuindu-se unele tramvaie Tatra T4D-B4D , as dori ca in urmatoarea perioada sa adunam imagni de calitate cu vehiculele OTL-ului pentru a contribui la acea pagina.
Pentru a va fi acceptate pozele trebuie sa aveti in vedere urmatoarele sfaturi si conditii prezentate in linkurile de mai jos:
http://otl.stfp.net/?impl
http://upload.stfp.net/
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=6508
De asemenea din primul link puteti sa trimiteti pozele autorului paginii.
De saptamana viitoare voi avea la dispozitie aproximativ doua saptamani pentru a ma apuca de treaba. Wink

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2017 23:39:10    Titlul subiectului: 192620

Daca tot sunt scoase in ultima perioada in weekend liniile 1N/R 3N/R si inlocuite cu 4N/R (Nufarul-Pod CFR) , as propune infiintarea a doua trasee circulare , unul sa mearga Piata Unirii-Gara-Olosig-Bulevardul Decebal-Piata Unirii (R) , respectiv Piata Unirii-Bulevardul Decebal-Olosig-Gara-Piata Unirii (N) , cu cate 1-2 tramvaie , ce credeti?
Stiu ca se doreste reducerea costurilor de operare , dar nu mi se pare o idee foarte buna anularea legaturilor directe intre Bulevardul Decebal/strada Primariei si strada Republicii/Gara. In plus , in acest fel , pentru cei cu bilet (cu doua calatorii) , este mai rentabil sa mearga pe jos pentru a nu astepta doua tramvaie si pentru a nu composta ambele capete ale biletului.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2017 19:47:41    Titlul subiectului: 192671

Da e just ce zici tu din punctul de vedere al calatorului, dar d.p.d.v economic nu este (asta a fost si motivul schimbarii, reducerea costurilor de exploatare). La fel nici din perspectiva vatmanului nu este aplicabila o linie circulara:
1 - unde ar face pauza? Mereu ar avea calatori care se grabesc, ca oricum tramvaiele au o viteza cel mult satisfacatoare nu ca in Vest unde se accelereaza chiar excesiv de tare (daca nu te tii bine, cazi) pana la cel putin 50km/h, iar in caz de cale de rulare dedicata la Ostrava cu un T3R.P am mers constant cu 65km/h,
2 - unde s-ar duce in caz de nevoi biologice firesti? La Gara jos in pasaj? Acolo ar lua cele mai multe injuraturi la revenire chiar si de la colegi de pe linia 4 care ar astepta dupa el. Omul nu e robot... cand vor fi tramvaie robotizate va fi posibila aceasta linie circulara sa mearga fara pauza.
Ideea mea sa mearga doua ture si la a treia sa mearga la Nufarul pentru pauza dupa care sa revina, in timp ce un alt vagon intors de la Nufarul sa intre in locul lui nu stiu cum e posibil sa se sincronizeze bine.
S-ar putea face o analiza al gradului de ocupare al vagonului pe linia 2 intre statiile Aviatorilor si capat Iosia. Am impresia ca aici pe acest sector exista un flux foarte mic de calatori fiind doar case fara un vad comercial sau zona industriala adica se transporta aer vrac... Daca se va construi noua varianta de cale de rulare pe la Auchan nu m-as mira sa se renunte la exploatarea acestui segment.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2017 20:04:11    Titlul subiectului: 192672

tcm a scris:
Am o propunere pentru membrii oradeni ai forumului si nu numai.

Eu am renuntat sa contribui la aceasta baza de date pentru ca trebuie sa ideplinesti cu strictete o gramada de conditii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2017 20:51:13    Titlul subiectului: 192674

Eu i-am trimis domnului STFP niste poze facute cand am fost in tara. Majoritatea au fost si uploadate pe site. Cand voi mai ajunge prin Oradea , voi mai incerca sa fac poze in special la vehiculele care nu sunt pe pagina sau la cele pe care nu le am in arhiva personala. Este drept , sunt cam greu de respectat toate cerintele , unghi , fara stalpi sau alte elemente de decor , sa bata lumina pe vehicul , dar ma voi stradui. Very Happy Daca cineva cauta pe google poze cu mijloace de transport in comun din Romania , de obicei imaginile de pe site-ul respectiv apar primele si de aceea as vrea sa fie cat mai complet. Wink
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2017 18:46:02    Titlul subiectului: 192724

De ce anume cerinta cu unghiul? Sunt multe cazuri in care unghiuri din stanga (dpdv sofer) sau din spate are ajuta mai mult la identificarea de model si diferente. (putin offtopic)
_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2017 19:32:27    Titlul subiectului: 192727

Asa mi s-a spus , si deoarece orice poze pot fi postate pe forum , pe pagina respectiva sunt uploadate doar imaginile calitative trimise de autori. Pe mine nu ma deranjeaza , dimpotriva in acest fel incerc sa fac fotografii cat mai bune.
"Pentru a pastra unitatea stilistica si functionala a site-ului pot accepta doar poze care, intocmai ca si pozele facute de mine, intrunesc urmatoarele criterii:

Rezolutie macar 1024x768, preferabil 1280x960 sau mai mult; 2048x1536 e ideal;
Sa nu fie prelucrate ulterior (decupate, editate samd);
Accept imagini doar de la autorii lor; ele trebuie sa fie libere de restrictii si sa poata fi folosite liber de catre oricine;
Imagini facute preferabil din partea fata-dreapta a vehiculului, cu numarul de parc, cel de inmatriculare (daca exista) si linia clar vizibile;
Preferabil fara desene/texte/logo-uri cu numele autorului sau cu astfel de elemente cat mai mici si discrete."
http://otl.stfp.net/?impl
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=6508

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2017 16:22:05    Titlul subiectului: 192755

De calitate sunt de acord. Pe forum merg (si pentru ce fac eu, merge orice) dar ar fi frumos sa aflu care din De Simoane sunt -220 si care -230 (ca toate listele pe care le-am vazut sunt incorecte), si de la ce numar in sus panoul de sigurante e mutat inauntru (adica lipsa capacul de sub geam sofer, cca 1260)

In fine, aflu eu, dar e un site foarte bun.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2018 23:13:40    Titlul subiectului: 194509

O galerie foto cu tramvaie din Oradea facuta in prajma sarbatorilor Pascale de catre un pasionat neamt. https://www.flickr.com/photos/tram2000/sets/72157666062187477/with/41591168262/
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 02 Mai 2018 18:36:13    Titlul subiectului: 194637

Interviu cu primarul Ilie Bolojan despre dezvoltarea orasului Oradea.
https://www.youtube.com/watch?v=vbvLHQLmUgs
Discutiile privind transportul in comun sunt de la minutele 0:26:34-0:33:10 respectiv 1:44:40-1:45:25.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2018 16:31:32    Titlul subiectului: 195772

Mi-e rusine, dar a trebuit sa aflu de la un pasionat din Bucuresti, ca OTL are pe pagina lui posibilitatea urmaririi in timp real a vagoanelor, chiar fiind identificate dupa numarul de parc si tipul vagonului.
Sunt insa multe greseli de corectat:
- pe harta la amplasarea statiilor:
- Linia2 sensul spre Nufarul statia Calea Aradului a fost candva unde este acum afisat dar s-a mutat de ani buni in rondul sensului giratoriu.
- Linia 1 statia Pasaj Dacia e mai spre vest nu la intersectia cu Str. Transilvaniei.
- Linia 1 si 3 statia Gara Centrala de pe ambele sensuri e mai spre nord
- Linia 1 si 3 statia e mai spre SE unde este pus si pe Google Maps.
- Linia 1 si 3 statia Magheru e mult mai spre SE inainte de intersectia cu Aleea Strandului/Parcul Traian.
- Linia 1N si 3N statia Piata Unirii linia pe harta face un "V" ireal si e mai spre vest decat e pe harta
- Linia 1R si 3R statia Piata Unirii statia in realitate e mai spre est un pic decat cum e marcat pe harta
- Linia 1N si 3N statia Podul Decebal e mai spre NE in realitate decat pe harta
- Linia 2, 3N si 3R statia Piata Cetatii e mai spre nord decat e marcat pe harta
- Linia 2, 3N si 3R statia Muntele Gaina e mai la sud
- Linia 2, 3N si 3R statia Bisericuta in realitate e mai spre NV in partea cealalta a intersectiei.

- la numarul de parc afisat la vagoane:
- #200 Cod vagon: 200 Nr. OTL: 6064 (e fostul numar din Berlin) ar trebui sa fie tot 200
- #213 Cod vagon 213 Nr. OTL 214 (azi am iesit sa verific care e defapt vagonul)
- #212 Cod vagon 212 Nr. OTL 213

Cineva si-a batut joc de aceasta harta ori nu e oradean!



OTL harta.jpg
 Descriere:
Vagonul #213 care e evidentiat ca 214.
 Mărime fișier:  91.66 kb
 Vizualizat:  de 15026 ori

OTL harta.jpg




Ultima modificare efectuată zsizsi la Mar 17 Iul 2018 17:00:43, modificat de 4 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2018 16:55:00    Titlul subiectului: 195773

Cred ca a fost adaugata recent aceasta optiune , nu tin minte sa fi avut posibilitatea de a urmari vehiculele OTL in timp real altundeva in afara de centrul lor de monitorizare. Amplasarea statiilor lasa de dorit de mult , sunt unele care apar in locatia veche , sunt altele care sunt trecute de doua ori pe un sens pentru aceeasi linie (de exemplu Biserica cu Luna pentru linia 10).
Totusi pe langa ce a spus Zsizsi cred ca mai sunt si alte greseli , de exemplu la momentul scrierii acstui mesaj pe linia 10 apare doar un singur autobuz , Volvoul 76 , iar pe 14 doar doua autobuze Volvoul 139 si Mercedesul 130. Ceea ce mi se pare ciudat , nu cred ca sunt afisate toate vehiculele de pe traseu , adica din cate stiu pe 10 erau cel putin doua autobuze daca nu chiar 3 in acelasi timp , iar pe 14 minim 4. La tramvaie este aceeasi poveste doar 3 garnituri pe 1R , 4 pe 1N , 3 pe 2 , doua pe 3N si 3 pe 3R. Sa fie doar 7 tramvaie in total pe 1 (fara 44 sau cel care merge la Sinteza) si 8 tramvaie pe 3?
Edit: se pare ca nu sunt afisate vehiculele care sunt la capat de linie , pe 10 nu mai apare nici un autobuz acum iar pe 14 au aparut 141 si 147 si a disparut 130.



exemplu linia 14.png
 Descriere:
Exemplu vehiculelor din linia 14
 Mărime fișier:  388.8 kb
 Vizualizat:  de 15014 ori

exemplu linia 14.png



Exemplu linia 3N.png
 Descriere:
Exemplu tramvaielor din linia 3N
 Mărime fișier:  389.3 kb
 Vizualizat:  de 15014 ori

Exemplu linia 3N.png



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2018 17:46:21    Titlul subiectului: 195774

Functia aceasta a fost activa inca de acum cam 6 ani, insa a fost dezactivata cam pentru un an.
Ar fi extrem de utila o aplicatie mobila integrata...

_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2018 21:35:48    Titlul subiectului: 195775

Desi am intrat destul de mult pe pagina respectiva pentru ca aveam un proiect pentru un simulator si imi trebuiau denumirile statiilor si traseele exacte ale autobuzelor , nu am observat nici o data vehiculele afisate.
Da ar fi utila o asftel de aplicatie , la Timisoara daca nu ma insel a fost facuta o astfel de aplicatie de pasionati care aveau cunostinte de IT in colaboare cu RATT-ul.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2018 17:23:47    Titlul subiectului: 195937

Un proiect interesant , nu stiu daca exista asa ceva in alte orase chiar si din strainatate , afisarea pe panourile din statii a codurilor de vreme rea sau a alarmelor.
Bihon: Avertizări meteo pe panourile OTL din Oradea
Pe panourile OTL vor fi afișate mesaje de informare/atenționare/avertizare a populației, în urma unei colaborări între Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Crișana” al județului Bihor și Oradea Transport Local (OTL) S.A.

Sistemul de avertizare a fost prezentat în cadrul unei conferințe de presă comune, desfășurată luni dimineața, la care au participat din partea ISU Crișana: Inspectorul șef colonel Caba Sorin Mihai, adjunct al inspectorului șef, locotenent – colonel Zoicaș Florin, purtător de cuvânt maior Camelia Roșca, iar din partea OTL: directorul general inginer Pop Viorel Mircea, inginer de sistem Negruț Horia și purtător de cuvânt Carmen Tocuț.

Orădenii vor putea viziona pe panouri informații referitoare la avertizările meteo, dar și despre exercițiile de testare a sistemului de alarmare publică.

„Odată ce dispeceratul nostru primește informarea, va comunica în cel mai scurt timp dispeceratului de la OTL perioada și informația necesară în așa fel încât pe durata acestui cod mesajul va apărea în toate stațiile instantaneu”, a precizat inspectorul șef ISU Crișana, colonel Caba Sorin Mihai

Potrivit ISU Crișana, în momentul primirii avertizării transmise de Administrația Națională de Meteorologie, valabilă pentru municipiul Oradea, Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Crișana” al județului Bihor va comunica dispeceratului OTL mesajul de avertizare, acesta urmând a fi afișat, pe toată durata de valabilitate precizată de ANM, pe fiecare din panourile aflate în stațiile OTL.

„Studiem posibilitatea ca toate aceste mesaje să le afișăm în continuare și pe autobuze și tramvaie, dar afișajele din acestea nu pot fi date din dispecerat direct și trebuie updatate de către șoferi sau vatmani”, completează directorul OTL, Pop Viorel Mircea.

Astfel, pentru ca cetățenii să poată lua măsurile necesare de protecție în vederea preîntâmpinării situațiilor de urgență pe timpul manifestării fenomenelor meteorologice periculoase, în funcție de fenomenul avertizat și de intensitatea acestuia, pe panourile precizate vor apărea mesajele corespunzătoare, ca de pildă:

“Cod portocaliu – Vânt puternic”;

“Cod portocaliu – Ploi însemnate cantitativ”;

“Cod portocaliu – Descărcări electrice și grindină”;

“Cod portocaliu- Fenomene meteo periculoase”;

“Cod roșu – Vânt puternic”;

“Cod roșu – Ploi însemnate cantitativ”

“Cod roșu – Descărcări electrice și grindină”

“Cod roșu – Fenomene meteo periculoase”

Totodată, orădenii vor fi informați, și în acest mod, cu privire la exercițiile de testare a sistemului de alarmare, mesajele afișate în aceste situații fiind: “Exercițiu alarmare publică – Alarmă la dezastre” sau “Exercițiu alarmare publică – Prealarmă aeriană” ori “Exercițiu alarmare publică – Alarmă aeriană”.

Maior ISU Crișana, Camelia Roșca, a prezentat și primele de măsuri de siguranță pe care cetățenii trebuie să și le ia în momentul în care observă o avertizare meteo. „În momentul în care cetățenii văd aceste mesaje, indiferent că se află în trecere pe jos, în stațiile de tramvai sau observă pe panourile de afișare informațiile meteorologice, să ia măsurile necesare pentru a se proteja. Dacă fenomentul se manifestă, se adăpostesc în cea mai apropiată clădire. Dacă nu se manifestă să se îndrepte spre domiciliu, să evite alte deplasări, să parcheze în zonă sigură, la distanță de stâlpii de electricitate și de copaci”.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 24 Iun 2019 21:45:16    Titlul subiectului: 201260

Avand in vedere ca mai sunt cateva luni pana ar trebui sa soseasca primul tramvai nou/primele tramvaie noi si ca in curand ar trebui sa inceapa sezonul de casari , cred ca ar fi o idee renumerotarea tramvaielor T4D care vor ramane, presupunand ca raportul de casare va fi de minim un cuplu T4D-B4D la un tramvai nou.
Varianta 1: Tramvaiele noi sa fie numerotate de la 1 la 20 , iar Tatrele T4D sa inceapa de la 21 , cu remorcile aferente cu numere de la 121.
Varianta 2: T4D-urile sa ramana cu numere de la 1 la [19] , sa fie renumerotate doar acele Tatre care ar avea numere peste 20 si ar fi pastrate , completandu-se numerele lipsa (3 , 4 , 11 etc.) , tramvaiele noi sa primeasca intervalul 20-39 , iar ULF-urile 40-49.
Varianta 3 , presupunand ca ar fi casat un cuplu T4D-B4D la doua tramvaie noi , sau maxim un cuplu T4D-B4D la un tramvai nou: T4D-urile sa ramana cu numere de la 1 la [29] , sa fie renumerotate doar acele Tatre care ar avea numere peste 30 si ar fi pastrate , completandu-se numerele lipsa (3 , 4 , 11 etc.) , iar tramvaiele noi sa primeasca intervalul 30-49.
*Pentru variantele 2 si 3 , ar fi mai putine remorci ale caror numere de parc s-ar suprapune cu numerele autobuzelor (intervalul de autobuze Rocar de Simon&Liaz 100-114 a fost casat) si ULF-urile ar avea numere in continuarea tramvaielor noi ; Daca ar fi pastrat bidirectionalul , acesta ar putea primi numarul 1 , 19 , 29 sau ultimul numar disponibil din seria Tatrelor T4D , alaturi de un plug.
**In prezent in intervalul 1-46 sunt 12 numere lipsa , daca nu ma insel , nepunand la socoteala vagonul expus in depou si tramvaiele retrase/pastrate in scopuri utilitare.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community