Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 19 Dec 2017 00:21:47 Titlul subiectului: |
192823 |
|
207 se află încă pe traseu.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 20 Dec 2017 12:48:40 Titlul subiectului: |
192846 |
|
Ce mai zici ca 6108 a fost vopsit doar cu ocazia modernizarii in 1996 (este trecuta data pe bara). Inseamna, ca cu ocazia RK (Hauptuntersuchung) din 2004 nu a fost nevoie de revopsire?
|
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Mie 20 Dec 2017 13:34:49 Titlul subiectului: Cheie |
192848 |
|
Zsizsi, nu prea înțeleg faza asta cu cheile, te rog să ne explici în detaliu. Cum adică nu sunt chei? În orice contract de vânzare-cumpărare, predarea cheilor se stipulează, altfel nu poți folosi bunul respectiv...
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 20 Dec 2017 16:09:57 Titlul subiectului: |
192853 |
|
Nu am participat la incheierea contractului. Probabil cei care l-au incheiat, au trecut cu vederea sa se stipuleze aceasta clauza. Oricum s-a reusit pornirea fara cheie (nemtii au zis citez persoana de la care am auzit "este nevoie de o mana mica cu degete lungi sa scoti bolțurile din butuc"), s-a reusit cumva, ca un vagon a fost in proba pana la Nufarul si s-a intors cu bine, alte detalii nu stiu.
Nici la vagoanele vandute catre Alexandria nu au dat cheie.
Acest butuc blocheaza mecanic maneta de sens pe pozitia "0" Si pana maneta de sens e pe "0" si controlerul este blocat mecanic (nici nu are sens sa misti, dar astfel se elimina posibilitatea ca dupa oprirea si decuplarea vagonului sa se mute din greseala si sa fie lasat pe contact de accelerare... iar la cuplarea sensului sa ai surpriza sa porneasca vagonul de pe loc fara sa te astepti). Federele (frana de pozitionare si de oprire la viteza mica) oricum dupa oprire inca raman blocate la aducerea controlerului de pe contactele de franare in pozitia "0" fiind mecanice vezi maneta clasica de deblocare manuala (contrar celor scrise pe internet ca fiind hidraulice...).
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 21 Dec 2017 14:16:10 Titlul subiectului: |
192856 |
|
Din celelalte 5 vagoane cel putin 2 au pornit ieri seara spre Oradea. Azi mai au de incarcat altele, deci doar pe weekend ajung, dar cele incarcate azi prind restrictia de Craciun din 24-26 pe intreaga Europa. Nu vad sanse sa se descarce mai repede de miercuri. Poza apartine unei vatmanite Cori G0lz din Berlin (noroc, ca era de serviciu si pe fază).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.55 kb |
Vizualizat: |
de 20192 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 22 Dec 2017 10:08:42 Titlul subiectului: |
192871 |
|
Noapta asta au sosit 3 vagoane, altele 3 care au fost incarcate inainte de miercuri, deci cele 2 de care stiam ca au pornit sunt ultimele si anume 6064 si 6089
Acum au sosit 6012, 6050, 6055
Descriere: |
BVG 6012 22.12.2017 at Oradea Sinteza |
|
Mărime fișier: |
787.17 kb |
Vizualizat: |
de 20097 ori |
|
Descriere: |
BVG 6050 22.12.2017 at Oradea Sinteza |
|
Mărime fișier: |
757.17 kb |
Vizualizat: |
de 20095 ori |
|
Descriere: |
BVG 6055 22.12.2017 at Oradea Sinteza |
|
Mărime fișier: |
798.53 kb |
Vizualizat: |
de 20095 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 22 Dec 2017 18:28:26 Titlul subiectului: |
192874 |
|
La cateva ore dupa au sosit si ultimele doua vagoane 6064 si 6089. Macaraua a venit abia dupa ora 15. Cele cinci vagoane au fost descarcate la foc continuu, totul a fost organizat perfect, cele cinci vagoane s-au descarcat intr-o ora. Felicitari echipei si sefului coordonator.
Ordinea descarcarii 6050, 6055, 6012, 6089, 6064.
Vagonul bidirectional 44 a fost primul tractor, initial au cuplat 44+6050+6055 dar din cauza conditiilor de patinaj nu a reusit sa tracteze, si cu 6050 a pornit greu, isr la Pod CFR la trecerea pe sub pod si la macazul de iesire a buclei e nevoie de viteza redusa, acolo s-a chinuit si la un moment dat a decuplat substatia redresoare. Vagoanele 218 si 217 au fost aduse si ele pentru a ajuta la tractarea unui vagon. 218+6055 217+6012 44+6089.
Descriere: |
BVG 6050 22.12.2017 Sinteza endstation |
|
Mărime fișier: |
1.22 MB |
Vizualizat: |
de 19980 ori |
|
Descriere: |
BVG 6055 22.12.2017 Sinteza |
|
Mărime fișier: |
1.04 MB |
Vizualizat: |
de 19980 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.11 MB |
Vizualizat: |
de 19980 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.17 MB |
Vizualizat: |
de 19980 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.02 MB |
Vizualizat: |
de 19980 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Vin 22 Dec 2017 23:54:18, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 01/Iun/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 22 Dec 2017 18:51:17 Titlul subiectului: |
192875 |
|
Pe site-ul de stiri Bihoreanul scrie ca KT4Dm-urile aduse au fost prezentate publicului. Cel din imagine a primit numarul raposatului 203. In articol este scris si ca se are in plan achizitionarea a inca 20 de tramvaie din Berlin.
Tramvaiele second-hand Tatra din Berlin, prezentate publicului. Viceprimarul Mircea Mălan: "Vrem să mai cumpărăm 20"
Reprezentanții Primăriei și ai OTL au prezentat, vineri, tramvaiele second-hand cumpărate din Berlin, vrând să arate că, deși acestea sunt second-hand, au fost modernizate, arată și funcționează bine, fiind și călduroase.
Încă 20 din Germania
OTL a achiziționat recent, din Germania, 10 garnituri de tramvai Tatra KT4D fabricate în anii 1988 și 1990 și modernizate în 1996 și 1998. Trei au fost deja duse în depoul OTL, cinci au ajuns la Oradea și urmează să fie descărcate, iar ultimele două ajunseseră, vineri, în Ungaria și erau în drum spre Oradea. Noile mijloace de transport în comun vor fi puse în circulație din ianuarie 2018.
Într-o conferință de presă ce a început în depoul OTL și a continuat în timpul unei plimbări până la capătul de linie din Nufărul cu un tramvai Tatra KT4D, viceprimarul Mircea Mălan a anunțat că municipalitatea plănuiește să mai cumpere 20 de tramvaie second-hand pentru a reîmprospăta parcul OTL.
"Astfel de tramvaie încă mai circulă prin Berlin. Vrem să mai achiziționăm încă 20 de astfel de tramvaie, tot din Berlin. De asemenea, încercăm pe fonduri transfrontaliere, pe axa de mobilitate, să achiziționăm încă cel puțin 10 tramvaie noi, astfel încât OTL să dispună de o flotă de tramvaie de calitate", a spus Mălan.
Viceprimarul a explicat că municipalitatea și societatea de transport în comun a orașului au ales varianta achiziționării unor tramvaie second-hand modernizate după ce inițial se dorea modernizarea tramvaielor Tatra mai vechi din flota OTL, varianta aceasta dovedindu-se însă prea scumpă.
35.000 euro pe bucată
În cadrul întâlnirii cu presa, directorul OTL, Viorel Mircea Pop, a spus că, în ciuda unor informații vehiculate în spațiul public, tramvaiele aduse din Berlin nu sunt niște "hârburi", ci sunt tramvaie moderne. "Vreau să vă convingeți și dumneavoastră și după aceea publicul călător de calitatea acestor tramvaie", a spus șeful societății.
O garnitură are 33 de locuri pe scaune și 66 de locuri în picioare. Tramvaiele Tatra au costat câte 25.000 euro, plus câte 10.000 euro pentru transport, de tip agabaritic, din Germania până în Oradea, cu mașini de însoțire.
De asemenea, tramvaiele din Germania sunt economicoase. "Ele recuperează atât energia de frânare, într-un procent de până la 27%, dar și consumul de energie electrică la aceste tramvaie este cu aproximativ 15% mai mic decât la tramvaiele pe care le avem", a spus Viorel Pop.
Tramvaie călduroase
Sistemele de încălzire sunt și ele modernizate, ele fiind dispuse în lateralul fiecărui rând de scaune. Tramvaiele au butoane de deschidere a ușilor din exterior și nu doar din cabina vatmanului, astfel că ușile se deschid doar dacă există pasageri care doresc să urce sau să coboare, nu automat, lucru care ajută la păstrarea căldurii din mijlocul de transport în comun. La ultimele uși, există și un buton pentru "mama și copilul" pentru urcarea în tramvai cu cărucior.
În aceeași conferință, răspunzând întrebărilor ziariștilor, Mircea Mălan și Viorel Pop au vorbit și despre modificarea graficelor de circulație, care a intrat deja în vigoare. Astfel, în timpul săptămânii, intervalele de așteptare au crescut, în medie, cu 2 minute (de la 6 la 8 minute), iar în weekenduri, în medie, cu câte 7 minute (de la 8 minute la 15 minute). Viceprimarul Mircea Mălan a explicat că, în special în weekend, frecvențele apropiate nu se justificau față de numărul de pasageri.
Numarul de parc al lui 203 nu este pra reusit , galbenul folosit de OTL pentru a acoperi sigla BVG fiind de alta nunta. In rest arata bine si sper sa reziste cat mai mult. In videocli se poate vedea ca a si fost pus panoul pentru affisaj pe lateral , deci nu vor fi folosite cele cu care tramvaiele au venit din Berlin.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 28 Dec 2017 18:42:18 Titlul subiectului: |
192970 |
|
Azi vagoanele active (din ce am apucat sa observ) au fost urmatoarele:
203 ex 6108 are montat si validatoarele.
6073 se foloseste pentru instructajul vatmanilor pentru acest tip de vagon.
6071 se monteaza GPS-ul si validatoarele.
6064 activat azi cu mici probleme la inceput. Suna alarma intr-una (sonerie si faza lunga intermitenta), s-a remediat in 30 de minute
In rest 6057, 6072 erau in hala e posibil sa fie vagoanele cu defectiuni, unul la sursa statica celalalt probabil la controler. Defectiunea la sursa statica sunt sigur ca se remediaza.
Vagoane neactivate inca: 6089, 6012, 6055, 6050.
Descriere: |
BVG 6073, 6071, 6064 activated |
|
Mărime fișier: |
420.44 kb |
Vizualizat: |
de 19730 ori |
|
Descriere: |
BVG 6050, 6055, 6012, 6089 not yet activated. |
|
Mărime fișier: |
1.88 MB |
Vizualizat: |
de 19730 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ionutmoldovan
Data înscrierii: 19/Feb/2017 Ultima vizita: 23/Sep/2023 Mesaje: 144 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 29 Dec 2017 18:17:44 Titlul subiectului: Tramvai |
193003 |
|
Am pozat azi unul
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.4 MB |
Vizualizat: |
de 19653 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 31 Dec 2017 17:22:25 Titlul subiectului: |
193042 |
|
Vad bine oare ca primul e 6064, iar al doilea vagon e 6057 (cu reclama la Netto)? In spatele acestuia ar trebui sa fie 6072, deci le-au scos din hala sa elibereze inca o linie sa poata activa mai repede vagoanele ramase.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 05 Ian 2018 10:37:21 Titlul subiectului: |
193095 |
|
Au fost activate si restul de 3 vagoane adica 6012 6055 6050.
S-au numerotat vagoanele activate si fara probleme.
- 203 ramane 6108 care am inteles ca azi a iesit in prima cursa cu calatori, ieri a iesit in oras cu inscriptia ''SCOALA''.
- 224 ex 6050
- 227 ex 6071
Din cate imi dau seama s-au inmatriculat pe numarul ultimelor vagoane casate sa necasate inca care au RCA valabil. Deci numerele ce mai pot fi 206, 207, 215, 218. Trei vagoane par a fi defecte 6057, 6064, 6072 si nu au fost inmatriculate.
Vagoane KT4D vechi necasate inca 207, 218, 224 au fost trase pe linia dintre hala si gard. prin deductie cele ramase active sunt 204 (desi eu personal nu l-am vazut de o vreme , altcineva il vazuse de serviciu zilele trecute), 217, 226.
Descriere: |
227 ex BVG 6071 05.01.2018 |
|
Mărime fișier: |
757.07 kb |
Vizualizat: |
de 19251 ori |
|
Descriere: |
224 ex BVG 6050 05.01.2018 |
|
Mărime fișier: |
696.67 kb |
Vizualizat: |
de 19251 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
alex_trs
Data înscrierii: 23/Apr/2012 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 05 Ian 2018 16:57:10 Titlul subiectului: |
193099 |
|
227-le cel nou a fost azi la strada. L-am vazut pe linia 1N.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 06 Ian 2018 00:06:20 Titlul subiectului: |
193111 |
|
M-am gandit ca va iesi, dar nu am avut timp sa astept momentul iesirii, ca intarziam de la lucru.
Insa dupamasa am parcurs majoritatea liniei 1 si 3 si in final am intalnit vagonul 203".
De 12 ani am asteptat acest moment care a intarziat pentru ca atunci in 2006 Primaria a dorit sa negocieze pretul cerut de nemti iar polonezii din Szczeczin au platit fara sa se gandeasca un pret si mai mare de 120.000 Eur in sistem leasing si vagoanele initial rezervate pentru noi circula acolo... (erau varianta pe tiristor seria 7xxx, insa vagoanele actuale seria 6xxx sunt superioare acelora) sa zic ca a meritat sa asteptam? Oricum 3 vagoane sunt defecte. Sa vedem ce vor negocia la urmatorul lot de 20 de vagoane. Sa mai lase din pretul a 3 vagoane sa compenseze eventuala pierdere in cazul in care unul sau doua vagoane vor fi imposibil de reparat sau sa dea unul in plus ca bonus adica platesti 20 si primesti 21. Incerc sa fac demersuri timide sa primesc softul de diagnoza si o schema a intefetei de diagnoza.
Descriere: |
203" ex 6108 first day in service 05.01.2018 |
|
Mărime fișier: |
538.42 kb |
Vizualizat: |
de 19118 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1096 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 06 Ian 2018 03:16:52 Titlul subiectului: |
193112 |
|
De ce nu s-a folosit afisajele originale? Nu puteau fi programate?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 06 Ian 2018 12:05:08 Titlul subiectului: |
193113 |
|
Daca ne uitam la vagoanele vandute in alte orase gen Szczecin ori Almaty nicaieri nu s-a folosit afisajul original la Almaty nici nu ma asteptam la acest lucru. Afisajele cu LED oricum existau (sunt cele de pe vagoanele casate in 2017) si ofera vizibilitate mai buna si informatii in derulare daca trebuie. Daca se putea lega si cu afisajul din salon si cu anuntarea statiilor ca la ULF era perfect. La Berlin sistemul original de informare a calatorilor este audio-vizual. Ce ma deranjeaza este sunetul nasol de avertizare a inchiderii usilor. Ca vatman in Berlin trebuie sa fii cu nervii din otel sa nu te scoata din pepeni dupa 4 ore de lucru, Macar la usa 1 si 3 daca s-ar anula tot se aude foarte bine. Insa din ce am observat filmand, ca se poate da comanda de inchidere a usilor si fara avertizare sonora. Un buton nou este "mama si copilul" de la usa 4, avand unul la exterior si la interior. Apasand acest buton usa 4 nu se inchide automat dupa x secunde cu vatmanul trebuie sa dea o comanda de anuleze a actiunii acelui buton.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 06 Ian 2018 20:42:32 Titlul subiectului: |
193117 |
|
Lista numerelor OTL a vagoanelor KT4Dm se prezinta astfel:
203" ex BVG 6108 in exploatare de ieri (si azi de serviciu)
206" ex BVG 6073
207" ex BVG 6012
215" ex BVG 6089
218" ex BVG 6055
224" ex BVG 6050
227" ex BVG 6071 in exploatare de ieri (si azi de serviciu)
6057 defect
6064 defect
6072 defect
Descriere: |
ex BVG 6108 on Decebal Bridge 06.01.2018 |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 19000 ori |
|
Descriere: |
ex BVG 6073 still in the depot |
|
Mărime fișier: |
1.2 MB |
Vizualizat: |
de 18996 ori |
|
Descriere: |
ex BVG 6012 still in the depot |
|
Mărime fișier: |
497 kb |
Vizualizat: |
de 18996 ori |
|
Descriere: |
ex BVG 6089 still in the depot |
|
Mărime fișier: |
1.53 MB |
Vizualizat: |
de 18996 ori |
|
Descriere: |
ex BVG 6055 still in the depot |
|
Mărime fișier: |
1.3 MB |
Vizualizat: |
de 18995 ori |
|
Descriere: |
ex BVG 6050 still in the depot |
|
Mărime fișier: |
1.53 MB |
Vizualizat: |
de 18994 ori |
|
Descriere: |
ex BVG 6071 at Piața Cetății |
|
Mărime fișier: |
1.71 MB |
Vizualizat: |
de 18994 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1096 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Ian 2018 09:55:44 Titlul subiectului: |
193122 |
|
S-au montat si afisaje laterale la acest tramvaie, ca din poze nu imi dau seama.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 10 Ian 2018 20:32:14 Titlul subiectului: |
193160 |
|
Da, dupa usal usa 3.
A iesit si 206 pe traseu. Azi trebuia sa iasa si 218 insa ceva senzor de turatie a rotiilor da eroare si vagonul se comporta de parca ar fi conditii de patinaj limiteaza amperajul de tractiune si actioneaza nisiparul.
224 mai are nevoie de cosmetizare si 207 era inca in depou.
Am tot mari sperante ca cele trei vagoane cu defectiuni vor putea fi activate, Am primit de la un vatman din Berlin procedura de diagnosticare si eliminare temporara (by-pass) a defectiunilor care clarifica multe lucruri ambigue la aceste vagoane si am reusit sa instalez si sa lansez aplicatia de diagnoza pentru aceste vagoane (insa mie mi se pare prea simplu acest program vom vedea atunci cand se va conecta vagonul la laptop).
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 18 Ian 2018 19:09:03 Titlul subiectului: |
193282 |
|
Vagoanele defecte au fost duse in hala, deci a inceput repararea lor. Ma voi bucura foarte mult daca vor reusi pentru ca si eu am contribuit cu o mica parte la acel succes.
LE: și bucuria a fost confirmată de faptul că azi s-a vazut un nou numar la strada #201 care este unul din cele trei vagoane defecte la care s-a reusit repararea. Deci avem 8 vagoane la strada.
LE2: Si celelalte doua vagoane defecte au fost reparate, deoarece au primit numerele #200, #202. Ele inca sunt in hala.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 01/Iun/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 03 Feb 2018 20:46:28 Titlul subiectului: |
193462 |
|
Am avut ocazia sa calatoresc cu 224 dupa ce am asteptat un KT4Dm mai bine de o ora (in zilele cand am avut treaba in oras vedeam 3-4 la traseu tot timpul , in ziua cand am vrut sa vad cum merg deabia am prins unul ). Aspecte pozititve: spatiul usilor si geamurile imi par mult mai largi decat la vechile KT4D;
In spate nu se aude aproape de loc sunetul motoarelor , doar in fata langa cabina se aude un bazait la accelerare;
Usile sunt deschise de catre pasageri desi unii dintre ei nu s-au obisnuit ca la tramvaie "vechi" sa apese pe buton (la statia Piata Cetatii au alergat mai multi calatori dupa tramvai si au asteptat ca vatmanul sa le deschida usa chiar daca acesta le facuse semn sa apese pe buton , in final acestia ramand pe jos );
Legat de ce scria Zsizsi mai sus despre sunetul de avertizare pentru inchiderea usilor , cel putin la 224 , acesta a fost dat mai incet , dar din pacate a pornit doar de vreo 3 ori intre statiile Olosig si Muntele Gaina.
Aspecte negative : in interior , intre geamul lateral si cel din spate ar avea nevoie de un pic de cosmetizare pentru ca intre cheddere avea o pata de rugina;
Unele geamuri sunt zgariate.
Si o scurta filmare din interiorul acestui tramvai intre statiile Bulevardul Dacia si Podul Decebal: https://youtu.be/RXj8iYGyf8w .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.24 MB |
Vizualizat: |
de 17703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
982.92 kb |
Vizualizat: |
de 17701 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 17701 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 09 Feb 2018 21:24:37 Titlul subiectului: |
193554 |
|
Azi am primit o veste nu tocmai buna: la Berlin exista 57 de vagoane KT4Dm oprite si de vanzare (40 sunt inca active). Oradea intentioneaza sa cumpere inca minim 10 vagoane luna aceasta. Dar, 30 din aceste 57 oprite au fost rezervate de orasul Lviv din Ucraina, astfel el va fi primul si privilegiatul sa isi aleaga cele mai bune vagoane. Ce m-a indignat este faptul ca Lviv are ecartament metric. Dispune de mai mult de 30 de vagoane KT4SU din 1980-88 care probabil trebuiesc inlocuite.
Varianta 1: se inlocuieste doar caroseria boghiurile pentru noul tramvai fiind donate de tramvaiul casat.
Varianta 2 teoretica ce mi-a zis un vatman din Berlin este ca datorita faptului ca la modernizare rama (cadrul) boghiului a fost o constructie complet noua, se poate (teoretic) muta rotile in interiorul ramei pentru a fi ingustate la ecartamentul de 1000mm. Eu uitandu-ma la un astfel de boghiu nu imi dau seama cum vor reusi sa faca asta pentru ca axul intre grupul reductor si suspensia primara (conceptie noua fata de boghiul original datorita cadrului) se invarte intr-o teaca (si nu este liber) protectoare si nu cred ca cadrul boghiului de 1435mm este de aceeasi marime (deschidere) cu cel de ecartament metric de la vagoanele modernizate. Daca cineva are argumente mai concrete asstept o postare din partea voastra.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 11 Feb 2018 10:33:36 Titlul subiectului: |
193567 |
|
Vagonul #200 care a stat cel mai mult neactivat a fost scos din hala de reparatii. Din ce am auzit s-a reusit activarea si a fost si in probe. Voi urmari azi si maine daca va iesi.
LE: Azi la ora 8.50 era deja pe linia de inspectii, adica a fost de sercviciu pana la ora 8.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 385
|
Trimis: Mar 20 Feb 2018 17:56:20 Titlul subiectului: |
193652 |
|
De pe Flickr: #200 pe 1R
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
508.42 kb |
Vizualizat: |
de 17045 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 20 Feb 2018 22:25:50 Titlul subiectului: |
193656 |
|
Sambata in general cam cate dintre ele se gasesc pe traseu?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|