Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 17 Noi 2017 14:39:19 Titlul subiectului: |
192405 |
|
Păi din ce scrie prin tabelul acela, ba da, însă:
Rocar a scris: |
Vedeti ce inseamna intretinerea din occident? Desi ambele modele, KT 4 D si KT 4 D-M, sunt aproape identice, in sensul ca:
-Au design asemanator
-Sunt fabricate in aceeasi perioada
-Au acelasi ampartament si acelasi nr de locuri(si pe scaune si in picioare)
cu toate acestea, se caseaza mai intai KT 4 D-urile, cele portocalii, pentru ca au sosit in Cluj in perioada 1998-2002, cu vreo 10 ani mai inaintea celorlalte... De aici deduc ca la noi vehiculele imbatranesc mai repede...
|
Iar eu am scris de ce cred că KT4Dm-urile vor rezista mai mult. Nu că vehiculele ar îmbătrâni mai repede la noi, ci datorită modernizării.
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 11 Dec 2017 12:53:19 Titlul subiectului: |
192737 |
|
Am o curiozitate legata de tramvaiele din Cluj: Știe cineva de pe forum ceva legat de tramvaiele V3A cere au circulat prin oraș? An de fabricatie, anul aducerii, cate au fost și, cel mai important, pana în ce an au circulat?
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 21 Dec 2017 00:02:58 Titlul subiectului: |
192855 |
|
Au existat 6 V3A-uri, având următoarele numere de parc:
101 (devenit 018)
102
103 (devenit 020)
104 (devenit 021)
105
106 (devenit 036)
Primele 5 au sosit în primăvara lui 1988 și au avut rezistențe pe primul și al treilea segment. Al șaselea a venit ori la sfârșitul lui 1988, ori la începutul lui 1989 și a avut rezistențe pe primul și al doilea segment. Toate au avut acea "țiuitoare" (convertizor cu motor) în partea din spate-dreapta, în dreptul celei de-a V-a uși și, de asemenea, toate au avut, la boghiurile 1 și 4, un dispozitiv care suna ca un electromagnet. Pocnea imediat după oprire și, dacă țin bine minte, pocnea și înainte de a se pune în mișcare.
V3A-urile care și-au schimbat numărul au prins anul 1991 și au circulat ori până la sfârșitul acelui an, ori până la începutul anului 1992.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 26 Dec 2017 20:28:01 Titlul subiectului: |
192931 |
|
Tramvaiul lui Moș Crăciun a fost, și în acest an, 72.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
540.22 kb |
Vizualizat: |
de 17407 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 30 Dec 2017 01:58:52 Titlul subiectului: |
193017 |
|
Multumesc OAB pentru raspuns.
Se pare ca au fost cam putine la numar. Ma gandesc ca acesta a fost unul dintre motivele pentru care au renuntat destul de repede le ele, neavand nici piese de schimb. Totusi, aratau foarte bine, impreuna cu cele din Constanta si cu cele de la Bucuresti.
Am tot cautat poze cu ele, insa tot ce am gasit sunt 3 fotografii care observ ca se afla deja pe primele pagini ale topicului.
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 03 Mar 2018 19:45:41 Titlul subiectului: |
193857 |
|
https://actualdecluj.ro/inca-un-tramvai-pictat-circula-de-luni-prin-cluj/
"Încă un tramvai pictat circulă de luni prin Cluj
De săptămâna viitoare, un nou tramvai pictat de un artist stradal va circula prin oraș. Tramvaiul transformat de artistul stradal IRLO a fost finanțat din fondul festivalului Jazz in the Park. Proiectul este unul de revigorare vizuală prin artă a tramvaielor vechi din Cluj și de transformare a mijloacelor de transport în comun într-o „galerie de artă pe roți”.
Personajele artistului din București pot fi văzute în Capitală, Timișoara, Cluj, Arad, Sibiu, Brașov, Bistrița sau Constanța. IRLO și-a terminat lucrarea gândită pentru tramvaiul de Cluj, iar în câteva zile acesta va circula prin oraș, anunță inițiatorii fondului.
„Culoarea poate să îmbrace orice suport din mediul urban și să dea un aer optimist. În cazul acesta ajută la conștientizarea folosirii transportului în comun. Propun o scenă în care oamenii dorm împreună și aparent sunt voioși dar lipsește ceva: ochii deschiși. Totuși sunt păziți de entități treze. Îngerii și elfii din capetele tramvaiului deschid și închid coloana compoziției. Gurile lor sunt farurile, ei grăiesc lumina”, spune artistul Irlo, pe numele lui real Laurențiu Alexandrescu. Lucrările la cel de-al treilea tramvai pictat din Cluj au durat trei zile. "
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 05 Mar 2018 21:44:28 Titlul subiectului: |
193891 |
|
Tramvaiul pictat este 52. A început să circule de azi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
301.49 kb |
Vizualizat: |
de 16773 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
557 kb |
Vizualizat: |
de 16771 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 14 Mar 2018 06:51:10 Titlul subiectului: |
193987 |
|
Am mai discutat despre promovarea de graffiti, si de calitatea slaba a vopselei (sprayul nu se compara cu cabina de vopsit).
Dar acum mai uit ma atent la imagine. Ce draci sunt aia? Ce mesaj vrea sa trimite asa numitul "artist"? Tramvaiul e iad cu demoni cu guari in cap?
Comparat cu Iasul, unde se promoveaza cultura adevarata si istorie, asta chiar nu stiu ce dementa vrea sa promoveze. Mai degraba a fumat prea multa (sau a inhalat prea mult spray) cand l-au vopsit.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 14 Mar 2018 10:50:27 Titlul subiectului: |
193993 |
|
Citat: | „Culoarea poate să îmbrace orice suport din mediul urban și să dea un aer optimist. În cazul acesta ajută la conștientizarea folosirii transportului în comun. Propun o scenă în care oamenii dorm împreună și aparent sunt voioși dar lipsește ceva: ochii deschiși. Totuși sunt păziți de entități treze. Îngerii și elfii din capetele tramvaiului deschid și închid coloana compoziției. Gurile lor sunt farurile, ei grăiesc lumina", spune artistul Irlo, pe numele lui real Laurențiu Alexandrescu. |
http://ziuadecj.realitatea.net/cultura/inca-un-tramvai-pictat-pe-strazile-din-cluj-napoca-foto--170919.html
Cât despre calitatea vopselei, 42-ul și 36-le încă arată bine, ca în prima zi...
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 22 Mar 2018 19:00:04 Titlul subiectului: |
194102 |
|
Poate fii vopsit cu aerograf nu cu spray ... si sa iasa super calitativ cu vopsea de calitate
|
|
Sus |
|
|
Sergiu.9
Data înscrierii: 26/Sep/2015 Ultima vizita: 14/Sep/2021 Mesaje: 181 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 22 Mar 2018 23:22:46 Titlul subiectului: |
194108 |
|
138.150 de lei nu cred ca ar însemna chiar atât de mult pentru primăria Clujului, încât sa sisteze finanțările pentru acest proiect. Ba eu chiar as propune sa se extindă și la autobuze și troleibuze. Ca și asa sunt prea multe albe prin oraș.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 24 Mar 2018 10:57:17 Titlul subiectului: |
194135 |
|
CTP SA nu are decât să își caute finanțare proprie sau sponsorizări. Precum se fac și în Iași tramvaiele sau autobuzul acela verde. Sunt destui producători de vopsele care ar dori un pic de publicitate.
Bugetele primăriilor trebuie reduse datorită actualei guvernări, așa că aceasta este probabil prima parte a tăierilor.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 10 Apr 2018 08:08:14 Titlul subiectului: |
194331 |
|
Scuze ca nu am raspuns. Despre "arta" nu vreau sa discut prea mult, ca fiecare avem alte gusturi. Mie personal nu imi place (desi culorile alese si combinatiile sunt bune. Si aia imi arata mai mult a draci deprimati lol)
Despre calitate, vopseaua in sine e doar 10% din calitatea finala. Sprayul din cutie e mult mai greu de lucrat in ceva ca lumea, comparat cu compresorul de aer. Dar si cu pensula am vazut lucru bun facut, dar cu preparatii.
Grafferi, si artisti nu sunt vopstitori. Ei practic picteaza pe un mediu gata facut. Ce lispeste pe acestea (si V3Aurile de la RATB, rama IVA de ziua apei) sunt urmatoarele:
1. Nu s-a dat jos vopseaua si grundul vechi (nu sunt sigur de asta, dar de restul stiu sigur). Dat cu sandpapier putin nu face decat sa absoarba apa, ce va duce la rugina.
2. De multe ori rugina si gaurile sunt astupate cu chit, si nu se sudeaza alta bucata de tabla nou. Iarasi, se ajunge la rugina repede asa.
3. Nu se mascheaza chedere, ornamente, de multe ori nici faruri. Ideal s-ar da jos ca sa se vopseasca tabla de sub. Altfel nu se face decat astupare ruginii din zone unde si asa se aduna umezeala.
4. Un graffer (si multe vopsitorii la autobuze/tramvaie in general) nu aplica decat un strat de vopsea. Trebuie dat cu sprayul (sau pensula sau pistorul cu aer) de mai multe ori, cu strat suptire uniform. Daca e prea gros, eventual crapa si intra umezeala. Daca e prea subtire nu protejeaza.
5. Nu se folosest combinatiile corecte intre tipuri de vopsea. Multe vopseluri moderne sunt single-stage, adica doar o vopsea (in straturi cum am zis mai sus). Cand e vorba de mai multe culori, sau vopsea cu plumb, sau alte mai vechi se dau cateva straturi de clear-coat (two-stage, de la vopseaua in sine, si vopseaua transparenta). Vopseaua veche tine vreo 10 ani, dar crapa si isi pierde culoare la soare. Chiar si cea cu plumb tot crapa dupa o vreme (pe care o prefer, dar e GREU de lucrat). Single-stage e moderna dar ieftina, si nu tine asa de mult. Cel mai longeviv este two-stage (nu are legatura cu cate culori, dar este necesara cand sunt mai multe culori). Cei care stiu Dacul din muzeul de transport din Kiev stiu cum a ajuns doar dupa 3 ani, de parca nu s-a restaurat deloc.
6. Nu se lustruieste ultima suprafata. Nu e numai ca sa arata stralucitor, dar protejeaza straturile de sub. Daca e clar, un strat gros asigura catega lustruieli de unde se pot lua cativa microni si se readuce la stadiul ca de nou. Daca nu exista clear coat, daca se spala chiar, eventual vopseaua se va sterge. (Gen dungile galbene de pe Rocar cum dispar din zone unde aerul la inaintare actioneaza ca un wet sanding)
7. Nu se aplica ceara. Macar dupa revopsire, e bine sa se dea cu polish, ca sa protejeze vopseaua. Tine cateva luni, dar daca sunt luni reci, cu zapada si sare, practic se adauga un an la durata vopselii.
Astea sunt doar chestiuni genereale. Eu nu sunt vopsitor. Am vopsit roti, sasiuri, cateva panouri ici pe colo (si tot imi picura lol), dar pana si astazi dupa 10 ani, rotile facute corect, tin fara pic de rugina, pe cand alte roti vopsite doar dupa ce am dat cu peria de sarma au ruginit in 6 luni si trebuie facute din nou. Am masini cu vopsea originala inca, altele revopsite de multe ori, si pot spune ca arta este la nivel de mestesug (unul care e pe cale de disparitie, mai ales cand e vorba de restaurari cu vopsea cu plumb, dar aia e alta discutie)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 03 Aug 2018 18:50:19 Titlul subiectului: |
196009 |
|
În acest an, tramvaiul de la Untold este 18, pe care nu l-am mai văzut în circulație de prin martie-aprilie.
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 11 Noi 2018 12:01:37 Titlul subiectului: |
197104 |
|
42, pictat la sfârșitul anului 2016, încă e în stare bună.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
487.15 kb |
Vizualizat: |
de 13536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
522.86 kb |
Vizualizat: |
de 13536 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 09 Ian 2019 09:57:02 Titlul subiectului: |
198226 |
|
Primarul Emil Boc a declarat că anul acesta sosesc 6 ganituri de la Astra.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Mar 2019 20:40:44 Titlul subiectului: |
199274 |
|
Tramvaiele KT4D tin inca "steagul sus".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.85 kb |
Vizualizat: |
de 12269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.72 kb |
Vizualizat: |
de 12269 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
soulcage
Data înscrierii: 17/Iun/2012 Ultima vizita: 09/Iul/2021 Mesaje: 43 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 10 Mar 2019 16:06:20 Titlul subiectului: Astra Imperio |
199330 |
|
Stim cand va ajunge primul Imperio? Si cum va arata?
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 10 Mar 2019 17:31:03 Titlul subiectului: |
199335 |
|
Primul este așteptat în toamna acestui an.
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 234 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 28 Iul 2019 22:43:57 Titlul subiectului: |
201825 |
|
S-a pregătit "tramvaiul vedeta" pentru Untold.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.7 MB |
Vizualizat: |
de 11046 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Joi 01 Aug 2019 18:41:45 Titlul subiectului: |
201933 |
|
Tramvaiul de la Untold de anul acesta este KT4D-ul cu numarul 52. L-a mai vazut cineva in circulatie in ultima vreme?[/code]
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 01 Aug 2019 20:09:29 Titlul subiectului: |
201934 |
|
Anul acesta deloc. Nici anul trecut în ultimele luni...
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Sâm 03 Aug 2019 10:26:17 Titlul subiectului: |
201952 |
|
Dupa cum se poate vedea in poza, a fost indepartat tot echipamentul electric (pantograf, etc.), deci e foarte putin probabil sa il mai vedem pe 52 in circulatie. Dupa parerea mea va deveni donator de piese.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
955.83 kb |
Vizualizat: |
de 10749 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Patrick
Data înscrierii: 05/Noi/2018 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 59 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 05 Aug 2019 14:34:11 Titlul subiectului: |
201970 |
|
Ce atribuire are KTul la Untold?
|
|
Sus |
|
|
|