Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Cluj-Napoca
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 21/Feb/2018
Mesaje: 249
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2017 15:39:19    Titlul subiectului: 192405

Păi din ce scrie prin tabelul acela, ba da, însă:

Rocar a scris:

Vedeti ce inseamna intretinerea din occident? Desi ambele modele, KT 4 D si KT 4 D-M, sunt aproape identice, in sensul ca:

-Au design asemanator
-Sunt fabricate in aceeasi perioada
-Au acelasi ampartament si acelasi nr de locuri(si pe scaune si in picioare)

cu toate acestea, se caseaza mai intai KT 4 D-urile, cele portocalii, pentru ca au sosit in Cluj in perioada 1998-2002, cu vreo 10 ani mai inaintea celorlalte... De aici deduc ca la noi vehiculele imbatranesc mai repede...


Iar eu am scris de ce cred că KT4Dm-urile vor rezista mai mult. Nu că vehiculele ar îmbătrâni mai repede la noi, ci datorită modernizării.

_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 417
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2017 13:53:19    Titlul subiectului: 192737

Am o curiozitate legata de tramvaiele din Cluj: Știe cineva de pe forum ceva legat de tramvaiele V3A cere au circulat prin oraș? An de fabricatie, anul aducerii, cate au fost și, cel mai important, pana în ce an au circulat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 15/Feb/2018
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 21 Dec 2017 01:02:58    Titlul subiectului: 192855

Au existat 6 V3A-uri, având următoarele numere de parc:
101 (devenit 018)
102
103 (devenit 020)
104 (devenit 021)
105
106 (devenit 036)

Primele 5 au sosit în primăvara lui 1988 și au avut rezistențe pe primul și al treilea segment. Al șaselea a venit ori la sfârșitul lui 1988, ori la începutul lui 1989 și a avut rezistențe pe primul și al doilea segment. Toate au avut acea "țiuitoare" (convertizor cu motor) în partea din spate-dreapta, în dreptul celei de-a V-a uși și, de asemenea, toate au avut, la boghiurile 1 și 4, un dispozitiv care suna ca un electromagnet. Pocnea imediat după oprire și, dacă țin bine minte, pocnea și înainte de a se pune în mișcare.

V3A-urile care și-au schimbat numărul au prins anul 1991 și au circulat ori până la sfârșitul acelui an, ori până la începutul anului 1992.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 21/Feb/2018
Mesaje: 249
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2017 21:28:01    Titlul subiectului: 192931

Tramvaiul lui Moș Crăciun a fost, și în acest an, 72.


_DSC1425.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  540.22 kb
 Vizualizat:  de 476 ori

_DSC1425.JPG



_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 417
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 30 Dec 2017 02:58:52    Titlul subiectului: 193017

Multumesc OAB pentru raspuns.

Se pare ca au fost cam putine la numar. Ma gandesc ca acesta a fost unul dintre motivele pentru care au renuntat destul de repede le ele, neavand nici piese de schimb. Totusi, aratau foarte bine, impreuna cu cele din Constanta si cu cele de la Bucuresti.

Am tot cautat poze cu ele, insa tot ce am gasit sunt 3 fotografii care observ ca se afla deja pe primele pagini ale topicului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community