Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 27 Dec 2017 13:32:41 Titlul subiectului: |
192941 |
|
E legat de faptul ca au afisajul de sarbatori: "Primaria si C.L. va ureaza sarbatori fericite"
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 31 Dec 2017 17:12:54 Titlul subiectului: S |
193041 |
|
Cred ca S-urile au program special. De ex. am vazut S-46-B, dar 32ul a ramas tot 32.
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 04 Ian 2018 18:47:34 Titlul subiectului: |
193089 |
|
Avem o linie noua la Cluj , linia 18
http://citynews.ro/din-oras/o-noua-linie-de-transport-comun-va-functiona-la-cluj-linia-18-va-face-legatura-cu-strada
"inia 18 va funcționa pe relația str. Posada – str. Voievodul Gelu, având următorul traseu:
- dus: str. Posada, P-ța Baba Novac, str. Constantin Brâncuși, str. Romul Ladea, str. Voievodul Gelu – str. Borhanciului;
- întoarcere: str. Borhanciului, str. Constantin Brâncuși, P-ta Cipariu, str. Posada.
Potrivit CTP Cluj-Napoca, stațiile de oprire de pe traseu vor fi comune, pe ambele sensuri de mers, cu ale liniilor 21, 32 și 32B pe str. Constantin Brâncuși, respectiv 21 pe str. Borhanciului pe sensul de întoarcere. Pe str. Romul Ladea se înființează trei stații suplimentare, respectiv Nordului, Uranus și Voievodul Glad.
Stații de oprire:
- dus: Posada – P-ta Cipariu S – C-tin Brâncoveanu V – Mălinului V – Alverna V – Nordului – Uranus – Voievodul Glad – Voievodul Gelu E:
- întoarcere: Voievodul Gelu E – Theodor Pallady – Borhanciului – Alverna E – Malinului E – C-tin Brancoveanu E – Posada.
Linia va funcționa experimental după următorul program:
Plecări Posada: 6:20 – 7:00 – 7:50 – 8:50 și 12:15 – 13:00 – 13:45 – 14:25 – 15:10 – 16:00 – 16:50 – 17:35 – 18:20;
Plecări Voievodul Gelu: 6:00 – 6:40 – 7:25 – 8:25 – 9:10 și 11:55 – 12:40 – 13:25 – 14:05 – 14:50 – 15:40 – 16:30 – 17:10 – 18:00 – 18:40 Parcare. "
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 04 Ian 2018 22:52:26 Titlul subiectului: 18 |
193094 |
|
Idea e foarte buna, dar pt. cei de pe Romul Ladea, busul e OK numai dus. Intors e acelasi problema, ce a fost si cu linia 20: e mult prea mare distanta intre prima statie de pe Brancusi, si ultima statie de pe Borhanciului (Antim Ivireanul e cam la 1 km).
Cu inca o statie intre cele 2 statii, situatia ar fi si mai buna, in opinia mea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.57 kb |
Vizualizat: |
de 11292 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 17 Ian 2018 18:16:37 Titlul subiectului: 46B |
193254 |
|
Nu stiu daca ati observat, dar 46B foloseste deja banda dedicata, si acuma se opreste si in statia Constanta, daca oricum trece pe acolo.
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 18 Ian 2018 10:35:14 Titlul subiectului: |
193272 |
|
Banda de autobuze primește verde înaintea coloanelor de mașini (după stația Constanța), așadar 46B poate să taie cele 3-4 benzi și să se încadreze corespunzător în următoarea intersecție, ca să facă stânga. O decizie bună.
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 18 Ian 2018 15:57:05 Titlul subiectului: |
193278 |
|
E mai rapida 46B-ul acum, ca depaseste coloana de masini, de ex. la ora 17. Singurul lucru mai putin positiv, ca la semafor nu prea trece mai mult de doua autobuze.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 18 Ian 2018 16:06:27 Titlul subiectului: |
193280 |
|
Și mai este o problema atunci când vreunui troleu ii cad coarnele, iar în spate stau alte autobuze după el, ca nu mai au cum sa-l depășească. Am văzut asa ceva.
|
|
Sus |
|
|
StormChaser92
Data înscrierii: 15/Oct/2010 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 96
|
Trimis: Mar 30 Ian 2018 10:44:58 Titlul subiectului: |
193409 |
|
Atât ieri (691), cât și azi dimineață (686), am observat că există un autobuz de pe linia 32 care vine dinspre Borhanci - probabil urmează ruta lui 18 - și care e destul de aglomerat din ce am putut vedea din exterior. Sunt curios dacă CTP face ceva teste iară, sau pur și simplu dublează 18-le de dimineață cu o cursă specială a lui 32.
Ca o opinie personală, mi-ar plăcea mai mult că 18 să fie asimilat de 32/32b sau poate redenumit în 32L și mutat capătul de la str Posada în piața Mihai Viteazu'.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 30 Ian 2018 11:47:31 Titlul subiectului: |
193410 |
|
Cel mai probabil este vorba de plecarea liniei 20 din Borhanci de la 7:10, care mai apoi intra pe 32 pentru a merge in Alverna.
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
StormChaser92
Data înscrierii: 15/Oct/2010 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 96
|
Trimis: Mar 30 Ian 2018 11:53:35 Titlul subiectului: |
193411 |
|
Deci circulă în paralel și 20 și M13 sau se face schimbul de bus-uri la cursa aceea? Întreb pt că azi au fost unul după altul . M13 în față (674) și 32 (686) după.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 30 Ian 2018 11:57:29 Titlul subiectului: |
193412 |
|
E dublura, datorat numarului ridicat de pasageri de care zici. In 1 octombrie 2015 am vazut si eu in Piata Avram Iancu o dublura de genul: 537 pe M13, care si-a continuat traseul spre Opera si 693 pe 20, care a schimbat in 32, mergand in PMV.
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 30 Ian 2018 22:10:13 Titlul subiectului: 18 |
193422 |
|
Ar fi foarte fain sa mearga linia 18 pana la PMV, fiindca acuma nu prea avem legatura intre 18 si alt autobuz, numai daca mergem 2 statii cu 21/32 pana la statia de pe Brancusi(de la PMV),sau pe jos, pana la statia Posada. Circula numai de 3 saptamani, deci poate o sa avem ceva schimbari la program.
Legat de M13/20: am mers pe Brancusi cu M13, si pe validator scria L20, ce e normal, fiindca pe Brancusi nu e nici o diferenta intre ele. Din pacate, nu e tot timpul asa. Am mai primit pe M13 mesajul de eroare, ""Nu a fost gasit nici un titlu tarifar", tot pe Brancusi.
32-ul de la aprox. 7:30 e 20-ul de la 7:10, sigur, ca nu e linia 18, fiindca am mai vazut si anul trecut, cand nici nu exista noua linie.
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 25 Feb 2018 19:39:04 Titlul subiectului: |
193719 |
|
http://citynews.ro/eveniment/locuitorii-din-zona-valcele-aiton-vor-avea-curse-regulate-de-transport-public-spre-si
"Consiliul Județean Cluj a aprobat, vineri, proiectul de hotărâre privind atribuirea licenței de traseu pentru transportul public de persoane prin curse regulate pe ruta Cluj-Napoca - Vâlcele – Aiton.
"Sunt mulți cei care vor beneficia de pe urma hotărârii pe care am luat-o astăzi: locuitorii acestor sate care au un loc de muncă în Cluj-Napoca și fac zilnic naveta, elevii și studenții de aici ce frecventează cursurile unor unități de învățământ din Cluj, persoanele care beneficiază de servicii medicale în spitalele clujene și, nu în ultimul rând, cei proveniți din aceste localități care își vizitează rudele. Astfel, după aproape opt luni în care locuitorii din zonă nu au avut acces la transport în comun, procedurile de introducere a unei curse regulate au intrat în linie dreaptă, urmând ca în cel mai scurt timp traseul să fie operat efectiv", a declarat președintele Consiliului Județean, Alin Tișe."
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 25 Feb 2018 23:37:17 Titlul subiectului: |
193723 |
|
Spre Gilau oare pe când?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 25 Feb 2018 23:42:53 Titlul subiectului: |
193724 |
|
Traseul T 79: Cluj-Napoca– Vâlcele – Aiton a fost atribuit operatorului de transport Safe Tour S.R.L., desemnat câștigător în urma licitației organizate în acest scop.
Deci nu de CTP.
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 26 Feb 2018 10:33:15 Titlul subiectului: |
193726 |
|
@Volvo - s-a anunțat în presă că următoarea localitate unde va intra CTP va fi Gilău. Deocamdată însă traseul a fost atribuit prin licitație companiei Sosim Trans, care are exclusivitate pe acest traseu până în 2019. Deci, probabil, de la anul doar.
Către Aiton, cum a spus și colegul, traseul nu va fi operat de CTP ci a fost atribuit de Consiliul Județean prin licitație unei companii private.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 03 Mar 2018 10:24:47 Titlul subiectului: |
193849 |
|
Procesul de extindere a unui ADI(ADI-ZMC in cazul nostru) prin inglobarea de noi localitati e unul laborios (birocratic) si, momentan, CTP poate fi (si este) operator unic strict pe raza ADI-ZMC, adica Cluj si primul inel de comune. Traseele judetene din afara ariei de acoperire ADI se aloca de catre CJ (Consiliul Judetean) prin lictatii, procedura concurentiala fiind obligatorie prin lege.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 05 Mar 2018 13:41:39 Titlul subiectului: |
193884 |
|
Nu stiu de ce se vrea operator unic? Nu ma refer la dube, dar o firma privata sau mai multe ce ar putea concura intre ele nu ar fi bine pentru calatori. Treseele ar fi stabilite, ca si statiile, si schimbarile se pot face numai dupa anumite conditii (gen campanie publicitara, nu foi lipite in statii etc)
Traseele slabe raman de stat, dar din banii platiti din taxe ale operatilor privati se astupa pierderi. Ca orice firma de transport de stat va avea pierderi prin definitie.
Asa macar exista concurenta si pretul de bilete raman competitiv pe traseele mari, unde majoritatea oamenilor ar circula.
Asa a fost in NY pana la mileniu, dupa care au nationalizat firmele private (culmea, si urla lumea ca suntem capitalisti, yeah right). De atunci MTAul a mers din prost in mai prost, cu trasee gen traseul de muzeu RATB, adica, lucruri cu care sa se laude in presa, dar care nu folosesc decat a cel mult 5 calatori pe zi. Bine ca in NY metroul e de baza, autobuzele sunt o gluma rea.
In Cluj e alta treaba si in comparatie cu restul tarii cred ca sunt pe primul loc ca eficienta. Masini noi cat isi permit, masini vechi reparate si curate etc. Dar daca sunt linii aglomerate si CTPul nu isi permite mai multe masini, atunci alea ar putea fi privatizate, chiar daca circula concomitent cu CTP-ul, eventual cu intelegeri intre firme la capitolul onorarea de bilete intre ei, chiar daca numai cand e vreme rea sau altaceva de gen.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 10 Apr 2018 14:55:01 Titlul subiectului: 5 |
194338 |
|
https://blog.cluj.info/actualitati/ctp-cluj-din-mai-sau-iunie-ne-am-dori-sa-preluam-pasagerii-de-la-aeroport-cu-autobuze-electrice/
Citat: | ”Am pus problema intrării troleibuzului 5 în parcarea aeroportului încă de la crearea acestei parcări. Nu am fost luat în seamă. Mi-am propus chiar săptămâna viitoare să discut din nou cu directorul aeroportului, David Ciceo, să vedem cum vor putea intra pe viitor la terminalele de sosiri. Din mai sau iunie ne-am dori să preluăm pasagerii de la aeroport cu autobuze electrice. Ar trebui să se creeze însă condiții: ne trebuie o bandă cu o lățime de cel puțin 2,30 metri. Trebuie să fim civilizați. În străinătate, când cobori din avion vezi taxi, autobuz, metrou și îți alegi”, a declarat Liviu Neag, directorul Companiei de Transport Public Cluj, conform Ziua de Cluj. |
Oare asta inseamna ca dispare 5-ul, ca si troleu?
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 12 Apr 2018 08:05:28 Titlul subiectului: |
194354 |
|
Mai degraba m-as astepta sa fie 5-ul prelungit pana unde este reteaua de contact(inca o statie) si in paralel sa se opereze o linie 'expres' de aeroport, cu autobuze electrice, care sa vina repede si neintrerupt pana in centru. Ideea troleibuzului expres, cum se dorea 5-ul la inceput, a fost o ineptie sortita esecului - troleibuzele nu se pot depasi intre ele(iar portiunea comuna cu alte trasee era notabila). Personal, autobuzele electrice mi se par prielnice pentru un astfel de traseu deoarece:
1. Caracterul expres asigura un numar redus de opriri-porniri. + autonomie.
2. Cati calatori poate avea un astfel de traseu? Nu cred ca mai mult de 78, care inseamna ca autobuzele astea electrice ar fi ideal dimensionate pentru un astfel de traseu(sau liniile 18, 19, 42), insa deloc adecvate in rest, orasul avand putine trasee urbane unde pot face fata autobuze de sub 100 de pasageri.
3. In sfarsit ar avea Clujul transport public la aeroport, basta si verde, in terminal, nu un simulacru de statie neaccesibila numita 'Aeroport' la 10 minute de plimbare de la iesirea din terminal.
4. Sa nu omitem ca inca de la primele drafturi ale PMUD, in 2015, sugestia unei linii expres aeroport-centru-gara era prezenta si argumentata. Vorbim de o vreme in care CTP-u nascocise o idee de extindere de tramvai de la CUG la Aeroport prin camp si o prezenta serios primariei, reusind sa propuna un traseu care lega aeroportul de gara ocolind tot centrul. Si-au revizuit pozitia iar acuma cica ar fi si ideea lor...
https://blog.cluj.info/actualitati/ctp-cluj-din-mai-sau-iunie-ne-am-dori-sa-preluam-pasagerii-de-la-aeroport-cu-autobuze-electrice/
Sa nu uitam ca:
1. In 2015, echipa PMUD a sugerat infiintarea unei noi statii la Central, aducerea traseului 35 pe la Sora & statia noua. Dezacordul a fost puternic, argumentandu-se inutilitatea propunerii, Noroc cu santierul podului, altfel n-aveau sansa sa constate 'experimental' ca expertii stiu ce sfatuiesc.
2. Tot in 2015, PMUD sugera extinderea retelei de troleibuz pana in curtea terminalului aeroportului. Reticenta era mare, actorii locali explicand ca statia e, practic, acolo(300 de metri cu un troller dupa tine e acolo, cica).
Sa vedem daca se poate incalca litera studiului emis de UTCN si i se permite CTP-ului sa opereze electricele si pe alte trasee decat cele din studiu'...
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Apr 2018 22:24:40 Titlul subiectului: |
194437 |
|
In zona centrala, chiar in fata bisericii Sf. Mihail, este culoar unic transport in comun+biciclisti. Oare incap si biclele si troleele ?
Pozele sunt edificatoare.
Intrebarea mea este: -Cine a fost PROSTUL care a avut ideea sa faca culoar unic+banda pentru bicle in acelasi loc ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.24 kb |
Vizualizat: |
de 9354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.87 kb |
Vizualizat: |
de 9354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.53 kb |
Vizualizat: |
de 9354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.27 kb |
Vizualizat: |
de 9354 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 16 Apr 2018 22:55:37 Titlul subiectului: |
194439 |
|
Le impaca pe amandoua...e o improvizatie, ce i drept, dar se circula cu atentie-strada este lata maximal! Pe trotuare un mai incapea pista de biciclete si atunci s-a ales aceasta solutie! In ultima poza mai apare insa o problema: semaforul exclusiv pentru mijloacele de transport este corelata cu restul intersectiei: ar fi trebuit un singur semafor cu un singur semnal vizual: de ce? traseele ce merg spre gara blocheaza accesul traseelor care merg inainte spre Bdul 21 Decembrie 1989! Am vazut live cum autobuzul de pe linia 9 pleaca de la semafor si face dreapta exact perpendicular pe trecerea de pietoni de la Melody!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Apr 2018 22:59:22 Titlul subiectului: |
194440 |
|
Nu incap !!!!
Bicla nu incape pe langa troleu. Biciclistul din poza s-a oprit in spatele troleului.
Nu e spatiu suficient !
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 17 Apr 2018 00:14:25 Titlul subiectului: |
194441 |
|
Am avut ocazia sa vizitez mai multe orase din Anglia si este la fel. Banda pentru mijloacele de transport in comun este poate chiar mai ingusta decat cea din imaginea postata mai sus , iar eu ca si biciclist fie trebuie sa ma opresc pe margine sa las autobuzul sa treaca fie acesta trebuie sa stea dupa mine sau sa iasa un pic din banda pentru a ma depasi. De asemenea in orasele englezesti , banda dedicata transportului in comun poate fi folosita si de taxiuri , motociclete , biciclete , sau vehicule care au licenta de a trece pe acolo(presupun ca cele pentru cele cu persoane cu dizabilitati). Voi posta cu prima ocazie in sub-forumurile dedicate. Singura diferenta comparativ cu occidentul as zice ca este respectul intre participantii la trafic.
PS: Din ce se vede in imagine , daca soferul autobuzului tragea un pic mai in stanga sau daca biciclistul era mai tupeist , era destul loc pentru ambele vehicule.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
|