Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Rocar 412E din Cluj
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Mai/2018
Mesaje: 712
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 01 Oct 2017 09:51:06    Titlul subiectului: 191852

andrei105 a scris:
Troleibuzele sunt din 2002, dar autobuzele erau ceva mai vechi, din 1998, dacă nu mă înșel... Poate cu excepția lui 670.
Am auzit și eu povestea asta cu 078 <-> 670, sună interesant, dar sunt curios dacă chiar e reală sau nu.


670 era fabricat in 2003, cu seria proprie VIN. Nu stiu daca a fost reciclat (desi cam asa ceva este teoretic ilegal). E posibil sa fi folosit componente de pe un troleu, dar cu sasiu nou complet.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 400
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 03 Oct 2017 08:54:35    Titlul subiectului: 191883

Posibil să fi fabricat un șasiu nou, cu bloc motor și etc, iar restul componentelor și caroseria să revină de la troleu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Mai/2018
Mesaje: 712
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2017 07:23:41    Titlul subiectului: 192050

Nici asa nu ar fi legal, fara sa aiba documentatia corecta. Bine ca se face la regii peste tot in lume, mai ales cand vehiculul donor apartine aceiasi regii sau persoane.

Este o discutie pe care am avut-o si pe forumuri auto. La ce stadiu o masina devina alta masina? Dupa cate piese inlocuite nu mai e aceiasi? Practic, poti inlocui tot, caroserie, sasiu, tren de rulare, motor, cutie, dar daca se fac in timp, separate, e ok, masina mentine VINul. Daca le faci o data (practice sudezi place VIN pe alta caroserie noua, cu componente noi) devine ilegal.

Fiind vorba de producator, tind sa cred ca nu ar fi facut asa o manareala. Mai ales ca aveau un surplus de caroserii (pozele la inchidere arata cele nefinalizate). Dar, nu stiu. Poate o sa apare poze in fabrica in care sa se suprinda acest troleu sau autobuz. Ce e clar, ca tablaria este noua, si nu arata a o masina din 98 (in pozele la vremea aceia)

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Mai/2018
Mesaje: 712
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2017 07:27:00    Titlul subiectului: 192051

O intrebare legata de gaura din numerele de parc.

Lipsa este intr-adevar la 078, dar nu putea fi si 137? Mai ales ca 77 si 79 sunt 312E, si 135 si 136 sunt 412E. Clujul le cumpara una cate una sau in grupuri?

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 400
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 25 Oct 2017 08:04:23    Titlul subiectului: 192161

Aceste troleibuze au avut parte de RK?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 287
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 25 Oct 2017 13:56:12    Titlul subiectului: 192169

135 nu a avut RK. Despre 136 nu știu ce să zic, dar nici el nu cred că a avut.
Apropo de 135, în ultima lună acesta a fost defect. Ieri a revenit.



_DSC1056.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  448.54 kb
 Vizualizat:  de 2076 ori

_DSC1056.JPG



_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 59
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Oct 2017 17:11:31    Titlul subiectului: 5 192189

135-ul era pe linia 5 ieri, dupa masa.
O decizie cam ciudata, ca la Aeroport vin destul de multe turisti, si e destul de greu de urcat cu un troller mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 496
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 26 Oct 2017 17:37:14    Titlul subiectului: 192190

Rămân la părerea ca pentru linia 3 sunt cele mai potrivite.

Pe 5 ar putea sa pună articulate, ca de multe ori se aglomereaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2018
Mesaje: 111
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Oct 2017 18:54:42    Titlul subiectului: 192193

Pe 5 zilnic circula articulate (poate nu in weekend) dar sunt articulate pe 5. Smile
_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 287
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2017 20:41:48    Titlul subiectului: 192932

136 vineri seara.
Cum RDS-urile nu circulă în weekend-uri și vacanțe școlare, 22 decembrie a fost ultima lor zi de circulație din acest an.



_DSC1443.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  563.39 kb
 Vizualizat:  de 1645 ori

_DSC1443.JPG



_DSC1456.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  570.83 kb
 Vizualizat:  de 1645 ori

_DSC1456.JPG



_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 287
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2017 22:40:39    Titlul subiectului: 192961

O surpriză plăcută: azi a circulat 135 pe linia 7, chiar dacă programul e de vacanță.


_DSC1633.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  623.19 kb
 Vizualizat:  de 1548 ori

_DSC1633.JPG



_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 496
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 01 Ian 2018 02:43:41    Titlul subiectului: 193055

Ar fi minunat daca ar investi in afisajele electronice. Ca oricum initial au fost dotate cu asa ceva. Mai ales ca au sansa sa treaca de 2020.

Nu cred ca ar costa mult doua sisteme (de tip LED) care sa le confere un aer mult mai modern, in conditiile in care designul lor este si astazi de actualitate. In plus, sunt impecabile, sunt dotate cu chopper, sunt eficiente, contribuie si ele la un transport ecologic intr-un oras oricum destul de aglomerat si poluat.

Si nu putem spune ca sunt mult mai uzate sau vechi decat Agorele din 2004. Pana la urma, sunt numai doi ani intre ele.

Singurul dezavantaj pe care l-ar avea 135 si 136 ar fi podeaua inalta. Dar doar atat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 19/Mai/2018
Mesaje: 275
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 01 Ian 2018 08:49:51    Titlul subiectului: 193058

Rocar a scris:
Ar fi minunat daca ar investi in afisajele electronice. Ca oricum initial au fost dotate cu asa ceva. Mai ales ca au sansa sa treaca de 2020.

Ma tem ca alea-s autobuzele, care aveau(in afara de 670) sistem busvox cu afisaj matriceal verde-fluorescent si iluminat cu neoane.
Cele 2 troleibuze, ca si 670, au venit fara afisaj, iar acesta a fost pus de catre CTP dupa ce au intrat pe trasee.
Sansele sa treaca de 2020 sunt minimale, dar sa atinga 2020 aboslut probabile, cat timp nu iau foc/se bat de-un parapet.
Rocar a scris:

Singurul dezavantaj pe care l-ar avea 135 si 136 ar fi podeaua inalta. Dar doar atat.

Asa-i. Dar e un dezavantaj maricel, iar accesibilitatea e esentiala.
Conform PMUD, pana in(respectiv in/din) 2020 toata flota de autobuze si tramvaie ar trebui sa fie cu podea joasa.
Ar mai merita mentionat ca, in timp ce unele Agore au trecut prin RC/RK, troleibuzele Rocar 412E tot circula fara interventii semnificative.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 400
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 01 Ian 2018 13:15:55    Titlul subiectului: 193060

La tramvaie exclus. La autobuze odata cu R312 vor fi toate accesibile, la troleibuze odata cu ultimele Rocaruri ne vom incadra. Minibusele si dubele sunt toate accesibile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 287
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2018 09:17:01    Titlul subiectului: 194110

Cele două RDS-uri au rămas fără titulari. În felul ăsta s-ar putea să nu mai reziste foarte mult timp...
_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 287
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 16 Iun 2018 00:19:47    Titlul subiectului: 195334

Să privim mai în detaliu interioarele troleibuzelor 135 și 136.

Deși în mare parte acestea sunt identice, există totuși câteva diferențe. Spre deosebire de 136 care e ceva mai aproape de original, 135 are ultimele două scaune albastre, probabil de pe un autobuz RDS, și are ladă în cabină, montată în dreptul geamului acoperit cu albastru dintre cabină și salon.

Când au venit, cabina celor două troleibuze nu era despărțită de salon decât de o bară, iar șoferul avea o ușiță cam ca la troleibuzele Agora de 12 metri. Peretele despărțitor pe care îl au azi a fost adăugat ulterior, dar a fost construit atât de bine încât arată de parcă ar fi venit așa din fabrică.

Interiorul celor două e, în general, diferit de al celorlalte troleibuze RDS. Cele 15 din Constanța au scaune albastre, așezate pe un singur rând și în partea dreaptă (la fel ca pe partea stângă), nu două rânduri ca la ale CTP-ului. Din cele două din București, unul avea scaunele portocalii și pereții gri cu negru, iar celălalt scaune albastre, bare metalice portocalii și pereți albastru deschis cu gri. Al doilea încă există și azi.

În continuare, câteva imagini cu interiorul lui 135:



135-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  459.74 kb
 Vizualizat:  de 275 ori

135-1.jpg



135-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  465.99 kb
 Vizualizat:  de 275 ori

135-2.jpg



135-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  402.79 kb
 Vizualizat:  de 275 ori

135-3.jpg



135-4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  403.85 kb
 Vizualizat:  de 275 ori

135-4.jpg



135-5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  408.2 kb
 Vizualizat:  de 275 ori

135-5.jpg



135-6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  462.68 kb
 Vizualizat:  de 275 ori

135-6.jpg



135-7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  315.72 kb
 Vizualizat:  de 275 ori

135-7.jpg



135-8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  330.36 kb
 Vizualizat:  de 275 ori

135-8.jpg



_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/


Ultima modificare efectuată de către andrei105 la Sâm 16 Iun 2018 00:23:21, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 287
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 16 Iun 2018 00:20:54    Titlul subiectului: 195335

Și interiorul lui 136:


136-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  480.34 kb
 Vizualizat:  de 274 ori

136-1.jpg



136-2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  502.22 kb
 Vizualizat:  de 274 ori

136-2.JPG



136-3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  334.09 kb
 Vizualizat:  de 274 ori

136-3.JPG



136-4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  408.27 kb
 Vizualizat:  de 274 ori

136-4.JPG



136-5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.38 kb
 Vizualizat:  de 274 ori

136-5.jpg



136-6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.54 kb
 Vizualizat:  de 274 ori

136-6.jpg



136-7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  418.4 kb
 Vizualizat:  de 274 ori

136-7.jpg



_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 59
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 16 Iun 2018 09:02:16    Titlul subiectului: 195337

Oare CTP-ul nu a avut bani pt. inca un validator pe 136? Sunt numai 2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community