|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Ce parere aveti despre programul Metrorex-ului? |
Foarte bun |
|
6% |
[ 10 ] |
Bun |
|
40% |
[ 66 ] |
Intre bun si nesatisfacator |
|
32% |
[ 53 ] |
Nesatisfacator |
|
14% |
[ 23 ] |
Foarte nesatisfacator |
|
6% |
[ 10 ] |
|
Voturi totale : 162 |
|
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2018 10:29:21 Titlul subiectului: |
193187 |
|
Imposibil să meargă numai până la Piața Sudului, nu are unde să reburseze.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Ian 2018 08:51:33 Titlul subiectului: |
193210 |
|
Si atunci de ce era trecut Piata Sudului si nu Berceni ? Ai o explicatie logica sau stii doar sa raspunzi la misto ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 15 Ian 2018 09:55:50 Titlul subiectului: |
193213 |
|
Asta e și senzația mea, că lui andrei11 îi place tare mult să pară interesant, de dă răspunsuri d-astea "misterioase", fără să dea și lămuririle necesare.
Așa cum tu, Emil, ai văzut cu ochii tăi că pe tren scria "Piața Sudului", și eu pot confirma că atunci când se întâmplă ceva, de regulă vreun incident, trenurile circulă fragmentat, pe segmente, și că am prins și eu astfel de trenuri.
Nu înțeleg de ce anume nu poate rebrusa trenul la Piața Sudului, fie pe macazurile de intrare, fie pe cele de ieșire din stație, poate, poate ne lămurește Andrei.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 16 Ian 2018 16:04:58, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Ian 2018 16:26:24 Titlul subiectului: |
193216 |
|
1) Nu-mi place să fac pe interesantul, nu-mi stă în caracter.
2) Credeam că se cunoaște schema macazelor din zonă.
3) Recunosc, când se întâmplă vreun incident se poate fracționa magistrala, dar acest lucru se anunță destul de des în megafoanele stației / în trenurile de metrou.
4) Am cercetat rubrica de Incidente la Metrou de pe forumul concurent și nu a fost semnalat nici un incident.
5) Schema macazelor din zonă e prezentată în schiță.
6) O rebrusare la Sudului ar fi implicat un ecart între trenuri ( Sudului - Pipera ) de vreo 6 - 7 minute (pe puțin ). Repet, n-am auzit să fi avut loc vreun incident
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.36 kb |
Vizualizat: |
de 10351 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Apr 2018 07:58:57 Titlul subiectului: |
194230 |
|
Una din problemele nerezolvate de la metrou ramane aglomeratia din orele de varf. Ce s-ar intampla daca, Doamne Fereste, ar fi putin fum in statie, cand este asa aglomeratie ? Ce s-ar intampla daca s-ar declansa o panica generala ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.24 kb |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.66 kb |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Apr 2018 07:21:07 Titlul subiectului: |
194272 |
|
Programul metroului in noaptea de Inviere. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Cum vor circula metrourile de Înviere și de Paști
În noaptea de Înviere (7/8 aprilie 2018), trenurile de metrou vor circula intre orele 23:00 – 1:00 la un interval de aproximativ 10 minute, iar de la ora 1:00 până la ora 5:00 la un interval de 20 minute.
Pentru desfasurarea in siguranta a traficului este interzisa intrarea în statiile de metrou si in trenuri cu lumanari aprinse.
De asemenea, in perioada 6-9 aprilie 2018, trenurile de metrou vor circula pe Magistrala 1 (Republica-Dristor 2), Magistrala 2 (Berceni-Pipera) și Magistrala 3 (Anghel Saligny-Preciziei) la un interval de circa 9 minute, iar pe Magistrala 4 (Gara de Nord 2-Straulesti) cu schimbare la statia Jiului, la un interval de circa 10, respectiv 15 minute. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Noi 2018 22:43:28 Titlul subiectului: |
197090 |
|
Azi, la ora 8 jumate dimineata, o zi obisnuita la metroul bucurestean, la Piata Unirii II, sens spre Pipera.
Acum intreb si eu, asa se stimuleaza bucurestenii sa renunte la masina personala ?
Sincer eu am preferat sa ies de la metrou, sa dau 20 RON si sa merg cu taxiul pana in Agronomie, decat sa merg, la fel ca si chinezii )))
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.32 kb |
Vizualizat: |
de 9414 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.16 kb |
Vizualizat: |
de 9414 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.38 kb |
Vizualizat: |
de 9414 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.38 kb |
Vizualizat: |
de 9414 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.9 kb |
Vizualizat: |
de 9414 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 15 Noi 2018 22:54:13 Titlul subiectului: |
197211 |
|
Se tot spune ca s-ar putea sa se reduca intervalul de timp dintre doua trenuri, pe M2, in orele de varf la un minut jumate. In conditiile, in care, un tren sta la Piata Victoriei, intre un minut ;i chiar 3 minute, pana sa urce&coboare toata lumea, cred ca este imposibil sa se asigure aceasta frecventa constanta, de un tren la un interval mai mic de doua minute.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.07 kb |
Vizualizat: |
de 9319 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.93 kb |
Vizualizat: |
de 9319 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Joi 15 Noi 2018 23:26:33 Titlul subiectului: |
197217 |
|
Daca trenurile vin mai des nu o sa fie asa de multe calatori in statii, deci TEORETIC nu ar trebuii sa fie probleme. TEORETIC
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 16 Noi 2018 02:28:52 Titlul subiectului: |
197221 |
|
guest a scris: | Se tot spune ca s-ar putea sa se reduca intervalul de timp dintre doua trenuri, pe M2, in orele de varf la un minut jumate. In conditiile, in care, un tren sta la Piata Victoriei, intre un minut ;i chiar 3 minute, pana sa urce&coboare toata lumea, cred ca este imposibil sa se asigure aceasta frecventa constanta, de un tren la un interval mai mic de doua minute. |
Si la 3 minute daca ar veni, s-ar reduce din aglomeratie...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Noi 2018 14:06:38 Titlul subiectului: |
197232 |
|
In orele de varf frecventa este de un tren la doua minute, dar din cauza aglomeratiei si indisciplinei calatorilor, trenurile pierd mult timp la Piata Victoriei, statia fiind si in curba. Astfel, la Piata Romana, de exemplu, mai mult ca sigur un tren nu va mai veni o data la doua minute.
Am asitat la cazuri cand un metrou a stat mai mult de trei minute la Piata Victoriei, sens spre Romana, din cauza imbulzelii. Urmatorul metrou, stationa inaninte de intrarea in statie asteptand sa plece primul tren.
Trebuie rezolvata intr-un fel problema de la Piata Victoriei, acolo se pierde mult timp cu imbarcarea&debarcarea calatorilor, din cauza aglomeratiei foarte mari, din orele de varf.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Noi 2018 23:03:31 Titlul subiectului: |
197243 |
|
Singura solutie pe care o vad e marirea statiei in sine, e greu sa schimbi omul de la o anumita varsta, mai ales romanul, sa ca singura solutie fiabila si care are sanse sa functioneze e marirea statiei in sine.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 17 Noi 2018 02:55:15 Titlul subiectului: |
197254 |
|
Da, mărirea stației este o idee bună.
Eu o vad dublată pe lungime, astfel încât să încapă doua metrouri unul după altul, astfel reducandu-se la jumătate aglomerația din stație.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Noi 2018 15:00:36 Titlul subiectului: |
197263 |
|
Nu știu cum vă vin ideile astea în minte !
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Noi 2018 22:56:24 Titlul subiectului: |
197301 |
|
Intr-un articol foarte bun, dupa parerea mea, Dorin Stefan face o radiografie a cauzelor pentru care Bucurestiul a ajuns asa aglomerat. Propune niste solutii interesante pentru deblocarea orasului. Dupa ce veti citi artiolul astept dezbateri constructive, referitor la tematica acestui topic. Articolul se gaseste aici.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Noi 2018 16:00:50 Titlul subiectului: |
197318 |
|
Către administrație, am preferat să copii articolul, în caz că dispare originalul de pe net...
Dorin Ștefan, arhitect: Deblocarea Bucureștiului depinde de construcția parcărilor publice, inelelor periferice, centurilor și de regândirea rețelei de gări
4 mai 2018 Autor: Roxana Petrescu
♦ Unul dintre cei mai cunoscuți arhitecți din România spune că marea problemă a Bucureștiului este lipsa spațiilor în proprietatea administrației, lucru care face practic imposibilă realizarea unor proiecte de interes public.
Dincolo de acest lucru, capitala României nu are nici în acest moment cadastrul finalizat, iar fără a avea o evidență exactă a tuturor imobilelor, reformarea orașului este aproape imposibilă.
Situația în care se află Bucureștiul azi oglindește de fapt întreaga țară, puține orașe ale României fiind construite pentru a răspunde unei logici a traiului în comun.
„România ca țară nu prea a avut planuri pentru dezvoltarea marilor orașe, decât cu anumite excepții. Zona Ardealului are ceva mai multă consistență în ceea ce privește organizarea orașelor. Bucureștiul însă nu are nici în acest moment cadastru. Orașele din Ardeal aveau acest lucru din vremea imperiului austriac. PUG-ul (planul urbanistic general) Bucureștiului nu se poate finaliza pentru că orașului îi lipsește cadastrul. De aici vine și marea problemă de construcție a Bucureștiului”, spune Dorin Ștefan, cel care deține biroul de arhitectură cu același nume.
Principala problemă
Dorin Ștefan este profesor la Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu, de semnătura sa fiind legate proiecte aproape emblematice ale Bucureștiului, ultimul fiind chiar Aviatorilor 8. Proiectul de lângă clădirea guvernului, finalizat anul acesta, a redat orașului una dintre cele mai remarcabile construcții executate în stil neoromânesc, vila Oromolu, și a adus în inima Capitalei o clădire de birouri cu o „fluiditate“ cu totul aparte.
De altfel, mai tot ce s-a construit în București sunt inițiative private, rezultatul nefiind însă cumva integrat într-o logică de dezvoltare a orașului programată de autorități. De aici au rezultat și marile probleme de aglomerație din ultimii ani. „Tot ce s-a întâmplat în București în ultimii 20 de ani reflectă dezvoltarea inițiativei private. Problema este că orașul nu are o infrastructură publică pe care să crească inițiativa privată, care să se dezvolte acolo unde managerii orașului o planificaseră din vreme.”
De ce s-a întâmplat acest lucru?
„Problema dintotdeauna a Bucureștiului este că tot teritoriul orașului este privat. Nu sunt spații care să aparțină orașului și care să deservească interesul colectiv. Acelea pe care le are fie au fost preluate în urma unor donații, acte rar întâlnite în istoria Bucureștiului, sau prin exproprieri. Această mentalitate este și în prezent. Privatul deține pământul, iar după Revoluție această mentalitate a devenit și mai importantă. Mai mult, după Revoluție a devenit foarte greu să mai afli istoria unor proprietăți. Legile proprietății private sunt în dezechilibru în raport cu legile urbanismului, în defavoarea urbanismului, a interesului colectiv. Bucureștiul nu are spații în proprietatea administrației prin care aceasta să poată realiza o gândire publică.”
Arhitectul spune că doar în perioada comunistă, în care tot pământul era al țării s-a făcut o sistematizare a întregului oraș, dar și aceasta a fost făcută cu prea puțină atenție față de istoria orașului.
„Astfel, în loc de a aduce unitate, acest proces a segregat orașul.”
Un oraș altfel
Bucureștiul de azi este însă rezultatul unei întregi istorii, caracterul atipic al orașului nefiind neapărat un atribut recent.
„Bucureștiul nu a fost croit după niște reguli raționale. Modul în care arată azi reflectă dezvoltarea organică a acestui oraș. Istoria de peste 500 de ani a Bucureștiului ne arată că acesta nu a fost croit de la început să fie un oras. Istoria Bucureștiului este de fapt istoria unor mahalale neordonate. Orașul acesta este o aglutinare de mahalale.”
Arhitectul spune că după o primă mahala, cea a calicilor, s-au adunat și stabilit și alte grupuri, sociale, meșteșugărești.
„De exemplu, când venea câte o breaslă în oraș, primul lucru pe care îl făcea era să ridice o biserică, apoi veneau casele, cârciumile, micile magazine, frizerul etc. De aceea avem azi în Bucuresti o mulțime de biserici care poartă numele unei bresle, cum este cazul Bisericii Olarilor”, explică arhitectul.
Dacă orașe precum Târgoviște sau Curtea de Argeș sunt gândite după o anumită structură, Bucureștiul a fost un fel de reședință forțată. „De exemplu, când Carol I a venit aici, nici măcar nu a putut regăsi o reședință princiară. La 300 de ani de la formarea orașului, nu exista o astfel de construcție pentru a găzdui un rege.“
Stabilirea Cotroceniului drept reședință regală a fost momentul de început pentru transformarea acestei comune uriașe formată dintr-o multitudine de sate. Prin anii 1900 s-au creat cele două mari bulevarde, Magheru și Carol. Astfel, mahalalele Bucureștilor au fost legate pe două direcții, est-vest, sud-nord. Aceasta este încă și astăzi o problemă a Bucureștiului și o supărare colectivă - tăierea bulevardelor. Recentul bulevard Berzei-Buzești, blocat undeva în zona Palatul Parlamentului – Cartierul Rahova, ar elibera de presiunea traficului zona centrală, de exemplu.”
Idei pentru Bucureștiul de azi
Arhitectul spune că mai sunt și alte soluții pentru deblocarea Bucureștiului.
„Cred că în acest moment urgența pentru deblocarea funcțională a Bucureștiului sunt parcările publice (în tot orașul) și realizarea inelelor periferice, centurile care să decongestioneze orașul în interior.”
Dorin Ștefan mai pune pe masă o soluție interesantă.
„Cred că ar mai trebui făcut un lucru și anume regândirea rețelei de gări a Bucureștiului. Gara de Nord trebuie și ea introdusă într-o logică a continuării călătoriei, nu trebuie să fie un punct terminal. Revitalizarea gărilor perimetrale, Progresul, Răzoare, toate pot contribui la eliberarea orașului. Parisul este poate cel mai bine echipat din acest punct de vedere pentru că rețeaua de metrou se întâlnește cu cea de căi ferate regionale, naționale și internaționale în inima orașului, desigur în subteran. Parisul este extraordinar de bine echipat. De aceea distribuția se face atât de bine. Noi, la București, astăzi, de ani de zile nu suntem în stare să realizăm o pasarelă pietonală în zona Pipera-Calea Floreasca. Despre asta vorbim.”
Orașul nu a dus niciodată lipsa de planuri de dezvoltare, acestea existând chiar din 1920, dar ele nu au fost bine aplicate, de multe ori și pe fondul unui management slab.
„Cred că Bucureștiul a avut doar câțiva primari care au înțeles problema orașului, Emilian Pake – Protopopescu, Dem Dobrescu”, mai spune arhitectul.
Un oraș fără legi
Managementul slab se vede mai ales la nivelul legislației și fără aceasta puține se pot schimba.
„Una dintre marile probleme ale Bucureștiului este lipsa unei legislații coerente în urbanism. În contextul în care nu există spații publice la dispoziție, singura soluție este cea a exproprierilor. Astfel, legea urbanismului pentru București trebuie corelată cu legea proprietății, a exproprierilor în interes public. Pentru că ne lipseste acest lanț legislativ, lucrurile se mișcă atât de greu.”
Legea metropolitană este o altă restanță.
„Toate comunele trebuie să intre într-o astfel de lege. Acum, din cauza faptului că nu există această lege, avem case acolo unde trebuia să fie străzi, centuri. Urgența în ceea ce privește realizarea acestor proiecte a expirat.”
Partea plină a paharului
Pe de altă parte, arhitectul spune că tocmai această dezordine face din București un oraș atât de interesant.
„Este un oras fără reguli și tocmai de aceea este și foarte viu. Bucureștiul este extradordinar de atipic. Până la urmă trebuie să existe și elemente compensatorii. Bucurestiul este foarte interesant și în arhitectură, avem o colecție de stiluri extraordinară. Străzile întortocheate din București sunt irepetabile.”
Dorin Ștefan își păstrează totuși optimismul în ceea ce privește capacitatea orașului de a integra cumva dezvoltările la care a asistat în ultimii ani, dar toate se vor întâmpla în ritmul...Bucureștiului.
„Proiecte sunt și la fel există și soluții. Din păcate (sau din fericire!?) rezolvăm problemele doar atunci când ne va ajunge cuțitul la os. Cert este că doar atunci când masa critică a dezvoltării private dă să explodeze vine și infrastructura publică să recupereze timpul și capacitatea pierdute.”
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Dec 2018 12:13:26 Titlul subiectului: |
197600 |
|
Pe Facebook, am vazut un filmulet despre aglomeratia de la statia Piata Victoriei, de pe M2, sens spre Piata Romana: https://www.facebook.com/iuliana.ghenu/videos/2475893152451491/
Am facut si doua print-screen-uri dupa filmulet.
Se poate vedea ca intervalul dintre doua trenuri a fost sub doua minute, iar „actiunea” a avut loc la ora 18:50, pe 5 decembrie.
Deci, concret, ce solutii s-ar putea adopta in acest caz ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.45 kb |
Vizualizat: |
de 9049 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.93 kb |
Vizualizat: |
de 9049 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Dec 2018 12:41:42 Titlul subiectului: |
197601 |
|
N-ai de unde să știi dacă înainte de filmuleț nu a fost o "pauză" de jumătate de oră !
Un comunicat, ceva oficial din partea Metrorex ?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Dec 2018 15:08:28 Titlul subiectului: |
197669 |
|
Pe ceas, arata ca nu a fost de un minut jumate intervalul fata de metroul preceden (poza 1). Dar nu stiu ce s-a intamplat exact inainte si metrorexul nu a dat nici un comunicat.
Dar, ieri pe magistrala 1, am patit urmatorul lucru. Eram la Iancului, mi-a scapat la mustata metroul spre Dristor 2. Dupa cate minute credeti ca a venit urmatorul ? Dupa 15 minute.........pe ceas. Asta la ora 17:35. I-am intrebat pe calatorii din metroul venit cu intarziere, daca a fost vreo defectiune ? Ei nu au stiut sa raspunda, dar mi-au spus ca asta este frecventa in orele devarf. Adica un tren vine si la 3 minute, dar si la 8-9 minute dar si la 15 !!!!
Cica mai baga un metrou, de la remiza din Gara de Nord, pentru „ranforsare” in orele de varf.
Totusi, de ce au fost 15 minute intre doua metrouri, pe M1, intr-o ora de varf ???
Dar probabil nu asta este grija principala a celor de la metrou ci............cum sa aiba salariul mai mare...........
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
11.9 kb |
Vizualizat: |
de 8990 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
rares
Data înscrierii: 02/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 19 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Dec 2018 20:02:35 Titlul subiectului: |
197908 |
|
guest a scris: | Pe Facebook, am vazut un filmulet despre aglomeratia de la statia Piata Victoriei, de pe M2, sens spre Piata Romana: https://www.facebook.com/iuliana.ghenu/videos/2475893152451491/
Am facut si doua print-screen-uri dupa filmulet.
Se poate vedea ca intervalul dintre doua trenuri a fost sub doua minute, iar „actiunea” a avut loc la ora 18:50, pe 5 decembrie.
Deci, concret, ce solutii s-ar putea adopta in acest caz ? |
M-a prins si pe mine, era imposibil.. pana la urma am renuntat si am luat metroul spre fostul depou IMGB
as fi atasat o poza insa sunt pe telefon, iar marimea pozei e mai mare de 2mb si nu pot sa o compresez
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Apr 2019 12:55:17 Titlul subiectului: |
200409 |
|
Programul metroului, in perioada Sarbatorilor Pascale: http://www.b365.ro/anunt-metrorex-cum-vor-circula-trenurile-in-perioada-sarbatorilor-de-paste_260611.html
Citat: | Anunț Metrorex. Cum vor circula trenurile în perioada sărbătorilor de Paște
Compania Metrorex a anunțat miercuri dimineața care va fi programul metroului în Noaptea de Înviere și în zilele de Paște.
Programul circulației trenurilor de metrou în perioada Sărbătorilor Pascale
Metrorex vine în întâmpinarea călătorilor și anunță programul circulației trenurilor de metrou pentru perioada Sărbătorilor Pascale, arată compania într-un comunicat.
Cum circulă metroul în noaptea de înviere
În noaptea de Înviere 27/28 aprilie 2019, trenurile de metrou vor circula între orele 23:00 – 1:00 la un interval de aproximativ 10 minute, iar de la ora 1:00 până la ora 5:00, la un interval de 20 minute.
Pentru desfășurarea în siguranță a traficului este interzisă intrarea în stațiile de metrou și în trenuri cu lumânări aprinse.
Program metrou Paște și 1 mai
De asemenea, în perioada 26- 30 aprilie și 1 mai 2019, trenurile de metrou vor circula pe Magistrala 1 (Republica- Dristor 2), Magistrala 2 (Berceni- Pipera) și Magistrala 3 (Anghel Saligny- Preciziei) la un interval de circa 10 minute, iar pe Magistrala 4 (Gara de Nord 2-Străulești) la un interval de circa 11 minute.
În pragul Sărbătorilor Pascale, echipa Metrorex transmite tuturor călătorilor și colaboratorilor cele mai bune gânduri. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Noi 2019 23:34:02 Titlul subiectului: |
204058 |
|
O zi obisnuita pe magistrala 1, la metrou, cand toata lumea iese de la servici.
Intrebare: Daca o parte din soferi ar lasa masinile acasa si s-ar indrepta spre metrou, ar face fata metroul la un flux suplimentar de calatori ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.17 kb |
Vizualizat: |
de 7011 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.67 kb |
Vizualizat: |
de 7011 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 19 Noi 2019 08:21:18, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 19 Noi 2019 07:40:13 Titlul subiectului: |
204059 |
|
Pe ecran scrie clar "Dristor 2". A, că se scurge tot traficul din M2 la Victoriei, asta e altceva.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Noi 2019 08:22:00 Titlul subiectului: |
204060 |
|
N-ai raspuns la intrebarea din postarea precedenta.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 19 Noi 2019 08:26:05 Titlul subiectului: |
204061 |
|
Nu cred. M1 are nevoie de o frecvență mult mai bună, similar cu M2, la 2 minute. Sper să ia 30 de metrouri, iar cele 17 pentru M5 prelungit până la Universitate să circule pe M1 și, eventual, M3/M4, până se deschide magistrala. Nu de alta, dar chiar e nevoie de un orar mai bun.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|