Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 27 Dec 2017 17:44:30 Titlul subiectului: |
192955 |
|
Robert a scris: | Calitatea materialelor, a componentelor folosite [...]. Totul este foarte obiectiv și este doar punctul meu de vedere |
Cred ca subiectiv ai vrut sa zici, obiectiv inseamna informatie, nu parere.
Tot subiectiv, mi se pare ca nu: https://farm4.static.flickr.com/3638/3457458189_1a16804b13_b.jpg
Robert a scris: |
Eu cred că Mercedes cu experiența lor, sunt un pic peste Iveco și Solaris. Finisajele interioare, sunt curios la vopsea, care l-a Solaris nu se menține grozav și sunt curios la partea de computer de bord și afișaje. La Iveco și Solaris nu au funcționat grozav la unele autobuze. |
A nu se confunda computerul de bord cu sistemele de informare si afisare. Primul se leaga de functionarea vehiculului si monitorizarea parametrilor, al doilea de informarea calatorilor, iar sistemele in cauza nu sunt furnizate de producatorul de autobuze(fiind Thoreb, Wink sau alti producatori).
Ce are, daca mi se permite, vopseaua de la Solarisuri? Nu-mi plac Urbino III-urile astea foarte tare, le gasesc multe neajunsuri dar la vopsea n-am reusit sa gasesc probleme.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 28 Dec 2017 11:58:24 Titlul subiectului: |
192965 |
|
) ai perfecta dreptate, subiectiv. Mersi, explicatia o stiu si eu :p
Pai in cea ce priveste, ea este deja decolorata pe anumite elemente de caroserie, ce poate indica o proasta aplicare. In schimb poate fi asa si din alte cauze: substante proaste la spalatorie, spalat prea mult cu peria si asa mai departe.
Cred ca nu este nimeni pe grup care sa nu stie ca echipamentele de informare sunt doar montate de producatorul autobuzului. Din moment ce mai multe nu merg, inseamna ca exista o problema undeva si nu cred ca la afisaje ci la comunicarea dintre anumite echipamente.
Cine are cunostinte minime sau o pasiune pentru mijloacele de trasnport in comun stie ca Mercedes, Scania, Man si asa mai departe sunt produse premium, im timp ce Solaris si Iveco sunt produse medium. Pro si Contra au toate, dar uitandu-ne care unde se vand primim un raspuns clar. Uita-te doar la durata de exploatare data de producatori pt Mercedes articulat versus Solaris articulat. PS: sunt fan Solaris, iar ultimul model arata super, dar nu inseamna ca sunt mai bune.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 31 Dec 2017 21:47:05 Titlul subiectului: |
193044 |
|
Robert a scris: |
Cine are cunostinte minime sau o pasiune pentru mijloacele de trasnport in comun stie ca Mercedes, Scania, Man si asa mai departe sunt produse premium, im timp ce Solaris si Iveco sunt produse medium. Pro si Contra au toate, dar uitandu-ne care unde se vand primim un raspuns clar.
|
Asa este, cine are o pasiune in domeniu stie ce stie...
Desi nu te pot contrazice despre Scania sau Man(si as adauga Volvo), Mercedes lasa mult de dorit, iar ambitie de "premium" o are modelul Citaro(incluiv G), pe cand la Cluj vom avea Connecto(cu 20% mai ieftine, cu materiale ieftine, facute in Turcia), care costa mai putin cu un motiv.
Vei fi surprins sa descoperi ca Mercedes nu-i asa popular in orasele Europene si ca pana si nemtii au autobuze Poloneze/Scandinave de care sunt multumiti.
Incetez aici, insa, nu vreau sa ma pun cu "pasionati cu cunostinte minime in domeniu" care arunca cu c@$@7 in CTP si cand nu-i cazul(desi nu ezit sa-i critic cand merita). Nu sugerez ca as fi un "guru al transportului public", cum zicea cineva pe forum, dar s-ar putea sa stiu despre ce vorbesc, lucrand in domeniu si cu mai multi operatori. Mai bine in lumea ta, insa, unde Timisoara(cu frecvente deplorabile, 1/3 din vehicule inactive, trasee ineficiente si niciun tramvai cu podea joasa) este un exemplu de buna practica.
Robert a scris: |
Uita-te doar la durata de exploatare data de producatori pt Mercedes articulat versus Solaris articulat. PS: sunt fan Solaris, iar ultimul model arata super, dar nu inseamna ca sunt mai bune. |
12 ani versus 12 ani? Poate ai alte surse, eu ma iau dupa producator...
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 01 Ian 2018 18:13:24 Titlul subiectului: |
193064 |
|
Daca lucrezi in domeniu si noi suntem doar niste amatori, atunci ar trebui sa sti ca Timisoara nu are unul ci mai mai multe tramvaie low-floor. Ori eu nu stiu si peste noapte sa ii fi ridicat podeaua la tramvaiul Armonia?
Dupa cum spuneam e parerea mea subiectiva si mi-o pastrez. Nici Iveco nu e fabricat in Italia si asa mai departe. Nu conteaza unde e fabricat, doar daca se pastreaza standardele. Conecto e fabricat in Turciafiindca mana de lucru e mai ieftina si astfel pot sa vina cu un pret cu 20% mai mic, nu cu piese de calitate indoielnica. Valabil in toata industria auto si comerciala. Tu ar trebui sa sti mai bine ca noi toti chestia asta, fiind un specialist
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Ian 2018 18:20:43 Titlul subiectului: |
193065 |
|
Tramvaiele Armonia nu sunt LF. Au trepte, uita-te la pozele de la topicul special pentru ele.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 01 Ian 2018 23:53:33 Titlul subiectului: |
193067 |
|
Citat: | Ori eu nu stiu si peste noapte sa ii fi ridicat podeaua la tramvaiul Armonia? |
Din nou, chiar nu stii. Au podeaua exact unde o aveau inainte de modernizarea Astra & Remarul, adica la 2 trepte inaltime, specific Weggman-urilor din care provin:
http://666kb.com/i/do1wtngesmyg8q8s4.jpg
Au in probe un tramvai Autentic, care chiar are podeaua joasa, dar se intorce la Astra curand, care e proprietarul. Nu este al RATT-ului si nici nu s-a demarat vreo procedura(sau exprimat vreo intentie) de achizitie.
Intre timp, despre tramvaiele "cu podea joasa, si nu unul":
http://www.ziuadevest.ro/un-alt-tramvai-armonia-reabilitat-cu-500-000-de-euro-s-indoit-mers-la-timisoara/
La Cluj ma astept ca pana la finele lui 2018 nu doar sa se incheie cu succes procedura de achizitie a noilor tramvaie, ci si sa ajunga primul dintre ele pe strazile(sinele) orasului.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 02 Ian 2018 19:58:51 Titlul subiectului: |
193076 |
|
Scuzoaiele mele, nu stiu de ce am retinut ca este low-floor. Se pare ca nu este, desi eu nu gasesc poze cu treptele pe bicaieri, dar te cred pe cuvant.
Da, am vazut ca sunt 2, unul ce s-a arcuit si al doilea care i-a cazut la propriu partea din spate. Nici eu nu am incredere in constructorii si renovatorii romani de tramvaie. Acel Armonia din pacate va face ca licitatiile de tramvaie din Romania sa fie lungi si cu multe contestatii. Una din licitatiile la care vor participa va fi cea din Cluj. Unde au depus o contestatie anul trecut ai dupa nici macar nu au depus oferta.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 02 Ian 2018 20:01:30 Titlul subiectului: |
193077 |
|
Are cineva un update pentru licitatia celor 60 de autobuze? Ar cam trebui sa se anunte castigatorul nu?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 10 Feb 2018 21:02:06 Titlul subiectului: |
193563 |
|
A fost lansata licitația pentru 22 de tramvaie noi. Ofertele se pot depune până în 19 martie, iar atribuirea va avea loc în luna iunie.
[url] http://newsby.marianandrei.com/cluj-napoca-licitatia-22tramvaie/ [/url]
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 11 Feb 2018 13:39:18 Titlul subiectului: |
193569 |
|
1,8 milioane de euro pe garnitură, dacă e cu tot cu TVA undeva la 1,5 milioane de euro/garnitură.
Să ne așteptăm la Astra care va tărăgăna și prelungi licitația aceasta la nesfârșit. Ultima oară au depus contestație, iar după aceia nici nu au mai participat la licitație
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 11 Feb 2018 18:30:24 Titlul subiectului: |
193574 |
|
Cu 1,5-1,6 milioane de euro chiar si Skoda are tramvaie. Sofia a cumpărat tramvaie Skoda cu 1,6 milioane de euro (Skoda forcity clasic).
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
adymocan
Data înscrierii: 24/Sep/2012 Ultima vizita: 18/Mar/2024 Mesaje: 16 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 13 Feb 2018 12:21:38 Titlul subiectului: |
193584 |
|
Valoarea e fara TVA.
Citat: | Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 190,000,000 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Innoirea flotei de transport public:2020-achizitionarea a 22 tramvaie; cant. min-max accord-cadru: 1-22 tramvaie, cant. min-max contract subsecvent: 1-3; frecventa: 1 contract subsecvent la fiecare 6 luni sau mai putin, avand in vedere termen de livrare 11 luni.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 25.909.090,9 lei fara TVA. |
Pentru cine e interesat de cerintele tehnice am atasat caietul de sarcini.
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
caiet sarcini tramvaie.pdf |
Mărime fișier: |
767.27 kb |
Descărcat: |
de 867 ori |
|
|
Sus |
|
|
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 28/Apr/2020 Mesaje: 119 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 13 Feb 2018 21:19:24 Titlul subiectului: |
193586 |
|
Volvo a scris: | Cu 1,5-1,6 milioane de euro chiar si Skoda are tramvaie. Sofia a cumpărat tramvaie Skoda cu 1,6 milioane de euro (Skoda forcity clasic). |
Is mult mai scurte decat Swingurile noastre, iar PESE sub 2 milioane nu vom vedea.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 13 Feb 2018 21:46:24 Titlul subiectului: |
193587 |
|
Nu sunt mult mai scurte. Au aceiași lungime ca cele din Bratislava.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 14 Feb 2018 20:09:39 Titlul subiectului: |
193591 |
|
Dacă nu vom vedea Pese sub 2 milioane, atunci ne vom umple de Autentice sau ce nume le mai găsește până atunci
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 14 Feb 2018 22:05:19 Titlul subiectului: |
193592 |
|
PESA, chiar dacă sunt putin mai scumpe, ar reprezenta o super afacere pentru clujeni... Pai tramvaiele astea duc cel puțin 30 de ani, mai ales daca sunt bine întreținute. Acum, dacă ne gândim puțin, orașul are nevoie de cat mai multe vehicule articulate, iar tramvaiele astea cu cate patru burdufuri ar înlocui cu succes Tartele. Ba chiar ar asigura mai multe locuri decât Tartele. 26 de tramvaie PESA asigura mai multe locuri decât 30 de KT4D-uri, dintre care nu mai circula toate.
Și acum o alta idee:
Cred ca CTP ar trebui sa ia în calcul, treptat, achiziționarea exclusiva de troleibuze articulate. La anumite intervale orare, cele scurte nu prea fac fata. Clujul este tot mai aglomerat și, în viitorul apropiat, si linia 3 va avea nevoie acuta de articulate.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 16 Feb 2018 14:27:59 Titlul subiectului: |
193608 |
|
Oare Astra cu ce model participa la licitatie?
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 16 Feb 2018 14:48:52 Titlul subiectului: |
193609 |
|
Probabil cu cel cu care a mai câțtigat și ultima licitație
|
|
Sus |
|
|
bobcik
Data înscrierii: 19/Noi/2011 Ultima vizita: 19/Oct/2020 Mesaje: 130 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 18 Feb 2018 23:44:42 Titlul subiectului: |
193632 |
|
Oare au in plan și extinderea rețelei de troleibuz? Cum ar fi actualele linii de autobuz: 48, 33, 32, 8.
_________________ trol-tram-bus |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 19 Feb 2018 01:43:42 Titlul subiectului: |
193633 |
|
Citat: | Probabil cu cel cu care a mai câțtigat și ultima licitație |
Totuși e nevoie de (minim) o modificare: AT-urile au 42 de locuri pe scaune, iar acum se cer minim 43.
Legat de extinderea rețelei, apăruse un articol relativ recent în care se spunea despre extinderi în Zorilor, Gheorgheni și Mănăștur. O fi vorba de extinderile care apar și în PMUD.
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 19 Feb 2018 09:49:03 Titlul subiectului: |
193635 |
|
Pe linia 33 ar fi destul de usor, ca in afara de ultima parte, are cabluri.
Oare daca o sa avem troleibuze pe liniile 8,32 si 33, tot la cinema Florin Piersic va fi ultima statie?
De ex. poate sa foloseasca reteaua veche a lui 3, din P.M.V., pe care a folosit 3,4,5, cand nu era disponibila podul Traian.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 19 Feb 2018 12:07:47 Titlul subiectului: |
193640 |
|
Sau, ca sa nu mai tragă cablu pana în statia de la Cinema Florin Piersic, ar putea sa le oprească în statia lui 3, imediat după McDonald, și după sa creeze o întoarcere cumva.
La 32, de exemplu, e destul de simplu... Mai trebuiesc puse fire doar pe Strada Brâncuși, ca în rest se folosește de cablurile liniei 3, iar la 32 barat, în loc sa facă dreapta pe linia lui 3, poate merge înainte pe traseul liniei 5, ca sa ajungă la gara.
Dar nu vad ce i-ar impiedica sa ducă firele și prin fata cinemaului, ca sa nu devieze traseele cu care suntem de atâția ani obișnuiți.
Tare bine ar fi sa apară tot mai multe linii de troleu... Mai ales ca mai vin 50 de articulate...
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 19 Feb 2018 15:48:39 Titlul subiectului: |
193643 |
|
În 27 de ani s-a extins/reparat linia până la aeroport. Eu zic să nu ne facem foarte multe speranțe, ținând cont că nu vedem proiect pentru fonduri europene de extindere, iar la ultima discuție extinderea rețelei de troleibuz apărea ultima pe listă.
Poate se va încerca extinderea în Apahida sau Florești cu noile troleibuze, dar eu sunt foarte șceptic datorită faptului că acest management nu are viziune. Știu o chestie și pe asta o fac de când lumea și pământul.
|
|
Sus |
|
|
adymocan
Data înscrierii: 24/Sep/2012 Ultima vizita: 18/Mar/2024 Mesaje: 16 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 10 Apr 2018 11:11:40 Titlul subiectului: |
194336 |
|
La prima strigare nu s-a depus nicio oferta de catre cele 3 firme inscrise in procedura:
Citat: | Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar anunt: 182678 / 15.02.2018
Denumire contract: ACORD-CADRU AVAND CA OBIECT FURNIZAREA A 50 BUCATI TROLEIBUZE
Stare procedura: Anulata (In SEAP la data 30.03.2018 16:00)
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Observatii: Aceasta procedura a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferta nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret |
Citat: | 1. CARPAT BELAZ SERVICE S.R.L. 16109420 Bucuresti 20.02.2018 12:24 Neevaluat
2. Bustec s.r.o. CZ28326717 Bucuresti 25.03.2018 23:04 Neevaluat
3. Thoreb Information Systems RO22164160 Bucuresti 24.02.2018 10:14 Neevaluat |
Zilele astea trebuie sa apara un nou anunt pentru aceasta procedura, anuntul de intentie nou fiind deja publicat in 06.04.2018.
|
|
Sus |
|
|
|