Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie... suspendate! Basme sau ... ?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2018 16:02:12    Titlul subiectului: Tramvaie... suspendate! Basme sau ... ? 193970

Nu stiu daca e cel mai potrivit loc pentru a posta, dar ia uitati aici... stire... despre tramvaie... chiar suspendate as zice:

Primarul Gabriela Firea anunta mai multe proiecte de infrastructura care vor lega Bucuresti de Magurele printre care o linie suspendata de tramvai

de Catiusa Ivanov HotNews.ro

Marți, 13 martie 2018, 11:14 Actualitate | Administratie Locala

Primaria Capitalei va realiza mai multe proiecte de infrastructura care vor lega Bucurestiul de Magurele si pentru facilitarea accesului la Institutul de Fizica Nucleara care dezvolta proiectul celui mai mare laser din lume - ELI-NP, a anuntat, marti, primarul Gabriela Firea. Printre acestea se numara: extinderea si modernizarea Sos. Bucuresti-Magurele, linie de monorail - tramvai suspendat si material rulant (80 tramvaie suspendate), o ruta Bucuresti - Magurele si Bucuresti Centura in Zona de Nord spre Ploiesti, realizarea coridorului de transport rapid cu autobuzul pe ruta Magurele - Gara de Nord.

O parte dintre aceste proiecte fac parte din strategia de transport a regiunii Bucuresti-Ilfov - Planul de Mobilitate Urbana Durabila. Gabriela Firea nu a dat un termen cand vor fi realizate aceste proiecte si nici cat costa acestea sau daca exista bani la bugetul local.


Sa nu mori de ras?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2018 20:02:04    Titlul subiectului: 193971

Eu spun că e bluff, dar e părere strict personală.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 514
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2018 22:10:01    Titlul subiectului: 193973

Ideea este buna, dar nu pre vad cum vor face tramvaie suspendate în condițiile în care abea le întrețin pe alea pe care le au.

Ar fi util un astfel de proiect și pentru interiorul Bucureștiului, ca sa mai scape de aglomerație și sa nu mai aștepte călătorii RATB ore întregi pe niște distante pe care în mod normal le-ai face în 20-30 de minute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 514
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2018 01:36:16    Titlul subiectului: 193975

Am dat de inca un articol referitor la aceasta tema:

https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/pentru-ca-aruncatul-cu-promisiuni-e-gratis-firea-promite-tramvaie-suspendate-37823.html

Citat:
Tramvaie suspendate, dar nu se stie cand
Nod feroviar la Domnesti, ca pasaj inca nu exista
Statii noi pentru trenuri urbane inexistente

D-na Gabriela Firea, primarul Bucurestiului, cel mai aglomerat oras din lume in topurile realizate de companiile internationale de sisteme GPS, a gasit solutia fluidizarii traficului: doua linii noi de tramvaie suspendate si alte proiecte fanteziste.

Asa cum s-a tinut de cuvant cand s-a jurat cu mana pe inima ca in 6 luni dupa ce devine primar al Bucurestiului traficul se va fluidiza simtitor, asa cum a promis ca centrul de control si monitorizare trafic va face calatoria cu masina o placere, asa se va tine de cuvant si cu urmatoarele proiecte.

Benzile unice pentru autobuze de pe soseaua Bucuresti-Ploiesti s-au dovedit a fi un esec. Centrul de monitorizare si control trafic care sincronizeaza toate intersectiile si le monitorizeaza video, de unde se pot si comanda semafoarele astfel incat sa nu se formeze blocaje, functioneaza ca uns. Adica aglomeratiile sunt mai mari, timpul petrecut in trafic creste pe zi ce trece, ca si cum acest centru in care s-au investit milioane nici nu ar exista.

Cert este ca, pana acum, solutiile primarului Firea pentru fluidizarea traficului si pentru ca soferii sa nu-si mai petreaca ore in aglomeratie au fost niste glume. Acum, pentru ca cei din PSD si-au dat seama ca promisiunile nu costa nimic, asa cum s-a intamplat si cu pasajul Domnesti ce trebuia finalizat acum 2 ani, sau cu autostrazi imaginare precum Comarnic-Brasov sau Craiova-Sibiu, d-na Firea mai vine cu niste proiecte fanteziste.

"Într-o perioadă scurtă de timp, am început deja pregătirile tehnice și vom demara lucrările pentru o linie de monorail, este vorba despre tramvai suspendat și material rulant. Este vorba despre 80 de tramvaie suspendate, care vor fi implicate în acest concept", a explicat Firea. Tot ea a mai adaugat si ca aceste tramvaie vor circula pe doua rute, Bucuresti-Magurele si Bucuresti-Nord, spre Ploiesti.

Asadar urmeaza ca Bucurestiul sa intre in randul marilor orase care au tramvaie suspendate. Bine ca avem strazile asfaltate, infrastructura, locuri de parcare, siguranta rutiera, avem de toate, tramvaie suspendate ne lipseau... Cum se va face, cand, de cine si asa mai departe, nu stie nimeni. Dar cert este ca dorinta exista!

Gabriela Firea a mai mentionat cateva proiecte la care "lucreaza": "Demarăm, în foarte scurt timp, un nod lângă pasajul Domneștie, o zonă vulnerabilă, ce va fi realizat de CNAIR prin extindere la patru benzi și linie de tramvai rapid din prelungirea Ghencea până la Centură.(...) Pasul următor va fi construirea unei stații de căi ferate în aceste locații și introducerea transportului local de călători pe centura feroviară. Trasportul urban pe calea ferată este utilizat în marile aglomerări urbane din Europa, în timp, ce rețeaua ferată din București stă neultilizată de aproape 30 de ani", a adaugat Firea.

Stiti despre ce nod e vorba, nu? Acel pasaj Domnesti pentru care nu se gasesc bani de vreo 10 ani, desi absolut toti politicienii l-au inclus in programul lor de guvernare. Inclusiv actuala putere PSD. Dar despre care, tot cei din ministerul transporturilor spuneau de curand ca nu mai sunt bani, asa ca lucrarea trebuie amanata.

"De asemenea, dorim realizarea unei parcări de tipul park and ride, unde navetiștii să poată să lase mașina în siguranță și să se transfere către centrul orașului cu mijlocul de transport în comun. Chiar de luna viitoare, vom demarara construcția unei parcări de tip park and ride de la capătul șoselei Pantelimon, lângă CORA, cu stație de tramvai în acea zonă. Acest concept va fi extins la toate ieșirile din București, la intersecția șoselei de centură cu A1, A2, A3, DN1, până la DN7", a mentionat primarul.

In concluzie, suntem fericiti ca am votat cu d-na Firea. Absolut tot ce promite se transforma in realitate! Abia asteptam sa mergem cu tramvaiul prin aer si sa radem de fraierii cu masini care stau in aglomeratie. Desi... se poate face ambuteiaj si la tramvaie?



Tramvai suspendat.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.23 kb
 Vizualizat:  de 837 ori

Tramvai suspendat.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Sep/2018
Mesaje: 778
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2018 06:38:22    Titlul subiectului: 193985

Am ras cand am citit. Primul lucru care mi-a trecut prin cap: S-au plictisit de metrou in Drumul Taberei si acum vor tramvai suspendat.

Tramvaie suspendate nu prea se mai fac si din motive bune.

1. Costa enorm de mult
2. Vor low floor, dar trebuie scari ca sa te sui in statie (cu lifturi deja am vorbit in alt topic)
3. Sunt depresive, acopera soarele, dar mai important luna. Noaptea e bezna totala sub ele (ca felinare se pot sparge si stim cat de repede le inlocuiesc, vezi statia Basarab in ce hal este). Deci numai bun de crima si de transformat cartiere in ghetouri.
4. Tramvaie sau monorailuri vor trebuie proiectate de la zero. Nu se pot lua SHuri.
5. Cand cade gheata de pe ele, cine plateste? Aici macar MTA plateste firmele de asigurari cand cade turturele si iti face praf masina.
6. Scade masiv valoarea proprietatilor din zona (ce cred ca e si intentia, ca apoi vreo firma gen cea din Cipru sa le cumpere la ieftin, apoi sa le vanda cu profit dupa ce se abandoneaza acest proiect aiurea, adica o manevra Bloomberg)

Singurul bun ar fi ca elibereaza o banda, dar un metrou ar face asta la fel de bine, si culmea, mai ieftin.

Dar de, Firea vrea flori, tramvaie in nori, dar nu e in stare sa dea zapada si inchide scolile pentru ceva zapada.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 6841
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2018 08:13:34    Titlul subiectului: 193990

Nu va mai agitati asa tare. E o fantezie a edililor capitalei, asa cum a fost cea cu telegondola peste lacuri.
Ei nu sunt in stare sa asigure mentenanta la V3A-uri, sunt multe care stau pe bara din lipsa de piese de schimb si in schimb viseaza la "tramvaie verzi pe pereti "Smile))

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1093
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2018 19:31:16    Titlul subiectului: 193997

Am impresia ca o ia incet-incet pe urmele chirurgului, nu mai pupa al doilea scaun la primarie...
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 20/Mar/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 58
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Mar 2018 19:06:19    Titlul subiectului: tRAMVAI SUSPENDAT 194008

Prima linie de tramvai suspendat exista si are indicativul 5 . Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 6841
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Mar 2018 20:03:57    Titlul subiectului: 194010

Sa speram ca nu este o suspendare definitiva.
Revenind la subiect, care este fluxul de calatori intre Magurele si Bucuresti ?
Chiar este necesar un tramvai ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community