Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa privind taxiurile
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Taxiuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
paraschivrazvan25



Data înscrierii: 29/Mai/2016
Ultima vizita: 28/Sep/2018
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Oct 2017 20:50:25    Titlul subiectului: 192176

Cat de mici ar fi tarifurile la taxiuri nu se lasa ei pana nu ne pacalesc la cursa, au tot felul de dispozitive cu care pot da inainte aparatele.
_________________
rent a car Bucuresti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paraschivrazvan25



Data înscrierii: 29/Mai/2016
Ultima vizita: 28/Sep/2018
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2017 19:52:38    Titlul subiectului: 192407

Piraterie??? Este japca pe fata in aeroport, firmele de taxi din Ilfov au acolo inclusiv angajati care acosteaza clientii. Tarifele pe care le practica sunt exorbitante si nimeni nu zice nimic. In timp ce firmele de inchirieri auto Bucuresti sunt in permanenta verificate, la fel si Uber, aia isi fac linistiti de cap. Din pacate asta este tristul adevar.
_________________
rent a car Bucuresti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2017 11:21:50    Titlul subiectului: 192749

Pe 13-14 decembrie se anunță o greva a taximetriștilor din Constanta.
Cum se va desfășura traficul în Constanța.


http://www.telegrafonline.ro/cum-se-restrictioneaza-circulatia-rutiera-cand-vor-protesta-taximetristii

Citat:
În zilele de 13 și 14 decembrie, va avea loc un marș de protest cu autovehicule și un miting al taximetriștilor având ca scop eliminarea concurenței neloiale în taximetrie și reglementarea activității de taximetrie în municipiul Constanța. În acest context, traficul auto va fi îngreunat în municipiul Constanța în intervalul orar 10:00 – 17:30, astfel:

 între orele 10:00 și 13:00:

- coloana de taximetre va ocupa b-dul Tomis, tronsonul delimitat de b-dul Ferdinand și str. Negru-Vodă, benzile 2 și 3 de lângă pista de biciclete, banda 1 rămânând liberă.

- coloana de autovehicule va continua pe str. Traian unde va ocupa ambele benzi de circulație pe sensul de mers către sensul giratoriu de la Poarta 2, dar numai până în dreptul intrării în parcarea Consiliului Județean Constanța;

- pe b-dul Tomis, tronsonul delimitat de str. Ștefan cel Mare și b-dul Ferdinand, coloana de autovehicule va ocupa o singură bandă și anume cea de pe partea dreaptă;

 între orele 10:00 – 17:30:

- o parte dintre șoferii taximetrelor staționate vor participa la mitingul de protest care se va desfășura pe platoul din fața Instituției Prefectului Constanța;

Pentru buna desfășurare a acțiunii de protest nu se va bloca niciun drum public pe traseul pe care se vor deplasa protestatarii/coloana de autovehicule și vor fi respectate semnele, semnalele, indicațiile polițiștilor implicați în misiune. Totodată, zona intersecțiilor precum și centrul intersecțiilor nu va fi blocat, iar începând cu ora 06:00, în ambele zile ale protestului, se va interzice accesul și staționarea autovehiculelor în parcarea aflată pe b-dul Tomis, tronsonul cuprins între străzile Ștefan cel Mare și Cuza Vodă
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 6903
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Ian 2018 12:11:55    Titlul subiectului: 193377

Primaria Capitalei propune u nou regulament pentru taximetristi. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Regulament taxi propus de PMB: Mașini dotate cu POS, amendarea șoferilor dacă refuză cursele

Regulament taxi propus de PMB. Regulamentul pentru transport persoane în regim taxi, pus în dezbatere publică pe site-ul Primăriei Capitalei până în 7 februarie, prevede obligația firmelor de taxi de a avea montat sistem de plată cu cardul în toate mașinil și sancționarea șoferilor cu amendă de până la 500 de lei dacă refuză cursele.

Regulament taxi propus de PMB. Proiectul instituie obligativitatea existenței dispeceratelor la care clientul să poată apela telefonic sau prin alte mijloace și care să poată transmite taximetriștilor comenzile prin stație de emisie - recepție. Mașinile trebuie dotate cu aparate de taxat fiscalizate, potrivit proiectului consultat de News.ro.

Proiectul privind modificarea și completarea Regulamentului actual de taximetrie a fost pus în dezbatere publică în 19 decembrie, cu termen de consultare până în 7 februarie și cuprinde câteva reguli pentru taximetriști. Aceste reguli nu prevăd, însă, și obligația șoferilor a avea montat în mașini sistem POS pentru plata cu cardul.

Astfel, potrivit proiectului, taximetriștii sunt obligați să aibă un comportament civilizat și preventiv față de ceilalți participanți la trafic și față de organele de control, să aibă ținută îngrijită, pantaloni, cămașă, sacou, fiind interzisă îmbrăcămintea necorespunzătoare, precum șort, maiou și șlapi, să nu păstreze garanție documentele sau obiectele clientului, să întrețină mașina curată, atât la exterior cât și la interior, să nu polueze fonic în stațiile de așteptare, să nu facă lucrări de întreținere și reparații și să nu spele mașina în stațiile de așteptare, să nu folosească un limbaj neadecvat și să pună la dispoziția clienților harta orașului și indexul străzilor actualizat.

Regulamentul mai prevede interzicerea folosirii unor tarife mai mari decât cele autorizate și afișate pe bord și, deci, interzicerea negocierii prețului. La solicitarea clienților, șoferii trebuie să îi ajute la urcarea și coborârea din mașină, în special pe femeile gravide și persoanele în vârstă sau cu dizabilități.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 6903
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2018 09:38:50    Titlul subiectului: 194155

La consiliul general al Primariei Capitalei a fost respins un proiect, care, priontre altele avea in vedere interzicerea aplicatilor pentru taxi. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Proiectul privind interzicerea aplicațiilor taxi, RETRAS de Primăria Capitalei

Primăria Municipilui București (PMB) a anunțat că va retrage de pe ordinea de zi a ședinței Consiliului General al Municipiului București un proiect care prevede un nou regulament de transport în regim taxi în București, inclusiv interzicerea aplicațiilor taxi.

„La nivelul Ministerului Transporturilor s-a constituit un grup de lucru format din specialiști ai ministerului, precum si experți din Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și din cadrul Municipalității, care lucrează deja la modificarea Legii nr. 38/2003 - Legea taximetriei. Ca urmare, Primarul General al Municipiului București a decis amânarea dezbaterilor pe acest proiect, până la modificarea legislației de specialitate, astfel încât forma finală a acestuia să fie în deplină concordanță cu actul normativ aflat deocamdată în lucru", se arată într-un comunicat remis, luni, de Primăria Capitalei.

Totodată, primarul general, Gabriela Firea, susține că există o campanie de defăimare a PMB și că are „toleranță zero la șantaj".

„Le sugerez celor care plătesc bani grei în campanii de defăimare a Primarului General și a Primăriei Capitalei să-i folosească în mod constructiv pentru cauze nobile. Nu mă las intimidată de astfel de campanii și am toleranță zero la șantaj. Voi dovedi în continuare că rezist oricărei forme de presiune, pentru că dezideratul meu este binele bucureștenilor. Ne dorim cu toții ca Bucureștiul să fie comparabil cu orice capitală europeană, dar constat că unii uită că acest lucru se poate rezolva doar cu respectarea legii", a declarat Gabriela Firea.

Proiectul privind nou regulamnet de taxi a fost contestat în ultima perioadă de consilerii opoziției, care au acuzat faptul că noul regulament ar interzice aplicațiile pentru taxi.

„Gabriela Firea insistă cu interzicerea aplicațiilor integratoare de taxi, Clever și Startaxi. Pentru miercurea aceasta a propus un nou regulament, prin care permite să funcționeze doar aplicațiile care au acceptul dispeceratelor! Cu alte cuvinte, vom fi cu toții la mâna acestor dispecerate, de la consumatori până la taximetriștii independenți", a precizat, luni, conslierul PNL, Cătălin Deaconescu, pe pagina sa de Facebook.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 6903
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Iun 2018 12:13:57    Titlul subiectului: 195145

Se doreste modificarea legii taximetriei. Articolul se gaseste aici.

Citat:
COTAR susține ordonanța care modifică Legea privind transportul în regim de taxi și de închiriere


Ordonanța de Urgență pentru modificarea Legii privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere, în forma postată pe site-ul Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, va permite sancționarea activităților de tip evazionist, precum și a celor neautorizate, susțin reprezentanții Confederației Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (COTAR), într-un comunicat transmis, marți.

De altfel, transportatorii își exprimă susținerea pentru varianta OUG pentru modificarea Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere, în forma nealterată, însoțită de instrumentele de prezentare și motivare.

"În contextul recentelor declarații ale unor persoane publice, fără suport în realitatea cotidiană, care și-au exprimat susținerea față de activități neautorizate de transport persoane, generatoare de venituri ilicite, dorim să readucem în atenția opiniei publice următoarele: Curtea de Justiție a Uniunii Europene a decis, în decembrie 2017, că serviciile 'al căror scop este acela de a conecta, prin intermediul unei aplicații digitale, șoferii neprofesioniști cu persoanele care doresc să efectueze călătorii urbane', trebuie clasificate drept 'servicii în domeniul transporturilor'", se menționează în comunicatul citat.
Potrivit COTAR, Uber se autodescrie ca fiind "un simplu intermediar digital, o aplicație pe telefon, care leagă pasagerii cu șoferii", pretext să nu se conformeze prevederilor legale de licențiere, aplicabile firmelor de taxi sau transportatorilor, ce implică obligații și responsabilități.

"Poziția Uber este în contradicție cu decizia Curții de Justiție a Uniunii Europene, avocatul general desemnat în cauză, Maciej Szpunar, precizând că 'platforma electronică Uber, chiar dacă este un concept inovator, ține, în principal, de domeniul transportului și, în consecință, trebuie să dețină licențele și acordurile cerute de dreptul național'. Astfel, activitatea de preluare a unei persoane și transportul acesteia către destinația solicitată, cu un autovehicul, contra cost, este în prezent reglementată, în România, prin Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere și norme adoptate de autoritățile locale. Deși reprezentanții Uber își exprimă, la nivel declarativ, disponibilitatea pentru dialog cu autoritățile și se declară în favoarea reglementării activității derulate, constatăm că se diseminează, de către persoane publice, mesaje care distorsionează realitatea, consonante interesului companiei de a obține o reglementare distinctă, deși activitățile de acest tip sunt deja prevăzute de cadrul legal aplicabil în domeniul transportului de persoane", subliniază transportatorii.

Reprezentanții COTAR notează, totodată, că fostul premier Victor Ponta a susținut că Uber "asigură venituri suplimentare pentru niște oameni care muncesc cinstit", "ignorând, cu bună știință, opinia unicului for abilitat să se asigure că legislația UE este interpretată și aplicată în același mod în toate statele membre, din care rezultă, fără echivoc, necesitatea autorizării activității de transport persoane generatoare de venituri".

"Ne exprimăm speranța că poziția menționată nu este influențată de relația personală a lui Victor Viorel Ponta cu Gelu Ștefan Diaconu, a cărui fiică, Nicoleta Schroeder, ocupă, din martie 2015, poziția de general manager pentru România în cadrul companiei Uber. Fără a intra în polemică, îi recomandăm, la rândul nostru, lui Victor Viorel Ponta, următorul exercițiu 'de imaginație', în continuarea celui lansat în spațiul public: actualii operatori autorizați și licențiați ar renunța la însemnele de taxi și ar presta servicii neverificate, exclusiv în beneficiul propriilor interese economice, similare celor recomandate de domnia sa drept soluție pentru decongestionarea traficului. Care ar fi efectele renunțării la autorizarea transportatorilor și serviciilor de preluare/distribuire comenzi asupra consumatorilor, raporturilor de muncă și veniturilor la buget?", se arată în comunicatul COTAR.

Transportatorii consideră "lipsite de fundament" și susținerile deputatului Nicușor Dan, potrivit cărora, prin adoptarea Ordonanței de Urgență, se vor interzice aplicațiile de tip agregator.

"În fapt, companiile cu acest profil vor avea exclusiv obligația de autorizare, similar celorlalți operatori, demersul legislativ vizând exclusiv întărirea controlului autorității statului în activitatea de transport public de persoane, în scopul responsabilizării tuturor actorilor implicați în această activitate reglementată", sunt de părere membrii Confederației.

"Adoptarea ordonanței va permite, totodată, sancționarea activităților de tip evazionist, precum și a celor neautorizate (de piraterie în domeniul transportului de persoane), eliminarea sintagmelor 'în mod repetat' și 'permanent', generatoare de haos. Apreciem că preconizata modificare a legislației va asigura respectarea drepturilor și intereselor transportatorilor autorizați și accesul acestora, transparent și nediscriminatoriu, la piața transportului public local, garantând totodată respectarea drepturilor utilizatorilor", susține COTAR.

Organizația solicită, astfel, ca actul normativ supus dezbaterii să nu fie redactat sau modificat la comanda unor proprietari de platforme informatice sau grupuri de influență și să fie în interes public.

Etichete: cotar, oug, proiect transport taxi, transport taxi

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Taxiuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community