Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele constantene - vanzare sau taiere?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Grozea Cristian



Data înscrierii: 07/Feb/2009
Ultima vizita: 25/Feb/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 26 Dec 2010 23:24:39    Titlul subiectului: Troleibuzele constantene - vanzare sau taiere? 137987

Deschid acest topic cu speranta ca troleibuzele constantene vor scapa de la taiere. Astept parerile dvs.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 00:16:10    Titlul subiectului: 137992

Sunt troleibuze Rocar de Simon... Parerea mea e ca merg ca si turnate pentru Bucuresti, asta daca le-o vrea RATB-ul... Daca nu, merg si pentru Galati... Cred ca nu s-ar "supara" daca le-ar "adopta" si pe-astea, pe langa Ikarus-uri. Decat MAZ-urile alea, mai bine Ikarus si Rocar Wink .
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.


Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Lun 27 Dec 2010 00:21:30, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 00:23:10    Titlul subiectului: 137994

Depinde foarte mult de pretul cerut pentru aceste troleibuze.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 02:28:50    Titlul subiectului: 138007

Pai ce castiga RATC-ul daca le taie? Daca nu gasesc cumparatori la pretul cerut de ei printre romani, sigur vor gasi fraieri care sa fie multumiti de pretul exorbitant, printre straini.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 08:03:22    Titlul subiectului: 138008

15 rable (au fost, totusi, exploatate si intretinute ani buni in conditii de Romania), piese de schimb canci, cine sa ti le cumpere in exterior?! Nici in interior nu cred ca le-ar vrea cineva decat daca detine deja asa ceva si le poate asigura intretinerea (oricum, o parte din ele ar ajunge din start surse de piese de schimb). Mai costa un purcoi de bani si purtatul lor de colo-colo.

Apropos, ce rezolva subiectul asta? Da, simpatice, tehnic un pas inainte la vremea lor (pe plaiurile mioritice), dar isi traiesc mai departe drama de produs romanesc omorat din fasa de interese meschine. Sisteme temporar inchise nu se redeschid, insa, cu asa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 10:55:09    Titlul subiectului: 138010

Din pacate, nu vreau sa fiu rautacios, dar acest topic nu stiu daca va rezolva in vreun fel soarta celor 15 RdS-usi ce stau in autobaza 1.
Daca dam un pic paginile timpului inapoi vom observa ce s-a intamplat cu regretatele DAC-uri si poate ca ne dam seama ce soarta vor avea si ultimii supravietutirori (in cazul nostru RdS-urile si cele cateva DAC-uri care pana la inceputul acestei luni isi faceau serviciul pe linia 48 ). De vandut nu prea cred ca poate fi vorba (doar la fier vechi poate) deoarece RATC s-a obisnuit sa ceara cam mult pentru mijloacele de transport scoase din functiune (vezi exemplul tramvaielor) iar despre repunerea lor in functiune in Constanta nu poate fi vorba, chiar zilele acestea un prieten aratandu-mi primele poze cu demontarea firului de contact de pe o artera pe unde circulau troleibuzele liniei 48.

Este trist ce se intampla pe la noi si este trist ca societatea civila nu prea are multe cuvinte de spus in fata acestor cazuri de masacrare ale transportului ecologic si nici suport financiar. Daca o parte din iubitorii transportului in comun (ecologic) ar fi avut putere financiara si o deschidere din partea autoritatilor poate am fi reusit sa salvam un exemplar de troleibuz constantean si sa-l ducem intr-un muzeu tehnic iar cu timpul sa-l si restauram (din pacate la noi acestea sunt doar niste vise).

Sper totusi ca se va schimba intr-o buna zi mentaitatea romanului iar transportul in comun sa fie mai civilizat (asa cum am vaut in alte orase europene) !

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vatonist



Data înscrierii: 31/Mai/2008
Ultima vizita: 27/Dec/2010
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 11:35:43    Titlul subiectului: 138012

Sad Asa este, ai dreptate. Daca s-ar repara ori reteaua, ori sa le aduca la RATB.
Este chiar trist sa inlocuiesti transportul electric cu autobuze. Vrajeala ca pentru un troleibuz e nevoie de atatia oameni, vrajeala. Un autobuz se poate defecta la mai multe piese, pe cand troleibuzul, este mai simplu: contactori, motor electric. Se observa ca nu s-a scos gresorul la munca, cand a trebuit, ca poate si firul negresat a cauzat aceasta problema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Grozea Cristian



Data înscrierii: 07/Feb/2009
Ultima vizita: 25/Feb/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 11:50:36    Titlul subiectului: 138013

Parerea mea este ca o sa ajunga ca soarta tramvaielor, cum si spune stefan_br ca deja sa inceput a desfiinta o portiune la linia 48.
De RATB eu nu cred ca mai vrea regia sa mai aduca Rocar de Simon mai ales DAC 212E, ca nici piese la ei nu se mai gasesc mai ales la troleibuz Rocar, in plus sunt destule troleibuze Ikarus si Citelis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 22:33:02    Titlul subiectului: 138145

15 vehicule foarte uzate, care precis vor da probleme de intretinere si exploatare. Asta pentru ca intra pe mana unor oameni care probabil, nu au mai avut de-a face cu asa masini. E clar ca odata cu vinzarea celor 15 trolee nu poti sa vinzi si jumate din angajatii RATC pentru intretinere si exploatare, nu? 15 autobuze de transmis unui alt oras, este o procedura simpla, pe cand 15 tramvaie sau troleibuze, creeaza multe probleme. De aceea, ar trebui incurajata achizitionarea de vehicule noi pentru transportul electric cu fir. In caz contrar, autobuze cu tehnologii moderne!!!
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 27 Oct 2012 14:32:22    Titlul subiectului: 160007

De taiere nu incape sau nu incapea vorba.Cum nu le mai pot vinde cum isi doreau acuma se pune problema taierii lor daca nu cumva cineva vine cu o solutie salvatoare ca ele sa fie vandute la Piatra Neamt cum se vroia initial.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 28 Oct 2012 23:29:28    Titlul subiectului: 160065

Fara suparare dar... din surse oficiale te asigur ca Neamt-ul nu e interesat de aceste S.H.-uri...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 180

MesajTrimis: Dum 02 Oct 2016 20:10:22    Titlul subiectului: 186652

Neamtul a cumparat 5, si se gandeste sa mai cumpere
_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 03 Oct 2016 05:53:23    Titlul subiectului: 186654

Deci au fost vandute cateva?

Topicul mi se pare interesant. Adevarul e ca nu au rezistat atat e mult comparat cu Dac-urile, dar totusi au fost un produs romanesc (chiar daca dupa licenta) bun. Si designul a fost unul mondial, nu numai in Europa. In Seattle au circulat duobuze Breda care au avut acelasi designer. (Pininfarina cred. Stiu ca Marcelo Gandini a fost designerul la Bussota, 812-ele facut de Rocar)

At fi frumos sa existe un muzeu. Daca as avea bani as cumpara macar un De Simon.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 03 Oct 2016 05:57:39    Titlul subiectului: 186656

Nu au rezistat mult pentru ca nu au vrut sa le mai tina, pentru ca primarul Mazare avea alergie la transport electric. Troleibuzele Rocar de Simon chiar au fost un model reusit. In Cluj o duc bine mersi si vor mai circula multi ani pentru ca au o mentenanta corespunzatoare. Si cele vandute la Piatra Neamt subt convins ca vor mai circula multi ani acolo.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1238
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 14 Iun 2017 01:07:31    Titlul subiectului: 190456

Se pare ca troleele ramase in autobaza se vor casa in curand.
Sunt puse pe lista neagra, alaturi de cateva MAZ-uri vechi si un DAC.
Pacat ca au fost tinute 6 ani de pomana ca sa rugineasca si sa nu mai fie bune de nimic, in pozele urmatoare se poate observa starea avansata de degradare a celui mai expus dintre ele, avand parbrizul spart si acperit cu folie. De asemenea, si reclamele scorojite le accentueaza aspectul trist.
Sunt convins ca se puteau valorifica daca se dorea, existau destule posibilitati de vanzare, dar nu s-a vrut.
Pozele sunt realizate in martie.



IMG_20170219_145259_215.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.25 kb
 Vizualizat:  de 12862 ori

IMG_20170219_145259_215.jpg



IMG_20170219_145259_241.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.09 kb
 Vizualizat:  de 12862 ori

IMG_20170219_145259_241.jpg



IMG_20170219_145259_242.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.67 kb
 Vizualizat:  de 12862 ori

IMG_20170219_145259_242.jpg



IMG_20170219_145259_253.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.91 kb
 Vizualizat:  de 12862 ori

IMG_20170219_145259_253.jpg



IMG_20170219_145259_279.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.87 kb
 Vizualizat:  de 12862 ori

IMG_20170219_145259_279.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rzv



Data înscrierii: 19/Oct/2013
Ultima vizita: 04/Sep/2023
Mesaje: 9
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 25 Iun 2017 06:57:46    Titlul subiectului: 190748

Parcul rece a fost mutat în depoul de tramvaie, în spatele halelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1238
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 10 Apr 2018 22:57:57    Titlul subiectului: 194348

Cele 10 troleibuze exista și în prezent, doar ca nu se mai afla in autobaza propriu-zisa.
Stau garate împreună cu un DAC în fostul depou de tramvaie, în spatele autobazei. Nu prea se vad din sosea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bancila83



Data înscrierii: 04/Apr/2018
Ultima vizita: 24/Feb/2022
Mesaje: 168
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 21 Apr 2018 12:01:39    Titlul subiectului: 194491

Le-am văzut si eu si mă întreb ce soartă vor avea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Hermannstadt63



Data înscrierii: 27/Mar/2021
Ultima vizita: 02/Sep/2023
Mesaje: 81
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2022 17:04:10    Titlul subiectului: Judetul CONSTANTA 212957

O prezentare foto cu autobuze si troleibuze vechi(1958-2012) din România:
https://www.youtube.com/watch?v=vj0igOBAZU0&t=34s
Vizionare plăcută!

_________________
Cornel Misinger
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1238
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 12 Noi 2022 05:26:01    Titlul subiectului: 214652

Nu stiu cum de ne-a scapat informatia, insa, pentru a completa topicul, voi specifica faptul ca in anul 2020, in noiembrie-decembrie, cele 10 troleibuze Rocar 412E (De Simon) care mai ramasesera la Constanta, au fost tractate pe rand si casate in zona industriala a orasului, prin apropierea Rematului. La fel s-a intamplat si cu autobuzele MAZ 103 din parcul rece al CT Bus. Cele cu cutii manuale, ce erau retrase de prin 2017-2019. Majoritatea erau facute praf inca din depou... Descompletate, cu probleme de tot felul... A ramas un singur MAZ 103 cu cutie manuala, pentru Scoala de soferi.

In noiembrie-decembrie 2020 a fost un mare val de casari la Constanta. Au golit parcul rece al regiei.

Cele 10 troleibuze au stat cam 10 ani in parcul rece... decembrie 2010 - noiembrie 2020...
Ma bucur ca, totusi, din 15 Rocar-uri 412E, 5 au ajuns la Piatra Neamt si au mai circulat o vreme acolo, pana la desfiintarea troleibuzului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2022 06:20:30    Titlul subiectului: 215168

Asta va face statul. Birocrati, corupti...dar INCA noi, pasionati avem iluzii ca se vor pastra, ingriji masinie astea.
_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community