Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele RAT Craiova
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Bogdan_PB



Data înscrierii: 26/Apr/2013
Ultima vizita: 16/Feb/2021
Mesaje: 30
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 06 Mai 2018 19:51:33    Titlul subiectului: 194690

Dacă Ford-ul plătește nu văd problema. În Ploiești sunt zeci de trasee de convenție pentru Rafinăria Brazi unde se folosesc doar MAN-uri dintr-un simplu considerent: cursele respective aduc foarte mulți bani în conturile TCE, indiferent de cât de pline sau goale circulă, iar contractual sunt obligați să asigure cele mai bune autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2018 21:17:49    Titlul subiectului: 196614

Tipuri de autobuze repartizate de obicei pe fiecare traseu de autobuz in parte:

E1T/R: Solaris Urbino 12, MAN A78 EL283;
1b: DAC 112 UDM, MAN NL202, MAN SL222, BMB M221LU, BMC Probus 215 SCB (cand nu exista un flux ft. mare de calatori), rareori Solaris Urbino 12, MB O405;
2b: DAC 112 UDM, MAN A78 EL283;
3b: Temsa Prestij, MAN NL202, BMC Procity 250 SLF, MAN A78 EL283, rareori MB O405, BMB M221LU;
4: DAC 112 UDM, BMC Probus 215 SCB;
5b: BMB M221LU, BMC Probus 215 SCB, MAN NL202, rareori DAC 112 UDM, Temsa Prestij;
9: Solaris Urbino 12, MAN A78 EL283;
10: Temsa Prestij, Iveco Daily;
11: DAC 112 UDM (414);
13: Temsa Prestij, Iveco Daily;
17: MAN SL222, MAN NL202, rareori MB O405;
20:Temsa Prestij, BMC Probus 215 SCB, rareori Iveco Daily;
23b: Iveco Daily;
24: MAN A78 EL283, BMC Probus 215 SCB, Solaris Urbino 12 (de obicei in zilele nelucratoare), rareori BMB M221LU, MAN NL202, MB O405;
25: Solaris Urbino 12, rareori BMC Procity 250 SLF, BMB M221LU, MB O405;
29b: BMB M221LU, ocazional DAC 112 UDM, MAN A78 EL283;

CS Ford: BMB M221LU, MB O405, BMC Procity 250 SLF (167, 168, 169), la schimburile de noapte sunt repartizate si autobuze Solaris Urbino 12;
CS Complexul Energetic: Iveco Daily.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 18:21:15    Titlul subiectului: 197162

Chiar nu se putea gasi o altfel de numerotare a traseelor craiovene E1T si respectiv E1R ? ? ? Aceeasi prostie ca la noi in Constanta , unde unificarea unor trasee , a dus la ......traseul 5-40 si la trasel 2-43 , in ideea ca linia 5 s-a unit cu linia 40 , respectiv linia 2 s-a unit cu linia 43 , luind nastere astfel niste trasee mai lungi si mai economicoase pentru calatorii constanteni ! ! !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 19:02:01    Titlul subiectului: 197165

Exista o explicație pentru denumirile acestea, cele două sunt trasee expres (de aici litera E).
Linia E1T (T - tur) are traseul Craiovita Noua - Gara - Parc - Craiovita Noua, in timp ce E1R (R - retur) are traseul Craiovita Noua - Parc - Gara - Craiovita Noua. Ambele trasee sunt circulare și cele mai lungi din Craiova (înconjoară orașul practic). Intervalele de succedare sunt destul de mici (5-6 minute), așa că fiecare sens de circulație este acoperit de cate o linie, probabil în așa fel încât călătorii sa nu aștepte foarte mult timp în stații pentru a sosi autobuzul.
In urma unui studiu, RAT dorește și înființarea unei alte linii expres, cu traseul Gara Craiova – Bd. Dacia – Brestei – Parcul Tineretului – Stadion – Colegiul Carol – Gara Craiova, ce probabil va avea indicativul E2.

RATC, dacă tot a comasat trasee, putea pur și simplu să facă indicative formate din 3 cifre (243, 540), in loc sa vina cu 2-43 sau 5-40.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2019 17:23:53    Titlul subiectului: 198643

Aceeasi problem in Galati si eu am venit cu solutia de a forma traseul 69 sau chiar 0 daca avem doua circulare diferite....

Decidentii propuneau ca traseul circular sa fie de fapt doua trasee, chiar daca intre tur-retur nu erau mari diferente, astfel:

Solutia 1 = C1, C2 (de la circular)
Solutia 2 = 1, 2 (fara litera)
Solutia 3 = 6, 9 (in sensul si invers acelor de ceasornic)

Microbuzele aveau intradevar acest traseu circular cu doua numere diferite, 76 si 79, ceea ce induceau oamenii in eroare!

In noul plan de transport am propus un circular cu indicativul 69 si un altul mai mic cu indicativul 0.

Totodata circularul de noapte din Galati va fi 69N.

_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
D94



Data înscrierii: 20/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Apr/2023
Mesaje: 18

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2019 17:52:03    Titlul subiectului: Denumire 198710

Am vazut ca ultimul indicativ din Craiova este 29b. De ce nu le redenumesc 31 pentru E1 si 32 pentru E2?Sau daca E1 este cel mai important traseu sa fie el denumit 1 si actuala linie 1 sa fie redenumita. Idem si pentru E2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2019 20:44:45    Titlul subiectului: 198713

Nu ar fi rentabil, intrucat indicativele astea sunt asa de ani buni, si cum craiovenii sunt deja obisnuiti cu ele, nu vad de ce s-ar schimba, i-ar incurca mai mult. Sunt denumite E(X) pentru ca sunt trasee expres, se face o diferentiere fata de celelalte trasee urbane.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 12 Feb 2019 02:20:33    Titlul subiectului: 198911

Asta cu obișnuința este explicația politicienilor în general... Chiar toți Craiovenii sunt proști să nu memoreze două schimbări? Orice învât are și dezvăț!
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 08 Sep 2019 12:57:42    Titlul subiectului: 202506

Mereu am vrut o explicație cu privire la programul nasol de transport, care se închide la 21:30.... Care e motivul??? Toată Craiova face nani?? Prin comparație, Bucureștiul, Clujul, au trasee nocturne, Galațiul pana la 23:30 (traseele ce merg în gări: 9, 15, 20, 22, 26, 29, 31).
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 08 Sep 2019 17:13:52    Titlul subiectului: 202508

Simplu: primaria e o masinarie de facut bani condusa de oameni fara cap, care, culmea, tot ei sunt alesi. Nimanui din primarie nu-i pasa de cetateni.
Iar RAT Craiova este o vaca de muls. Craiovenii se plang si ei de asta si multi, la fel ca mine, au trimis cereri legate de acest subiect, insa in zadar.
Si un alt exemplu, dar si o problema despre care voiam sa scriu, este necesitatea de trasee noi. Dintr-un studiu de mobilitate le-a reiesit ca trebuie infiintate cateva linii noi, printre care si fostul 6, desfiintat fara logica. Asta in 2017. Niciunul n-a fost infiintat.
Si tot in 2017 am trimis o cerere consiliului local ca RAT Craiova sa intre si in comunele invecinate. Mi s-a raspuns ca in 2019 o sa faca ceva in privinta asta. Anul e pe duca si niciun semn...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 12 Sep 2019 13:34:04    Titlul subiectului: 202613

Programul se termina la 22:00 pentru autobuze, atunci se retrage ultimul Solaris de pe E1, iar la tramvaie parcă era 23:30. La 12 noaptea incep cu conventiile pentru Ford, atât tramvaie cât și autobuze. Sincer, mi se pare și mie o prostie să n-asiguri autobuze (măcar pe expres și pe 25, 3b) după ora aceea.

Și că tot veni vorba de trasee, traseul final al liniei 6 avea aproximativ același traseu ca E1R, doar că in loc să o ia pe Maria Tănase la intersecția de la Supeco, continuând spre Agronomie, o ia pe Titulescu - Calea București, pe urmă având traseu comun cu 1b până la spitalul nr 1. Probabil din cauza asta s-au și gândit că mai bine e să-l desființeze.

Cât despre dorința arzătoare a RAT-ului să înființeze linii în zona metropolitană, rămâne de văzut ce vor face. Cam singurul privat care asigură trasee către sate cu autobuze decente și nu cu dube (bine, au și câteva Cibro dar totuși) este AUR. Am văzut la ei MAN-uri, de la NL-uri până la Lion's City.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 12 Sep 2019 13:56:50    Titlul subiectului: 202615

Pe site scrie 21:30, iar acu 10 ani știam ca era 20:30 parca.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 12 Sep 2019 15:45:45    Titlul subiectului: 202616

Crede-ma ca nu se deranjeaza sa actualizeze website-ul. La 21:30 e ultima cursa pentru traseele E1T/R si asa este de ani buni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Sep 2019 07:08:55    Titlul subiectului: 202634

Rusinos !
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 13 Sep 2019 12:45:29    Titlul subiectului: 202646

@andreirosu14, si traseul 9 merge la fel cu E1 pana la Casa Tineretului si tot merge lumea cu el. Idem in Centru cu 1, 4, 24 care se suprapun. Ideea nu era de suprapunere, ci de rentabilitate. Astfel nu le mai dadea in studiu ca trebuie reinfiintat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 13 Sep 2019 13:27:21    Titlul subiectului: 202648

Daca e sa privim partea plina a paharului, n-o sa mai fie asa aglomerate traseele expres. Si asa de cand a inceput scoala sunt pline ochi autobuzele, mai ales in jurul orelor 12-14.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan21



Data înscrierii: 30/Apr/2018
Ultima vizita: 17/Mai/2020
Mesaje: 19
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2020 20:40:10    Titlul subiectului: 204960

Salutare
Sunt din craiova dar nu am gasit niciodata explicatia pentru care unele trasee au acel b in denumire, ex. 1b,2b iar altele nu , ex. 4.10,20 Are cineva o explicatie pentru asta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 12 Ian 2020 16:54:40    Titlul subiectului: 205038

Tine de istoricul traseelor de transport. Deoarece pe unele linii nu exista cerere pentru a acoperi intregul traseu in concordanta cu programul, s-a decis scurtarea/lungirea anumitor curse si schimbarea capatului de linie principal. Pentru a deosebi cursele intre ele au primit acel "b". De exemplu, inainte linia 2 mergea pana la MAT SA, iar 2b pana la Piata Centrala. Sau linia 25b mergea pana la Banie, in timp ce 25 isi continua drumul pana la Selgros. Ulterior unele dintre aceste "dubluri" au fost desfiintate in functie de rentabilitate si astfel unele trasee au un "b", iar altele nu. La noi in tara acel "b" venea de la "barat".
In prezent practica ramane valabila pe 1, 1b, 24 si 24b, astfel ca traseele 1 si 24 au cap de linie la Olas Prod, in timp ce cele barate la Romanesti, diferenta fiind de o statie.

PS: Aceasta modalitate de distingere a traseelor este intalnita in mai toata lumea, iar numarul traseului poate primi orice litera.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community