Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/Incidente implicand vehicule de transport local
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
don quijote



Data înscrierii: 01/Ian/2012
Ultima vizita: 24/Aug/2013
Mesaje: 36
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 21 Apr 2012 16:28:56    Titlul subiectului: 155203

Intrebari:

- a functionat cosul de protectie la tramvai?
- cand a fost ultima verificare a sistemului de franare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 20 Sep 2013 17:42:17    Titlul subiectului: 167303

Vineri dimineata un tramvai a accidentat mortal un barbat 'ce se afla pe sine'

http://www.gandul.info/stiri/barbat-calcat-de-un-tramvai-la-timisoara-vatmanul-este-cercetat-pentru-ucidere-din-culpa-11364479

Gandul a scris:
Un bărbat de 46 de ani a fost călcat de un tramvai, vineri dimineață, în apropierea Gării de Nord din Timișoara, iar vatmanul, care a trecut cu tramvaiul peste trupul bărbatului și și-a continuat deplasarea, fără a observa, este cercetat pentru ucidere din culpă.

Purtătorul de cuvânt al Poliției Județene Timiș, Mirela Drăghicioiu, a declarat corespondentului MEDIAFAX că vineri, în jurul orei 5.30, în apropierea Gării de Nord din Timișoara, un bărbat de 46 de ani din localitatea Pădureni, județul Timiș, a fost călcat de un tramvai.

"Este vorba despre tramvaiul 1 care, în apropierea Gării de Nord, a lovit un bărbat care se afla pe șine. Polițiștii au întocmit dosar penal pentru ucidere din culpă pe numele vatmanului, iar cercetările continuă pentru a stabili cu exactitate circumstanțele producerii accidentului", a spus Mirela Drăghicioiu.

Potrivit unor surse din rândul anchetatorilor, vatmanul nu a observat ce s-a întâmplat, iar după ce a trecut cu tramvaiul peste trupul bărbatului și-a continuat drumul. Abia vatmanul următorului tramvai a observat trupul neînsuflețit al bărbatului și a sunat la 112.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2015 21:59:39    Titlul subiectului: 178690

Rusinica pentru Timisoara ! Ce se intampla cu cladirile de patrimoniu din urbea banateana ? Unele ajung, bucati, pe linia de tramvai. Articolul se gaseste aici.

Citat:
SCANDALOS O clădire de patrimoniu se prăbușește peste liniile de tramvai în timp ce autoritățile nu fac nimic

Situație critică în Piața Traian din Timișoara – o clădire istorică situată pe strada Bicaz (actualmente Ion Mihalache) se prăbușește peste cetățeni. Mai mulți oameni care au trecut astăzi prin zonă au rămas șocați după ce au văzut cum bucățile de cărămidă se prăbușesc pur și simplu. Un focar de infecție și un adevărat pericol pentru oameni – așa poate fi descris în câteva cuvinte imobilul cu un etaj situat pe strada Ion Mihalache la nr. 5. Clădirea este plină de gunoaie și miroase îngrozitor, iar astăzi mai multe bucăți de tencuială au căzut pe trotuar și pe liniile de tramvai. Cei care au trecut prin zonă au fotografiat imaginea dezolantă și au postat pozele pe Facebook. „Dragi conducători ai orașului Timișoara, vă plac imaginile din zona Traian? Dacă da, vă invit să circulați zilnic pentru a vă putea da seama că nu degeaba ați avut atâtea sesizări în ceea ce privește clădirea de pe strada Ion Mihalache”, a scris o timișoreancă pe Facebook. Oamenii au făcut mai multe sesizări legate de această situație, însă clădirea a intrat în proprietatea SC Traiano Project SRL. Potrivit înscrisurilor din CF, firma se judecă cu o alta, SC Proiect Design SRL, care a notat o somație de executare pe imobil pentru suma de un milion de lei. „Probabil că până nu omoară pe cineva nu fac nimic. Ce se întâmplă în țara asta e strigător la cer. Am stat în America 10 ani și am venit acasă. Pot să spun că îmi este de scârbă de ceea ce se întâmplă aici în România. Nimănui nu îi pasă și noi urlăm singuri. Vin oameni din altă țară și văd un ghetou, pe strada asta, care nici nu mai poate fi numită stradă”, ne-a spus Vasilica, o femeie care locuiește în zonă. Anul trecut, Poliția Locală Timișoara a pus o bandă galbenă cu avertismentul „nu treceți”, însă nici măcar acea bandă nu mai există astăzi.

Sursa foto: http://www.pressalert.ro/



cladire-bicaz.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.34 kb
 Vizualizat:  de 4658 ori

cladire-bicaz.jpg



cladire-bicaz1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.15 kb
 Vizualizat:  de 4658 ori

cladire-bicaz1.jpg



cladire-bicaz2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.7 kb
 Vizualizat:  de 4658 ori

cladire-bicaz2.jpg



cladire-bicaz-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.5 kb
 Vizualizat:  de 4658 ori

cladire-bicaz-3.jpg



cladire-bicaz4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.54 kb
 Vizualizat:  de 4658 ori

cladire-bicaz4.jpg



cladire-bicaz5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.96 kb
 Vizualizat:  de 4658 ori

cladire-bicaz5.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Sep/2018
Mesaje: 275
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 12 Noi 2015 12:37:11    Titlul subiectului: 182459

Cifa versus Rathgeber


IMAG2144.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.59 MB
 Vizualizat:  de 4226 ori

IMAG2144.jpg



IMAG2145.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.17 MB
 Vizualizat:  de 4226 ori

IMAG2145.jpg



_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2016 09:39:41    Titlul subiectului: 186008

http://www.opiniatimisoarei.ro/clipe-de-groaza-la-timisoara-un-tramvai-a-mers-fara-vatman-doua-statii-calatori-inspaimantati-foto-si-video/22/07/2016
Citat:
Clipe de groaza la Timisoara! Un tramvai a mers FARA VATMAN doua statii! Calatori inspaimantati!

TIMISOARA. Mai multi calatori au trecut printr-o spaima cumplita dupa ce s-au trezit ca tramvaiul de pe linia 4 in care se aflau circula fara vatman. Garnitura a mers nu mai putin de doua statii fara niciun control.

Vatmanul a cazut din tramvai la statia de la intersectia Caii Buziasului cu Eroilor, iar garnitura a mers asa pana in dreptul magazinului Ciclop din Zona Fabricii de Bere.

Pe traseul parcurs fara vatman sunt 2 intersectii semaforizate, iar printr-una dintre ele trec tiruri. Asa ca doar norocul a facut sa nu se intample vreo nenorocire.

Vatmanului i s-a facut rau, s-a ridicat pentru o clipa de la mansa si s-a prabusit din picioare, pe scari, si mai apoi pe carosabil, deoarece, sustin martori, usa din dreptul lui era deschisa.

Martorii spun ca tramvaiul s-a oprit in zona Ciclop intrucat acolo exista o panta, iar aceasta a incetinit garnitura. Altfel, aceasta si-ar fi continuat drumul, intrucat maneta era pozitionata pe setarea de mers.

Timisorenii aflati in tramvai s-au speriat ingrozitor. Mai multi oameni povestesc ca i-au vazut pe traseu in timp ce bateau cu pumnii in geamurile vagoanelor, disperati. Unii au apucat sa dea alarma la 112. Au rasuflat usurati cand garnitura s-a oprit si s-au bulucit sa coboare.

Vatmanul a scapat ca prin minune cu viata in urma cazaturii, intrucat nu a fost lovit de nicio masina si nici nu a ajuns sub rotile garniturii. El este ranit si a fost transportat de urgenta la spital. Omul s-a lovit puternic la cap.

Odata oprit in zona Ciclop, tramvaiul 4 avea inca pozitionata comanda de miscare. Noroc cu o femeie vatman care era in zona, a vazut tot ce s-a intamplat, a intuit acest lucru si le-a cerut politistilor sa o lase sa urce repede sa seteze comanda de frana. Aceasta a explicat ca panta care a incetinit garnitura a fost mana cereasca, intrucat tramvaiul se putea pune in miscare din nou in orice moment.

Niciunuia dintre ceilalti angajati RATT sositi la fata locului inaintea vatmanitei nu i-a trecut prin cap sa puna frana.

„Daca el e pe mers, pe plecare, nu are cum (sa plece – n.r.). Pai imaginati-va cum conduceti o masina si va aruncati din masina, tot aia e. Nu mai apucati daca vi se face rau. Nu stiu cum s-a intamplat. Eu am venit doar dupa vagon. Tramvaiul are controlier si in momentul in care ti se face rau, iar omul a cazut din tramvai, nu mai ai control asupra controlierului si atunci tramvaiul pleaca, nu are cine sa-l franeze, pentru ca este de acolo franarea, din controlier. Nu avem la picioare (frane – n.r.). Acest model de vagon nu are la picioare. Si oricum, daca iti e rau, nu mai ai ce sa faci. S-a oprit singur din cauza pantei, din inertie. Putea sa fie o tragedie„, a explicat vatmanita.

Circulatia tramvaielor a fost blocata pe sensul de mers catre Piata Traian.

„Tramvaiul circula pe strada Stan Vidrighin, dinspre Liviu Rebreanu spre Pestalozzi, iar la intersectia cu b-dul Eroilor, usa tramvaiul fiind deschisa, vatmanul, din cauza unor probleme de sanatate, s-a dezechilibrat si a cazut pe carosabil. Barbatul de 55 de ani a fost transportat la spital si niciun calator nu a fost ranit. Politistii efectueaza cercetari pentru a stabili cauzele si imprejurarile producerii incidentului„, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro Ancuta Morariu, purtator de cuvant IPJ Timis.

Calatorii nu au fost nicio secunda in pericol, spun reprezentantii RATT. Acestia confirma ca vatmanul a lesinat, insa sustin ca ar fi existat un erou salvator. Spun ca un controlor de bilete aflat intamplator in vagon ar fi intervenit de urgenta si ar fi preluat comenzile in locul vatmanului. Acestia adauga ca garnitura nu s-a oprit de la sine, ci doar actionata de vajnicul controlor care, probabil ca luase lectii de condus tramvaie inainte.
Ceea ce nu au luat in calcul reprezentantii RATT cand au sustinut cele de mai sus, pentru opiniatimisoarei.ro, este ca in cabina vatmanului nu se poate patrunde din vagon. Aceasta pentru ca este complet separata printr-un perete de sticla securizata si are intrare complet separata de cea a calatorilor.

O echipa de ancheta formata din politisti, reprezentanti RATT si inspectori ITM cerceteaza circumstantele in care s-a produs incidentul.

Pe forumul RATT s-a pus insistent intrebarea daca GT4MT (Armonia) au vreun dispozitiv "om mort" si, din pacate, reprezentantul RATT care administreaza/modereaza forumul, in loc sa raspunda intrebarilor puse regiei, foloseste acel spatiu al institutiei publice pentru a-si duce razboaiele personale cu cine nu-i este pe plac.

In plan orizontal, maneta aparatului de tractiune al tramvaiului GT4MT sta pozitionata implicit la 45 de grade, iar pentru actionarea tramvaiului vatmanul trebuie sa o roteasca in pozitia fireasca ce permite mainii sa o indrepte spre inainte (mers) sau inapoi (franare). Daca vatmanul ia mana de pe maneta (sau daca mana nu mai opune rezistenta arcului care genereaza rotirea manetei - cand vatmanul isi pierde starea de constienta, de exemplu), aceasta revine automat in pozitia implicita si tramvaiul franeaza cu toate franele daca viteza este mai mare de 2 km/h.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 740
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2016 16:31:55    Titlul subiectului: 186016

Acel model de tramvai nu are buton/maneta de urgenta in salon? La modelele Tatra , butonul aflat deasupra usii incercuit cu rosu cred ca are rol de frana de urgenta. http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/ro/Galati/95-salon-1.jpg
Oare cat de mult ar costa schimbarea manetelor astefel incat daca nu sunt impinse sa revina pe pozitia neutru si eventual sa activeze frana , sau adaugarea unei pedale "om mort"?
Citat din articol "Calatorii nu au fost nicio secunda in pericol, spun reprezentantii RATT..." Shocked poate daca tramvaiul Hansa avea pilot automat. Rolling Eyes

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2016 19:27:00    Titlul subiectului: 186019

Desigur ca tramvaiul respectiv are manete pentru franare de urgenta la indemana calatorilor (4 bucati), numai ca fie calatorii din tramvai erau lemn Tanase sau paralizati de frica, fie acele dispozitive nu sunt functionale, ceea ce ar fi grav. De asemenea, grav este ca RATT a montat la toate tramvaiele aduse din Germania cate un perete ce izoleaza complet vatmanul de salon, ceea ce pe de o parte transforma acea cabina improvizata in sauna vara si forteaza vatmanul sa incalce regulamentele si sa deschida usa pentru a permite aerului sa circule cat de cat, astfel incat sa incerce sa nu clacheze (iar la Hansa GT4 - modelul implicat in incident - usa este oricum ingusta si geamul care se poate deschide in stanga vatmanului este foarte mic, de aceea era cu atat mai mult logic sa nu fie montat acel perete despartitor, pentru ca aerul sa circule atat cat e posibil), si pe de alta parte nu permite vatmanului ca intr-o situatie limita, cand nu mai are vreme sa faca altceva, sa poata sari de la postul de conducere spre salon pentru a se salva. Asa e Romania, improvizeaza orice oriunde. Eu nu pot intelege de ce orice vehicul adus la mana a doua de prin Germania trebuie musai sa treaca in Romania prin tot soiul de adaugiri, eliminari si modificari fata de organizarea interioara si exterioara existenta cand a fost adus, aceeasi din momentul fabricarii.

Solutii pentru ca si aceste vagoane sa aiba un sistem "om mort" exista, dar probabil ca se considera ca efortul financiar ar fi prea mare (deh, siguranta in Romania este tratata la diverse).

Cat despre declaratiile "limba de lemn" venite parca din anii '80 si incercarile ulterioare de a drege busuiocul, care i-au facut pe cei ce se ocupa cu declaratul in regia aia sa se afunde si mai tare, Dumnezeu cu mila. Comunicare de doua parale, prostit lumea, etc.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 740
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 22 Aug 2016 23:03:27    Titlul subiectului: 186207

bihon a scris:
Autobuz al RATT, plin cu copii, lovit de un TIR pe autostrada Timisoara-Arad

Accident de circulație, luni dimineață, pe autostrada care leagă Timișoara de Arad. Un autobuz al RATT a fost lovit din spate de un TIR al cărui șofer a ațipit cel mai probabil la volan. Mijlocul de transport al regiei efectua un transport special și era plin cu copii.

Accidentul s-a petrecut după ora 5, pe sensul de mers spre Arad. Autobuzul a fost lovit din spate de șoferul unui TIR care, cel mai probabil, a ațipit la volan.

„Inspectoratul pentru Situații de Urgență „BANAT” al județului Timiș a intervenit în această dimineață, pe autostrada A1, la km 502, la un accident rutier între un autobuz și un T.I.R. La locul accidentului s-au deplasat două autospeciale de stingere cu apă și spumă, două ambulanțe SMURD, patru ambulanțe SAJ, un ofițer și 14 subofițeri. În autobuz se aflau 5 adulți și 20 de copii, iar în camion se aflau 2 adulți. Dintre ocupanții autobuzului, doar șoferul și un copil, în vârstă de 12 ani, au suferit contuzii minore, șoferul autobuzului refuzând transportul la spital”, transmit reprezentanții ISU Banat.

http://www.bihon.ro/autobuz-al-ratt-plin-cu-copii-lovit-de-un-tir-pe-autostrada-timisoara-arad/1684541

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 740
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 30 Dec 2017 16:19:26    Titlul subiectului: 193023

Inca unei Armonii i-a cedat articulatia , facandu-se "acordeon". Conform articolului , tramvaiul s-a rupt din cauza unor suruburi , ca si cel care s-a rupt anul trecut. Avand in vedere ca este al doilea incident similar la Armonia , eu zic ca ar trebui retrase temporar din circulatie si schimbate/intarite articulatiile tuturor vagoanelor , pana nu se va intampla un incident mai grav.

Tion : "Inca un tramvai Armonia s-a facut acordeon in mers, la Timisoara

Încă un tramvai Armonia s-a făcut „acordeon” în trafic. De data aceasta incidentul s-a petrecut în zona Pădurea Verde. Garnitura s-a stricat în mers, sâmbătă, după ce vagonul din spate s-a lăsat în jos, explică cei de la RATT.

Incidentul din luna decembrie a anului trecut se repetă și în acest an. Garnitura Armonia circula pe linia 1 și pur și simplu s-a îndoit, în mers. Vagonul din spate s-a lăsat în jos, iar vatmanul nu-și explică ce s-a întâmplat, au precizat reprezentanții RATT pentru Tion.ro.

Potrivit Dianei Pleșa, purtător de cuvânt al RATT, o echipă de intervenție s-a deplasat de urgență în zonă. Circulația mijloacelor de transport pe șine pe linia 1 și pe linia 2 a fost deviat.

Un incident asemănător s-a petrecut în 19 decembrie 2016, pe linia 9, când un tramvai Armonia s-a îndoit de la mijloc. Inițial, fenomenul a fost un mister, după care a fost explicat de primarul Nicolae Robu. Edilul-șef spunea atunci că o frână bruscă a dus la o suprasolicitare și la forfecarea unui șurub.

„Vatmanul a pus o frână bruscă, pentru că a ajuns la roșu la semafor și din cauza suprasolicitării s-a forfecat un șurub. Nu s-a mai întâmplat așa ceva la vreun alt exemplar, drept urmare se presupune că a fost o afecțiune punctuală, la acel șurub. Este posibil ca acel șurub să fi avut o neomogenitate sau să fi fost dintr-un material insuficient de rezistent la această solicitare. A fost dus în depou, s-au făcut verificările, s-a înlocuit șurubul și este repus în circulație. Se va verifica și calitatea materialului, dar pentru aceasta trebuie făcută o expertiză în laborator”, ne spunea primarul Timișoarei în luna decembrie a anului trecut.

Un tramvai modernizat a costat Primăria Timișoara 500.000 de euro, bani luați din bugetul local. Noile tramvaie ale orașului sunt reabilitate la Arad și la Pașcani, de către firmele Electroputere VFU Pașcani și Astra Vagoane Călători Arad. Contractul încheiat de primărie prevede modernizarea a 30 de tramvaie ale RATT, în decurs de patru ani. Mijloace de transport pe șine au totul recondiționat, mai puțin șasiul, au încălzire în scaune, climatizare, supraveghere video cu nouă camere, dar și internet wireless. Ultimele garnituri modernizate trebuie să sosească anul acesta în oraș.

UPDATE. Explicațiile RATT

Tramvaiul Armonia de pe linia 1 care s-a arcuit sâmbătă în zona Pădurea Verde ar fi ajuns așa din cauza unor șuruburi rupte.

„S-au rupt câteva șuruburi de la articulațiile burdufului, care țineau practic tramvaiul. A ajuns să se țină doar în câteva șuruburi și aceasta este cauza pentru care s-a lăsat partea din spate în jos”, a explicat purtătorul de cuvânt al RATT pentru tion.ro.

Specialiștii regiei urmau să repare temporar garnitura pe loc, cât să poată fi transportată spre depou, unde avea să intre în reparații serioase. Potrivit celor de la RATT, doar linia 1 a fost deviată pe linia 2 din Piața Traian, cu întoarcere la Prințul Turcesc."

Incidentul de anul trecut : http://www.tion.ro/un-tramvai-armonia-s-a-blocat-pe-sine-la-timisoara-s-a-facut-acordeon/1752839

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 740
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 09 Mai 2018 23:21:15    Titlul subiectului: 194749

Zi cu ghinion pentru transportul cu tramvaie in Timisoara , un tramvai Armonia a sifonat serios un Chevrolet Camaro , iar o Hansa a lovit o basculanta care nu i-a acordat prioritate. Armonia are avariata masca/caroseria in partea dreapta.
Tion: Accident intre un autoturism si un tramvai Armonia, langa Sala Olimpia din Timisoara

Un accident spectaculos de circulație a avut loc miercuri la amiază, lângă Sala Olimpia din Timișoara. O mașină a intrat din plin într-un tramvai Armonia.

Din primele informații, accidentul s-a produs din neatenția șoferului care conducea un Chevrolet Camaro. A intrat din plin într-un tramvai Armonia care se îndrepta spre stația Banatul. Din fericire, în urma impactului, doar șoferul autoturismului a acuzat dureri de cap, însă nimeni din tramvai nu a fost rănit.

La locul accidentului a fost chemat și un echipaj al ISU Timiș, pompierii intervenind cu o autospecială. Circulația a fost îngreunată până când mașina a fost mutată din drum.

Deoarece nu au existat victime, polițiștii au clasificat acest accident ca tamponare.


O mica gluma la final , dupa ce Camaro-ul va fi reparat , va fi pus la vanzare ca si masina cu actele la zi , kilometri putini , unic proprietar si fara accidente. Twisted Evil Rolling Eyes

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community