Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari de modernizare la coridorul IV
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Oct 2014 12:32:39    Titlul subiectului: Lucrari de modernizare la coridorul IV 174958

Deschid acest topic pentru a centraliza toate stirile si viitoarele postari referitoare la lucrarile de modernizare care trebuie sa se desfasoare pe corridorul IV European.
Pentru inceput, postez un articol din Adevarul, publicat la inceputul lunii iunie, care reflecta destul de bine situatia din teren. Articolul se gaseste aici.

Citat:
oridorul IV feroviar: din cauza întârzierii lucrărilor, România riscă să rateze finanțări de aproape 700 de milioane de euro de la UE

România riscă să piardă aproape 700 de milioane de euro din fonduri structurale de la Bruxelles, după cum o recunosc chiar oficialii Ministerului Transporturilor.

Autoritatea de Management a Programului Operațional Sectorial Transport (POS-T) a realizat, pentru Ziarul de Investigații, o radiografie a stadiului lucrărilor de modernizare a tronsoanelor de cale ferată de pe Coridorul IV pan-european. Concluzia: pe mai toate sectoarele lucrările sunt întârziate, motiv pentru care România riscă să piardă finanțările europene.

STADIUL LUCRĂRILOR, TRONSON CU TRONSON
** Coșlariu-Simeria: „efectul Fenechiu“

Primul pe listă este obiectivul de reabilitare a liniei de cale ferată Brașov-Simeria, pentru a asigura circulația trenurilor cu o viteză de 160 km/h, tronsonul Coșlariu-Simeria (POST/2012/1/2/002). Pe sectorul Simeria-Vințu de Jos, contractul a fost semnat inițial cu asocierea FCC Construccion SA + Alpine Bau GmbH + Azvi SA + Straco Grup SRL, având o valoare de 1.255.756.000 lei (aproximativ 300 de milioane de euro). Au urmat însă contestațiile, iar prin Decizia Civilă nr. 4521/27.09.2013 Tribunalul București a anulat acest contract. În consecință, a fost reluată procedura de atribuire, iar pe 5 decembrie anul trecut a fost semnat un nou contract, cu asocierea Swietellsky + Strabag + Alstom + Arcada + Euro Construct + Transferoviar, de această dată cu o valoare mai mare, de 1.350.523.773,99 lei, fără TVA. Din cauza acestor lupte în justiție, în care a fost implicat și fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu (intervenția lui în semnarea contractului inițial fiind și principala cauză pentru care managerul privat al CFR SA, grecul Dimitris Sophocleous, și dat demisia), stadiul fizic al lucrărilor (la data de 28 februarie 2014) era de 0%. Ordinul de începere a lucrărilor și predarea amplasamentului s-au produs pe data de 6 decembrie 2013. Termenul de finalizare a lucrărilor este 5 decembrie 2016.

** Vințu de Jos - Coșlariu: execuție cu viteza melcului

Pe următorul tronson, Vințu de Jos - Coșlariu nu au fost contestații în instanță, dar nici aici lucrările nu sunt prea avansate. Contractul de execuție a lucrărilor a fost semnat pe 12 decembrie 2011 cu Impresa Pizzarotti&C SpA, având o valoare de 766.924.829,00 lei fără TVA. Pe 20 decembrie 2011 a fost predat amplasamentul și a fost dat ordinul de începere a lucrărilor, termenul de finalizare fiind 20 iulie 2013. Am ajuns însă în 2014, iar la finele lunii februarie stadiul fizic al lucrărilor era de numai 23,68%, față de 88,72% programat. Oficialii Ministerului Transporturilor spun că vina pentru această situație aparține deopotrivă constructorului și beneficiarului. Primului i se reproșează o “mobilizare deficitară a constructorului în sensul desfășurării activităților conform graficului de execuție și proiectului tehnic/caietului de sarcini”, notează Ziarul de Investigații. Pe de altă parte, statul român nu a făcut la timp exproprierile, a început cu întârziere licitația pentru întocmirea documentației cadastrale, a întârziat și elaborarea și aprobarea proiectelor tehnice pentru relocarea utilităților identificate. O altă problemă constă în faptul că nu au fost contractate la timp lucrările de semnalizare, comune pentru ambele tronsoane. Cu alte cuvinte, chiar dacă lucrările de infrastructură ar fi gata, trenurile ar merge tot cu 40-50 km/oră, pentru că nu ar exista semnalizare și ar trebui circulat „la cale liberă”. “Din cauza aspectelor mai sus enumerate există riscul ca niciunul dintre termenele de finalizare a lucrărilor să nu fie respectat”, recunosc oficialii Autorității de Management.

**Sighișoara-Coșlariu: lucrări ceva mai avansate (POST/2013/1/2/004).

Pe tronsonul Sighișoara-Ațel (km 299+399 - km 327+625), contractul de execuție a lucrărilor a fost semnat la data de 17 februarie 2012 cu asocierea SCC Construction SA + Alpine BAU GmbH + SC AZVI SA, având o valoare de 872.643.737,73 lei fără TVA (peste 200 milioane de euro). Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat pe 13 martie 2012, iar amplasamentul a fost predat pe 10 mai, același an. Aici, lucrurile stau ceva mai bine, stadiul fizic (la 28 februarie 2014) fiind de 23,34% față de 28,23% programat. Termenul de finalizare a lucrărilor, conform contractului, este 15 februarie 2015. Pe următorul sector din acest tronson, Ațel-Micăsasa (km 327+625 – km 357+095), stadiul lucrărilor este chiar mai avansat decât fusese preconizat - 23,85%, față de 20% programat. Contractul de execuție a lucrărilor a fost semnat pe 9 decembrie 2011 cu asocierea FCC Construccion SA + Alpine BAU GmbH + AZVI SA + Straco Grup SRL, având o valoare de 747.497.929,80 lei fără TVA. Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat la finele lunii iunie 2012, iar accesul pe șantier a fost posibil o săptămână mai târziu. Optimismul se topește însă când ajungem pe următorul sector, Micăsasa-Coșlariu (km 357+095 – km 394+150). Contractul de execuție a lucrărilor a fost semnat pe 26 aprilie 2012 cu asocierea eleno-română Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) + Arcada Company SA și are o valoare de 721.852.150,60 lei fără TVA. Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în aceeași perioadă cu tronsonul prezentat anterior, iar termenul de finalizare este 26 aprilie 2015. Greu de crezut că va fi respectat, din moment ce stadiul fizic la finele lunii februarie era de numai 41,82%, față de 60,79 % programat. Cauzele întârzierilor: de la tergiversarea exproprierilor și contestațiile la licitația pentru desemnarea consultantului până la deja menționata problemă a semnalizării, achiziție comună pentru ambele secțiuni (Sighișoara-Coșlariu și Coșlariu-Simeria). Și în cazul acestor contracte, concluzia Autorității de Management, consemnată de Ziarul de Investigații, este aceeași: “Din cauza aspectelor mai sus enumerate există riscul ca niciunul dintre termenele de finalizare a lucrărilor să nu fie respectat”.

** Curtici-Arad: peste două săptămâni ar trebui să fie gata Și aici sunt probleme.

Contractul de execuție a lucrărilor a fost semnat la data de 15 februarie 2012 cu asocierea Alstom Transport SA + Swietelsky Baugesellschaft Gm.b.H + Astaldi S.p.A + Euro Construct Trading 98 SRL + Dafora și are o valoare de 1.080.484.729,25 lei fără TVA. Ordinul de începere și predarea amplasamentului au avut loc pe 13 martie 2012, iar termenul de finalizare era stabilit la 15 iunie 2014. Greu de respectat, având în vedere că la 31 martie 2014 stadiul fizic al lucrărilor era de 52,30%, față de 72,61% programat. Printre cauzele întârzierilor, oficialii Ministerului Transporturilor enumeră: capacitatea tehnică inadecvată a antreprenorului; proiectul tehnic incomplet sau cu erori; nerespectarea planificării aprovizionării; existența unor imobile neincluse în documentația cadastrală. Totuși, nu este doar vina constructorului, din moment ce beneficiarul a predat cu întârziere amplasamentele pentru execuția anumitor lucrări.

Risc de dezangajare: aproape 700 de milioane de euro
Punând cap la cap modul cum s-au derulat toate aceste contracte, concluzia Autorității de Management POS-T este una singură: “Riscul de dezangajare aferent POST pentru anul 2014 (bani europeni care vor fi pierduți - n.r.) este de 692,97 milioane de euro”. Aceeași Autoritate susține că în acest moment depune eforturi semnificative pentru atingerea unui procent de 100%, până la finele anului 2015, a absorbției banilor de la Bruxelles.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Oct 2014 12:38:28    Titlul subiectului: 174959

Si acum cateva poze, de la santier. Pe tronsonul Sighisoara-Coslariu, lucrarile, incep de la Danes, prima halta de dupa Sighisoara. Se circula pe un singur fir incepad cu Sighisoara. Trenul merge cu viteza melcului, intre 30 si maxim 50 km/ora. Frontul de lucru mi se pare prea mare, la fel ca si pe Bucuresti-Constanta. Cu toate astea, trenul care merge la Cluj/Satu Mare, pe timp de zi (IR 1745) nu aduna intarzieri, cred ca are in asa fel parcursul si nu se asteatpa in gari cu celelalte trenuri.


Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 406.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.67 kb
 Vizualizat:  de 7803 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 406.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 399.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.91 kb
 Vizualizat:  de 7803 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 399.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 400.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.09 kb
 Vizualizat:  de 7803 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 400.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 403.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.47 kb
 Vizualizat:  de 7803 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 403.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Oct 2014 12:40:42    Titlul subiectului: 174960

Se vor inlocui podetele si podurile (pozele 1-2). Dupa modernizare, trenurile vor merge cu viteza maxima de 160 km/ora (sper).
Intrebarea mea este daca s-a invatat din greselile facute la precedentele lucrari de modernizare, pe rutele Bucuresti-Predeal respectiv Bucuresti-Constanta ?
Sau se vor repeta la nesfarsit ?



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 410.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.7 kb
 Vizualizat:  de 7802 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 410.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 409.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.47 kb
 Vizualizat:  de 7802 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 409.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Oct 2014 12:45:28    Titlul subiectului: 174961

Postez si un filmulet cu stadiul lucrarilor, facut in apropiere de Dumbraveni: https://www.youtube.com/watch?v=TebSuYT6WN0

Desi, intre Brasov si Sighisoara nu este inca santier, trenurile circula cu restrictii de viteza, in unele locuri si de............5 km/ora !!!!???? Principalul motiv fiind infrastructura intr-o stare precara. De la Brasov la Augustin, trenul mai merge cum mai merge, dar de la Augustin inspre Rupea si apoi mai departe, spre Sighisoara este dezastru !
CU intarziere cu tot, un tren IR a ajuns sa faca 2 ore si 40 de minute, chiar mai mult, desi pe infofer.ro scrie ca in conditii normale un tren parcurge distanta in 2 ore si 25 de minute, ceea ce este mult, oricum !
Miercuri pe 24 septembrie, cand ma duceam inspre Cluj, Intre Augustin si Rupea se circula pe un fir, muncitorii cred ca incercau sa mai repare sinele pe celalalt sens.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Noi 2014 08:32:05    Titlul subiectului: 175584

S-a deschis tronsonul Vintu de Jos-Alba Iulia. Pe acest tronson a fost inchidere totala a circulatiei, pasagerii fiind transbordati de la un tren la altul cu autocare. Articolul se gaseste aici.

Citat:
S-a DESCHIS linia feroviară RAPIDĂ Vințu de Jos – Alba Iulia.

Miercuri seara s-a redeschis traficul feroviar pe secțiunea reabilitată de cale ferată, Vințu de Jos – Alba Iulia, parte componentă a proiectului de interes național “Reabilitarea liniei CF Brașov-Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h”, care cuprinde și tronsoane din județul Alba. În prezența conducerii firmei Pizzarotti, care se ocupă de lucrările traseului Coșlariu – Vințu de Jos, primul care a testat cei aproximativ 8 km de cale ferată reabilitată a fost un trenul Personal Sibiu -Târgu Mureș. Lotul 2, Coșlariu – Vințu de Jos trebuie repus în circulație în 30 noiembrie 2015.
Unul dintre proiectele importante de infrastructură din județul Alba este reabililitarea și modernizarea liniei de cale ferată pe segmentele de pe traseul Vințu de Jos – Alba Iulia – Coșlariu – Blaj, parte a lucrării de interes național “CF Brașov-Simeria”. În urma finalizării acestor lucrări, trenurile ar trebui să circule cu viteză maximă de 160 km/h.
În urmă cu doi ani, constructorul Pizzarotti a început lucrările de modernizare la lotul II de cale ferată, Coșlariu – Vințu de Jos, care face parte din proiectul de reabilitare a liniei de cale ferată Brașov – Simeria (22,61 km), parte componentă a Coridorului IV Pan European, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 de km/h.
Miercuri seara, trenul Personal Sibiu -Târgu Mureș a fost primul care a testat cei aproximativ 8 km de cale ferată reabiliatată, pe secțiunea Vințu de Jos-Alba Iulia, de firma italiană Pizzarotti.
Valoarea totală a modernizării lotului 2 de cale ferată Coșlariu- Vințu de Jos se ridică la 766.924.828,85 de lei, pe lungime de 22, 61 de kilometri, iar valoarea aprobată până la sfârșitul lunii mai este 278.412.350 de lei.
După finalizarea lucrărilor trenurile de călători ar trebui sa atingă o viteză maximă de 160 de kilometri pe oră, iar cele de marfă vor ajunge până la 120 de kilometri pe oră.
Reamintim că Guvernul a demarat încă o tranșă din procedura de expropriere a imobilelor în opt localități din județul Alba, aflate pe traseul căii ferate Brașov-Simeria, respectiv secțiunile Sighișoara – Coșlariu și Coșlariu – Simeria, aflată în reabilitare. Este vorba despre proiectul de interes național “Reabilitarea liniei CF Brașov-Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h”, care cuprinde și tronsoane din județul Alba.
În luna iulie, într-o vizită a ministrului Transporturilor Ioan Rus la Alba Iulia, acesta spunea că lotul 2, Coșlariu – Vințu de Jos, ce face parte din proiectul de reabilitare a liniei de cale ferată Brașov – Simeria (22,61 km) trebuie repus în circulație în 30 noiembrie 2015.
Citește și Lucrările la calea ferată Coșlariu – Vințu de Jos, întârziate. Ioan Rus: „Trebuia finalizat anul acesta. Am bătut în cuie 30 noiembrie 2015”
Detalii proiecte de lucrări:
Simeria – Coșlariu, lungime de 74,4 km: Secțiunea Vințu de Jos – Coșlariu, începere lucrări 2012 cu finalizare în anul 2014; Secțiunea Vințu de Jos –Simeria estimat începere lucrări în 2014 cu finalizare în anul 2015.
Suma propusă în bugetul anului 2014 este în valoare de 250 milioane lei.
Coșlariu – Sighișoara, lungime de 89,5 km: Secțiunea Sighișoara – Ațel, începere lucrări 2012, cu finalizare în anul 2015; Secțiunea Ațel – Micăsasa, începere lucrări 2012 finalizare în anul 2015; Secțiunea Micăsasa- Coșlariu, începere lucrări 2012- finalizare 2015.
Suma propusă în bugetul anului 2014 este în valoare de 282,731 milioane lei;
Kilometrul 614 – Simeria, lungime de 143,954 km: cu începere în anul 2014 și finalizare 2017. Suma propusa in bugetul anului 2014 este în valoare de 78,794 milioane lei.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Feb 2015 23:30:40    Titlul subiectului: 177319

Pe magistrala 800, exista cel putin doua PORTIUNI unde se simte cel mai tare viteza de 160 km/ora, primul intre Fundulea si Sarulesti, al doilea intre Ciulnita si Perisoru, In aceaste zone, la viteza de 160 km/ora, vibratiile sunt mai mari, asa cum se vede in filmare, apa din sticla fiind cel mai mun indicator.
Filmarea am facut-o din IR 1588, ieri, cand m-am intors de la Constanta: https://www.youtube.com/watch?v=AZFu0J48ESQ

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2015 20:45:10    Titlul subiectului: 180522

Ei bine, se circula pe podul Saligny ! Este vorba de cel de peste bratul Borcea. Motivul ? Podurile noi, construite in 1986 si 1987 intra in reabilitare.
A fost o surpriza placuta sa vad trenul circuland pe un pod care are mai mult de 100 de ani. Si culmea, trenul circula mai silentios decat pe podurile "noi".
Se circula pe sensul inspre Cernavoda. Pe celalalt sens se circula pe celalalt pod.
Fiindca am fost complet luat prin surprindere nu am apucat sa fac filmare din tren cand circula pe Saligny, peste bratul Borcea.
Am pozat in schimb celalalt pod, de pe Saligny.



Vama Veche, 22-24 iulie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.71 kb
 Vizualizat:  de 6996 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 003.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.75 kb
 Vizualizat:  de 6996 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 005.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.66 kb
 Vizualizat:  de 6996 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 006.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.4 kb
 Vizualizat:  de 6996 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 007.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2015 20:47:38    Titlul subiectului: 180523

La podul Saligny de peste celalalt brat al Dunarii, de langa Cernavoda se lucreaza de zor. Se vopseste si de asemeena se lucreaza la reconectarea cu calea ferata.
Consultand panoul informativ, se pare ca lucrarile de reabilitare a podurilor au o intarziere..........majora.



Vama Veche, 22-24 iulie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.28 kb
 Vizualizat:  de 6994 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 009.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.26 kb
 Vizualizat:  de 6994 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 010.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.98 kb
 Vizualizat:  de 6994 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 011.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 011 (zoom).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.92 kb
 Vizualizat:  de 6994 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 011 (zoom).jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2015 20:50:37    Titlul subiectului: 180524

Cand m-am intors de la mare, am crezut ca trenul va circula tot pe podul Saligny. M-am inselat. Peste bratul Borcea, inspre Bucuresti via Fetesti, trenul circula pe podul "nou".
Am vazut ca au scos sina de pe celalalt sens, inainte de intrarea pe pod, dar si pe pod.



Vama Veche, 22-24 iulie 124.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.07 kb
 Vizualizat:  de 6992 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 124.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.17 kb
 Vizualizat:  de 6992 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 125.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 126.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.94 kb
 Vizualizat:  de 6992 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 126.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 127.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.95 kb
 Vizualizat:  de 6992 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 127.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 128.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.52 kb
 Vizualizat:  de 6992 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 128.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2015 20:53:16    Titlul subiectului: 180525

Din ce am vazut, deocamdata se pare ca revopsesc podul. Nu stiu exact care sunt pasii reabilitarii podului, poate cineva mai in tema sa ne lamureasca ? Dupa o sumara documentare am vazut ca podurile noi au peste 300 de fisuri !!!


Vama Veche, 22-24 iulie 130.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.29 kb
 Vizualizat:  de 6991 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 130.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 132.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.54 kb
 Vizualizat:  de 6991 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 132.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 133.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.81 kb
 Vizualizat:  de 6991 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 133.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 134.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.91 kb
 Vizualizat:  de 6991 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 134.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 135.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.06 kb
 Vizualizat:  de 6991 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 135.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 137.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.26 kb
 Vizualizat:  de 6991 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 137.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2015 20:55:16    Titlul subiectului: 180526

Ultimele poze le-am facut la iesirea de pe pod, inspre Fetesti. Eu credeam ca traficul feroviar pe poduri va fi oprit complet pe durata reabilitarii. Asa va fi ?
Daca ma mai duc la mare cu trenul voi face o filmare si de pe podul Saligny.



Vama Veche, 22-24 iulie 138.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95 kb
 Vizualizat:  de 6990 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 138.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 139.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.37 kb
 Vizualizat:  de 6990 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 139.jpg



Vama Veche, 22-24 iulie 140.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.52 kb
 Vizualizat:  de 6990 ori

Vama Veche, 22-24 iulie 140.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Noi 2015 20:31:52    Titlul subiectului: 182357

In apropierea garii din Fundulea (magistrala 800) s-a lucrat zilele astea de zor. S-au schimbat unele portiuni dintr-o sina secundara, cu macazuri cu tot. Este o sina de manevra, folosita pentri compunerea marfarelor, multe dintre ele se formeaza chiar la Fundulea si pleaca inspre portul Constanta (cu grau, porumb, etc).

Primele poze sunt de pe data de 2 noiembrie.



Fundulea, 2 noiembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.55 kb
 Vizualizat:  de 6637 ori

Fundulea, 2 noiembrie 001.jpg



Fundulea, 2 noiembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.44 kb
 Vizualizat:  de 6637 ori

Fundulea, 2 noiembrie 002.jpg



Fundulea, 2 noiembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.57 kb
 Vizualizat:  de 6637 ori

Fundulea, 2 noiembrie 003.jpg



Fundulea, 2 noiembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.38 kb
 Vizualizat:  de 6637 ori

Fundulea, 2 noiembrie 004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Noi 2015 20:32:57    Titlul subiectului: 182358

Firma care a executat lucrarile este Wiebe. Stiti ceva despre aceasta firna ?
Urmatoarele poze sunt de pe data de 4 noiembrie.



INCDA Fundulea, 4 noiembrie 101.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.39 kb
 Vizualizat:  de 6636 ori

INCDA Fundulea, 4 noiembrie 101.jpg



INCDA Fundulea, 4 noiembrie 102.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.87 kb
 Vizualizat:  de 6636 ori

INCDA Fundulea, 4 noiembrie 102.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Noi 2015 20:53:15    Titlul subiectului: 182359

Si cateva poze de azi. Lucrarile s-au terminat ieri si s-au intins pe o durata de trei zile.


INCDA Fundulea, 5 noiembrie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.34 kb
 Vizualizat:  de 6632 ori

INCDA Fundulea, 5 noiembrie 013.jpg



INCDA Fundulea, 5 noiembrie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.44 kb
 Vizualizat:  de 6632 ori

INCDA Fundulea, 5 noiembrie 014.jpg



INCDA Fundulea, 5 noiembrie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.34 kb
 Vizualizat:  de 6632 ori

INCDA Fundulea, 5 noiembrie 015.jpg



INCDA Fundulea, 5 noiembrie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.96 kb
 Vizualizat:  de 6632 ori

INCDA Fundulea, 5 noiembrie 016.jpg



INCDA Fundulea, 5 noiembrie 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.24 kb
 Vizualizat:  de 6632 ori

INCDA Fundulea, 5 noiembrie 017.jpg



INCDA Fundulea, 5 noiembrie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.16 kb
 Vizualizat:  de 6632 ori

INCDA Fundulea, 5 noiembrie 018.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Noi 2015 21:13:25    Titlul subiectului: 182542

Se circula cu restrictie de viteza la gara Fundulea (sub 50 km/ora). Nu stiu motivul.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2016 09:42:31    Titlul subiectului: 183160

Restrictia din mesajul anterior a fost doar cateva zile. Acum nu mai sunt probleme.

Se circula si pe podul Saligny de la Cernavoda. Pe acesta se circula disnpre Cernavoda spre Fetesti iar pe celalalt sens pe podul nou, in timp ce pe podul Saligny de pe bratul Borcea se circula dinspre Fetesti spre Cernavoda si pe celalalt sens pe celalalt pod.



Vama Veche, 2 ianuarie 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.83 kb
 Vizualizat:  de 6288 ori

Vama Veche, 2 ianuarie 023.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2016 09:44:52    Titlul subiectului: 183161

In drum spre Constanta, pe 2 ianuarie, am facut cateva poze cu "santierul" de pe podul nou, de langa Cernavoda. Deocamdata au fost scoase sinele.


Vama Veche, 2 ianuarie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.08 kb
 Vizualizat:  de 6287 ori

Vama Veche, 2 ianuarie 014.jpg



Vama Veche, 2 ianuarie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.97 kb
 Vizualizat:  de 6287 ori

Vama Veche, 2 ianuarie 015.jpg



Vama Veche, 2 ianuarie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.56 kb
 Vizualizat:  de 6287 ori

Vama Veche, 2 ianuarie 016.jpg



Vama Veche, 2 ianuarie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.94 kb
 Vizualizat:  de 6287 ori

Vama Veche, 2 ianuarie 018.jpg



Vama Veche, 2 ianuarie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.26 kb
 Vizualizat:  de 6287 ori

Vama Veche, 2 ianuarie 021.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2016 09:48:00    Titlul subiectului: 183162

Pe partea podului aflata desupra Dunarii, a mai ramas doar contrasina.


Vama Veche, 2 ianuarie 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.29 kb
 Vizualizat:  de 6285 ori

Vama Veche, 2 ianuarie 024.jpg



Vama Veche, 2 ianuarie 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.93 kb
 Vizualizat:  de 6285 ori

Vama Veche, 2 ianuarie 025.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 20:42:53    Titlul subiectului: 190922

Dupa mai bine de 10 ani, viteza de deplasare pe unul din cele doua poduri dunarene, este vorba de cel de peste bratul Borcea, se circula cu 50 km/ora (fata de 30 km/ora). Lucrarile de reabilitare a acestui pod au avut o intarziere de aproape doi ani.
Cateva poze, facute acum aproape doua saptamani, din trenul IR 1586, in timp ce intorceam de la mare.



Poduri dunarene, 25 iunie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.71 kb
 Vizualizat:  de 2702 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 015.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.48 kb
 Vizualizat:  de 2702 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 016.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.38 kb
 Vizualizat:  de 2702 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 017.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.95 kb
 Vizualizat:  de 2702 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 018.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.41 kb
 Vizualizat:  de 2702 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 020.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.49 kb
 Vizualizat:  de 2702 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 021.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.21 kb
 Vizualizat:  de 2702 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 022.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 20:44:10    Titlul subiectului: 190923

Am reusit sa fac o filmare integrala, a podului. Filmarea este disponibila aici: https://www.youtube.com/watch?v=4PYcUHDFrho&t=22s

Intre cele doua poduri se circula cu 140 km/ora: https://www.youtube.com/watch?v=sysPonVQ7wQ&t=25s

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2017 19:40:18    Titlul subiectului: 191004

Podul Saligny, inaugurat in urma cu 122 de ani, in septembrie 1895, este un monument al ingineriei romanesti. Ce dovada poate sa fie mai buna, daca trenurile circula si azi pe acest pod.
Este drept ca acest lucru se va intampla atata timp cat se va reabilita podul nou.
Acum doua saptamani, cand ma intorceam de la mare, am facut cateva poze.
Trenul circula pe podul Saligny cu 30 km/ora.



Poduri dunarene, 25 iunie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.19 kb
 Vizualizat:  de 2644 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 001.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.04 kb
 Vizualizat:  de 2644 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 002.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.73 kb
 Vizualizat:  de 2644 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 004.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.06 kb
 Vizualizat:  de 2644 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 005.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.32 kb
 Vizualizat:  de 2644 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 006.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.32 kb
 Vizualizat:  de 2644 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 009.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.08 kb
 Vizualizat:  de 2644 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 010.jpg



Poduri dunarene, 25 iunie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.17 kb
 Vizualizat:  de 2644 ori

Poduri dunarene, 25 iunie 011.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2017 19:41:14    Titlul subiectului: 191005

Am facut si o filmare integrala cu poidul Saligny, disponibila aici: https://www.youtube.com/watch?v=oU8XMt2BycA&t=25s
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2017 14:25:29    Titlul subiectului: 191176

La gara Fundulea, se lucra la una din liniile secundare (foto 1-3).


INCDA Fundulea, 19 iulie 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.84 kb
 Vizualizat:  de 2554 ori

INCDA Fundulea, 19 iulie 019.jpg



INCDA Fundulea, 19 iulie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.32 kb
 Vizualizat:  de 2554 ori

INCDA Fundulea, 19 iulie 020.jpg



INCDA Fundulea, 19 iulie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.35 kb
 Vizualizat:  de 2554 ori

INCDA Fundulea, 19 iulie 021.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Mai 2018 16:46:57    Titlul subiectului: 194855

Se pare ca se face mentenanta liniilor principale, ceva mai sus de gara Fundulea.


CFR, 3 mai 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.93 kb
 Vizualizat:  de 999 ori

CFR, 3 mai 001.jpg



CFR, 3 mai 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.22 kb
 Vizualizat:  de 999 ori

CFR, 3 mai 002.jpg



CFR, 3 mai 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.06 kb
 Vizualizat:  de 999 ori

CFR, 3 mai 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6975
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 08:35:28    Titlul subiectului: 197147

Ieri la gara Fundulea am vazut aceasta garnitura. Stie cineva pentru ce este ?
Este o platforma cu sine, are si vagon pentru muncitori si are si o cabina galbena care muta sinele, am vazut-o ca culiseaza pe platforma.



INCDA Fundulea, 12 noiembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.37 kb
 Vizualizat:  de 89 ori

INCDA Fundulea, 12 noiembrie 001.jpg



INCDA Fundulea, 12 noiembrie 516.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.35 kb
 Vizualizat:  de 89 ori

INCDA Fundulea, 12 noiembrie 516.jpg



INCDA Fundulea, 12 noiembrie 517.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.13 kb
 Vizualizat:  de 89 ori

INCDA Fundulea, 12 noiembrie 517.jpg



INCDA Fundulea, 12 noiembrie 518.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.56 kb
 Vizualizat:  de 89 ori

INCDA Fundulea, 12 noiembrie 518.jpg



INCDA Fundulea, 12 noiembrie 519.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.84 kb
 Vizualizat:  de 89 ori

INCDA Fundulea, 12 noiembrie 519.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community