Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele si microbuzele CTP
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 19:36:24    Titlul subiectului: 14800

Totusi, de ce nu au montat si afisajele frontale?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 19:38:28    Titlul subiectului: 14801

La #15 si #20 e o situatie aparte (ce nu ar fi trebuit sa existe) care (probabil) urmeaza a fi remediata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 11:47:38    Titlul subiectului: 00000 15069

"Afacerea MAZ, o gaura de 38 de miliarde pe an
Autobuzele Maz consuma mai mult decit produc. Anuntul a fost facut chiar de sefii regiei. Dupa ce au efectuat mai multe calcule, au descoperit ca veniturile nu acopera cheltuielile. Practic, pentru a-si acoperi toate cheltuielile, regia de transport ar trebui sa incaseze zilnic pe fiecare Maz inca 2,4 milioane lei, in conditiile in care toate cele 50 de autobuze ar circula pe trasee. Sau altfel spus, tinind cont ca taxa de administare va fi inlocuita de rata de leasing, din luna mai, 50 de autobuze vor produce o gaura de peste 3 miliarde lei pe luna, iar pierderea anuala va fi de aproximativ 38 miliarde lei. Acum insa, doar 20 de autobuze sint la strada, ceea ce face ca pierderile regiei sa fie mult mai mari. Concret, cheltuielile totale pentru un autobuz Maz sint acum de aproximativ 10,6 milioane lei pe zi. In acesti bani intra o serie de cheltuieli constante, cum ar fi salariile soferilor, taxatorilor sau motorina consumata, dar si taxa de administrare a contractului de 20 miliarde lei. In acelasi timp, veniturile medii zilnice pentru un Maz sint in total de aproximativ 8,2 milioane lei, aici intrind inclusiv calatorii cu gratuitati si abonamente. Situatia va ramine aproape neschimbata in viitor, pentru ca taxa de administrare va fi inlocuita cu ratele de leasing. Mai mult, se vor adauga si cheltuieli de service pe masura ce autobuzele incep sa se uzeze.
Singura solutie pe care o au sefii regiei pentru a iesi din aceasta situatie este eliminarea operatorilor privati de pe traseele comune cu autobuzele. Operatorii privati au insa o alta parere. "Nu este corecta solutia propusa de acestia. Intr-un oras ca Iasul este nevoie de mai multi operatori de transport public. Calatorii trebuie sa aiba libertatea de a alege mijlocul de transport cu care vor sa calatoreasca. Practic, ei vor sa detina monopolul si sa ii forteze pe calatori sa circule numai cu ei", a replicat Costel Pristavu, patronul "Minibus".
RATP a achitat 18 miliarde lei din taxa de administrare a contractului
Pina acum, autobuzele nu au produs banii pe care i-au consumat. Chiar daca nu a inceput sa achite ratele de leasing, RATP a fost obligata sa plateasca o taxa de administrare a contractului, de 20 miliarde lei. Astfel, municipalitatea si RATP au achitat in contul celor 50 de autobuze Maz aproximativ 18 miliarde lei in ultimele trei luni. "Suma reprezinta cea mai mare parte din taxa de administrare pe care regia a trebuit sa o achite in perioada de gratie. Mai avem de achitat inca 2 miliarde lei pina la inceputul lunii martie", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al RATP. Regia nu a avut insa bani pentru efectuarea acestor plati. De aceea, cea mai mare parte din aceasta suma a fost achitata de municipalitate. "Au fost bani alocati in contul datoriilor pe care le are municipalitatea la noi in urma acordarii gratuitatilor", a subliniat Mihai. Practic, in ultimele trei luni, regia de transport a achitat, in medie, pe zi pentru cele 50 de autobuze Maz cite 200 milioane lei, adica cite 4 milioane lei pentru fiecare autobuz. Aceasta suma reprezinta doar banii platiti pentru taxa de administrare. Pe linga aceasta suma, pentru fiecare autobuz Maz s-au mai facut si alte cheltuieli, calculate de sefii regiei la circa 6,6 milioane lei zilnic pe autobuz. "Aici intra si cheltuielile cu soferii. Un sofer cistiga lunar in jur de 8 milioane lei brut", a spus Maricel Gherca, directorul RATP.
Fiecare MAZ foloseste zilnic motorina de 3 milioane lei
Pe fiecare autobuz Maz lucreaza lunar cite doi soferi. Concret, pentru un autobuz se cheltuiesc lunar cite 16 milioane lei pentru salariile brute a doi soferi care conduc in doua schimburi, plus inca 4,8 milioane la CAS, Sanatate, somaj etc, bani pe care ii plateste RATP ca angajator. Astfel, din incasarile zilnice, 680.000 lei se duc pe salariile soferilor. La cheltuieli intra zilnic si salariile celor doi taxatori care lucreaza pe un Maz. Acestia au salarii de 3,4 milioane lei brut lunar, adica in jur de 290.000 lei pe zi, daca tinem cont din nou si de darile catre stat ale angajatorului. Un procent important din cheltuieli il reprezinta combustibilul. "Un autobuz consuma in medie intre 80 si 100 litri de motorina. Un litru de motorina costa 32.000 lei", a afirmat Gherca. Cu un simplu calcul matematic, rezulta ca fiecare autobuz "inghite" zilnic motorina de aproximativ 3 milioane lei. Diferenta pina la 6,6 milioane lei o reprezinta alte cheltuieli necesare pentru Maz-uri. "Aici intra cheltuieli cu intretinerea autobuzelor, dar si manopera pentru intretinere, revizii, schimb de ulei, spalare si altele", a precizat Cristi Stoica, directorul tehnic al RATP. Aceste cheltuieli se fac in conditiile in care veniturile aduse zilnic de un autobuz Maz sint, in medie, de 8,2 milioane lei. "Incasarile totale pe care le avem la un Maz care circula pe traseul 41 (CUG-Copou) sint de 8 milioane lei, la care se adauga un procent de 25% in contul celor care circula cu abonamente, gratuitati si seturi de 10 bilete. In cazul unui autobuz care circula pe traseul 30 (Canta-Baza 3) incasarile sint, in medie, de 5 milioane lei, plus 25%", a specificat directorul RATP. Cu tot cu gratuitati si abonamente, rezulta ca un Maz de pe traseul 41 produce 10 milioane lei zilnic, iar pe traseul 30, in jur de 6,25 milioane lei. Practic, media zilnica de incasari pe un autobuz se ridica la doar 8,2 milioane lei, in conditiile in care cheltuielile sint de 10,6 milioane lei.
Datoriile RATP au ajuns la 300 miliarde lei
Raportul cheltuielilor si veniturilor se va mentine si dupa ce RATP va achita taxa de administrare. Din mai, regia va incepe sa achite si rata de leasing pentru cele 50 de autobuze. Zilnic, pentru un Maz rata va fi de aproximativ 3,7 milioane lei, suma care se va adauga la cele 6,6 milioane lei cheltuielile constante. Rezulta ca pe fiecare Maz se va cheltui zilnic 10,3 milioane lei. Presupunind ca situatia incasarilor va ramine la acelasi nivel, de 8,2 milioane lei, rezulta ca fiecare Maz va circula zilnic in pierdere cu 2,1 milioane lei. In aceste conditii ramin doua variante pentru achitarea celor 50 de autobuze. Astfel, autobuzele ar putea fi achitate de RATP in dauna unor datorii la bugetul de stat. Aceasta situatie nu ar face decit sa creasca din ce in ce mai mult datoriile regiei, cifrate acum la 300 miliarde lei. O a doua varianta ar fi ca, macar o parte din banii pentru autobuze, sa fie achitati de CL, garantul achizitiei.
Circula doar 20 de autobuze
Afacerea de aproximativ 11,5 milioane euro a fost parafata in toamna trecuta de sefii RATP. Atunci, sefii regiei de transport au achizitionat 50 de autobuze Maz 103. Achizitia s-a facut in urma unei licitatii organizate de Bursa Romana de Marfuri la Bucuresti. Pina in acest moment, la Iasi au ajuns 30 de autobuze, restul urmind sa ajuna in doua transe, in aceasta luna. Deocamdata, nu toate autobuzele care au ajuns sint scoase la strada. Astfel, 10 dintre acestea circula pe traseul 41 (CUG-Copou), iar alte 10 pe traseul 30 (Canta-Baza 3). Restul autobuzelor nu sint inca echipate cu sistemul de ticketing si cu cel de afisare electronica. (Mariana ZBERIANU)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 11:59:37    Titlul subiectului: 15070

Banuiesc ca nu sunt singurul care considera ca scoaterea unui traseu electric care scoate profit pentru a obliga calatorii sa urce intr-un autobuz neprofitabil este o mare idiotenie. Oare cat dureaza pana apar maxi-taxi-uri cu tablita de 2?
_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
t u d o r
Vizitator






MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 12:23:25    Titlul subiectului: 15071

Nu era mai logic sa ia autobuzele alea pentru a estompa aparitia MAXI TAXI si pentru a renunta la microbuze? Cand am auzit ca se iau MAZ in Iasi,am zis ca se vor lua numai pentru a inlocui autobuzele vechi.Vad ca numai asa nu se intampla.
Sus
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 12:46:00    Titlul subiectului: 15073

tudor a scris:
Nu era mai logic sa ia autobuzele alea pentru a estompa aparitia MAXI TAXI si pentru a renunta la microbuze? Cand am auzit ca se iau MAZ in Iasi,am zis ca se vor lua numai pentru a inlocui autobuzele vechi.Vad ca numai asa nu se intampla.
Iasiul nu mai avea transport in comun urban cu autobuze din 2002. Inlocuirea autobuzelor vechi era doar o implicatie, scopul principal era insa reintroducerea autobuzului ca mijloc de transport urban in Iasi. Exista 12 trasee de autobuz care asteapta vehicule.
Evolutii de ultima ora gasiti in cateva ziare locale de astazi, 6 februarie 2006: www.evenimentul.ro, www.ziuaiasi.ro, www.flacaraiasi.ro si www.ziaruldeiasi.ro (articolul de mai sus este din ultimul ziar enumerat). Cititi cu atentie, unele aspecte din acele articole sunt surprinzatoare (cat de reale sunt, ramane de vazut).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 15:43:17    Titlul subiectului: 15077

Articolul este din Ziarul de Iasi. Eu nu stiu de ce sunt asa surprinsi cei de la RATP, oare nu stiau ca autobuzele cer bani pt. intretinere si tot felul de chestii? Trebuiau sa se gandeasca de mai devreme asupra costurilor de intretinere si cred ca nu se mai dadeau asa multi bani pt. cumpararea autobuzelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 21:14:58    Titlul subiectului: 15093

Exact ce spuneam mai sus in legatura cu costurile de intretinere ale transportului auto. Mai bine investeau in tramvaie! Dar, interesu' poarta fesu'!!! Si asa inca o mare teapa a luat draga noastra regie!
Si domnul de la Minibus sa se uite putin la ce conditii de transport ofera calatorilor apoi sa deschida gura. Cred ca dumnealui nu merge cu "maxi taxi" la birou sau sa-si rezolve problemele prin oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 21:23:32    Titlul subiectului: 15094

Etapa I: 50 MAZ-uri. Ce va urma?
Cind am citit ca RATP vor achizitiona 50 MAZ-uri am fost mihnit, stiind ca vor scoate TOATE troleibuzele de pe trasee. Pt. ca existau citeva Ikarus-uri numai bune de scos la strada.
DAC-urile stau si putrezesc in timp ce altii se chinuie sa le mentina in circulatie. Asta cum vine?
Va urma: 50 MAZ-uri sint prea multe si RATP-ul poluant se va umple de datorii -bineinteles ca vor scoate si tramvaie, deja au si inceput. Iar Nichita? 40 troleibuze! Sigur ca in culorile lui Neculau, alb-albastre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 22:23:39    Titlul subiectului: 15100

Am crezut ca MAZ va insemna reintroducerea autobuzului in Iasi si cel mult completarea troleibuzelor acolo unde nu sunt vehicule suficiente. Acum vad ca deja MAZ a luat si locul tramvaiului 2, in timp ce nici o duba nu pare afectata de aparitia lor. Speram ca linia 28 va fi de autobuze, in felul acesta sa dispara mizeria aceea de duba a individului care face scandal dupa ce are mai multe linii care pirateaza RATP. Regia e nerentabila pentru ca s'a permis ca dubele sa le pirateze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2006 21:22:00    Titlul subiectului: 15404

Da, cred ca de luni au iesit cele din lotul 3
Iata unul din ele, MAZ #24 retregandu-se la garaj prin Tesatura.



DSC02742.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.18 kb
 Vizualizat:  de 21118 ori

DSC02742.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2006 12:31:59    Titlul subiectului: 15470

TATRA a scris:
Da, cred ca de luni au iesit cele din lotul 3
Iata unul din ele, MAZ #24 retregandu-se la garaj prin Tesatura.
Observam grafica displayului. Oare ce simbol or avea pentru "Defect", "Scoala" &c ?
La Bucuresti sunt amuzante numerele de traseu alocate acestor tipuri de curse: 9999, 9998 &c, cu cate cifre permite displayul.
A propos, displayul de MAZ are un spatiu rezervat (neseparat fizic de restul displayului) pentru numarul de traseu sau nu ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2006 21:44:52    Titlul subiectului: 15578

ManAndCat:
La "Se retrage la garaj" pe afisajul din spate apare tot desenul cu autobuzul.
La "Cursa speciala" pe afisajul din spate apare o bara verticala.
Nu exista un spatiu rezervat pentru numar in cadrul afisajului frontal.
TATRA:
Cred ca #24 tocmai venea de la garaj, dinspre Mase Plastice, pentru a intra pe traseu (e posibil sa fi fost la alimentare si nu isi schimbase inca inscriptiile de pe afisaje).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2006 10:57:09    Titlul subiectului: wwww 16517

Flacara Iasului, 21 februarie 2006:
"[...]Ultima tranșă de autobuze, pe trasee
În urma analizelor din ultimele zile, efectuate de conducerea Regiei Autonome de Transport Public, precum și de cea a Primăriei, s-a hotărât identificarea unor soluții pentru reducerea aglomerației din minibuzurile existente pe traseul 28 (Piața Alexandru - Copou). Un alt punct supus atenției a fost și scoaterea din circuit a troleibuzelor de pe traseul 43 deoarece acestea sunt ineficiente și se cheltuie foarte mult pentru întreținerea lor, ele neaducând profit în vistieria Regiei, ci din contră, pierderi de ordinul miliardelor. "În perioada imediat următoare, vom introduce 10 autobuze MAZ pe traseul 28 deoarece avem foarte multe solicitări din partea cetățenilor. De asemenea, solicitări sunt și pentru a scoate troleibuzele de pe traseul 43. S-a făcut un calcul la RATP și a rezultat că, dacă am merge cu autobuze pe acest traseu, am face economie de 1,3 miliarde pe lună, ceea ce este benefic atât pentru cetățeni, cât și pentru Regie", a mai explicat Nichita. În ideea proiectului de reabilitare a transportului în comun, primarul Iașului nu a ezitat să "muștruluiască" și să responsabilizeze, astfel, conducerera RATP. "I-am trimis să discute cu băncile pentru a găsi bani în vederea finanțării modernizării liniilor de tramvai de pe strada Cuza-Vodă și Muzicescu. Referitor la situația transportului public, i-am dat lui Maricel Ghercă (n.r. - directorul RATP Iași) dreptul de a analiza și de a lua decizia corectă în cadrul Consiliului de Administrație al Regiei. Mai mult decât atât, el poate să utilizeze firul contact de pe acel traseu (n.r. 43) pentru a-și face rezerve în vederea celorlalte trasee de tramvai pe care le avem în oraș", a mai spus Nichita.
În prezent, strategia Regiei și a Primăriei ieșene de reabilitare a transportului public este, din punct de vedere financiar, "în ceață". "În aceste momente, se încearcă aplicarea unei strategii «de supraviețuire» a RATP, până când vom reuși să aducem investiții mari, astfel încât să reabilităm transportul în comun", a explicat primarul.[...] (Dumitru ȘERBAN)"
Articolul vizeaza si alte aspecte, insa am extras doar ce lua in discutie transportul public.
Ziua de Iasi, 21 februarie 2006:
"Alte zece autobuze noi ajung la Iași
O delegație de la Regia Autonomă de Transport Public (RATP) a plecat zilele trecute în Bielorusia pentru a face recepția la ultimele zece autobuze MAZ care urmează să ajungă săptămâna viitoare la Iași. "Directorul tehnic Cristian Stoica este plecat la Minsk pentru a face recepția la ultimul lot de zece autobuze", a declarat Maricel Ghercă, directorul RATP.
Acesta a mai spus că deocamdată nu au sosit încă numerele de înmatriculare pentru cele zece autobuze care au ajuns la Iași în urmă cu zece zile. "Cel mai probabil vom primi numerele de înmatriculare joi, iar autobuzele vor fi scoase la stradă începând de săptămâna viitoare", a precizat Maricel Ghercă. După ce au fost analizate cererile venite din partea ieșenilor, dar și fluxurile de călători, s-a hotărât cum vor fi împărțite toate cele 50 de autobuze. Astfel, 18 autobuze au fost deja introduse pe fostul traseu de troleibuz 41( Copou - CUG), iar 12 autobuze au intrat pe traseul 30 (Canta - Nicolina - Baza 3). Ultimele 20 de autobuze vor fi împărțite în mod egal pe traseul 43 (Păcurari - CUG) și traseul 28 (Piața Alexandru cel Bun - Rond Copou). "Am ajuns la concluzia că nu mai este rentabil să utilizăm troleibuzele, deoarece cheltuielile sunt foarte mari. Prin comparație, cheltuielile cu autobuzele necesare pentru a acoperi aceleași trasee sunt mai mici cu peste 1,3 miliarde lei (130 mii RON)", a explicat Maricel Ghercă. În perioada următoare, conducerea RATP a decis să introducă pe fostul traseu de troleibuz 42 (Copou - Tudor Vladimirescu) șase microbuze Iveco. Directorul RATP a amintit că, potrivit planului de transport aprobat de Consiliul Local în 2004, era nevoie de 89 autobuze pentru a acoperi toate traseele stabilite, însă până acum nu au fost achiziționate decât 50 unități de transport. Pentru a acoperi necesarul conducerea Regiei analizează posibilitatea de achiziție a unor autobuze second-hand din Roma. (Cristian MATASĂ)"
Propunerea privind achizitionarea de autobuze second-hand din Roma fusese facuta SC Autobuzul SA acum cateva luni, pe vremea cand domnul director Gherca se afla la conducerea societatii auto.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2006 12:27:08    Titlul subiectului: 16909

Evenimentul, 25 feb 2006:
"Veniturile aduse de autobuzele MAZ au săltat încasările RATP cu un miliard de lei vechi
Pentru RATP, luna ianuarie a fost destul de slabă în privința încasărilor din vînzările de bilete și abonamente. Realizările nesatisfăcătoare s-au datorat atît faptului că multe societăți comerciale au început activitatea după prima săptămînă a lunii, cît și gerurilor care au înghețat motoarele multor tramvaie ce au ieșit cu greu pe trasee.
În încercarea de a acoperi aceste lipsuri, șefii RATP au modificat unele trasee: circulația tramvaiului 2 (Canta–Țuțora) a fost suspendată, pentru că și liniile de tramvai din Canta și de pe strada Nicolae Iorga sînt foarte proaste, și, în schimb, au introdus autobuze MAZ. Pe traseul 30, circulă 12 autobuze zilnic, care au avut încasări în valoare de 83.400 de lei (834 de milioane de lei vechi) de la începutul lunii. Aceste încasări sînt mai mici decît cele înregistrate de autobuzele care urmează ruta 41 (Copou–CUG) care au adus regiei 127.240 de lei. În schimb, pe acest traseu circulă 18 autobuze. "Pe ansamblu, încasările totale ale lunii februarie, pînă la data de 23, sînt mai mari cu un miliard de lei vechi decît cele ale lunii ianuarie. De aceea, vom introduce autobuze și pe alte trasee", ne-a spus dl Adrian Mihai, purtătorul de cuvînt al RATP. (C.N.)"
De ce nu se mentioneaza si cat au castigat pe traseele 2 si 2b lunile trecute? De ce nu se mentioneaza cat din incasarile astea reprezinta profit? De ce nu se face nimic impotriva mafiei din transportul din Iasi?

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2006 14:57:46    Titlul subiectului: 16912

Pai...ce voiai? Au suspendat linia 2 in favoarea modificarii liniei 30, care la randul ei s-a modificat in favoarea operatorilor privati de maxi-taxi. Ar trebui publicate incasarile pe traseul 2 inainte de introducerea MAZ-urilor pe 30 ca sa vedem diferenta de incasari. Se face preaslavirea MAZ-urilor pentru manipularea publicului calator. Evil or Very Mad

Ultima modificare efectuată de către TATRA la Sâm 25 Feb 2006 17:17:21, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2006 17:09:26    Titlul subiectului: 16916

Din pacate sau nu, se bucura calatorii de aceste mazuri pe linia 30 ex 2. Au incalzire cel putin. Linia din Canta e foarte proasta, iar tramvaiele pe linia 2 nu aratau prea bine. Sper ca dupa repararea liniei sa apara si linia 2, fie in varianta originala, fie intr'o varianta inelara cu linia 7.
Pe linia 46 sper sa apara mazuri si nu dube, daca troleibuze nu vor mai fi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Mar 2006 10:45:51    Titlul subiectului: 17559

A iesit la strada si lotul 4 de MAZ. In cazul in care situatia cu troleibuzele e permanenta incepand de ieri, probabil se va amana introducerea autobuzelor pe unul dintre traseele 19 sau 28, pana dupa echiparea MAZ-urilor din lotul 5, sosit saptamana aceasta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Mar 2006 18:17:53    Titlul subiectului: 17586

Am citit un articol in ziarul de iasi in care sefii RATP spuneau ca de miercuri vor fi introduse autobuze MAZ pe traseul 43 R.I.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 22:09:47    Titlul subiectului: 17928

Un singur lucru nu il inteleg: de ce sunt privite cu ura autobuzele MAZ? Ce au? Nu se compara la finisaje cu Rocarul, fie el si Rocar De Simon, iar la design sunt comparabile cu DAF-urile din dotarea RATB-ului. Se descurca destul bine in Iasi, iar pe traseul 43 au crescut substantial incasarile.
MAZ-ul a devenit un fenomen, nu ptr ca produsul in sine (autobuzul) nu ar fi bun, ci din cauza inlocuirii transportului electric cu aceste autobuze.
Iata aici un DAF, pe traseul 104, in capitala:
http://www.przegubowiec.com/travel/200309/ratb%20706.JPG
Si mai jos...un MAZ
Totusi, cred ca Iasul nu va ramane fara troleibuze. Va fi o problema temporara pana la reinnoirea parcului de troleibuze. Ar fi bine daca celor 12 Skode li s-ar face un RK serios, poate si cateva Rocaruri ar avea sanse de reabilitare.
Aceste autobuze sunt fabricate pentru piata de desfacere europeana...deci indeplinesc niste conditii impuse de UE. Producatorul a dat garantie ptr aceste mijloace de transport. Eu sper sa reziste! Dar aici intervin factori enumerati in alte postari ale mele: fonduri alocate ptr transport, implicare in controlul caliatatii reparatiilor executate in garaje si depouri, etc...La acest capitol stam prost! Mad
De fapt totul porneste de la bani...lipsa banilor duce la lipsa materialelor...si de aici carpaceala cu ce avem. Shocked
Concurenta neloiala a maxi-taxi duce la scaderea incasarilor regiei. Asa ca, daca ar fi numai RATP-ul pe trasee incasarile ar fi mai mari si s-ar vedea imediat ce fel de investitie este autobuzul in Iasi (exemplu: traseul 43 - deservit pana pe 3 martie-inclusiv, de troleibuze).



DSC04043.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.21 kb
 Vizualizat:  de 19600 ori

DSC04043.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 00:58:57    Titlul subiectului: 18730

radub a scris:
1. Ikarusul acela aparține vreuneia din firmele private care are și microbuze ? (mă refer la societăți gen Autovlad)
2. Microbuzele care deservesc linia 44 au traseu identic cu fosta linie de troleibuz 44 sau există ceva diferențe. Stațiile sunt comune? Se oprește numai în stații sau se merge după principiul "orice călător e binevenit în dubă"?
3. Din fotografiile de mai sus rezultă că linia 43 a suferit anumite modificări. Autobuzele liniei 43 care traseu îl respectă, cel inițial sau cel care era la momentul desființării?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 03:25:11    Titlul subiectului: 18731

1. Ikarusul din imagine apartine SC Antibiotice SA Iasi. Pana pe la inceputul anilor '90 foloseau autobuze ale IJTL Iasi pentru transportul salariatilor, insa si-au achizitionat pana la urma propriile autobuze (Ikarus 280 si Ikarus 260, SH, din Germania).
2. Microbuzele private nu deservesc linia 44, ci o pirateaza. Traseul lor se numeste 118 si are un cu totul alt parcurs, nerespectat. Evident, nu opresc doar in statii.
3. Modificarile despre care vorbeam au fost facute in rondul din CUG 1. Traseul 43 de autobuz parcurge intocmai fostul traseu 43 de troleibuz.
In imagini: autobuz Ikarus 280 apartinand SC Antibiotice SA Iasi.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2006 15:53:33    Titlul subiectului: 55555555555 18920

Astazi a fost prezentat autobuzul MAZ 203 la Iasi. Iata cateva poze:
http://www.railwayfan.ro/images/usr/blood13/MAZ/P3220136.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/blood13/MAZ/P3220150s.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/blood13/MAZ/P3220153.jpg

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2006 18:12:56    Titlul subiectului: 18925

Pliant de prezentare MAZ-203:


Cateva detalii:




Actionare usa:

Aerisire motor:

Conform datelor de parcurs stabilite initial, zilele de prezentare in celelalte orase ar fi trebuit sa fie:
- Targu Mures: 21 martie;
- Brasov - 22 martie;
- Sibiu - 23 martie;
- Pitesti - 24 martie;
- Constanta - 27 martie;
- Craiova - 28 martie.
Avand in vedere intarzierea cu doua zile a prezentarii de la Iasi, probabil ca si in celelalte orase va aparea o diferenta fata de programul initial, deci cei interesati ar trebui sa consulte ziarele locale sau regiile/societatile de transport din fiecare localitate.
Dupa prezentarea de la Craiova, actiunea va continua la Belgrad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 29 Mar 2006 21:07:47    Titlul subiectului: 19483

Par'ca se vorbea de fuziunea celor doua societati. Mi se pare absurda situatia actuala. Poate n'ar fi rau ca initiatorul acestei separari ei sa fie si el separat putin de restul familiei, tot de un gard cum e cel care separa garajul de autobuze de cel de troleibuze si mazuri. Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 4 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community