Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Înlocuirea vechilor troleibuze Astra-Ikarus 415T

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Considerati oportună transformarea unora dintre autobuzele Mercedes Citaro în troleibuze
Da
66%
 66%  [ 24 ]
Nu
33%
 33%  [ 12 ]
Voturi totale : 36

Autor Mesaj
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 1232
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 23 Apr 2018 06:48:14    Titlul subiectului: Înlocuirea vechilor troleibuze Astra-Ikarus 415T 194515

În condițiile în care RATB are sute de autobuze Mercedes Citaro defecte, mă gândeam să creez acest topic pentru a dezbate dacă e oportun transformarea unui număr de 100-150 de autobuze Mercedes Citaro în troleibuze pentru înlocuirea vechilor troleibuze Astra-Ikarus 415T, pe modelul Szeged, Gdynia care au transformat autobuze Mercedes Citaro în troleibuze.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 10/Aug/2018
Mesaje: 512
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 23 Apr 2018 07:05:36    Titlul subiectului: 194516

Da, este o idee buna. Mai ales ca s-a decis aducerea multor noi autobuze.
Și acolo unde se poate, s-ar putea folosi echipamente electrice sau piese de schimb de pe Ikarus-uri. Ma refer doar la componente electrice, care fac practic troleul.

Sa nu uitam ca Renault-urile de la Cluj aveau 10-11 ani ca autobuze pe cand au fost transformate în trolee. Si Saurer-urile de la București aveau vreo 25 de ani vechime când au fost transformate în trolee, și au mai fost folosite aproape 15 ani după.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 1232
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 23 Apr 2018 07:23:58    Titlul subiectului: 194517

Mai bine s-ar folosi echipamente electrice noi ca cele de pe Agorele clujene. Altfel nu rezolvi nimic, o sa ai Ikarus cu fata de Mercedes Citaro, doar arunci bani pe fereastră. Asta ar fi ideea, ca pe caroserii de Citaro să se monteze echipamente electrice noi, de ce nu si un generator diesel etc.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2018
Mesaje: 761
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 25 Apr 2018 05:15:46    Titlul subiectului: 194545

Nu stiu daca Citaro e cel mai bun pentru asa ceva. Nu prea sunt in stare buna, asa ca ar baga destui bani in RK, si pe deasupra trebuie echipamente electrice.

Mai e si problema de RK la nivel de suspensie. Low floor nu sunt atat de robuste ca un high floor, si stiind cum cheltuie, le-ar lasa, deci ar iesi o masina care ar troncani.

Plus mai e problema cu RAR. Din cate stiu, nu se poate schimba motorul fara omologare noua. Nu e ca pe vremuri ca la Saurer, asa ca ar fi alti bani dati.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2018 07:03:14    Titlul subiectului: 194569

Nu au fost in stare sa faca o mentenanta corespunzatoare la Citaro, dupa ce s-a terminat leasingurile. Daramite sa fie transformate in troleu. Ideea nu este rea, din pacate nu cred ca RATB este in stare de asa ceva[/u]
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 1232
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2018 16:03:04    Titlul subiectului: 194586

Ar putea să le transforme Astra Arad nu RATB.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 1080
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 28 Apr 2018 07:51:27    Titlul subiectului: 194595

Eu as lua modelul Clujului, achizitii noi si marci bune...chiar daca, partial sunt asamblate in alte zone. Un reportaj la ProTv arata ca imprumutul facut de primarie in 2006 pentru achizitia mijloacelor de transport de pe vremea lui Videanu a fost refinantat si tot asa pana prin 2022...autobuzele vor fi casate si neplatite!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 1232
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 29 Apr 2018 08:55:48    Titlul subiectului: 194611

Oare cei de la RATB au vreo adresa de e-mail pentru reclamatii si sugestii unde sa le sugerez aceasta idee?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2018
Mesaje: 761
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 13 Mai 2018 01:13:28    Titlul subiectului: 194832

Au un email dar nu raspunde nimeni. Lucram la un proiect under RATB ar fi primut o suma de bani (nu mai tin minte cat exact) si nu au raspuns, dar sa ranspunda la ceva fara ciubiuc?
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
D94



Data înscrierii: 20/Mar/2017
Ultima vizita: 13/Iun/2018
Mesaje: 10

MesajTrimis: Lun 14 Mai 2018 10:12:57    Titlul subiectului: Modernizare 194867

Mai insista cu e-mai-ul, sau mergi direct la ei la sediu in audienta.mSolutia e viabile, autobuzele Citaro in troleibuze s-a realizat in Szeged si Gdynia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2018
Mesaje: 761
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 15 Mai 2018 01:59:51    Titlul subiectului: 194873

Din ce stiu eu, la Szeged autobuzul Citaro si Volvo 7000 au rulat doar un an doi ca autobuze apoi au fost transformate in troleibuze.

Cele ale RATB sunt uzate destul de greu si nu cred ca ar fi rentabil transformarea, fara a se inlocui elemente de structura ale caroseriei, suspensie, interior, etc. E mult peste un RK, altfel tine doar un an doi in plus.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 1103
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mai 2018 08:58:01    Titlul subiectului: 194900

Este mult mai oportună realizarea unei astfel de modificări odată cu retragerea din circulație a întregului parc de autobuze de un anumit tip, de exemplu prima serie de Citaro, nu doar pentru că sunt un număr (mare) de X autobuze defecte. Atunci ar avea și un număr de autobuze într'o stare tehnică mai bună, iar din tot parcul retras din circulație s'ar putea canibaliza autobuze pentru a scoate din ele un număr de Y autobuze în stare bună și care să poată fi transformate în troleibuze.
E adevărat că la Saurer le-au transformat pe toate, dar 3 din ele s'au dus foarte repede.
În afară de asta, transformarea unui număr mai mare ar putea reduce semnificativ costurile per bucată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2018
Mesaje: 761
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 19 Mai 2018 22:35:10    Titlul subiectului: 194939

Nu stiu. Eu daca as fi la RATB m-as uita la Citaro2 pentru asa o convertire, nu la prima serie.

Sunt ele multe, dar din 500 nu cred ca sunt 50 suficient de bune la tabla si structura sa se justifice peste 100.000 in modernizare la troleu. La seria 2, sunt mai multe (parca, dar asta e punct minor), dar sunt mai noi si in general in stare mai buna. Din 500 ar fi 200 bune (ca sa mentin rapoartele).

Si nu as face toate odata, si cate 100.

Asa ca inlocuirea gaurii de autobuze, se face prin achizionarea a 100 de autobuze, la cativa ani, 5 ani ideal. Asa nu se invecheste tot parcul odata, si nu trebuie licitatii de 2000 de autobuze, ca ziua aia se apoprie repede cand apune era Citaro2

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community