Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 23 Mar 2007 10:18:59 Titlul subiectului: * V4A ? |
77767 |
|
Acest tip de tramvai nu a existat si nu stiu daca a fost macar proiectat.
Din cate inteleg, un tren de 2 x V3A este putin mai lung decat un tren de EP cu doua remorci. Un vagon de lungimea unui "V4A" ar fi fost mai scurt si ar fi avut si mai putine boghiuri decat trenul de EP.
Cand vad des metroul basesc arhiplin, iar in statie se afla cel putin jumatate din numarul calatorilor din tramvai, ma gandesc daca nu ar fi fost mai buna aceasta râma numita de nemti GT10. Asa ceva exista in Austria (cred ca la Graz) si in Germania la OEG (o companie care foloseste inclusiv linia de tramvai din Mannheim si Ludwigshafen. Daca s'ar face un V4A-PPC, s'ar rezolva si problema cu podeaua joasa, care ar ocupa un procent mai mare din vehicul.
Daca la vehicule mai mari ar trebui sa creasca intervalele de succedare din motive economice, la o crestere de capacitate dela V3A la V4A nu cred ca ar trebui sa se intample.
Din pacate, la ora actuala se vor aduce bombardatoare sau combine, dar cred ca s'ar putea moderniza niste V3A sa arate asa.
La urma urmei, combinele si bombele sunt tot niste "V5A"'uri sau mai mult.
In Austria, la Linz, sunt GT10, adica un fel de V4A.
In Germania, RHB are GT12, adica un fel de V5A.
Iata si cum ar arata. Tramvaiul 020 (lipseste) pe post de V4A. Fotografie originala: (C)Whitewolfcata. (181).
Din cauza modificarii, si tramvaiul roz din spate a devenit V4A. Oare ce zice Faur de asta?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.08 kb |
Vizualizat: |
de 22642 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Mar 2007 09:52:43 Titlul subiectului: |
77929 |
|
Dar cum s-ar descurca cu curbele?
Ar fi util pe linia lui 41 și a lui 34 până se aduc alte tramvaie.
Dar pentru a-l realiza, cred că U.R.A.C. are nevoie de ceva retehnologizare.
Mă întreb cum s-ar descuca cu partea de trațiune - greutate mai mare - normal putere mai mare a motoarelor.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Mazuish
Data înscrierii: 30/Oct/2006 Ultima vizita: 07/Iul/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Mar 2007 20:52:03 Titlul subiectului: |
77943 |
|
Ar fi mai convenabil ca intre cele 2 sectiuni low-floor sa existe un boghiu precum cel aflat sub sectiunea mijlocie a lui Bucur LF. S-ar scapa de acele trepte si trecerea dintr-un capat in altul al tramvaiului ar fi mai usoara.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 28 Mar 2007 21:36:33 Titlul subiectului: |
77945 |
|
Ar fi intr'adevar interesant cu un boghiu LF acolo, dar nu stiu daca boghiul LF merge sub o articulatie. Eventual mai micsoreze sectiunile cu usi si sa faca inca o sectiune cu boghiu LF sub ea, dar deja iese struto-camila si nu mai e V4A. mrM a scris: | Dar cum s-ar descurca cu curbele? | De descurcat s'ar descurca la fel ca bombardatoarele sau daca vreti, ca GT10 din Linz si GT12 dela RHB.
Iar de retehnologizare, pentru ce? In lc sa faca 1 sectiune centrala, vor face 2 si le vor cupla. Care e diferenta ?
Nu cred ca introducerea de sectiuni egale afecteaza prea mult comportamentul la curbe.
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Vin 21 Dec 2007 15:58:13 Titlul subiectului: O idee si buna, si rea |
85940 |
|
Ideea de a aduce V4A pe un traseu aglomerat ar fi o idee excelenta, mai ales in orele de varf. totusi acest tip de tramvai putea sa blocheze intersectii, iar daca tramvaiul asta va intra pe 41, n-ar fi nicio problema pentru traficul pe zona Crangasi sau unde mai trece 41 (in afara de zona Piata Presei-bd. Mihalache) fiindca linia tramvaiului e separata de drum. Totusi cei de la RATB mai au ceva de facut: sa prelungeasca statiile... pentru pasageri, e OK, dar pentru soferi, nu stiu...
Soferii ar trebui sa astepte cuminti la semafor sa trece tramvaiul cel lung. Tramvaiele mereu au prioritate in trafic, pentru ca au coloane speciale. Sinele lor nu sunt construite pentru trecerea masinii deasupra acesteia.
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Sâm 22 Dec 2007 19:01:25 Titlul subiectului: |
85982 |
|
Regula este: vehiculul trebuie sa acopere cererea de transport, viteza, cerintele de siguranta, confort si eficienta. Cat timp aceste considerente sunt indeplinite, vehiculul poate fi oricat de lung este necesar.
Pe langa aceasta, intotdeauna este cu mult mai eficient un vehicul articulat care inlocuieste doua simple, lafel stau lucrurile si in cazul tramvaiului: este mult mai eficient si mai simplu pentru trafic si control al timpilor de parcurs mai putine vagoane, dar de capacitate mai mare.
|
|
Sus |
|
|
ATM
Data înscrierii: 23/Mar/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2017 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Dec 2007 04:02:12 Titlul subiectului: |
86070 |
|
Personal, nu vad cum URAC ar reusi sa sporeasca puterea motoarelor, pentru a face fata tonelor in plus. Si-asa V3A se misca cam in reluare. Eventual compensarea greutatii sporite ar fi facuta cu alte motoare mai puternice, si cum nu-i vad pe RATB investind in asa ceva, deja proiectul e destinat doar hartiei.
|
|
Sus |
|
|
dave
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 05/Oct/2020 Mesaje: 74 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Mar 2009 17:29:49 Titlul subiectului: |
107096 |
|
Ar putea pune 3 boghiuri motoare pentru V4A, in loc de 2 cum are V3A
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 11:07:56 Titlul subiectului: |
107156 |
|
De ce nu toate, cumva nu e posibil?
_________________
|
|
Sus |
|
|
Visan_alex
Data înscrierii: 17/Iul/2007 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 14 Locație: Voluntari
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 18:51:46 Titlul subiectului: |
107188 |
|
Posibil este, dar nu cred ca se vrea ca la URAC sa se faca experimente de acest gen!!!!
|
|
Sus |
|
|
V3A-93
Data înscrierii: 24/Feb/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2024 Mesaje: 71 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Mai 2018 10:15:32 Titlul subiectului: V4A |
194884 |
|
Un V4A ar fi perfect pentru linia 1 deoarece ar avea o capacitate mare de călători.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 17 Mai 2018 07:57:54 Titlul subiectului: |
194899 |
|
Cehii l-au proiectat, însă nici ei nu au avut comenzi pentru așa ceva. De observat însă în pagina de mai jos că diferă și numărul motoarelor, iar în mod sigur asta înseamnă mai mult de două boghiuri motoare, ceea ce nu prea văd posibil la actualul V3A.
Cel mai probabil, dacă vor avea și bani de așa ceva, vor reproiecta secțiunea mediană, dacă există posibilitatea, să fie mai lungă.
http://www.infotram.pl/vario-lf-2-plus-%E2%80%93-nowosc-z-czech_more_62075.html
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 19 Mai 2018 22:39:16 Titlul subiectului: |
194940 |
|
un V4A s-ar putea dar fara punti coborate. E partea cea mai slaba structural al tramvaiului. Segmentul C ar fi supus greautatii segmentului B si al noului D.
Parca LHB avea motoare la fiecare boghiu, asa ca s-ar putea adauga un boghiu motor (cel din mijloc de tot, adica al treilea boghiu). Ar fi chiar ma rapid avand puterea/greuatate mai mare decat un V3A.
Asta e strict discutie de exercitiu tehnic (pentru mine) ca nu vor mai fi V3Auri noi facute, ci numai modernizari pe lotul de numere de parc actual.
Decat daca lucrurile sunt atat de rele pe plan de autobuze si trolee, ca nu au de ales.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Mai 2018 09:02:49 Titlul subiectului: |
194945 |
|
Ar fi realizabil daca ar fi adaugat un segment in plus intre segmentele B si C, ar fi iesit ceva asemanator cu Skoda T13.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
|