Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aeronave Airbus A380

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Avioane
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1275
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2017 12:05:10    Titlul subiectului: Aeronave Airbus A380 192751

Airbus 380 este în prezent, referindu-ma la anul 2017, cel mai mare avion de transportat pasageri de pe întreg mapamondul, aflat în productie de serie.

Interesant despre el este faptul ca are doua punți complete, mari, iar fiecare punte conține cate doua culoare. Poate transporta pana la 820 de persoane, în cazuri extreme. De obicei este folosit cam la 60-65% din capacitate. Fapt oarecum normal, pentru a încetini uzura și a spori siguranta.

Avionul a fost special conceput pentru a putea parcurge distante foarte lungi, de peste 15.000 km, fie chiar și cu o încărcătură mai mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2017 16:36:43    Titlul subiectului: 192757

O adaugare. Sunt multe marimi pentru "cel mai mare".

Anvengura este inca Spruce Goose din 1947

Cel mai lung este An-225

Cel mai inaint este A380.

Insa ce este folosit de obicei este greuatatea la decolare, si tot AN-225.

Am avut ocazia sa-l pazesc o data, si era parcat langa un C-5 Galaxy (care tot urias e) insa nu se compara. E imens avionul. Airbusul e si el mare, dar 225 m-a lasat masca. Si sa-l vad decoland e ceva deosebit.

Revenind la topic, nu am zburat cu 380ul, dar nu am zburat de peste 15 ani ca nu am incredere in fly by wire. Macar control hidraulic daca nu prin cablu...dar in fine, am fost mecanic pe avion si stiu lucruri care ar baga spaima in oricine lol. Asa ca prefer sa conduc, iar daca vin in tara, vin cu vaporul Laughing

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2017 16:37:35    Titlul subiectului: 192951

Adica zborurilw nu sunt sigure pe cat se spune ?? Mad
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2017 19:34:07    Titlul subiectului: 192956

Statistic cred ca sunt , cifrele nu mint ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 02 Ian 2018 03:30:04    Titlul subiectului: 193072

zborul e sigur, insa e lipsa de control in cazul meu. Eu sa fiu la volan.

Sunt la fel si cand merg cu autobuzul. Mai ales cand vand un sofer nou care habar n-are cum sa faca dreapta fara sa se salte pe bordura.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 02 Ian 2018 23:03:31    Titlul subiectului: 193078

Deci e destul de sigur , dar recunosc si eu mai am emotii cateodata

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-22204243-record-pozitiv-2017-fost-anul-ceie-mai-putine-victime-accidente-aeriene.htm

"Anul trecut numarul celor morti in accidente de avion a fost cel mai mic de cand se tin statistici, fiind vorba de 79 de victime in zece accidente, arata datele Airline Safety Network, citate de BBC. Spre comparatie, in 2016 au fost 303 morti, iar in 2005, aproximativ 1.000. Datele includ zborurile civile, insa nu si accidentele aeronavelor militare.

Au fost cinci accidente cu victime pentru zboruri cargo si cinci pentru zboruri de pasageri. In total sunt peste 36 milioane de zboruri pe an, astfel ca numarul redus de avioane care s-au prabusit, zece, constituie un lucru pozitiv, se noteaza in raport.

Cel mai grav accident a fost in februarie, cand un avion cargo turcesc s-a prabusit in Kirghistan, numarul de victime fiind de 39, dintre care patru au fost membri ai echipajului. In raport se mai noteaza si ca au trecut aproape 800 de zile de la ultimul accident care a facut peste 100 de morti.

Din 1997 si pana in prezent numarul de victime din accidente aviatice a scazut in mod constant, Raportul nu include si accidentele in care au fost implicate aeronave militare. Cea mai grava in 2017 a fost prabusirea in iunie a unui avion al armatei din Myanmar, numarul de morti fiind de 122. "
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2018 21:37:38    Titlul subiectului: 193246

Intr-adevar, numarul accidentelor a scazut, dar s-a bagat tare cu sanctiuni la personal de bord sau de sol.

Numarul de incursiuni (runway incursions) a crescut insa (adica cand se trece pista in calea unui avion in decolare sau aterizare). A crescut numarul de coliziuni la sol, ce se poate atribui la numar mai mare de zboruri cu avioane mai mici, ce aglomereaza aeroporturi mici si medii. De asemenea a crescut numarul de incidente unde avioane derapeaza de pe pista.

Pararea mea e din cauza cauciucurilor "economice" care opun mai putina rezistente, ce permit decolarea mai usoare, sau cu sarcina mai mare. Inse ele nu au aceiasi tractiune. Pentru cei care nu stiu, tractiune se refera la tendidinta rotii de a mentine miscare rectilinie fara derapari laterale (ca avionul se misca din "thrust" impingerea aerului din motoare.)

Eventual vor scadea, pana la adoptarea urmatoarei tehnologii noi. Eu nu ma sui in avioane electrice sau fara pilot. Shocked

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1275
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 22 Iun 2018 18:11:46    Titlul subiectului: 195422

Airbus A380 din ce in ce mai solicitat.

https://airlinestravel.ro/etihad-airways-va-opera-toate-zborurile-spre-paris-cu-aeronave-airbus-a380.html

Citat:
Etihad Airways va opera toate zborurile spre Paris cu aeronave Airbus A380
De la 1 octombrie , Etihad Airways va opera și al doilea zbor zilnic spre Paris cu aeronava A380. Aeroportul Internațional Charles de Gaulle - Paris va fi al doilea din Europa, după Aeroport Londra Heathrow, spre care toate zborurile zilnice vor fi operate cu avioane Airbus A380.


Din iulie 2017, Etihad a folosit Airbus A380 pe doar unul dintre cele două zboruri zilnice spre Paris. Însă popularitatea rutei și numărul mare de pasageri au determinat compania să ia decizia de a extinde folosirea aeronavei A380 și pe cel de-al doilea zbor al zilei.

Cu această ocazie, vor crește numărul de locuri premium disponibile și opțiunile de călătorie, atât pentru cei care folosesc strict ruta Paris – Abu Dhabi, cât și pentru cei care au escală în drumul lor spre Orientul Mijlociu, Asia și Australia.

Airbus A380 Etihad Airways are o capacitate de 496 de locuri și înlocuiește aeronava curentă de tipul Boeing 777-300ER.

Cele 496 de locuri se împart astfel: 2 la The Residence, 9 la First Class, 70 de la Business Class și 415 la Economy Class.

The Residence este un apartament ultra-privat, cu 3 camere, incluzând un living echipat cu un monitor LCD cu diagonala de 81cm, un dormitor cu pat dublu, cabină separată de duș și valet.

Cele 9 apartamente de la First Class au televizor, mini-bar, masă de toaletă, șifonier și o cabină de duș complet utilată.

Cele 70 de studiouri Business Class se regăsesc pe puntea superioadă și oferă acces direct la culoarul avionului, pat complet orizontal și cu 20% mai mult spațiu pentru pasageri.

Lounge-ul e localizat între cabinele First Class și Business și are două canapele și un bar.

Puntea principală a aeronavei are 415 locuri la Economy Class, cu scaune smart. Acestea oferă tetiere fixe ergonomice, suport lombar și un ecran individual cu diagonala de 28cm.

Parteneriatul Etihad Airways – Air France a început în octombrie 2012. Compania din Emirate folosește codul său “EY” pe serviciile Air France de la Paris Chales de Gaulle spre 9 destinații europene. În schimb, Air France folosește codul “AF” pe 11 destinații Etihad Airways în Africa, India și Australia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Avioane Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community