Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transport Fundulea-Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CĂLĂRAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2018 22:23:54    Titlul subiectului: 195941

In ultimele doua saptamani s-au intetit controalele celor de la rutiera. Prin urmare au fost multe momente cand microbuzele de pe ruta Bucuresti (Cora Pantelimon)-Fundulea au disparut de pe traseu (neavand licenta pe ruta respectva).
Cum au fost si unele probleme tehnice cu masinile, in zilele cand circulau, nu era tot timpul frecventa normala.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2018 21:59:53    Titlul subiectului: 196278

In urma cu o luna primaria orasului Fundulea a schimbat refugiile de statie, unde opreste microbuzul care merge pana la Bucuresti (Cora Pantelimon). Pana acum refugiile noi sunt in stare buna.


INCDA Fundulea, 23 august 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.86 kb
 Vizualizat:  de 7706 ori

INCDA Fundulea, 23 august 001.jpg



INCDA Fundulea, 23 august 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.95 kb
 Vizualizat:  de 7706 ori

INCDA Fundulea, 23 august 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2018 22:20:01    Titlul subiectului: 197488

Maine, 30 noiembrie, microbuzele care fac legatura intre Bucuresti (Cora Pantelimon) si Fundulea (Liceul Agricol) vor circula dupa programul unei zile de sambata (o masina la 45 de minute).
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Dec 2018 00:27:46    Titlul subiectului: 197552

Doua "simboluri" reprezentative pentru Fundulea, in stanga microbuzul in care stau claie peste gramada, navetistii in primele ore ale diminetii si dupa masa, sau elevii la inceputul zilei sau dupa pranz, iar in centrul pozei, cateii (aruncati de diverse "fundatii").


INCDA Fundulea, 3 decembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.7 kb
 Vizualizat:  de 6709 ori

INCDA Fundulea, 3 decembrie 001.jpg



INCDA Fundulea, 3 decembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.36 kb
 Vizualizat:  de 6709 ori

INCDA Fundulea, 3 decembrie 002.jpg



INCDA Fundulea, 3 decembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.21 kb
 Vizualizat:  de 6709 ori

INCDA Fundulea, 3 decembrie 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2019 09:41:19    Titlul subiectului: 198863

Soferii se plang ca trebuie sa plateasca in fiecare zi planul, de 1000 RON. Dar, daca facem un calcul, un microbuz, face pe zi 8 curse dus-intors, Bucuresti-Fundulea. Asta inseamna 16 curse. Impartind 1000 la 16 si apoi impartind inca o data la pretul unui bilet, asta inseamna ca, pe medie ar trebui sa aiba 10,41 calatori/cursa ca sa scoata cei 1000 RON. Intr-adevar, unele curse, de la anumite ore sunt mai putin de 10 calatori, dar alte curse, in orele de varf sunt burdusite cu calatori. Prin urmare ma indoiesc ca este o activitate chiar asa nerentabila pentru soferi.
Daca facem un calcul sumar, sa spunem ca toate cele 16 curse, ar avea 19 calatori (numarul maxim de lucri pe scaun) inseamna ca, pe zi un microbuz ar produce 1824 RON. Un sofer ar ramane cu 824 RON, din care mai trebuie sa scada banii pentru motorina (pe care tot el ii plateste) si eventualele taxe catre CAS. Am impresia insa ca sunt trecuti cu salariul minim pe cartea de munca. Un sofer lucreaza de la ora 4:50 pana la ora 20:30, la ei nu exista 8 ore pe zi. Intr-o luna, lucreaza cel putin 20 de zile, daca chiar nu mai mult. Fiind o cursa sub 50 de kilometri, nu trebuie sa se supuna legislatiei cu timpii de odihna dupa patru ore de mers.
In zilele de lucru pe Fundulea-Bucuresti exista 4 tururi, deci patronul are 4000 RON de pe aceasta ruta. Sambata mai aduna 3000 RON si duminica sau sarbatorile legale, 2000 RON.
Asa ca, transportul de persoane poate fi o activitate destul de rentabila, mai ales cand nu prea ai licenta in regula si „fentezi” unele taxe.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Apr 2019 12:40:43    Titlul subiectului: 199926

Azi dimineata, au fost ceva controale pe traseu, ale politiei rutiere, asa ca microbuzul cu care am fost de la Cora Pantelimon la Fundulea, avea placuta cu Bucuresti-Calarasi, in loc de Bucuresti-Fundulea. Dupa cum stiti, cei de la C&I, nu au licenta pe Bucuresti-Fundulea, ci numai pe Bucuresti-Lehliu sau Bucuresti-Calarasi. Asa ca, de multe ori, pe microbuzele de Fundulea, puteti vedea placuteșle de Lehliu sau Calarasi. Soferii se bazeaza de faptul ca 90 % din calatorii de pe ruta Bucuresti-Fundulea ii cunosc, dar cand mai este cate un calator care nu circula des cu microbuzul, pe aceasta ruta, poate sa fie indus in eroare !
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Apr 2019 23:19:07    Titlul subiectului: 200501

Programul de circulatie al microbuzelor C&I pe ruta Bucuresti (Cora Pantelimon)-Fundulea.
Program de sambata inseamna 3 masini pe traseu, cu un interval de succedare de 40 de minute.
Program de duminica inseamna 2 masini pe ttraseu, cu un interval de succedare de 60 de minute.
Program normal inseamna 4 masini pe traseu, cu un interval de succedare de 30 de minute.



Microbuz Fundulea, 26 aprilie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.95 kb
 Vizualizat:  de 5152 ori

Microbuz Fundulea, 26 aprilie 003.jpg



Microbuz Fundulea, 26 aprilie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.35 kb
 Vizualizat:  de 5152 ori

Microbuz Fundulea, 26 aprilie 004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Mai 2019 10:59:35    Titlul subiectului: 200802

Cel din poza este poreclit „Cotineata”. Este un om sarman, nu stiu daca are adapost sau nu. Este o figura aparte, prezent la capatul microbuzelor de la Cora Pantelimon.
„Cotineata” se mai ocupa cu curatenia micorbuzelor care merg pe ruta Bucuresti-Fundulea sau Bucuresti-Belciugatele. Pentru servicii acestea „Cotineata” primeste bani de la soferi, pentru o cafea sau o tigara, 2 sau 3 RON. Banii ii mai dau si calatorii. Fiind destul de cunoscut de calatorii de pe ruta Bucuresti-Fundulea, am ales sa ii prezint, pe scur povestea lui, la acest topic.



IMG_20190517_094535_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.08 kb
 Vizualizat:  de 4966 ori

IMG_20190517_094535_1.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2019 15:17:04    Titlul subiectului: 202089

Saptamana trecuta eram in microbuzul celor de la C&I, ma indreptam spre Fundulea. La Branesti ne opreste politia de la IGSTR (control trafic) chiar in centrul Branestiului. De regula opreau dupa iesirea din Branesti, cum mergi spre Pantelimon, chiar inainte de pod, dar acum s-au prins ca soferii ii fenteaza si o iau pe la Pasarea-Cozieni apoi Pantelimon si s-au mutat in centrul Branestiului.

Asadar ne opreste politia, soferul microbuzului de la C&I spune ca este prima lui zi de munca la aceasta companie. Politistul il intreaba de ce nu are centura pusa si de ce nu ne-a spus sa purtam centurile !?

De asemenea politistul l-a intrebat de ce nu ne-a dat bilete.

Partea cea mai haioasa a venit când politistul l-a intrebat pe sofer unde este licenta de transport. Șoferul a spus ca trebuie sa fie in vracul de acte pe care i l-a inmanat politistului. Dupa care, soferul a sunat un coleg si l-a intrebat cum arata hartia cu licenta Laughing Laughing Laughing
Politistul putea sa il arda rau pe sofer. In cele din urma politistul a scris procesul verbal, a durat mai bine de 10 minute pana l-a scris si i-a dat o amenda de 540 RON soferului, pentru ca nu a purtat centura. Dar nu s-a luat de el, fiindca nu are licenta de transport in regula.

Maxi taxi a plecat cu 20 de minute intarziere spre supararea calatorilor si navestistilor care asteptau la Fundulea, ca sa il ia inspre Bucuresti.

Azi, colegii mi-au spus ca s-a repetat istoria la Branesti, iar control al celor de la IGSTR, de data asta soferul primind o amenda de 6000 RON !

Controlul trece, problemele cu transportul pe ruta Bucuresti-Fundulea raman aceleasi !

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2019 15:23:56    Titlul subiectului: 202090

Ieri, dupa masa, m-am intors cu microbuzul celor de la C&I de la Fundulea la Bucuresti. Toate bune si frumoase, mai ales ca era o masina cu capacitate mai mare, cu usa care se inchide automat, la fel ca cea pe care v-am prezentat-o cateva postari mai sus. Numai ca, o data ajunsi la Branesti s-a simtit un miros de fum de la teava de esapament in interiorul microbuzului. Se pare ca o parte din fumul de la motor ajungea in sistemul de ventilatie al microbuzului. Rezultatul a fost ca atat pasagerii cat si soferul era sa fim asfixiati. Șoferul s-a oprit la un service din Branesti, dar la ora 17:00 nu mai era nimeni.
De la Branesti la Bucuresti, soferul a circulat cu usa deschisa ca sa se faca ventilatie naturala.

Culmea este faptul ca acum vreo doua saptamani am auzit doi soferi vorbind despre problemele uneia dintre masini, ca ajuge fumul in sistemul de ventilatie. Ei bine, ieri, am nimerit masina in cauza. Dar ceea ce ma mira este faptul ca problemele nu au fost rezolvate.
Acesta este motivul pentru care prefer sa merg cu trenul de la Bucuresti la Fundulea, este drept ca am si avantajul de a sta aproape de gara Obor.



IMG_20190808_165654.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.65 kb
 Vizualizat:  de 4105 ori

IMG_20190808_165654.jpg



IMG_20190808_165657.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.03 kb
 Vizualizat:  de 4105 ori

IMG_20190808_165657.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Oct 2019 20:00:48    Titlul subiectului: 203288

Datorita faptului ca vor incepe controale mai mari ale politiei rutiere plus ale autoritatii rutiere, ca urmare a tagediei din judetul Ialomita, este posibil sa fie probleme cu microbuzele pe ruta Bucuresti (Cora Pantelimon)-Fundulea, stiut fiidn faptul ca nu au licenta pentru Fundulea.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Ian 2020 12:10:27    Titlul subiectului: 204917

In ultimele doua zile am fost cu microbuzul pe aceasta ruta, am „tras cu urechea” la discutiile intre sofer si calatori. Asadar, de la soferi, am inteles ca planul in fiecare zi este de 600 RON+motorina, care este in valoare de 350-400 RON. Deci, un sofer trebuie sa ii plateasca patronului 600 RON/zi, asta inseamna, ca in zilele lucratoare, de pe aceasta ruta, unde exista 4 microbuze, patronul obtine 2400 RON. La 20 de zile lucraoare, patronul obtine 48000 RON. Nu am pus si weekend-urile la socoteala, când sambata sunt 3 masini pe traseu si duminica 2 masini pe traseu.

Numai de pe aceasta ruta, patronul obtine mai mult de jumatate de miliard de lei vechi. Acum, dupa cum stiti, pe ruta Bucuresti-Fundulea nu exista licenta. Patronul are licenta numai pe Bucuresti-Lehliu. Pentru Fundulea ar fi trebuit o licenta separata. Prin urmare, banii obtinuti sunt cam la negru. Situatia este arhicunoscuta, atat de primaria din Fundulea (care isi ia partea) cat si de politia locala, probabil si cei de la ICSTR (Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier).

Pentru a face 600+400 RON, la pretul unui bilet de 6 RON, trebuie sa avem cel putin 167 de calatori care sa plateasca pretul biletului pe Bucuresti Fundulea. Șoferul lucreaza 14 ore pe zi, timp in care are 14 curse (7 dus-7 intors), ar trebui sa aiba in medie aproape 12 calatori/cursa, care platesc biletul intreg, numai ca sa plateasca datoria zilnica catre patron plus motorina. Ce este in plus ramane lui. Șoferul este obligat sa munceasca ca nebunul mai mult de 12 ore pe zi, timp de mai multe zile. Fiind cursa scurta, sub 50 km, nu se plica in acest caz prevederile legale pentru transportatori, cu pauze la 4 ore si maxim 8 ore/zi.

Nu cumva legislatia in domeniu ar trebui modificata ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2020 10:41:37    Titlul subiectului: 204946

Din lumea pitoreasca a soferilor de microbuz, de pe aceasta ruta. Porecla unuia dintre soferi este Bracalone, porecla altui sofer este Celentano. Ambii sunt foarte supraponderali.

Alt sofer, Florin, este cel mai vorbaret, nu te plictisesti niciodata când mergi cu el, aflii si povesti interesante.

Exista un fel de simbioza intre navetsitii din Fundulea si soferii microbuzelor de pe ruta Fundulea-Bucuresti. Oamenii se stiu bine, stau la povesti in timpul calatoriei, uneori soferii sunt pe post de confidenti. Fenomenul maxi-taxi este destul de complex, mai ales in cazul comunitatilor locale, asa cum este cazul celei de la Fundulea.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Ian 2020 00:33:31    Titlul subiectului: 205197

Vineri dupa masa, m-am intors cu microbuzul de la Fundulea la Bucuresti. La volan era soferul poreclit "Bracalone". Acesta este un mare fan al tatuajelor, lanturilor si al manelelor. Avea si o tableta la care se uita la manele, in timp ce conducea (pozele 1-2). Am tras cadrele la Branesti, cand "Bracalone" coiborase la un service auto. Interesant a fost faptul ca, la ora 15:45 dupa masa, intre Islaz si Branesti, eu am fost singurul calator. De la Branesti s-au mai urcat cativa calatori.

Se pare ca liniile regionale ale STB-ului au mai "muscat" din numarul calatorilor care foloseau microbuzul de pe aceasta ruta.

Plecam din Branesti, timp in care "Bracalone" numara banii. Microbuzul era in mers, "Bracalone" tinea volanul cu coatele, in acelasi timp numara banii. Si asta de vreo trei ori Laughing

Pe urma "Bracalone" suna un prieten, ii spunea ca pana in momentul acela al zilei a facut doar 750 RON. 600 de RON ii da patronului (cota zilnica), vreo 300-400 RON ii da pe motorina, ce este in plus ii raman lui. Numai ca atat "Bracalone" cat si "Celentano", Florin sau ceilalti soferi de pe aceasta ruta au o nemultumire. Este cam "mortaciune" spun ei. Pe anumite intervale sunt mai putini calatori.

Ca sa ramana cu ceva bani deoparte, soferii trag tare, uneori muncesc mai mult de 14 ore pe zi.

Intr-alta zi, dimineata, la CORA Pantelimon, unul dintre soferi tragea un mic pui de somn, inainte sa plece in cursa (poza 3). +



IMG_20200117_160218.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.99 kb
 Vizualizat:  de 2060 ori

IMG_20200117_160218.jpg



IMG_20200117_160222.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.14 kb
 Vizualizat:  de 2060 ori

IMG_20200117_160222.jpg



IMG_20200106_094336.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.41 kb
 Vizualizat:  de 2060 ori

IMG_20200106_094336.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Ian 2020 23:09:17    Titlul subiectului: 205314

Azi erau cei de la Rutiera in control, asa ca soferul a dat bilete. Putem vedea pe bilet ruta Bucuresti-Lehliu-Calartasi, fiind cea pentru care cei de la C&I au licenta.

Pentru Bucuresti-Fundulea, cei de la C&I nu au licenta.



Bilet microbuz.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.89 kb
 Vizualizat:  de 1926 ori

Bilet microbuz.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 254
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 29 Feb 2020 07:37:32    Titlul subiectului: 205898

Păi și Poliția ce face când oprește aceste dube , nu verifică toate documentele , copii după licențe și alte hârtii ce trebuie să le aibă șoferul dubei ? Sau celelalte instituții ale statului , cu drept de control asupra traficului rutier ???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Feb 2020 20:20:40    Titlul subiectului: 205903

Da o amedna intre 6000 si 13000 RON, apoi microbuzele pleaca mai departe. Sunt mana in mana, judetul Calarasi, din multe puncte de vedere, este in epoca feudala.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2020 18:25:46    Titlul subiectului: 206707

Si la capatul liniei, la fostul liceu agricol de la Fundulea (actualul Liceu Tehnologic nr. 1) a aparut un refugiu nou pentru calatori. Este un lucru bun, avand in vedere ca in orele de varf microbuzul nu putea sa intoarca in fata liceului din cauza masinilor parcate, soferul trebuia sa mai mearga 200-300 de metri mai in fata, sa intoarca.

Lucrul mai putin bun este ca problemele cu licenta de transport nu au fost rezolvate.



Fundulea, 9 aprilie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.51 kb
 Vizualizat:  de 771 ori

Fundulea, 9 aprilie  001.jpg



Fundulea, 9 aprilie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.59 kb
 Vizualizat:  de 771 ori

Fundulea, 9 aprilie  003.jpg



Fundulea, 9 aprilie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.19 kb
 Vizualizat:  de 771 ori

Fundulea, 9 aprilie  004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2020 18:28:55    Titlul subiectului: 206708

De la declararea starii de urgenta, la mijlocul lunii martie, pana la inceputul saptamanii trecute, microbuzele de pe ruta Bucuresti (Cora Pantelimon)-Fundulea (Liceul Tehnologic nr. 1) circulau dimineata, pana la ora 10 si incepand de la ora 16:00 pana dupa ora 21:00. Programul de circulatie era redus, o masina pe ora, uneori chiar o masina la doua ore.

Abia de lunea trecuta, programul a revenit la normal, dar nu tot timpul, avand in vedere problemele cu licenta, microbuzele pot disparea de pe traseu (lucrul asta se intampla si inainte de starea de urgenta).

Este drept ca a scazut si numarul celor care fac naveta de la Fundulea la Bucuresti.

Soferul microbuzului poarta manusi si masca.



Fundulea, 14 aprilie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.77 kb
 Vizualizat:  de 770 ori

Fundulea, 14 aprilie  001.jpg



Fundulea, 14 aprilie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.84 kb
 Vizualizat:  de 770 ori

Fundulea, 14 aprilie  002.jpg



Fundulea, 14 aprilie 002 (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.1 kb
 Vizualizat:  de 770 ori

Fundulea, 14 aprilie  002 (1).jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Mai 2020 23:33:26    Titlul subiectului: 207050

Sa vedem cum respecta pUlitia rutiera, alias Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR) vegherea legislatiei.

Baietii veseli de la ICSTR s-au pus pe control, ca deh....foamea e mare. Si pe cine opresc, dragutii de ei. Pe niste amarati de navetisti, adica noi, care facem zi de zi naveta de la Bucuresti la Fundulea via Branesti cu midibuzul angajatorului.

Noi suntem oameni seriosi si cu toate actele in regula. Dar azi, politistul nu si nu, ceva nu ii placea si vroia cu tot dinadinsul sa ne ia placutele ??!!!

In timpul asta, pe langa filtru a zburdat microbuzul celor de la C&I, despre care face obiectul acestui topic. Asa cum stiti, baietii veseli de la C&I, nu poseda licenta pentru Bucuresti (Cora Pantelimon)-Fundulea, lucru stiut (si acceptat tacit) de cei de la ICSTR.

Concluzie: Asa stie ICSTR-ul sa asigure respectarea legii ?Luand la puricat midibuzele&autocarele cu navetisti, dar lasand sa mearga in voie dube fara licenta ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Mai 2020 08:40:42    Titlul subiectului: 207342

Incepand cu 15 mai, in zilele lucratoare, microbuzele de pe ruta Fundulea (Liceul Tehnologic, nr. 1) si Bucuresti (Cora Pantelimon), circula dupa programul unei zile de sambata, cu trei masini pe traseu in loc de patru. Asta inseamna ca intervalul de succedare a crescut de la 30 de minute, la 40. Duminica si in zilele libere (Rusalii, etc.), programul va ramane neschimbat, doua masini, intervalul de succedare va fi de o ora.
Prima masina pleaca de la Fundu.ea la ora 4 si 45 de minute dimineata, ultima masina pleaca de la Cora Pantelimon la ora 20:40.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CĂLĂRAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community