Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari la infrastructura de tramvai RATB. Devieri de trafic
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 14/Aug/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Aug 2013 17:01:37    Titlul subiectului: 166589

Tin sa te anunt ca statiile Laminorului / Straulesti vor fi fix pe mijlocul bulevardului.Rolling Eyes Mai am o schita de aplasament, dar trebuie s-o caut.
Oricum nu e nici o suparare. Wink



Strand 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.75 kb
 Vizualizat:  de 3649 ori

Strand 1.jpg



Strand 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.17 kb
 Vizualizat:  de 3649 ori

Strand 2.jpg



Strand 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  9.66 kb
 Vizualizat:  de 3649 ori

Strand 3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 15:02:51    Titlul subiectului: 176029

Aveti idee cam pe cand estimeaza autoritatile ca vor fi gata lucrarile de la Muncii de la linia de tramvai? Mi se pare ca dureaza prea mult. Care e problema acolo ?
Apoi, odata redeschisa bucata aia, se reia traseul inelar complet al liniei unu cu sens de ace de ceasornic si invers ?
Se mai da drumul la linia 34 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 14/Aug/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 15:53:10    Titlul subiectului: 176032

La Muncii lucrarile sunt gata. Nu se da drumul la tramvai pentru ca nu sunt fizic tramvaie. 34 ? De ce sa-l reactiveze ? Oricum pe Podul Basarab trebuie sa treaca ceva pentru ca au apucat sa faca linie de tramvai pe el. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2016 23:17:06    Titlul subiectului: 187251

Nu stiam de ce tramvaiele de pe linia 16, intorceau azi la terminalul de la Lacul Tei. Cand m-am uitat pe site-ul RATB, m-am edificat:http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=666

Citat:
Pentru lucrări la calea de rulare, RATB scurtează sâmbătă liniile de tramvai 16 și 36 și introduce o linie navetă

Pentru efectuarea unor lucrări la calea de rulare pe Bd. Petricani și Bd. Dimitrie Pompeiu, în ziua de sâmbătã 26.11.2006, liniile de tramvai 16 și 36 vor avea un traseu scurtat și va fi înființată o linie navetă de autobuze pentru preluarea călătorilor.

Astfel, linia 16 va funcționa pe un traseu scurtat între terminalul „Piața Sf. Gheorgheˮ și capătul de linie „Lacul Teiˮ, iar linia 36 va funcționa pe un traseu scurtat între terminalul „Republicaˮ și capătul de linie „Lacul Teiˮ.

Pentru preluarea fluxului de călători, va fi înființată linia navetă 636, care va funcționaîntre terminalul „Platforma Industrială Piperaˮ și intersecția Șos. Petricani/ Bd. Lacul Tei (în rond), pe Bd. Dimitrie Pompeiu și Bd. Petricani.

Autobuzele vor efectua opriri în stații amplasate în zona stațiilor de tramvai.



RATB, 26 noiembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.27 kb
 Vizualizat:  de 2121 ori

RATB, 26 noiembrie 001.jpg



RATB, 26 noiembrie 002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.54 kb
 Vizualizat:  de 2121 ori

RATB, 26 noiembrie 002.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Mar 2018 15:24:42    Titlul subiectului: 194142

Primaria intentioneaza sa separe de trafic si linia 1&10 de tramvai. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Se montează garduri pe linia tramvaielor 1 și 10. Investiția - 6 milioane lei. Proiect

Primăria Capitalei ar putea delimita traficul auto de cei aproape 22 de kilometri ai liniei de tramvaie 1 și 10, urmând să investească peste 6 milioane de lei în montarea unui gard de oțel, după modelul liniilor tramvaielor 41 și 21, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a ședinței Consiliului General al Municipiului București (CGMB) de săptămâna viitoare.

„Circulația tramvaielor pe traseul liniei 1/10 este îngreunată de cea a autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvență de circulație constantă, conform graficelor stabilite. Aplicarea acestui tip de reglementare a circulației rutiere contribuie la creșterea vitezei de exploatare a tramvaielor și o frecvență mai bună de circulație a acestora, ceea ce este în beneficiul cetățenilor", se arată în expunerea de motive.

Astfel, dacă proiectul va fi aprobat în ședința CGMB, municipalitatea va monta un gard din oțel, după modelul liniilor de tramvaie 41 și 21, care să delimiteze linia tramvaielor de traficul auto general, pe un traseu de aproximativ 21,6 kilometri, exceptând intersecțiile, zonele de acces și zona peroanelor.

Municipalitatea arată că separarea liniei de tramvai de restul traficului duce la creșterea medie a vitezei, precum și la creșterea numărului de călători cu aproape 440 de călători/oră/sens pentru linia 1 și de aproximativ 450 de călători/oră/sens pentru linia 10, iar venitul suplimentar să fie de 417.924 de lei pe lună.

„Un alt avantaj va fi acela de diminuare a accidentelor cu terți participanți la trafic și pietoni care nu vor mai avea acces la intersecția cu calea de rulare a tramvaielor, decât prin locuri prestabilite", se mai arată în proiect.

Investiția este estimată la 6,28 de milioane de lei.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2018 11:53:54    Titlul subiectului: 194200

CGMB a votat proiectul, asa ca se va incepe montarea gardurilor pe linia lui 1&10. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Două LINII de TRAMVAI vor fi delimitate de restul traficului cu gard de protecție.Proiectul, aprobat

Consiliul General al Municipiului București (CGMB) a aprobat, miercuri, proiectul de hotărâre care prevede montarea de garduri și stâlpi pentru delimitarea liniei comune de tramvai 1/10, astfel încât mașinile să nu mai incomodeze tramvaiele. Investiția se ridică la peste șase milioane de lei.

„Circulația tramvaielor de pe traseul liniei 1/10 este îngreunată de cea a autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvență de circulație constantă, conform graficelor stabilite", se arată în expunerea de motive a proiectului.

Investiția totală, din bugetul local al Primăriei Capitalei, va fi de 6,2 milioane de lei cu TVA.

Potrivit raportului de specialitate al proiectului, aplicarea acestui tip de reglementare a circulației rutiere contribuie la creșterea vitezi de exploatare a tramvaielor și o frecvență mai bună de circulație.

Distanța pe care va fi montat gardul de delimitare este de 21,6 kilomentri, iar potrivit proiectului, gardurile vor fi precum cele de pe linia tramvaiului 21.

De asemenea, pe anumite zone, unde nu se poate monta gard, delimitarea se va face cu stâlpi din polieuretan.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2018 07:25:17    Titlul subiectului: 195918

Se continua lucrarile de separare a liniei 1&10 de tramvai: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=917

Citat:
RATB continuă separarea liniilor 1 și 10 de traficul auto pe porțiunea Șos. Ștefan cel Mare - Bd. Iancu de Hunedoara – Bd. Vasile Milea,

Regia Autonomă de Transport București (RATB) a finalizat deja un tronson din lucrările de separare a liniilor 1 și 10 de traficul auto general - între Bd. Timișoara și Șos. Viilor - și continuă acest tip de lucrări pe cel de al doilea tronson - de la Pasajul Obor - până la B-dul Timișoara, pe Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Bd. Vasile Milea.

Gardul a fost montat la limita de protecție dintre calea de rulare a tramvaielor și a treia bandă de circulație auto, măsura aducând în mod evident mari beneficii în fluidizarea traficului din oraș. Aceasta, întrucât, pe arterele respective rămân tot trei benzi de circulație, dar, în plus, în cazul apariției ambuteiajelor, vehiculele de urgență (ambulanță, pompieri, poliție, intervenții), precum și autobuzele RATB, vor putea utiliza culoarele proprii de circulație destinate tramvaielor.

Primăria Capitalei, prin RATB, a început, sâmbătă, 7 iulie 2018, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea de stâlpișori și garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul general auto.

Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili. Din această lungime, RATB execută lucrări pe 8,16 km, iar pe diferența de traseu, lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A.

Liniile 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești.

După finalizarea lucrărilor, prin soluția propusă, de instituire a benzii proprii pentru liniile 1 și 10, se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21, care s-a dovedit un mare succes.

Astfel, printre beneficiile oferite deja de calea proprie a liniei 21 se numără creșterea ritmicității, precum și posibilitatea de realizare a călătoriilor într-un timp mai scurt cu până la 20 de minute. În plus, pe tronsonul aglomerat de pe Șos. Colentina a scăzut cererea de transport pe liniile RATB paralele, ai căror călători au început să prefere tramvaiul. Vehiculele devenite astfel disponibile au fost utilizate pe alte linii, care aveau o cerere mai mare. Totodată, redistribuirea vehiculelor RATB creează efecte benefice pentru traficul general al orașului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2018 07:24:12    Titlul subiectului: 195951

Un articol despre stadiul lucrarilor de separare a liniei 1&10 de trafic, se gasste aici.

Citat:
RATB a FINALIZAT un tronson din lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 și 10 prin garduri

Regia Autonomă de Transport București (RATB) anunță joi că a finalizat un tronson din lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 și 10, prin montarea de garduri între bulevarul Timișoara și Șoseaua Viilor și continuă lucrările pe cel de al doilea tronson - de la Pasajul Obor până la bulevardul Timișoara, pe Șoseaua Ștefan cel Mare, bulevardul Iancu de Hunedoara și bulevardul Vasile Milea

Gardul a fost montat la limita de protecție dintre calea de rulare a tramvaielor și a treia bandă de circulație auto.

"Pe arterele respective rămân tot trei benzi de circulație, dar, în plus, în cazul apariției ambuteiajelor, vehiculele de urgență (ambulanță, pompieri, poliție, intervenții), precum și autobuzele RATB, vor putea utiliza culoarele proprii de circulație destinate tramvaielor", afirmă RATB.

Lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea de garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul auto, au început în 7 iulie.

Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 kilometri, din care 19,6 kilometri de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar pe o porțiune de aproximativ doi kilometri vo fi montați stâlpi flexibili. Din această lungime, RATB execută lucrări pe 8,16 kilometri, iar pe diferența de traseu lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A.

Liniile 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu care include noduri de transport precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești.

RATB spune că după finalizarea acestor lucrări se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21.

Și linia de tramvai 32 ar urma să fie delimitată de traficul auto prin montarea unui gard, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a ședinței de joi Consiliului General al Municipiului București (CGMB).

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community