Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 742
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 17 Apr 2017 23:27:03    Titlul subiectului: 189676

In locul unde s-a intamplat accidentul sunt doua , chiar de accea am specificat ca s-a deschis circulatia pe firul 1 in preluat depe pagina de Facebook a CFR infrastructura. Nu cunosc acea sectie , posibil sa fie si zone cu un singur fir.
Si un video cu ridicarea epavei locomotivei , tot pe pagina CFR Infrastructura. https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/1556664884368374/

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 742
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 19 Apr 2017 21:18:03    Titlul subiectului: 189697

Se pare ca mecanicii trenului Unicom Tranzit deraiat in 8 aprilie erau bauti.
"Mecanicii uciși în „marfarul morții” erau băuți. Medic legist: „Unul consumase o cantitate considerabilă de alcool”
Cea mai cumplită tragedie petrecută în ultimii ani pe calea ferată, în Hunedoara, a avut loc pe fondul consumului de alcool. Ambii mecanici morți după ce trenul marfar cu care circulau a deraiat au consumat băuturi alcoolice, unul într-o cantitate mare. Știri pe aceeași temă Compania care deținea marfarul deraiat în Hunedoara, despre cauzele tr... Operațiune uriașă pe calea ferată distrusă de „marfarul morții”. Peste... VIDEO Detalii înfiorătoare din trenul deraiat: mecanicii au alertat în... Cei doi mecanici de locomotivă care au decedat în cel mai cumplit accident feroviar din ultimii ani consumaseră alcool, potrivit rezultatelor analizelor toxicologice efectuate în cadrul necropsiei. În tragedia de pe calea ferată Petroșani – Simeria a fost implicată o garnitură de marfar cu 16 vagoane. „Mecanicul și ajutorul de mecanic care conduceau locomotiva implicată în accidentul ferofiar consumaseră băuturi alcoolice, mecanicul a consumat o cantitate redusă, însă ajutorul de mecanic avea valori considerabil mai mari”, a precizat medicul legist Dan Mărculescu, șeful Serviciului Județean de Medicină Legală Hunedoara. Potrivit unor surse judiciare, ajutorul de mecanic ar fi avut o alcoolemie de peste 2. Unicom Tranzit, compania al cărui tren marfar a deraiat, în 8 aprilie, provocând moartea celor doi mecanici,preciza că nu exclude o eroare umană între cauzele accidentului. „Mecanicii erau devotați meseriei, cu multă experiență profesională.Materialul rulat (locomotivă și vagoanele) antrenat în acest accident era corespunzător din punct de vedere tehnic, având toate reviziile și reparațiile efectuate conform reglementărilor în vigoare. Ținând cont de cele de mai sus, totuși, nu excludem o eroare umană”, a informat Unicom Tranzit, în comunicatul de presă..." http://adevarul.ro/locale/hunedoara/mecanicii-ucisi-marfarul-mortii-erau-bauti-medic-legist-unul-consumase-cantitate-considerabila-alcool-1_58f74e9b5ab6550cb8626370/index.html

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 742
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 25 Apr 2017 14:46:45    Titlul subiectului: 189827

In ultimele zile Unicom Tranzit a avut mai cateva incidente cum ar fi -"O locomotivă aparținând Unicom Tranzit, firma implicată în accidentul din județul Hunedoara în urma căruia au murit doi mecanici, a fost implicată luni într-un alt accident în zona Portului Constanța.

Luni după amiază, o locomotivă Unicom Tranzit a intrat într-o altă locomotivă, aparținând firmei Grup Feroviar Român, în zona Feribot din Portul Constanța.

Din primele informații nu există victime, ambele locomotive fiind avariate. Reprezentanți ai poliției feroviare și CFR SA vor efectua o anchetă... "- sau deraierea a 3 vagoane care au facut parte din garnitura deraiata la Merisor , in timp ce erau transportate la Petrosani.
http://www.capital.ro/exclusiv-inca-o-locomotiva-unicom-tranzit-firma-care-detine.html
Regiotransul a ramas in 2015 fara certificat de siguranta , oare de ce Unicomului nu i se aplica acelasi tratament avand in vedere numarul de incidente?

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Iul 2017 18:37:50    Titlul subiectului: 190854

Vesnica problema in Valea Prahovei, din cauza vantului, un copac a cazut peste calea ferata si reteaua de contact.
Ieri, in gara Campina, trenurile aveau intre 50 si 80 de minute intarziere.
In cele din urma, R3010 de exemplu a ajuns la Bucuresti Nord cu o intarziere de 80 de minute.



Provita, 1 iulie 083.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.54 kb
 Vizualizat:  de 2973 ori

Provita, 1 iulie 083.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 122
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 02 Iul 2017 19:33:48    Titlul subiectului: 190859

Daca CFR Infrastructura ar intretine ca la carte caile ferate, care sunt adevarate tunele de vegetatie, nu s-ar mai ajunge la asemenea situatii pe care eu le consider de-a dreptul penibile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 23:23:06    Titlul subiectului: 191077

Cum rezolva americanii, problema copacilor cazuti: https://www.youtube.com/watch?v=u7QCnv0Qpfg
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 122
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 13 Iul 2017 05:08:54    Titlul subiectului: 191078

Locomotivele americane sunt mult mai masive si facute sa reziste la asemenea probleme. Ale noastre nu prea cred, bine nu sunt nici expert in trenuri. Embarassed
Oricum, la noi se sperie si daca ar fi niste ramurele uscate pe sine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Iul 2017 20:08:03    Titlul subiectului: 191095

La noi UN SINGUR COPAC cazut pe sine poate bloca traficul feroviar in Valea Prahovei cateva ore. Nu putem sa luam lucrurile bune de la americani ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 514
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 13 Iul 2017 20:50:41    Titlul subiectului: 191099

Pana sa avem si noi locomotive asa de puternice ca la americani, ne-ar prinde bine macar niste lame in V, ascutite la varf, cum erau pe vremuri la locomotivele cu aburi. Sunt bune si pentru zapezi, dar si pentru inlaturarea altor obstacole care blocheaza sinele. La noi nu prea am mai vazut asa ceva, poate doar iarna...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2017 07:40:28    Titlul subiectului: 191173

O stire falsa ieri a facut "inconjurul" netului. Cica sistemul de cuplare dintre primul vagon si locomotiva al trenului IR 1696, ce venea de la Timisoara si mergea catre Bucuresti a cedat si vgoanele au ramas in camp in timp ce locomotiva a mers inca o ora pana sa isi dea seama mecanicul. O ABERATIE de stire, dar multi au crezut aceasta tampenie.
Este adevarat ca sistemul de cuplare a cedat, este neadevarat ca mecanicul a mai continuat sa mearga o ora fara vagoane !!!!

Pe un blog al unui pasionat feroviar gasiti o buna radiografie a situatiei de ieri, nu copiez si textul este kilometric, dar daca aveti 15 minute timp liber, merita sa cititi: https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/07/19/vagoanele-pe-care-nu-le-a-uitat-nimeni/

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 742
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2017 17:11:42    Titlul subiectului: 191177

Foarte adevarat articolul. Chiar ma gandeam cum au mers locomotivele fara ca mecanicii sa vada ca au pierdut trenul , stiind ca in cazul ruperii legaturii atat vagoanele cat si locomotivele sunt franate automat. Era clar ca au trebuit respectate niste proceduri , facuta o evaluare a situatiei etc. Presei din Romania ii place sa dramatizeze evenimentele , ca si cum doar in Romania se intampla accidente si in alte tari cum ar fi Germania , Anglia , SUA si altele nu s-ar intampla nici o data. Embarassed
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2017 07:46:27    Titlul subiectului: 191179

Totusi de ce a cedat sistemul de cuplare ? As fi curios sa stiu motivul. Oare se vor comunica rezultatul anchetei ?
Alta chestie, in loc sa se rezolve problema, o ora s-au completat..........acte. Mi se pare birocratie dusa la extrem.
Spre Timisoara mai bine mergi cu avionul, daca iei din timp biletul pe RyanAir, dai 20 de euro pe sens.
In ritmul asta CFR-ul isi va pierde ttoi clientii pe rutele lungi, vor mai merge cu trenul cei care coboara la statiile de pe parcurs.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Iul 2017 17:56:21    Titlul subiectului: 191321

Ieri dupa masa, trenurile ce tranzitau Valea Prahovei au avut si intarzieri de aproape 5 ore. Cei de la CFR au mintit de ingheata apele, declarand ca avaria s-a produs la ora 18:15 !!!!

Citat:
Trenurile care trebuiau sa treaca prin garile Busteni sau Sinaia dupa ora 17:00 au inceput sa inregistreze intarzieri.

Postez o poza cu tabela de Sosiri&Plecari de pe Facebook-ul utilizatorului Ioana Valean.

Postez si articolul de pe HotNews referitor la ce s-a intamplat ieri in Valea Prahovei. Acesta se gaseste aici.

UPDATE Traficul feroviar intre Predeal si Timisul de Sus a fost reluat pe un fir, dupa ce acesta a fost oprit mai multe ore din cauza unui copac care a cazut pe firele de contact

Circulatia feroviara intre Predeal si Timisul de Sus a fost reluata pe un singur fir, dupa ce timp de mai multe ore a fost blocata din cauza unui un copac care s-a prabusit pe firele de contact, relateaza News.ro, care citeaza CFR Infrastructura. Sapte trenuri au fost afectate.

UPDATE Primul tren reinscris in circulatie a fost IR 1527 Bucuresti Nord- Sibiu, precizeaza CFR Infrastructura.

UPDATE Conform informatiilor publicate ulterior pe pagina de Facebook a CFR Infrastructura, circulatia trenurilor este oprita intre Predeal si Timisu de Sus din cauza unui deranjament la linia de contact, dupa ce un copac s-a prabusit pe ambele fire de contact.

La fata locului se intervine pentru remediere cu doua drezine pantograf.

La aceasta ora, sapte trenuri de calatori stationeaza in garile Timisu de Sus (R 3010), Darste (IR 1635), Predeal (R 3005 si IR 1939) si Brasov (IR 1622 si IR 1746), iar IR 1527 stationeaza temporar intre Predeal si Timisu de Sus.

Purtatorul de cuvant al CFR SA, Oana Branzan, a precizat initial pentru News.ro doar ca s-a produs o avarie la sistemul de alimentare cu energie electrica intre Predeal si Timisul de Sus, astfel ca nu exista tensiune de contact pe niciuna dintre linii, iar la aceasta ora se intervine pentru remedierea problemelor.

Branzan a precizat ca trenurile care erau pe traseu stationeaza in garile adiacente, respectiv un tren Regio si doua trenuri InterRegio.

De asemenea, din Gara Brasov nu mai pleaca niciun tren pe aceasta ruta, pana la remedierea situatiei.

Avaria s-a produs in jurul orei 18.15. (minciuna !!!!!!)

Cineva sau mai multi de la CFR Infrastructura ar trebui demisis pentru ce s-a intamplat ieri pe una din principalele magistrale feroviare ale tarii, in plin sezon turistic !!!



20431303_10211776370617820_4218577024332098668_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.68 kb
 Vizualizat:  de 2612 ori

20431303_10211776370617820_4218577024332098668_n.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Iul 2017 19:17:39    Titlul subiectului: 191324

Comunicatul de ieri al celor de la CFR Infrastructura. Interesant este ca incidentul a fost anuntat la doua ore de la producerea lui.

Citat:
București, 29 iulie 2017

UPDATE, ora 01.20
IR 1641 reînscris în circulație la ora 01.05, din stația Predeal, urmează trenurile IR 1931, 10641 și R 3011 din direcția București și R 3012 (cuplat cu R 3024) și IR 1944 din direcția Brașov.

UPDATE, ora 01.06
R 3007 (cuplat cu 3005) reînscris în circulație la ora 00.53, din stația Predeal

UPDATE, ora 00.46
IR 1954 reînscris în circulație la ora 00.36 și 14089 la ora 00.42, din stația Predeal

UPDATE, ora 00.15
IR 1538 reînscris în circulație la ora 00.05 și R 3010 la ora 00.09, din stația Timișu de Sus

UPDATE, ora 23.51
IR 1731 reînscris în circulație la ora 23.48, din stația Timișu de Sus

UPDATE, ora 23.33
IR 1741 reînscris în circulație la ora 23.30, din stația Predeal

UPDATE, ora 23.26
IR 1643 reînscris în circulație la ora 23.23, din stația Predeal

UPDATE, ora 23.13
IR 1939 reînscris în circulație la ora 23.09, din stația Predeal

UPDATE, ora 22.32
IR 1635 reînscris în circulație la ora 22.20, din stația Dârste. Între stațiile Predeal și Timișu de sus a circulat cu două locomotive Diesel

UPDATE, ora 22.19
IR 1622 (cuplat cu IR 1646) reînscris în circulație la ora 22.02, din stația Brașov

UPDATE, ora 22.05
IR 12472 reînscris în circulație la ora 21.58, din stația Predeal.

UPDATE, ora 21.44
IR 1746 a plecat din Timișu de Sus la ora 21.21
Urmează reînscrierea în circulație a trenurilor R 12472 și IR 1622 (cuplat cu IR 1646).

Menționăm faptul că acestea sunt tractate cu locomotive Diesel pe intervalul de stații Timișu de Sus-Predeal.

UPDATE, ora 21.18
Traficul feroviar între Predeal și Timișu de Sus a fost reluat pe un fir de circulație, trenurile fiind remorcate cu locomotive Diesel.

Primul tren reînscris în circulație a fost IR 1527.

Info-trafic feroviar Timișu de Sus-Predeal
Circulația trenurilor este oprită la această oră între Predeal și Timișu de Sus din cauza unui deranjament la linia de contact.

Menționăm că deranjamentul a fost cauzat de un copac care s a prăbușit pe ambele fire de contact și le-a rupt, fiind astfel întreruptă alimentarea cu energie electrică a liniilor de contact atât pe firul I, cât și pe firul II.

La fața locului se intervine pentru remediere cu 2 drezine pantograf.

7 trenuri de călători staționează la această oră în gările Timișu de Sus (R 3010), Dârste (IR 1635), Predeal (R 3005 și IR 1939) și Brașov (IR 1622 și IR 1746), iar IR 1527 staționează temporar între Predeal și Timișu de Sus.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2017 08:38:36    Titlul subiectului: 191915

Cand se strica o locomotiva la Cernavoda se produc efecte in "cascada" asupra traficului feroviar, care se resimt inclusiv la Timisoara.
Studiu de caz: duminica, 17 septembrie, anul de gratie 2017. Locomotiva trenului IR 1587 (care circula faa oprire intre Bucuresti Nord si Constanta) s-a stricat la Cernavoda. Trenul trebuia sa soseasca la Constanta, urmand a pleca inapoi spre Bucuresti la ora 19:30, sub indicativul IR 1588.
Sosit la Constanta in gara, am avut o "surpriza". eronul liniei 1 era arhiplin. Lumea astepta trenul de Bucuresti.
Trenul IR1587 a avut o intarziere de aproximativ 100 de minute. Trenul IR 1589 a sosit inaintea intarxiatului 1587.
Cei de la gara din Constanta nu au oferit prea multe informatii. Noroc cu optiunea "Trenul meu" de pe site-ul CFR-ului, unde se putea vedea situatia trenului intarziat si pe unde este.



Vama Veche, 16-17 septembrie 222.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.99 kb
 Vizualizat:  de 2452 ori

Vama Veche, 16-17 septembrie 222.jpg



Vama Veche, 16-17 septembrie 223.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.08 kb
 Vizualizat:  de 2452 ori

Vama Veche, 16-17 septembrie 223.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2017 08:45:48    Titlul subiectului: 191916

Continuarea......
Trenul IR1587 a sosit cu aproape 100 minute intarziere la Constanta. A plecat dupa, aproximativ 20 de minute spre Bucuresti (a plecat mai tarziu cu 60 de minute fata de grafic).
In tren erau calatori care continuau calatoria spre Timisoara (cu IR 1658) sau spre Cluj Napoca (cu IR 10641). Cum, in mod normal, intervalul de timp dintre sosirea trenului IR1588 de la Constanta si plecarea trenului IR1658 spre Timisoara este de numai 15 minute, si cum trenul IR 1588 a sosit la Bucuresti cu o intarziere de 55 de minute era evident ca cei care continuau spre Timisoara vor pierde trenul.
Cei de la CFR au luat masura sa tina pe loc, in Gara de Nord, trenul de Timisoara (IR 1658), 40 de minute in plus, pana la sosirea trenului intarziat de la Constanta, pentru ca sa prinda calatorii legatura de Timisoara.
De asemenea trenul de Cluj a stat in Gara de Nord 10 minute in plus.
Acum este o dilema morala, 200 de calatori care mergeau spre Timisoara au avut de suferit, fara sa fie vina lor.
In cele din urma trenul IR 1658 a ajuns la Timisoara cu 87 de minute intarziere (aproape o ora jumate) iar cel de CLuj (IR 10641) cu o intarziere de 27 de minute.
Concluzia " Locomotivele romanesti sunt "teroriste" dand peste cap traficul feroviar al tarii de la est la vest.



Vama Veche, 16-17 septembrie 225.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.52 kb
 Vizualizat:  de 2451 ori

Vama Veche, 16-17 septembrie 225.jpg



Vama Veche, 16-17 septembrie 226.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.77 kb
 Vizualizat:  de 2451 ori

Vama Veche, 16-17 septembrie 226.jpg



Vama Veche, 16-17 septembrie 227.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.33 kb
 Vizualizat:  de 2451 ori

Vama Veche, 16-17 septembrie 227.jpg



IR 1658-18.09.2017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.32 kb
 Vizualizat:  de 2451 ori

IR 1658-18.09.2017.jpg



IR 10641-18.09.2017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.01 kb
 Vizualizat:  de 2451 ori

IR 10641-18.09.2017.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2017 21:33:50    Titlul subiectului: 192139

Traficul feroviar intre Ploiesti si Targoviste s-a blocat din cauza unui tir care a cazut de pe un podet, pe sine. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Un TIR s-a răsturnat pe calea ferată pe DN72. Traficul feroviar este blocat

raficul feroviar între Târgoviște și Ploiești este blocat la marți după amiaza, după ce un TIR s-a răsturnat pe calea ferată, într-o curbă periculoasă.

Rănit ușor, șoferul de 49 de ani a fost preluat de o ambulanță și dus la spitalul județean Dâmbovița. La fața locului intervin pompieri și lucrători de la drumurile naționale care încearcă să restabilească circulația în zona.

O macara de mare tonaj este așteptată pentru a ridică TIR-ul de pe șine. Deocamdată, pe DN72 se circulă pe o singură bandă. Polițiștii spun că, cel mai probabil, accidentul s-a produs din cauza că șoferul TIR-ului nu a condus mai încet, cu toate că șoseaua era udă de ploaie.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Feb 2018 15:11:38    Titlul subiectului: 193757

Saptamana trecuta o pasarela a cazut pe liniile de cale ferata de la Ploiesti Vest. Daca trecea un tren tocmai atunci ?
Cine ar fi trebuit sa verifice pasarela ? Cei de la termoficare ?

Articolul se gaseste aici.

Citat:
Traficul feroviar este blocat în zona Gării de Vest din Ploiești, după ce o pasarelă metalică ce susținea conductele de termoficare s-a prăbușit miercuri peste liniile de cale ferată, fără a se înregistra victime, potrivit autorităților locale.

Purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situații de Urgență (ISU) Prahova, Raluca Vasiloae, a spus că pasarela căzută peste cele două linii de cale ferată are o greutate de patru tone și lungimea/lățimea, de 15/3 metri, luându-se măsura "asigurării zonei pe calea ferată".

Reprezentanta ISU a precizat că nu sunt înregistrate victime.

Conform purtătorului de cuvânt al Inspectoratului de Poliție al Județului (IPJ) Prahova, Raluca Brezeanu, traficul feroviar este blocat. AGERPRES/(AS - editor: Nona Jalbă, editor online: Irina Giurgiu)

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Aug 2018 16:13:33    Titlul subiectului: 196106

Un accident care putea avea urmari foarte grave. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Tren deraiat, după ce s-a rupt podul

Un tren de marfă cu 23 de vagoane cu biodiesel a deraiat, în această dimineață, în zona viaduct Cârcea din județul Dolj, după ce s-a rupt un pod.

Viaductul se află pe ruta principală Timișoara-Craiova-București, care este complet închisă, astfel că se va circula deviat prin Caracal. Ruperea podului feroviar ridică un mare semn de întrebare pentru autorități: ce se întâmpla dacă era vorba de un tren de pasageri, nu de unul de marfă?!

Potrivit purtătorului de cuvânt al ISU Dolj, Florin Cocoșolă, nu au fost înregistrate victime în acest caz și nici nu există pericol de explozie, a scris realitateadecraiova.net.

Substanțe toxice s-au scurs în râul de sub pod. Prefectul județului Dolj, Dan Narcis Purcărescu, a dat asigurări că nu există pericol de poluare pe râul Jiu, după ce un tren de 23 de vagoane încărcate cu produs petrolier a deraiat, în zona viaductului Cârcea din județul Dolj.

Reprezentantul Guvernului în teritoriu, prezent la fața locului, a spus că produsul scurs dintr-unul dintre vagoane s-a localizat în apa de sub podul care a cedat și astfel nu se poate vorbi despre pericolul poluării Jiului. „Poluarea nu s-a extins. Lichidul care s-a scurs a rămas sub pod, acolo în apă. Cei de la Apele Române au acționat și în jurul orei 13.30, aproximativ, sosise deja soluția de neutralizare", a explicat prefectul județului Dolj, Dan Narcis Purcărescu.

"Un tren de marfă a deraiat în zona viaduct Cârcea. Intervine Detașamentul 2 Pompieri Craiova și echipajul de CBRN de la Detașamentul 1 Pompieri Craiova. Nu au fost înregistrate victime”, a declarat Cocoșilă.

Din totalul de 23 de vagoane, șapte au deraiat, unul fiind înclinat.

"Garnitura are în componență 23 de vagoane și locomotiva. Dintre acestea, șapte sunt deraiate, unul este rămas de locomotivă și altul este înclinat”, a mai spus Cocoșilă.

Mecanicul trenului era băut

Mecanicul trenului de marfă, care a deraiat la Cârcea, se afla sub influența alcoolului, fapt depistat de către polițiștii doljeni cu ocazia cercetărilor.

Potrivit purtătorului de cuvânt al IPJ Dolj, Cosmin Grădinaru, mecanicul avea o alcoolemie de 0,72mg/l alcool pur în aerul expirat. „Mecanicul locomotivei a fost testat, rezultând faptul că acesta se afla sub influența băuturilor alcoolice. A prezentat o alcoolemie de 0,72 mg/l alcool pur în aerul expirat", a spus Grădinaru.

Mecanicul riscă până la zece ani de închisoare, în cauză fiind deschis dosar penal. „Se întocmește dosar penal pentru prezența la serviciu sub influența băuturilor alcoolice, infracțiune specifică lucrătorilor de cale ferată, și distrugerea sau semnalizarea fazică. În cazul producerii unor accidente feroviare, în ambele situații este pedeapsă de la trei la zece ani închisoare", a mai spus reprezentantul IPJ Dolj.

Trenuri deviate prin Caracal-Piatra Olt

Două trenuri de persoane au fost direcționate pe o rută deviată, după ce un tren de marfă cu 23 de vagoane a deraiat, în zona Cârcea din județul Dolj. Circulația feroviară este închisă între stațiile Malu Mare și Banu Mărăcine, trenul care a ieșit de pe șine fiind încărcat cu biodiesel.

„Ca urmare a deraierii trenului de marfă între stațiile CF Malu Mare și Banu Mărăcine, circulația se realizează pe rută deviată, prin Jianca- Caracal-Piatra Olt-Craiova. Astfel, trenurile IR 1797 București Nord -Timișoara Nord și IR 1591 București Nord – Drobeta Turnu Severin sunt direcționate pe ruta deviată", au comunicat reprezentanții CFR.

Trenul greșit ruta

Prefectul județului Dolj, Dan Purcărescu, a declarat că podul era închis din luna iunie și ca trenul nu ar fi trebuit sa meargă pe această rută.

„Podul are două fire, două linii. Podul s-a rupt pe lungime, doar pe linia 1, linia doi este intactă. Pe această linie care s-a rupt era marfarul care nu trebuia să fie acolo, pentru această linie era închisă din luna iunie-iulie, fiind în reparații”, a declarat prefectul.

El a adăugat că nu este problemă de explozie ci de poluare.

„Problemă de explozie nu este, este o problemă de poluare pentru că pe sub acest pod trece un pârâu care ajunge în Jiu. Deja avem reprezentanții de la apele Române, așteptăm soluția de neutralizare și să sperăm că nu o sa fie un impact deosebit asupra mediului”, a mai spus Purcărescu.

COMUNICAT CFR SA: "Mecanicul a trecut pe culoarea roșie a semaforului"

"COMUNICAT DE PRESĂ

Informații suplimentare despre circulația feroviară între stațiile Malu Mare – Banu Mărăcine

București, 12 august 2018

Compania Națională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, urmare evenimentului produs de operatorul de marfă - Grup Feroviar Român (GFR), prin depășirea de către mecanicul de locomotivă a semnalului de circulație aflat pe culoarea roșie, viaductul Cârcea este afectat pe firul I de circulație, pe care s-a produs deraierea. Trenul aparținând operatorului GFR a intrat pe firul I de circulație, pe distanta Malu Mare – Banu Maracine, pe care accesul era interzis pentru circulația trenurilor, întrucât era închis pentru efectuarea lucrarilor de reparație capitală.
Menționăm că firul II de circulație, respectiv structura viaductului pe firul II nu este afectată.

După evaluarea primară de către personalul de specialitate CFR s-a hotârât ca circulația trenurilor să fie deviată pe ruta ocolitoare Caracal - Piatra Olt - Craiova, până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulației pe Magistrala CF 900 pe distanța Craiova - Caraca".

Sursa poze: www.realitatea.net



tren_deraiat_1_56184600.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.53 kb
 Vizualizat:  de 778 ori

tren_deraiat_1_56184600.jpg



tren_deraiat_73984200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.42 kb
 Vizualizat:  de 778 ori

tren_deraiat_73984200.jpg



tren-deraiat-2_18719100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.06 kb
 Vizualizat:  de 778 ori

tren-deraiat-2_18719100.jpg



tren-deraiat-3_60850500.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.98 kb
 Vizualizat:  de 778 ori

tren-deraiat-3_60850500.jpg



tren-deraiat-4_01309400.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.05 kb
 Vizualizat:  de 778 ori

tren-deraiat-4_01309400.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 742
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2018 22:36:08    Titlul subiectului: 196334

Locomotiva si vagonul ramase blocate pe viaduct au fost ridicate in aceasta dupamasa cu o macara de 600 de tone adusa din Italia (imagine preluata din articol), iar circulatia feroviara s-a reluat pe firul neafectat.
Facebook/CFR Infrastructura: București, 4 septembrie 2018

CFR SA a redeschis circulația pe Viaductul Cârcea

La ora 20.00 s-a redeschis firul II de pe Viaductul Cârcea, situat între stațiile Malu Mare - Banu Mărăcine, iar trenurile care asigură legătura pe magistrala București - Craiova (și retur) își vor relua circulația pe ruta directă Craiova - Caracal.

Lucrările din zona Viaductului Cârcea, având un grad ridicat de dificultate, au impus în primul rând analizarea tuturor soluțiilor identificate pentru desfășurarea în condiții de siguranță a operațiunilor de ridicare a locomotivei și a vagonului, rămase suspendate pe firului I, soluția finală fiind intervenția cu o macara rutieră de mare tonaj (600 tone).

Până la ridicarea locomotivei și a vagonului, în zona viaductului au fost necesare măsuri speciale de pregătire, personalul feroviar acționând pentru îndepărtarea vagoanelor prăbușite în râpă, construirea unui sistem provizoriu de susținere a tablierului metalic pe care au rămas suspendate locomotiva și vagonul, astfel încât să se evite prăbușirea acestuia în timpul manevrelor de ridicare, iar pe o suprafață de aproximativ 1500 m.p. s-a construit platforma specială pentru fixarea macarelei rutiere de mare tonaj, care a fost asamblată pe module, la fața locului, cu o altă macara rutieră, de 170 de tone.

Totodată, în paralel cu lucrările de intervenție de pe firul I, pentru redeschiderea traficului pe un singur sens, s-a realizat și expertiza tehnică a structurii viaductului pe firul II, în condițiile în care tot traficul feroviar se va desfășura în perioada următoare doar pe acest fir. De asemenea, personalul de specialitate al Sucursalei Regionale CF Craiova a executat pe firul II lucrări de verificare și reparații la componentele infrastructurii feroviare, precum și lucrări de ciuruire și buraj mecanizat a pietrei sparte și de înlocuire a cablurilor de dependență și de alimentare pe ambele fire, între stațiile Malu Mare și Banu Mărăcine.

Intervențiile cu macaraua de mare tonaj pentru coborârea tablierului, pe care au rămas suspendate locomotiva și vagonul, se vor desfășura în a doua parte a zilei de mâine, în intervalul orar în care niciun tren nu tranzitează zona respectivă, astfel încât circulația feroviară să nu fie afectată.

Menționăm faptul că, o dată cu finalizarea intervențiilor în zona Viaductului Cârcea și restabilirea circulației pe un sens, reprezentanții CFR SA vor începe procedurile pentru scoaterea acestui obiectiv din programul de reparații în care era inclus, de identificare a sursei de finanțare pentru continuarea lucrărilor și includerea obiectivului în programul de reparații de anul viitor.

Vă reamintim că în data de 12 august 2018, trenul operatorului privat de marfă Grup Feroviar Român (GFR) a deraiat pe firul I al Viaductului Cârcea, după ce mecanicul de locomotivă a depășit semnalul de circulație aflat pe culoarea roșie și a intrat pe firul închis pentru lucrări.



40654323_2171219216246268_7298015142397083648_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.95 kb
 Vizualizat:  de 588 ori

40654323_2171219216246268_7298015142397083648_n.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community