Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizarea liniei 21 si lucrarile adiacente
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2017 16:09:50    Titlul subiectului: 192946

Cand m-am reintors in tara, pe 15 decembrie am vazut ca, atat pe Calea Mosilor (intre intersectia cu bulevardul Carol I si Obor), dar si pe Colentina, au pus garduri metalice. Este un lucru bun. Ar trebui rezolvate si problemele de la intersectii.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2017 01:02:54    Titlul subiectului: 192962

In teorie este un lucru bun, dar in practica este un dezastru. Da, nu sunt de acord cu masini pe liniile de tramvai, dar inainte era mai bine pe Colentina si Mosilor. Acum sunt cozi mult mai lungi decat inainte. Lumea se plange de acest garduri, mai mult incurca traficul.
Si ca si cu banda de autobuz pe Bucuresti-Ploiesti, niciun fel de informare si promovare asupra acestei idei de catre RATB.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2017 20:02:14    Titlul subiectului: 192971

Sa ajungem sa ii plangem de mila pe soferi este PENIBIL !
Gardul este o masura foarte buna, cred ca una din cele mai bune ale actualei conduceri PMB, dupa parerea mea.
Cine ii impiedica pe oameni sa ia tramvaiul si sa lase masina acasa ???
Cine vrea sa mearga cu masina, sa stea doua ore in trafic.
Bucurestiul e plin de snobi, care au impresia ca daca merg in tramvai.........le scade standingul.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2017 23:51:45    Titlul subiectului: 192982

Solutie buna era sa faca linia de tramvai in subteran, asa se mai castigau 2 benzi de trafic si nu se ajungea la aglomeratia de astazi.
Si da, mi-e mila de soferi, unii oameni lucreaza inafara Bucurestiului si trebuie sa mearga cu masina, alti oameni pleaca din oras si vin in oras. Degeaba prioritizam transportul in comun daca omul tot masina personala prefera. Zilele trecute am stat 3 ore ca sa ajung la Obor cu microbuzul de Barlad, inainte nu faceam decat o ora.
Si sincer, orice om intreg la cap ar prefera sa stea 2 ore in trafic dar in masina proprie frumos ingrijita si curata decat in tramvaie mizerabile care sunt pline de diverse mirosuri ciudate, cersetori, nespalati si vanzatori ambulanti de plasturi cu rivanol. Plus, in propria masina cu greu iti baga un hot mana in buzunar sa-ti ia telefonul.
Pe langa astea, gardul acela nu incurca numai masinile, ci si autobuze si troleibuzele de pe Colentina.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 135
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Dec 2017 10:28:22    Titlul subiectului: 192986

Si Poluarea este buna la organism :lol:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Dec 2017 10:48:23    Titlul subiectului: 192987

Un exemplu clar de mentalitate romaneasca. Deviez putin de la topic. Voi posta imagini din Geneva, am fost acolo in decembrie.
Acolo este civilizatie, este un transport in comun bine pus la punct, exista piste de biciclete pe toate bulevardele.
Sunt si foarte multe masini, mult mai multe de la precedenta mea vizita in anul 2000. Dar nu este nebunia din Bucuresti

Revenind la topic, tramvaiul 21 are rolul de a lega centrul de zona de est a capitalei, trecand prin cartiere aglomerate cum ar fi Mosilor sau Colentina, dar si zona Obor sau Doamna Ghica.
Problema e simpla, cine e snob si vrea in masina sa stea trei ore in trafic.
Cine vrea transport in comun sa il ia pe 21.
Ar trebui sa ne schimbam sa nu mai fim asa snobi.Imi pare rau sa zic asta, eu sunt dezamagit de schimbarea opticii mai multor utilizatori de pe forumul nostru, care ajung sa cante "ode" masinilor personale.
Aici este un forum pentru pasionatii de transport in comun, nu un forum pentru cei care prefera masina personala si incep sa se vaite aici ca stau blocati in trafic fiindca au separat calea de rualre a tramvaiului 21.
Foarte bine ca s-a separat calea de rulare, de ani de zile am pledat pentru acest lucru, in sfarsit sunt de parere ca s-a facut un lucru bun.
Si spune asta cineva care injura constant atat pe cei de la PMB cat si pe cei de la RATB. Dar, cand respectivii mai fac un lucru bun, eu il consemnez, cu obiectivitate,

PS: Snobismul ii face bogati pe cei care au benzinarii.
PS2: Cine i-a obligat pe oameni sa se multe in afara orasului ? In multe cazuri in cartiere rezidentiale..........consutruite in camp, fara drumuri, canalizare, etc ??? Nu tot prostia din capul lor ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 29 Dec 2017 20:53:11    Titlul subiectului: 193006

Fac câteva precizări înainte, ca să se înțeleagă că nu sunt un ciudat care respinge total ideea de mașină personală. Stau în afara capitalei, folosesc mașina zilnic să ajung până la metrou. N-o parchez nici pe trecere de pietoni, nici pe trotuar; singura problemă e că pentru a găsi un loc de parcare trebuie să plec foarte devreme de acasa. Iar o altă problemă e că timpul de parcurs pentru 3,5 km s-a dublat. Așa că pentru noul an mi-am pus ca obiectiv să merg cu liniile preorășenești...

Revenind la discuțiile de mai sus...
Clasic pentru România, arată cât de duplicitari suntem. Cum să ai TUPEUL să critici ceea ce s-a făcut pentru îmbunătățirea timpilor pe linia 21? Sunt mulți care când vorbesc de transport în comun se plâng că vezi Doamne, ei ar merge cu transportul în comun, dar nu sunt condiții, nu au benzi unice, etc. Zic asta pentru că li se pare puțin probabil să se facă ceva, și dă bine să zici că ești pro transport public. Iar când se face ceva, cât de puțin, iar acele măsuri bineînțeles că afectează mersul cu mașina personala, sar ca arși, că nu, ideea e bună, implementarea e proastă, că nu s-a făcut studiu, că te miri ce altceva.

S-o luăm pe rând:

Citat:
Lumea se plange de acest garduri, mai mult incurca traficul.
Si ca si cu banda de autobuz pe Bucuresti-Ploiesti, niciun fel de informare si promovare asupra acestei idei de catre RATB.

Ce informare ați dori să primiți de la RATB? Nu e clar că e mai rapid cu tramvaiul acum decât cu mașina? Suntem înțelegători cu cei care pricep mai greu și le dăm timp să reflecteze, mai ales în trafic.

Citat:
Solutie buna era sa faca linia de tramvai in subteran, asa se mai castigau 2 benzi de trafic

Cred ca n-am citit bine. Cam în cât timp s-ar face asta și cu ce costuri?

Citat:
Degeaba prioritizam transportul in comun daca omul tot masina personala prefera. Zilele trecute am stat 3 ore ca sa ajung la Obor cu microbuzul de Barlad, inainte nu faceam decat o ora.

Cu o floare nu se face primăvară, dar trebuie început de undeva. După câteva măsuri de genul acesta, plus achiziția de vehicole noi, s-ar putea ca unii să își schimbe părerea.

Voi, cei care criticați măsura asta dar vă plângeți de trafic, cum ați proceda? Ați tăia toți copacii și toate trotuarele de pe margine, să mai facem o bandă, nu?

Și chiar nu vreau să mă enervez, dar prin criticarea acestor garduri îi susțineți pe nesimțiții care merg pe linia de tramvai, te depășesc, iar apoi forțează reintrarea pe banda auto. Asta și datorită legislației retardate, făcute de retardați pentru retardați și neimplicării poliției.

Eu sper că vor urma și alte măsuri de genul celei de pe linia 21.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2018 09:28:43    Titlul subiectului: 193143

Cateva impresii, despre culoarul unic 21.
Este un lucru bun, a crescut viteza de deplasare a tramvaiului, unii vatmani merg cu aproape 40 km/ora. Un alt lucru bun, nu mai pun multe frane, cand se deplaseaza intre statii, acum tramvaiul merge mult mai constant, asa cum este si normal.



Bucuresti, 5 ianuarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.16 kb
 Vizualizat:  de 2238 ori

Bucuresti, 5 ianuarie 001.jpg



Bucuresti, 5 ianuarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.4 kb
 Vizualizat:  de 2238 ori

Bucuresti, 5 ianuarie 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2018 09:36:39    Titlul subiectului: 193144

Acum, ce ar mai trebui rezolvat, pentru ca sistemul cu cale separata de rulare sa fie un succes.

1. Rezolvata problema de la intersectii, unde din cauza soferilor care vireaza la stanga si blocheaza centrul intersectiei, se blocheaza tramvaiele, in cele mai multe cazuri tramvaiele pierd un semafor, ceea ce inseamna timp mai mare. Fie trebuie plasati politisti de la rutiera la intersectiile aglomerate, pe unde trece 21, care sa aiba ca principala sarcina sa asigura fluenta lui 21, fie sa schimbe un pic semaforizarea (semafor dedicat pentru tramvai, semafor dedicat pentru viraj la stanga). Solutii ar fi, trebuie specialisti in managementul traficului (exista asa ceva in Romania ??).

2. Rezolvata problema cu cei care parcheaza pe banda 1, in dreptul bancilor sau cei care parcheaza in alveola unde este statia lui 66. De exemplu, din cauza celor parcati in alveola, troleul, opreste pe banda 1, stanjenind circulatia. Sambata sau duminica, cand traficul este scazut nu sunt probleme, dar in timpul saptamanii pot sa apara blocaje din aceasta cauza.
Solutie simpla: camera de luat vederi, plus amenzi mai mari pentru cei care parcheaza pe banda 1. Plus, schimbat legislatia referitoare la probele video (model cred ca exista in tarile civilizate).

3. Promovat prin mass-media ideea culoarului unic pentru tramvaie, dar in mod profesionist. Avem oameni profesionisti in domeniu ???

4. Tramvaiele sa fie mai curate si sa se faca controale mai dese (echipe mixte controlori+politisti), pentru ca "coloratii" care circula de obicei pe 21 sa fie "civilizati". Este un proces de durata, dar ar trebui facut, pentru ca o calatorie cu tramvaiul 21 sa fie mai atractiva.

In final as pune totusi o intrebare. Daca jumatate din cei care merg cu masina pe Colentina si Calea Mosilor ar lasa automobilul in parcare si ar merge la servici cu 21, oare transportul in comun ar face fata la afluxul suplimentar de calatori ?



Bucuresti, 5 ianuarie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.33 kb
 Vizualizat:  de 2237 ori

Bucuresti, 5 ianuarie 003.jpg



Bucuresti, 5 ianuarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.4 kb
 Vizualizat:  de 2237 ori

Bucuresti, 5 ianuarie 004.jpg



Bucuresti, 5 ianuarie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.95 kb
 Vizualizat:  de 2237 ori

Bucuresti, 5 ianuarie 007.jpg



Bucuresti, 5 ianuarie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.13 kb
 Vizualizat:  de 2237 ori

Bucuresti, 5 ianuarie 008.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2018 12:54:48    Titlul subiectului: 193153

Nu cred ca linia 21 in momentul de fata cu tot cu separarea de trafic ar face fata la un flux mai mare de calatori. In continuare tramvaiele sunt super aglomerate, deci trebuie mai multe tramvaie, linia 21 abia face fata cu tramvaiele pe care le are, un flux mai mare de calatori ar insemna dezastru.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 720
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2018 13:07:43    Titlul subiectului: 193154

La ce interval circula acum tramvaiele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2018 14:48:39    Titlul subiectului: 193155

Patru minute, in zilele lucratoare, la orele de varf (poza 1).

Revenind la subiectul separatoarelor, in zona intersectie dintre Sos. Colentina si Sos. Fundeni-Sos. Andronache, soferii care vin de pe Colentina si vor sa faca stanga pe Sos. Fundeni, nu mai stau pe linia de tramvai, blocand circulatia acestuia (poza 2). Reversul medaliei ? Se formeaza coloana de masini pe Sos. Colentina, care ii blocheaza pe cei care vin de pe Sos. Fundeni si vor sa mearga pe Sos. Andronache.



Bucuresti, 7 ianuarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.51 kb
 Vizualizat:  de 2213 ori

Bucuresti, 7 ianuarie 002.jpg



Bucuresti, 7 ianuarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.82 kb
 Vizualizat:  de 2211 ori

Bucuresti, 7 ianuarie 004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Mar 2018 19:35:12    Titlul subiectului: 194070

Gardurile au inceput sa rugineasca. O parte din ele vor fi inlocuite. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Primaria Capitalei inlocuieste o parte din gardurile care delimiteaza linia tramvaiului si care au ruginit la nici doua luni dupa ce au fost montate

Primaria Capitalei inlocuieste o parte din gardurile care delimiteaza linia tramvaiului 21, dupa ce acestea au ruginit la nici doua luni dupa ce au fost montate. Potrivit informatiilor furnizate de municipalitate la solicitarea HotNews.ro, gardurile sunt inlocuite de executant, pe propria cheltuiala, acestea fiind in garantie timp de 5 ani de la data receptiei lucrarilor.

Primaria Capitalei prin RATB a cumparat gardurile de la firma Tehnomontaj Construct si a platit pentru ele 412.000 lei, fara TVA, iar receptia lucrarilor a avut loc pe 27 decembrie.

Primaria Capitalei a terminat de montat gardurile de pe linia 21 inainte de Craciun, acesta avand linie unica intre capatul de la Helitube si intersectia cu bd. Carol. Cu aceasta solutie, timpul parcurs de tramvai intre cele doua capete s-a redus aproape la jumatate, potrivit observatiilor facute de reporterul HotNews.ro.

Tramvaiul 21 transporta zilnic peste 60.000 mii de calatori din cartierul Colentina spre centru si invers, potrivit datelor furnizate de RATB. Aceste date se refera insa numai la capacitatea estimata de transport a tramvaielor, insa aceasta este depasita cu mult mai ales la orele de varf, ceea ce inseamna ca numarul real al calatorilor este mai mare. Cu toate acestea, din cauza masinilor care ii blocau circulatia, tramvaiul statea in trafic zeci de minute, ceea ce genera intarzieri foarte mari. Deoarece in cartierul Colentina nu exista metrou, iar autobuzele stau blocate in trafic cu restul masinilor, tramvaiul este singura legatura viabila intre cartierul Colentina si centrul orasului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Mai 2018 23:49:11    Titlul subiectului: 194959

Avantajele separarii liniei de trafic se vede in orele de varf.
21 merge bine, masinile stau in trafic blocate.



INCDA Fundulea, 21 mai 600.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.26 kb
 Vizualizat:  de 1490 ori

INCDA Fundulea, 21 mai 600.jpg



INCDA Fundulea, 21 mai 601.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.98 kb
 Vizualizat:  de 1490 ori

INCDA Fundulea, 21 mai 601.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Sep 2018 15:57:22    Titlul subiectului: 196549

Au pus "ochi" de pisica, pe gardurile care delimiteaza linia 21 de trafic.
Deocamdata doar pe Calea Mosilor, pana la Obor.



Bucuresti, 29 septembrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.09 kb
 Vizualizat:  de 663 ori

Bucuresti, 29 septembrie 006.jpg



Bucuresti, 29 septembrie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.75 kb
 Vizualizat:  de 663 ori

Bucuresti, 29 septembrie 007.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community