Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Garile - repere importante pe traseele de transport
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2015 22:32:50    Titlul subiectului: 178613

Desi Henri Coanda Expres nu mai circula se pare ca la PO care ii poarta numele opresc toate personalele dar si doua accelerate (IR) care merg la Galati (pozele 1-3). Se pare ca aceasta halta este mai la indemana locuitorilor din Balotesti decat gara principala.


SCDA Braila, 16 aprilie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.35 kb
 Vizualizat:  de 5554 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 001.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.72 kb
 Vizualizat:  de 5554 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 002.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.6 kb
 Vizualizat:  de 5554 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2015 22:35:10    Titlul subiectului: 178614

Azi am avut o delegatie in Braila. Ocazie cu care am vazut ca a fost modernizata gara. S-au reamenajat peroanele pentru liniile 1-3, s-a modernizat cladirea principala a garii.


SCDA Braila, 16 aprilie 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.2 kb
 Vizualizat:  de 5553 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 028.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.29 kb
 Vizualizat:  de 5553 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 029.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.26 kb
 Vizualizat:  de 5553 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 030.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.38 kb
 Vizualizat:  de 5553 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 031.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.41 kb
 Vizualizat:  de 5553 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 032.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.51 kb
 Vizualizat:  de 5553 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 033.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2015 22:37:28    Titlul subiectului: 178615

Fata de alte gari modernizate, am vazut si ascensor pentru persoanele cu dizabilitati, asa cum este si in Bucuresti, la metrou. Acum nu am vazut daca aceste ascensoare sunt functionale sau nu, asta poate ma lamuresc userii braileni.
De asemenea, peroanele modernizate sunt inaltate (pozele 1-2).



SCDA Braila, 16 aprilie 034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.63 kb
 Vizualizat:  de 5552 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 034.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.23 kb
 Vizualizat:  de 5552 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 035.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.7 kb
 Vizualizat:  de 5552 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 036.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 038.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.29 kb
 Vizualizat:  de 5552 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 038.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.42 kb
 Vizualizat:  de 5552 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 039.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 041.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.9 kb
 Vizualizat:  de 5552 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 041.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.95 kb
 Vizualizat:  de 5552 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 040.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2015 22:39:39    Titlul subiectului: 178616

Acum cateva imagini "aeriene" luate de pe pasarela. Se pot vedea peroanele amenajate pentru liniile 1-3. Pentru restul de linii (de la 4 la 14) se pare ca CFR-ul agreewaza solutia "green-track" Laughing


SCDA Braila, 16 aprilie 043.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.19 kb
 Vizualizat:  de 5551 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 043.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.54 kb
 Vizualizat:  de 5551 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 044.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 045.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.32 kb
 Vizualizat:  de 5551 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 045.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.68 kb
 Vizualizat:  de 5551 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 049.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 050.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.01 kb
 Vizualizat:  de 5551 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 050.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 046.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.81 kb
 Vizualizat:  de 5551 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 046.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 047.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.74 kb
 Vizualizat:  de 5551 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 047.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.39 kb
 Vizualizat:  de 5551 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 048.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2015 22:41:24    Titlul subiectului: 178617

Ultimele poze sunt cu exteriorul si interiorul cladirii principale a garii din Braila. Dupa parerea mea personala, gara arata bine. Daca te uiti la cosurile de gunoi ai impresia ca suntem undeva prin occident. Sa vedem cat de mult o se se pastreze.


SCDA Braila, 16 aprilie 044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.54 kb
 Vizualizat:  de 5550 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 044.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 051.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.36 kb
 Vizualizat:  de 5550 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 051.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 052.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.29 kb
 Vizualizat:  de 5550 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 052.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 053.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.95 kb
 Vizualizat:  de 5550 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 053.jpg



SCDA Braila, 16 aprilie 037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.91 kb
 Vizualizat:  de 5550 ori

SCDA  Braila, 16 aprilie 037.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Ian 2016 21:52:00    Titlul subiectului: 183432

Astazi in Gara Mare din Iasi trenurile au fost anuntate cu semnal modificat, fiind cantate primele doua versuri ale Horei Unirii. Trenul IR 1663 (Bucuresti Nord - Vaslui - Iasi) a plecat la ora 12 din Bucuresti tras de locomotiva tricolora 473-004. De la Tecuci garnitura a fost trasa pana in gara Nicolina de o locomotiva diesel, care a fost apoi decuplata, trenul fiind adus de la Nicolina pana in Gara Mare cu tractiune electrica de catre locomotiva tricolora. Trenul a intrat in gara Iasi la ora 19:04, cu 18 minute intarziere (din cauza unei opriri neplanificate dupa Tecuci si a manevrelor suplimentare facute la Tecuci si Nicolina pentru locomotiva tricolora), in acordurile Horei Unirii, care a fost redata in intregime. Felicitari celor care au organizat cum trebuie aceasta actiune de Ziua Unirii Principatelor!
Locomotiva tricolora va pleca inapoi spre Bucuresti la ora 22:38, tractand, de asemenea, simbolic, trenul "Prietenia" Chisinau - Iasi - Bucuresti. Vom fi la gara si cu aceasta ocazie.

Video: https://www.facebook.com/cristina.albu.radu.czech/videos/966236510096067/?permPage=1



IMG_1609.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.82 kb
 Vizualizat:  de 5075 ori

IMG_1609.JPG



IMG_1616.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.88 kb
 Vizualizat:  de 5075 ori

IMG_1616.JPG



IMG_1623.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.36 kb
 Vizualizat:  de 5075 ori

IMG_1623.JPG



IMG_1626.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.57 kb
 Vizualizat:  de 5075 ori

IMG_1626.JPG



IMG_1627.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.96 kb
 Vizualizat:  de 5075 ori

IMG_1627.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Ian 2016 21:54:15    Titlul subiectului: 183433

Pregatirile: https://www.facebook.com/buildingromania/posts/750050231798944

Plecarea din Bucuresti: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.574999222658244.1073741870.142957242529113&type=3

Video: https://www.facebook.com/PoftitiInVagoane/videos/574997099325123/?permPage=1

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Ian 2016 23:35:47    Titlul subiectului: 183436

Locomotiva tricolora 473 004 a plecat la 22:38 din Iasi, tractand spre Bucuresti trenul "Prietenia", IR 401 Chisinau - Iasi - Bucuresti Nord. A fost un 24 Ianuarie special, plin de simboluri si axat pe dorinta de Unire, de aducere a Basarabiei acasa.

Video: https://www.facebook.com/cristina.albu.radu.czech/videos/966281660091552/?permPage=1



IMG_1639.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.41 kb
 Vizualizat:  de 5063 ori

IMG_1639.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2017 14:17:09    Titlul subiectului: 188039

Gara din Constanta nu are multe in schimb, in interiorul garii avem.........palmieri. Oare vor sa transforme gara in gradina botanica ? Laughing
Alta chestie amuzanta, cu panoul care anunta plecarile de la Gara de Nord, cel de la intrarea in gara dinspre Calea Grivitei. Dupa cum putem observa, trenul IR 1822, a intrat in CO (concediu de odihna) Laughing
Primele doua poze cu exteriorul garii din Constanta, urmatoarele doua poze cu interiorul garii din Constanta, ultima poza cu tabela defecta de la Gara de Nord.



Vama Veche, 22 ianuarie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.56 kb
 Vizualizat:  de 3868 ori

Vama Veche, 22  ianuarie 010.jpg



Vama Veche, 22 ianuarie 129.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.93 kb
 Vizualizat:  de 3868 ori

Vama Veche, 22  ianuarie 129.jpg



Vama Veche, 22 ianuarie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.93 kb
 Vizualizat:  de 3868 ori

Vama Veche, 22  ianuarie 011.jpg



Vama Veche, 22 ianuarie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.02 kb
 Vizualizat:  de 3868 ori

Vama Veche, 22  ianuarie 012.jpg



Vama Veche, 22 ianuarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.07 kb
 Vizualizat:  de 3868 ori

Vama Veche, 22  ianuarie 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Mai 2017 15:16:23    Titlul subiectului: 190114

Made in Romania: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/gara-din-romania-prin-care-nu-mai-trece-niciun-tren-de-8-ani-dar-are-4-angajati-si-a-fost-renovata-cu-1-milion-de-euro.html

Citat:
Gara din Romania prin care nu mai trece niciun tren, dar are 4 angajati si a fost renovata cu 1 mil. de euro. Reactia CFR

O localitate din Maramures, de la granita cu Ucraina, ofera un exemplu despre modul in care se fac investitii in Romania. In cazul de fata este vorba de CFR, compania de stat care are probleme financiare inca de la infiintare.

Gara din comuna Campulung de Tisa, din Maramures, a fost inchisa in urma cu 8 ani, pentru simplul motiv ca prin localitate nu mai trece niciun tren, dar, cu toate acestea, in aceasta perioada a avut patru angajati - impiegati de miscare. Mai mult, acum trei ani, adica la cinci ani dupa ce a fost inchisa, gara a fost modernizata, pentru a raspunde cerintelor europene. Potrivit graiul.ro, investitia depaseste 1 milion de euro.
Localnicii sunt contrariati... Nu inteleg de ce s-au mai cheltuit banii daca gara nu foloseste nimanui. La fel si autoritatile locale.
"Comuna are gara. Acum 20 de ani functiona cursa regulata de tren, fiind doua-trei pe zi cu plecare de aici in Sighetu Marmatiei. De asemenea, au fost si trenuri de marfa, pe vremea cand inca era Uniunea Sovietica. De cand a ramas Ucraina a fost chiar si mic trafic de persoane, de aici la ucraineni. Acum este inchisa complet circulatia pe aceasta linie.

a mai mult, dupa ce s-a inchis traficul, la vreo doi-trei ani, s-a facut o investitie de cel putin un milion de euro la gara, pentru a corespunde standardelor Schengen. Toata lumea asteapta trenul, numai ca el nu soseste! De asemenea, exista un sef de gara si personal care deserveste gara prin care nu trece nici un tren. Urmatoarea statie de la noi ar fi in Ucraina.

Daca s-ar deschide traficul pe acest tronson, s-ar putea ajunge mult mai repede in Europa, la Budapesta, Viena. In urma cu doi ani, in Mersul trenurilor era o legatura Sighet-Budapesta, dar prin Cluj-Napoca, deci un ocol foarte mare si faceai cam 16 ore in mers. Asa, pe aici, timpul s-ar reduce poate la 10 ore. Acest lucru si-ar aduce aportul la dezvoltarea economica a localitatii", a spus viceprimarul Mihai Rudolf Lemak.
Viceprimarul spune ca economia zonei ar fi ajutata enorm daca traficul feroviar si gara ar fi redeschise.
"Trebuie facute demersuri pentru deschiderea acestei cai de acces pe linia ferata. Nu numai noi ca si comuna am dori acest lucru, ci am inteles ca sunt si mari agenti economici ce se ocupa cu prelucrarea lemnului in zona, care ar dori sa-si aduca materia prima pe calea ferata din Ucraina, sau chiar sa duca produse finite cu trenul de aici. Nici transportul de persoane nu este exclus din ecuatie, fiind nevoie si de acesta", a mai declarat Lemak pentru graiul.ro.
Cei patru angajati, care lucreaza pe ture, se ocupa de intretinerea obiectivului. Sunt constienti ca se afla intr-o situatie neobisnuita, dar spun ca nu este vina lor.

Dupa aparitia informatiei in presa, compania CFR a dorit sa faca urmatoarele precizari:

"In vederea indeplinirii masurilor si actiunilor necesare respectarii angajamentelor pentru aderare la spatiul Schengen, Romania a adoptat Strategia nationala privind aderarea la spatiul Schengen, document care contine directiile de actiune ale autoritatilor si institutiilor cu responsabilitati in domeniu. Astfel, conform Memorandumului nr. 118/437 din 26.06.2009 incheiat intre ministerele implicate – Ministerul Transporturilor, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Afacerilor Interne si Ministerul Afacerilor Externe - s-a dispus amenajarea statiilor de cale ferata de frontiera pentru indeplinirea conditiilor tehnice prevazute in Planul de Actiuni pentru Implementarea Strategiei Nationale de Management Integrat al Frontierei de Stat, gara Campulung la Tisa, reprezentand un obiectiv strategic al infrastructurii terestre, la frontiera cu Ucraina.
Mentionam de asemenea ca prin acest punct de frontiera doar Caile Ferate din Ucraina au asigurat tansport feroviar de calatori pana in anul 2006, an din care nu au mai solicitat transport, iar traficul de marfa a fost operational pana in anul 2014. Statia de cale ferata Campulung la Tisa este statie de frontiera deschisa pentru solicitarile de trafic feroviar. Valoarea investitiei este 2,2 mil lei, alocatie de la bugetul de stat".

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iun 2017 08:10:22    Titlul subiectului: 190790

Peroanele garii din Constanta, una din cele mai importante gari din tara si principala gara a litoralului (practic, cartea de vizita a litoralului si nu numai) arata intr-o stare jalnica (foto 1).
Parca ar fi o gara oarecare dintr-o comuna, nu una din principalele gari ale tarii.



2 Mai, 24-25 iunie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.75 kb
 Vizualizat:  de 3337 ori

2 Mai, 24-25 iunie 006.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Apr 2018 11:56:38    Titlul subiectului: 194305

Gara Busteni, modernizata o data cu lucrarile de la calea ferata din perioada 2007-2011 arata dezolant. Pasajul de subtraversare a liniilor a ajuns un WC public. Peretii pasajului sunt "pictati" cu fel si fel de "declaratii de dragoste" si alte tampenii.


Tura Bucegi, 6 aprilie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.36 kb
 Vizualizat:  de 2600 ori

Tura Bucegi, 6 aprilie 005.jpg



Tura Bucegi, 6 aprilie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.58 kb
 Vizualizat:  de 2600 ori

Tura Bucegi, 6 aprilie 006.jpg



Tura Bucegi, 6 aprilie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.69 kb
 Vizualizat:  de 2600 ori

Tura Bucegi, 6 aprilie 007.jpg



Tura Bucegi, 6 aprilie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.01 kb
 Vizualizat:  de 2600 ori

Tura Bucegi, 6 aprilie 008.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Apr 2018 11:57:43    Titlul subiectului: 194306

Alt lucru pe care nu il inteleg, de ce nu au facut scari rulante cand au modernizat pasajul.
Cei care vin cu ditai mai valizele, trebuie sa dea o adevarata "proba de indemanare" sa urce&coboare scarile pasajului.



Tura Bucegi, 6 aprilie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.41 kb
 Vizualizat:  de 2599 ori

Tura Bucegi, 6 aprilie 009.jpg



Tura Bucegi, 6 aprilie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.39 kb
 Vizualizat:  de 2599 ori

Tura Bucegi, 6 aprilie 010.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2018 14:41:03    Titlul subiectului: 195109

S-a modernizat in sfarsit si gara de Nord. Vinerea trecuta am vazut afisaje electronice, la fiecare peron.
Vineri erau in teste, duminica functionau.



Gara de Nord, 25-27 mai 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.37 kb
 Vizualizat:  de 2373 ori

Gara de Nord, 25-27 mai 002.jpg



Gara de Nord, 25-27 mai 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.55 kb
 Vizualizat:  de 2373 ori

Gara de Nord, 25-27 mai 006.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 30 Iun 2018 13:20:24    Titlul subiectului: 195542

S-au schimbat si tabelele de la Sosiri&Plecari. Cam tarziu s-au modernizat cei de la Gara de Nord.
Ca un amanunt interesat, priviti cate minute a adunat trenul care venea de la Arad.



Gara de Nord, 23 iunie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.83 kb
 Vizualizat:  de 2169 ori

Gara de Nord, 23 iunie 001.jpg



Gara de Nord, 23 iunie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.77 kb
 Vizualizat:  de 2169 ori

Gara de Nord, 23 iunie 002.jpg



Gara de Nord, 23 iunie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.83 kb
 Vizualizat:  de 2169 ori

Gara de Nord, 23 iunie 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Oct 2018 08:40:28    Titlul subiectului: 196567

Mica gara din Videle se anima in orele diminetii precum si dupa masa. Marea majoritate a locuitorilor, care inca nu se afla la varsta pensionarii, lucreaza in capitala.
Cand m-am dus la Craiova, miercurea trecuta (26 septembrie), cam jumatate din calatorii trenului IR 1593 (care circula in regim de accelerat, dar costa cat personalul) au coborat la Videle. La Rosiorii de Vede au coborat cam o treime. Spre Craiova mai ramasesera in tren mai putin din numarul de calatori care au plecat din Gara de Nord.



Simpozion USAMV Craiova, 26-29 septembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.31 kb
 Vizualizat:  de 1336 ori

Simpozion USAMV Craiova, 26-29 septembrie 004.jpg



Simpozion USAMV Craiova, 26-29 septembrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.38 kb
 Vizualizat:  de 1336 ori

Simpozion USAMV Craiova, 26-29 septembrie 005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2018 16:15:09    Titlul subiectului: 197982

Iar revine in atentia mass-media ideea mutarii Garii de Nord inspre..........periferie ???
http://www.b365.ro/primarul-sectorului-1-trebuie-odata-si-odata-sa-mutam-gara-de-nord-cfr-ar-castiga-bani_260048.html

Citat:
Primarul Sectorului 1: Trebuie, odată și odată, să mutăm Gara de Nord. CFR ar câștiga bani

Daniel Tudorache, primarul Sectorului 1 al Capitalei, a declarat că este în favoarea mutării Gării de Nord la periferia Bucureștiului, prin această mișcare fiind posibilă eliberarea unei mari suprafețe vasta de teren, ocupată in prezent de sine.

„Din cauza liniilor de cale ferată care duc spre Gara de Nord, Sectorul 1 este tăiat în două, accesul dintr-o parte în alta făcându-se doar prin două poduri. Vorbim de o suprafață de teren foarte mare și foarte valoroasă. Gândiți-vă, dacă CFR ar muta gara, cu sprijinul nostru, ar putea să vândă acest teren și să câștige bani buni pentru investiții. Automat, Gara de Nord ar ramane în picioare, ar fi modernizată și ar fi un muzeu. Nu și-a pus nimeni niciodată problema să dărâme Gara de Nord", a spus Tudorache, într-un interviu pentru DCNews.

Primarul Sectorului 1 a precizat că trebuie să vină și acest moment al deciziei mutării Gării de Nord.

„Trebuie, odată și odată să ne concentrăm asupra acestui proiect și să mutăm gara", a adaugat Tudorache la DCNews.

Proiectul a fost adus în atenția opiniei publice și în urma cu câțiva ani și ar consta în mutarea gării înspre Basarab sau cât mai mult înspre marginea Capitalei.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 104
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2018 16:28:30    Titlul subiectului: 197990

Eu știam că linia de tren desparte sectorul 1 de 6, nicidecum să-l împartă în două. Cum se și zice, terenul acela face mulți bani.
Chestia cu muzeul nu cred că o să țină. La cum se face conservarea la noi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2018 20:15:04    Titlul subiectului: 198006

Sa vedem cum arata o gara regionala, in Ungaria, la 40 km, departare de Budapesta, pe ruta Budapesta Deli-Szekesfehervar.
Cu cinci minute inainte sa vina trenul, in fata garii au venit doua autobuze, care leaga gara de satele din jur.
De asemenea, daca va uitati pe harta, reteaua de cai ferate a Ungariei este foarte densa.
Pana sa vina trenul, a trecut un marfar care avea o viteza de..........100 km/ora.
In general, liniile sunt modernizate in jumatatea vestica a Ungariei (spre Austira), dar mai au de lucru in partea estica a tarii.

Difera putin fata de garile Crivina sau Peris, de la noi din tara, de exemplu ?



2Bucuresti-Budapesata, 13-14 decembrie 060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.93 kb
 Vizualizat:  de 329 ori

2Bucuresti-Budapesata, 13-14 decembrie 060.jpg



2Bucuresti-Budapesata, 13-14 decembrie 061.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.61 kb
 Vizualizat:  de 329 ori

2Bucuresti-Budapesata, 13-14 decembrie 061.jpg



2Bucuresti-Budapesata, 13-14 decembrie 059.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.62 kb
 Vizualizat:  de 329 ori

2Bucuresti-Budapesata, 13-14 decembrie 059.jpg



2Bucuresti-Budapesata, 13-14 decembrie 064.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.62 kb
 Vizualizat:  de 329 ori

2Bucuresti-Budapesata, 13-14 decembrie 064.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2019 11:19:39    Titlul subiectului: 198248

Precizarea CFR-ului, la ideea "nastrusnica" a primarului sectorului 1 de a muta gara la periferie. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Mutare Gara de Nord din București. Reacția oficială a CFR

Înaintea Anului Nou, primarul sectorului 1 al Capitalei, Daniel Tudorache, a repus în discuție mutarea Gării de Nord din București spre periferie. La solicitarea realitatea.net, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a venit cu un răspuns.

Cu doar un an și jumătate înainte ca Bucureștiul să fie unul dintre cele 12 orașe care vor găzdui meciuri la EURO 2020, s-a repus pe tapet problema mutării Gării de Nord din București.

Totul, în contextul în care se ia în calcul construirea liniei de cale ferată care să unească aeroportul Otopeni - Henri Coandă de București, pentru a simplifica traficul suporterilor străini care vor veni în Capitală, în vara lui 2020, pentru Campionatul European de fotbal.

"Din cauza liniilor de cale ferată care duc spre Gara de Nord, Sectorul 1 este tăiat în două, accesul dintr-o parte în alta făcându-se doar prin două poduri. Vorbim de o suprafață de teren foarte mare și foarte valoroasă.

Gândiți-vă, dacă CFR ar muta gara și ar vinde acest teren, ar câștiga bani buni pentru investiții. Automat, Gara de Nord ar rămâne în picioare și ar fi transformată în muzeu. Nu și-a pus nimeni, niciodată, problema ca aceasta să dispară. Dar toate liniile care taie în două Sectorul pot fi desființate, iar terenul poate fi folosit.

Trebuie, odata si odata, sa ne concentrăm asupra acestui proiect și să mutăm gara" au fost afirmațiile făcute de primarul Sectorului 1 al Capitalei, Daniel Tudorache, pentru dcnews.ro, cu doar câteva zile înaintea Anului Nou.

La solicitarea realitatea.net, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a venit cu un răspuns pe care îl redăm integral:

"La momentul de față, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, în calitate de administrator al infrastructurii feroviare, nu are în plan mutarea Gării de Nord de pe amplasamentul existent, însă putem menționa că relocarea stației ar implica nu numai mutarea acesteia, ci și mutarea tuturor unităților feroviare cu anexe, din care amintim:

- Depoul București Călători (cel mai mare depou de locomotive din România;
- Stația CF București Grivița (cea mai mare stația tehnică din România);
- Revizia de vagoane București Grivița;
- Remiza de locomotive București Basarb;
- Stația tehnică București Basarab;
- o serie de alte unități feroviare

Menționăm că mutarea Gării de Nord într-o zona periferică a Capitalei ar implica o pierdere majoră de călători, datorată lipsei de accesibilitate la mijloacele de transport în comun, precum și relocarea stației București Triaj (cel mai mare triaj din România).

De asemenea facem precizarea că mutarea Gării de Nord presupune o acțiune de mare anvergură, care ar implica costuri majore și ar trebui stabilit cine își asumă aceste costuri".

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 104
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2019 12:22:17    Titlul subiectului: 198250

Bine că nu s-au lăsat fraieriți cei de la CFR, că altfel cine știe ce avea să se întâmple cu Gara de Nord. Cum am spus: calea ferată nu taie sectorul 1 în două, ci desparte sectorul 1 de sectorul 6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2019
Mesaje: 7161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2019 12:31:23    Titlul subiectului: 198255

Hai sa fim relisti un pic si sa ne gandim cand postam. Mutarea Garii de Nord ar insemna sute de milioane de euro cheltuite, chiat peste un miliard. La periferie nu exista infrastructura de transport.
Tendinta in vest este sa fie cat mai in centru garile.
Logic ca nu se va uta Gara de Nord, chiar daca unii au "vise umede" referitro la acest subiect. De ce ? Simplu, nu sunt bani

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community