Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra din Botoșani
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 18/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Noi 2015 18:03:20    Titlul subiectului: 182671

Am facut o greseala ca tramvaiul 25 a fost casat in 2011, el nu a fost casat, exista si astazi. Din primavara anului 2014 e un tramvai vopstit in galben pe toata suprafata in depou dar nu a fost nici pana acum finalizata reparatia lui.

Din tramvaiele aduse in 2001 sunt casate 24,26,28,33 si vagonul remorca.

In parte stanga e tramvaiul 25, in dreapta e 34 - BT331, 8 martie 2014.



dg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  397.47 kb
 Vizualizat:  de 12542 ori

dg.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2020
Mesaje: 980
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Mai 2018 00:28:29    Titlul subiectului: 195043

Mai există vreunul dintre cele cu uși pe ambele părți?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
marian2001FCBT



Data înscrierii: 14/Mai/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 20
Locație: Botosani

MesajTrimis: Lun 28 Mai 2018 13:20:58    Titlul subiectului: 195045

Nu mai exista niciun tramvai cu usi pe ambele parti. Cele doua Tatre au fost casate in anul 2009, conform informatiilor de pe acest topic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 18/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Iul 2018 18:05:52    Titlul subiectului: 195749

Anul acesta au avut loc cateva renumerotari:
23 - ex-320 e 337
32 - ex 329 e 335
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Lineus



Data înscrierii: 11/Iun/2014
Ultima vizita: 29/Noi/2020
Mesaje: 26
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Iul 2018 18:02:00    Titlul subiectului: 195757

T4D-MI - BT330
29.05.2016, Botoșani
Flickr: https://flic.kr/p/2965Xhj



T4D-MI - BT330.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  414.49 kb
 Vizualizat:  de 7141 ori

T4D-MI - BT330.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 446

MesajTrimis: Dum 28 Oct 2018 08:53:50    Titlul subiectului: 196919

Parcul de tramvaie din Botoșani de câte tramvaie dispune Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 29/Noi/2020
Mesaje: 370
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 28 Oct 2018 14:04:18    Titlul subiectului: 196920

32 de tramvaie, dintre care in jur de 20-25 sunt active.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 18/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2018 08:22:38    Titlul subiectului: 197539

Tramvaiele 23 - ex-320 devenit 337 si 32 - ex 329 devenit 335 si-au primit vechile numere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 446

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2018 19:56:08    Titlul subiectului: 198068

Cele 11 tramvaie T4D-MT au aer conditionat?
_________________
https://airtramsclub.com/ . Un site despre cele mai noi stiri ale aviatiei si tramvaielor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 712
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2018 22:05:51    Titlul subiectului: 198074

Nu au...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 446

MesajTrimis: Sâm 29 Iun 2019 10:09:34    Titlul subiectului: 201306

Va rog sa faceti un "inventar" al tramvaielor din
oras, pe tipuri (pentru fiecare tip ma
intereseaza numarul de vagoane care exista
fizic, numarul celor active, observatii privind
soarta celor inactive)!

_________________
https://airtramsclub.com/ . Un site despre cele mai noi stiri ale aviatiei si tramvaielor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 1340
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 10:55:36    Titlul subiectului: 201382

Ai pe prima pagină a topicului o asemenea listă. ZT4D și tramvaiele enunțate în susul paginii au fost casate față de situația originală din ce știu eu, plus cele 6 tramvaie din prima listă. Dacă a mai fost casat ceva, rog pe cineva să mă corecteze și să pună tramvaiele retrase/casate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 19/Noi/2020
Mesaje: 19

MesajTrimis: Mar 30 Iul 2019 22:21:34    Titlul subiectului: 201880

O situatie a tramvaielor din iulie 2019:
Din cele 16 aduse in 2001:
Circula 23/320, 27/324, 32/329, 36/333 si 37/323;
Retrase sunt 29/326, 30/327 transformat in 2012 in Tramvaiul copiilor, 31/328, 35/332;
Casate: 24,26/323, 28, 33 si remorca B4D care nu a circulat niciodata;
Urmeaza a fi casate: 25/322 in perioada 2008-2011 care de cateva lui a fost scos de pe linie pe care zacea din 2011 si 34/331 care statea in spatele lui 25 de ani buni si e posibil sa fi fost si casat.

Din cele 10 aduse in 2002:
Circula: 38/335, 39/336, 40/337, 41/338, 42/319, 43/321, 44/322, 45/325, 46/330
Retras:47/332

Din cele 11 aduse in 2011 circula toate: 1201, 1202, 1203, 1204, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345;

Momentan sunt 25 in circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 1340
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 31 Iul 2019 07:46:18    Titlul subiectului: 201887

Deci probabil noile tramvaie le vor înlocui pe cele din 2001-2002.
Mulțumim fain și bun venit la noi pe forum! Smile Smile Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 19/Noi/2020
Mesaje: 19

MesajTrimis: Mar 16 Iun 2020 14:39:29    Titlul subiectului: 207612

https://www.botosaninews.ro/438279/administratie/cand-vor-inlocui-noile-autobuze-tramvaiele-din-botosani-anuntul-facut-de-primarul-municipiului/?fbclid=IwAR1t6bHGAk2Z69hpSMZ9Q1lPNyBSVI5KT1YMkbpDgJ3A2CtppEBQk0doVYE

31 iulie 2020 va fi ultima zi cand Tatrele vor mai circula in Botosani. Mai demult se zicea ca 7 vor fi putin reparate si vor fi ca rezerve.
Tramvaiul 23 actual 320 ramane tramvaiul care a circulat cel mai mult ca timp pe sinele din Botosani, fiind si astazi in circulatie din februarie 2001, urmat de 27- BT 324 si 32- BT 329 care sunt in circulatie din 2001. Din seria adusa in 2001 mai circula si 37 - BT 323.
Din seria din 2002 mai circula 9 din cele 10: 38- 335, 39- 336, 40- 337, 41- 338, 42- 319, 43 - 321, 44- 322, 45 - 325 si 46- 330. 47 e retras in 2016.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 16 Iun 2020 16:09:40    Titlul subiectului: 207613

Mai precis, pe 31 iulie 2020 se va incheia capitolul tramvai la Botosani...

Ce chestie, nici macar nu au avut bunul simt sa achizitioneze 9 autobuze de 12 metri, ci inlocuiesc 9 tramvaie cu 9 midibuze inghesuite, incomode si complet nepractice in conditiile fluxului ridicat de la orele de varf. Piatra Neamt si Botosani au tinut musai sa arate ca prostia chiar e la cote mari in partea asta de tara. Ce sa mai vorbim ca, daca pica unul, il inlocuiesc cu aer... Sau cumpara si niste dube la mana a doua in faza urmatoare de modernizare a transportului public din Bot'sani?

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 712
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Iun 2020 22:51:24    Titlul subiectului: 207615

Macar in Botosani se are in vedere reabilitarea liniilor fata de Piatra Neamt.Eu nu cred ca in Botosani se vor desfiinta complet tramvaiele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1215
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 16 Iun 2020 23:09:28    Titlul subiectului: 207616

Eu nu prea cred ca vor reveni tramvaiele in Botosani. In primul rand nu este nici un proiect de reabilitare al liniilor , motivul principal al inlocuirii tramvaielor cu autobuze. Apoi , conform topicului dedicat , licitatia MDRAP pentru 9 tramvaie noi a fost anulata.
Sa nu uitam ca motorina poate fi si revanduta , in timp ce curentul nu poate fi... Very Happy

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 19/Noi/2020
Mesaje: 19

MesajTrimis: Mie 17 Iun 2020 09:08:08    Titlul subiectului: 207617

Ca idee, autobuzele fac parte din proiectul de reabilitare a infrastructurii liniei de tramvai. Daca nu era, nici autobuzele nu erau. Ele au fost aduse doar pentru a in locui tramvaiele pe perioada modernizarii infrastructurii. Prea putin conteaza ca au 10 sau 12 metri. Bacaul are 5 astfel de autobuze de 10 m din 2013. In concluzie, autobuzele vor circula temporar.
Chiar daca noile tramvaie veneau anul acesta, rugineau cativa ani in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 712
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 17 Iun 2020 10:40:06    Titlul subiectului: 207618

Ba da,se asteapta finantarea si pentru 102.Autobuzele sunt luate tocmai sa circule pana cand vor fi tramvaie noi pe infrastructura noua.Cum si in Galati,deocamdata sunt sistate tramvaiele si aici pe cele doua trasee din trei (7 si 44)au fost introduse cate un karsan jest fata de 3 ZGT-uri articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1215
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 17 Iun 2020 12:07:03    Titlul subiectului: 207619

Avand in vedere ca in orase mai dezvoltate reabilitarea unui tronson de 1km dureaza intre jumatate de an si un an , in cat timp credeti ca ar fi modernizati cei 8km de linie din Botosani? Very Happy
In Galati este destul de sigur ca vor reveni tramvaiele , daca nu ma insel au modernizat deja o parte din infrastructura si vor cumpara 18 Tramvaie Autentic. In Botosani nu s-a facut nimic concret , infrastructura si tramvaiele au fost lasate de izbeliste pana au ajuns in starea in care sunt , se desfiinteaza "temporar" transportul electric desi nu se stie o data exacta a inceperii lucrarilor , daca vor incepe. Nu trebuia suspendata circulatia pana la inceperea lucrarilor/nu trebuia lasata infrastructura sa ajunga in halul asta , sa fie deraieri zilnice. Si in celelate orase romanesti unde a fost desfiintat acest tip de transport , motivul principal dat a fost starea infrastructurii si starea tramvaielor. Nici municipalitatile respective nu au incercat repararea atunci , ci au preferat desfiintarea , desi una , Resita , incearca sa reintroduca tramvaiele la aproape 9 ani de la desfiintarea lor. Presupunand ca se va moderniza reteaua din Botosani , ce se va intapla cu autobuzele? Le vor casa dupa cativa ani de exploatare?

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
CiprianTRB



Data înscrierii: 03/Mar/2019
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari

MesajTrimis: Mie 17 Iun 2020 14:05:48    Titlul subiectului: 207620

Autobuzele sunt în leasing operațional... Cum sa fie casate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marian2001FCBT



Data înscrierii: 14/Mai/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 20
Locație: Botosani

MesajTrimis: Mie 17 Iun 2020 21:29:17    Titlul subiectului: 207621

Ideea principală referitoare la transportul în comun din Botoșani în general și la transportul cu tramvaie în particular este că nimeni nu este cu adevărat interesată de această componentă a orașului. Pur și simplu nimănui nu îi pasă dacă pe străzile acestui sat circulă autobuze turcești sau tramvaie cehoslovace. Lumea s-a săturat de tramvaiele actuale, și e de înțeles acest fapt, au avut foarte multe probleme în ultimii ani: numeroase deraieri, două dintre ele destul de grave, avarii nenumărate, precum scântei de sub accelerator, roți căzute, fum generat de aeroterme etc.
Vina pentru această tranziție spre „modernitate” e a primarului și a așa-zișilor consilieri ai săi. Se tot laudă omul ăsta că Botoșaniul va avea transport în comod, sigur și modern și nu mai știu cum. În realitate, ce e așa de spectaculos în a aduce autobuze? Urmăresc acest forum de mulți ani, și observ că autobuze ciruclă și în Caransebeș. Și în Sfântu Gheorghe. Și în Deva. Și în alte orașe de aproximativ 50.000 de locuitori. Deci, cu ce e mai modern Botoșaniul, oraș cu o populație dublă? Cu absolut nimic, ba chiar stă mai prost din punctul meu de vedere. E imposibil să spun că autobuzele acestea nu sunt o îmbunătățire față de Tatre. Sunt mai rapide, exponențial mai noi, mai sigure. Și cam atât. Nici măcar localnicii nu sunt foarte încrezători în ele. Dacă circulă tramvaiele, de ce nu circulă autobuzele. Dacă vor circula autobuze turcești, de ce nu vor circula autobuze românești, și alte astfel de întrebări chinuitoare.
În ceea ce privește tramvaiele, s-a semnat, într-adevăr, contractul de finanțare pentru linia 101. Și mai departe? Să zicem că o modernizează pe aia. Ce să circule pe ea? Tatrele cârpite și răscârpite? Câte dintre ele? 20, sau câte sunt funcționale în acest moment? Nu zic că linia 101 nu e importantă, dar contractul ăsta e frecție la picior de lemn deocamdată. Se tot plânge primăria că nu au bani, dar eu cred în vrăjeala asta. De prin 2011-2012, calea de rulare se cere reabilitată. Chiar nu se puteau găsi niște traverse, niște șină nouă sau măcar în stare bună și niște asfalt sau dale din beton? Ba cred că da. Nu se găseau în toată Germania niște Tatre, pe lângă cele aduse din 2011, care să le înlocuiască pe cele nemodernizate? Ba cred că da. În cel mai rău caz, nu se puteau aduce niște autobuze care să înlocuiască conservele alea de maxi taxi-uri? Mai mult ca sigur că da.
Vedeți? De ani de zile nu e nimeni interesat de transportul public, lumea a încpeut să treacă la mașină mică, dar asta nu e doar vina cetățenilor, e vina aleșilor. Așa că dispariția temporară a tramvaielor și înlocuirea lor cu autobuze Isuzu nu trebuie să surprindă. E pur și simplu o modificare care trebuia să vină la un moment dat. Și încă e bine că sunt de 9 metri. Un „om” care mi-a fost profesor este consilier local. Odată, zicea că tramvaiele și microbuzele ar trebui să fie înlocuite cu autobuze Karsan Jest. Gândiți-vă ce s-ar fi întâmplat dacă îl asculta cineva pe el.
În final, ar mai fi ceva. Mă bucur mult că există acest forum, pentru că pot oricând vreau să mă uit la postarea din 2005 a lui Radu Bialus și altele asemenea din acea perioadă, și să văd ce frumoase erau Tatrele din Botoșani odată. Aveau și imperfecțiuni estetice, câte o pată de rugină pe ici, colo, dar în rest erau cu adevărat superbe. Erau niște timpuri mai grele, dar frumoase, când transportul electric din România, cu toate greutățile sale, era fascinant. Dar am ajuns la concluzia că, într-un fel, e o performanță că tramvaiul din Botoșani a ajuns, totuși, până în 2020. Putea să fie mort de vreo 20 de ani. Dar acum, că tot există fonduri europene, de ce nu s-a apelat la ele mai devreme? Pentru ce au mai trăit și trăiesc săracele Tatre chinuri zilnice, alimentate de răutatea oamenilor, a presei și a condițiilor de care dispun?...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Silviu T-S



Data înscrierii: 03/Noi/2007
Ultima vizita: 28/Noi/2020
Mesaje: 893
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2020 11:57:20    Titlul subiectului: 207943

Astăzi, 31 iulie 2020 este ultima zi în care tramvaiele Societății Eltrans Botoșani se află în serviciu, Autoritățile locale au confirmat modernizarea infrastructurii de tramvai din Botoșani și achiziționarea a 9 tramvaie noi în următorii 5 ani, prin fonduri europene, perioadă în care transportul electric va fi substituit de cel auto, cu 9 autobuze diesel de tip Isuzu Citibus.
Vă prezentăm tramvaiele din Botoșani surprinse în circulație în luna iulie 2020:

https://www.youtube.com/watch?v=IYhrthDJpK8



cover BT.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  413.98 kb
 Vizualizat:  de 1587 ori

cover BT.jpg



_________________
ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 19/Noi/2020
Mesaje: 19

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2020 21:06:28    Titlul subiectului: 207951

Vagonul 23 BT 320, care a fost primul adus in 2001 din Dresda si pus in circulatie pe 22.02.2001 a circulat pana azi 31.07.2020. E vagonul care a circulat cel mai mult timp pe sinele din Botosani. 19 ani si 5 luni.


20200731_183859_Easy-Resize.com.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.57 kb
 Vizualizat:  de 1545 ori

20200731_183859_Easy-Resize.com.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community