Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Extindere linii de tramvai în Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 07 Aug 2018 22:35:16    Titlul subiectului: 196067

Poate vor modifica linia 2 sa nu mai mearga in Nufarul si o vor face de tipul Negru/Rosu , adica traseul sa fie Iosia-Centru-Gara-Decebal-Iosia (2R) sau Iosia-Decebal-Gara-Centru-Iosia (2N) pana la construirea liniei de pe malul Petei.
Parca era scris intr-un articol ca statiile vor fi amplasate la intersectiile cu strazile perpendiculare pe traseul liniei. Oricum ma gandesc ca va fi facuta cel putin cate o statie in zona Auchan-ului , una la Piata Ocska (viitoarea sala polivalenta) si inca cel putin una Universitate , poate una cu rol de imbarcare/debarcare a navetistilor intre strada Vladeasa si podul peste Peta , etc.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 11 Oct 2018 15:40:14    Titlul subiectului: 196700

Am auzit de mai multe ori ca in toamna aceasta ar urma sa fie construita linia directa dintre Bulevardul Decebal si Calea Aradului , iar zvonurile se pare ca s-au adeverit , astfel de saptamana viitoare vor incepe lucrarile.
Bihon:
Începe șantierul liniilor de tramvai
De săptămâna viitoare se dă startul execuției legăturii pe șine, între Rogerius și Ioșia, în girația de la Emanuel.

Anunțată deja din 2016, realizarea buclei de legătură dintre Rogerius și Ioșia, în intersecția Calea Aradului – Primăriei – Decebal, începe săptămâna viitoare.

Viceprimarul Mircea Mălan ne-a declarat că de marți (16 octombrie) se blochează parțial accesul mașinilor în sensul giratoriu, pentru începerea lucrărilor. Indicatoarele care redirecționează traficul auto vor fi montate de luni, pentru ca șoferii să se poată familiariza cu modificările.

Astfel, cei care ies de pe Primăriei și vor să o ia spre Calea Aradului, nu vor mai intra în sensul giratoriu ci vor face direct stânga. Pe direcția Decebal – Calea Aradului, accesul direct va fi restricționat, traficul urmând să fie direcționat pe străduțele ocolitoare.

De săptămâna viitoare, pentru început pentru două săptămâni, se restricționează și accesul tramvaielor în intersecție. Directorul OTL, Mircea Pop, spune că societatea se pregătește să reintroducă liniile de autobuz T1 și T2.

„Lucrarea va dura aproximativ o lună, depuinde de conditiile meteo. Dacă timpul va fi ca acum, într-o lună finalizăm lucrarea”, spune viceprimaru.

Lucrarea se face cu finanțare europeană, în contul unui proiect cu valoarea de peste 66 milioane lei și durata de realizare de 24 de luni. Bucla de legătură este o parte mică din proiect, cea mai consistentă parte se referă la construirea unei linii noi de tramvai, pe legătura Calea Aradului – Depou OTL – Cantemir. Intenția inițială, de bun simț, era ca lucrarea se să facă pe durata unei vacanțe de vară, când traficul e redus.

Doar că procedurile de achiziție și apoi, proiectarea, s-au întins până săptămâna viitoare. Astfel, executantul Abed Nego SRL, care nu e deloc vreun campion al respectării termenelor de execuție în lucrările prestate Primăriei, va începe un șantier de toamnă.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 30 Oct 2018 21:46:36    Titlul subiectului: 196948

Daca in articolul precedent durata lucrarilor pentru construirea liniei de legatura intre Bulevardul Decebal si Calea Aradului era de o luna , acum declaratiile s-au schimbat. Pana in 15 noiembrie ar trebui terminata doar mutarea amplasamentului liniilor Primariei-Decebal , respectiv Primariei-Iosia nu si creearea celei noi a carei finalizare este estimata pentru 1 Decembrie. (imagini cu stadiul lucrarilor in articol)
Bihoreanul:
Lucrările din zona Bisericii Emanuel au ajuns în faza montării liniei de tramvai (FOTO)

Lucrările de reamenajare a liniei de tramvai din intersecția străzii Primăriei cu Bulevardul Decebal și Calea Aradului au ajuns în faza montării structurii de cale ferată. Constructorii au finalizat săpăturile, au adus toate materialele în șantier, iar începând de miercuri vor trece la montarea macazurilor.

Șantier pe tronsoane

"Cel mai dificil a fost să trecem de faza de săpături. Când sapi în subteran, constați că există o țeavă de canalizare care nu apare pe schițe, un cablu de curent, o placă de beton sau mai știu eu ce", a declarat pentru BIHOREANUL directorul tehnic al OTL, Adrian Revnic.

În cursul zilei de luni constructorii lucrau în paralel pe opt tronsoane diferite. "Fiecare porțiune în lucru se află într-o altă etapă. Pe o porțiune se toarnă beton, altă porțiune se află în intervalul în care betonul se întărește, în alta am început deja să montăm șina și tot așa", a declarat Revnic.

Potrivit directorului tehnic, lucrările sunt în grafic. "Dacă totul merge bine, până la 15 noiembrie urmează să se încheie lucrările la breteaua de pe Primăriei și să se treacă la celălalt sens de mers. Până la data de 1 Decembrie sperăm să putem circula pe ambele căi", a spus directorul.

O nouă linie de tramvai

Șantierul de la intersecția Bulevardului Decebal cu străzile Primăriei și Calea Aradului a fost deschis pentru redesenarea căii de rulare astfel încât să devină posibilă circulația tramvaielor dinspre cartierul Rogerius spre Ioșia și invers, nu doar spre strada Primăriei cum se întâmplă în prezent.

Investiția, finanțată printr-un proiect european, presupune construirea a 3,8 kilometri de linie dublă de tramvai, înierbată, pe care vor fi amenajate opt stații de tramvai din Calea Aradului, de-a lungul părâului Peța până în cartierul Dimitrie Cantemir. Intersecțiile cu cele opt străzi adiacente vor fi dotate cu semafoare cu senzori.

Lucrarea a fost adjudecată de asocirea firmelor Mari-Vila, Abed Nego și Aquacons pentru suma de 69,1 milioane lei și are termen de predare de 30 de luni.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 142
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2018 17:56:21    Titlul subiectului: 197038

Nu știu cu ce idee de nou traseu vor veni cei din conducerea OTL după finalizarea lucrărilor din girația de la Emanuel, dar odată construită noua porțiune de linie care să permită tramvaielor care vin dinspre Decebal să o ia direct spre Ioșia, există cel puțin două variante de traseu care ar putea fi introduse.

Varianta 1: așa cum există linia 2 care face legătura directă dintre Nufărul și Ioșia, tot așa ar putea fi introdusă acum o nouă linie directă care să lege și cartierul Rogerius de Ioșia, să presupunem linia 5. În acest fel, cei din Ioșia ar avea o legătură directă atât spre Nufărul cât și spre Rogerius. Traseul liniei 5 ar fi următorul: Pod CFR - Decebal - Emanuel - Ioșia și retur, Ioșia - Emanuel - Decebal - Pod CFR. Doar că aici ar apărea o problemă, aceea a întâlnirii la Emanuel a unui vagon de linia 2 cu un vagon de linia 5, ambele mergând spre Ioșia. Să presupunem că vagonul de pe linia 2 intră în fața vagonului de linia 5. Cum vatmanul vagonului de pe linia 2 nu are de unde să știe graficul vagonului de pe linia 5 și invers, s-ar putea întâlni situația ca în Ioșia, vatmanul vagonului de pe linia 5, aflat în spatele vagonului de linia 2, să constate că are plecarea mai repede decât vagonul din fața sa. Deci, din punctul acesta de vedere, nu știu dacă această variantă ar fi chiar cea mai bună. În schimb, ar exista o a doua variantă, care mie mi s-ar parea cea mai logică și echilibrată din toate punctele de vedere. Deci:

Varianta 2: deși multora nu le-ar conveni ideea (dar s-ar obișnui treptat cu ea), eu aș desființa definitiv linia 2, Nufărul - Ioșia, iar în schimbul ei aș introduce liniile 2R și 2N. Capătul liniilor 2R și 2N ar fi în Ioșia, iar traseele ar fi următoarele: 2R - Ioșia - Piața Unirii - Gara Centrală - Olosig - bd. Decebal - Emanuel - Ioșia și 2N - Ioșia - Emanuel - bd. Decebal - Olosig - Gara Centrală - Piața Unirii - Ioșia. În acest fel, inelul Parc - Gara Centrala - Olosig - Decebal - Piața Unirii - Parc, cea mai centrală și folosită porțiune de linie din oraș, ar fi străbătută de suficiente tramvaie cât să mulțumească pe toată lumea. Apoi, din inel se ramifică liniile spre cartiere: 1N și 1R la Olosig spre Rogerius, 3N și 3R la parc spre Nufărul și mai nou 2N și 2R la Emanuel spre Ioșia. În acest fel fiecare cartier ar fi cu liniile lui: Rogerius cu 1N și 1R, Ioșia cu 2N și 2R, iar Nufărul cu 3N și 3R. Așadar, din fiecare cartier ar exista o legătură directă spre cele mai importante zone din oraș; centru, gară, parc sau bd. Decebal. Ba mai mult decât atât, aplicând această a doua variantă, linia 2 n-ar mai încurca la Nufărul liniile 3N și 3R cum se întâmplă deseori, și n-ar încurca nici liniile 1N și 1R cum probabil s-ar întâmpla dacă s-ar introduce presupusa linie 5 din prima variantă. Desigur, ar ieși puțin cu scântei desființarea definitivă a liniei 2, dar așa cum cei din Rogerius n-au avut niciodată o legătură directă cu Ioșia și nu a fost nici o problemă, așa se vor învăța și cei din Nufărul să nu o mai aibe. Cât despre introducerea sau nu a unui controlor de circulație la Ioșia, asta rămâne de văzut. Se pot găsi soluții pentru dirijarea liniei 2 și fără controlor la Ioșia. Iar dacă s-ar aplica această variantă, cei din conducerea OTL ar trebui să lucreze la grafice, astfel încât timpul de așteptare în stațiile de schimbare să nu fie mai mare de 5 minute, cel puțin la orele de vârf. Aici însă depinde de cum vor dori ei să gestioneze situația. Cam astea ar fi variantele gândite de mine. Să vedem dacă cei de la OTL aplică vreuna din ele sau dacă vin cu alte idei și care ar fi acelea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2018 18:44:04    Titlul subiectului: 197040

M-am gandit si eu la ambele variante pe care le-ai spus si in plus varianta 2N Nufarul-Centru-Iosia-Decebal-Gara-Nufarul si 2R Nufarul-Gara-Decebal-Iosia-Centru-Nufarul.
Daca ar alege prima ta varianta ar putea repara macazul din capat de la Iosia astfel primul tramvai ajuns ar trage pe linie moarta si cel care ar avea plecarea mai devreme ar merge direct in statie , desi s-ar pierde timp cu manevrele si nu stiu daca un ULF incape pe linia moarta.
Varianta a doua ar fi mai buna cu 2N si 2R care sa mearga la gara si sa nu mai mearga in Nufarul , dar aici ar fi problema ca una dintre cele doua linii s-ar intalni cu actualele 1N , 1R , 3N sau 3R de la Emanuel si ar exista riscul sa se formeze trenulete de cate 3 tramvaie de pe linii diferite mai ales la ore de varf sau daca exista defectiuni/blocaje pe traseu. Poate pana va fi gata linia pe malul Petei , noua linie din triunghiul de la Emanuel va fi folosita doar ca si linie de rezerva.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 355
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 17:43:23    Titlul subiectului: 197159

Linia de tramvai rămâne închisă până pe 22 noiembrie Confused Neutral

Link: https://m.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-48/linia-de-tramvai-va-fi-redesenata-intersectia-strazii-primariei-cu-bulevardul-decebal-ramane-inchisa-pana-pe-22-noiembrie-145232.html

[quote][b]Linia de tramvai va fi redesenată. Intersecția străzii Primăriei cu Bulevardul Decebal rămâne închisă până pe 22 noiembrie[/b]

Șantierul din fața Bisericii Emanuel continuă. Comisia de circulație din cadrul Primăriei a aprobat vineri, la cererea constructorului Abed Nego, prelungirea până pe 22 noiembrie a perioadei în care intersecția străzilor Primăriei cu Bulevardul Decebal va rămâne închisă pentru lucrări la linia de tramvai.

Traficul rutier în zona șantierului a fost suspendat pe 16 octombrie pentru pentru redesenarea căii de rulare astfel încât să devină posibilă circulația tramvaielor dinspre cartierul Rogerius spre Ioșia și invers, nu doar spre strada Primăriei, cum se întâmplă în prezent.

Investiția, finanțată printr-un proiect european, presupune construirea a 3,8 kilometri de linie dublă de tramvai, înierbată, pe care vor fi amenajate opt stații de tramvai din Calea Aradului, de-a lungul părâului Peța până în cartierul Dimitrie Cantemir. Intersecțiile cu cele opt străzi adiacente vor fi dotate cu semafoare cu senzori.

Lucrarea a fost adjudecată de asocierea firmelor Mari-Vila, Abed Nego și Aquacons pentru suma de 69,1 milioane lei și are termen de predare de 30 de luni.

Ulterior finalizării acestei etape, lucrările vor continua cu prelungirea liniei de tramvai dinspre Decebal spre Calea Aradului, care va presupune noi restricții de circulație, ce urmează să fie comunicate când va începe etapa a II-a a lucrărilor.[/quote]

_________________
Abia astept sa vad noile tramvaie Astra si noua linie de tramvai din Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 899
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 19 Noi 2018 21:17:06    Titlul subiectului: 197296

Timi a scris:
Doar că aici ar apărea o problemă, aceea a întâlnirii la Emanuel a unui vagon de linia 2 cu un vagon de linia 5, ambele mergând spre Ioșia. Să presupunem că vagonul de pe linia 2 intră în fața vagonului de linia 5. Cum vatmanul vagonului de pe linia 2 nu are de unde să știe graficul vagonului de pe linia 5 și invers, s-ar putea întâlni situația ca în Ioșia, vatmanul vagonului de pe linia 5, aflat în spatele vagonului de linia 2, să constate că are plecarea mai repede decât vagonul din fața sa.

Ca o coincidenta actuala linie 2 are 7,7km si o eventuala linie 5 Pod CFR-Emanuel-Iosia are la fel 7,7 km, drept urmare timpul unei semicurse pentru vagoanele ambelor linii ar fi foarte apropiat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 06/Dec/2019
Mesaje: 523
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2018 17:11:42    Titlul subiectului: 197320

Are cineva o harta sau macar o schita dupa care pot face o harta a noii scheme a retelei de tramvai din Oradea? Felicitari! La Galati se distruge in continuare si culmea, aia care se lauda ca iubesc tramvaiele, nu iau nicio atitudine! Ba mai mult, cand ma duc eu cu propuneri pe la Primaria Galati, incep sa rada Wink
_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2018 20:09:08    Titlul subiectului: 197344

Harta actuala (pentru moment linia 2 nu circula deloc , fiind inlocuita cu autobuze , si de asemenea nu se circula in nici o directie intre Olosig-Piata Unirii-Centru Civic). http://www.otlra.ro/reteatransport/tramvaie/harta
Am incercat sa combin harta de pe site-ul OTL cu harta Google maps pentru a va prezenta aproximativ cum va fi extinsa reteaua.
Cu mov este linia actuala spre depou si depoul , iar cu portocaliu este traseul aproximativ care urmeaza sa fie construit. Acum nu stiu nimic oficial despre ce trasee vor fi infiintate o data cu finalizarea lucrarilor.



Untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.82 kb
 Vizualizat:  de 3829 ori

Untitled.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2018 15:53:54    Titlul subiectului: 197480

Cateva imagini din data de 22.11 cu lucrarile de la intersectia strazilor Primariei-Bulevardul Decebal-Calea Aradului.
1) Vedere dinspre Bulevardul Decebal spre strada Primariei.
2) Vedere din acelasi loc spre Calea Aradului.
3) Unimogul lucra la intinderea consolelor pe sensul Decebal-Primariei.
4) Din statia de la biserica Emanuel spre Primariei ; linia de pe sensul spre centru nu este chiar dreapta , este un pic curbata.
5) Noul macaz , la stanga spre centru , la dreapta spre Iosia.
6) Detaliu macaz , sina era inca acoperita cu bitum/asfalt.
7) De la liceul Emanuel , statia liniei 2. La stanga macazele noi care vor face legatura cu Bulevardul Decebal , inainte spre centru.
8 ) Pe sensul spre oras , in aceasta statie , linia a fost scoasa pe o portiune mai lunga.
9&10) Excavator Unimog folosit pentru lucrari.



FHD0004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.12 MB
 Vizualizat:  de 3594 ori

FHD0004.JPG



FHD0005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.08 MB
 Vizualizat:  de 3594 ori

FHD0005.JPG



FHD0007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.74 MB
 Vizualizat:  de 3594 ori

FHD0007.JPG



FHD0008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.44 MB
 Vizualizat:  de 3594 ori

FHD0008.JPG



FHD0010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.58 MB
 Vizualizat:  de 3594 ori

FHD0010.JPG



FHD0011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.27 MB
 Vizualizat:  de 3594 ori

FHD0011.JPG



FHD0012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.72 MB
 Vizualizat:  de 3594 ori

FHD0012.JPG



FHD0015.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 3594 ori

FHD0015.JPG



FHD0016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.47 MB
 Vizualizat:  de 3594 ori

FHD0016.JPG



FHD0017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.69 MB
 Vizualizat:  de 3594 ori

FHD0017.JPG



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 8557
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2018 21:14:44    Titlul subiectului: 197484

Cum este ritmul lucrarilor ? Sunt in grafic ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2018 21:59:32    Titlul subiectului: 197492

Continuare.
11) Datorita vremii ploioase , muncitorii au construit un acoperis pentru a putea suda liniile !?
12) In acea zi mai era de amplasat doar o mica portiune a noii linii (vineri deja erau amplasate sinele in spatiul gol din imagine.
13) Alta poza cu Unimogul care intindea consolele pe firul spre Centru , iar pe firul spre Olosig un muncitor verifica inaltimea catenarei cu un par special , nu stiu cum se numeste.
14) Daca pe durata lucrarilor din Piata Unirii , autobuzele care mergeau in Iosia opreau in parcarea din dreptul statiei de tramvai de la capatul de linie , acum autobuzele opreau in interiorul buclei de intoarcere blocand o banda de circulatie (sau poate doar soferul respectiv a decis sa opreasca acolo?).



FHD0018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.35 MB
 Vizualizat:  de 3555 ori

FHD0018.JPG



FHD0019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 MB
 Vizualizat:  de 3555 ori

FHD0019.JPG



FHD0024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.45 MB
 Vizualizat:  de 3555 ori

FHD0024.JPG



OTL 147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.5 MB
 Vizualizat:  de 3555 ori

OTL 147.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2018 22:20:36    Titlul subiectului: 197493

@Guest , termenul dat initial a fost 15 noiembrie pentru toata lucrarea conform unui articol pe care l-am postat mai sus , apoi administratia locala a intors termenul ca fiind 15 noiembrie pentru redeschidera circulatiei pe liniile 1 si 3 si 1 Decembrie pentru linia 2, Apoi compania constructoare a mai cerut o saptamana ragaz , pana in data de 22 , dar in final tramvaiele au reinceput sa circule de luni 26 noiembrie pe relatia Parc 1 Decembrie-Decebal-Olosig si invers , dupa ce s-au facut probe. Ca de obicei , cobaiul a fost 44. Din pacate datorita unui mic eveniment rutier in care am fost implicat , nu am mai ajuns sa fac poze. Inca nu s-a reluat circulatia cu tramvaie pe linia 2.

Imagini si un clip cu probele efectuate de tramvaiul bidirectional in urmatoarele linkuri: https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-20-48/circulati-va-rog-otl-reia-circulatia-tramvaielor-1-si-3-pe-bulevardul-decebal-foto-145551.html , http://www.bihon.ro/liber-prin-jumatate-din-intersectia-emanuel/2153134 .

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 899
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2018 14:23:31    Titlul subiectului: 197579

Momentan se face proba pentru linia 2 cu vagonul 44. E posibil sa dea drumul la linia 2 inca azi. Noua linie de legatura de pe Decebal spre Iosia inca este incerta daca va fi folosita pana nu se face si restul investitiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 16 Ian 2019 00:05:15    Titlul subiectului: 198353

"Cand vremea va permite" se va incepe si construirea noii linii pe Calea Aradului. Reamenajarea zonei va presupune si desfiintarea parcarilor existente pe marginea drumului si exproprierea catorva case aflate in spatele blocurilor pentru a fi create parcari.
Bihon: Linia nouă de tramvai, la pachet cu exproprieri de case
Viceprimarul Florin Birta anunță amenajarea a 300 de locuri de parcare în curțile din spatele blocurilor de pe Calea Aradului
Executivul orădean începe anul „abrupt”: parcările de pe Calea Aradului se mută de pe șosea în curțile blocurilor, pe terenul ocupat acum de case și garaje legale.

Șantierul liniei noi de tramvai va crea un disconfort major celor care tranzitează zona dar mai ales riveranilor și unora dintre cei care au proprietăți în curțile blocurilor de pe Calea Aradului. Proiectul prevede că linia va fi construită chiar pe mijlocul străzii, motiv pentru care e nevoie de amenajări adiacente de amploare.

„Când vremea ne va permite vom începe lucrările la linia de tramvai de la intersecția Calea Aradului cu Aviatorilor. Vom începe, efectiv, construcția liniei de tramvai pe mijlocul străzii Calea Aradului”, a anunțat marți, viceprimarul Florin Birta, în conferință de presă alături de primarul Ilie Bolojan și viceprimarul Mircea Mălan.

Birta a precizat că proiectul presupune că „banda de parcări care e folosită în acest moment pe ambele sensuri de mers” pe Calea Aradului, va fi desființată, pentru a păstra două benzi pentru traficul rutier. Asta presupune anularea, de pe șosea, a aproximativ 200 de locuri de parcare: câte 50 pe carosabil, pe ambele părți, plus cele de pe trotuare.
Două soluții, multe exproprieri

„Am căutat soluții să relocăm aceste locuri în spatele blocurilor, pentru a nu-i afecta pe locuitorii acestor blocuri, mai ales pe cei care au mașini. Am venit cu două propuneri”, spune Birta. Prima dintre ele se referă la terenul din spatele blocurilor, în perimetrul cuprins între Calea Aradului – strada Vlădeasa – strada Fagurelui, unde s-ar amenaja aproximativ 200 de locuri de parcare. „Pentru acestea, vom trece la exproprierea a trei imobile care sunt situate – una chiar aici, în colțul străzii Vlădeasa, care va asigura acces în curtea respectivă și încă două pe strada Fagurelui și 12 garaje care sunt construite cu autorizație de construcție și pe terenul concesionat de la primărie, acestea fiind răscumpărate”, spune vicele. Adiacent, mai sunt 10 garaje, de asemenea cu acte în regulă, care vor fi și ele demolate.

Peste drum, ar urma să se facă 100 de locuri de parcare, în perimetrul Calea Aradului – H.Ibsen – Cornițelului – Lelelor, unde se vor expropria trei case de pe strada Lalelelor.

Între amenajările propuse figurează și deschiderea a trei căi de acces la aceste parcări, două spre strada Fagurelui și una spre Lalelelor.
În Consiliul local

Costurile lucrărilor de amenajare urmează să fie votate în Consiliul local în ședința din această lună. Săptămâna aceasta au fost informați proprietarii, săptămâna viitoare se va trece la evaluarea bunurilor care vor fi expropriate. Vicele spune că cei vizați au cam 6 luni să își părăsească locuințele, lucrările urmând să înceapă în mai sau iunie.

„Va fi un disconfort dar, în final, vor scăpa și ei de disconfortul de a avea casele în mijlocul cvartalelor de blocuri”, consideră viceprimarul Birta.

Din proiectul liniei noi de tramvai a fost executată deja bucla de la intersecția Decebal – Primăriei – Calea Aradului. În acest an ar urma ca proiectul să continue, pe traseul Calea Aradului – depou OTL SA – Cantemir.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2019 21:17:00    Titlul subiectului: 198648

Motivul oficial pentru care linia noua de legatura intre Calea Aradului si Bulevardul Decebal nu este folosita:
Bihon: Legătura Rogerius – Ioșia, la primăvară
Linia nouă ar putea intra în folosință în primăvară
Deși finalizată deja de la sfârșitul anului trecut, bucla de legătură pe șine situată la intersecția Calea Aradului – Primăriei – Decebal nu a fost, încă, inaugurată prin cursele promise, care să lege Ioșia de Rogerius.

Cauza ține de lucrarea mare la linia de tramvai, legatura Calea Aradului – Cantemir, transmit edilii.

„Noi, dacă timpul ne permite, începem luna viitoare. Dacă introducem acum linia nouă, îi bulversăm pe clienți, în ideea că azi le dăm un serviciu iar peste două săptămâni anunțăm că îl întrerupem. Noi vom fi obligați să introducem autobuze din nou, cel puțin pe durata cât lucrăm la sensul giratoriu de la Aviatorilor. Asta probabil va ține cam o lună. După ce terminăm intersecția repectivă și putem continua lucrările pe Calea Aradului, putem veni cu legătura Rogerius. Linia va fi foarte rentabilă. În primul rând pentru că transportul electric este mult mai rentabil decât cel cu autobuzele. Când deschid această linie de tramvai, tot ce înseamnă centrele comerciale, sala sporturilor nouă, Universitatea, toate devin accesibile cu o linie pentru toți cei care stau în Rogerius, Decebal și Ioșia. Prin deschiderea acestei bucle, linia 2 are alte valențe. Pot reconfigura tot transportul public cu tramvaiul în oraș pentru că am noi zone acoperite de tramvai”, spune Adrian Revnic, director tehnic OTL SA.

Astfel, cel mai optimist termen pentru introducerea liniei noi ar fi la o lună după începerea lucrărilor la linia din Calea Aradului.

Extinderea liniei de tramvai în zona Universității, de pe Calea Aradului pe malul Peței, până în Cantemir, e un contract în valoare de 66,1 milioane lei. Acest proiect e în execuție, a fost adjudecat de o asociere condusă de Abed Nego SRL. Cel mai optimist termen pentru finalizarea lucrării, cel din contract, este vara anului viitor. Directorul tehnic apreziază că „singurul punct dificil al lucrării este la podul de pe Calea Aradului, unde trebuie lărgit tablierul, în rest, lucrarea e pe câmp”.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 8557
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 30 Mar 2019 18:53:34    Titlul subiectului: 199797

Este adevarat ca, al un moment dat, se dorea prelunginrea tramvaiului pana la Baile Felix ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 31 Mar 2019 00:43:22    Titlul subiectului: 199822

Da , a aparut un astfel de articol in care se mentiona intentia de achizitionare a unui tram-tren/metrou usor pentru a lega Baile Felix de Oradea. Nu sunt sigur daca acesta ar fi urmat sa foloseasca o parte din linia 314A Oradea-Holod sau daca ar fi fost construita o noua linie din Nufarul de-a lungul DN76 pana in statiune , cert este ca din 2015 nu am mai auzit nimic despre acest proiect. Probabil daca Oradea s-ar fi unit cu Sanmartinul asa cum s-a dorit in acel an , proiectul ar fi fost dezvoltat.
Digi24: ...Pe lângă autobuzul electric, șefii societății orădene de transport în comun au anunțat un plan de mobilitate urbană. Acesta prevede modernizarea stațiilor de autobuze și tramvaie și achiziția unui tram-tren, adică un tren ușor, care poate circula și pe liniile de tramvai și va lega Oradea de Băile Felix. Prioritară este și extinderea rețelei liniilor de tramvai în zona Universității și pe Șoseaua Borșului.

"Am accesat, am depus un proiect finantat prin programul Orizont 2020, a fost deja selectat si va primi o finantare nerambursabilă de 15 mii de euro", susține Romeo Nica, directorul economic al OTL.

"În prelungirea acestei linii sau crearea acestor linii noi, capacitatea de transport a OTL prin tramvaie va trebui mărită cu cel puțin 12-15 tramvaie", spune Mircea Viorel Pop, inginer OTL...

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 899
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 20 Apr 2019 09:21:25    Titlul subiectului: 200362

Azi intre 12.30-16.00 din cauza festivitatilor din Piata Unirii circulatia tramvaielor se modifica si linia 2 va circula pe traseul deviat folosinf in premiera noua bretea de legatura de la Emanuel. Daca are cineva posibilitatea sa mearga sa faca poze. E sunt la 200km de Oradea...
Pe siteul OTL nu scrie nimica despre asta...

UPDATE: primul vagon care a folosit breteaua noua de la Emanuel a fost 225 care a venit pe Decebal ca 4R si l-au deviat spre Iosia al doilea vagon pe traseu deviat este 26 care la Parc a fost deviat spre Gara pe traseul 3R dar cu indicativ pe linia 2. Lumea e nedumerita... Insa 3 vagoane totusi au fost blocate in Piata Unirii 55, 19 pe linia 2 directia Nufarul 220 pe linia 4R. Frumoasa organizare, bravo! Si asa sunt putine vagoane in weekend...
UPDATE2: vagoanele care vin dinspre Iosia vin pe indicativ 3N spre Decebal.



or vag26-126 primul pe bucla noua deviat pe 2 20.04.2019 11,35.jpg
 Descriere:
26-126 on derouted line 2 before using for the second time (first was the 4R derouted #225 to Iosia) as a regular service the new jonction to Iosia
 Mărime fișier:  157.66 kb
 Vizualizat:  de 1911 ori

or vag26-126 primul pe bucla noua deviat pe 2 20.04.2019 11,35.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 355
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 20 Apr 2019 15:53:31    Titlul subiectului: 200366

Interesant că nu e marcată bucla de legătură... Laughing
_________________
Abia astept sa vad noile tramvaie Astra si noua linie de tramvai din Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 355
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 20 Apr 2019 16:43:57    Titlul subiectului: Breaking News 200369

55 a fost "deblocat" din Piata Unirii
_________________
Abia astept sa vad noile tramvaie Astra si noua linie de tramvai din Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 142
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 25 Apr 2019 09:20:19    Titlul subiectului: 200430

Câteva videoclipuri cu tramvaiul 2 mergând pe traseu deviat utilizând noua bretea de la Biserica Emanuel care dă posibilitatea tramvaielor de-a o lua din Decebal spre Ioșia și invers.

https://www.youtube.com/watch?v=oKdVpko3QNo

https://www.youtube.com/watch?v=OwW0WLgGcSs

https://www.youtube.com/watch?v=Q915SfDkl2M

https://www.youtube.com/watch?v=77vxz0ozkMQ

https://www.youtube.com/watch?v=j3AiTX77V30
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 08 Mai 2019 10:57:41    Titlul subiectului: 200648

Cam asa arata intersectia de la Biserica Emanuel dupa finalizarea lucrarilor la linia de tramvai.
1. Patina pentru schimbarea macazului catre Centru-Iosia de pe Bulevardul Decebal este amplasata la iesirea din statia tramvaielor 1R/3R.
2. Indicatorul macazului care arata directia spre Centru si semaforul care nu a fost pus in functiune inca. Chiar daca breteaua noua a fost folosita doar o zi timp de cateva ore , patinele de comanda si semafoarele care indica directia macazului sunt active.
3. Detalii , linie folosita vs linie nefolosita.
4. Breteaua Decebal-Centru a fost mutata putin linia veche trecea cam pe unde este tabloul electric..
5. Breteaua noua , urmeaza sa fie pus un strat de gazon?.
6. Indicatorul macazului de pe strada Primariei pentru Iosia-Decebal a fost mutat sus pe un stalp de iluminat. A fost montat un stalp pe care sunt montate semafoare pentru tramvaie masini si pietoni. Semafoarele pentru masini functionau fie pe galben-intermitent fie erau oprite de tot ; in fiecare zi a fost o autoutilitara cu muncitori care lucrau la panoul de comanda a semafoarelor.
7. Semafor la jumatatea intersectiei pentru tramvaiele care merg din Iosia spre Centru.
8. Semafor la jumatatea intersectiei pentru tramvaiele care merg din Centru spre Iosia.
9. Si configuratia bretelei strada Primariei-Calea Aradului a fost modificata , linia veche era mai la dreapta imaginii.
10. Breteaua Decebal-Calea Aradului.



DSCN2751.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1005.65 kb
 Vizualizat:  de 1512 ori

DSCN2751.JPG



DSCN2752.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.03 MB
 Vizualizat:  de 1512 ori

DSCN2752.JPG



DSCN2754.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  957.03 kb
 Vizualizat:  de 1512 ori

DSCN2754.JPG



DSCN2755.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  965.63 kb
 Vizualizat:  de 1512 ori

DSCN2755.JPG



DSCN2756.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  986.42 kb
 Vizualizat:  de 1512 ori

DSCN2756.JPG



DSCN2761.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1021.13 kb
 Vizualizat:  de 1512 ori

DSCN2761.JPG



DSCN2762.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  995.22 kb
 Vizualizat:  de 1512 ori

DSCN2762.JPG



DSCN2763.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  993.26 kb
 Vizualizat:  de 1512 ori

DSCN2763.JPG



DSCN2764.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  965.5 kb
 Vizualizat:  de 1512 ori

DSCN2764.JPG



DSCN2765.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  912.15 kb
 Vizualizat:  de 1512 ori

DSCN2765.JPG



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1007
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 08 Mai 2019 11:26:36    Titlul subiectului: 200656

Continuare.
1. Indicatorul macazului pentru Bulevardul Decebal-Centru din statia tramvaiului 2 de pe Calea Aradului. X-ul apare pentru ca era un tramvai intre patina de comanda si macaz.
2. Patina macazului din imaginea anterioara este amplasata inaintea statiei , in dreptul benzinariei.
3. La stanga spre Bulevardul Decebal , la dreapta spre Centru.
4. Semafoarele tramvaielor de pe Calea Aradului. De ce sunt doua semafoare , unul este cate unul pentru fiecare directie?
5. Au fost folosite noi modele de elemente de prindere.
6. Nu am mai vazut in Oradea astfel de prinderi a catenarei , la macazul de intrare de pe Calea Araduluii firul retelei bretelei spre Decebal este legat direct de un stalp si trece pe sub firul bretelei spre Centru.
7. La macazul de iesire cele doua cabluri sunt prinse unul de celalalt.
8. Linia noua , fiind nefolosita , se umple incet-incet de mizerie adusa de rotile masinilor.
9. Semafor in mijlocul intersectiei pentru tramvaiele care merg de pe Bul;evardul Decebal spre Iosia.
10. Semafor in mijlocul intersectiei pentru tramvaiele care merg din Iosia spre Decebal.



DSCN2767.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.04 MB
 Vizualizat:  de 1507 ori

DSCN2767.JPG



DSCN2768.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1 MB
 Vizualizat:  de 1507 ori

DSCN2768.JPG



DSCN2769.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  955.11 kb
 Vizualizat:  de 1507 ori

DSCN2769.JPG



DSCN2770.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  960.58 kb
 Vizualizat:  de 1507 ori

DSCN2770.JPG



DSCN2771.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  964.54 kb
 Vizualizat:  de 1507 ori

DSCN2771.JPG



DSCN2772.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1003.84 kb
 Vizualizat:  de 1507 ori

DSCN2772.JPG



DSCN2774.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  987.56 kb
 Vizualizat:  de 1507 ori

DSCN2774.JPG



DSCN2775.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  990.75 kb
 Vizualizat:  de 1507 ori

DSCN2775.JPG



DSCN2778.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  994.7 kb
 Vizualizat:  de 1507 ori

DSCN2778.JPG



DSCN2779.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  955.22 kb
 Vizualizat:  de 1507 ori

DSCN2779.JPG



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 355
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 09 Mai 2019 16:37:24    Titlul subiectului: 200678

Deranjul la lucrarile de pe Calea Aradului vor fi reduse

Se va circula doar pe o banda dinspre Calea Aradului, iar spre Calea Aradului se va circula normal. Stati! Inca acesta nu e un deranj mare! Deranjul serios va fi cand lucrarea va fi pe mijlocul drumului.
Firma care se ocupa de lucrare este Abed Nego SRL.
Sursa: http://mobil.bihon.ro/#!mobilenews/detail/2247630



Etapa1..jpg
 Descriere:
Schita
 Mărime fișier:  188.5 kb
 Vizualizat:  de 1441 ori

Etapa1..jpg



_________________
Abia astept sa vad noile tramvaie Astra si noua linie de tramvai din Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community