Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari de modernizare la coridorul IV
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 10:18:29    Titlul subiectului: 197149

Trenul se numeste ROBEL si este folosit pentru transportul , incarcarea? si descarcarea sinelor.
O filmare (nu imi apartine) cu un astfel de tren descarcand linii in gara Suncuius din Bihor: https://www.youtube.com/watch?v=13Tu_KNt5pg .

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 14:23:05    Titlul subiectului: 197154

Or ajunge oare in zonele unde se lucreaza, dupa Sighisoara ?
Trenul stationeaza si azi, la gara Fundulea.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 12 Ian 2019 08:12:39    Titlul subiectului: 198296

Sunt in drum spre Constanta, in trenul IR 1581. Am constatat ca sunt ceva mici probleme si pe magistrala 800. Astfel la garile Branesti si Sarulesti, trenul nu a mers pe linia directa, ci pe linia 1, desi nu mai era nici un tren in garile respective. Apoi intre Dragos Voda si Ciulnita trenul nu a circular pe linia curenta. Stiti cumva de existenta unor noi restrictii pe magistrala 800 ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2019 14:19:40    Titlul subiectului: 198327

Intre Dragos Voda si Ciulnita a circulat pe celalalt fir, deoarece pe linia curenta, chiar cu o jumatate de kilometru inainte de intrare in gara, era oprit, la semnal, un marfar. Acum nu inteleg de ce au tinut marfarul pe linia curenta, "obligand" trenul de pasageri sa mearga 12 km pe celalalt fir, am vazut ca nu toate liniile din gara Ciulnita erau ocupate.

Alta chestie care nu o inteleg, de ce trenul a mers pe "abatuta" si nu pe linia directa in garile Branesti si Sarulesti ?

La intoarcere in Bucuresti nu au fost probleme, trenul a mers pe linia directa cand a tranzitat cela doua gari.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 05 Apr 2019 15:21:14    Titlul subiectului: 200002

Podul Constanța (peste Bd. Bucureștii Noi) va intra în reabilitare. Iată comunicatul CFR:
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4723-5-aprilie-2019-cfr-sa-a-lansat-licitatia-pentru-lucrari-de-reparatii-la-podul-constanta
Citat:
București, 05 aprilie 2019

Compania Națională de Căi Ferate “CFR” SA a lansat licitația pentru achiziția serviciilor de proiectare și execuție a lucrărilor de reparații și consolidare a podului de cale ferată de la km 4+327, situat pe magistrala București - Constanța.

Valoarea totală estimată a contractului este de 3.491.363 lei fără TVA, din care 101.175 lei pentru servicii de proiectare și 3.390.188 lei fără TVA pentru execuția lucrărilor, sursa de finanțare fiind asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 07.05.2019, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeași zi la ora 15.30, iar durata contractului este de 8 luni de la semnare, din care2 luni pentru proiectare și 6 luni pentru execuție.

Dat fiind faptul că podul feroviar de la km 4+327 reprezintă unobiectiv de utilitate publică, cu o importanță deosebită atât pentru traficul feroviar, cât și pentru cel rutier, CFR SA a analizat și a stabilit un program de lucrări astfel încât, în perioada execuției, să nu intervină modificări majore de trafic nici în circulația trenurilor, nici în circulația rutieră.

Anunțul de participare la procedura licitație deschisă, conținând informații asupra modului de desfășurare a procedurii, precum și documentația de atribuire, sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice (SEAP/SICAP), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr. CN1010526/05.04.2019.

Menționăm faptul că, în cursul anului 2018, CN CF CFR SA a urmat etapizat toate procedurile legale pentru demararea lucrărilor de reparații și consolidare a acestui obiectiv.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2019 19:02:45    Titlul subiectului: 200104

Sâmbătă, în drum spre Brașov, am văzut că se lucra la firul 2 pe M300, între Predeal și Brașov, după ce aproximativ 2 ani s-a lucrat la firul 1. Trenurile fac cruce în Timișul de Sus. Sper să mai văd trenuri cu o viteză mare prin zonă. Culmea e că pe acolo CFR, Softrans și Astra Transcarpatic merg cu restricție, dar Regio Călători o calcă tare prin zona aceea, așa era acum un an, când am venit de la Brașov la București: cel care pleca la ora 14:00 din Brașov, deși Regio, a mers mai ceva ca un InterRegio prin Tunelul Mare și Tunelul Mic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 10:51:52    Titlul subiectului: 200128

Toate trenurile care vin dinspre Brasov, au intarziere la Azuga, in medie, de 10 minute.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2019 14:35:31    Titlul subiectului: 202153

Se pare ca autocolantul cu kilometrajul nu are viata lunga. Pe magistrala 800, intre Pantelimon si Pasare, respectiv intre Branesti si Fundulea, a cam disparut autocolantul, fie partial, fie total. Cred ca de vina sunt intemperiile.


CFR M800, 13 august 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.73 kb
 Vizualizat:  de 4638 ori

CFR M800, 13 august  003.jpg



CFR M800, 13 august 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.16 kb
 Vizualizat:  de 4638 ori

CFR M800, 13 august  004.jpg



CFR M800, 13 august 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.07 kb
 Vizualizat:  de 4638 ori

CFR M800, 13 august  005.jpg



CFR M800, 13 august 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.27 kb
 Vizualizat:  de 4638 ori

CFR M800, 13 august  006.jpg



CFR M800, 13 august 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.37 kb
 Vizualizat:  de 4638 ori

CFR M800, 13 august  007.jpg



CFR M800, 13 august 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.47 kb
 Vizualizat:  de 4638 ori

CFR M800, 13 august  008.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Ian 2024 12:36:46    Titlul subiectului: 217755

Vesti bune, la finalul anului 2023. Se pare ca se va dubla si electrifica, calea ferata in Constanta si Mangalia. Articolul se gaseste in Economica.net

Citat:
Calea ferată Constanța – Mangalia: Guvernul a aprobat joi investiția de 1,67 de miliarde de lei în electrificarea liniei

Guvernul a aprobat în ședința de joi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții ”Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța - Mangalia”, lucrare de utilitate publică de interes național, a informat Ministerul Transporturilor și Infrastructurii. Valoarea totală a investiției este estimată la 1,67 de miliarde de lei, inclusiv TVA.

Linia de cale ferată Constanța – Mangalia, parte a rețelei TEN-T Comprehensive (rețeaua TEN-T- globală sau extinsă) situată pe Coridorul Rhin – Dunăre, reprezintă o componentă importantă a rețelei feroviare din Romania pentru traficul de călători și marfă făcând parte din Magistrala 800 București – Constanța – Mangalia care deservește zona turistică de sud a litoralului Mării Negre și agenții economici amplasați pe platforma porturilor Constanța și Mangalia.

Proiectul ”Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța – Mangalia” face parte din Master Planul General de Transport al României (MPGT), aprobat de Guvernul României prin H.G. nr. 666/2016, cu modificările ulterioare.

Scopul investiției vizează creșterea atractivității și competitivității transportului feroviar prin îmbunătățirea calității serviciilor concomitent cu îmbunătățirea siguranței în exploatare.

Obiectivele preconizate vizează:
– reducerea timpului de călătorie prin creșterea vitezei de circulație;
– îmbunătățirea condițiilor de siguranță a traficului feroviar;
– îmbunătățirea confortului în timpul călătoriei, concomitent cu reducerea emisiilor de poluanți și impactul negativ asupra mediului;
– atragerea călătorilor și a transportatorilor de mărfuri, de la traficul auto către traficul feroviar.

Astfel, lucrările prevăzute vizează:
– Electrificarea, dublarea și reabilitarea liniei – prin electrificarea liniei Agigea Ecluză – Mangalia în completarea tronsonului Constanța – Agigea Ecluză se va putea circula cu tracțiune electrică pe distanța Cosntanța – Mangalia, eliminându-se astfel tracțiunea diesel-electrică. Se vor reduce astfel emisiile de gaze cu efect de seră și impactul negativ asupra mediului
– creșterea gradului de siguranță prin reabilitarea liniei c.f., a lucrărilor de artă, realizarea lucrărilor de consolidare necesare și eliminarea astfel a restricțiilor de viteză
– reducerea timpului de călătorie prin creșterea vitezei maxime de circulație permise de traseu pe distanța Constanța – Mangalia și eliminarea necesității schimbării locomotivei în stația Constanța
– un mers cadențat la 30 minute al trenurilor de călatori pe distanța Constanța – Mangalia
– creșterea gradului de confort în transportul de călători prin modernizarea peroanelor, a clădirilor de călatori, precum și a altor facilităților oferite în stații/puncte de oprire în conformitate cu normele STI
-Extindere DEF
– post de operare central CEL Eforie Nord – Mangalia amplasat în clădirea CMT Constanța + echipamente necesare ERTMS nivel 2 pentru linia Constanța – Mangalia

Proiectul include: 23 podețe noi, 1 pod de încrucișare, 4 poduri, 4 pasaje inferioare, 1 pasaj pietonal, 1 substație tracțiune CFR/Enel.

La elaborarea Hotărârii s-a avut în vedere corelarea proiectului cu: Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța, Modernizarea / reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din ROMÂNIA – Faza Studiu de Fezabilitate – SRCF Constanța 4 stații: Neptun hc, Costinești Tabără, Ciulnița și Mangalia.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community