Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole din presa locala - ( Ploiesti )
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2018 17:06:49    Titlul subiectului: Stiri si articole 193450

Soluții imposibile pentru reducerea zgomotului la Ploiești: înlocuirea întregului parc auto TCE și troleibuz de la Gara de Sud la Hipodrom

Studiul realizat pentru stabilirea zonelor în care se înregistrează poluare fonică la Ploiești atestă faptul că depășirea limitelor impuse de lege pentru zgomot se înregistrează din cauza traficului. Una dintre soluțiile propuse este înlocuirea întregii flote a SC Transport Călători Express, ceea ce reprezintă o misiune aproape imposibilă, în condițiile în care de ani buni Ploieștiul nu a mai reușit să achiziționeze nici măcar un autobuz.
Conform hărților de zgomot de la Ploiești, principala problemă o reprezintă traficul rutier, iar ca zone unde se constată depășiri se vorbește de Bulevardul Republicii, pe toată lungimea lui, Șoseaua Vestului și Șoseaua Nordului, dar și strada Mărășești și Bulevardul Independenței și DN1A, în Cartierul Vest.
Una dintre măsurile propuse pentru reducerea poluării în următorii 5 ani, o va reprezenta montarea de panouri fonice, acolo unde în zonă sunt și blocuri de locuit, a unor panouri fonice. O altă măsură este de restricționarea traficului în zonele unde se înregistrează depășiri ale zgomotului, dar și continuarea proiectelor de reabilitare a blocurilor și a clădirilor.
Dacă până aici, propunerile sunt cât de cât fezabile, în ceea ce privește infrastructura de transport, pentru reducerea zgomotului, apar semnele majore de întrebare.

Propunerea vizează transformarea transportului public din Ploiești în transport ecologic, prin utilizarea autovehiculelor cu tracțiune electrică. Dezideratul nu este de ieri, de alaltăieri. În Strategia de Dezvoltare a Ploieștiului aprobată în 2007 se vorbea de același lucru. Din păcate, flota de la TCE Ploiești se află în aceeași stare precară și la 11 ani de la aprobarea strategiei. Autobuzele sunt vechi, cele mai multe fiind depășite din punct de vedere fizic... La fel și tramvaiele. Dacă locuiești în zona liniilor de tramvai este ca și cum te-ai afla, în permanență, într-o stație, din cauza zgomotului.

Noul plan de acțiune prevede, pe termen lung, înlocuirea întregului parc auto al TCE. Adică achiziționarea 85-90 autobuze, lucru care, cel puțin la acest moment, pare imposibil, în condițiile în care din 2016, concret, nu s-a întâmplat nimic. În afara unor hotărâri de Consiliu Local, a pregătirii documentației pentru caietul de sarcini lucrurile trenează de mai mult timp, iar de vină.ar fi birocrația excesivă din România.

Tot la acest capitol ar urma să se aibă în vedere „Extindere rețea troleibuz pe direcțiile: Gara Sud – Hipodrom, cu posibilități extindere până la Liceul Bărcănești; Hale – Bereasca – Parc C.Stere Bucov, cu posibilități de extindere până la Bucov; Pod Înalt – Parc Industrial Ploiești, cu posibilități de extindere până la Ploiești West Park; Spitalul Județean – Parc Păulești, cu posibilități de extindere până la Plopeni”, precum și „reorganizarea circulației în cartier și/sau crearea unui areal cu prioritate/favorabil persoanelor care se deplasează nemotorizat (pietoni și bicicliști) în următoarele cartiere: Malu Roșu, Cartier Nord, Andrei Mureșanu, Ienăchiță Văcărescu, Cartier Vest I, Cartier Vest II, 9 Mai și Bereasca”.

Sursa: https://www.observatorulph.ro/administratie/90134-solutii-imposibile-pentru-reducerea-zgomotului-la-ploiesti-inlocuirea-intregului-parc-auto-tce-si-troleibuz-de-la-gara-de-sud-la-hipodrom

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2018 17:36:22    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 193503

"10 autobuze noi vor fi cumpărate în 2018, promite Primăria Ploiești

Primăria Ploiești merge mai departe cu planurile de a cumpăra 50 de autobuze diesel noi, din fonduri proprii, plus tramvaie, troleibuze și autobuze electrice cu finanțare europeană. În primul caz, primarul Adrian Dobre a precizat că a avut o nouă discuție cu reprezentanții Agenției Naționale de Achiziții Publice, pentru lansarea licitației și spune că intenția este de a achiziționa autobuze pe motorină de minim 10 milioane de lei în acest an, care ar ajunge, la un calcul rapid, pentru zece bucăți, iar restul să ajungă în Ploiești în 2019 și 2020.

Primarul Dobre a declarat că a avut în această săptămână o nouă discuție cu reprezentanții ANAP cu privire la documentația tehnică aferentă licitației de achiziție, în contextul în care procedura de selecție, pe care municipalitatea vrea s-o lanseze de la finele anului trecut, a fost ținută pe loc de autoritatea națională din domeniu.

"Am avut o nouă discuție cu reprezentanții ANAP și și-au arătat deschiderea față de soluția propusă de noi în privința documentației tehnice. Va fi un contract pe 24 de luni. Pentru 2018 alocăm minim 10 milioane, ceea ce ne-ar ajunge, din calculele noastre, pentru 10 autobuze", a declarat Adrian Dobre. Primarul a mai declarat că în privința achiziției de material rulant din fonduri europene există unele restricții, iar instituția e obligată să propună și alte tipuri de proiecte, în special pentru modernizarea infrastructurii rutiere. Dacă mai adăugăm și prețul de achiziție mult mai mare pentru vehicule electrice decât pentru cele diesel, rezultă că Primăria Ploiești nu va putea să cumpere foarte multe autobuze electrice în viitorul apropiat, acesta fiind motivul pentru care menține în continuare și varianta diesel, mai ales că parcul auto al TCE are un grad de uzură extrem de ridicat."


Sursa: http://actualitateaprahoveana.ro/editia-electronica/administratie/10-autobuze-noi-vor-fi-cumparate-in-2018-promite-primaria-ploiesti-20084

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2018 10:28:16    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 193545

Primăria Ploiești vrea 50 de tramvaie, troleibuze și autobuze din fonduri UE

La vreo șase ani după ce Ploieștiul era împânzit cu afișe în care erau prezentate tramvaie moderne, promovând începerea lucrărilor la calea de rulare, sunt șanse ca municipalitatea să achiziționeze și mult așteptatele garnituri de tramvai, din fonduri europene. Primarul Adrian Dobre a reconfirmat intenția autorităților de a depune un proiect european pentru achiziția de material rulant și a precizat și numărul: 50.

Mai precis, conform intenției anunțate de primarul Ploieștiului, se doresc 20 de tramvaie, 20 de troleibuze și 10 autobuze electrice, în contextul în care UE asigură finanțare numai pentru mijloace de transport public nepoluante. Numărul de tramvaie și trolee ar trebui să fie suficient pentru a asigura necesarul din oraș la standardele actuale, presupunând că nu s-ar lua prea curând o decizie de introducere a vreunui traseu nou sau de suplimentare a numărului de curse. În privința autobuzelor electrice, autoritățile și-au propus să aducă 10, în contextul în care încearcă să mai cumpere alte 50 de bucăți, diesel de data aceasta, din fonduri proprii, dintre care primele 10 ar putea sosi încă din acest an.

Adrian Dobre, primarul Ploieștiul, a estimat că noile mijloace de transport în comun dorite din fonduri europene ar putea fi livrate în întregime până cel târziu în 2020. Tot atunci s-ar putea finaliza și contractul pentru achiziția autobuzelor pe motorină.

Mai rămân, însă, câteva etape de parcurs. "După depunerea fișelor de proiect, ADR face o evaluare și le confirmă, după care putem începe să depunem la autoritatea de management proiectele pentru atragerea de fonduri europene. Achiziția de material rulant este prioritară, ea oferind un avantaj major, în sensul că primăriile care își finalizează repede proiectele au șanse, spre finalul sesiunii, să primească fonduri suplimentare de la Uniunea Europeană, prin redistribuirea sumelor rămase neconsumate. Cum o achiziție se poate finaliza mai rapid decât un proiect de lucrări de exemplu, putem să beneficiem de această prevedere. Depindem, desigur, de termenele de livrare. Ne dorim 20 de tramvaie, 20 de troleibuze și 10 autobuze electrice și cred că până în 2020 vor ajunge toate în municipiu", ne-a declarat Adrian Dobre, primarul municipiului Ploiești.

Sursa: http://actualitateaprahoveana.ro/editia-electronica/administratie/primaria-ploiesti-vrea-50-de-tramvaie-troleibuze-si-autobuze-din-fonduri-ue-20106

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2018 10:34:44    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 193546

Câte tramvaie, autobuze și trolee vrea Primăria Ploiești din fonduri europene

Conducerea Primăriei Ploiești pregătește un proiect european pentru achiziția de mijloace de transport public electrice. Acesta are mari șanse să fie primul depus de municipalitate în cadrul axei de finanțare de la UE pentru mobilitatea urbană, autoritățile ploieștene estimând că noua flotă ar putea fi livrată complet până în 2020. În paralel, municipalitatea merge în continuare și cu achiziția de autobuze diesel, din fonduri proprii.

În cadrul axei de finanțare pentru mobilitatea urbană, Uniunea Europeană pune la dispoziția Ploieștiului undeva la 45 de milioane de euro, bani care pot fi investiți în proiecte de modernizare a infrastructurii rutiere, dar și pentru achiziția de material rulant, condiția, la acest ultim capitol, fiind ca administrația locală să cumpere mijloace de transport public electrice. Conducerea Primăriei Ploiești a confirmat că intenționează să profite de această oportunitate și să depună un proiect pentru achiziția de tramvaie, troleibuze și autobuze electrice. De altfel, administrația locală a depus deja, zilele trecute, 18 fișe de proiecte la Agenția de Dezvoltare Regională Sud-Muntenia, printre care se regăsește și propunerea vizând mijloacele de transport în comun, cu șanse mari ca aceasta să fie chiar prima în ordinea în care vor începe proiectele din această axă de finanțare.

Numărul vehiculelor dorite este de 50, a anunțat primarul Adrian Dobre, care a explicat că ținta din acest moment vizează 20 de tramvaie, tot atâtea troleibuze și 10 autobuze. În paralel, Primăria dorește să cumpere și 50 de autobuze noi diesel, de data aceasta din fonduri proprii, dintre care 10 în 2018 și restul de 40 în 2019 și 2020. Tot până în 2020 ar putea să ajungă în Ploiești și mijloacele de transport din fonduri UE, a anunțat primarul.

"După depunerea fișelor de proiect, ADR face o evaluare și le confirmă, după care putem începe să depunem la autoritatea de management proiectele pentru atragerea de fonduri europene. Achiziția de material rulant este prioritară, ea oferind un avantaj major, în sensul că primăriile care își finalizează repede proiectele au șanse, spre finalul sesiunii, să primească fonduri suplimentare de la Uniunea Europeană, prin redistribuirea sumelor rămase neconsumate. Cum o achiziție se poate finaliza mai rapid decât un proiect de lucrări de exemplu, putem să beneficiem de această prevedere. Depindem, desigur, de termenele de livrare. Ne dorim 20 de tramvaie, 20 de troleibuze și 10 autobuze electrice și cred că până în 2020 vor ajunge toate în municipiu", ne-a declarat Adrian Dobre, primarul municipiului Ploiești.

Din datele colectate de municipalitate, prețul unui tramvai este de aproape 1,5 milioane de euro, în timp ce troleele și autobuzele electrice se "învârt" undeva la 400.000. Pentru toate cele 50 de bucăți, asta ar însemna un preț de pornire de circa 42 de milioane de euro, cu șanse mari, totuși, ca prețul final să ajungă la o valoare mult mai mică în urma licitației, mai ales că și comanda este una mare.

Un alt avantaj pentru acest proiect de achiziție de material rulant, pe lângă nevoia uriașă, determinată de starea actuală a parcului auto de la TCE, este legat de obligația impusă de UE pentru realizarea de proiecte integrate și/sau complementare. Având în vedere că Primăria a derulat deja lucrări în precedenta sesiune de finanțare pentru modernizarea căii de rulare și că în actuala sesiune mai propune un terminal multimodal în dreptul "buclei" tramvaielor de la Spitalul Județean, ne putem aștepta ca acest proiect să primească un punctaj foarte mare în momentul evaluării, garantând prioritatea la începerea implementării.

Sursa: http://www.telegrama.ro/administratie/item/67738-cate-tramvaie,-autobuze-si-trolee-vrea-primaria-ploiesti-din-fonduri-europene.html

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2018 15:28:20    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 193590

Primăria Ploiești bagă troleibuz până la Gara de Vest

În cadrul proiectului european de creare a unei noi legături rutiere între Gara de Vest și Gara de Sud, autoritățile ploieștene intenționează să extindă și traseele de troleibuz din municipiu, care în prezent au capăt de linie la sud. Astfel, în următorii ani, în varianta foarte probabilă în care proiectul va primi finanțarea europeană, Primăria vrea să asigure și un traseu care să lege cele două gări.

Crearea noii legături rutiere, așa-zisa "străpungere Libertății", așa cum este cunoscută pentru reprezentanții Primăriei, este discutată de pe undeva de la finalul administrației Calotă, fiind însă amânată în repetate rânduri de autoritățile locale. Acum, proiectul se află printre prioritățile anunțate de conducerea instituției pentru atragerea de fonduri europene în sesiunea 2014-2020 în cadrul axei de finanțare dedicate mobilității urbane. Proiectul, care ar putea fi împărțit în mai multe etape, presupune prelungirea străzii Libertății, care trece prin fața Gării de Vest, unirea ei cu strada Depoului și lărgirea acestei ultime șosele. În plus, se dorește și reconfigurarea totală a zonei din fața Gării de Sud, delimitată de BIG și stația Coreco, crearea aici de noi peroane pentru transportul public și modificarea și reabilitarea fântânii arteziene din centru. La prima prezentare publică a acestui proiect, în urmă cu mai bine de un an, consultanții sugeraseră mai multe soluții tehnice, una dintre ele vizând chiar amenajarea unei parcări subterane în acest permiteru, la care între timp Primăria foarte probabil a renunțat, posibil de teama costurilor, posibil de teama duratei mari de execuție care ar fi presupus și închiderea traficului în zonă.

Obiectivul de investiții necesită și exproprierea unor terenuri deținute în prezent de CFR sau de diverse companii private.

În momentul implementării proiectului european, autoritățile vor să creeze și rețelele pentru a permite circulația troleibuzelor pe noua arteră, intenția fiind ca unul dintre traseele actuale, cu capătul de linie la Gara de Sud, să fie prelungit până la Gara de Vest, unde va întoarce, potrivit informațiilor transmise astăzi de reprezentanții firmei de consultanță contractate de Primărie pentru proiectare și gestionarea proiectelor europene. Această investiție în infrastructura de transport public deschide și drumul pentru achiziția de troleibuze din fonduri europene în actuala sesiune de finanțare UE, în contextul în care autoritățile discută despre necesitatea propunerii unor proiecte integrate sau complementare, prin care, mai simplu spus, investițiile în drumuri și rețele să se completeze cu cele pentru material rulant și viceversa.

Informațiile vin în contextul în care Adrian Dobre, primarul municipiului Ploiești, a declarat zilele trecute pentru Telegrama că intenționează să cumpere 50 de mijloace de transport public din fonduri europene, estimând că toate ar putea fi livrate până în 2020. Planurile municipalității vizează 20 de tramvaie, 20 de troleibuze și 10 autobuze electrice, iar în paralel Primăria mai vrea 50 de autobuze diesel, cu bani de la bugetul local.

Sursa: http://telegramaph.ro/exclusiv/188-prim%C4%83ria-ploie%C5%9Fti-bag%C4%83-troleibuz-p%C3%A2n%C4%83-la-gara-de-vest.html

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2018 11:35:51    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 193882

Hibele licitației pentru autobuze organizată de Primăria Ploiești, „atacate” de ofertanți

Licitațiile fără contestații sau fără solicitări de clarificări ale documentațiilor par să fie de domeniul fantasticului în România! Solicitarea de clarificări la caietele de sarcini sau la fișele de date este doar o etapă incipientă care precede contestațiile “prelungitoare” de proceduri de achiziție, iar acesta este riscul, în momentul actual, care paște Primăria Ploiești și în cadrul licitației pentru cumpărarea prin acord-cadru a 50 de autobuze noi, Diesel Euro VI.
Caietul de sarcini a fost, însă, atacat de către firmele interesate să participe la procedura de achiziție, autoritatea contractantă – Primăria Ploiești – fiind obligată să modifice unele prevederi, pentru a nu se ajunge deja la plângeri depuse la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.
Una dintre clarificări și, prin urmare, modificări la documentația de atribuire a vizat condiția impusă de municipalitatea ploieșteană ca toate autobuzele să fie produse în anii 2017 sau 2018, precizare considerată discriminatorie de către una dintre firmele interesate de parafarea contractului de furnizare a celor 50 de autobuze noi către Primăria Ploiești.

În caietul de sarcini al licitației se preciza, printre alte condiții, că toate autobuzele ar trebui să fie fabricate de un singur producător, să fie același model și ieșite din fabrică în anii 2017 sau 2018, cu o capacitate de minimum 90 de locuri, din care cel puțin 23 de locuri pe scaune și cu podea joasă, fără niciun fel de trepte, pentru ca persoanele cu handicap să poată să urce cu scaunele rulante.
Una dintre cerințele de mai sus a fost, însă, modificată în urma unei solicitări de clarificare depusă de un operator economic. Este vorba despre condiția ca autobuzele noi să fie fabricate în 2017 sau în 2018, despre care firma contestatoare a acestei condiții din caietul de sarcini a cerut explicații suplimentare: “Vă solicităm să clarificați dacă se dorește achiziționarea de autobuze uzate fizic sau moral ca urmare a staționării într-un stoc din anul 2017 până în 2020 (este bine-cunoscut faptul că anumite garnituri, bucșe, chedere, componente din cauciuc sau plastic își pierd proprietățile fizice ca urmare a staționării într-un stoc) sau se dorește achiziționarea de autobuze noi produse și livrate în anul semnării contractului subsecvent și care înglobează tehnologiile de ultimă generație, îndeplinesc condițiile tehnice și de siguranță pentru circulația pe drumurile publice, inclusiv normele referitoare la poluare în vigoare la data livrării produselor conform cerințelor din caietul de sarcini. De asemenea, cerința <vor> încalcă principiul nediscriminării și favorizează anumiți ofertanți care vor avea autobuze pe stoc la data depunerii ofertei”.
Autoritatea contractantă s-a văzut obligată să modifice una dintre condițiile din caietul de sarcini la care se face referire în solicitarea de clarificare menționată, astfel că, potrivit noilor cerințe, toate cele 50 de autobuze care ar urma să fie achiziționate vor fi produse de același producător, vor fi același model și vor fi fabricate în anul în care se încheie contractul subsecvent.
O altă solicitare de clarificare a prevederilor din documentația de atribuire a făcut referire la media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani. “Având în vedere că licitația este organizată în anul 2018, considerăm că probabil dintr-o eroare se solicită media cifrei de afaceri globală a ofertantului pentru anii 2014, 2015, 2016”, au arătat – pe bună dreptate – reprezentanții unui operator economic. Și aici, Primăria Ploiești a fost nevoită să-și recunoască greșeala, modificând fișa de date a achiziției, specificând că media cifrei de afaceri globală a ofertantului trebuie să fie aferentă anilor 2015, 2016 și 2017.
În urma procedurii de achiziție, în cel mai bun caz prin toamna acestui an, va fi încheiat un acord-cadru cu un singur agent economic, valabil doi ani, cu o valoare estimată de 41,3 milioane de lei fără TVA. Pentru că va fi vorba despre un acord-cadru, vor fi încheiate contracte subsecvente, câte unul pe semestru, valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent fiind de 4,13 milioane de lei.
Până la jumătatea lunii martie, firmele trebuie să depună oferte în SEAP, data limită pentru evaluarea acestora fiind iunie 2018.

Sursa: http://ziarulprahova.ro/2018/03/hibele-licitatiei-pentru-autobuze-organizata-de-primaria-ploiesti-atacate-de-ofertanti/

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 05 Iun 2018 15:28:35    Titlul subiectului: 195201

Producătorul român de autobuze EuroBus Diamond a câștigat licitația pentru cele 50 de autobuze noi din Ploiești, iar odată cu venirea acestora vor fi retrase ultimele autobuze Ikarus din circulație.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2090332157662498&id=249300608432338&_rdr
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1022
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 05 Iun 2018 21:47:37    Titlul subiectului: 195206

Interesant ca nu vor putea aduce din stoc, vor trebui toate fabricate acum. Sa vedem in cat timp reusesc sa asambleze turcismele
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Iun 2018 11:15:06    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 195215

Primăria Ploiești a finalizat licitația pentru achiziția de autobuze noi

Primarul Adrian Dobre a anunțat finalizarea licitației privind achiziția a 50 de autobuze diesel. Luni, 4 iunie, a fost finalizată procedura de evaluare a ofertelor, iar timp de 10 zile vor fi așteptate eventuale contestații. Edilul estimează că dacă totul decurge normal, la finalul lunii ar putea semnat contractul.

Oferta câștigătoare este de aproximativ 38 de milioane de lei plus TVA, iar licitația a pornit de la prețul de 50 de milioane de lei. La licitație au participat două societăți.
Primăria Ploiești a finalizat licitația pentru achiziția de autobuze noi

„În cursul zilei de ieri s-a terminat procedura de evaluare a ofertelor pe mijloacele de transport și s-au trimis notificări cu privire la rezultatul procedurii de evaluare către operatorii care au participat. Acum intrăm în perioada celor zece zile de potențiale notificări sau eventuale contestații. Dacă nu sunt contestații probabil că la sfârșitul lunii vom avea și contractul semnat. Oferta este de aproximativ 38 de milioane de lei plus TVA. Licitația a început de la 50 de milioane de lei și oferta câltigătoare este de 38 de milioane de lei“, a declarat Adrian Dobre, primarul Ploieștiului.

Primarul a mai precizat că au început demersurile pentru atragerea de fonduri europene cu scopul modernizării transportului public în Ploiești.

„Am semnat și contractual pentru realizarea studiului de oportunitate și modificare a contractului de delegare pentru serviciul de transport public. Avem un termen extrem de redus pentru realizarea studiului de oportunitate care ne permite începând cu luna iulie să depunem proiectele pe fonduri europene. Începând din una iulie vom da drumul la primele proiecte, fără să mai așteptăm semnarea contractelor de finanțare. Facem aceste demersuri înainte, astfel încât, atunci când avem contractul de finanțare semnat să ne aflăm într-o fază înaintată cu partea de licitație și să putem implementa imediat proiectele respective“, a explicat Dobre.

Sursa: http://www.telegrama.ro/administratie/item/70304-primaria-ploiesti-a-finalizat-licitatia-pentru-achizitia-de-autobuze-noi.html

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Iun 2018 11:20:52    Titlul subiectului: Stiri si articole 195216

Cele 50 de autobuze vor veni etapizat, pe parcursul a 2 ani Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes
_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1022
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 08 Iun 2018 07:57:42    Titlul subiectului: 195229

Păi nici dacă se dorea, cei de la Eurobus Diamond singurul autobuz turcesc asamblat înb România Smile nu aveau cum să asambleze mai mult de 25/an. Poate dacă mai prind o licitație, atunci măresc capacitatea de producție. Așa nu cred sincer că are rost.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 15 Iun 2018 06:44:52    Titlul subiectului: 195327

Cu o zi înainte ca Euro Bus Diamond sa semneze contractul cu Primăria Municipiului Ploiești, Anadolu Isuzu a depus contestație, blocând astfel licitația, luând în considerare faptul că autobuzele de la Ciorogârla nu respecta toate condițiile din caietul de sarcini.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2103424409686606&id=249300608432338
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 15 Iun 2018 21:41:37    Titlul subiectului: 195333

Se va intarzia probabil inca 1 luna. Insa diferenta de pret intre Eurobus si Isuzu a fost destul de semnificativa. Ramane de vazut ce se va hotari .
andreirosu14 a scris:
Cu o zi înainte ca Euro Bus Diamond sa semneze contractul cu Primăria Municipiului Ploiești, Anadolu Isuzu a depus contestație, blocând astfel licitația, luând în considerare faptul că autobuzele de la Ciorogârla nu respecta toate condițiile din caietul de sarcini.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2103424409686606&id=249300608432338

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3A-93



Data înscrierii: 24/Feb/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2024
Mesaje: 71
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Iun 2018 16:01:57    Titlul subiectului: 195382

Așa a fost și cu Otokar în București, dar tot o să avem.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Iul 2018 12:41:18    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 195676

Adrian Dobre: În acest an aducem 10-11 autobuze noi. Contestația a fost respinsă

Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a respins reclamația care fusese depusă recent de unul dintre cei doi ofertanți de la licitația Primăriei Ploiești pentru autobuze noi, ceea ce înseamnă că în scurt timp administrația locală va putea să semneze contractul de achiziție. Anunțul a fost făcut marți de primarul Ploieștiului, Adrian Dobre, care a precizat că momentan se așteaptă primirea documentației integrale de la CNSC și că în acest an vor fi aduse 10-11 autobuze diesel, din totalul de 50 scoase la licitație.

Contractul va viza aducerea în Ploiești a 50 de autobuze diesel noi, într-o perioadă totală de 24 de luni. Primul lot va sosi în acest an, a declarat primarul Dobre.

"Așteptăm și fundamentarea acestei decizii. Apoi va trebui să vedem și dacă va mai exista o contestație și la Curtea de Apel. Dacă nu va exista, vom încheia contractul și până la sfârșitul anului va trebui să vină primul lot de autobuze", a afirmat marți primarul Ploieștiului.

Sursa: http://www.telegrama.ro/administratie/item/71150-adrian-dobre-in-acest-an-aducem-10-11-autobuze-noi-contestatia-a-fost-respinsa.html

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1022
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 11 Iul 2018 20:38:58    Titlul subiectului: 195689

Nici o problemă, că deja stau cuminți în soare autobuzele la Ciorogârla de câțiva ani Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Iul 2018 09:20:47    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 195855

Ce n-a văzut Parisul: Ploieștiul se înnoiește cu autobuze electrice, trolee și tramvaie!

Deși încă nu a fost semnat nici măcar contractul de furnizare a celor 50 de autobuze prin care Primăria Ploiești ar urma să primească, în sfârșit, mijloace de transport în comun noi, primarul Adrian Dobre a anunțat ieri că ploieștenii ar putea avea parte de surprize… incomensurabile în anii care vin. Ce n-a văzut Parisul: nouă autobuze electrice cu stațiile de încărcare aferente, 20 de troleibuze și 20 de tramvaie, toate noi, cumpărate în parteneriat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice.
Edilul Ploieștiului se gândește deja la demararea procedurii de achiziție, care ar putea să fie derulată – de către Ministerul Dezvoltării Regionale, în calitatea sa de lider de parteneriat – chiar și înainte de semnarea contractului de finanțare, sub clauza suspensivă necesară în astfel de cazuri.
Toate aceste mijloace de transport ar urma să fie achiziționate în baza unui contract de finanțare prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile.

Într-o ședință extraordinară programată pentru mâine, consilierii locali vor avea ocazia să dea naștere unor noi dispute privind calitatea transportului public din municipiul Ploiești, pentru că trei dintre cele patru proiecte aflate pe ordinea de zi vizează aprobarea parteneriatelor și a acordurilor de parteneriat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice: unul – pentru autobuze electrice, unul – pentru tramvaie și un al treilea – pentru troleibuze.

Unul dintre anunțatele acorduri de parteneriat se referă la achiziționarea de către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice – în numele unității administrativ-teritoriale municipiul Ploiești – a nouă autobuze electrice cu lungimea de 12 metri, trei stații de încărcare rapidă și nouă stații de încărcare lentă. Pentru cele nouă autobuze electrice, valoarea eligibilă a fost estimată la 30 de milioane de lei, contribuția proprie a Ploieștiului fiind de 2% din valoarea eligibilă aferentă tuturor activităților proprii din proiect, respectiv circa 600.000 de lei.
Al doilea acord de parteneriat vizează o posibilă achiziționare de către același minister, care va fi liderul parteneriatului, a unui număr de 20 de troleibuze cu lungimea de 12 metri, costurile aferente implementării acestui proiect fiind estimate la 47,7 milioane de lei, cu o contribuție proprie a Ploieștiului de 954.000 de lei, cota de 2%.
Al treilea acord de parteneriat ar urma să fie semnat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru achiziționarea a 20 de tramvaie cu lungimea de 18 metri. În acest caz, valoarea proiectului ar fi mult mai mare, respectiv de 190,5 milioane de lei, cofinanțarea de 2% aferentă municipiului Ploiești ajungând la circa 3,8 milioane de lei.
Toate cele trei acorduri de parteneriat ar urma să fie semnate pentru obținerea unor finanțări europene prin intermediul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, obiectivul specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă.
Până una-alta, deși în principiu procedura de achiziție pentru furnizarea a 50 de autobuze noi pentru municipiul Ploiești s-a terminat, contractul nu a fost încă semnat cu firma care a fost desemnată câștigătoare. Primarul Ploieștiului, Adrian Dobre, a declarat că încă nu a expirat termenul pentru depunerea plângerii la Curtea de Apel Ploiești împotriva deciziei de respingere dată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.

Sursa: http://ziarulprahova.ro/2018/07/ce-n-a-vazut-parisul-ploiestiul-se-innoieste-cu-autobuze-electrice-trolee-si-tramvaie/

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 26 Iul 2018 18:03:33    Titlul subiectului: 195880

Ministerul Dezvoltării va cumpăra din fonduri europene tramvaie, autobuze și troleibuze pentru Ploiești


Ministerul Dezvoltării va cumpăra din fonduri europene tramvaie, autobuze și troleibuze pentru Ploiești
Primarul municipiului Ploiești, Adrian Dobre, a prezentat stadiul proiectelor pregătite de administrația locală pentru atragerea de fonduri europene, anunțând că sunt șanse foarte mari ca primele cereri de finanțare să fie depuse în luna august. Acestea vor viza modernizarea infrastructurii rutiere, a anunțat edilul, în condițiile în care achizițiile de mijloace de transport public ecologice dorite de autoritățile ploieștene se vor muta la București. Mai precis, Primăria urmează să semneze un protocol cu Ministerul Dezvoltării, în baza căruia această instituție se va ocupa, la nivel centralizat, de cumpărarea, din fonduri europene, de tramvaie, troleibuze și autobuze electrice.

Această mutare a proiectelor de achiziții la Ministerul Dezvoltării le va permite reprezentanților Primăriei Ploiești să se concentreze pe proiectele de infrastructură propuse și să realizeze o economie de timp, în condițiile în care nu mai trebuie așteptată implementarea de proiecte conexe, cum sunt cele pentru materialul rulant, a explicat primarul Dobre. "Odată cu încheierea acordului cu Ministerul Dezvoltării pentru achiziția de mijloace de transport public electrice, avem posibilitatea de a depune toate proiectele de infrastructură, în sumă de 38 de milioane de euro cu tot cu TVA, cât avem aprobat, și de a fi evaluate neținându-se cont de alt prag sau de alte proiecte care trebuie să fie complementare, complementaritatea fiind dată de către achiziția de mijloace de transport. Este un avantaj enorm, ceea ce ne va permite și demararea procedurilor de achiziție mai rapidă", a declarat primarul Ploieștiului.

Primăria Ploiești dorește să obțină, din fonduri de la Uniunea Europeană, 20 de tramvaie, 20 de troleibuze și 10 autobuze ecologice. În paralel, din fonduri proprii, municipalitatea are în derulare o procedură de achiziție pentru 50 de autobuze diesel noi, contractul putând fi semnat la începutul săptămânii viitoare, dacă până atunci nu apare vreo acțiune în instanță din partea ofertantului clasat pe locul doi la licitație și care până acum a depus, fără succes, și o contestație la CNSC.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2018 07:21:53    Titlul subiectului: 195917

E totusi ciudat ca un minister sa cumpere mijloace de transport in comun pentru un oras. Nu ar fi trebit sa cumpere primaria, cu ajutorul fondurilor europene ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2018 17:48:58    Titlul subiectului: 195968

50 de autobuze noi vor ajunge la Ploiești pentru îmbunătățirea calității transportului în comun din oraș.
Modernizarea parcului auto se face în condițiile în care, timp de mai bine de 10 ani, nu s-a achiziționat niciun autobuz nou.
SC BMC TRUCK & BUS SRL este invitată mâine, 1.08.2018, la semnarea acordului-cadru pentru livrarea a 50 de autobuze noi, Diesel Euro VI. Prețul unui autobuz este 765.646,50 lei fără TVA, valoarea totală pentru cele 50 de autobuze este de 38.282.325 lei fără TVA. Termenul de furnizare a autobuzelor este de maxim 125 de zile, iar durata acordului-cadru este de 2 ani.

Sursa: Facebook Adrian Dobre primar Ploiesti.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Oct 2018 11:30:34    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 196720

ANALIZĂ | Autobuzele din Ploiești sunt atât de vechi că se rup în două pe stradă

Un hârb al TCE care probabil ar fi mai adecvat într-un muzeu decât pe stradă s-a rupt în două, vineri, cu oamenii înăuntru, pe o șosea din Ploiești. Incidentul readuce în discuție situația parcului auto al fostei regii, cu unele vehicule mai vechi de trei decenii și care pun în pericol atât călătorii cât și salariații TCE.

Vechimea parcului auto de la Transport Călători Express Ploiești își spune cuvântul! Un autobuz IKARUS articulat, aflat printre cele mai vechi, s-a rupt în două, de la burduf, iar partea din spate a rămas atâtnând pe șosea. Incidentul a avut loc vineri, în estul Ploieștiului, după ce o bară de prindere din zona burdufului a cedat.

Din fericire, nimeni nu a fost rănit, iar călătorii au coborât în siguranță și au fost preluați de un alt autobuz, continuându-și drumul fără probleme. Autobuzul defect a fost tractat până la garajul TCE pentru reparații.

Mijlocul de transport circula pe traseul 5, care leagă Spitalul Județean de cartierul Mihai Bravu, iar avaria a apărut pe sensul de mers spre Județean, la scurt timp de la plecare, între stațiile doi și trei, respectiv Neajlov și Tanin.

„Așa ne chinuim”

Directorul Transport Călători Express, Alexandri Nicolae, a explicat pentru „Telegrama” cum s-a întâmplat acest incident și spune că, ținând cont de vechimea parcului auto, putem să ne așteptăm să mai vedem asemenea întâmplări. „S-a desfăcut un braț, practic o rotativă care îi permite burdufului să se miște în siguranță. Acest autobuz este printre cele mai vechi din parcul nostru auto, este din rândul celor cu peste 30 de ani vechime. Nimeni nu a fost rănit. Călătorii au fost preluați de un alt autobuz, iar cel avariat a fost tractat până la garajul nostru. Din fericire, nu circula cu viteză mare. Dacă ar fi avut viteză, atunci într-adevăr exista riscul producerii unui accident grav”, a explicat directorul TCE. Cumva paradoxal, vechimea a generat și incidentul, dar a și evitat o posibilă tragedie, în condițiile în care aceste hârburi - ținute în funcțiune fie prin improvizații, fie prin priceperea personalului TCE, fie prin ambele - nu mai reușesc oricum să prindă viteze prea mari. Reprezentanții firmei de transport a municipalității par cumva resemnați și spun că astfel de incidente sunt inerente, având în vedere vechimea parcului auto.

PE ACEEAȘI TEMĂ:
Cât de învechit este parcul auto de la TCE Ploiești. Unele mașini au o uzură de peste 360%

La avioane, de exemplu, când unul se prăbușește, toate aeronavele din aceeași gamă rămân consemnate la sol, până la lămurirea cauzelor. Întrebat dacă se va aplica acest model și aici și vor fi comandate, în urma incidentului de săptămâna trecută, verificări și la celelalte autobuze IKARUS, directorul TCE a precizat că societatea nu-și permite să retragă și alte mijloace de transport de pe traseu. „Noi tratăm cu maximă responsabilitate siguranța călătorilor și a șoferilor noștri. Avem întotdeauna grijă ca sistemele de frânare și cele de direcție să fie în stare de funcționare, sunt de altfel condiții fără de care autobuzele nici nu ar avea cum să treacă de inspecțiile tehnice periodice. Din păcate, la alte componente nu ai cum să prevezi unde ar putea să cedeze, ținând cont de vechimea foarte mare. Până la venirea noilor autobuze, așa ne vom chinui”, ne-a mai declarat Alexandri Nicolae.

Expirate de trei ori și jumătate

O statistică prezentată în 2017 arată că zeci de autobuze ale TCE Ploiești au durata de viață depășită cu mult și, automat, un grad de uzură uriaș. Analiza arată că operatorul de transport public se bazează, în teorie, pe 183 de mașini, însă, tocmai din cauza uzurii, câteva zeci sunt aproape constant în atelierul de reparații. Tot în teorie, durata normală de utilizare este de opt ani, însă TCE încă are în exploatare vehicule mult mai bătrâne de atât. Cele mai vechi sunt modelele IKARUS 260, cu un grad de uzură de 320%, și IKARUS 280, cu un grad de folosire de peste 362%, urmate de un autobuz DAC, cu o uzură calculată la aproape 271%, un KAROSA (240%), 20 de vehicule ISUZU (235%) și 15 modele MAN SL 222 (210%). Toate acestea - țineți cont! - sunt informații din 2017, la care mai adăugăm între timp un an de vechime. La polul opus, cele mai noi sunt zece autobuze MAN, care încă nu și-au atins durata optimă de exploatare, de opt ani, urmate de 50 de autobuze BMC, care, la puțin peste 13 ani de exploatare, încă sunt „proaspete” după standardele TCE Ploiești.

Când vin cele noi?

Situația se explică, simplu, prin faptul că TCE, confruntată cu serioase probleme financiare, n-a avut în ultimii ani de unde să-și înnoiască flota, în vreme ce autoritățile ploieștene au făcut până acum investiții minime în acest domeniu. Lucrurile s-ar putea îmbunătăți considerabil în următorii doi ani, când autoritățile pregătesc mai multe achiziții de mijloace de transport public noi. Din fonduri europene, printr-un parteneriat cu Ministerul Dezvoltării, care va ține centralizat licitație, sunt așteptate 20 de tramvaie, 20 de troleibuze și 9 autobuze electrice. Suplimentar, viceprimarul Cristian Ganea a declarat săptămâna trecută pentru „Telegrama” că a fost identificată o nouă posibilitate de finanțare, tot cu bani de la UE, de data aceasta prin Ministerul Mediului, prin care se mai dorește aducerea a încă 11 autobuze electrice noi în municipiu.

CITIȚI ȘI:
VIDEO | Strategie nouă pentru aducerea de autobuze electrice la Ploiești. Vezi anunțul Primăriei!

Separat, din fonduri proprii, Primăria a semnat un contract pentru achiziția a 50 de autobuze BMC diesel, noi, Euro 6, prima comandă fiind deja dată, iar primul lot, de 10 bucăți, fiind așteptat în Ploiești la finele acestei luni sau începutul lui noiembrie. Cu doar câteva zile înainte ca „bătrânul” IKARUS să crape în timp ce transporta călătorii, pe forumul TransPloiești, unde pasionații de transport public sunt foarte activi, fusese lansată o discuție despre stadiul acestei comenzi și se anunțase că în acest moment, la fabrica din Ciorogârla are loc montarea cabinelor pentru șoferi, a diverselor cablaje, validatoare, camere de luat vederi și echipamente electronice înainte de livrarea primelor 10 autobuze noi.

Concluzii

Analizată mai în profunzime, problema fostei Regii Autonome de Transport Public, transformată deja de ani buni în societate comercială, pleacă de la relația cu administrația locală. Cel mai bun exemplu ține de procesele cu ANAF-ul și SPFL-ul, în urma cărora TCE a fost obligată să achite milioane de euro pentru niște greșeli generate de aplicarea unor hotărâri ale Consiliului Local. Tot autoritățile locale pot fi învinovățite și pentru faptul că Ploieștiul, teoretic un municipiu puternic, n-a fost în stare ani la rând să cumpere mijloace de transport public, dincolo de câteva experimente cu autobuze sau troleibuze la mâna a doua și cu tramvaie recondiționate sau autobuze „canibalizate”, folosite ca furnizoare de de piese de schimb pentru cele care mai funcționează. Trebuie punctat, totuși, că de-a lungul anilor, chiar dacă problemele majore pot fi puse în cârca autorităților, nici reprezentanții TCE n-au fost niște sfinți, cu numeroase scandaluri și controverse legate de prime nemeritate, angajări pe pile, contracte de servicii dubioase, furturi de motorină sau nepotisme. Poate că n-ar strica, în cadrul politicii de redresare despre care se vorbește de câțiva ani, și o regândire a traseelor de transport în comun, pentru eficientizarea costurilor, eliminarea suprapunerilor și reducerea numărului de autobuze solicitate. Una peste alta, hârburile actuale sunt un pericol public, iar până la sosirea unor vehicule care să le înlocuiască nu ne rămâne decât să sperăm că incidentul de săptămâna trecută nu se va repeta prea curând!

Sursa: http://telegramaph.ro/exclusiv/481-analiz%C4%83-autobuzele-din-ploie%C5%9Fti-sunt-at%C3%A2t-de-vechi-c%C4%83-se-rup-%C3%AEn-dou%C4%83-pe-strad%C4%83.html

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 17:55:01    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 197160

Primele 10 autobuze noi vor ajunge la Ploiești săptămâna aceasta



Primul lot de 10 autobuze noi comandate de primărie va ajunge la Ploiești pe 15 noiembrie, potrivit primarului Adrian Dobre.

„Conform unei adrese făcute de societatea respectivă primul lot de autobuze va ajunge în cursul acestei săptămâni. Joi, 15 noiembrie, ar trebui să ajungă. Acest lot cuprinde 10 autobuze“, a precizat primarul Dobre.

Conducerea Primăriei Ploiești a semnat pe 1 august contractul pentru aducerea a 50 de autobuze diesel noi în municipiu, contract care se va întinde pe o perioadă de 24 de luni. În prima etapă trebuie să ajungă în Ploiești un lot de 10 autobuze noi.

Valoarea totală a contractului este de 38.282.325 lei fără TVA, iar un autobuz costă 765.646 lei fără TVA.

Ploieștiul va beneficia de autobuze Euro Bus Diamond, cu podea coborâtă, motor Mercedes Benz EURO VI de ultima generație. Motoarele diesel dezvoltă aproape 300 CP.

Printre dotările obligatorii se numără: podea coborâtă, trei uși de acces/ieșire, aer condiționat, cabină închisă pentru șofer, ecrane LCD etc.

Sursa: http://www.telegrama.ro/administratie/item/74015-primele-10-autobuze-noi-vor-ajunge-la-ploiesti-saptamana-aceasta.html

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 18:23:43    Titlul subiectului: 197164

Fabricate la Ciorogarla in judetul Ilfov !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 15 Noi 2018 18:50:13    Titlul subiectului: 197201

Au sosit!


46436504_250870208920677_2065527382705438720_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.46 kb
 Vizualizat:  de 10663 ori

46436504_250870208920677_2065527382705438720_n.jpg



_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2019 12:27:08    Titlul subiectului: 198251

O pasageră în vârstă de 17 ani a căzut aseară din autobuz pe geam. Articolul se găsește aici:
https://observator.tv/eveniment/tanara-cazuta-geam-autobuz-ploiesti-281095.html
Citat:
Tânăra de 17 ani a căzut pe geamul unui autobuz care circula pe un bulevard din Ploiești, pe traseul 2.


Primele date de la locul incidentului arată că adolescenta se afla pe un scaun al autobuzului, de unde a căzut în afară pe un geam lateral.

În momentul producerii incidentului, fata s-ar fi aflat pe banchetă.

Autobuzul aparține companiei Transport Călători Expres SA, care asigură transportul în comun în Ploiești și este deținută de Consiliul Local.

Este vorba despre unul dintre autobuzele vechi care circulă în municipiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Următoare
Pagina 12 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community