Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Cluj. Istoric și modificări
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2018 05:30:06    Titlul subiectului: 194443

Citat:
Am avut ocazia sa vizitez mai multe orase din Anglia si este la fel. Banda pentru mijloacele de transport in comun este poate chiar mai ingusta decat cea din imaginea postata mai sus

Fireste, este o practica vizibila in mai toata Europa. Ciclismul urban are, in general, o viteza medie de circa 16km/h. Transportul public, intre timp, are o viteza medie operationala de circa 16km/h...
Citat:

Cine a fost PROSTUL care a avut ideea sa faca culoar unic+banda pentru bicle in acelasi loc ?

In mod sigur unul care a calatorit prin Europa sau cel putin e la curent cu bunele practici in domeniu, poate chiar un biciclist. Categoric nu un sofer inrait...
Merita subliniat ca desemnarea spatiului rutier pentru transport public si ciclism este incetatenita la Cluj, fiind vizibila inca din anii '90, cand s-a facut culoarul dedicat spre rasarit, de la Primarie la Somesul.

_________________
www.macicasanul.com


Ultima modificare efectuată de către macicasan la Mar 17 Apr 2018 09:59:03, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2018 06:59:42    Titlul subiectului: 194444

Si daca un biciclist merge cu 10 km/ora si un troleu cu 20 km/ora, iar pista de bicle din Cluj la care am facut referire, de care toti sunteti fascinati, este ingusta, atunci troleul sta in spatele bicicletei si merge cu 10 km/ora ? Laughing Laughing Laughing

macicasan a scris:
Merita subliniat desemnarea spatiului rutier pentru transport public si ciclism este incetatenita la Cluj, fiind vizibila inca din anii '90, cand s-a facut culoarul dedicat spre rasarit, de la Primarie la Somesul.

Ma lasati in pace cu aerele voastre vest-europene ?
Treziti-va la realitate suntenti la fel de balcanici cu restul tarii. Vin destul de des la Cluj. Mergand cu troleul 5 de la gara spre centru, stradutele alea pe unde o ia troleul, imediat dupa Piata Garii, arata............foarte europene. La fel si casele Laughing
Unde ati mai pomenit in vestul Europei ca linia de inalta tensiune sa mearga deasupra raului, asa cum este cazul Somesului, in Cluj ? Fix in buricul targului avem linie de inalta tensiune deasupra apei. Foarte "estetic" Laughing
Revenind la transport in comun din Cluj, pe masura ce merg la Cluj ma conving ca nu este decat..........multa fala. Sigur, pentru cei care se plimba putin in tara, cad in fund cand vad stirile despre Cluj. Dar eu, avand rude in Ardeal si mergand destul de des pe acolo vad clar ca nu este perfect.
Dar ne place sa fim fuduli...........

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Mar 17 Apr 2018 08:24:16, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2018 08:21:09    Titlul subiectului: 194448

Ca biciclist, nu m-as risca sa merg pe aceeași banda cu un troleu sau un autobuz. Exista riscul sa fiu scos efectiv de pe banda. Mai ales la un viraj al autobuzului.

Bine, pentru cineva care are o cursiera sau un Mountain Bicke, pe care poți prinde viteza, sa ții pasul cu troleul, ar fi ok. Dar nu pentru copii și vârstnici, care nu prind mai mult de 10-12 km/h cu bicicletele.

Nu e prea ok sa faci în spate o coloana de trolee și sa le ții la 15 km/h.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2018 11:06:29    Titlul subiectului: 194452

Exact la asta am vrut sa ma refer.
Pe bulevard este sens unic. In cealalta directie este numai acest culoar unic+bicla.
Normal este sa fie marcat corespunzator, pe langa trotuar, pista de bicle cu latimea de 1 metru, asa cum este la Geneva de exemplu (Elvetia).
Noi ne dam vest europeni ("ce tari suntem noi, avem piste din anii '90..."), dar nu luam decat prostiile din Vest.
Transportul in comun trebuie sa aiba culoarul unic, bicla trebuie sa aiba pista, individualizata atat de culoarul unic folosit de transport in comun cat si de trotuare.
In caz contrar nu poti asigura fluenta nici a transportului in comun, nici buna circulatie a biciclistilor.
Dar..........sa ceri romanilor sa gandeasca..........este o miniune imposibila Laughing



Geneva, 6-7 decembrie 088.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.62 kb
 Vizualizat:  de 10709 ori

Geneva, 6-7 decembrie  088.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2018 22:56:27    Titlul subiectului: 194461

Mai Emile, te aprinzi repede...trebuie sa vii mai des la Cluj! Diferenta dintre Valahia si Ardeal este respectul dintre oameni...fotografiam configurarea retelei din capatul de linie de la Gheorgheni si niste tineri traversau strada prin coltul strazii. Desi nu era trecere de pietoni, ei au trecut iar o masina cu numere de IS i a claxonat repede...parca ar fi concurs! Un biciclist din spate venind in viteza urla...” un gunoier din Iasi nu are loc de voi”! Au gresit ambele parti! Categoric

Poate e o prostie dar daca parcurgi urmatorul articol ar putea fi o explicatie

http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/adn-ul-romanilor-transilvania-mai-apropiat-austriecilor-decat-muntenilor-moldovenilor-1_58c097625ab6550cb82627cf/index.html


Nu ma intelege gresit, nu sunt clujean, dar orasul ala, cu bune si rele, poate fi un exemplu pt toate orasele, atat cele din Ardeal cat si cele de dincolo de Carpati!

Nu cunosc orase din tara cu linie dedicata transportului in comun..cu mici exceptii...aici oamenii chiar sunt draguti si au rabdare unii cu altii, se respecta...bineinteles ca exista si exceptii...sau sa nu crezi ca nu am vazut oameni galanti in Bucuresti...o reduc doar la educatie, fara a adanci discutia in zone geografice...

PS Multi oameni faini de pe forum sunt de dincolo de Carpati (inclusiv cei din bord)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 22 Iul 2018 22:48:34    Titlul subiectului: 195819

Mai nou, anunțurile audio din troleibuzele Astra Town 118 de pe linia 25R conțin, după textul „Urmează stația ...”, mesajul „Stimați călători, troleibuzul se retrage la garaj. Ultima stație de debarcare este: Valeriu Bologa”.

Se poate asculta în acest videoclip:
https://www.youtube.com/watch?v=mhqTucQ64BI

Mie mi se pare o idee foarte bună și cred că ar fi bine să se adauge un anunț similar și la restul liniilor, la ultima stație. Desigur, mă refer la capetele unde stația de debarcare nu coincide cu cea de îmbarcare. De exemplu, pe linia 3 ar fi util un astfel de anunț în Gheorgheni, dar nu și la gară.

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 318
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2018 11:28:42    Titlul subiectului: 195835

Da, și mie mi se pare o idee foarte bună! Pe același principiu, s-ar putea adăuga anunțuri atunci când anumite linii sunt deviate (cum e linia 30 în perioada festivalurilor).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 03 Oct 2018 11:47:04    Titlul subiectului: 196599

Începând de azi a fost extinsă linia 29. Acum circulă pe relația Drumul Sfântul Ioan – Str. H. Barbusse.

http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi/stiri/prelungire-linia-29/1208

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 03 Oct 2018 16:22:06    Titlul subiectului: 196603

Oare o linie cat timp e experimentala? Ca linia 18 exista din ianuarie, dar tot cu foi circula autobuzele
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 190
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2018 19:52:39    Titlul subiectului: 196613

Iveco au setat si afisaj de 18. L-am vazut pe 850 cu vreo 2 saptamani in urma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2018 15:00:50    Titlul subiectului: 197181

http://citynews.ro/eveniment/se-suplimenteaza-transportul-public-cluj-napoca-vezi-pe-ce-ruta-1292555

" Compania de Transport Public Cluj-Napoca anunță suplimentarea cu 50% a programului de transport pe linia 20 (P-ța Ștefan cel Mare – Col. Borhanci) pe toată durata intervalului de exploatare, începând cu data de 15.11.2018. "

Orarul va fi următorul:

LUNI – VINERI:

Plecari P-ta St. cel Mare: 4:20 – 5:20 – 6:10 – 6:20 – 6:55 – 7:30 – 7:55 –
8:40 – 8:55 – 9:40 – 10:30 – 11:30 – 12:15 – 12:30 – 13:15 – 13:45 – 14:20 – 14:35 –
15:20 – 15:35 – 16:20 – 16:40 – 17:20 – 17:55 – 18:25 – 19:00 – 19:30 – 20:00 – 20:40 –
21:35 – 22:30;

Plecari Col. Borhanci: 5:00 – 6:00 – 6:30 – 6:54 – 7:00 – 7:20 – 8:10 – 8:25 –
9:20 – 9:30 – 10:10 – 11:10 – 11:55 – 12:50 – 13:20 – 13:50 – 14:10 – 14:50 – 15:15 –
15:50 – 16:15 – 16:50 – 17:20 – 17:55 – 18:35 – 19:00 – 19:40 – 20:00 – 20:20 – 21:15 –
22:05 – 23:05.

SAMBATA – DUMINICA:

Plecari P-ta St. cel Mare: 5:25 – 6:50 – 7:50 – 8:35 – 9:20 – 10:20
......... 12:40 – 13:30 – 14:35 – 15:35 – 16:35 – 17:35 – 18:35 – 19:35 – 20:00 – 20:35;
Plecari Col. Borhanci: 6:05 – 7:30 – 8:15 – 9:00 – 10:00 – 10:40
......... 13:05 – 14:15 – 15:15 – 16:15 – 17:15 – 18:15 – 19:15 – 20:15 – 21:15.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 15 Noi 2018 10:25:27    Titlul subiectului: 18 197195

Citat:
Iveco au setat si afisaj de 18. L-am vazut pe 850 cu vreo 2 saptamani in urma.

Am vazut si eu pe 850, dar nu prea circula Iveco pe linia 18. Mai ciudat, ca nu apare pe afisul din statie, si de multe ori, oamenii nu stiu unde merge autobuzul respectiv. Pe Brancusi apare 20,32,32B,si M13, dar 18-le inca nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2019 21:59:36    Titlul subiectului: 199021

Exista linia 21S, Buna Ziua-Posada?
Astazi dimineata am vazut un Agora Lung, la Piata Cipariu.Ciudat, ca de aici a mers tot inainte,deci poate era rezerva numai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2019 16:32:06    Titlul subiectului: 199204

Ni inteleg, de ce linia 4 a fevenit una "fantoma", dupa introducerea lui 5 ? http://ctpcj.ro/index.php/ro/orare-linii/linii-urbane/linia-4

Mai bine ar baga toate turele de pe 4 pe 5 si ar desfiinta linia 4.

Alt lucru pe care nu il inteleg. De ce, in majoritatea cazurilor, pe un sens statiile se numesc intr-un fel iar pe celalalt in alt fel. Acest lucru poate creea confuzii, mai ales pentru cei care nu sunt din Cluj.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2019 18:38:11    Titlul subiectului: 199220

Din contra , daca se numesc diferit nu ai cum sa te urci intr-un autobuz care sa mearga in directia opusa . Daca esti in centru si nu cunosti orasul poate in loc sa mergi in Manastur ajungi in Marasti cu aceeai linie pentru ca te urci din statia gresita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2019 20:42:53    Titlul subiectului: 199231

In orele de varf, Clujul este la fel de aglomerat ca si Bucurestiul, in special in zona Piata Mihai Viteazul, str. Horea, zona tratrului de stat maghiar, s.a.m.d


Cluj, 28 februarie 050.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.47 kb
 Vizualizat:  de 7959 ori

Cluj, 28 februarie 050.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan_PB



Data înscrierii: 26/Apr/2013
Ultima vizita: 16/Feb/2021
Mesaje: 30
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2019 21:44:58    Titlul subiectului: 199242

Citat:
Ni inteleg, de ce linia 4 a fevenit una "fantoma", dupa introducerea lui 5 ? http://ctpcj.ro/index.php/ro/orare-linii/linii-urbane/linia-4

Mai bine ar baga toate turele de pe 4 pe 5 si ar desfiinta linia 4.

Alt lucru pe care nu il inteleg. De ce, in majoritatea cazurilor, pe un sens statiile se numesc intr-un fel iar pe celalalt in alt fel. Acest lucru poate creea confuzii, mai ales pentru cei care nu sunt din Cluj.
______________


Linia 4 înseamnă accesul și retragerea liniei 5.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Mar 2019 08:10:44    Titlul subiectului: 199641

Deci, practic exista doar doua curse pe zi ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 318
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 27 Mar 2019 12:05:27    Titlul subiectului: 199657

Chiar tu ai pus link către orar, cu câteva postări în urmă.
Sunt mai multe curse, că fiecare troleibuz de pe 5 pornește și se retrage la garaj pe un orar de 4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Mar 2019 12:10:44    Titlul subiectului: 199659

Referitor la linia 5, la ultima vizita in Cluj am constatat ca mai exista un articulat care deserveste aceasta linie. Deci, cel putin doua articulate. O masura buna, avnad in vedere ca, la anumite ore, troleibuzele de pe aceasta linie sunt aglomerate.


1Cluj, 22 martie 143.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.5 kb
 Vizualizat:  de 7722 ori

1Cluj, 22 martie 143.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 09 Mai 2019 17:21:55    Titlul subiectului: 200680

https://ziuadecj.realitatea.net/administratie/noi-linii-bus-la-cluj-din-toamna-boc-nu-poti-sa-i-incurajezi-pe-oameni-daca-masina-vine-o-data-la-45-de-minute-sau-nu-vine-deloc--185629.html

Citat:
"Eu i-am cerut domnului Neag să-mi prezinte, până la 1 iulie 2019, noile linii pe care dorește să le introducă în oraș, bazate pe solicitările cetățenilor. Avem două obiective pe transportul public, primul este creșterea calității și apoi să nu scădem nimic din ceea ce avem ca frecvență și să creem linii noi, să conectăm cartiere (de exemplu, Grigorescu cu Gheorgheni, Gară-Gruia), în ordinea exactă a numărului de cetățeni care utilizează aceste linii și care au potențial de folos. Ei acuma fac măsurătorilor în teren. Vrem să cuprindem și noile extensii ale Clujului, noile cartiere care au apărut. Nu poți să-i încurajezi pe oameni să folosească transportul în comun dacă mașina vine o dată la 45 de minute sau nu vine deloc. În toamnă vrem să implementăm noile măsuri", a declarat edilul Clujului, Emil Boc, la un post de radio local.



Gara-Gruia ar fi usor de realizabil, daca autobuzul ar cobori pe strada Mecanicilor in loc de strada Crisan?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 12 Mai 2019 13:38:53    Titlul subiectului: 200734

Schema de trasee a orasului dateaza de peste 3 decenii si nu prea mai are legatura cu nevoia de mobilitate a urbei. Exista insuficiente trasee care traverseaza orasul, majoritatea legand un cartier de centru, nu un cartier de altul opus prin centru. Rezultatul este aglomerarea artificiala a capetelor centrale, in special Piata Mihai Viteazu, precum si necesitatea interschimbarii mijlocului de transport pentru multe calatorii.
Putinele trasee care strabat orasul dintr-un capat in altul(30,24(b), 6, 52, 102 etc) ofera conectivtate acceptabila intre estul si vestul orasului, dar legaturile nord-sud lipsesc cu desavarsire
Nu exista nici un motiv pentru care sa nu se comaseze de maine(sau ieri) traseele 35 cu 31, 21 cu 39(L), 28(b) cu 36(L), s.a.m.d.
PMUD a propus inca din 2015 o astfel de reorganizare, insa propunerea a fost intampinata cu reticenta si ignorata ulterior.
CTP a dovedit, dupa modesta mea parere, ca nu se descurca cu viziunea sau adaptarea la oras, traseele noi introduse recent fiind realizate gresit: 18 nu are penetratie in oras, 29 are frecventa de 80 de minute in ora de varf si nu circula in weekend, 19 mai ajunge pe Mehedinti doar dupa o deviere de 20 de minute prin E. Quinet, devenind inutil pentru cea mai populata strada din oras etc.
Daca CTP stia cum sa planifice trasee conform bunelor practici, a literaturii de specialitate sau avea specialisti in echipa care sa adapteze traseele la nevoile orasului, liniile aratau cu totul altfel, fiind mai PUTINE, dar lungi, cu frecvente bune, oferind conectivitate sporita si valorificand vehiculele conform capacitatii lor. Repet, daca CTP stai cum sa planifice traseele, o facea deja.
Rolul operatorului este supraevaluat in ochii administratiei locale - pentru elaborarea/modificarea/reorganizarea traseelor de transport, chestii de viziune si inginerie a mobilitatii, abordarea corecta si intalnita in vest este de consultare a specialistilor/expertilor spre conturarea unei propuneri, nu a operatorului.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
withoutname



Data înscrierii: 29/Ian/2019
Ultima vizita: 20/Mar/2022
Mesaje: 121

MesajTrimis: Mar 28 Mai 2019 21:26:05    Titlul subiectului: 200946

Nu stiu, daca ar fi o idee buna sa se inffinteze trasee foarte lungi, de exemplu 35 legat cu 31. Insa ceea ce este adevarat, ca linia 18 este cel mai gresit si inutil traseu al CTP, avand in vedere ca exista linia 20/M13.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 29 Mai 2019 07:37:39    Titlul subiectului: 200950

In forma asta, 18le e util numai pt. o parte din locuitorii de pe Romul Ladea. De ex. daca stai undeva pe langa manastire, e mai rapid sa mergi cu 32.Sunt curios daca va fi schimbata candva traseul, de ex. sa porneasca de la Opera sau de la PMV, sau sa aiba acelasi traseu si la intoarcere, ca asa dubleaza 20ul pe o mare parte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 29 Mai 2019 08:26:51    Titlul subiectului: 200951

Aplicati modelul din Constanta, trasee foarte lungi , ce traverseaza orasul de la nord la sud si de la est la vest. Si lucrul acesta se-ntampla cu doar 1,50 lei !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 17 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community