Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul subteran Piata Presei Libere
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 08/Dec/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Mai 2015 23:34:11    Titlul subiectului: 179099

Pe urma o sa intrebi ce facem cu Aviatorilor, cu Perla, cu ASE si asa mai departe. Nu facem nimic! Soferii trebuie sa inteleaga ca nu au ce cauta in numar atat de mare in Bucuresti! Pasajul asta se face pentru a fluidiza traficul deja existent in niste puncte cheie, nu pentru a atrage si mai mult trafic...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Iun 2015 22:20:38    Titlul subiectului: 179726

Dar.............pasajul este numai pe un sens ??? Numai inspre Arcul de Triumf ? Nu am vazut pasaj si pe celalalt sens.
Panourile santierului au fost inlaturate, lucrarea se pare ca este aproape de final.



Iesire cu bicla in Herastrau, 19 iunie 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.08 kb
 Vizualizat:  de 5393 ori

Iesire cu bicla in Herastrau, 19 iunie 022.jpg



Iesire cu bicla in Herastrau, 19 iunie 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.62 kb
 Vizualizat:  de 5393 ori

Iesire cu bicla in Herastrau, 19 iunie 023.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 08/Dec/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2015 07:51:31    Titlul subiectului: 179734

Ma bucur ca in sfarsit ai descoperit sensul intrebarilor mele de pe parcurs...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2015 08:50:00    Titlul subiectului: 179735

Facand zoom la una din pozele cu planul pasajului, intr-adevar se pare ca va fi numai pe un sens.
Dar ce ne facem cu cei care vin de pe Marasti ? Ce facem cu semaforul ala care tine 15 secunde ?



Plan pasaj Piata Presei Libere.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.38 kb
 Vizualizat:  de 5375 ori

Plan pasaj Piata Presei Libere.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 08/Dec/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2015 08:37:33    Titlul subiectului: 180332

Pasajul a fost inaugurat astazi, 19 iulie. Smile
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2015 06:29:14    Titlul subiectului: 180340

Evenimentul a fost, ca de obicei, reflectat in mass-media. Citez un articol din b.365.ro

Citat:
S-a deschis Pasajul subteran de la Piața Presei Libere

Pasajul subteran de la Piața Presei Libere s-a deschis azi, 19 iulie. Lucrările la pasaj au început în martie 2014 și ar fi trebuit finalizate în luna aprilie a acestui an. Inaugurarea lucrării a fost amânată însă de mai multe ori din cauza unor probleme cu cablurile electrice. Pasajul face legătura între Șos. București – Ploiești și bulevardele Kiseleff și Mărăști. Se va intra în pasaj de pe Șoseaua București-Ploiești, din dreptul Fântânii Miorița și se va ieși fie pe Bd. Kiseleff, fie pe Bd. Mărăști. În cadrul proiectului a mai fost construit un pasaj pietonal pe sub Șos. Kiseleff, iar vechiul pasaj pietonal a fost scurtat și modernizat.

"Intersecția asta mare este în managementul traficului. Operatorul vede aglomerația și dă drumul mai repede la semafor" - anunță Sorin Oprescu, pentru cazul în care se va aglomera prea tare un fir de lucru.

La inaugurarea Pasajului, primarul general Sorin Oprescu a anunțat că se intenționează înființarea a încă unui pasaj subteran de pietoni la Ministerul Culturii, ceea ce va rezolva problema aglomerării traficului. De asemenea, Sorin Oprescu a anunțat că intenționează să demareze lucrări pentru pasaje pietonale subterane la Lizeanu, dar și la intersecția dintre Tunari cu Barbu Văcărescu. În ceea ce privește noul pasaj pietonal deschis pentru traversarea Șoselei Kiseleff, primarul general Sorin Oprescu a anunțat că va fi dotat cu lifturi, pentru persoanele cu handicap locomotor, deoarece rampele de acces ar reprezenta probleme, în caz de ploaie.

Pasajul subteran de la Piața Presei Libere a fost deschis azi, 19 iulie. Lucrările la pasaj au început în martie 2014 și ar fi trebuit finalizate în luna aprilie a acestui an. Inaugurarea lucrării a fost amânată de mai multe ori după ce în zona rampei spre Bd. Mărăști au fost descoperite mai multe cabluri electrice care nu erau prevăzute în planul Enel și au trebuit mutate.

Pasajul subteran de la Piața Presei Libere face legătura între Șos. București – Ploiești și bulevardele Kiseleff și Mărăști. Lungimea totală a lucrării este 740 de metri din care pasajul propriu zis are 190 m, iar rampele au o lungime de 140 m și o lățime de 7,8 m. Se intră în pasaj de pe Șoseaua București-Ploiești, din dreptul Fântânii Miorița și se iese fie pe Bd. Kiseleff, fie pe Bd. Mărăști.

În cadrul proiectului a fost construit și un nou pasaj pietonal care leagă nodul de transport de la Piața Presei Libere (capăt tramvai 41) cu aleea ce desparte Berăria H de Hard Rock Cafe. De asemenea, vechiul pasaj pietonal a fost scurtat și modernizat.

Contractul de proiectare și execuție a Pasajului Piața Presei Libere a fost atribuit Asocierii SC Apolodor Demolari SRL-SC Eurovia Construct International – SC Tehcon & Edilitare și Infrastructura SRL – SC Consitrans SRL. Valoarea finală pentru care a fost atribuit contractul este de 74,9 milioane lei (18,2 milioane euro). La acest contract se adaugă și cel pentru consultanță, pentru care Primăria Capitalei este dispusă să plătească 70.000 de euro.

Iată și comunicatul Primăriei Generale:

"Astazi a fost pus in functiune pasajul rutier denivelat inferior "Piata Presei". Acesta va subtraversa piața pe direcția Nord-Sud, pe sensul de intrare în oraș. Legătura între șos. București-Ploiești și șos. Kiseleff se va face pe două benzi de circulație. In subteran se desprinde o bandă separată, care va face legătura cu bulevardul Mărăști. Circulația la suprafață se va desfășura, ca și înainte, printr-o intersecție semaforizată, cu pastilă centrală, care va asigura atât o parte din legăturile pietonale, cât și pe cele ale bicicletelor.vCirculația pietonală din zona întrării în parcarea parcului Herăstrău se va face printr-un nou pasaj pietonal, care a înlocuit vechea trecere de pietoni.

Accesul la transportul public se va face printr-o nouă stație situată pe șos. Kiseleff, vechile stații fiind relocate pe
noul amplasament. Rugăm participanții la trafic să circule cu atenție în zonă și să respecte semnalizarea rutieră.

PASAJUL PIATA PRESEI

Piața Presei Libere, pe lângă valențele sale urbanistice, reprezintă și o intersecție complexă, datorită poziției sale pe intrarea de nord a orașului - cea mai circulată - și în capetele a 3 artere majore: șos.Kiseleff, bd. Poligrafiei și șos.București-Ploiești.

Se observă cu ușurință că, mai ales la orele de vârf, circulația în piață se desfășoară cu dificultate, conducătorii auto fiind nevoiți să aștepte mai multe cicluri de semafor pentru a parcurge intersecția din unele direcții.
Mai mult decat atat, demararea lucrarilor la Pasajul subteran Piata Presei Libere s-a impus odata cu finalizarea pasajului denivelat subteran de pe DN 1 – intersectie cu bulevardul Aerogarii, moment in care traficul de la intrarea in oras s-a mutat in intersectia din Piata Presei Libere.

Astfel zona a devenit principalul nod de circulatie care impune probleme de trafic, situat la intarea de nord a Municipiului Bucuresti;

Acest fapt a necesitat denivelarea intersecției, iar soluția constructivă adoptată a fost singura care s-a încadrat în constrângerile urbanistice și de mediu impuse.

BENEFICIILE PROIECTULUI

Optimizeaza circulatia in intersectia Piata Presei Libere, pe directiile Bulevardul Kiseleff - Arcul de Triumf, Bulevardul Mărăști - Expoziției.

Se fluidizeaza traficul in intersectie prin introducerea fluxului principal de vehicule de pe directia Fantana Miorita– b-dul Marasti in subteran;

Realizarea pasajelor pietonale contribuie la mentinerea unui flux continuu al traficului, eliminand un punct de confict dintre vehicule si Pietoni (Soseaua Kiseleff), creand in acelasi timp un trafic fluent si pentru pietoni. Creste siguranta pietonilor.

Creste capacitatea intersectiei cu 30%. Se estimeaza ca prin pasaj vor circula 2000 de vehicule/ora.

Fluidizeaza transportul in comun prin asigurarea unei mai bune conectivitati a liniilor de transport public cu punctele de interes din zona;

Pe lângă avantajele de fluență nou create, va crește și gradul de siguranță al circulației, parte din fluxuri fiind separate.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2015 06:32:49    Titlul subiectului: 180341

Postez si niste poze cu "mareata realizare Opresciana", luate tot de pe www.b365.ro

Evenimentul a fost prezentat si la stirile principalelor televiziuni (zise si "tembeliziuni"). La una dintre ele, reporterita spunea ca acest pasaj va scurta drumul catre..........Aeroportul Otopeni Laughing

Probabil ca nu stie ca pasajul nu este decat pe un sens, in nici un caz inspre directia aeroportului.

Soferii interveievati, au spus ca este un lucru bun, dar blocajul se va muta de la Piata presei Libere la Arcul de Triumf.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.57 kb
 Vizualizat:  de 5144 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.46 kb
 Vizualizat:  de 5144 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.04 kb
 Vizualizat:  de 5144 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.85 kb
 Vizualizat:  de 5144 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.92 kb
 Vizualizat:  de 5144 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  235.61 kb
 Vizualizat:  de 5144 ori

6.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2015 07:16:26    Titlul subiectului: 181058

Semaforul de la capatul bulevardului Marasti (ce da in rodul de la Piata Presi Libere) tot 15 secunde tine ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Noi 2015 23:21:15    Titlul subiectului: 182380

Doua observatii am in urma vizitelor mele in zona, duminica si azi. Pasajul este bun, a decongestionat Sos. Bucuresti-Ploiesti. Dar...........a "omorat" Kiseleful. Azi dimineata, spre Arcul de triumf, toate cele CINCI benzi erau full.

Alta observatie: semaforul de pe Marasti, are acelasi timp de 15 secunde pe verde. De ce nu s-a rezolvat problema ? In orele de varf, 330 tot 10 semafoare prinde !!!



Pista biciclisti, 1 noiembrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.72 kb
 Vizualizat:  de 4608 ori

Pista biciclisti, 1 noiembrie 005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2017 18:54:12    Titlul subiectului: 190405

Cum arata sos, Kiseleff, in zona Muzeul Satului, sens spre Arcul de Triumf. Fie dimineata, fie dupa masa, se circula in coloana, intre Piatra Presei si Arculd e Triumf. Aglomeratia s-a mutat de la Piata Presei Libere la Arcul de Triumf.
Fara culoar unic pentru RATB, autobuzele sunt blocate in trafic.



Simpozion USAMV Bucuresti, 10 iunie 110.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.41 kb
 Vizualizat:  de 2909 ori

Simpozion USAMV Bucuresti, 10 iunie 110.jpg



Simpozion USAMV Bucuresti, 10 iunie 111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.79 kb
 Vizualizat:  de 2909 ori

Simpozion USAMV Bucuresti, 10 iunie 111.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2017 23:00:15    Titlul subiectului: 192151

Uite unde se duc banii dumneavoastra.
Pentru ce au fost cheltuiti 60,4 milioane RON ?
Pentru un pasaj care nu rezolva problemele de la intersectia Piata Presei Libere ???



Haos Bucuresti, 24 octombrie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.4 kb
 Vizualizat:  de 2436 ori

Haos Bucuresti, 24 octombrie 020.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 1822
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Oct 2017 16:17:31    Titlul subiectului: 192172

Colega, confuzi strazile / locurile...
Problema de la PPL e rezolvată...
Inghesuiala e la Piața Montreal, nu la PPL...
Și acolo în poză e breteaua secundară, nu e pasajul care duce la Kisekeff...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Oct 2017 19:38:09    Titlul subiectului: 192175

Colegu tu confunzi borcamele si spui numai aberatii aici. Probabil ca lucrezi pe la primarie si vrei sa se vorbeasca numai de bine despre ei.
Colegu ieri am stat trei sferturi de ora in blocajul de la Piata Presi Libere. Am relatat pe larg aici: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=192152#192152
Asa ca ca te rog colegu sa mergi pe teren sa te documentezi,
Afirm cu tarie ca banii s-au cheltuit degeaba iar pasajul de la PPL s-a gandit prost de la inceput !
Colegu, pai daca matale spui ca pasajul de la PPL a rezolvat problema DE CE ERA COADA DE MASINI DE LA GARA BANEASA LA PPL ???????
Poti sa imi explici matale stiintific acest lucru colegu ????????
Iar m-am enervat

Degeaba dai 60.4 milioane RON, daca Piata Montreal tot blocata ramane. Blocajele de la Piata Montreal, afecteaza (surprize, surprize cu Andreea Marin in rol principal) si fluenta traficului de laintersectia PPL !

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 1093
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 25 Oct 2017 23:23:38    Titlul subiectului: 192178

Eu zic ca va suparati degeaba! Consolez bucurestenii...sincer nu stiu ce as face daca as locui in Bucuresti! Probabil mi as calcula distantele in functie de metrou. In rest,lipsa tuturor #rezistentilor la vot a dus la deciderea primarului de catre ”pe vremuri era mai bine”! Singura solutie: benzi dedicate pt transportul in comun dupa constructia unor P+R! Altfel, consum nervos!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 1822
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Oct 2017 10:47:56    Titlul subiectului: 192181

guest a scris:
...iar pasajul de la PPL s-a gandit prost de la inceput !

Detaliază te rog in câteva cuvinte / eventual o schiță simplă.
Mulțumesc.
Oricum e de la sine înțeles că blocajul din interiorul pasajului PPL ( adică mașinile staționează în pasaj ) nu se datorează pasajului în sine. În afara orelor în care se creează ambuteiaje ( se poate discuta pe această temă ) Pasajul PPL chiar își face treaba. Și nu mă subestima, circul destul de des cu mașina prin București, inclusiv pe la Piața Scânteii. Ca să se rezolve problema acolo mai trebuie un pasaj la Arcul de Triumf și unul la Piața Aviatorilor. Pasaje pietonale subterane peste tot pe Kiseleff.
Blocaje vom avea pe Dorobanți și în Piața Victoriei.
Acum e ok ? Dacă vom avea mașini mai multe decât pot duce arterele, cu sau fără pasaje blocaje vom avea. Și veșnica problemă cu blocajul intersecției de către șoferi...Dar răspunde-mi te rog la întrebare, de ce pasajul PPL a fost gândit prost ?
Și oricum n-am lucrat niciodată și nici nu o să lucrez la primărie.
guest a scris:
Doua observatii am in urma vizitelor mele in zona, duminica si azi. Pasajul este bun, a decongestionat Sos. Bucuresti-Ploiesti. Dar...........a "omorat" Kiseleful.
( Sâm 07 Noi 2015 00:21:15 -- 182380 )
Deci pasajul e sau nu e bun ? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Oct 2017 21:49:01    Titlul subiectului: 192197

S-au cheltuit 60,4 milioane de lei pentru ca traficul sa se fluidizeze in intersectia respectiva. Este traficul mai bun ? Daca ar fi fost mai bun traficul, marti nu s-ar fi facut mai multe de 30 de minute intre Gara Baneasa si Piata Presei Libere.
Pasajul ar fi trebuit facut in ambekle sensuri.
Ce am spus cu Kiseleff-ul a fost corect. Ca dovada, marti seara, fiind blocata intersectia de la PPL, pe Kiseleff s-a circulat foarte bine (poza 1), la fel si pe Prezan de la Arculd e Triumf si Charles de Gaule.



Haos Bucuresti, 24 octombrie 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.01 kb
 Vizualizat:  de 2254 ori

Haos Bucuresti, 24 octombrie 023.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 1822
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Oct 2017 07:06:26    Titlul subiectului: 192204

guest a scris:
...Pasajul ar fi trebuit facut in ambele sensuri...

Direcția Kiseleff - Băneasa...
La intrarea in intersecția PPL avem 4 benzi legale (sunt de fapt 5 ilegale ).
La ieșire avem 3 benzi ( legale ).
Benzile 1 și 2 de intrare / respectiv 1 și 2 de ieșire se încurcă numai de această trecere de pietoni din captura de mai jos.
Corect ?
Dacă această trecere de pietoni o facem subterană ( pasajul permite ) și dacă nu mai semaforizăm benzile 1 și 2 de intrare in intersecția PPL + o minimă cosmetizare a lor pentru a lua curba din intersecție mai firesc rezolvăm și sensul Kiseleff - Băneasa.
Stația de autobuz se poate translata mai în spate în alveola de intrare în parc acolo unde deja există un pasaj pietonal subteran care te duce fix în stația lui 41.



10-27-2017 7-52-58 AM.jpg
 Descriere:
Trecere de pietoni
 Mărime fișier:  103.79 kb
 Vizualizat:  de 2230 ori

10-27-2017 7-52-58 AM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 1822
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Oct 2017 13:28:34    Titlul subiectului: 192208

Și mai e un aspect...La ieșirea din PPL bulevardul ( spre Băneasa ) are doar 3 benzi / sens, pădure și pe dreapta și pe stânga.
Ca să faci un pasaj pe direcția Băneasa acolo îți trebuie minim 5 benzi ( 4 adevărate + 3,5 m ( o bandă ) necesară pereților pasajului. Cele 4 benzi adevărate sunt cele 2 de la sol plus 2 care ies din pasaj.
De unde mai sacrificai aprox 7 m lățime plină de copaci ? Și asta pe o distanță considerabilă. Dă-ne o soluție care să satisfacă toate părțile implicate, să nu ne trezim cu pancarde de genul nici un copac tăiat sau derivate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 08/Dec/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Oct 2017 15:07:22    Titlul subiectului: 192230

Dupa ce au disparut panourile luminoase si camerele de luat vederi, pasajele pietonale aferente proiectului au ramas fara lumina. Dupa apus, este bezna...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2018 23:56:38    Titlul subiectului: 196998

Pasajul de la Piata Presei Libere a mai fluidizat intersectia din zona, dar masinile, imediat ce ies din pasaj nimersc in coloana de masini de pe Sos. Kiseleff, care se intinde de la Arcul de Triumf, in orele de varf.
Uneori, masinile care vor sa iasa din pasaj sunt locate de coloana de masini de pe Kiseleff.



Bucuresti, 1 noiembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.36 kb
 Vizualizat:  de 309 ori

Bucuresti, 1 noiembrie 001.jpg



Bucuresti, 1 noiembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.25 kb
 Vizualizat:  de 309 ori

Bucuresti, 1 noiembrie 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2018 14:15:38    Titlul subiectului: 197235

Pentru transportul in comun pasajul de la Piata Presei Libere nu are absolut nici un efect. Ba mai mult, pot afirma ca acest pasaj chiar a ingreunat circulatia autobuzelor STB. Practic, un autobuz care vine dinspre Baneasa si merge pe Kisleff inspre Arcul de Triumf, in orele de varf, are nevoie de 6-8 semafoare, sa treaca de intersectia de la PPL.

Apoi, Kisseleful este aglomerat cu incepere de la Arcul de Triumf. Masinile care trec prin pasaj se blocheaza la semaforul de la Arcul de Triumf.

Deci, beneficii pentru soferi, poate ca sunt, dar care este castigul STB-ului in urma acestei lucrari de infrastructura ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community