Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tren metropolitan

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 17 Dec 2018 19:14:06    Titlul subiectului: Tren metropolitan 197795

http://www.monitorulcj.ro/actualitate/67841-un-nou-mijloc-de-transport-in-comun-se-introduce-in-cluj-7-primarii-isi-dau-mana-pentru-introducerea-trenului-metropolitan#sthash.KaU8aVsN.7nvfT9aG.dpbs


Acum, 7 primării, Gilău, Floresti, Cluj, Baciu, Apahida, Jucu si Bontida, îsi dau mâna si vor încheia un acord de asociere privind realizarea în parteneriat a studiilor de prefezabilitate, fezabilitate si impact asupra mediului în ceea ce priveste introducerea trenului metropolitan Gilău-Floresti-Cluj-Baciu-Apahida-Jucu-Bontida.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Dec 2018 08:04:11    Titlul subiectului: 197807

Care va fi viteza de deplasare a acestui tren ? Care este starea infrastructurii feroviare ?
Care este starea garilor ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1022
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 18 Dec 2018 09:20:21    Titlul subiectului: 197810

Eu zic să rămânem la stadiul de studii și dacă din acestea vor rezulta că este fezabil un astfel de proiect să discutăm de finanțare și după aceia de viteză și alte aspecte.

Actuala cale de rulare din zona Clujului nu este cu nimic mai deosebită decât restul țării, trenurile se deplasează greu....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radante



Data înscrierii: 06/Mar/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2020
Mesaje: 8

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2018 15:37:43    Titlul subiectului: 197835

Limita maxima de viteza intre gara din Cluj si Apahida este de 120 km/h, cu restrictie permanenta de 30 km/h la podul peste Somesul Mic. De partea cealalta limita e de 80-85 km/h pana la Aghiresu-Fabrici. Vorbind exclusiv de calea ferata deja existenta, luand in considerare infiintarea unor noi statii la IRA si aeroport, cu un management bun se pot obtine relativ usor viteze medii cuprinse intre 40 si 60 km/h, adica niste viteze mult mai mari decat ale altor mijloace de transport in comun (12-17 km/h).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
korby



Data înscrierii: 02/Apr/2013
Ultima vizita: 06/Feb/2020
Mesaje: 82
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2018 19:14:26    Titlul subiectului: 197839

radante a scris:
Limita maxima de viteza intre gara din Cluj si Apahida este de 120 km/h

LoLwhat? Vezi că ai pus un 0 în plus. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radante



Data înscrierii: 06/Mar/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2020
Mesaje: 8

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2018 20:13:32    Titlul subiectului: 197843

Nu, n-am pus niciun zero. Chiar atat e limita maxima, iar unele trenuri de pasageri ating intr-adevar undeva la 90-100 km/h viteza maxima intre gara si Apahida, iar cele care sunt in intarziere ating chiar si 110-115 km/h. E alta poveste ca orarul CFR e facut de asa natura incat ar fi total degeaba sa circule cat mai aproape de limita maxima doar pentru a sta cateva zeci de minute la urmatoarea statie din cauza ca a ajuns trenul mult prea devreme. Cel putin pe acest sector trenurile ar putea circula foarte bine daca ar exista un management modern al traficului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2018 22:06:04    Titlul subiectului: 120 197844

http://www.apahida.ro/stiri/social/trenurile-pot-circula-cu-120-km-2017-08-29/

Regionala CFR Cluj va ridica restricțiile de viteză pe relația Cluj-Napoca – Dej până în prima jumătate a anului viitor, astfel ca trenurile de acest tronson să poată circula cu până la 120 km/h. Porțiunea până la Apahida a fost deja finalizată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2018 22:53:12    Titlul subiectului: 197846

Avand in vedere ca articolul din care ai mentionat e din data de 2017-08-29 , cred ca restrictiile au fost deja ridicate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radante



Data înscrierii: 06/Mar/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2020
Mesaje: 8

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 17:55:02    Titlul subiectului: 197868

Traim in Romania, realist vorbind poate lucrarile vor fi finalizate in totalitate in primavara anului 2020.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 22:24:49    Titlul subiectului: 197881

Pai.........nu sunteti in vestul Romaniei ? Laughing
Doar va dati..........vestici Laughing

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1022
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2018 09:16:21    Titlul subiectului: 197891

Suntem vestici, iar linia era gata dacă ținea de noi. Cât timp banii vin de la buget și CFR din București, sigur va întârzia proiectul Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2018 13:23:18    Titlul subiectului: 197919

Un astfel de tren are, de regula, 0.8-1.5km intre statii si atinge 35-45km/h viteza medie operationala.
Traseul propus s-ar realiza facil in 2 ore tur-retur la o viteza medie fezabila de sub 40km/h. Astfel, cu 4 trenuri s-ar obtine frecvente de 30 de minute, cu 3 trenuri de 40 de minute, cu 2 trenuri de 60 de minute. In functie de capacitatea trenurilor, un sistem cu doar 4 trenuri in ora de varf poate duce foarte multi oameni pe ora-sens. Cat timp serviciul indeplineste criterii clare de calitate precum punctualitate, previzibilitate, curatenie, accesibilitate si o buna interfata de comunicare cu publicul calator, frecvente de 30-40 de minute nu reprezinta o problema, atata timp cat ora tranzitarii statiei vizate este indicata clar si respectata cu precizie in mod sistematic.
Este imperiuos necesara, insa, buna legatura la sistemele de transport public existente(troleibuze, autobuze, tramvaie) in statii precum Ira(6, 7 ,30 ,46b, eventual 47), Fabricii(23,34,36,36B,48,48L,50,50L,52), 1 Mai(1,23,34,41,50,52), Gara(3,4,5,9,22,27,31,32b,35,39,39L,100,100L,101,102,102L si multe M-uri) si chiar Tetarom, cu autobuzul 37. Este importanta, de asemenea, infiintarea de noi puncte de oprire(peroane) pentru buna deservire a tuturor punctelor de interes si conectivitate de pe langa coridorul feroviar.



TUR.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.38 kb
 Vizualizat:  de 7508 ori

TUR.jpg



_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
radante



Data înscrierii: 06/Mar/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2020
Mesaje: 8

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2018 23:15:30    Titlul subiectului: 198015

60 de minute intre Radaia si Tetarom 3 ar fi excelent. Cel mai bine ar fi sa se infiinteze o companie metropolitana care sa opereze rutele, pana la urma, cu propriile garnituri sau chiar extinderea operatiunilor CTP pe transport feroviar. Cred ca o solutie ar fi achizitionarea unor Siemens Desiro din depoul CFR unde vazut ca aveau vreo 10-15 bucati care stau nefolosite si se degradeaza. O alta solutie care ar ajuta economia locala este achizitionarea unor automotoare ADH 11 de la Remarul 16F. Ambele variante au avantaje si dezavantaje.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community