Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Dec 2018 08:04:11 Titlul subiectului: |
197807 |
|
Care va fi viteza de deplasare a acestui tren ? Care este starea infrastructurii feroviare ?
Care este starea garilor ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 18 Dec 2018 09:20:21 Titlul subiectului: |
197810 |
|
Eu zic să rămânem la stadiul de studii și dacă din acestea vor rezulta că este fezabil un astfel de proiect să discutăm de finanțare și după aceia de viteză și alte aspecte.
Actuala cale de rulare din zona Clujului nu este cu nimic mai deosebită decât restul țării, trenurile se deplasează greu....
|
|
Sus |
|
|
radante
Data înscrierii: 06/Mar/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2020 Mesaje: 8
|
Trimis: Mie 19 Dec 2018 15:37:43 Titlul subiectului: |
197835 |
|
Limita maxima de viteza intre gara din Cluj si Apahida este de 120 km/h, cu restrictie permanenta de 30 km/h la podul peste Somesul Mic. De partea cealalta limita e de 80-85 km/h pana la Aghiresu-Fabrici. Vorbind exclusiv de calea ferata deja existenta, luand in considerare infiintarea unor noi statii la IRA si aeroport, cu un management bun se pot obtine relativ usor viteze medii cuprinse intre 40 si 60 km/h, adica niste viteze mult mai mari decat ale altor mijloace de transport in comun (12-17 km/h).
|
|
Sus |
|
|
korby
Data înscrierii: 02/Apr/2013 Ultima vizita: 06/Feb/2020 Mesaje: 82 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 19 Dec 2018 19:14:26 Titlul subiectului: |
197839 |
|
radante a scris: | Limita maxima de viteza intre gara din Cluj si Apahida este de 120 km/h |
LoLwhat? Vezi că ai pus un 0 în plus.
|
|
Sus |
|
|
radante
Data înscrierii: 06/Mar/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2020 Mesaje: 8
|
Trimis: Mie 19 Dec 2018 20:13:32 Titlul subiectului: |
197843 |
|
Nu, n-am pus niciun zero. Chiar atat e limita maxima, iar unele trenuri de pasageri ating intr-adevar undeva la 90-100 km/h viteza maxima intre gara si Apahida, iar cele care sunt in intarziere ating chiar si 110-115 km/h. E alta poveste ca orarul CFR e facut de asa natura incat ar fi total degeaba sa circule cat mai aproape de limita maxima doar pentru a sta cateva zeci de minute la urmatoarea statie din cauza ca a ajuns trenul mult prea devreme. Cel putin pe acest sector trenurile ar putea circula foarte bine daca ar exista un management modern al traficului.
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 19 Dec 2018 22:53:12 Titlul subiectului: |
197846 |
|
Avand in vedere ca articolul din care ai mentionat e din data de 2017-08-29 , cred ca restrictiile au fost deja ridicate.
|
|
Sus |
|
|
radante
Data înscrierii: 06/Mar/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2020 Mesaje: 8
|
Trimis: Joi 20 Dec 2018 17:55:02 Titlul subiectului: |
197868 |
|
Traim in Romania, realist vorbind poate lucrarile vor fi finalizate in totalitate in primavara anului 2020.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Dec 2018 22:24:49 Titlul subiectului: |
197881 |
|
Pai.........nu sunteti in vestul Romaniei ?
Doar va dati..........vestici
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 21 Dec 2018 09:16:21 Titlul subiectului: |
197891 |
|
Suntem vestici, iar linia era gata dacă ținea de noi. Cât timp banii vin de la buget și CFR din București, sigur va întârzia proiectul
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 22 Dec 2018 13:23:18 Titlul subiectului: |
197919 |
|
Un astfel de tren are, de regula, 0.8-1.5km intre statii si atinge 35-45km/h viteza medie operationala.
Traseul propus s-ar realiza facil in 2 ore tur-retur la o viteza medie fezabila de sub 40km/h. Astfel, cu 4 trenuri s-ar obtine frecvente de 30 de minute, cu 3 trenuri de 40 de minute, cu 2 trenuri de 60 de minute. In functie de capacitatea trenurilor, un sistem cu doar 4 trenuri in ora de varf poate duce foarte multi oameni pe ora-sens. Cat timp serviciul indeplineste criterii clare de calitate precum punctualitate, previzibilitate, curatenie, accesibilitate si o buna interfata de comunicare cu publicul calator, frecvente de 30-40 de minute nu reprezinta o problema, atata timp cat ora tranzitarii statiei vizate este indicata clar si respectata cu precizie in mod sistematic.
Este imperiuos necesara, insa, buna legatura la sistemele de transport public existente(troleibuze, autobuze, tramvaie) in statii precum Ira(6, 7 ,30 ,46b, eventual 47), Fabricii(23,34,36,36B,48,48L,50,50L,52), 1 Mai(1,23,34,41,50,52), Gara(3,4,5,9,22,27,31,32b,35,39,39L,100,100L,101,102,102L si multe M-uri) si chiar Tetarom, cu autobuzul 37. Este importanta, de asemenea, infiintarea de noi puncte de oprire(peroane) pentru buna deservire a tuturor punctelor de interes si conectivitate de pe langa coridorul feroviar.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.38 kb |
Vizualizat: |
de 7856 ori |
|
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
radante
Data înscrierii: 06/Mar/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2020 Mesaje: 8
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 23:15:30 Titlul subiectului: |
198015 |
|
60 de minute intre Radaia si Tetarom 3 ar fi excelent. Cel mai bine ar fi sa se infiinteze o companie metropolitana care sa opereze rutele, pana la urma, cu propriile garnituri sau chiar extinderea operatiunilor CTP pe transport feroviar. Cred ca o solutie ar fi achizitionarea unor Siemens Desiro din depoul CFR unde vazut ca aveau vreo 10-15 bucati care stau nefolosite si se degradeaza. O alta solutie care ar ajuta economia locala este achizitionarea unor automotoare ADH 11 de la Remarul 16F. Ambele variante au avantaje si dezavantaje.
|
|
Sus |
|
|
|