Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole de presa
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Ian/2019
Mesaje: 7135
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2018 08:51:07    Titlul subiectului: 197174

Era in stare de ebrietate ?
A fost amendat ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Ian/2019
Mesaje: 855
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 19 Noi 2018 16:43:27    Titlul subiectului: 197287

Sursa: www.bihon.ro 19.11.2018

Trafic închis total în girația Decebal-Calea Aradului-Primăriei

Municipalitatea anunță că începând de miercuri, 21 noiembrie, se restricționează circulația pe toate arterele aferente intersecției strada Primăriei – B-dul Decebal – Calea Aradului, pentru lucrări la linia de tramvai


Lucrările de prelungire a liniei de tramvai intră în etapa a doua. „Comisia de circulație din cadrul Primăriei Oradea a aprobat luni, 19 noiembrie, la solicitarea constructorului, închiderea circulației în intersecția strada Primăriei – B-dul Decebal – Calea Aradului și pe tronsonul dinspre Calea Aradului spre Grădina Zoologică, începând cu data de 21 noiembrie 2018”, transmite Primăria Oradea.

Traficul rutier se va închide fizic pe strada B-dul Decebal la intersecție cu strada Calea Aradului, respectiv Calea Aradului intersecție cu B-dul Decebal în sensul giratoriu existent.

Astfel șoferii care merg dinspre Calea Aradului spre Grădina Zoologică vor ocoli pe străzile Traian Blajovici – Vlădeasa iar cei care vin dinspre Decebal înspre Grădina Zoologică vor folosi aceeași rută ocolitoare: Calea Aradului – Traian Blajovici – Vlădeasa.

Circulația pe aceste artere va fi restricționată timp de o săptămână, până în 28 noiembrie.

Arterele ocolitoare vor fi semnalizate corespunzător. Conform graficului de lucrări, circulația dinspre Grădina Zoologică spre strada Tudor Vladimirescu și pe strada Primăriei se va redeschide cel mai probabil începând de vineri, 23 noiembrie, în funcție și de condițiile meteo.

Lucrările cauzează modificări la OTL
În perioada în care circulația auto va fi blocată vor fi efectuate următoarele modificǎrile la transportul public urban prin curse regulate:
TRANSPORT PUBLIC URBAN PRIN CURSE REGULATE EFECTUATE CU TRAMVAIE
Tramvaiele vor circula numai pe releția: Nufǎrul-Piața Emanuil Gojdu-Gara Centralǎ-Olosig-Piața Rogerius-Pod CFR- (Sinteza) și retur.
TRANSPORT PUBLIC URBAN PRIN CURSE REGULATE EFECTUATE CU AUTOBUZE
LINIA T1
Pentru deservirea călătorilor care circulau cu tramvaiele pe relația Piața Emanuil Gojdu-Piața Unirii-Biserica Emanuel-Parc Olosig se vor efectua curse în continuare pe Linia T1.
LINIA T2
Călătorii care circulau cu tramvaiele pe relația Piața Emanuil Gojdu-Piața Unirii-Calea Aradului-Aviatorilor-Lipovei vor utiliza în continuare Linia T2 de autobuz, cu traseul și stațiile modificate doar la deplasarea spre stația Emanuil Gojdu. Din cauza blocării circulației auto în intersecția Calea Aradului – b-dul Decebal, traseul acual al liniei T2 va fi deviat astfel: Lipovei-Aviatorilor-Calea Aradului (stații Calea Aradului, Poliția Municipiului)-Traian Blajovici-Vlădeasa (stație Vlădeasa nr. 6)-B-dul Decebal-Iuliu Maniu (stații: Centru istoric 1, Centru istoric 2)- …iar în continuare traseul va rǎmâne nemodificat pânăla stația cap linie Emanuil Gojdu).
LINIA 10
Blocarea circulației auto prezentată impune devierea traseului Liniei 10 de autobuz numai la deplasarea spre Velența. De la str. Lăpușului traseul va continua modificat pe str. T. Vladimirescu-Piața Unirii-Traian Moșoiu, în continuare traseul rămânând nemodificat până la stația cap linie Complex Seleușului.
Stațiile Kaufland Ioșia, Centru istoric 1 și Centru istoric 2 nu vor fi operaționale. Autobuzele liniei 10 vor opri în stațiile T. Vladimirescu și Wiliam Shakespeare ale Liniei 14.
LINIA 20
Și traseul Liniei 20 de autobuz va fi modificat pe sensul de deplasare spre Cartierul Nufărul. De la Calea Aradului traseul va fi deviat pe str. Traian Blajovici-Vlădeasa-b-dul Decebal-Iuliu Maniu, în continuare traseul rămânând nemodificat până la stația cap linie Morii nr. 4.

LINIA 21R

Pe Linia 21R cursele se vor efectua în continuare pe traseul deviat, respectiv: Ogorului (Auchan)-Calea Aradului-deviat pe Oneștilor (stație Oneștilor nr. Nr. 15)-Tudor Vladimirescu (stații T. Vladimirescu, Wiliam Shakespeare)-b-dul Decebal, iar în continuare treseul va rămâne nemodificat pânăla stația cap linie Auchan.

LINIA 28

Traseul Liniei 28 de autobuz, la fel cu cel al liniei 20, va fi modificat identic numai pe sensul de deplasare spre stația cap linie Emanuil Gojdu. Prin urmare, de la Calea Aradului traseul va continua modificat pe str. Traian Blajovici-Vlădeasa-b-dul Decebal-Iuliu Maniu-Traian Moșoiu, în continuare acesta rămânând nemodificat până la stația cap linie Emanuil Gojdu.

Stația de autobuz Biserica Emanuel situată pe traseele liniilor 19, 20, 21N, 28 și 30 de autobuz rămâne în continuare neoperațională. Se va utiliza stația Calea Aradului nr. 9, inlocuitoare pentru această stație.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Ian/2019
Mesaje: 811
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 17:27:50    Titlul subiectului: 197867

Urmeaza sa fie achizitionate 7 autobuze cu norma de poluare euro 6 , pe langa cele 10 hybride deja anuntate , toate cu fonduri europene.
InfoOradea: Inca sapte autobuze noi de tip Euro 6 si o aplicatie de mobil pentru transportul metropolitan, pe fonduri europene, in Oradea
În urma finalizării etapei de evaluare calitativă a aplicațiilor de finanțare depuse la deschiderea celui de-al 3-lea Apel Deschis de Proiecte în cadrul Programului Interreg V-a România-Ungaria și ca urmare a deciziilor adoptate de Comitetul de Monitorizare a Programului din luna decembrie 2018 privind selecția spre finanțare a proiectelor, alaturi de alte proiecte a fost aprobat și propus spre finanțare si proiectul Îmbunătățirea mobilității transfrontaliere durabile și eliminarea blocajelor, Prioritatea de investitii 7/c: Dezvoltarea și îmbunătățirea sistemelor de transport ecologice (inclusiv zgomot redus) și cu emisii scăzute de carbon, inclusiv a căilor navigabile interioare și maritime, a porturilor, a legăturilor multimodale și a infrastructurii aeroportuare, pentru a promova mobilitatea regională și locală durabilă.

Liderul de Proiect este Oradea Transport Local SA, partenerii de proiect fiind ADI Transregio și Compania de Transport Debrecen.

Activitățile proiectului cuprind achiziția a 7 autobuze noi, de tip Euro 6, pentru S.C. Oradea Transport Local S.A., elaborarea unui Studiu de Flux de călători la nivelul rețelei de transport public local din Oradea, Borș, Sînmartin și Biharkeresztes, realizarea unor anchete Origine-Destinație în Municipiul Oradea, elaborarea unui Plan de Dezvoltare/Actualizare a rețelei de transport public local în Municipiul Oradea, achiziția unui sistem automat de localizare vehicule și informare călători (inclusiv achiziția și instalarea unui număr de 50 de panouri de informare în timp real în stațiile de transport public din Oradea) și realizarea unei aplicații mobile care să permită planificarea călătoriilor în timp real la nivelul sistemului de transport public din Oradea, Borș, Sînmartin și Biharkeresztes.

Citeste si: Autobuze MAN, achizitionate din Olanda, vor intra in flota OTL si vor circula prin Oradea si Zona Metropolitana

Valoarea totală a bugetului proiectului este 2.930.600 euro cu TVA. Valoarea totală a bugetului aferent Spitalului Clininc Județean de Urgență Oradea este 1.992.600,00 euro cu TVA, din care fonduri nerambursabile 1.952.748,00 euro, contribuția proprie a Municipiului Oradea fiind 39.852,00 euro.

Programul Interreg V-A România-Ungaria oferă o gamă largă de oportunități de finanțare, acordate în mod direct proiectelor cu caracter transfrontalier, cu scopul de a facilita dezvoltarea armonioasă, coordonată, bazată pe cooperare, a regiunii de frontieră.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Ian/2019
Mesaje: 811
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2018 18:28:31    Titlul subiectului: 197904

O data cu crearea Aliantei Vestului , primarul Timisoarei a propus celorlalti 3 edili ca locuitorii posesori de abonamente la transportul in comun/parcari din fiecare municipiu din alianta sa aiba gratuitate la transportul in comun sau la parcarile din celelalte orase.
Primarul Oradiei a privit cu reticenta aceasta propunere , care trebuia sa fie analizata in sedinta de ieri a consiliului local.

Bihoreanul
Unilateral: primarul Robu propovăduiește facilități în orașele din Alianța Vestului
Dinspre Timișoara: gratis la parcări și cu transportul public la Timișoara, cu abonament general de Cluj, Oradea și Arad. Oradea: vom analiza.

Primarul Timișoarei, Nicolae Robu, a lansat public primele propuneri pentru Alianța Vestului, formată recentă de cei patru primari liberali din Timișoara, Oradea, Cluj-Napoca și Arad, sub numele AVE.

Astfel, după Robu, AVE ar aduce gratuitate pentru parcarea și transportul public în Timișoara celor ce vin din celelalte trei orașe. Teoretic, ar fi valabilă și reciproca. Doar că, vestea a căzut ca o noutate absolută în Oradea, la Bolojan Ilie. „E o propunere interesantă. Analizăm implicațiile și vom formula un punct de vedere după consultarea cu celelalte primării”, e reacția sa.

În timp ce Oradea „analizează”, joi, pe ordinea de zi a ședinței Consiliului municipal din Timișoara ar urma să apară un proiect de hotărâre fix cu aceste propuneri – gratuități la parcare pentru posesorii de abonamente generale în orașele AVE respectiv gratuitate la transportul public pentru cei care dețin, acasă, abonament general valabil. „Ca urmare a constituirii alianței între orașele Timișoara, Arad, Oradea și Cluj-Napoca – «Alianța Vestului», se consideră oportună inserarea unei prevederi în HCL nr. 151/2018, prin care abonamentele generale pe mijloacele de transport în comun din celelalte orașe semnatare, Cluj-Napoca, Oradea și Arad, să fie valabile pe raza municipiului Timișoara. Prevederea se aplică în condițiile în care municipiul Oradea, municipiul Arad și municipiul Cluj-Napoca adoptă hotărâri de consiliu prin care abonamentul general de pe raza municipiului Timișoara să fie recunoscut în aceste orașe”, se arată într-un proiect de hotărâre care ar urma să fie votat mâine, în CL Timișoara.

În opinia primarului Robu „această completare va întări relațiile de prietenie și încredere existente între cele patru orașe și va fi în scopul încurajării creșterii vizitatorilor între cele patru orașe și adâncirii relațiilor între cetățenii orașelor menționate”.

Sunt, totuși, piedici de ordin tehnic în propunerile menite să strângă prietenia în AVE; realitatea că sistemele de abonamente din cele patru localități nu sunt unitare e doar una dintre ele.

Pe abonamentul OTL de la Oradea, spre exemplu, în afară de numele și poza titularului, informațiile legate de valabilitatea abonamentului nu sunt la vedere.


Dupa parerea mea , aceasta propunere are cateva piedici in aplicarea in practica: pretul diferit al abonamentelor din cele 4 orase (municipiul cu cel mai scump tarif pentru transprtul in comun sau parcari ar pierde bani daca aceste facilitati ar fi utilizate frecvent de cetatenii din orasul cu cele mai mici tarife), dificultatea verificarii localitatii de provenienta (adica doar persoane cu buletin de Oradea , Cluj-Napoca , Arad sau Timisoara ar avea voie sa foloseasca aceste servicii sau orice persoana din orice localitate atat timp cat are un abonament pentru unul dintre cele 4 orase?) ; incompabilitatea abonamentelor intre orase (oradenii au de exemplu abonamentul pentru transportul in comun sub forma unui card care trebuie validat la fiecare urcare intr-un vehicul de transport , cum ar fi verificati in alte orase care folosesc inca abonamente clasice din hartie si care nu au validatoare electronice?).
____________
Daca se doreste , pot copia acest articol si in topicele aferente oraselor Cluj-Napoca , Arad si Timisoara.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Ian/2019
Mesaje: 811
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2018 00:56:24    Titlul subiectului: 198019

Incepand din ianuarie va fi dat in folosinta sistemul de cumparare a biletelor cu cardul contactless in vehiculele OTL.
Bihoreanul: Din ianuarie, biletele OTL se vor cumpăra cu cardul, inclusiv din tramvaie și autobuze!
Din ianuarie, biletele OTL se vor cumpăra cu cardul, inclusiv din tramvaie și autobuze!

OTL va pune în funcțiune la sfârșitul lunii ianuarie, în mod oficial, sistemul de plată cu cardul contactless a biletelor de tramvai și autobuz.

În testări...

Sistemul, implementat în parteneriat cu Banca Comercială Română, va cuprinde în total 345 de terminale Point of sale (POS), din care 165 pe tramvaie și 90 pe autobuze.

"Sistemul va fi lansat oficial în ianuarie 2019. Acesta a fost deja implementat, dar este în perioadă de testări", a declarat directorul economic al OTL Romeo Nica. (foto)

Prețul unei călătorii plătite printr-o simplă apropriere a cardului contactless de terminalul montat în mijlocul de transport va fi de 3 lei, la fel ca în cazul celor 10 automate de vânzare a biletelor montate în stațiile de tramvai.

Cu biletul și cardul

La apropierea cardului de credit de terminal, acesta va verifica în baza de date suma disponibilă, va reține contravaloarea călătoriei și va elibera o chitanță.

Chitanța va avea înscrisă pe ea numărul mijlocului de transport în comun, data și ora eliberării, precum și ultimele patru cifre de pe cardul de credit de pe care s-a făcut plata.

În cazul unui control, clienții OTL vor trebui să prezinte controlorilor atât tichetul de călătorie, cât și cardul bancar.

Măsura este menită să prevină situațiile în care călătorii care coborară dau mai departe biletul celor care urcă fraudând societatea de transport în comun.

Abonamente on-line

Pentru anul 2019, OTL își dorește modernizarea sistemului de e-ticketing prin dezvoltarea de funcții suplimentarea, astfel încât să permită încărcarea și plata abonamentului de călătorie prin internet cu ajutor calculatorului sau telefonului mobil.

"În prezent, sistemul funcționează pe baza datelor inscripționate pe card. Acestea vor trebui colectate într-o bază de date pentru a oferi clienților posibilitatea de a-și achiziționa abonamentul direct de pe internet. Credem că accesul mai ușor la abonament va duce la dezvoltarea transportului în comun și a numărului de călători", a spus Nica.

Mai "greu" cu gratuitățile

Având în vedere investițiile făcute în sistemele moderne de plată de pe mijloacele de transport în comun, este greu de crezut că OTL va renunța la ele pentru a implementa proiectul Alianței Vestului, anunțat de primarul de Timișoara, Nicolae Robu. Potrivit edilului, vizitatorii din Oradea, Arad sau Cluj, care au abonamente pe mijloacele de transport în comun în localitățile de reședință, vor putea să circule pe baza lor și în Timișoara, cu titlu gratuit, pe bază de reciprocitate.

Directorul general al OTL, Viorel Pop, este destul de sceptic cu privire la implementarea măsurii în viitorul apropiat.

"Pentru a implementa un astfel de sistem ar trebui ca toate cele patru orașe să aibă același sistem de e-ticketing sau, dimpotrivă, să renunțe toate la sistemul lor și să se circule pe bază de carte de identitate", a spus directorul.

Ar fi discriminator

Dincolo de dificultățile de implementare, Viorel Pop este de părere că o astfel de măsură ar discrimina călătorii din alte localități.

"Să spui că numai orădenii, clujenii, arădenii și timișorenii beneficiază de gratuitate îmi pare puțin restrictiv. Ce vină au alții, care vin din alte părți, și nu pot beneficia de gratuitate în cele patru orașe?", a întrebat Pop.

Directorul a precizat că decizia finală nu aparține însă OTL, ci administrația orașului.

"Este un subiect care nu depinde de OTL și nici de transportatorii publici din celelalte trei orașe, ci de înțelegerile pe care le pot avea conducerile administrațiilor locale din cale patru orașe", a zis directorul societății de transport în comun.

Potrivit primarului de Timișoara, Nicolae Robu, locuitorii celor patru orașe ar putea beneficia de gratuități, pe bază de reciprocitate, atât pe mijloacele de transport în comun cât și în cazul locurilor de parcare.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 16/Ian/2019
Mesaje: 113

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2018 10:29:16    Titlul subiectului: 198022

Tramvai spre Episcopia Bihor si schema de vopsire rosu-albastru la tramvaie!

Tramvaiele noi nu vor mai avea reclame
Tramvaiele noi din Oradea vor fi vopsite în roșu – albastru, culorile orașului, și nu vor mai fi acoperite cu reclame.
Într-un viitor nu prea îndepărtat, orădenii vor putea merge la Real Hypermarket cu tramvaiul. OTL are în vedere construirea unei linii duble de tramvai de 12 km spre Episcopia Bihor.

Depoul va fi mutat în afara orașului, iar tramvaiele noi care circulă în Oradea vor fi vopsite în roșu și albastru, culorile orașului. Mai mult, pe ele nu vor mai fi afișate reclame.

Sunt câteva dintre noutățile anunțate de conducerea OTL, sâmbătă – 28 decembrie, în cadrul unei conferințe de presă.
Miza pe tramvaie
Având în vedere faptul că 65% dintre călătorii din Oradea preferă circulația cu tramvaiul și doar 35% cu autobuzul, OTL rămâne adepta vechiului șlagăr al lui Gică Petrescu: „Du-mă acasă măi tramvai”. Și în consecință, va continua investițiile în achiziția de tramvaie și în extinderea căilor de rulare pentru acestea.
„Anul viitor vom continua linia de tramvai de la Emanuel – Calea Aradului – intersecția Aviatorilor – Auchan. Toodată se vor începe lucrările de subtraversare de la Podul Dacia, unde va fi afectată linia de tramvai. Probabil că se va începe și lucrarea de la blocul Cicero, cu subtraversarea de la ANAF și BCR, unde vom încerca să circulăm pe un singur fir în perioada lucrărilor. Și totodată, vom fi afectați, dacă se va începe lucrarea din Piața Emanuil Gojdu. Ca perspective avem mai multe planuri: cum ar fi o linie de tramvai de aproximativ 12 km de cale dublă spre Episcopia Bihor, un nou depou mai spre periferia orașului. Un depou modern cu parcare supraterană și celule fotovoltaice”, a declarat Viorel Pop, managerul OTL.

Tramvaie noi
Primele trei tramvaie noi, din primul lot de zece comandat, vor ajunge anul viitor la Oradea. Fiecare tramvai va avea 160 de locuri, va fi dotat cu un sistem de recuperare a energiei, cu aer condiționat și locuri pentru persoanele cu dizabilități. Tot de anul viitor, OTL-ul va retrage de pe traseu 30 de tramvaie uzate fizic și moral. Dacă nu se vor găsi cumpărători pentru ele, vor fi valorificate la fier vechi.
Regia mai are în plan pentru 2019 mărirea tuturor peroanelor la 37 de metri, ceea ce va permite cuplarea a două tramvaie galbene și va duce la creșterea capacității de transport.

Investițiile în căile de rulare vor continua. „La finalizarea liniei de tramvai Calea Aradului – Nufărul vom avea 38 km cale dublă de rulare, iar în 2024 – 2030 vom ajunge la 60 km de cale dublă de tramvai”, a explicat managerul OTL.

Link: http://www.bihon.ro/tramvai-spre-episcopia-bihor-si-depou-modern-in-afara-oradiei/2171571/amp

_________________
Abia aștept să văd noile linii de tramvai din Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Ian/2019
Mesaje: 811
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2018 11:31:46    Titlul subiectului: 198027

Eu nu cred ca vor casa 30 de tramvaie anul viitor. Ar insemna sa ramanem cu 10 ULF si 30 KT4Dm. Cine stie cum se va descurca Astra cu livarile , ce probleme vor avea tramvaiele. In plus daca se vor misca cu lucrarile la construirea liniei pe malul Petei , s-ar putea ca linia sa fie gata inaintea livrarii tuturor celor 10/20 de tramvaie , deci ar avea nevoie de vehicule.
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 16/Ian/2019
Mesaje: 113

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2018 18:26:40    Titlul subiectului: 198062

Poate vor aduce mai multe de 4 tramvaie noi și T4D-urile vor fi casate la sfârșit de an.
Oricum, vom vedea noi... Very Happy Wink

_________________
Abia aștept să văd noile linii de tramvai din Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Ian/2019
Mesaje: 855
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2018 22:02:01    Titlul subiectului: 198073

Daca facem un calcul, ca la ora de varf circula maxim 34 de vagoane si cu extinderea liniei vor avea nevoie de inca minim 6 vagoane in plus pe traseu. Odata cu formarea a 5-6 cupluri de KT4 numarul garniturilor KT4Dm va scade la 24-25 de KT4Dm-uri. Adica in 2020 pe langa 24 de KT4D (18 solo si 6 cupluri) 10 ULF si 10 Imperio va mai fi nevoie de mai bine de 15 garnituri T4D-B4D sa poti avea vagoane de rezerva sa poata face revizie sau o reparatie de mai multe zile la macar 2-3 vagoane concomitent. Mai pot pica vagoane pentru o perioada mai lunga cu defectiuni mai grave (vezi 209 oprit de luni de zile, 212, 222 au fost destul de rar pe traseu cu defectiuni notorii).
Eu logic as zice o retragere pana la sfarsitul anului a 8-10 garnituri T4D-B4D cei potentiali ar fi 12-112, 20-120, 22-122, 25-125, 27-127, 29-129, 35-135, 38-138, 39-139. In 2020 primavara-vara inca 4-6 (seria Drezda 37, 40, 41, 42, 43). In cazul in care vom avea noroc sa apucam macar 10 vagoane KT4Dm din cele 40 ramase la Berlin, abia atunci pot zice, ca T4D-B4D vor ramane doar 3-4 garnituri T4D-B4D. Cele doua vagoane necasate inca 14 si 34 nu cred ca vor mai fi folosite ca si pluguri... mai degraba din ce se va casa in 2019 se vor alege 2 vagoane motor.
Eu zic, ca la experienta lor, cei de la RT ar putea construi un vagon bidirectional care sa reziste inca 10 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 16/Ian/2019
Mesaje: 113

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2018 23:08:09    Titlul subiectului: 198075

Exact. M-am gândit și eu la achiziția a minim 10 vagoane KT4DM. Cu ajutorul utilizatorului Lenta1 am aflat vagoanele care se adăpostesc la depoul Berliner Verkehrsbetriebe:
6003, 6004, 6006, 6010, 6015, 6033, 6041, 6046, 6059, 6074, 6092, 6093, 6094, 6096, 6097, 6100, 6104, 6113, 6118, 6122, 6125, 6126, 6127, 6129, 6131, 6132, 6133, 6134, 6146, 6154, 6155, 6159, 6160, 6162, 6166, 6167, 6169, 6170, 6172, 6173.
De aici care ar fi cele mai fiabile vagoane? Știe cineva?

_________________
Abia aștept să văd noile linii de tramvai din Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Pagina 12 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community