Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

CFR pe timp de viscol/intemperii
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 1198
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 17:20:23    Titlul subiectului: 197865

Imi pare rau pentru ce vi s-a intamplat , am vazut niste filmari cu trenul respectiv. Nu stiu cat succes veti avea cu actionarea directorul regionalei in judecata , ma astept vina va fi pasata intre femeia de serviciu-personalul din gara-personalul din tren-personalul de intretinere-directorul regionalei-Ministerul Transporturilor-Presedinte-divinitate , etc . iar in final , in stilul tipic romanesc nu va fi gasit nici un vinovat , sau vinovati vor fi calatorii pentru ca au ales trenul....
In ultimele imagini , omul acela incearca sa arunce matura pe locomotiva? Shocked Laughing
edit: Ar fi de bun simt ca toti calatorii din trenurile afectate sa isi primeasca banii inapoi + eventual sume compensatorii in functie de durata intarzaierii.
In Japonia parca trenurile nu au cumulat pe durata unui an astfel de intarzaieri cat are in Romania o singura garnitura.
Vegetatia de pe marginea caii ferate freaca vagoanele si atunci cand este vara si daca scoti capul pe fereastra risti sa te zgarii bine pe fata. Cred ca in epoca democratiei nu s-a curatat cum trebuie.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber


Ultima modificare efectuată de către tcm la Vin 21 Dec 2018 02:47:50, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 22:09:02    Titlul subiectului: 197872

Cred ca vroia sa curete pantograful locomotivei. Cel de jos vroia sa ii paseze matura muncitorului de pe acoperisul locomotivei. Asta inseamna ca reteaua inca nu era sub tensiune. Trenul a mers cu LDH-ul in fata pana la Simeria.

Motivul dezastrului din aceasta duminica a fost faptul ca nu s-a mai toaletat vegetatia din zona de siguranta a liniei. Astfel, la prima zapada mai serioasa, cum nu prea a mai fost in zona de vest a tarii de multi ani, aceasta vegetatie s-a aplecat inspre sinele de tren.

Se auzea cum se harsiau de tren tufele partial inghetate, pline cu zapada, ma refer la cele aflate langa calea ferata.

Pentru cei care au intrat mai tarziu pe forum, firul evenimentelor de duminica trecuta il gasiti prezentat in pagina precedenta a acestui topic.



4Dezastru CFR, 16 decembrie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.47 kb
 Vizualizat:  de 3483 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 016.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.28 kb
 Vizualizat:  de 3483 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 013.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.09 kb
 Vizualizat:  de 3483 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 014.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.34 kb
 Vizualizat:  de 3483 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 017.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.04 kb
 Vizualizat:  de 3483 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 019.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.93 kb
 Vizualizat:  de 3483 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 020.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.2 kb
 Vizualizat:  de 3483 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 021.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 22:16:20    Titlul subiectului: 197875

In final trenul a sosit cu 885 minute intarziere la Gara de Nord. In loc de duminica, 16 decembrie, ora 12:30, cat era scris pe bilet, trenul IR 473, de la Budapesta, a sosit in Bucuresti Nord, luni dimineata, la ora 3:15 AM. Adica, durata calatoriei a fost de 31 de ore si 5 minute !
Am aflat si de ce la tabela de sosiri din Gara de Nord intarziera a fost afisata fractionat, intai 600 de minute, apoi 300.
Dpdb tehnic nu se pot afisa intarizeri mai marid e 600 de minute.
Nu inteleg nici asta de ce. Teopretic valoarea maxima a intarzierii afisate ar putea fi de 999 de minute.
Ma poata lamuri cineva in acest aspect ?



Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.87 kb
 Vizualizat:  de 3475 ori

Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 039.jpg



Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.51 kb
 Vizualizat:  de 3475 ori

Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 040.jpg



Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 041.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.85 kb
 Vizualizat:  de 3475 ori

Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 041.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.94 kb
 Vizualizat:  de 3474 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 023.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.23 kb
 Vizualizat:  de 3474 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 024.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.01 kb
 Vizualizat:  de 3474 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 025.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 07/Oct/2020
Mesaje: 1335
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 22:21:25    Titlul subiectului: 197877

E jale și prăpăd ce a fost acolo! Și nu prea se poate trage nimeni la răspundere pentru asta.
Intemperiile și CFR sunt ca doi vechi dușmani: cum se văd, cum se iau la harță. Sau, mai bine zis, vremea dă cu CFR-ul de pământ de fiecare dată.
Nu-mi vine a crede unde am ajuns: de la fruntașii Europei la coada lumii.
Dar plugurile ce-au păzit?
Unde sunt cei de la Infrastructură când vine vremea asta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 07/Oct/2020
Mesaje: 1335
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 22:27:49    Titlul subiectului: 197878

Nu pot decât să-mi dau cu părerea. Cred că ceva norme UE.
Sau e considerat punctul maxim al unei întârzieri de bun simț. E distanța între garnituri, 10 ore fiind timpul maxim la care o garnitură poate întârzia fără a fi afectată cealaltă
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 22:48:50    Titlul subiectului: 197879

Nu a fost cea mai mare intarziere, cea inregistrata de trenul meu. Un tren care venea de la Constanta si mergea la Arad a ajuns la destinatie cu 21 de ore intarziere. Stirea se gaseste aici.

Citat:
Sute de călători au răbdat de frig și foame în trenuri. O cursă a avut întârziere de 21 ore

Călătorie de groază pentru sute de oameni care au avut ghinionul să meargă în ultimele două zile cu trenul în România. Au răbdat de frig și foame în câmp.

“Am împărțit cu toții o sticlă de apă în vagon, iar toaleta era blocată”, ne-au spus mulți când au coborât pe peron. Sunt revoltați pe bună dreptate că au fost umiliți și batjocoriți. Pe mai multe linii nu s-a putut circula din cauza vremii, însă nimeni nu le-a sărit în ajutor pasagerilor ghinioniști.

Iar Ministerul Transporturilor și CFR Călători nu au oferit explicații. Într-o țară civilizată, în care cetățenii sunt tratați cu respect, responsabilii și-ar fi cerut scuze și ar fi vorbit, probabil, de demisie.

25 de ore au stat pe drum câțiva oameni care au plecat cu trenul de la Arad spre București. Nu durata a fost cea mai mare problemă, ci umilința pe care au îndurat-o.

“Inadmisibil în România așa ceva! Am avut întârziere 14 ore. De 6 ore să stăm într-un tren și nimeni nu spune nimic”, spun oamenii.

Rămași în frig, fără apă sau alimente, călătorii nu au avut nici cui să ceară ajutor.

”Inuman! Fără mâncare, fără o informație... Avem și noi nevoi”, spune un bărbat.

”Toalete blocate, am fost cu toții în același vagon, am împărțit o apă”, spune alt pasager.

”A rămas trenul șase ore într-o pădure”, strigă oamenii.

Disperați, unii călători au sunat la 112. Tot degeaba.

“Am sunat la 112 și ni s-a închis telefonul în nas, că ”știm de voi” dar nimeni nu lua nicio decizie”, spun oamenii.

O soluție ar fi fost trimiterea în zona a unor drezine diesel pentru încălzirea garniturilor de tren până la remedierea problemelor de pe calea ferată. Dar nu s-a întâmplat așa ceva. De asemenea, călătorii puteau fi duși la destinație sau măcar la adăpost cu alte mijloace de transport.

“Nu făcuserăm decât 10 km și ne-au întors înapoi în Tg, Jiu. Ne-au spus așa: o să vă punem la dispoziție, dar pentru că Aradul nu are bani, nu o să vă dăm căldură. Ne-au dat puțină căldură la început, după care nu ne-au mai dat deloc. Este un război între regionale”, explică pasagerii.

“A fost și o gravidă în nouă luni în tren, nimeni nu a făcut nimic, se putea întâmpla orice”, spune o femeie.

La Arad a ajuns luni dimineață un tren care a întârziat, atenție, 21 de ore, plecat din Constanța.

“Am plecat sâmbătă la 12 și un sfert și am ajuns acum luni”, spune un pasager.

Am întrebat Ministerul Transporturilor de ce nu s-au luat măsuri de prevenire, înainte ca trenurile să plece la drum, în condițiile în care codurile de vreme rea fuseseră anunțate din vreme.

Iată cum am fost primiți la sediu: ”Trageți pe drepta, dați telefoane, eu nu vă pot lăsa să intrați!”

Am sunat încă o dată și la consilierul ministrului și la ministrul demisionar, Lucian Șova.

Toate aceste nemulțumiri ale călătorilor s-au transformat în niște întrebări fără răspuns din partea autorităților. Toată ziua am încercat să obținem răspunsuri oficiale și ne-am ales cu nimic. Am sunat atât la Ministerul Trasporturilor, cât și la CFR Călători, am trimis solicitări prin SMS, prin e-mail, însă nimeni nu ne-a răspuns oficial.

Călătorii nu pot nici măcar cere despăgubiri pentru că legea nu prevede așa ceva în cazul întârzierilor pe calea ferată.

Buna intrebare cu plugurile. Nu am vazut asa ceva. Si nu au fost zapada mare, cam 20 de cm.
In 2012, o garnitura de tren, in care se gaseau fotbalistii echipei Otelul Galati a ramas blocata pe langa Urziceni. Dar atunci a fost viscol si vantul a avut viteza de 100 km/ora.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 23:28:08    Titlul subiectului: 197882

Priviti ce zapezi au canadienii (dar si cei din SUA), iar circulatia feroviara se desfasoara fara probleme. Dupa ce viscolul se termina, baga la inaintare o locomotiva puternica sa degajeze calea de rulare.
Pai ce s-ar intampla la noi, daca am avea asemenea zapezi ?

Priviti cum se degajeaza la ei copacii cazuti pe calea ferata: https://www.youtube.com/watch?v=u7QCnv0Qpfg



canada_train.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.82 kb
 Vizualizat:  de 3459 ori

canada_train.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 07/Oct/2020
Mesaje: 1335
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 23:56:05    Titlul subiectului: 197884

Am face tunel prin ea, ca în '56, aia e.
Atunci am fost în stare să facem peșteri prin zăpada din București.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2018 00:48:57    Titlul subiectului: 197886

Ion Simu Alexandru, directorul regionalei CFR Timisoara ar trebui sa dea niste explicatii publice despre modul in care a fost gestionata situatia de duminica trecuta.
Pe teritoriul acestei regionale a fost blocat traficul feroviar.

Stie cineva mai multe despre competentele acestui personaj si cand a ajuns la conducerea regionalei ?

De ce nu avem cateva locomotive, asa cum au americanii sau canadienii, in clipul video postat in mesajul precedent ?

De ce am stat 13 ore blocat, in conditiile in care eu platesc taxe si impozite ?

Parerea mea este ca Ion Simu Alexandru ar trebui tras la raspundere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2019 10:52:09    Titlul subiectului: 198278

Au fost ceva probleme in Gorj, cu un tren Regio, din cauza zapezii. Articolul se gaseste aici.

Citat:
UPDATE 08:40 - Circulatia feroviara pe sectia de cale ferata 202 s-a reluat, in judetul Gorj. Centrul Info Trafic al Politiei Romane anunta ca trenul Regio 2092 (care se deplaseaza pe ruta Targu Jiu - Craiova) a acumulat o intarziere de aproximativ 110 minute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2019 00:21:52    Titlul subiectului: 198342

Probleme intre Baia Mare si Satu Mare, din cauza zapezii. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Trenuri anulate din cauza zăpezii. Gara din Baia Mare îngropată de troiene

Trenuri anulate în Maramureș din cauza zăpezii. Poliția Transporturi Feroviare a anunțat că a fost închisă circulației pentru deszăpezire calea ferată Baia Mare.
Sub coordonarea ing. Cesa Petru se acționează cu plugul de zăpada pentru deblocarea situației. Două trenuri pe relația Satu Mare -Baia Mare și Baia Mare – Satu Mare au fost anulate.

Este vorba de trenul nr 4313 Baia Mare – Satu Mare înzăpezit intre stațiile de cale ferată Apa și Seini, sosit cu o întârziere de 211 minute iar trenul Nr. 4314 Baia Mare -Satu Mare a plecat cu o întârziere de 57 minute.

Se lucrează la degajarea căii ferate între localitățile Seini din Maramureș și Apa din Județul Satu Mare.

Acolo au locomotiva cu plug, felicitari regionalei CFR Cluj. E drept ca este o linie simpla, neelectrificata.

Sursa foto: http://www.emaramures.ro



f513a813de16ff3ba1929aff546d0de4maxim.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.41 kb
 Vizualizat:  de 3150 ori

f513a813de16ff3ba1929aff546d0de4maxim.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2019 12:12:52    Titlul subiectului: 198634

Datorita depunerilor ghetii pe linia de contact, s-au inregistrat probleme si in Gara de Nord. Reteaua de contact s-a rupt in zona Podului Grant. Din aceasta cauza, la Gara de Nord, nu sunt functionale decat liniile 1-4. Articolul se gaseste aici.

Avarie în Gara de Nord. Întârzieri de zeci de minute din cauza problemelor la sistemul electric

Traficul feroviar se desfășoară cu dificultate în Gara de Nord din Capitală din cauza unei avarii la sistemul de alimentare cu energie electrica. În Gara de Nord din București sunt funcționale doar liniile 1-4, restul liniilor de la 5 la 14 fiind impracticabile. Trenurile înregistrează întârzieri la sosire, dar și la plecare după ce firul de contact s-a rupt în mai multe locuri, în zona Podului Grant din Capitală.

"Începând cu ora 6:15 a apărut o problemă tehnică în sistemul de alimentare cu energie electrică a firelor de contact care asigura intrarea și ieșirea trenurilor în Gara de Nord, de la linia 5 până la linia 12. În acest interval s-a asigurat plecarea și sosirea trenurilor în Gara de Nord doar de la liniile 1-4. Se pare că avem o problemă cu alimentarea cu energie electrică a liniilor de contact în zona Podului Grant. Echipele sunt acolo. Se pare că s-a rupt cablul de înaltă tensiune în mai multe bucăți sau componentele feroviare care asigură această alimentare cu energie electrică prezintă deficiențe din punct de vedere tehnic. O astfel de intervenție presupune nu doar înlocuirea componentelor defecte, dar și înlocuirea cablului de înaltă tensiune. Din această cauză se înregistrează întârzieri destul de mari, între 10 și 45 de minute la sosire, chiar avem un tren și cu o sută de minute la sosire și întârzieri mai mari la plecarea din Gara de Nord, pentru că fluxul mare de trenuri este înregistrat în intervalul 7:30-9:30. Trenurile intră și ies din Gara de Nord treptat. Cele care staționează sunt oprite fie în gările din apropierea Capitalei fie pe parcurs", a declarat, la Digi 24, purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan.

Potrivit acesteia, problema a fost remediată la ora 8:15.

Potrivit camerei web din stația București Nord, la ora 8.44, se inregistreaza întarzieri destul de mari, 5 și 40 minute la sosire și până la 140 de minute intarzieri la plecări.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 1198
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2019 23:48:27    Titlul subiectului: 198717

Intre timp , in America in Chicago , cu ajutorul unor sisteme alimentate pe baza de gaz macazele sunt "incendiate" pentru a nu fi blocate de zapada sau gheata.
https://www.youtube.com/watch?v=z76ywZDXyPw
Si o poza cu un tren pentru deszapezire , tot undeva in state. Acesta pare sa fie capabil sa deszapezeasca 3 sine paralele. (sursa imaginii:
https://www.facebook.com/trainbookpage/photos/a.238054829652669/1163377087120434/?type=3&theater)



47578909_1163377093787100_6211263480205410304_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.53 kb
 Vizualizat:  de 2910 ori

47578909_1163377093787100_6211263480205410304_n.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2019 11:00:32    Titlul subiectului: 198721

Cat ar costa un utilaj din acesta ? Nu ar putea fi achizitionat de la americani acest tip de utilaje+locomotive puternice, pentru dezapezire ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 1198
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2019 01:16:07    Titlul subiectului: 198743

Nu va cumpara nimeni material rulant de la americani , CFR-ul nu este in stare sa asigure mentenanta infrastructurii sau a materialului rulant , daramnite sa cumpere utilaje de peste ocean. Am pus imaginea doar ca si comparatie , in alte tari unpic mai civilizate chiar daca este zapada mai mare nu par a fi atatea probleme asa cum am fost in Romania (cazul dumneavoastra de exemplu , atunci cand ati stat ore bune blocat in acea halta).
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2019 11:20:54    Titlul subiectului: 199070

Este prima oara cand CFr nu mi-a raspuns, in termen legal, de 30 de zile, la plangerea depusa pe data de 16 decembrie, ca urmare a intarzierii de 15 ore, a trenului IR 473, venit de la Budapesta, la Bucuresti Nord, in luna decembrie. Am relatat pe larg, aici, despre acest eveniment.

Prin urmare voi depune o plangere la Ministerul Transporturilor si una la ANPC.

Pana acum imi rerutnau intre 25 si 50 % din contravaloarea biletului, in functie de intarzierile inregistrate, conform legislatiei europene, tot pe trenul international de Budapesta, cu care circul an de an, in situatiile in care acesta inregistra intarzieri mai mari de o ora sau mai mari de doua ore, la destinatie, lucru care s-a intamplat de cateva ori in ultimii cinci ani.

Imi raspundeau cu intarziere, dar pana la termenul de 30 de zile. Acum nu au raspuns deloc. Dar nu ma las, nesimtirea nu o tolerez, asa ca sunt decis sa merg pana in panzele albe, chiar si la tribunal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 811
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2019 21:45:23    Titlul subiectului: 199095

Felicitari, asa si trebuie. Daca nu luam atitudine si nu ne cerem drepturile nu se va schimba nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Mai 2019 21:47:51    Titlul subiectului: 200988

Datorita pploilor torentiale inregistrate azi, in judetul Prahova, mai multe trenuri care mergeau sau veneau dinspre Moldova, au fost blocate, fie in gara Ploiesti, fie in diferite gari din judet. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Trenuri blocate în Prahova din cauza vremii. "Autoritățile nu fac și nu spun nimic"

Cel puțin 10 trenuri pe ruta București - Moldova sunt blocate și au întârzieri, vineri seara, din cauza vremii rele din sudul județului Prahova. Pasagerii blocați în trenuri ne-au transmis mesaje pe adresa Martor Ocular.

Pasagerii reclamă faptul că nu sunt informați de CFR cu privire la ce se întâmplă.

"Buna seara! Cateva trenuri sunt oprite aproape de gara Ploiești cu sute de calatori de câteva ore. Din cate s a inteles ar fi probleme cu sinele de cale ferată. Autoritățile nu fac și nu spun nimic. Trenurile pleacă din București- Moldova, Moldova- Bucuresti", ne-a scris Georgiana M. pe adresa MartorOcular@realitatea.net.

IPJ Prahova informează că, vineri după amiaza, 10 trenuri au fost oprite pe traseu în sudul județului Prahova din cauza condițiilor meteo nefavorabile.

"10 trenuri pe relația București - Moldova (pe ambele sensuri) au fost oprite în diferite locuri din sudul județului din cauza condițiilor meteo. Cele 10 trenuri vor ajunge la destinație cu întârzieri", precizează IPJ Prahova.

Tot din cauza vremii, pe DJ 101F, în satul Dârvari, un microbuz cu 25 de persoane a intrat în șanț. Incidentul a avut loc din cauza neadaptării vitezei la condițiile de drum, respectiv apă pe carosabil. Nu a fost rănită nicio persoană.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iun 2019 08:39:23    Titlul subiectului: 201065

Probleme cu traficul feroviar, din cauuza inundatiilor, in judetele Bacau si Harghita. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Zeci de trenuri anulate sau deviate, duminica si luni, in urma inundatiilor

Mai multe trenuri au fost anulate sau deviate pe alte rute, duminica si luni, dupa inchiderea traficului feroviar intre statiile Palanca - Ghimes si Ghimes - Lunca de Mijloc, in urma inundatiilor din judetele Bacau si Harghita.

Potrivit CFR Calatori, in urma inchiderii traficului feroviar, trenurile Accelerat 1752/1752-1 si 1751/1751-2 Suceava/Iasi - Adjud - Ghimes - Brasov si retur au fost anulate duminica, pe intreaga ruta de circulatie.

Mai mult, trenul Personal 5314 Ghimes - Buzau a fost anulat pe relatia Ghimes - Comanesti si circula numai pe relatia Comanesti - Buzau, trenul Personal 5211 Ploiesti Sud - Ghimes a fost anulat pe relatia Comanesti - Ghimes si circula numai pe relatia Ploiesti Sud - Comanesti, trenul Personal 5204-1/5204 Marasesti - Miercurea Ciuc a fost anulat pe relatia Comanesti - Miercurea Ciuc si circula numai pe relatia Marasesti – Comanesti, trenul Personal 5203/5203-2 Miercurea Ciuc - Marasesti a fost anulat pe relatia Miercurea Ciuc - Comanesti si circula numai pe relatia Comanesti – Marasesti, iar trenul Personal 5205/5205-2 Miercurea Ciuc - Marasesti a fost anulat pe relatia Miercurea Ciuc - Comanesti si circula intarziat pe relatia Comanesti - Miercurea Ciuc.

In noaptea de duminica spre luni, trenurile Rapid 941/941-2 si 942/942-1 Mangalia - Adjud - Ghimes - Satu Mare si retur vor circula pe ruta deviata Mangalia - Constanta - Fetesti - Tandarei - Buzau Sud - Ploiesti Sud - Ploiesti Vest - Brasov - Siculeni - Deda - Beclean pe Somes - Baia Mare - Satu Mare si, respectiv, retur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 07/Oct/2020
Mesaje: 1335
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 05 Iun 2019 11:00:11    Titlul subiectului: 201070

Aoleu, ăștia nu s-au învățat cu Regio/InterRegio? Tipic...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan_PB



Data înscrierii: 26/Apr/2013
Ultima vizita: 18/Mar/2020
Mesaje: 29
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 08 Iun 2019 16:29:46    Titlul subiectului: 201098

Articolul este din 2010...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 07/Oct/2020
Mesaje: 1335
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 08 Iun 2019 16:42:15    Titlul subiectului: 201099

Hopa!
Mă și gândeam eu, ce inundații în Harghita? Mai ales în Bacău, unde au mai fost prieteni și nu era nicio problemă.
Apropo de Bacău, un accident feroviar s-a petrecut pe linia 501, la Căiuți, între Adjud și Onești: un tren Regio a lovit în plin un camion și a afectat structura podului peste Trotuș. Articolul se găsește aici:
https://www.google.com/amp/s/www.libertatea.ro/stiri/accident-pe-calea-ferata-in-bacau-un-tren-a-deraiat-dupa-ce-a-lovit-un-camion-2660961/amp
Citat:
Un accident feroviar s-a petrecut, sâmbătă dimineață, pe raza localității băcăuane Căiuți, după ce un tren de persoane, care circula între Ciceu și Focșani, a lovit bena unui camion.

Nici unul din cei aproximativ 60 de călători nu a fost rănit, mecanicul locomotivei suferind leziuni ușoare, fără a necesita transportul la spital.

Bena camionului, fără capul tractor, a fost lovită de tren la o trecere la nivel cu calea ferată și apoi târâtă zeci de metri până când s-a oprit într-un cap de pod metalic. În schimb, garnitura de tren a mai parcurs, în virtutea inerției, alte câteva zeci de metri până când s-a oprit. Locomotiva, care a fost grav avariată, și unul din cele două vagoane au deraiat. Mai multe echipaje de pompieri, inclusiv o ambulanță SMURD, au fost trimise la locul accidentului.


„Nici unul din cei 50-60 de pasageri aflați în tren nu a fost rănit. Mecanicul locomotivei a suferit escoriații minore, fără însă a necesita transportul la spital”, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situații de Urgență Bacău, Andrei Grecu.

Și, deși nu pare important, articolul lui @guest este din 2012, când deja se făcuse tranziția la Regio/InterRegio.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Iun 2019 15:59:07    Titlul subiectului: 201240

Furtuna de ieri din Bucuresti a dat peste cap si traficul feroviar. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Furtuna care a lovit Bucurestiul a dat peste cap si traficul feroviar: Cinci trenuri sunt afectate

Traficul feroviar din zona Capitalei a fost afectat, joi, de vremea nefavorabila. Circulatia trenurilor a fost oprita pe liniile spre Chiajna, Lehliu si Chitila din cauza fluctuatiilor de tensiune din sistemul de alimentare cu energie electrica.

Potrivit reprezentantilor CFR, traficul feroviar a fost afectat de vremea nefavorabila pe relatiile spre Chiajna, Lehliu si Chitila.

"Traficul feroviar a fost afectat de vremea nefavorabila pe relatiile Bucuresti Nord - Chiajna, Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa - Lehliu si Bucuresti Nord - Chitila, unde circulatia trenurilor a fost oprita temporar din cauza fluctuatilor de tensiune inregistrare in sistemul de alimentare cu energie electrica.

In acest moment se intervine cu drezina pantograf intre Bucuresti Nord si Chitila, singura zona ramasa inca fara tensiune in linia de contact. Personalul de specialitate verifica firul de contact si intervine pentru remedierea deranjamentelor inregistrate din cauza furtunii", au transmis reprezentantii CFR.

Pana la finalizarea interventiilor pe segmentul Bucuresti Nord - Chitila, urmatoarele trenuri stationeaza temporar: 15934 in Buftea, 1529 in Crivina, 1755 in Chitila, 347-2 si 16044 intre Chitila si Bucuresti Nord.

Bucurestiul a fost joi seara sunt avertizare Cod portocaliu de vijelii, emisa de Administratia Nationala de Meteorologie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Iun 2019 10:33:34    Titlul subiectului: 201272

Din cauza ploilor torentiale, la care se adauga prostia mioritica (a celor din posturile d edecizie de la Regionala CFR Timisoara sau Ministerul Transporturilor), doua trenuri care mergeau de la Timsisoara spre Mangalia au avut o intarziere de 30 de ore la destinatie. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Dezastrul CFR. Două trenuri plecate duminică din Timișoara spre mare sunt și acum pe drum

Două trenuri plecate duminică din Timișoara spre mare, cu mulți copii la bord, mai rătăcesc încă prin România, luni seară, iar CFR pare incapabil să facă ceva.

Cele două garnituri au pornit la 17:30, respectiv 19:30 din Timișoara, dar s-au oprit la Drobeta Turnu-Severin. Trenurile au fost întoarse apoi, împreună, la Lugoj de unde să își continue drumul pe altă rută.

Călătorii au rămas însă în vagoane și abia în această dimineață, la ora 08.00, au plecat spre Mangalia. Urmează un drum de peste 10 ore, astfel că oamenii vor ajunge la destinație la mai bine de 24 de ore de când au urcat în tren!

Un tren în care sunt și cei 40 de elevi a ajuns la Simeria, de unde aceștia au mai primit apă, dar și cornuri.

„Ca urmare a opririi circulației în județul Mehedinți, CFR Infrastructură a dispus plecarea trenurilor de călători. Trenul fost rerutat pe o rută ocolitoare, necesită întoarcerea pe o secțiune mare de traseu, urmându-și apoi traseul spre litoral. CFR Călători a dispus regionalelor să ofere asistență călătorilor din tren în stațiile Simeria, Craiova și Bucuresti. Chiar și Constanța, dacă va mai fi cazul, în momentul sosirii la destinația finală.”, a declarat un purtător de cuvânt al CFR, Adrian Vlaicu.

Călătorii și-au declarat revolta. ”Noi suntem in tren. Inca ne învârtim parca in cerc...viteza e de 20-30 km/ora. Ne pierdem răbdarea. Sa le fie rusine celor de la CFR. Am făcut deja 800 km pentru a ocoli o portiune de drum blocată ,, spun ei,,. Ce fel de asistență ne vor oferi? Am primit o sticla de apa la 5 pesoane si cate un corn. Sunt copii foarte mici in tren (bebelusi), nu cred ca vor mânca conturi cu vanilie. Sa nu mai spun de toalete care sunt înfundate”, a scris pe Facebook o călătoare aflată în tren.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Iun 2019 10:35:26    Titlul subiectului: 201273

CFR nu ii va despagubi pe calatorii care au stat in plus 30 de ore in trenurile care mergeau de la Timisoara la Mangalia. Articolul se gaseste aici.

Citat:
CFR, decizie de ultimă oră în cazul călătorilor care au stat 30 de ore în trenul spre mare

Pasagerii trenurilor plecate, duminica, din Timisoara, cu directia Mangalia, si care au ajuns la destinatie abia in noaptea de luni spre marti nu vor fi despagubiti, a anuntat CFR.

"In prezent, in Romania functioneaza derogarile de la acest regulament si in aceste conditii nu se pot acorda alte despagubiri decat cele prevazute", a declarat Adrian Vlaicu, purtator de cuvant al CFR Calatori.

Acest lucru se intampla pentru ca, in Romania, nu se aplica Regulamentul European 1371 din 2007 privind drepturile si obligatiile calatorilor pe calea ferata, pentru ca tara noastra a obtinut derogari de la acesta, noteaza ziare.com. Conform regulamentului, o tara poate cere derogare de la regulament si aceasta poate fi reinnoita de cel mult doua ori. Romania a cerut derogare in 2009, apoi in 2014, iar la finalul lui 2019 aceasta expira. Ar mai putea sa ceara inca o data derogare, dar din 2024 nu va mai putea.

Cele doua trenuri au plecat din Timisoara duminica, unul la 17:30 si celalalt la 19:30, si au ajuns la destinatie abia in noaptea de luni spre marti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community