Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

CFR pe timp de viscol/intemperii
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 23/Mar/2019
Mesaje: 837
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 16:20:23    Titlul subiectului: 197865

Imi pare rau pentru ce vi s-a intamplat , am vazut niste filmari cu trenul respectiv. Nu stiu cat succes veti avea cu actionarea directorul regionalei in judecata , ma astept vina va fi pasata intre femeia de serviciu-personalul din gara-personalul din tren-personalul de intretinere-directorul regionalei-Ministerul Transporturilor-Presedinte-divinitate , etc . iar in final , in stilul tipic romanesc nu va fi gasit nici un vinovat , sau vinovati vor fi calatorii pentru ca au ales trenul....
In ultimele imagini , omul acela incearca sa arunce matura pe locomotiva? Shocked Laughing
edit: Ar fi de bun simt ca toti calatorii din trenurile afectate sa isi primeasca banii inapoi + eventual sume compensatorii in functie de durata intarzaierii.
In Japonia parca trenurile nu au cumulat pe durata unui an astfel de intarzaieri cat are in Romania o singura garnitura.
Vegetatia de pe marginea caii ferate freaca vagoanele si atunci cand este vara si daca scoti capul pe fereastra risti sa te zgarii bine pe fata. Cred ca in epoca democratiei nu s-a curatat cum trebuie.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber


Ultima modificare efectuată de către tcm la Vin 21 Dec 2018 01:47:50, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 7319
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 21:09:02    Titlul subiectului: 197872

Cred ca vroia sa curete pantograful locomotivei. Cel de jos vroia sa ii paseze matura muncitorului de pe acoperisul locomotivei. Asta inseamna ca reteaua inca nu era sub tensiune. Trenul a mers cu LDH-ul in fata pana la Simeria.

Motivul dezastrului din aceasta duminica a fost faptul ca nu s-a mai toaletat vegetatia din zona de siguranta a liniei. Astfel, la prima zapada mai serioasa, cum nu prea a mai fost in zona de vest a tarii de multi ani, aceasta vegetatie s-a aplecat inspre sinele de tren.

Se auzea cum se harsiau de tren tufele partial inghetate, pline cu zapada, ma refer la cele aflate langa calea ferata.

Pentru cei care au intrat mai tarziu pe forum, firul evenimentelor de duminica trecuta il gasiti prezentat in pagina precedenta a acestui topic.



4Dezastru CFR, 16 decembrie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.47 kb
 Vizualizat:  de 1030 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 016.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.28 kb
 Vizualizat:  de 1030 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 013.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.09 kb
 Vizualizat:  de 1030 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 014.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.34 kb
 Vizualizat:  de 1030 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 017.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.04 kb
 Vizualizat:  de 1030 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 019.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.93 kb
 Vizualizat:  de 1030 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 020.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.2 kb
 Vizualizat:  de 1030 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 021.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 7319
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 21:16:20    Titlul subiectului: 197875

In final trenul a sosit cu 885 minute intarziere la Gara de Nord. In loc de duminica, 16 decembrie, ora 12:30, cat era scris pe bilet, trenul IR 473, de la Budapesta, a sosit in Bucuresti Nord, luni dimineata, la ora 3:15 AM. Adica, durata calatoriei a fost de 31 de ore si 5 minute !
Am aflat si de ce la tabela de sosiri din Gara de Nord intarziera a fost afisata fractionat, intai 600 de minute, apoi 300.
Dpdb tehnic nu se pot afisa intarizeri mai marid e 600 de minute.
Nu inteleg nici asta de ce. Teopretic valoarea maxima a intarzierii afisate ar putea fi de 999 de minute.
Ma poata lamuri cineva in acest aspect ?



Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.87 kb
 Vizualizat:  de 1022 ori

Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 039.jpg



Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.51 kb
 Vizualizat:  de 1022 ori

Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 040.jpg



Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 041.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.85 kb
 Vizualizat:  de 1022 ori

Poze telefon mobil, 13-16 decembrie 041.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.94 kb
 Vizualizat:  de 1021 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 023.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.23 kb
 Vizualizat:  de 1021 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 024.jpg



4Dezastru CFR, 16 decembrie 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.01 kb
 Vizualizat:  de 1021 ori

4Dezastru CFR, 16 decembrie 025.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 22/Mar/2019
Mesaje: 237
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 21:21:25    Titlul subiectului: 197877

E jale și prăpăd ce a fost acolo! Și nu prea se poate trage nimeni la răspundere pentru asta.
Intemperiile și CFR sunt ca doi vechi dușmani: cum se văd, cum se iau la harță. Sau, mai bine zis, vremea dă cu CFR-ul de pământ de fiecare dată.
Nu-mi vine a crede unde am ajuns: de la fruntașii Europei la coada lumii.
Dar plugurile ce-au păzit?
Unde sunt cei de la Infrastructură când vine vremea asta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 22/Mar/2019
Mesaje: 237
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 21:27:49    Titlul subiectului: 197878

Nu pot decât să-mi dau cu părerea. Cred că ceva norme UE.
Sau e considerat punctul maxim al unei întârzieri de bun simț. E distanța între garnituri, 10 ore fiind timpul maxim la care o garnitură poate întârzia fără a fi afectată cealaltă
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 7319
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 21:48:50    Titlul subiectului: 197879

Nu a fost cea mai mare intarziere, cea inregistrata de trenul meu. Un tren care venea de la Constanta si mergea la Arad a ajuns la destinatie cu 21 de ore intarziere. Stirea se gaseste aici.

Citat:
Sute de călători au răbdat de frig și foame în trenuri. O cursă a avut întârziere de 21 ore

Călătorie de groază pentru sute de oameni care au avut ghinionul să meargă în ultimele două zile cu trenul în România. Au răbdat de frig și foame în câmp.

“Am împărțit cu toții o sticlă de apă în vagon, iar toaleta era blocată”, ne-au spus mulți când au coborât pe peron. Sunt revoltați pe bună dreptate că au fost umiliți și batjocoriți. Pe mai multe linii nu s-a putut circula din cauza vremii, însă nimeni nu le-a sărit în ajutor pasagerilor ghinioniști.

Iar Ministerul Transporturilor și CFR Călători nu au oferit explicații. Într-o țară civilizată, în care cetățenii sunt tratați cu respect, responsabilii și-ar fi cerut scuze și ar fi vorbit, probabil, de demisie.

25 de ore au stat pe drum câțiva oameni care au plecat cu trenul de la Arad spre București. Nu durata a fost cea mai mare problemă, ci umilința pe care au îndurat-o.

“Inadmisibil în România așa ceva! Am avut întârziere 14 ore. De 6 ore să stăm într-un tren și nimeni nu spune nimic”, spun oamenii.

Rămași în frig, fără apă sau alimente, călătorii nu au avut nici cui să ceară ajutor.

”Inuman! Fără mâncare, fără o informație... Avem și noi nevoi”, spune un bărbat.

”Toalete blocate, am fost cu toții în același vagon, am împărțit o apă”, spune alt pasager.

”A rămas trenul șase ore într-o pădure”, strigă oamenii.

Disperați, unii călători au sunat la 112. Tot degeaba.

“Am sunat la 112 și ni s-a închis telefonul în nas, că ”știm de voi” dar nimeni nu lua nicio decizie”, spun oamenii.

O soluție ar fi fost trimiterea în zona a unor drezine diesel pentru încălzirea garniturilor de tren până la remedierea problemelor de pe calea ferată. Dar nu s-a întâmplat așa ceva. De asemenea, călătorii puteau fi duși la destinație sau măcar la adăpost cu alte mijloace de transport.

“Nu făcuserăm decât 10 km și ne-au întors înapoi în Tg, Jiu. Ne-au spus așa: o să vă punem la dispoziție, dar pentru că Aradul nu are bani, nu o să vă dăm căldură. Ne-au dat puțină căldură la început, după care nu ne-au mai dat deloc. Este un război între regionale”, explică pasagerii.

“A fost și o gravidă în nouă luni în tren, nimeni nu a făcut nimic, se putea întâmpla orice”, spune o femeie.

La Arad a ajuns luni dimineață un tren care a întârziat, atenție, 21 de ore, plecat din Constanța.

“Am plecat sâmbătă la 12 și un sfert și am ajuns acum luni”, spune un pasager.

Am întrebat Ministerul Transporturilor de ce nu s-au luat măsuri de prevenire, înainte ca trenurile să plece la drum, în condițiile în care codurile de vreme rea fuseseră anunțate din vreme.

Iată cum am fost primiți la sediu: ”Trageți pe drepta, dați telefoane, eu nu vă pot lăsa să intrați!”

Am sunat încă o dată și la consilierul ministrului și la ministrul demisionar, Lucian Șova.

Toate aceste nemulțumiri ale călătorilor s-au transformat în niște întrebări fără răspuns din partea autorităților. Toată ziua am încercat să obținem răspunsuri oficiale și ne-am ales cu nimic. Am sunat atât la Ministerul Trasporturilor, cât și la CFR Călători, am trimis solicitări prin SMS, prin e-mail, însă nimeni nu ne-a răspuns oficial.

Călătorii nu pot nici măcar cere despăgubiri pentru că legea nu prevede așa ceva în cazul întârzierilor pe calea ferată.

Buna intrebare cu plugurile. Nu am vazut asa ceva. Si nu au fost zapada mare, cam 20 de cm.
In 2012, o garnitura de tren, in care se gaseau fotbalistii echipei Otelul Galati a ramas blocata pe langa Urziceni. Dar atunci a fost viscol si vantul a avut viteza de 100 km/ora.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 7319
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 22:28:08    Titlul subiectului: 197882

Priviti ce zapezi au canadienii (dar si cei din SUA), iar circulatia feroviara se desfasoara fara probleme. Dupa ce viscolul se termina, baga la inaintare o locomotiva puternica sa degajeze calea de rulare.
Pai ce s-ar intampla la noi, daca am avea asemenea zapezi ?

Priviti cum se degajeaza la ei copacii cazuti pe calea ferata: https://www.youtube.com/watch?v=u7QCnv0Qpfg



canada_train.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.82 kb
 Vizualizat:  de 1006 ori

canada_train.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 22/Mar/2019
Mesaje: 237
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 22:56:05    Titlul subiectului: 197884

Am face tunel prin ea, ca în '56, aia e.
Atunci am fost în stare să facem peșteri prin zăpada din București.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 7319
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 23:48:57    Titlul subiectului: 197886

Ion Simu Alexandru, directorul regionalei CFR Timisoara ar trebui sa dea niste explicatii publice despre modul in care a fost gestionata situatia de duminica trecuta.
Pe teritoriul acestei regionale a fost blocat traficul feroviar.

Stie cineva mai multe despre competentele acestui personaj si cand a ajuns la conducerea regionalei ?

De ce nu avem cateva locomotive, asa cum au americanii sau canadienii, in clipul video postat in mesajul precedent ?

De ce am stat 13 ore blocat, in conditiile in care eu platesc taxe si impozite ?

Parerea mea este ca Ion Simu Alexandru ar trebui tras la raspundere.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 7319
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2019 09:52:09    Titlul subiectului: 198278

Au fost ceva probleme in Gorj, cu un tren Regio, din cauza zapezii. Articolul se gaseste aici.

Citat:
UPDATE 08:40 - Circulatia feroviara pe sectia de cale ferata 202 s-a reluat, in judetul Gorj. Centrul Info Trafic al Politiei Romane anunta ca trenul Regio 2092 (care se deplaseaza pe ruta Targu Jiu - Craiova) a acumulat o intarziere de aproximativ 110 minute.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 7319
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2019 23:21:52    Titlul subiectului: 198342

Probleme intre Baia Mare si Satu Mare, din cauza zapezii. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Trenuri anulate din cauza zăpezii. Gara din Baia Mare îngropată de troiene

Trenuri anulate în Maramureș din cauza zăpezii. Poliția Transporturi Feroviare a anunțat că a fost închisă circulației pentru deszăpezire calea ferată Baia Mare.
Sub coordonarea ing. Cesa Petru se acționează cu plugul de zăpada pentru deblocarea situației. Două trenuri pe relația Satu Mare -Baia Mare și Baia Mare – Satu Mare au fost anulate.

Este vorba de trenul nr 4313 Baia Mare – Satu Mare înzăpezit intre stațiile de cale ferată Apa și Seini, sosit cu o întârziere de 211 minute iar trenul Nr. 4314 Baia Mare -Satu Mare a plecat cu o întârziere de 57 minute.

Se lucrează la degajarea căii ferate între localitățile Seini din Maramureș și Apa din Județul Satu Mare.

Acolo au locomotiva cu plug, felicitari regionalei CFR Cluj. E drept ca este o linie simpla, neelectrificata.

Sursa foto: http://www.emaramures.ro



f513a813de16ff3ba1929aff546d0de4maxim.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.41 kb
 Vizualizat:  de 697 ori

f513a813de16ff3ba1929aff546d0de4maxim.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 7319
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2019 11:12:52    Titlul subiectului: 198634

Datorita depunerilor ghetii pe linia de contact, s-au inregistrat probleme si in Gara de Nord. Reteaua de contact s-a rupt in zona Podului Grant. Din aceasta cauza, la Gara de Nord, nu sunt functionale decat liniile 1-4. Articolul se gaseste aici.

Avarie în Gara de Nord. Întârzieri de zeci de minute din cauza problemelor la sistemul electric

Traficul feroviar se desfășoară cu dificultate în Gara de Nord din Capitală din cauza unei avarii la sistemul de alimentare cu energie electrica. În Gara de Nord din București sunt funcționale doar liniile 1-4, restul liniilor de la 5 la 14 fiind impracticabile. Trenurile înregistrează întârzieri la sosire, dar și la plecare după ce firul de contact s-a rupt în mai multe locuri, în zona Podului Grant din Capitală.

"Începând cu ora 6:15 a apărut o problemă tehnică în sistemul de alimentare cu energie electrică a firelor de contact care asigura intrarea și ieșirea trenurilor în Gara de Nord, de la linia 5 până la linia 12. În acest interval s-a asigurat plecarea și sosirea trenurilor în Gara de Nord doar de la liniile 1-4. Se pare că avem o problemă cu alimentarea cu energie electrică a liniilor de contact în zona Podului Grant. Echipele sunt acolo. Se pare că s-a rupt cablul de înaltă tensiune în mai multe bucăți sau componentele feroviare care asigură această alimentare cu energie electrică prezintă deficiențe din punct de vedere tehnic. O astfel de intervenție presupune nu doar înlocuirea componentelor defecte, dar și înlocuirea cablului de înaltă tensiune. Din această cauză se înregistrează întârzieri destul de mari, între 10 și 45 de minute la sosire, chiar avem un tren și cu o sută de minute la sosire și întârzieri mai mari la plecarea din Gara de Nord, pentru că fluxul mare de trenuri este înregistrat în intervalul 7:30-9:30. Trenurile intră și ies din Gara de Nord treptat. Cele care staționează sunt oprite fie în gările din apropierea Capitalei fie pe parcurs", a declarat, la Digi 24, purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan.

Potrivit acesteia, problema a fost remediată la ora 8:15.

Potrivit camerei web din stația București Nord, la ora 8.44, se inregistreaza întarzieri destul de mari, 5 și 40 minute la sosire și până la 140 de minute intarzieri la plecări.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 23/Mar/2019
Mesaje: 837
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2019 22:48:27    Titlul subiectului: 198717

Intre timp , in America in Chicago , cu ajutorul unor sisteme alimentate pe baza de gaz macazele sunt "incendiate" pentru a nu fi blocate de zapada sau gheata.
https://www.youtube.com/watch?v=z76ywZDXyPw
Si o poza cu un tren pentru deszapezire , tot undeva in state. Acesta pare sa fie capabil sa deszapezeasca 3 sine paralele. (sursa imaginii:
https://www.facebook.com/trainbookpage/photos/a.238054829652669/1163377087120434/?type=3&theater)



47578909_1163377093787100_6211263480205410304_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.53 kb
 Vizualizat:  de 457 ori

47578909_1163377093787100_6211263480205410304_n.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 7319
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2019 10:00:32    Titlul subiectului: 198721

Cat ar costa un utilaj din acesta ? Nu ar putea fi achizitionat de la americani acest tip de utilaje+locomotive puternice, pentru dezapezire ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 23/Mar/2019
Mesaje: 837
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2019 00:16:07    Titlul subiectului: 198743

Nu va cumpara nimeni material rulant de la americani , CFR-ul nu este in stare sa asigure mentenanta infrastructurii sau a materialului rulant , daramnite sa cumpere utilaje de peste ocean. Am pus imaginea doar ca si comparatie , in alte tari unpic mai civilizate chiar daca este zapada mai mare nu par a fi atatea probleme asa cum am fost in Romania (cazul dumneavoastra de exemplu , atunci cand ati stat ore bune blocat in acea halta).
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 7319
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2019 10:20:54    Titlul subiectului: 199070

Este prima oara cand CFr nu mi-a raspuns, in termen legal, de 30 de zile, la plangerea depusa pe data de 16 decembrie, ca urmare a intarzierii de 15 ore, a trenului IR 473, venit de la Budapesta, la Bucuresti Nord, in luna decembrie. Am relatat pe larg, aici, despre acest eveniment.

Prin urmare voi depune o plangere la Ministerul Transporturilor si una la ANPC.

Pana acum imi rerutnau intre 25 si 50 % din contravaloarea biletului, in functie de intarzierile inregistrate, conform legislatiei europene, tot pe trenul international de Budapesta, cu care circul an de an, in situatiile in care acesta inregistra intarzieri mai mari de o ora sau mai mari de doua ore, la destinatie, lucru care s-a intamplat de cateva ori in ultimii cinci ani.

Imi raspundeau cu intarziere, dar pana la termenul de 30 de zile. Acum nu au raspuns deloc. Dar nu ma las, nesimtirea nu o tolerez, asa ca sunt decis sa merg pana in panzele albe, chiar si la tribunal.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 21/Mar/2019
Mesaje: 535
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2019 20:45:23    Titlul subiectului: 199095

Felicitari, asa si trebuie. Daca nu luam atitudine si nu ne cerem drepturile nu se va schimba nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community