Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Otokar Kent C-12
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2018 11:14:39    Titlul subiectului: 197894

Autobuzele performante Otokar, au inceput sa fie inundate: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/video-autobuz-otokar-inundat-de-apa-clocotita-dupa-ce-instalatia-de-incalzire-s-a-stricat-1053151?fbclid=IwAR2u59_6rjNJ4d7dlP-cPjgkieuRnofjcOU5ANEOmqhv-OcLgb7RneuK8G4

Citat:
VIDEO. Autobuz Otokar, inundat de apă clocotită, după ce instalația de încălzire s-a stricat

Noi probleme pentru autobuzele pentru care Primăria Bucureștiului plătește 100 de milioane de euro. Zeci de călători au fost evacuați dintr-un autobuz, după ce instalația de încălzire s-a stricat, iar autobuzul a fost inundat de apă clocotită.

Un telespectator ne-a trimis imaginile filmate în autobuz. Acesta spune că este vorba despre unul dintre autobuzele Otokar, care au început să circule prin București pe 1 decembrie. Autobuzul circula pe ruta 783, între Piața Unirii și aeroportul Otopeni.

Un alt autobuz Otokar, care circula pe ruta 335, era tras pe dreapta, joi seara, în apropierea Arcului de Triumf, după ce a făcut pană.

Nu este prima dată când apar probleme. Unul dintre autobuzele noi s-a stricat chiar în prima zi pe traseu. Ușa de la cabina șoferului a rămas blocată. De asemenea, sindicaliștii din Societatea de Transport București spun că noile autobuze au mai multe probleme tehnice.

Primăria Capitalei a negat până acum că ar fi existat aceste incidente și defecțiuni. Anul viitor, în București vor ajunge alte 300 de astfel de autobuze.
[/quote]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 8400
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2018 12:20:18    Titlul subiectului: 197896

Cel mai probabil s-a spart una tevile de la sistemului de racire a motorului. Cam pe unde sunt amplasate aceste tevi ? Stie cineva ?

Cam multe probleme tehnice cu aceste autobuze. Nu s-a intamplat asa ceva la Mercedes Citaro I sau II.

Incep sa ma indoiesc de calitatea acestor autobuze.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Oct/2019
Mesaje: 1125
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2018 00:04:18    Titlul subiectului: 197912

De putin timp sunt in trafic si deja circula cu afisajul din interior cu statiile anapoda, de ex. 6417 il avea blocat si afisa o eterna ora 05:04.
Mai pe seara, in altul am vazut ca s-a schimbat afisajul - statiile sunt pe verticala cu legaturile aferente (bineinteles ca "puricei" pe care ii vad numai cei de pe scaunele din fata). Dar, ca exista un dar - de la Universitate la Rosetti ii mergea anuntul vocal dar lista de statii era goala. De la Rosetti spre Militari a inceput sa afiseze statiile incepand cu Apusului (Apusului, Valea Lunga, Piata Gorjului) si asa a ramas tot timpul, fara anunturi vocale.
De parca ar avea 5 ani de functionare, nu cateva saptamani...

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2018 14:05:17    Titlul subiectului: 197920

Poate cineva să-mi spună, vă rog, ce autobuze, câte și de ce tip au intrat pe linia 335?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rares



Data înscrierii: 02/Dec/2018
Ultima vizita: 09/Sep/2019
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2018 09:54:49    Titlul subiectului: 197937

Din cate stiu 0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2018 08:27:55    Titlul subiectului: 197959

Ok. Mulțumesc mult!
În articolul cu autobuzul cu furtunul spart, scria că un autobuz de pe linia 335 fusese oprit la Arcul de Triumf cu probleme tehnice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 8400
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2019 09:31:49    Titlul subiectului: 198445

Pe ce linii circula aceste autobuze ? La ce autobaza sunt ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2019 11:00:41    Titlul subiectului: 198449

Circulă pe 137, 312, 330, 336, 601, 682, 781. Cu mențiunea că pe 312 circulă doar unul singur (#6412 - momentan este singurul din autobaza Obregia), la fel și pe 682 (#6432 - momentan singurul din autobaza Pipera) iar pe 330 au circulat câteva zile acum vreo două săptămâni, alături de câteva Kent C-18 (nu știu dacă mai circulă). Cam toate autobazele au cel puțin un autobuz Kent C-12 (nu știu de autobaza Floreasca dacă are). Cele mai multe sunt, pentru moment, la autobaza Militari (peste 30 de autobuze).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 8400
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2019 11:29:31    Titlul subiectului: 198481

Din nou probleme cu un autobuz Otokar Kent 12, care circula pe linia 137. Acesta a ramas fara curent, calatorii fiind captivi cateva minute. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Călători captivi în noile autobuze ale STB

Mai mulți călători de pe linia 137 au rămas marți, la orele prânzului, în vecinătatea Academiei Militare, blocați într-unul dintre noile autobuze Otokar ale STB, neputând să deschidă ușile.

Momentul penibil a fost filmat de un călător care a postat înregistrarea pe un site de socializare. Filmarea este disponibilă aici. Potrivit călătorului, blocarea ușilor a avut loc după ce motorul autobuzului s-a oprit accidental. „După 3-4 minute de încercări repornește, dar frânele rămân blocate încă vreo 2 minute. Totul revine la normal dar nu pentru mult timp. În zona Răzoare - Cotroceni, își dă obștescul sfârșit, fără motor, fără curent, fără presiune hidraulică, fără sistemul de deschidere de urgență a ușilor!”, spune persoana care a filmat momentul și care a postat înregistrarea.

Filmările arată cum unii călători din autobuz apelează la ajutorul altora, aflați în afară. pentru a reuși să deschidă împreună ușile.

Autobuzele turcești achiziționate de Primăria Capitalei au dat rateuri repetate de la intatrea lor in cirsulație în decembrie anul trecut. Un vehicul marca Otokar, care circula pe linia 137, s-a defectat la jumătatea acestei luni și nu a mai putut pleca în cursă.

Luni un telespectator a trimis Digi24.ro fotografii cu un alt autobuz Otokar rămas blocat în pasajul de intrare la Carrefour Militari. Pentru a preîntâmpina accidentele poliția rutieră a amplasat în spatele autobuzulului un echipaj cu girofarurile mașinii în funcțiune.

Un autobuz Otokar s-a defectat vineri pe Bulevardul Aviatorilor din Capitală. Autobuzul s-a stricat în mijlocul străzii și, potrivit imaginilor, a blocat o bandă de mers. Un alt autobuz Otokar a fost inundat recent cu apă clocotită de la instalația de încălzire.

Unul dintre autobuzele noi s-a stricat chiar în prima zi pe traseu, pe 1 decembrie. Ușa de la cabina șoferului a rămas blocată. De asemenea, sindicaliștii din Societatea de Transport București spun că noile autobuze au mai multe probleme tehnice.

Filmarea se poate vedea pe Facebook.

Putem sa le numim deja.........petarde pe patru roti ? Laughing

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 768
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2019 11:54:16    Titlul subiectului: 198483

Ce idee buna ca soferul sa fie inchis ermetic intr-un acvariu... Daca se intampla o problema nici soferul nu poate ajuta pasagerii si nici invers (au fost cazuri cand un sofer de autobuz a suferit un infarct si un pasager a oprit autobuzul, a putut sa ajute pentru ca autobuzul respectiv nu avea cabina).

Apropo, deschidere de urgenta a usilor nu exista? Doamna respectiva imediat rupe usa cu baiatu' de pe strada. Sau nici soferul nu stie de existenta lor ca nu vad ca ar fi dat indicatii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 8400
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2019 12:09:28    Titlul subiectului: 198484

Cred ca adevarul este pe la mijloc. Nici soferii nu au fost instruiti asa cum trebuie, aici tot vina STB-ului este, plus ca nu este in regula sa se defecteze atatea autobuze, intr-un timp asa de scurt.
Cei de la Otokar au recunoscut ca este prima oara pentru ei cand au de onorat o comanda asa de mare, de 400 de autobuze.
Nu cumva turcii au accelerat productia in domeniul calitatii ?

Pentru exemplificare, uitati-va la topicele dedicate autobuzelor Mercedes Citaro 1 si Mercedes Citaro 2, de la inceputul lor (din 2006). O sa vedeti ca nu au fost asa probleme la inceput ca in cazul autobuzelor Otokar.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 768
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2019 12:16:36    Titlul subiectului: 198485

guest a scris:
Nu cumva turcii au accelerat productia in domeniul calitatii

100% ca asta este una din probleme. Ei au vrut neaparat sa prinda acest contract, pentru a avea in portfoliu o comanda asa de mare. Sunt sigur ca vor face tot posibilul ca pe viitor sa nu fie asa de multe probleme, numai ca ei fac teste si dezvoltare direct pe calatorii din Bucuresti (nu degeaba au zis ei ca asigura mentenanta). In castig o sa iasa producatorul, pentru ca la final vor avae un produs testat in Bucuresti pentru Bucuresti, daca va face fata acolo, va face fata peste tot in Europa.

Ultimele autobuze livrate nu o sa mai aiba aproape nici o problema. Laughing

Stiti, cine a lucrat in IT stie, ca orice soft la versiunea 1.0 inca poate sa aiba multe probleme. Otokar este inca la faza de beta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 20/Oct/2019
Mesaje: 151
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2019 21:31:03    Titlul subiectului: 198502

Dar aceste autobuze, cu cabina pentru sofer, nu au au o usita prin care soferul sa poata intra direct in salon?
Cel putin stiu ca asa se intampla la Solaris-urile craiovene, unde usa respectiva este manuala.
Ce-i drept, recunosc ca nu stiu configuratia interiorului unui Otokar si nici n-am avut intentia s-o fac...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2019 22:00:58    Titlul subiectului: 198503

Nu există acea ușiță. La fel e și la Mercedes Citaro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rares



Data înscrierii: 02/Dec/2018
Ultima vizita: 09/Sep/2019
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2019 23:48:40    Titlul subiectului: 198505

dm a scris:
Stiti, cine a lucrat in IT stie, ca orice soft la versiunea 1.0 inca poate sa aiba multe probleme. Otokar este inca la faza de beta...


As zice 1.0, dar nu chiar beta.. ce-i drept, da, au ceva probleme cateva dintre ele, dar cred ca in general se face mult mai mare chestie din toata treaba asta decat ce se intampla cu adevarat.

UKVZ-KTM-5 a scris:
Ok. Mulțumesc mult!
În articolul cu autobuzul cu furtunul spart, scria că un autobuz de pe linia 335 fusese oprit la Arcul de Triumf cu probleme tehnice.

Cu placere!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2019 10:39:55    Titlul subiectului: 198722

Se pare că de azi avem C-12 pe linia 335, odată cu sosirea unui alt lot de 55 de autobuze: 6462, 6469 din lotul nou și 6451 din lotul vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 8400
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2019 14:20:58    Titlul subiectului: 198726

Ce parere au soferii despre autobuzele Otokar. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Am întrebat șoferi de autobuze ce probleme au Otokarele din București

O călătorie cu autobuzele lui Firea poate fi extrem de palpitantă, atât pentru șoferi, cât și pentru călători.

Lipsa asigurărilor Casco, comportamentul abuziv și furtul de bani sunt doar câteva dintre reclamațiile făcute de șoferi către conducerea Societății de Transporturi București (STB) la protestul de luni, 28 ianuarie. Șoferii au venit cu scopul de a trage un semnal de alarmă și colegilor care, deși sunt de acord cu ei, spun aceștia, n-au reușit să fie prezenți de frică să nu fie dați afară.

O altă problemă a șoferilor de autobuze din București este apariția noilor autobuze Otokar care, deși sunt puse în funcțiune doar de două luni, au avut numeroase defecțiuni. Pe lângă problemele cu căldura și deschisul ușilor, înainte de Crăciun, călătorii dintr-un autobuz erau cât pe-aci să fie opăriți când s-a spart instalația de încălzire și a sărit antigelul. Iar acesta n-a fost singurul caz de genul, mai târziu, pe 22 ianuarie, șoferul n-a mai putut porni motorul unui autobuz, iar pasagerii au trebuit să forțeze ușile să iasă.

„Problema e când rămânem fără garanție, atunci să ne ferească Dumnezeu. Câte cheltuieli o să facă societatea ca să întrețină mașinile astea. Nu poți să zici că s-au făcut niște manevre pentru că n-ai cum să știi până nu vezi niște documente, dar nu știu cine ar fi putut să dea câștig de cauza la mașina asta în defavoarea Mercedesului”, îmi spune unul dintre șoferii de la protest. În urmă cu două luni, Gabriela Firea explică, însă, că Otokar-urile au câștigat licitația în mod corect, dorința acesteia fiind ca autobuzele să fie realizate de o companie care aduce garanție. Și atunci a existat o controversă.

Astăzi, în timp ce la noile autobuze tot apar defecțiuni tehnice, Firea iese în față și dă vină pe șoferi: nu vehiculele sunt proaste, ci șoferii nu știu să le folosească. La protest, am vrut să aflu și cum văd șoferii problemele de la Otokar-urile care par că sunt aceste nave spațiale coborâte în traficul sufocant al Capitalei.

Tranche Mihai, vicepreședintele Sindicatului Șoferilor din RATB, șofer timp de 23 de ani

„Neputința ne face să aruncăm vina în spatele altcuiva. Colegii mei sunt foarte bine pregătiți din punct de vedere profesional, de ce nu se întâmplă aceleași lucruri și cu celelalte autobuze? Alea pe care le avem în dotare? Numai pe Otokare sunt nepricepuți șoferii? Din dorința de a-i satisface plăcerile doamnei primar, conducerea STB este dispusă să facă orice doar ca să fie lăudată că a făcut o achiziție bună. În condițiile în care doamna primar general a motivat că una dintre condițiile pentru care a ales firma Otokar se datorează faptului că asigură mentenanță opt ani, de ce reparațiile se fac de personalul STB, fost RATB? N-o să fie luată nicio măsură în viitor, în condițiile în care totul merge din eșec în eșec. Totul se mușamalizează.”

Vasile, șofer de 35 de ani

„Sunt foarte multe defecțiuni la ele, după cum se vede și pe stradă, cum a fost și incidentul cu autobuzul în care a curs antigelul și a opărit oamenii pe picioare. Sunt probleme și cu pompițele de alimentare și cu blocarea autobuzelor. Pe deasupra, conducătorii auto n-au fost instruiți corect, aceasta fiind făcută de un șef care se plictisea și probabil voia să iasă în evidență că este el instructor. Mașinile or fi noi, dar nici nu se compară cu Mercedes-ul. Până nu voi fi instruit adecvat și până nu se vor rezolva toate problemele, eu nu mă urc în acel autobuz. O singură dată am fost întrebat dacă vreau, dar am refuzat categoric din cauza problemelor auzite de la colegii mei. Eu nu vreau să am probleme cu călătorii, să-mi adreseze injurii pentru că atunci când transporți persoane, trebuie să fii foarte calm, iar când se întâmpla asta, este destul de greu.”

Costel, șofer de 25 de ani

„Nu am lucrat pe ele, fiindcă știu că sunt depășite înainte de vreme, s-au născut așa. Au foarte multă electronică și nu e făcută cum trebuie. Acuză șoferii că nu știu să lucreze pe ele, dar nu-ți trebuie facultate ca să conduci un autobuz. Mercedesul e de zece ori mai performant decât Otokarul și n-a fost nevoie de atâta tevatură și niciodată nu s-a întâmplat la minus zece grade să se oprească căldura și să se pornească aerul condiționat. Primăria nu vrea să recunoască.”

Mihai, șofer de 20 de ani

„Eu am lucrat pe ele, fix așa e. Nici nu stai bine la volan, adică eu sunt destul de înăltuț și nu am loc pur și simplu. Când mă dau jos după nouă ore de muncă, mă dor genunchii. Nici nu se compară cu Mercedesul, e o diferență mare. Nu mai vorbesc despre celelalte comenzi și butoane, nu sunt la vedere, trebuie să le cauți după scaun. Nici nu poți să te uiți bine în oglinda de pe stânga.”

Tudor, șofer de 22 de ani

„Problemele au fost foarte multe, dar nu putem noi să spunem despre ele, o comisie tehnică ar trebui să verifice contractul și să zică dacă aceste autobuze sunt bune. Șoferul a ajuns să fie țapul ispășitor pentru orice. El este cea mai vinovată ființă din toată societatea asta de transport din București, iar ceilalți n-au nicio răspundere. Numai noi suntem mereu cei vinovați și suntem vinovații fără vină.”

Avram, șofer de 21 de ani
„Cu oglinzile m-am obișnuit, problema e că sunt softurile proaste. Te trezești că nu ți se aprinde motorul și nu mai trage și trebuie s-o bagi în garaj. Pierdem timp liber și tot e vina noastră, ca și cum noi am stricat autobuzele. Doamna primăriță dă vina pe șofer, dar el n-are nicio vină. Toți avem autoclimă sau aproape toți, iar autobuzul e dat pe automat. Merge cât merge și deodată o ia razna. Turcul vine, resetează totul și merge până se supraîncălzește, după patru ore se strică iarăși. Ei nu știu să le repare, pur și simplu. Fiind în garanție, mecanicii noștri nu au voie să umble la ele sau să remedieze vreun defect.

„Nu ne-a întrebat nimeni nimic, ba chiar ni s-a interzis să discutăm despre subiectul Otokar.”

Au adus Mercedes în probă, au adus Mann în probă. Otokarul n-a fost în probă, ne-am trezit cu ele în garaj, să ieșim cu ele în oraș. Cum să nu le aduci întâi în probă și șoferii să zică cum sunt?”

Ștefan, lider sindical

„Au fost extrem de multe probleme cu ele și nu după o lună sau o săptămână, ci din prima secundă. Pentru niște autobuze noi cu zero kilometri, nu ar fi trebuit să existe asemenea lucruri.”

*Unele nume au fost schimbate la solicitarea șoferilor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2019 17:20:48    Titlul subiectului: 198730

Păi da, autobuzele astea noi sunt execrabile, din multe puncte de vedere, singurele mai răsărite fiind C-18.
Mai trebuie luate 400 pe CNG și 100 electrice, să sperăm că nu vor fi turcisme și vom avea licitații cu fonduri UE.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 8400
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2019 20:21:44    Titlul subiectului: 198761

Directorul STB Sa da asigurari ca totul este in regula cu noile autobuze Otokar. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Anunț despre autobuzele Otokar stricate! Ce spune conducerea STB

Andrei Creci, directorul general al Societății de Transport București (STB, fostă RATB), a declarat într-un interviu pentru Agerpres că toate defecțiunile care au apărut la noile autobuze Otokar au fost reparate în 24 de ore maxim, conform înțelegerii din contract. Directorul mai spune că astfel de defecțiuni sunt normale în primele luni de funcționare a unor autobuze noi.

Andrei Creci a afirmat că problemele semnalate la autobuzele Otokar sunt „minore" și au fost remediate rapid.

„Probleme tehnice majore nu sunt. Sunt probleme minore care s-au remediat în cel mult 24 de ore. Sunt minore, faptul că s-a schimbat sistemul de climatizare și a fost resetat și a intrat după aceea în funcțiune în maximum 24 de ore. Noi avem niște clauze contractuale destul de restrictive pentru partenerii turci. Ei au obligația ca în cel mult 24 de ore să le reglementeze. Din toate sesizările care au fost de când au fost puse ele în funcțiune, de la 1 decembrie, și până în prezent, nimic nu a depășit acest termen. Dacă ar fi depășit s-ar fi activat alte clauze din contract care ar fi putut atrage și alt gen de răspundere, dar nu a fost cazul", a declarat directorul STB pentru Agerpres.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 30/Sep/2019
Mesaje: 184
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 05 Feb 2019 21:32:00    Titlul subiectului: 198788

S-a curatat antigelul din autobuz in 24 de ore? Laughing
Cred ca daca explodeaza unul, Doamne fereste, tot nu recunosc astia ca au luat cele mai ieftine autobuze la preturi umflate.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 19/Oct/2019
Mesaje: 351
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2019 14:57:59    Titlul subiectului: 198801

Andrei Creci e avocat, are mereu cuvintele la el, sigur tot ce spune e adevarat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2019 15:40:00    Titlul subiectului: 198956

Autobuzul C-12 #6434 este folosit pentru instruirea șoferilor, azi a lucrat cu călători pe 226.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 8400
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2019 23:37:15    Titlul subiectului: 199046

Linii pe care am vazut, de curand, autobuze noi, Otokar Kent C12: 123, 168, 312.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 8400
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Mar 2019 15:09:21    Titlul subiectului: 199291

As adauga linia 300.
ieri am vazut 5 autobuze noi pe aceasta linie. Stie cineva, pe 300 circula numai autobuze noi, Otokar Kent C-12 ?



Bucuresti, 7 martie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.52 kb
 Vizualizat:  de 1704 ori

Bucuresti, 7 martie 004.jpg



Bucuresti, 7 martie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.15 kb
 Vizualizat:  de 1704 ori

Bucuresti, 7 martie 005.jpg



Bucuresti, 7 martie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.15 kb
 Vizualizat:  de 1704 ori

Bucuresti, 7 martie 005.jpg



Bucuresti, 7 martie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.48 kb
 Vizualizat:  de 1704 ori

Bucuresti, 7 martie 007.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 07 Mar 2019 18:32:58    Titlul subiectului: 199295

Da, de ieri linia 300 este full - Otokar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community