Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Proiect - Pasajul Doamna Ghica

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 24/Mai/2019
Mesaje: 523
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2019 15:18:44    Titlul subiectului: Proiect - Pasajul Doamna Ghica 198624

Firea are în plan construcția Pasajului Doamna Ghica. Articolul se găsește aici:
https://m.capital.ro/firea-cand-scapam-de-aglomeratia-din-bucuresti.html
Citat:
Primarul Gabriela Firea încearcă să pună în practică promisiunile pe care le-a făcut bucureștenilor. Una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă în acest moment șoferii, este aglomerația infiorătoare din trafic.
Primarul Gabriela Firea vrea să înceapă construcția Pasajului Doamna Ghica, un proiect care ar fluidiza circulația în sectorul 2 al Capitalei, în zona Doamna Ghica, Colentina, Tei sau Șoseaua Petricani. Astfel, CGMB va supune votului investiția, care se ridică la 134 de milioane lei. Potrivit proiectului, citat de Mediafax privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru Pasajul Doamna Ghica, valoarea totală a investiției se ridică la 134 de milioane lei, iar termenul de execuție ar urma să fie de 24 de luni. „Modernizarera acestei artere va genera un impact benefic asupra relației rutiere a Capitalei cât și a mediului înconjurător. Finanțarea proiectului se va asigura din bugetul propriu al Municipiului București”, se arată în expunerea de motive a proiectului. Potrivit raportului de specialitate, investiția urmărește următoarele obiective: realizare parte carosabilă de 4 benzi de circulație și separator de fluxuri pe zona mediană; amenajare trotuare; iluminat public sau deviere/relocare rețele utilități existente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mai/2019
Mesaje: 7685
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2019 14:22:45    Titlul subiectului: 198727

S-au aprobat indicatorii pentru Pasajul Doamna Ghica. Articolul se gaseste aici.

Citat:
CGMB a aprobat indicatorii pentru Pasajul Doamna Ghica și pentru Străpungerea Nicolae Grigorescu

Consiliul General al Muncipiului București (CGMB) a aprobat, joi, indicatorii tehnico-economici pentru proiectul privind Străpungerea Bulevardului Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu Etapa II și pentru obiectivul de investiții "Pasaj Doamna Ghica".

Proiectul „Străpungere Bd-ul Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu Etapa II – km 2+400 – intersecția Calea Vitan Bârzești" prevede realizarea, pe o lungime de 1,3 km, a 6 benzi de circulație (3 benzi pe sens), precum și amenajrea trotuarelor și a stațiilor de autobuz. De asemenea, se vor devia/reloca rețelele de utilități.

"Prin acest proiect, dorim să demarăm etapa a doua, având în vedere că etapa I a proiectului este în curs de finalizare. Proiectul se află înscris în Programul de investiții al municipiului București pe anul 2019. Finanțarea proiectului se va asigura din bugetul propriu al Municipiului București, valoarea totală a investiției este de 13,5 milioane euro", a declarat Gabriela Firea.

Pentru Pasajul Doamna Ghica, valoarea totală a investiției este estimată la 28 milioane euro, din care circa 14 milioane ar fi suma necesară în primul an, pentru că investiția este eșalonată pe 2 ani, conform graficului de lucrări. Va rezulta un pasaj de circa 200 de metri lungime și 16,5 metri lățime, aferent celor 4 benzi, dar lucrările se fac pe un traseu total de 1 km.

Proiectul prevede realizarea părții carosabile, cu 4 benzi de circulație și separator de fluxuri de circulație pe zona mediană, cu trotuare și partea de iluminat public, dar are și o componentă de deviere și relocare, acolo unde e cazul, a rețelelor de utilități existente.

„Este un proiect de modernizare a infrastructurii rutiere extrem de așteptat, care face parte din strategia în domeniul transportului public și care are ca beneficii fluidizarea traficului, reducerea emisiilor de noxe, cu efecte pozitive în protejarea mediului, dar și creșterea siguranței în ceea ce privește traficul auto și pietonal", a afirmat Firea.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community