Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvai fără vatman, sine si pantograf

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tehnologii noi in transportul public
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 12/Noi/2019
Mesaje: 1154
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2019 08:36:23    Titlul subiectului: Tramvai fără vatman, sine si pantograf 199008

China a lansat un nou tramvai al viitorului, fără șine, vatman și pantograf. Articolul se găsește aici:
https://playtech-ro.cdn.ampproject.org/v/s/playtech.ro/stiri/primul-tramvai-fara-sine-6584/amp?amp_js_v=a2&amp_gsa=1&usqp=mq331AQCCAE%3D#referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=De%20pe%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fplaytech.ro%2Fstiri%2Fprimul-tramvai-fara-sine-6584
Citat:
China ne surprinde din nou cu o soluție inovatoare de transport a viitorului. Este vorba despre tramvaiul care va circula fără șine și fără vatman. Momentan acest este în probe în Habrin, un oraș din nord-estul Chinei, dar urmează să fie pus în circulație.

Tramvaiul proiectat de specialiștii chinezi folosește tehnologia senzorilor în locul șinelor metalice. Noile vehicule sunt electrice, pe baterii, au o viteză maximă de 70 km/h și pot parcurge 25 de km cu o încărcare de zece minute. Avantajul acestui tramvai este că se poate adapta mai bine la trafic și poate găzdui un număr foarte mare de pasageri.

De asemenea, inventatorii chinezi au dezvoltat un sistem de 20 de ori mai ieftin pe kilometru decât tramvaiul convențional. Astfel, costul unui kilometru va fi de 2,5 milioane de euro, în comparație cu cel de 50 până la 90 de milioane realizate de alte mijloace de transport, cum ar fi metroul.

Autonous Rapid Transit (ART) se adaptează la variațiile solului pe care le-ar face autobuzul. Urmărește șine virtuale, datorită senzorilor și terminalelor instalate de-a lungul circuitului său. Noul tramvai are până la patru vagoane și poate găzdui între 300 și 500 de pasageri.

Acest nou tip de tramvai este alimentat de baterii cu litiu. Are o rază de 40 kilometri, dar se reîncarcă repede. Viteza sa poate atinge 70 kilometri pe oră. Producătorii chinezi testează tramvaiul în această lună pe teren acoperit de zăpadă, iar inaugurarea va avea loc în acest an.


Faza de testare a început încă de pe data 8 mai 2018, în Zhuzhou, în sudul țării, pe o distanță de 12 kilometri. ART este gândit pentru a opera în oraș și oferă municipalităților o soluție „zero zgomot, zero poluare” datorită bateriilor sale cu litiu care se reîncarcă în 30 de secunde în stații sau în zece minute la sfârșitul liniei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tehnologii noi in transportul public Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Nu puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community