Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reorganizarea RATB - STB
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Credeti ca RATB ca firma pe actiuni va fi benefica?
Da
37%
 37%  [ 9 ]
Nu
62%
 62%  [ 15 ]
Voturi totale : 24

Autor Mesaj
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2018 03:30:04    Titlul subiectului: 196532

Nu ma refeream la linii "acces" cum sunt nimite acum (ca la ITB, si devreme de tot cu RATB mergeau asa pana la depou, facand statii, cu table se intoarce la depoul care o fi)

De exemplu:

Orar de 15 ore maxim din care in momentul actual:

15 minute de la Nordului pana la Otopeni

2.4 hr de la OTP la Berceni - 5hr dus intors (e un traseu fictiv..daca nu au deja asa ceva) de trei ore

15 min de la OTP la Nordului in retragere

Insa daca se vinde Nordului, si acum masinile sun bagate la Bujoreni de exemplu:

1.2 ore Bujoreni-OTP

2.4 dus (4.Cool dus intors pe traseu, insa nu mai are ore pentru a trei cursa ca ramane peste 15 ore undeva la mijlocul ultimei curse.

Asa ca se intoarce la depou (1.2+7.2+1.2=9.6 ore total, cu a treia cursa ii iese 16.8 ore, 1.8 ore prea mult)

Asta e caz extrem dar sunt destul trasee care nu au capete la periferie, si ca sa ajunga la unul din capete ar dua, mai ales la ore de varf (cel mai rau fiind schimbul 1, care poate ramane blocat in trafit in drum spre depou si sa nu mai aiba ore, si se prinde cu amenda soferul. La schimbul 2, soferul e ferit de amenda, insa poate pierde o tura intreaga daca e blocat, si nu mai e platit pentru tura aia. Pe langa asta calatorii asteapta o masina blocata in trafit).

Nu am vrut sa zic, dar e clar ca nu ii intereseaza la primarie cum se circula. Chestia cu autobuzele astea stridente (cat tine pigmentul pana il arde soarele) e ca sa vada lumea mai slaba de cap, wow ce masini noi, cu nume nou, STB...

Si cand dispar ture, de la depouri o sa injure la fel.

Mai e si chestia cu URACul. Ca daca vand terenul, nu muta ei hale cu masinarii cu tot in alt loc, si asta le mai da prilej sa cumpere cine stie ce tramvaie (cu sau fara comision) la 5 ori pretul unui V3A. Ba chiar fara URAC trebuie inlocuite V3Aurile ca nu mai unde sa le refaca, intretine samd. Si cum nu vor avea bani sa inlocuiasca toate tramvaiele, vor taia din trasee (ca si asa dispar depouri gen Victoriei)

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Sep 2018 15:54:40    Titlul subiectului: 196547

Nu la toate indicatoarele de statie s-a inlocuit numele RATB cu STB (poza 1). Acolo unde s-a inlocuit numele, pur si simplu au aplicat un autocolant peste vechiul nume (pozele 2-5).


Bucuresti, 29 septembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.41 kb
 Vizualizat:  de 8076 ori

Bucuresti, 29 septembrie 001.jpg



Bucuresti, 26 septembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.04 kb
 Vizualizat:  de 8076 ori

Bucuresti, 26 septembrie 001.jpg



Bucuresti, 26 septembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.52 kb
 Vizualizat:  de 8076 ori

Bucuresti, 26 septembrie 002.jpg



Bucuresti, 29 septembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.23 kb
 Vizualizat:  de 8076 ori

Bucuresti, 29 septembrie 002.jpg



Bucuresti, 29 septembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.55 kb
 Vizualizat:  de 8076 ori

Bucuresti, 29 septembrie 003.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 03 Oct 2018 01:06:32    Titlul subiectului: 196594

Acum intrebarea...

Pe vremea ITB, exista sigla aceea cu cercul cu doua semi-cercuri ca sageti (o stie toata lumea). Cand s-a trecut la RATB, acea sigla nu numai ca s-a pastrat, dar s-a incorporat in scrisul RATB.

De ce nu mai exista acea sigla? Vad ca sigla STB are doar o sageata, adica te duce, dar nu te mai intoarce? Very Happy

Mie imi placea sigla aia...

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2018 00:00:38    Titlul subiectului: 196610

La vremea cand ITB a devenit regie cred ca au vrut sa imite stilul de la RATP din Paris, pastrand cercul si pozitia textului - asa apare sigla pe harta scoasa de RATB in 1991, desi Ikarusurile 260 si Saviemurile au primit logoul oficial pe care il stim cu toti. Nu stiu de ce pe tablitele crem nu au putut reproduce sigla (ori cu sablon ori pictata manual - daca te uiti la ea de cateva ori se poate reproduce). S-au multumit sa scris doar RATB din cauza consistentei logoului care incarca prea mult spatiul; nici pe casetele care mai exista nu a fost aplicat. Macar acum nu s-au multumit sa scrie simplu STB si au reprodus logoul. Nu stiu de ce nu au pastrat cerculetul sau macart o stilizare a lui si au ales "biscuitele neterminat".

Daca se gandeau la logoul de mai sus, cu cerculetul dar stb in loc de ratb iar sarea lumea ca ce e aia, ca lipsa de imaginatie. Si prin alte parti sunt logouri simplistie, unele simpatice altele ca sa fie. Ma gandeam la niste variante cu "biscuitele" rosu plin si scris in el stb cu/fara sageata dar nu stiu daca le mai pun in aplicare si le las doar sub forma de gand.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2018 22:03:56    Titlul subiectului: 196615

Gata..e biscuite. Eugenia asta nu e rea deloc. Numai ca ii lipseste continuitatea.
_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Noi 2018 08:50:56    Titlul subiectului: 197402

Joi s-a dat o hotarare definitiv, care declara ilegala infiintarea companiilor municipale. In aceste conditii ce se va intampla cu STB ? Va redeveni RATB ?

Articolul se gaseste aici.

Citat:
Decizie în instanță: Companiile municipale ale Gabrielei Firea nu sunt legale

Curtea de Apel București a decis joi anularea tuturor hotărârilor de înființare ale Companiilor municipale. Soluția este definitivă și vine la capătul unui proces inițiat de USR București.

Instanța Curții de Apel București a decis, astfel, anularea hotărârilor de înființare a celor 22 de societăți comerciale create de Gabriela Firea în martie anul trecut.

LISTA COMPANIILOR MUNICIPALE AICI

Consilierii municipali USR au contestat înființarea acestor Companii pe motiv că hotărârile au fost adoptate ilegal. Mai precis, ele au fost adoptate cu votul a jumătate plus unu din numărul total de consilieri, și nu cu votul a două treimi, așa cum ar fi fost nevoie pentru astfel de proiecte care privesc patrimoniul Capitalei.

Instanța a decis astăzi că toate companiile au fost înființate de Gabriela Firea cu încălcarea legii: "Admite recursurile formulate. Casează în parte sentința atacată și, în rejudecare,: Admite acțiunea și, în consecință, anulează actele administrative contestate în cauză. Menține celelalte dispoziții ale sentinței. Definitivă. Pronunțată în ședință publică astăzi, 22.11.2018".

Concret, sentința nu presupune desființarea companiilor, ci arată că aceste companii au fost în mod nelegal înființate.

Până la remedierea situației, dacă va fi găsită o soluție de remediere, aceste companii sunt complet blocate. Angajații lor nu-și primesc salariile, nu se pot face plăți, nu se pot încasa facturi, nu se pot face lucrări de niciun fel.

Gabriela Firea: Aceste companii există în continuare, sunt înființate de acum un an și câteva luni, sunt înscrise la Registrul Comerțului

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Lun 26 Noi 2018 17:21:34    Titlul subiectului: 197413

STB nu poate reveni la statutul de regie. Din 2019 se va liberaliza piata de transport, in vederea acordarii licentelor pentru diverse companii de transport. Transformarea a fost impusa in spiritul principiilor economice ale UE, daca nu se facea, Romania ar fi platit sanctiuni si in domeniul asta.
Ca institutie, RATB a fost un instrument electoral si atat. STB este o companie comerciala si in forma actuala poate accesa fonduri europene, insa la sfarsitul anului financiar va avea de prezentat un bilant financiar cu audit comunitar. In cativa ani se vor depista "gaurile negre" si managementul defectuos, si, cu ceva noroc poate va intra pe piata un operator european sau se va constitui o companie cu finantare mixta - fond de investitii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 06 Ian 2019 21:06:31    Titlul subiectului: 198169

Legat de ce s'a spus mai sus, ca o paranteză off-topic, cam tot jaful din țara asta s'a făcut prin sloganuri și cuvinte pompoase ca "privatizare" și "liberalizare" și tot în numele "normelor UE".

Dar mai bine să discutăm despre un aspect foarte dubios legat de tranziția RATB la STB. Unul dintre capitolele importante ale acestei treceri trebuie să fie cel al IMAGINII, unde se include și numele, inclusiv cel de domeniu.
Totuși STB, ex RATB, ex ITB, a fost odată și va rămâne multă vreme o companie de referință în domeniul transportului public în România, dar și în Europa (a fost a 4-a companie de transport în Europa, cu ceva timp în urmă).
Astfel de companii merită și ar trebui să aibă nu doar sigle reprezentative, ci și domenii de internet reprezentative.
Cum vă explicați atunci că distinsa companie STBsa, prin șefii ei și IT-iștii ei "cu studii de specialitate" au omis acest lucru? Cum vă sună:
www.stbsa.ro în loc de www.stb.ro ?
Ca să explic însă problema, vă invit să vizitați www.rotld.ro la secțiunea whois și veți vedea următoarele:
Domeniul stbsa.ro a fost înregistrat la 6.09.2018 de către RATB (RA) pe o durată de un an de zile.
Domeniul stb.ro a fost înregistrat la 28.10.2018 de către o companie înființată în 2018, cu sediul într'un sat de lângă București, de pe strada X pe dreapta (conform RoTLD), deci cu o lună și jumătate mai târziu decât domeniul luat de STBsa prin RATB. De remarcat că și acest domeniu este înregistrat doar pe un an de zile.
Domeniul STB.ro este "de vânzare", cum ne anunță deținătorul. Cui l-ar putea vinde oare?
Nu sûnt un paranormal să știu ce și cum au gândit domnii din RATB și nici din firma Flashweb IT, însă ca animal dotat cu gândire, pot trage o concluzie care sigur nu e neapărat adevărată, iar atunci i-aș invita pe domnii din societățile implicate să-și exprime punctul de vedere și pe toți membrii forumului să și-l exprime pe al lor.
Să rezumăm:
1. O societate de prestigiu înregistrează un domeniu de cocoa, în timp ce domeniul cu numele cel mai potrivit, mai scurt și mai de referință, este DISPONIBIL (era, la data înregistrării celuilalt).
2. O altă societate înregistrează mai târziu acel domeniu mai potrivit, mai scurt și mai de referință și anunță pe pagina principală a sitului care folosesțe acel nume de domeniu, că domeniul este de vânzare.

Deși practica este exact pe dos, dacă firma înregistra domeniul înainte, RATB/STB ar fi putut să-l conteste prin procedura de revendicare a domeniilor și cu siguranță i s'ar fi dat câștig de cauză, deoarece STB există ca nume de societate, iar cealaltă firmă vrea și admite asta, că vrea să vândă domeniul cu siguranța cui dă mai mult. Dar nu era obligatoriu nici așa ca STBsa să deschidă o astfel de acțiune.
În varianta actuală, STBsa dă cu piciorul la un nume disponibil și își înregistrează doar pe un an de zile alt domeniu, lăsând un domeniu mult mai valoros la cheremul cuiva care vine peste o lună și ceva și îl "găsește" tot liber.
Eu aș pune pariu că la anul pe vremea asta, STBsa își va schimba din nou domeniul, după o tranzacție probabil ferită de ochii publicului, iar dacă legea e mai permisivă cu societățile pe acțiuni, s'ar putea să nu trebuiască nici să dea socoteală cuiva din publicul plătitor de taxe, pentru această viitoare achiziție pe care o putea face de la început.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2019 10:31:19    Titlul subiectului: 199074

Precizarea PMB privind modul in care decizia CCR privind infintarea asaziselor companii municipale, nu afecteaza si STBSA. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Ce spune PMB despre decizia CCR privind societățile rezultate din reorganizarea regiilor autonome

Primăria Municipiului București precizează că pentru Societatea de Transport București (STB) SA nu se poate aplica decizia Curții Constituționale a României (CCR) potrivit căreia autoritățile administrației publice locale nu pot avea calitatea de acționar în societățile comerciale rezultate din reorganizarea regiilor autonome.

"Societatea de Transport București SA a fost înființată prin reorganizarea fostei Regii Autonome de Transport București, prin Hotărârea Consiliului General al Municipiului București nr. 55/ 22.02.2018, adoptată cu votul a peste două treimi din numărul total al consilierilor municipali. În ceea ce privește motivarea Curții Constituționale a României (...), pentru Societatea de Transport București SA nu se poate aplica Decizia prin care s-a admis sesizarea președintelui Klaus Iohannis privind actul normativ referitor la reorganizarea unităților economice de stat ca regii autonome și societăți comerciale, întrucât acționarii STB SA sunt Municipiul București, prin Consiliul general, și Județul Ilfov, prin Consiliul județean", se arată într-o precizare a Municipalității.

În plus, hotărârea Consiliul General al Municipiului București (CGM) de înființare a Societății de Transport București SA, prin reorganizarea fostei RATB, nu a făcut obiectul vreunei hotărâri a instanței de anulare a unor hotărâri adoptate în anul 2017 de CGMB, care vizau înființarea a 22 de noi companii, relevă sursa citată.

Conform acesteia, Societatea de Transport București SA este considerată o companie veche, nu una nou înființată. STB SA figurează la Oficiul Național al Registrului Comerțului ca fiind o companie în funcțiune încă din anul 1990, fiind înființată sub denumirea RATB-RA, prin Decizia nr.1179 a Primăriei Municipiului București.

"Precizăm că informațiile apărute în presă au fost preluate și distribuite pe pagina personală de Facebook a domnului Gabriel Dumitrașcu, actualmente candidat PNL la primărie, în disperare de cauză, neștiind cum să justifice felul în care a condus RADET și faptul că nu a făcut nimic pentru a salva regia de termoficare de situația dezastruoasă în care a ajuns astăzi. Domnul Gabriel Dumitrașcu a mai făcut declarații nefundamentate la data de 24.01.2019, într-un articol publicat de cotidianul Evenimentul Zilei, intitulat 'Avarii RADET. Ce trebuie să faci pentru a-ți recupera banii. De ce este STB ilegal'", arată PMB.

Societatea de Transport București SA atrage atenția că răspândirea sau comunicarea de informații false constituie faptă penală, iar STB SA își rezervă dreptul de a acționa în consecință, mai relevă PMB.

Autoritățile administrației publice locale nu pot avea calitatea de acționar în societățile comerciale rezultate din reorganizarea regiilor autonome, arată judecătorii Curții Constituționale în motivarea deciziei prin care au admis sesizarea președintelui Klaus Iohannis privind actul normativ referitor la reorganizarea unităților economice de stat ca regii autonome și societăți comerciale.

"În consecință, pentru motivele reținute de Curte în privința consiliilor locale, aplicabile prin prisma argumentației din considerentele prezentei decizii tuturor autorităților administrației publice locale, niciuna dintre aceste autorități publice nu poate avea calitatea de acționar în societățile comerciale rezultate din reorganizarea regiilor autonome. Această calitate o pot avea unitățile administrativ-teritoriale, alături de stat, care este nominalizat distinct de legea criticată. Ca urmare, sunt întemeiate criticile formulate de autorul obiecției de neconstituționalitate în raport cu prevederile articolul 121, cu raportare la articolul 1 alineatul (5) din Constituție, în sensul încălcării statutului constituțional al autorităților administrației publice locale", notează CCR în motivare.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 20 Noi 2019 17:29:28    Titlul subiectului: 204089

Așa cum am prevestit, domeniul stb.ro a intrat în posesia STB-sa. Poate ar fi cazul ca DNA să se sesizeze și să verifice cât s'a cheltuit pentru achiziționarea lui de la firma de uliță neasfaltată din Domnești în loc să-l ia direct de la ICI pe vremea când era disponibil, iar RATB se reorganiza!!!
Trix a scris:
Legat de ce s'a spus mai sus, ca o paranteză off-topic, cam tot jaful din țara asta s'a făcut prin sloganuri și cuvinte pompoase ca "privatizare" și "liberalizare" și tot în numele "normelor UE".

Dar mai bine să discutăm despre un aspect foarte dubios legat de tranziția RATB la STB. Unul dintre capitolele importante ale acestei treceri trebuie să fie cel al IMAGINII, unde se include și numele, inclusiv cel de domeniu.
Totuși STB, ex RATB, ex ITB, a fost odată și va rămâne multă vreme o companie de referință în domeniul transportului public în România, dar și în Europa (a fost a 4-a companie de transport în Europa, cu ceva timp în urmă).
Astfel de companii merită și ar trebui să aibă nu doar sigle reprezentative, ci și domenii de internet reprezentative.
Cum vă explicați atunci că distinsa companie STBsa, prin șefii ei și IT-iștii ei "cu studii de specialitate" au omis acest lucru? Cum vă sună:
www.stbsa.ro în loc de www.stb.ro ?
Ca să explic însă problema, vă invit să vizitați www.rotld.ro la secțiunea whois și veți vedea următoarele:
Domeniul stbsa.ro a fost înregistrat la 6.09.2018 de către RATB (RA) pe o durată de un an de zile.
Domeniul stb.ro a fost înregistrat la 28.10.2018 de către o companie înființată în 2018, cu sediul într'un sat de lângă București, de pe strada X pe dreapta (conform RoTLD), deci cu o lună și jumătate mai târziu decât domeniul luat de STBsa prin RATB. De remarcat că și acest domeniu este înregistrat doar pe un an de zile.
Domeniul STB.ro este "de vânzare", cum ne anunță deținătorul. Cui l-ar putea vinde oare?
Nu sûnt un paranormal să știu ce și cum au gândit domnii din RATB și nici din firma Flashweb IT, însă ca animal dotat cu gândire, pot trage o concluzie care sigur nu e neapărat adevărată, iar atunci i-aș invita pe domnii din societățile implicate să-și exprime punctul de vedere și pe toți membrii forumului să și-l exprime pe al lor.
Să rezumăm:
1. O societate de prestigiu înregistrează un domeniu de cocoa, în timp ce domeniul cu numele cel mai potrivit, mai scurt și mai de referință, este DISPONIBIL (era, la data înregistrării celuilalt).
2. O altă societate înregistrează mai târziu acel domeniu mai potrivit, mai scurt și mai de referință și anunță pe pagina principală a sitului care folosesțe acel nume de domeniu, că domeniul este de vânzare.

Deși practica este exact pe dos, dacă firma înregistra domeniul înainte, RATB/STB ar fi putut să-l conteste prin procedura de revendicare a domeniilor și cu siguranță i s'ar fi dat câștig de cauză, deoarece STB există ca nume de societate, iar cealaltă firmă vrea și admite asta, că vrea să vândă domeniul cu siguranța cui dă mai mult. Dar nu era obligatoriu nici așa ca STBsa să deschidă o astfel de acțiune.
În varianta actuală, STBsa dă cu piciorul la un nume disponibil și își înregistrează doar pe un an de zile alt domeniu, lăsând un domeniu mult mai valoros la cheremul cuiva care vine peste o lună și ceva și îl "găsește" tot liber.
Eu aș pune pariu că la anul pe vremea asta, STBsa își va schimba din nou domeniul, după o tranzacție probabil ferită de ochii publicului, iar dacă legea e mai permisivă cu societățile pe acțiuni, s'ar putea să nu trebuiască nici să dea socoteală cuiva din publicul plătitor de taxe, pentru această viitoare achiziție pe care o putea face de la început.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 02 Feb 2022 23:59:33    Titlul subiectului: 212477

Cred ca ar tine tot de o reorganizare oarecum...

Firme de transport private cer traseele STB și desființarea societății publice

Acum nu stim cat de bine ar face fata nici privatii, sincer acum... Cat ar putea sa cumpere o firma privata din colosul STB? De cate firmulite ar fi nevoie pentru a acoperi toata activitatea STB-ului? De cati bani dispun aceste firme si care sunt ele? Vor fi in stare sa gestioneze toata nebunia asta din capitala? Sa puna la punct mijloacele de transport care, unele dintre ele, mai au putin si se imprastie pe sosele? Dar cu infrastructura pentru tramvai ce se va intampla? E la pamant. O vor repara privatii? Sau o vor inlocui cu trasee de autobuze si dube?

https://www.startupcafe.ro/afaceri/firme-transport-private-trasee-desfiintare-stb.htm

Citat:
Companiile de transport private membre ale Confederației Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (C.O.T.A.R.) cer Guvernului și Primăriei Capitalei să desființeze Societatea de Transport București și să scoată la licitație traseele STB, pentru a fi preluate de către operatorii independenți, în urma grevei angajaților operatorului public, ce a durat 5 zile.

„Având în vedere faptul că situația în care a ajuns transportul public de persoane din București pare fără rezolvare, cerem Guvernului și Primăriei Capitalei să desființeze această gaură neagră care absoarbe foarte mulți bani de la bugetul statului și să scoată la licitație traseele operate de STB. Transportatorii privați au fost eliminați de pe traseele care leagă Bucureștiul de localitățile învecinate, sub pretextul că se poate ocupa mai bine STB de nevoile călătorilor.

Iată că acum vedem contrariul. Dincolo de faptul că a bloca timp de mai multe zile consecutiv toată Capitala devine deja o problemă de securitate națională, mai vedem că principalele revendicări ale greviștilor sunt legate de problemele tehnice ale autobuzelor, care pun în pericol viața oamenilor. Nu explică nimeni unde se duc banii pe care STB i-a primit în fiecare an, ca subvenții. Transportatorii rutieri de persoane așteaptă aceste explicații, mai ales după ce au fost eliminați de pe rutele pe care operau între București și localitățile din Ilfov”, a delarat, marți, Vasile Ștefănescu, președintele COTAR, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.

Patronii de firme de transport condideră că blocajul de 5 zile în care a fost operatorul public de suprafață din Buucrești și Ilfov a fost cauzat de faptul că „situația transportului public de persoane a scăpat de sub controlul autorităților”. „O grevă ilegală, probleme tehnice grave pe care le anunță greviștii, o decizie aberantă de a da anunț de angajare a altor șoferi (care nu există), dar mai ales gaura neagră care absoarbe un buget anual colosal, fără a repara măcar autobuzele – toate aceste probleme grave ne-au adus în situația fără precedent de a avea o capitală complet blocată, în plin val de crize, inclusiv eventualitatea începerii unui război la granițele României” - spun cei de la COTAR.

Membrii COTAR mai afirmă că „nu pot înțelege cum s-a ajuns la această situație, în condițiile în care subvenția pe care a plătit-o Primăria Capitalei pentru transportul public s-a dublat, din 2015 până în 2020, iar anul trecut, suma reprezenta aproape jumătate din bugetul celei mai bogate primării din țară!”.

„În anul 2015, bugetul RATB era 515 milioane de lei, iar în 2020 ajunsese la 1,235 miliarde de lei. Anul trecut, municipalitatea avea deja datorii de aproape 1 miliard de lei, din cauză că Primăria nu a putut acoperi subvenția din ce în ce mai mare. STB, pe de altă parte, avea, tot anul trecut, circa 900 de milioane de lei datorii la ANAF. S-au făcut achiziții de autobuze, troleibuze și tramvaie, dar toate studiile au constatat că nu s-a îmbunătățit calitatea serviciilor STB” - mai afirmă transportatorii privați.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community