Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 28 Feb 2006 15:35:56 Titlul subiectului: |
58777 |
|
Odata trecusem cu trenul prin apropierea depoului si mi se paruse ca vazusem in gardul dinspre calea ferata niste usi de la foste tramvaie EP. Asa ca ne-am dus acolo si treaba s-a verificat, o portiune de cativa metri buni din gard e "confectionata" din usi de tramvai, nu stiu daca e vorba de EP sau Vxx, n-as putea baga mana in foc. Se mai vede si culoarea originala a tramvaielor carora le-au apartinut . . .
Surpriza cea mai mare mi-a produs-o gasirea unei jumatati de usa de ROMAN 112 !!!
Mai era pana si piesa aceea care asigura prinderea segmentului de usa de bara care se rotea, permitand deschiderea/inchiderea usilor. . .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.01 kb |
Vizualizat: |
de 30441 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.33 kb |
Vizualizat: |
de 30441 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.7 kb |
Vizualizat: |
de 30441 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Lun 26 Iun 2006 14:55:20 Titlul subiectului: htrhtr |
61565 |
|
O mentiune privind depoul giulesti: intrarea nu s'a facut NICIODATA prin spate. Prin 80-81 (aproximativ) a aparut spalatoria de autobuze, iar triunghiul de intoarcere) a aparut prin 85-86 din cauza nesfarsitelor lucrari la capatul tramvaiului la reteaua de canalizare.
Dupa diferite surse depoul ar fi din 1938, 1941 sau 1945, si e posibil ca actualul corp "A" sa fi aparut ulterior.
Nu va fi desfiintat pentru ca macazurile din fata sunt la locul lor, desi amplasamentul e intr'o stare deplorabila. interesant e ca toti stalpii sunt originali, la locul lor. din pacate acum trei ani s'au schimbat usile remizelor, erau superbe, din lemn.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 20 Sep 2006 11:51:23 Titlul subiectului: giubg |
64599 |
|
Depoul Giulești are cel puțin un vagon plug unidirecțional în hală (se vede de la stradă). Nu știu însă dacă a fost adus acum câteva zile când s-a testat linia sau a stata acolo pe toată perioada lucrărilor.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Sep 2006 12:00:54 Titlul subiectului: |
64601 |
|
Dr2005 a scris: | Depoul Giulești are cel puțin un vagon plug unidirecțional în hală(se vede de la stradă) | In dep Giulesti, acum un an, era un EP in stare proasta si o remorca V07 . Dar acum nu mai stiu ce e aia, depoul Giulesti ar trebuii ras si reconstruit de la 0.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 19:16:13 Titlul subiectului: |
65103 |
|
Linia 44 va fi deservita de depoul Giulesti, care va adaposti Tatrele care sunt in prezent folosite la aceasta linie. Depoul poate tine cam 50 vagoane de lungimea unei Tatre.
Astazi incepusera lucrarile de curatare a liniilor pentru repunerea in functiune a depoului. S'au inlocuit si unele portiuni de sina in bucla din interiorul depoului. Partea proasta este ca depoul nu are acces decat spre si dinspre capat, ceea ce pune probleme daca este blocaj la capat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.56 kb |
Vizualizat: |
de 29133 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.38 kb |
Vizualizat: |
de 29133 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 19:25:01 Titlul subiectului: |
65104 |
|
Depoul Giulesti va intra in curand in functiune.
Iata si celebrele sale garduri, din usi de V5x, VxA si Roman.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.13 kb |
Vizualizat: |
de 29576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.48 kb |
Vizualizat: |
de 29576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
204.67 kb |
Vizualizat: |
de 29576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.97 kb |
Vizualizat: |
de 29574 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 19:33:36 Titlul subiectului: |
65105 |
|
In penultima poza se vad masti de articulatie de VxA, la care s'a renuntat din motive tehnice si au ajuns garduri.
In ultima poza se observa doua segmente de usa de V56, cu doua dungi rosii spre mov. Ele par a fi ce a mai ramas din vagonul 280, un utilitar pe care l-am vazut o singura data la depoul Victoria. Dar este posibil sa mai fi fost vreunul in aceasta culoare, desi din 1988 pana cand au disparut n'am mai vazut altul.
Iata si celebra statie de spalare. Ea nu este propriu-zis a depoului, ci a tinut de maxi-taxi, pe vremea cand acestea erau ale ITB. Se pare ca nu a existat o alta intrare in depou, ci doar o linie care ocolea halele. In prezent, bucla se face printr'o hala.
Din cate imi amintesc, de la scoaterea EP'urilor, 44 avea tramvaie V3A roz, care nu prea cred ca erau de la Giulesti, ci de la Alexandria sau unde au mai stat ele cat a fost Alexandria in reparatii. Nu contest ca puteau sta la Giulesti, dar acolo era mai mult cimitir de tramvaie. Poate mai trageau acolo in afara orelor de varf.
Posibil sa fi fost o solutie temporara. Poate atunci a aparut si EP'ul roz 6047 (nu garantez pentru numar), acum in reparatie capitala si posibil fara sa mai iasa roz de acolo. Oricum, depoul Giulesti este cam mititel pentru mai mult de 1-2 trasee.
Faptul ca "incap" 45 vagoane acolo in Giulesti nu spune mare lucru. Problema este si cum sunt garate, iar in acel depou se manevreaza destul de greu, dupa cum arata schema lui, care era si ea pe undeva pe forum. Poate vor fi aici tramvaie pentru linia 44, dar nu cred ca pentru 2 si 11. Poate pentru 2, daca nu trebuie multe. 11 va fi sigur de la Alexandria.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.61 kb |
Vizualizat: |
de 29573 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.46 kb |
Vizualizat: |
de 29573 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.24 kb |
Vizualizat: |
de 29573 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 19:59:13 Titlul subiectului: |
65106 |
|
Iata si vagonul perie #06 la treaba prin depoul Giulesti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.71 kb |
Vizualizat: |
de 29560 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.24 kb |
Vizualizat: |
de 29560 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 20:26:33 Titlul subiectului: |
65108 |
|
Linia care ocolea halele este in prezent demontata. O parte din ea mai exista. Restul era in stanga statiei de spalare, din pozitia din care am facut fotografiile cu aceasta, adica in stanga si in pozele de mai jos.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
32.07 kb |
Vizualizat: |
de 29954 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.66 kb |
Vizualizat: |
de 29954 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 11:52:51 Titlul subiectului: |
65185 |
|
Depoul Giulesti a avut in trecut mai multe linii? Chiar in poarta era un macaz cu doua ramificatii ce se infundau in locul unde este cabina portarului. Mereu mi se parea ciudat macazul ala care nu ducea nicaieri.
Gardul ala e o adevarata istorie – toate tipurile de vehicule si-au lasat usile acolo, unele chiar pastrand inca geamurile!
Era un macaz cu o bucata de linie care pornea din poarta si se oprea in cabana portarului. Inainte de lucrari era vizibila, acum nu stiu daca mai exista.
Linia din Jugastrului era triunghi de intoarcere cand s-a lucrat la capat
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 02 Dec 2006 23:15:03 Titlul subiectului: |
67497 |
|
In afara de unele modificari la linii, depoul Giulesti este tot asa din 1956, de cand a fost infiintat (sau cel putin a inceput constructia lui). Linia din strada Jugastrului (3'unghiul de intoarcere) nu a avut niciodata legatura cu depoul, ci era doar pentru intoarceri in caz de urgenta.
Nu a existat nici alta intrare, doar aceea pentru statia de spalare de maxi-taxi ITB, fara sina. Poate in viitor, se va reface statia de spalare si poate se va face inca o intrare pentru vagoane, dar asta nu este prevazuta in viitorul apropiat. Depoul nu va fi desfiintat, fiind nevoie de el, dar necesita o modernizare.
Depoul Giulesti se renoveaza, nu se modernizeaza. El a fost in mare parte renovat (cladirile), fata de mizeria care era in 1999 acum arata foarte bine halele. Exteriorul arata cum arata pentru ca nu este betonat sau cu cale de rulare ca la depourile noi si de aceea se mai face noroi pe acolo. In rest, depoul arata destul de bine. In special gardurile din usi de tramvai si troleibuz si din masti de articulatie de VxA Oricum, depoul poate tine cam 40 Tatre, daca vor veni acolo. Cred totusi ca acolo se vor muta vagoane in conservare + 44 / o linie naveta pana la pasajul videan, cand acesta va bloca tramvaiul.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 09 Mar 2007 21:50:21 Titlul subiectului: *Depoul Giulesti |
77355 |
|
Depoul Giulesti a fost construit in 1956 si dat in functiune in 1957. Cel putin din 1995, el nu mai are vagoane de calatori, aici fiind duse vagoane care urmeaza a fi casate sau vagoane utilitare. Pana la inchiderea depoului in timpul lucrarilor la Calea Giulesti, aici a stat vagonul V09, vagonul stropitor 004, trenul EP 6001+6334(6201)+6270(6340), EP'ul roz (6047), 6094 si alte vagoane utilitare, printre care 06 si 034.
Inainte de 2000, aici au fost taiate majoritatea V5x'urilor si a Rathgeber M4.
In prezent, depoul este in reparatii, urmand ca aici sa se aduca vagoane pentru linia 44 si posibil 2 sau 11, dar in functie de pasajul videan. In timpul lucrarilor la linia de pe calea Giulesti, in depou a ramas doar vagonul 06, iar in prezent este acolo si vagonul 19.
Halele au fost modernizate, dar nu chiar la nivelul depoului Alexandria sau Militari.
In imagini, schema depoului, in format Bahn. Daca am inteles bine, el poate tine cam 30-35 V3A sau ca. 70 Tatre.
In partea stanga (nordica in pozitionarea reala) trece o cale ferata chiar pe langa depou. Din cate cunosc, au fost niste probleme legate de terasamentul caii ferate, mai inalt fata de depou si din aceasta cauza nu s'a realizat un gard solid acolo. In prezent, gardul este format din usi de tramvaie si troleibuze vechi si din masti de articulatie de VxA.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.07 kb |
Vizualizat: |
de 29567 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.35 kb |
Vizualizat: |
de 29567 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.83 kb |
Vizualizat: |
de 29567 ori |
|
Descriere: |
Usi de troleibuz, tramvai V5x, EP si V2A (tip Tatra). Dupa schema de culoare, al 3'lea set de usi din dreapta pare a fi dela vagonul V5x nr. 280. |
|
Mărime fișier: |
90.22 kb |
Vizualizat: |
de 29567 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 09 Mar 2007 22:07:05 Titlul subiectului: Depoul Giulesti |
77357 |
|
Statia de spalare pentru maxi-taxi. Se pare ca dupa incheierea litigiului cu maxi-taxi, RATB intentioneaza sa construiasca linii si posibil si inca o intrare in acest spatiu.
Iata mai jos si vagonul 06 pregatindu-se de curatat liniile in depou.
In ultima imagine, seful pazei depoului
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.75 kb |
Vizualizat: |
de 29561 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.93 kb |
Vizualizat: |
de 29561 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.63 kb |
Vizualizat: |
de 29561 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.37 kb |
Vizualizat: |
de 29561 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 14 Mar 2007 19:34:10 Titlul subiectului: |
77475 |
|
Astazi am vazut ca s'a daramat statia de spalare pentru maxi-taxi, dar linii nu se vor pune curand, pentru ca depoul va primi cel mult 2 vagoane siameze V2A2S, care "vor ajunge cu trailerul la URAC" daca se strica. Deocamdata depoul nu primeste Tatre si nici macar ce e in conservare prin alte parti, asa ca in prezent este gol, in afara de cele doua pluguri care vor trebui probabil inlocuite cu unele bidirectionale in caz ca se intrerupe linia din cauza lucrarilor.
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Mai 2007 08:53:20 Titlul subiectului: |
78989 |
|
Acest depou va primi tot ce e VxA-2S, inclusiv V3A-2S si V2A-2S.
V2A - 2S = 4037, 4038, 4039, 4040, 4041, 4042, 4043, 4044
V3A - 2S = 028, 034, 036, 037, 237, 245
|
|
Sus |
|
|
baciudibaciu
Data înscrierii: 12/Ian/2009 Ultima vizita: 01/Mai/2012 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Oct 2010 07:19:07 Titlul subiectului: |
134273 |
|
Dupa multe discutii se pare ca soarta acestui depou a fost hotarata: demolarea!
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 02 Oct 2010 13:05:39 Titlul subiectului: |
134283 |
|
Interesant, dupa ce i-au reconstruit gardul.
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Sâm 02 Oct 2010 16:17:35 Titlul subiectului: |
134289 |
|
Totusi eu nu prea cred ca acesta va fi demolat.Din cate auzisem eu de curand acest depou va ramana in subordinea depoului Victoria (la fel cum este si acum) si va deservi doar linia 44 cu siameze care vor gara acolo.
_________________
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 28 Ian 2014 16:15:46 Titlul subiectului: Il mut la Giulesti |
170755 |
|
Trebuie precizat si acest lucru depoul Giulesti este in momentul de fata in patrimoniul Circului de Stat aici sunt parcate TIR-urile circului ,in interiorul depoului a fost desfiintata toata reteaua electrica si au fost scoase si ceva din liniile existente acolo.Gata cu off-topicul,iar in legatura cu faptul ca linia 44 a fost arondata depoului Militari a fost probabil din cauza faptului ca au ceva linii de unde pot scoate vagoane si pentru a acoperi si linia 44,in trecut linia 44 a mai fost in curtea celor din Militari dar si la Bucuresti Noi(EP-uri),Victoria(vagoanele siameze) sau Alexandria (V2A si V3A si modernizate dar si nemodernizate-aici V2A au fost decat nemodernizate).
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Noi 2018 13:21:32 Titlul subiectului: |
197054 |
|
Depoul este dezafectat, conform stierei de pe siteul STB: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=962
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 14 Mar 2019 10:02:10 Titlul subiectului: |
199419 |
|
Poate, poate se va reactiva când vor veni tramvaiele noi, să bage acolo Tatrele sau V3A-93-urile de casat. Cel puțin, așa cred că nu vor fi aglomerate depourile celelalte, lăsând Giulești ca o platformă de depozitare.
|
|
Sus |
|
|
Bogdan_PB
Data înscrierii: 26/Apr/2013 Ultima vizita: 16/Feb/2021 Mesaje: 30 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 14 Mar 2019 15:09:21 Titlul subiectului: |
199435 |
|
Din ce se vede pe streetview, nu mai există deloc șină în depou, iar curtea este plină de camioane aparținând Circului București.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 14 Mar 2019 15:43:48 Titlul subiectului: |
199438 |
|
Aha, înțeleg. Păcat, acolo chiar putea fi un spațiu bun de depozitare.
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 22 Ian 2020 04:05:34 Titlul subiectului: |
205207 |
|
Păcat că acele uși provenite de la tramvaie și autobuze (poate și troleibuze) și folosite pe post de gard, nu au fost mai întâi reparate și revopsite înainte de a fi montate. Ar fi arătat cu totul altfel. Ceva de genul s-a creat și prin autobaza Alexandria, tot așa s-a format ceva, nu gard, din ușile de la fostele autobuze Ikarus 260. Prin depoul Nițu Vasile era construit o anexă din tablele lui 7091, singurul troleibuz dublu-articulat, iar pe undeva ori prin oraș ori înafară o parte din tabla unui fost autobuz Ikarus 260 a fost folosit drept poartă unui cetățean. Pe acea tablă se mai putea observa și numărul de inventar, ceva cu 3xx.
|
|
Sus |
|
|
|