Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Coltul presei. Despre transportul galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 514
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2018 15:26:24    Titlul subiectului: 197680

Deși e off topic o sa răspund.
Imi plac cum arata, faptul ca deși sunt asamblate prost rezista totuși cât de cât ținând cont de cum au fost întreținute la noi, spre exemplu Pitești, toate autobuzele MAZ circula bine mersi fără probleme pentru ca au fost întreținute.
Și acum ca să o ținem în topic, nu înțeleg ura față de Armonia si Autentic, pana la urma Astra nu a produs tramvaie în trecut, e normal ca acestea sa aibă diverse probleme dar cum vrei sa le îmbunătățească dacă nu vrei sa le cumpere nimeni? Uite, Solaris produce tramvaie, la început au avut probleme destule, se balanganeau in mers în ultimul hal, acum circula în Germania și Polonia.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 22/Apr/2019
Mesaje: 547
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2018 23:05:08    Titlul subiectului: 197691

Astra a declarat oficial ca la Cluj si Oradea va fi Imperio, iar la Galati cu acest pret probabil Autentic
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 602
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 13 Dec 2018 14:07:29    Titlul subiectului: 197698

https://www.monitoruldegalati.ro/evenimente/transurb-galati-desfiinteaza-doua-trasee-de-transport-public-in-comun.html?fbclid=IwAR0pK-lsT36zQQ09JlRkpx72QjZmFVrLLUu6C0EYXV9kbmwTDBVx2owJMpE
Se va desfiinta traseul de autobuz 14,traseul 30 va fi scurtat si traseul de tramvai 41 va fi desfiintat din cauza incarcarii reduse a calatorilor astfel portiunea de linie dintre Liceul 9 si Mittal va intra in conservare iar bucla din Micro 40 va sta iar nefolosita,sau va fi folosita doar in cazuri de urgenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 457
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 14 Dec 2018 03:59:50    Titlul subiectului: 197726

deprodio a scris:
https://www.monitoruldegalati.ro/evenimente/transurb-galati-desfiinteaza-doua-trasee-de-transport-public-in-comun.html?fbclid=IwAR0pK-lsT36zQQ09JlRkpx72QjZmFVrLLUu6C0EYXV9kbmwTDBVx2owJMpE
Se va desfiinta traseul de autobuz 14,traseul 30 va fi scurtat si traseul de tramvai 41 va fi desfiintat din cauza incarcarii reduse a calatorilor astfel portiunea de linie dintre Liceul 9 si Mittal va intra in conservare iar bucla din Micro 40 va sta iar nefolosita,sau va fi folosita doar in cazuri de urgenta.


Niste nebuni..... pentru 14 si 41 erau elevi. Pentru 30 erau muncitori!

Am fost la sedinta aceea de consiliu.... o bataie de joc. Conducerea Transurb trebuie decapitata! Si nu ma refer la actualul director ci la altii care au ramas acolo din vremea totolicei....

_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 457
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Mar 2019 09:47:05    Titlul subiectului: 199460

https://rsbadita.wordpress.com/2019/03/14/cat-mai-costa-transportul-public-in-romania-si-de-ce-este-bun-monopolul-transurb/

Citat:
Biletele gălățene
Zilele astea-n Galați s-a întâmplat ceva bun și ceva nașpa-n egală măsură. Au fost reintroduse biletele cu două călătorii dar vor fi scoase cele cu o călătorie. Dacă ne legăm strict de economia la hârtie și la costurile de imprimare, să zicem că-i bine, dar dacă ne gândim și la cetățenii mai sărăcuți sau care n-au destui bani la ei, atunci ne aflăm în dificultate! Măcar să se găsească o soluție de împăcat și capra și varza, să fie tipărite și bilete cu o călătorie iar cetățenii care vor mai multe bilete (implicit călătorii) să fie serviți cu bilete cu două călătorii.

Cum propun să fie: (pe lângă cele roșii și verzi, să se introducă cele albastre și mov)
Bilet cu o călătorie la cabină = fundal roșu, preț doi lei
Bilet cu o călătorie la șofer = fundal verde, preț doi lei
Bilet cu două călătorii la cabină = fundal albastru, preț doi lei
Bilet cu două călătorii la șofer = fundal mov, preț doi lei.
Bilet valabil o zi = 10 lei de la cabină.

[...]
DE CE ESTE BUN MONOPOLUL TRANSURB S.A. GALAȚI?
Treaba cu monopolul care stârnește mulțumiri și nemulțumiri tuturor, dacă o privim în ansamblu, este perfectă! Câteva motive pe care le enumăr sunt: toți banii din încasări revin bugetului local, compensația este mai mică (subvenția), societatea care deține monopolul poate să-și extindă serviciile (în general publicitare și de transport), Primăria Respectivului Oraș (în cazul nostru Primăria Municipiului Galați) poate cumpăra mijloace de transport în comun foarte bune, pentru că încasează tot, nemaifiind privații evazioniști care nu dau bilete….
Momentan sunt multe motive de nemulțumire, dar după ce în Galați vor ajunge cele 18 tramvaie, 90 de autobuze și 20 de minibuze, alături de actualele 17 troleibuze noi și poate alte câteva autobuze ce-ar mai putea fi salvate pentru convenții, transportul local va intra pe un făgaș normal.

Cluj-Napoca, Arad, Timișoara, Bacău, Slatina, București, Buzău, Brașov, Craiova, Piatra-Neamț, Oradea, Râmnicu Vâlcea și multe alte orașe, nu numai că au societăți de stat cu monopol, ci au și transport pre-urban, regional sau metropolitan! Acolo treaba merge super! Și asta-i direcția-n care Transurb Galați trebuie să se extindă: transport pre-urban sau metropolitan (înființarea unei A.D.I. pe transport până la zonă metropolitană) și preluarea curselor spre Odaia Manolache, Schela, Cișmele etc. Mai jos aveți propunerea mea în care veți observa și rentabilizarea traseelor spre METRO, Poarta Est CSG, Poarta Sud CSG.



54727842_258197051722529_6236457371816689664_n.jpg
 Descriere:
Diverse bilete și cartele
 Mărime fișier:  32.86 kb
 Vizualizat:  de 429 ori

54727842_258197051722529_6236457371816689664_n.jpg



53648484_1999532643676478_6244269114169229312_n.jpg
 Descriere:
Cartelă de acces la metroul din Tbilisi, care poate fi implementată și-n Galați
 Mărime fișier:  19.21 kb
 Vizualizat:  de 429 ori

53648484_1999532643676478_6244269114169229312_n.jpg



_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community