Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M6: Bucuresti - Aeroportul Henri Coanda (Otopeni)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Ian 2018 13:50:27    Titlul subiectului: 193342

Sa ma scuzati dar e mai simplu sa dublezi o linie decat sa construiesti pe sub pamant...

Trebuie facuta: linie noua Aeroport Otopeni - jonctiune M700 (cam 2-2.5km), dublata pana la Mogosoaia, reabilitata a doua linie pana aproape de Chitila, apoi de la Chitila se poate circula pe a a patra linie (reabilitata linia de sub M300/500) pana Bucuresti Nord. Si de electrificat de la depou triaj pana la Aeroport pe actual M700. SIGUR e mai ieftin asa decat constructie totala...

Dar, daca e ieftin, nu poti fura asa de mult... deci alegem solutia cea mai scumpa, ca sa avem de unde fura.

PS: nu ar afecta mult circulatia trenurilor ca si asa pe M700 nu-s prea multe, iar pe firul 4 pe care circula personale (ma scuzati regio) de asemenea nu-s foarte multe.

Iar pe M300/500 nu o incurca de loc. Marfarele care vin de la Constanta de asemenea nu-s afectate deloc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Mar 2018 17:02:50    Titlul subiectului: 194045

Clarificari privind M6. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Anunț important al Metrorex despre linia de metrou M6 spre Aeroportul Otopeni

Metrorex, compania de stat care administrează rețeaua de metrou din București, a anunțat că reprezentanții Metrorex, ai Ministerului Fondurilor Europene si ai Ministerului Transporturilor au avut o primă discuție cu reprezentanții Comisiei Europene (CE) cu privire la clarificările cerute în legătură cu proiectul Magistrala 6, linia de metrou 1 Mai – Otopeni.În decembrie 2017, România a solicitat CE finanțarea proiectului din fonduri europene, prin intermediul Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020. În martie 2018, CE a transmis observații și solicitări de clarificare cu privire la cererea de finanțare transmisă.

În 14 martie, reprezentanții Metrorex, ai Ministerului Fondurilor Europene si ai Ministerului Transporturilor au avut o primă discuție cu reprezentanții CE.

CE a cerut clarificări în legătură cu analiza opțiunilor, față de care s-au solicitat informații suplimentare cu privire la variantele de traseu analizate și justificarea valorii proiectului raportat la costurile proiectelor similare de construcție a metroului din București, potrivit Metrorex. Totodată, comisarii europeni au cerut detalii legate de analiza cererii de transport, cu luarea în considerare a impactului realizării celui de-al doilea terminal al aeroportului Otopeni, rezultatele modelului de trafic și impactul asupra traficului pe DN1 pe perioada construcției.

CE dorește lămuriri și în legătură cu graficul de implementare a proiectului, potrivit Metrorex. "În cadrul discuțiilor tehnice, au fost clarificate mai multe aspecte legate de aceste solicitări și informațiile suplimentare se vor regăsi în răspunsurile pe care Metrorex le va transmite în termenul solicitat de Comisia Europeană, respectiv două luni de la data primirii cererii de clarificare", se arată în comunicat.

În ceea ce privește implementarea proiectului, în prezent se derulează procedura de achiziție privind obținerea terenurilor prin expropriere și se continuă acțiunile prevăzute prin acordul de împrumut încheiat cu Agenția Internațională de Cooperare a Japoniei (JICA), în vederea demarării procedurii de achiziție publică pentru contractarea lucrărilor de structură, potrivit Metrorex. Valoarea proiectului este de aproximativ 1,3 miliarde euro, cu TVA.

În acest moment, finanțarea este asigurată parțial de JICA, printr-un împrumut în valoare de aproximativ 330 milioane euro, și din bugetul de stat.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2018 17:49:24    Titlul subiectului: 197545

Pana la urma se pare ca le-a venit mintea la cap si vor lega aeroportul de Bucuresti, asa cum era logic si firesc, prin trenuri de suprafata (folosind deja infrastructura existenta).

https://m.realitatea.net/peste-500-de-milioane-de-lei-atat-ar-putea-costa-legatura-dintre-gara-de-nord-i-aeroportul-otopeni_2172554.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Mar 2019 08:44:17    Titlul subiectului: 199286

Noi stiri despre magistrala 6 de metrou. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Magistrala 6, ultimele informații! De unde ia Guvernul bani pentru Metroul spre Otopeni

Secțiunea de la Băneasa până la Aeroportul Otopeni a Magistralei 6 va fi construită cu fonduri BERD, au spus reprezentanții Asociației Pro Infrastructură (API), în urma unei discuții cu managementul Metrorex. Contractarea împrumutului ar avea loc după ce Comisia Europeană a acceptat să co-finanțeze doar prima secțiune, 1 Mai – Tokyo (Băneasa).

Fondurile BERD reprezintă soluția identificată de Guvern pentru construirea secțiunii Tokyo – Aeroportul Otopeni a Magistralei 6, pentru care nu a primit finanțare de la Comisia Europeană, spun reprezentanții API pe forumul Asociației.

Licitația pentru construirea secțiunii Tokyo – Aeroportul Otopeni ar putea fi lansată în luna aprilie, după ce luna aceasta este programată lansarea licitației pentru secțiunea 1 Mai – Tokyo, mai spun reprezentanții API, care citează directori Metrorex.

Felix Stroe, fost ministru al Transporturilor, anunța încă din ianuarie 2018 că Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) a decis să aloce suma de aproximativ 300 de milioane de euro pentru completarea aranjamentului financiar la magistrala de Metrou M6 (1 Mai – Otopeni).

Înainte de a apela la BERD, Metrorex propusese o revizuire a acordului de împrumut încheiat încă din 2010 cu Agenția Japoneză de Cooperare Internațională (JICA). În funcție de răspunsul co-finanțatorului JICA, urma să fie finalizată și documentația de licitație pentru secțiunea Tokyo – Otopeni.

Autoritățile române sperau ca finanțarea JICA să se acorde doar pentru componentele nefinanțate de UE, și nu pentru 30% din toate componentele metroului de Otopeni, așa cum prevedea inițial acordul de împrumut, potrivit unor membri ai forumului API.

Pe lângă licitațiile pentru structura de rezistență, Metrorex estimează că în septembrie anul acesta va lansa licitațiile pentru lucrări de arhitectură, instalații electromecanice și cale de rulare.

Trenuri de 90 milioane de euro pentru Metroul de Otopeni

De asemenea, în decembrie anul acesta ar urma licitația pentru sistemul de automatizare și automatizare a traficului pentru întreaga magistrală și cea pentru 12 trenuri de metrou. Valoarea estimată a contractului pentru noile trenuri este de 420 de milioane de lei, fără TVA (90 milioane de euro).

Magistrala 6 realizează extinderea rețelei actuale de metrou din stația 1 Mai până la Aeroportul Internațional 'Henri Coandă' București. Noul tronson va permite legarea directă între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni, fără transbordarea călătorilor prin schimbarea peroanelor și a trenurilor.

Linia nouă de metrou va avea un traseu de 14,2 km și va cuprinde 12 stații, cu următoarele denumiri: Stația 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu, Aeroport Otopeni.

Pentru pregătirea și implementarea proiectului a fost semnat un acord de împrumut (martie 2010), între Ministerul Finanțelor Publice și Agenția Japoneză de Cooperare Internațională (JICA), în valoare de 41,87 miliarde Yeni (circa 317 de milioane de euro).

Tot pentru acest proiect, Comisia Europeană a aprobat pe 13 februarie alocarea a peste 517 milioane de euro. Cofinanțarea europeană este destinată construcției secțiunii 1 Mai - Tokyo, cu lungime de 6 kilometri din totalul de peste 14 kilometri cât urmează să aibă la final întreaga magistrala de metrou M6 (1 Mai – Aeroport Henri Coandă Otopeni).

În total, investiția în Magistrala 6 de metrou, inclusiv cele 12 trenuri, va ajunge la 1,3 miliarde de euro. Conform estimărilor actuale ale Metrorex, linia de metrou către aeroport ar trebui finalizată în noiembrie 2023.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 15 Mar 2019 11:00:49    Titlul subiectului: 199462

Gata, a fost publicat caietul de sarcini (1 Mai - Tokyo), aflat la acest link.
Atenție, are 418 MB!!!

https://wetransfer.com/downloads/697a3bc9745c85a00f3166ef0ddd6f7120190315082405/591f15
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Mar 2019 20:59:16    Titlul subiectului: 199517

Ultimele informatii si din presa, referitor la acestu subiect. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metroul de Otopeni a fost scos la licitație. Când va fi gata secțiunea 1 Mai – Tokyo

Metrorex a publicat vineri, 15 martie, anunțul de licitație pentru proiectarea și execuția structurii de rezistență a secțiunii 1 Mai – Tokyo a Magistralei 6 de metrou. Valoarea contractului este estimată la 1,27 miliarde de lei iar durata acestuia va fi de patru ani.

Contractul pentru secțiunea 1 Mai - Tokyo include lucrări de proiectare și execuție stații și tuneluri: Galerie la stația 1 Mai existentă, Pajura, Expoziției, Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, stația și galeria Tokyo și Tunel 1 Mai – Tokyo.

Criteriul de atribuire va fi cel mai bun raport calitate – preț, cea mai importantă componentă fiind cea tehni]ă, cu o pondere de 60%, iar cea financiară va avea o pondere de 40%.

Metrorex preconizează că la licitație se vor înscrie cinci – șase candidați. „În cazul în care numărul candidaților selectați este mai mic de cinci, Metrorex are dreptul:
- fie de a anula procedura de licitație restrânsă;
- fie de a continua procedura de licitație restrânsă numai cu acei candidați care îndeplinesc criteriile solicitate, dacă există cel puțin un candidat care a îndeplinit criteriile de selecție.

Sursele de finanțare ale contractului ce urmează a fi atribuit sunt asigurate din sumele prevăzute pentru obiectivul Magistrala 6, respectiv buget de stat și fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014 - 2020.

Candidații vor demonstra o cifră de afaceri anuală pentru ultimele trei exerciții financiare disponibile (2016, 2017, 2018) de: 634,89 milioane de lei. De asemenea, candidații selectați vor prezenta în faza a doua o garanție de participare în cuantum de 12,5 milioane de lei.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 18 aprilie, potrivit anunțului publicat de Metrorex pe platforma de achiziții publice SICAP. Candidaturile depuse urmează să fie evaluate până pe 17 ianuarie 2020. Prin urmare, proiectarea și construirea Metroului de Otopeni ar putea începe abia anul viitor.

Ministrul Transporturilor Răzvan Cuc a anunțat săptămâna trecută că în această săptămâna urma să fie lansată această licitație.

Comisarul european Corina Crețu a aprobat pe 13 februarie alocarea a peste 517 milioane de euro pentru proiectul Magistralei 6 de metrou, care va lega Capitala de Aeroportul Otopeni. Cofinanțarea europeană este destinată construcției secțiunii 1 Mai - Tokyo, cu lungime de 6 kilometri din totalul de peste 14 kilometri cât urmează să aibă la final întreaga magistrala de metrou M6 (1 Mai – Aeroport Henri Coandă Otopeni).

Magistrala 6 realizează extinderea rețelei actuale de metrou din stația 1 Mai până la Aeroportul Internațional 'Henri Coandă' București. Noul tronson va permite legarea directă între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni, fără transbordarea călătorilor prin schimbarea peroanelor și a trenurilor.

Linia nouă de metrou va avea un traseu de 14,2 km și va cuprinde 12 stații, cu următoarele denumiri: Stația 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu, Aeroport Otopeni.

Pentru pregătirea și implementarea proiectului a fost semnat un acord de împrumut (martie 2010), între Ministerul Finanțelor Publice și Agenția Japoneză de Cooperare Internațională (JICA), în valoare de 41,87 miliarde Yeni (circa 317 de milioane de euro).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2019 07:07:37    Titlul subiectului: 201040

S-a retras contestatia depusa, la licitatia pentru realizarea structurii de rezistenta a sectiunii 1 Mai-Tokyo, din cadrul viitoarei magistrale 6 de metrou. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Contestația depusă pentru licitația privind construcția Magistralei 6 de metrou a fost retrasă

Metrorex a anuțat, luni, că a publicat pe 15 martie licitația pentru construcția Magistralei 6 de metrou, care face legătura cu Aeroportul Otopeni, iar firma care a depus contestație pe 28 mai a retras-o vineri, 31 mai.

"În data de 15 martie 2019, Metrorex a publicat în SEAP anunțul de participare pentru proiectarea și execuția structurii de rezistență a secțiunii 1 Mai – Tokyo, 'Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă. (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni). Proiectare și execuție lucrări structură de rezistență pentru Lotul 1.1: 1 Mai - Tokyo', aferent Magistralei 6 de metrou. Un operator economic a depus o contestație în data de 28 mai 2019, iar în urma măsurilor de remediere, contestația a fost retrasă în data de 31 mai 2019", arată Metrorex într-un comunicat.

Procedura de atribuire va continua după ridicarea suspendării în urma pronunțării soluției Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), urmând ca termenul limită de depunere a candidaturilor să fie decalat cu 20 de zile, spun reprezentanții Metrorex.

Proiectul Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni este finanțat din fonduri de la bugetul de stat și din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020.

Valoarea estimată a obiectivului de investiții fără TVA este de 1,269 miliarde lei.

Obiectul proiectului "Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă" este realizarea unei linii de transport public între Aeroportul Internațional Henri Coandă (Otopeni) și București, contribuind astfel la dezvoltarea economiei regionale și îmbunătățirea mediului urban prin reducerea blocajelor de trafic, accidentelor rutiere și poluării aerului.

Sursa foto: Metrorex via http://www.b365.ro



magistrala_6_metrorex_91908900_00156600.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  339.02 kb
 Vizualizat:  de 4041 ori

magistrala_6_metrorex_91908900_00156600.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2020 20:00:49    Titlul subiectului: 207415

Era de asteptat: http://www.b365.ro/metroul-de-otopeni-face-un-pas-inapoi-contestatia-grecilor-de-la-aktor-a-fost-admisa-in-instanta_262582.html

Citat:
Metroul de Otopeni face un pas înapoi: Contestația grecilor de la Aktor a fost admisă în instanță

Metrorex trebuie să le reevalueze oferta! După ce selectase șase candidați din cei 10 înscriși în cursa pentru prima secțiune a Magistralei 6, Metrorex este obligată să reevalueze oferta grecilor de la Aktor, pe care îi exclusese anterior din licitație. Și asta pentru că joi, 28 mai, Curtea de Apel București a admis contestația constructorului elen.

Constructorul grec Aktor a reintrat în cursa pentru proiectarea și execuția secțiunii 1 Mai - Tokyo/Băneasa a Magistralei 6 de metrou, după ce Curtea de Apel București (CAB) i-a admis contestația. "Admite recursul. Admite contestația formulată de reclamantă, dispune anularea raportului intermediar al procedurii nr.M 09.03.01/20.12.2019, procesului verbal de evaluare M090301/441/17.10.2019 și a actelor subsecvente și obligă autoritatea la reevaluarea ofertei reclamantei", se arată în decizia definitivă a CAB din 28 mai, scrie economica.net.

Astfel, Metrorex este obligată să reevalueze oferte firmei elene, după ce anterior a exclus-o din procedură, selectând alți șase candidați pentru a merge mai departe în cadrul licitației pentru prima secțiune a Metroului de Otopeni. Rămâne de văzut dacă după reevaluarea candidaturii Aktor, aceasta firmă va merge mai departe și va fi exlus alt constructor, sau oferta grecilor va fi din nou eliminata din competiție. Amintim că 10 candidați s-au înscris la licitația pentru proiectarea și execuția secțiunii 1 Mai – Tokyo a Magistralei 6 de metrou, până la termenul limită din 25 iunie 2019.

Metrorex a publicat pe 15 martie anunțul de licitație pentru proiectarea și execuția structurii de rezistență a secțiunii 1 Mai – Tokyo a Magistralei 6 de metrou. Valoarea contractului este estimată la 1,27 miliarde de lei iar durata acestuia va fi de patru ani. Contractul pentru secțiunea 1 Mai - Tokyo include lucrări de proiectare și execuție stații și tuneluri: Galerie la stația 1 Mai existentă, Pajura, Expoziției, Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, stația și galeria Tokyo și Tunel 1 Mai – Tokyo. Criteriul de atribuire va fi cel mai bun raport calitate – preț, cea mai importantă componentă fiind cea tehnică, cu o pondere de 60%, iar cea financiară va avea o pondere de 40%. Magistrala 6 realizează extinderea rețelei actuale de metrou din stația 1 Mai până la Aeroportul Internațional 'Henri Coandă' București.

Noul tronson va permite legarea directă între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni, fără transbordarea călătorilor prin schimbarea peroanelor și a trenurilor. Linia nouă de metrou va avea un traseu de 14,2 km și va cuprinde 12 stații, cu următoarele denumiri: Stația 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu, Aeroport Otopeni. Pentru pregătirea și implementarea proiectului a fost semnat un acord de împrumut (martie 2010), între Ministerul Finanțelor Publice și Agenția Japoneză de Cooperare Internațională (JICA), în valoare de 41,87 miliarde Yeni (circa 317 de milioane de euro)
.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Dec 2023 08:22:26    Titlul subiectului: 217583

A fost emisa autorizatia de constructie pentru lucrarile la magistrala 6 de metrou. Primul tronson va fi de la Jiului (M4-nu 1 Mai asa cum spune in articol) la statia Tokyo (unde este centrul comercial Baneasa, la o statie de aeroportul Baneasa). Teoretic, lucrarile vor incepe de azi (15 decembrie). Articolul se gaseste aici

Citat:
Magistrala 6 de metrou are autorizație de construire. Pe 15 decembrie încep lucrările pentru secțiunea cu șase stații 1 Mai – Tokyo

Metrorex a anunțat că Magistrala 6 de metrou a primit autorizația de construire. Vor începe lucrările de șantier pentru Lotul 1.1: 1 Mai – Tokyo. Organizarea de șantier începe pe 15 decembrie 2023.

Magistrala 6 de metrou, Secțiunea Sud (Lot 1.1), a primit Autorizația de Construire, a anunțat Metrorex, miercuri, 13 decembrie, într-o postare pe Facebook.

ALSIM ALARKO-MAKYOL este constructorul desemnat pentru proiectarea și execuția lucrărilor de structură de rezistență pentru Lotul 1.1: 1 Mai – Tokyo. Metrorex transmite că urmează să înceapă lucrările de șantier.

Organizarea de șantier începe în data de 15 decembrie de la Stația Tokyo, care face conexiunea între cele două secțiuni – Sud și Nord – deservite de noua linie de metrou, explică sursa citată.

12 stații și un traseu de 14,2 km

Noua magistrală de metrou M6 va avea un traseu de 14,2 kilometri de cale dublă. Pe aici vor circula 12 trenuri de metrou noi, moderne. Magistrala 6 va avea 12 stații.

Lucrările vor începe pentru Secțiunea Sud (Lotul 1.1). Mai exact, porțiunea de traseu cuprinsă între stațiile 1 Mai (deja existentă) – Tokyo. Acest lot are un traseu de 6,6 kilometri.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Feb 2024 09:47:21    Titlul subiectului: 218421

Care este stadiul lucrarilor la sectiunea sud (M6) ? Articolul se gaseste aici

Citat:
Inspecție la Magistrala 6, între Aeroportul Băneasa și Expoziției. Stadiul lucrărilor pe Secțiunea de Sud a metroului spre Otopeni

Vizită de lucru pe șantierul de la Magistrala 6 – Aeroportul Băneasa – Expoziției. Metrorex transmite care este progresul proiectului Secțiunii de Sud.

Stadiul lucrărilor la viitoarea Magistrală 6 – Aeroport Băneasa – Expoziției

Directorul General al Metrorex, Mariana Miclăuș, a mers într-o vizită de lucru la șantierele noii Magistrale 6, pentru a evalua progresul proiectului Secțiunii de Sud.

La viitoarea stație de metrou Aeroport Băneasa, Metrorex anunță că au început lucrările de turnare a betonului și de armare la grinda de ghidaj. Se face și organizarea și aprovizionarea piloților forați.

Săptămâna trecută s-au realizat următoarele:

--Lângă viitoarea Stație Tokyo și în proximitatea Aeroportului Băneasa, a început organizarea șantierului aferent centrului coordonator cu rol administrativ, denumit „sit principal”, dedicat lucrărilor de structură de rezistență pentru Lotul 1.1: 1 MAI – TOKYO, din cadrul proiectului major de interes public „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă (Magistrala 6. 1 MAI – OTOPENI): decopertări, măsurători topografice, pregătirea împrejmuirii cu gard”,

-La viitoarea stație Gara Băneasa s-a făcut studiul manual al fundației stației și s-au realizat operațiuni de dezinsecție, dezinfecție și deratizare;
La viitoarea stație Piața Montreal s-au efectuat măsurători topografice, a fost demolată placa superioară a structurii subterane identificate pe amplasamentul stației și a fost evacuat materialul rezultat în urma acestei operațiuni;

-S-au instalat 469 de metri de gard între parc și carosabil, o poartă pentru acces auto și una pentru acces pietonal,
s-au efectuat 239 de metri de excavații pentru sondare pentru rețele de utilități,

-La viitoarea stație Expoziției au continuat lucrările de excavare mecanizată și de săpătură manuală pentru identificarea eventualelor rețele de utilități. În plus, este în lucru testul de permeabilitate a terenului,
Au început lucrările și pentru interstația Aeroport Băneasa – Tokyo. Aici s-au îndepărtat 27 m gard existent. S-au instalat 94,5 m de gard de împrejmuire de șantier și s-au făcut sondaje de utilități,

-La viitoarea stație Pajura au continuat activitățile de igienizare. Totodată, s-au instalat 288 metri de gard, au continuat săpăturile pentru sondaje rețele utilități și s-au mobilizat utilajele pentru realizarea testului de permeabilitate a terenului, test în derulare,

-La viitoarea interstație 1 Mai Pajura se fac pregătirile pentru testul de permeabilitate.

Magistrala 6 va avea 6 stații:

Pajura
Expoziției
Piața Montreal
Gara Băneasa
Aeroport Băneasa
Tokyo (Mall Băneasa)

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community