Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Otokar Kent C-18
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
V3A-93



Data înscrierii: 24/Feb/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2024
Mesaje: 71
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2019 19:23:17    Titlul subiectului: 199339

guest a scris:
In al doilea rand cred ca nici sopferii bucuresteni nu stiu inca cum sa mearga cu autobuzele articulate.

Evident că nu mai știu să meargă cu artculate,au trecut 24 de ani decând au mai circulat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2019 21:28:39    Titlul subiectului: 199344

PaulIP a scris:
Conecto sunt tot turcesti, iar la finisaje stau mai prost decat Otokar. Incepand de la afisajul lateral al remorcii pus ca nuca-n perete pana la barele de deasupra scaunelor in care dai fara sa vrei cu capul. Nu-si merita numele de Mercedes, sincer.


La ce finisaje stau mai prost decât Otokar sunt chiar curios? Smile

A se face diferența dintre Otokar care este desenat, gândit și produs în Turcia, în timp ce Mercedes este doar produs în Turcia. Cred că numărul de comenzi la nivel mondial este un bun indicator al performanțelor celor 2 autobusuri. Ori e proastă lumea și s-au deșteptat cei din conducere STB? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2019 09:43:22    Titlul subiectului: 199353

PaulIP a scris:
Conecto sunt tot turcesti, iar la finisaje stau mai prost decat Otokar. Incepand de la afisajul lateral al remorcii pus ca nuca-n perete pana la barele de deasupra scaunelor in care dai fara sa vrei cu capul. Nu-si merita numele de Mercedes, sincer.

Lucrezi cumva la Otokar ? Laughing
Hai sa fim seriosi, daca otokar era firma asa buna de ce nu a vandut autobuze in toata lumea ? De ce au pierdut licitatia de la Istambul ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2019 11:59:13    Titlul subiectului: 199359

guest a scris:
Hai sa fim seriosi, daca otokar era firma asa buna de ce nu a vandut autobuze in toata lumea ? De ce au pierdut licitatia de la Istambul ?


Pentru ca sunt la inceput si inca au mult de invatat. De obicei aceste companii vand autobuzele la firme mai mici si cu pret redus tocmai ca sa puna la test produsele.

In acest caz Bucurestiul este poligonul de testare. Daca turcii sunt seriosi vor avea niste produse de buna calitate (nu si la Bucuresti, acolo va ramana seria 0).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2019 14:55:46    Titlul subiectului: 199371

La un moment dat, circulau zvonuri că se vor retrage toate autobuzele și se va rezilia contractul. Ar fi fost o chestie, având în vedere ce calitate au aceste autobuze - motor zgomotos (mai puțin la C-18, unde este DAF, nu Cummins), barele superioare puse prea jos, când te ridici de pe scaun, dai cu capul în ele, scaunele incorporate prea înguste, nu mai pun la socoteală ce defecțiuni majore au unele dintre ele. Din păcate, rămânem cu ele pentru următorii cel puțin 8 ani. În plus, de ce ar construi cineva un service atât de mare, încât să încapă toate cele 400 de autobuze în el odată, dacă nu ar exista dubii cu privire la calitatea lor?
Pe de altă parte, cu cât sosesc mai repede aceste autobuze, cu atât mai repede vom avea înființate linii regionale. Totuși, aceste Hoțokare vor înlocui Citaro de pe liniile centrale, unde chiar făceau treabă bună.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2019 21:33:13    Titlul subiectului: 199381

dm a scris:
guest a scris:
Hai sa fim seriosi, daca otokar era firma asa buna de ce nu a vandut autobuze in toata lumea ? De ce au pierdut licitatia de la Istambul ?


Pentru ca sunt la inceput si inca au mult de invatat. De obicei aceste companii vand autobuzele la firme mai mici si cu pret redus tocmai ca sa puna la test produsele.

In acest caz Bucurestiul este poligonul de testare. Daca turcii sunt seriosi vor avea niste produse de buna calitate (nu si la Bucuresti, acolo va ramana seria 0).


La inceput de ce drum? Acest model este unul vechi si la sfarsitul vietii. Vor scoate urmatorul model, acesta a fost doar dumpingul la Bucuresti pe un mega-contract/mita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Mar 12 Mar 2019 10:06:05    Titlul subiectului: 199387

Robert a scris:
dm a scris:
guest a scris:
Hai sa fim seriosi, daca otokar era firma asa buna de ce nu a vandut autobuze in toata lumea ? De ce au pierdut licitatia de la Istambul ?


Pentru ca sunt la inceput si inca au mult de invatat. De obicei aceste companii vand autobuzele la firme mai mici si cu pret redus tocmai ca sa puna la test produsele.

In acest caz Bucurestiul este poligonul de testare. Daca turcii sunt seriosi vor avea niste produse de buna calitate (nu si la Bucuresti, acolo va ramana seria 0).


La inceput de ce drum? Acest model este unul vechi si la sfarsitul vietii. Vor scoate urmatorul model, acesta a fost doar dumpingul la Bucuresti pe un mega-contract/mita.


Din cate stiu, inainta sa participe la licitatia pt. Bucuresti, aveau doar cateva autobuze vandute in lume din acest model. Cel putin asa se scria peste tot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 12 Mar 2019 21:25:29    Titlul subiectului: 199391

In Europa aveau sub 100 unitati
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rares



Data înscrierii: 02/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 19
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Mar 2019 21:46:51    Titlul subiectului: 199392

Cearta nu are rost, fiecare cu opinia lui.

Cel puțin își fac treaba bine. Nu am mai văzut să existe vreo problemă (importantă) de la cele câteva inițiale și faptul că avem mai multe mașini înseamnă intervale mai mici între autobuze (considerând că RATB o să mai angajeze șoferi, ceea ce mi se pare că fac).

Eu sper să mai micșoreze timpul de așteptare al lui 125. E o linie destul de folositoare pentru cei care locuiesc în Berceni și vor să ajungă în centru fără a folosi metroul sau linii preorășenești.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 13 Mar 2019 02:15:09    Titlul subiectului: 199395

Pun doua poze din data de 8.12.2018... Prima lor saptamana...

Este singurul articulat pe care l-am prins la traseu in Bucuresti, in acea zi. Ma bucur ca am reusit sa il imortalizez.



IMG_20181208_080803 - Copy (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.92 kb
 Vizualizat:  de 11724 ori

IMG_20181208_080803 - Copy (2).jpg



InkedIMG_20181208_080805 - Copy_LI - Copy (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.61 kb
 Vizualizat:  de 11724 ori

InkedIMG_20181208_080805 - Copy_LI - Copy (2).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 13 Mar 2019 07:27:41    Titlul subiectului: 199398

Presupun că e de pe 780, nu?
Momentan, avem la traseu 6801-6825 iar în perioada aceasta trebuie să sosească 6826-6830, ultimele C-18 bucureștene.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bluepuffle20



Data înscrierii: 27/Ian/2015
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3 (Titan)

MesajTrimis: Mie 13 Mar 2019 08:06:19    Titlul subiectului: 199400

Deci pana la urma a intrat si seria 6821-6825 in traseu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 13 Mar 2019 08:07:04    Titlul subiectului: 199401

Da, azi l-am văzut pe #6824 la traseu, pe 335, iar ieri pe #6821.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2019 20:16:46    Titlul subiectului: 199488

UKVZ-KTM-5 a scris:
Presupun că e de pe 780, nu?

Nu-mi mai amintesc. Dar eram in fata Gării de Nord.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2019 15:57:57    Titlul subiectului: 199495

Da, sigur e 780 atunci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2019 07:53:45    Titlul subiectului: 199675

Au sosit ultimele 5 Kent C-18 la Titan, ciudat este că ultimul C-18 nu a fost numerotat #6830, ci #6800.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Iun 2019 18:13:04    Titlul subiectului: 201209

Este normal sa scoata atat de mult fum ?


Bucuresti, 19 iunie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.64 kb
 Vizualizat:  de 10538 ori

Bucuresti, 19 iunie 001.jpg



Bucuresti, 19 iunie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.09 kb
 Vizualizat:  de 10538 ori

Bucuresti, 19 iunie 002.jpg



Bucuresti, 19 iunie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.2 kb
 Vizualizat:  de 10538 ori

Bucuresti, 19 iunie 003.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 19 Iun 2019 18:52:50    Titlul subiectului: 201210

La articulate deja nu mai e ceva neobișnuit, au mai fost vreo 2 cu aceeași problemă. Probabil e vina sistemului de emisii AdBlue, care lipsește, n-am înțeles foarte bine care e treaba cu el, poate binevoiește cineva expert în domeniu să ne explice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 20 Iun 2019 09:59:39    Titlul subiectului: 201219

AdBlue e o solutie care regenereaza catalizatoarele de E5, E6 la vehicule comerciale si E6 la cele personale. Aceasta solutie e de fapt o uree.
Daca acseasta solutie lipseste se distruge catalizatorul si nu mai e nici E5, nici E6
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Iun 2019 13:28:02    Titlul subiectului: 201220

AdBlue se gaseste si la toate tractoarele moderne sau combine de recoltat cereale sau plante tehnice.

Revenind la cazul nostru, ceea ce am prezentat nu este ceva "cotidian".
Spre exemplificare, am pozat un autobuz articulat, pe celalt sens, tot in zona Iancului.



Bucuresti, 19 iunie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.54 kb
 Vizualizat:  de 10469 ori

Bucuresti, 19 iunie 005.jpg



Bucuresti, 19 iunie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.46 kb
 Vizualizat:  de 10469 ori

Bucuresti, 19 iunie 006.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Joi 20 Iun 2019 14:00:05    Titlul subiectului: 201221

Din cate stiu daca se termina AdBlue motorul intra in mod de functionare si dupa oprire nu se mai porneste. Un litru de adblue costa cca 4 lei si se foloseste cam 5 litri de AdBlue la fiecare 100 de litri de motorina. Deci daca se face economie de acest gen... Nici nu stiu ce sa zic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 20 Iun 2019 22:18:40    Titlul subiectului: 201228

Offtopic : am lucrat pe o duba Peugeot Boxer si daca nu avea AdBlue in rezervor , o data oprit , motorul nu mai pornea. Nu mai tin minte , dar parca cu un bidon de 5l de AdBlue a mers vreo 15000km. Probabil consumul de AdBlue si functionarea motorului depind si de producator sau tipul vehicului.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Iun 2019 10:14:41    Titlul subiectului: 201230

Am asa un feeling, ca dupa ce va trece perioada de garantie o sa fie foarte interesant, cum se va face mentenanta la acest tip de autobuze Laughing
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 21 Iun 2019 13:31:59    Titlul subiectului: 201237

Perioadă care s-ar putea să se termine mult mai repede decât se zice, din moment ce Otokare a avertizat PMB-ul să nu-și bată joc de ele, sau spunem "pa pa" garanției.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Feb 2020 08:54:49    Titlul subiectului: 205397

Au inceput sa cedeze sistemele de afisare de pe Otokare. Ieri am vazut un Otokar Kent C18, cu clasicul A4 in geam. Circula pe linia 335.


IMG_20200202_162305.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.25 kb
 Vizualizat:  de 9062 ori

IMG_20200202_162305.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community