|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 11:36:59 Titlul subiectului: |
200086 |
|
De ce sa ma multumesc cu ce avem din moment ce platesc taxe si impozite ?
Daca tie iti place sa mergi cu trenuri arhipline este problema ta nu a mea.
Eu am impresia ca CFR-ul parca face jocul companiilor private de transport, cu ce orar pune.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 13:27:02 Titlul subiectului: |
200091 |
|
CFR ar trebui să fie liberalizat complet începând cu iulie 2019, luând în considerare proiectele lor de anul trecut. Nici mie nu-mi place să merg cu trenuri arhipline, dar asta e situația, nu rezolv nimic dacă mă tot plâng de acest inconvenient și nu mă bagă nimeni în seamă, trebuie mai mulți oameni să putem schimba ceva. Și da, CFR-ul face jocul privaților, n-o să înțeleg vreodată de ce.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 13:46:09 Titlul subiectului: |
200094 |
|
Inseamna ca esti student si ai gratuitate. Prostii muncesc, platesc taxe si impozite, studentii merg pe gratis. Cat timp platesct TAXE si IMPOZITE am DREPTUL sa ma plang unde vreau si de cate ori vreau ! Ai vreo problema cu asta ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 15:24:03 Titlul subiectului: |
200096 |
|
Nu am nicio problemă, e dreptul fiecărui om de a face ceea ce dorește, doar că dacă te plângi singur e puțin probabil să rezolvi ceva. Poate putem organiza o petiție, să fim mai mulți. Nu ești singurul nemulțumit de calitatea CFR-ului, vreau și eu condiții mai bune, și pe mine chiar mă enervează, într-un fel, gratuitatea asta, pentru că din acest motiv se nasc prejudecăți, invidii și nu dă bine chiar deloc pentru noi. În plus, plata biletului poate ajuta la formarea unui simț al responsabilității pe viitor.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Apr 2019 10:49:12 Titlul subiectului: |
200127 |
|
Hai sa revenim la topic. Am constatat ca pe ruta de valea Prahovei, este bataie de joc. Nu sunt trenuri si cele care sunt, circula arhipline.
Care este solutia, in conditiile in care este criza de vagoane ?
Pai foarte simplu, sa redistribuie vagoanele. Sa le ia din alte parti, iar de unde le-a luat, sa desfinteze cursele.
Pentru rutele modernizate Bucuresti-Predeal si Bucuresti-Constanta, trebuie acordata prioritate zero. De ce ? Simplu, rutele respective pot „produce” bani ”
Asta este si rolul CFR-ului. Nu sa fie o societate caritabila unde studentii sa se plimbe gratuit.
Sunt de acord cu gratuitatea pentru pensionari, veterani de razboi, detinuti politici si chiar pentru elevi. Nu pentru studenti. Astia sa stea sa invete. Poate pentru cei cu note deosebite, da, pentru ei as fi de acord cu gratuitati.
De ce este necesar un numar mai mare de trenuri, in Valea Prahovei, cel putin in week-end ? Simplu, trenul poate sa fie o alternativa la traficul aglomerat de pe DN1. In loc sa faci 4-5 ore cu masina din Bucuresti in Predeal (sau chiar 6 ore !!!!) pot face intre 2 sau 3 ore, cu trenul, in functie de rang. Pentru asta trebuie sa fie multe trenuri. In felul asta ar creste numarul de calatori care ajung la munte. Acestia ar contribui, la bugetele locale. Studentii, vin cu mancarea in traista, nu aduc absolut nici o contribuite, nici la economia locala, nici pentru CFR.
Tocmai de aceea, daca ne referim la mersul trenurilor, acesta trebuie reorganizat si pusa prioritate pe rutele modernizate, unde trenul circula cu viteze de 140 sau 160 km/ora. O ruta modernizata, trebuie pusa in valoare, trebuie sa „produca” bani. Asta este esenta economiei capitaliste, la care si noi am aderat.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Apr 2019 14:51:57 Titlul subiectului: |
200381 |
|
Uite ca se poate.
Sambata, la Azuga, IR1746, venit de la Baia Mare, avea...........12 vagoane in comunere.
Sa ma frec la ochi nu alta. Pana la urma s-a elucitat misterul.
Fiind „Saptamana Altfel”, unele vagoane erau destinate numai copiilor si elevilor, care aveau deplasari cu scoala, in cadrul „Saptamanii Altfel”.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.73 kb |
Vizualizat: |
de 9472 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141 kb |
Vizualizat: |
de 9472 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 22 Apr 2019 19:57:48 Titlul subiectului: |
200382 |
|
O fi fost și o Săptămână Altfel, dar săptămâna aceasta sunt foarte multe olimpiade naționale, în cazul de față, româna la Bușteni. Sâmbătă, mulți copii erau duși la olimpiadă cu trenul, nevrând să fie aglomerat duminică/luni, caz pe care l-a experimentat o cunoștință de-a mea. Și eu am fost azi cu 1641, cred că în cele două vagoane de cușetă nu mai erau foarte multe persoane în afara loturilor județene ce mergeau la Zalău pentru olimpiada de educație tehnologică.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Apr 2019 22:13:07 Titlul subiectului: |
200387 |
|
In concluzie, se poate. Cel putin in week-end pot sa fie vagoane mai multe, la trenurile care trec prin Valea Prahovei. De ce nu ar fi asa week-end de week-end ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Apr 2019 12:58:55 Titlul subiectului: |
200410 |
|
Aici, puteti consulta lista cu trenurile suplimentare care vor circula in perioada Pastelui si a minivacantei de 1 Mai.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Dum 28 Apr 2019 13:14:06 Titlul subiectului: |
200516 |
|
Ieri am utilizat trenul 1746 de la Jibou la Gâlgău(din motive necunoscute mie, numele gării este acceptat online doar cu "î"). Când am ajuns la gară din Gâlgău, pe tabelă, 4422 și 4423 erau trecute cu mențiunea "anulat". În paralel, în gara din Jibou, trenurile figurează circulând (cu excepția weekend-urilor și a sărbătorilor legale). Concluzia: de ce gara din Jibou (nod feroviar în același timp) nu poate actualiza mersul trenurilor, în timp ce o mică gară de provincie poate?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Mai 2019 08:36:07 Titlul subiectului: |
200835 |
|
Desi nu este inca sezonul, trenurile care merg spre Constanta sau vin de la mare in capitala sunt neincapatoare pe timp de week-end.
Sambata dimineata, trenul IR1581, era compus numai din patru vagoane (din care unul de clasa 1).
S-a circulat "claie peste gramada".
Duminica seara, trenul IR1684 care se intoarce de la Constanta in capitala avea trei vagoane suplimentare, in total 7 vagoane. Acestea au fost neincapatoare pentru numarulo mare de calatori.
Erau foarte multi in picioare, inclusiv in vagoanele de clasa 1.
Ma intreb cum va fi in sezon.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.2 kb |
Vizualizat: |
de 9203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.2 kb |
Vizualizat: |
de 9203 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Mai 2019 20:58:19 Titlul subiectului: |
200990 |
|
Cu ocazia vizitei Papei la Sumuleu-Ciuc, in acest week-end vor fi introduse trenuri suplimentare, pentru pelerini, spre Miercurea Ciuc: https://realitateadeharghita.net/mai-multe-trenuri-spre-miercurea-ciuc-de-ziua-vizitei-papei-francisc/
Citat: | Mai multe trenuri spre Miercurea Ciuc, de ziua vizitei Papei Francisc
CFR Călători informează că, în perioada desfășurării călătoriei apostolice a Papei Francisc în România, are în circulație capacitatea maximă de transport, tehnic disponibilă, pentru asigurarea mobilității cetățenilor, astfel:
Se va asigura circulația trenurilor special comandate, urmare solicitărilor venite de la Arhiepiscopii, Episcopii și a Operatorului Național de Transport Feroviar din Ungaria – MAV, pentru transportul grupurilor mari de pelerini pe următoarele rute: Timișoara – Brașov – Miercurea Ciuc; Oradea – Cluj Napoca – Miercurea Ciuc; Dej Călători – Cluj Napoca – Blaj și retur; Cluj Napoca – Blaj și retur.
Se va suplimenta cu vagoane capacitatea de transport a trenurilor aflate în circulație spre /dinspre București – 31 mai, Iași și Miercurea Ciuc – 1 iunie și Blaj – 2 iunie.
Se vor introduce în circulație trenuri suplimentare de rang Regio pe următoarele rute: Brașov – Miercurea Ciuc și retur; Târgu Mureș – Gheorghieni – Miercurea Ciuc și retur; Ghimeș – Miercurea Ciuc și retur; Adjud – Roman – Pașcani – Iași și retur; Vaslui – Iași și retur; Brașov – Blaj și retur; Sibiu – Blaj și retur; Teiuș – Blaj și retur, ce vor deservi localitățile Miercurea Ciuc și Iași în data de 1 iunie și Blaj în data de 2 iunie. În zilele evenimentelor, pentru asigurarea unui transport în condiții optime, toate aceste trenuri suplimentare vor avea regim de rezervare obligatorie a locurilor, iar legitimațiile de călătorie vor putea fi cumpărate și online.
CFR Călători a menținut permanent legătura cu Arhiepiscopiile, Episcopiile zonale și autoritățile locale în vederea organizării traficului.
Pentru gestionarea fluxurilor de pelerini, vânzarea biletelor la trenurile suplimentare se va face începând de astăzi- 15 mai, eșalonat, prioritate având grupurile organizate de către Arhiepiscopii și Episcopii sau autorități locale. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Iun 2019 09:50:22 Titlul subiectului: |
201145 |
|
Au revenit trenurile directe spre Grecia (Salonic). Articolul se gaseste aici.
Citat: | Din iunie până în octombrie avem tren direct pentru GRECIA / Thessaloniki
Din iunie până în octombrie 2019 CFR Călători revine cu tren direct către GRECIA (Thessaloniki)!
Cei care au ca destinație de vacanță Thessaloniki și călătoresc pe ruta București Nord – Thessaloniki, trebuie să știe că:
plătesc 44 Euro, pentru o călătorie simplă la vagon clasa a 2-a
plătesc 55 Euro, pentru o călătorie simplă la vagon cușetă cu 6 paturi în cabină
plătesc 61 Euro, pentru o călătorie simplă la vagon cușetă cu 4 paturi în cabină
oferta este valabilă în perioada 07.06.2018 – 06.10.2018
trenul va circula o zi pe săptămână, cu plecare din București Nord în zilele de vineri, cu plecare din Thessaloniki în zilele de duminică
Prețurile pot varia ușor în funcție de cursul valutar.
Pentru mai multe detalii vă așteptăm la casele de bilete din stațiile și agențiile de voiaj CFR Călători care emit în trafic internațional.
Vă dorim călătorie plăcută! |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Iun 2019 11:23:43 Titlul subiectului: |
201234 |
|
In timp ce pe Autostrada Soarelui, sunt coloane de masini, daca te uiti pe calea ferata, spre Constanta, modernizata cu bani de la UE, cam "bate vantul".
Nu sunt decat 11 trenuri pe zi, care merg intre Bucuresti si Constanta.
Avem cea mai buna cale ferata din tara, intre Bucuresti si Constanta, este singura ruta din tara unde trenurile merg cu viteze maxime de 140-160 km/ora si ce face CFR-ul ? Cum stie sa valorifice ruta ?
In acelasi timp soferii se aglomereaza pe A2.
In week-end CFR-ul ar trebui sa bage un numar dublu de trenuri, sa zicem 22 de perechi de trenuri, iar vineri si sambata dimineata si dumimica dupa masa, sa circula un tren la 15 minute.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.46 kb |
Vizualizat: |
de 8861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.83 kb |
Vizualizat: |
de 8861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82 kb |
Vizualizat: |
de 8861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.31 kb |
Vizualizat: |
de 8861 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Bogdan_PB
Data înscrierii: 26/Apr/2013 Ultima vizita: 16/Feb/2021 Mesaje: 30 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 21 Iun 2019 15:06:21 Titlul subiectului: |
201241 |
|
M800, mai ales tronsonul Fetești - Constanța este destul de sufocată de traficul de marfă spre/dinspre port. Mai multe trenuri de călători decât cele care sunt în sezon nu cred că au loc, pentru că ar însemna să omori tot traficul de marfă.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Iun 2019 09:16:53 Titlul subiectului: |
201271 |
|
Scopul modernizarii magistralei M800, inclusiv a semnalizarilor, nu a fost cumva acela...............de a creste capacitatea de transport ?
Intreb si eu asa retoric.
Iar intre Fetesti si Cernavoda exista si varianta podului Saligny, care ar trebui reabilitat, ar putea sa preia partial traficul de marfa.
Si ca sa ne aducem aminte dupa modernizare se promiteau 20 de trenuri pe zi, pe relatia Bucuresti-Constanta.
Si, hai sa fim seriosi, cu un sistem bun de management al traficului se rezolva problema.
Nu se compara traficul nostru de marfa din prezent cu cel de acum 30 de ani. Iar daca ne uitam la mersul trenurilor de atunci erau mai multe trenuri de calatori pe relatia Bucuresti-Constanta. Cum reuseau atunci sa se descurce si acum nu ?
Traficul de marfa poate sa fie organizat foarte bine, in perioadele mai moarte, cand sunt mai putine trenuri de calatori. De exemplu in Germania, cand am fost cu trenul intre Stutgart si Nuremberg, undeva dupa ora 23:30, am vazut ca pe contrasens, erau trenuri de marfa la un interval de 4-5 minute intre ele. Asa am vazut de mai multe ori si in Ungaria, pe relatia Székesfehérvár-Budapesta Deli de exemplu, dupa ora 22:00, cand erau mai putine trenuri de calatori, bagau marfarele unul dupa altul, la 5 minute intre ele. Si acolo marfarul trecea prin gara cu 90 km/ora, ruta fiind moderniata.
Rolul CFR-ului, ma refer la rutele modernizata Bucuresti-Constanta respectiv Bucuresti-Predeal ar fi sa degreveze DN1, respectiv A2 de trafic, sa fie o alternativa viabila si convenabila ca pret, pentru cine vrea sa ajunga la munte sau la mare.
In Ungaria chestia asta functioneaza cu succes. De exemplu pe relatia Budapesta Deli-Martonvasar-Székesfehérvár (ruta pe care am folosit-o de multe ori, de aceea si scriu despre ea), sunt trenuri de calatori la o jumate de ora, in orele de varf, chiar si la 15 minute (unele merg numai pana la Martonvasar). De asemenea pe ruta respectiva circula si multe trenuri de marfa. Sunt mai destepti ungurii decat noi ?
Sigur, pentru a fi un management bun al traficului feroviar, in Romania, ar trebui sa existe in posturile de decizie niste oameni care sa isi foloseasca creierul atat la CFR cat si la Ministerul Transporturilor.
Acestia nu mai exista, la fel cum o mare parte din userii care isi mai dau cu parerea pe acest forum, dau dovada de lipsa totala de creier.......
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Iul 2019 08:59:35 Titlul subiectului: |
201443 |
|
BATAIE DE JOC din partea CFR-ului, cu trenurile Regio care merg din Capitala inspre Valea Prahovei.
Trenul R3001 care pleca dimineata la ora 6:22 inspre Brasov a avut numai patru vagoane, in loc de sase. Dupa cum bine stiti, la intoarcere, trenul se „rupe” in doua, de obicei trei vagoane la R3008 si alte trei la R3010. Cum R3001 a avut patru vagoane, la intoarcere, R3008 si R3010 au avut........2 vagoane supraetajate.
Si trenul R3012 a avut tot doua vagoane in loc de trei. Deci, au luat cate un vagon supraetajat de la fiecare tren. Numarul de locuri pe scaune a unui vagon supraetajat este de 120. Deci 240 de locuri, in conditiile in care au fost peste 500 de calatori la intoarcere in Bucuresti.
Când m-am intors sambata, dupa o tura cu bicla la munte, cu R3012, in tren era sa iasa o mica revolutie. Unii calatori erau la un pas sa devasteze vagoanele, sa sparga toate ferestrele si sa ii bata pe controlori. Altii vroiau sa procedeze, la fel ca cei de anul trecut, sa se puna in fata locomotivei si sa nu mai lase sa plece trenul.
Rabdarea calatorilor ajunge la limita si in curând s-ar putea sa asistam la actiuni extreme de protest fata de bataia de joc la care suntme supusi de CFR.
In tot acest timp studentii nu au nici o treaba..........ca doar se plimba pe gratis cu trenul..............
Sursa poza cu interiorul unui vagon de pe R3012, Facebook. Restul pozelor, imi apartin.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.62 kb |
Vizualizat: |
de 8636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.51 kb |
Vizualizat: |
de 8636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.07 kb |
Vizualizat: |
de 8636 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 10 Iul 2019 10:57:55 Titlul subiectului: |
201462 |
|
Când o să mai cumpere/modernizeze CFR vagoane oare? Bătaie de joc, într-adevăr! Nu e neapărat vina studenților, cred că ei ar merge mai degrabă cu IR decât cu Regio, că ajung mai repede.
Nu e un caz singular. Cea mai mare problemă se resimte la vagoanele de cușetă. Cu câteva zile în urmă, s-a dat drumul la bilete pentru IR 1921 Mangalia - Arad în ziua în care voiam să călătoresc eu. Am vrut să cumpăr bilete în prima zi, dar surpriză! Nu mai erau locuri la cușetă, se vânduseră peste noapte! M-am dus la gară și mi-au comunicat că locurile la cușetă se vânduseră peste noapte, că băgaseră un singur vagon și nu mai puteau să suplimenteze. Bătaie de joc!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Iul 2019 18:04:46 Titlul subiectului: |
201564 |
|
Mare minune mare...............
Dupa scandalul de saptamana trecuta ce sa vezi in acest week-end. Trenul R3001 a revenit la 6 vagoane (deci, la intoarcere R3008 si R3010 cu cate trei vagoane), iar trenul R3012 (Brasov-Bucuresti) care, saptamana trecuta avea numai doua vagoane, acum cate vagoane credeti ca avea in compunere ? PATRU !
De unde au gasit stimabilii de la CFR vagoane in plus ?
Se pare ca trebuie sa fie mare scandal in mass-media ca lucrurile sa se miste la CFR !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.81 kb |
Vizualizat: |
de 8575 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.3 kb |
Vizualizat: |
de 8575 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.89 kb |
Vizualizat: |
de 8575 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Dum 14 Iul 2019 18:39:44 Titlul subiectului: |
201570 |
|
Foarte bine! Însă nu doar atât: trebuie să facă și ceva cu restul trenurilor. Mai ales cu vagoanele de dormit și de cușetă.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Iul 2019 07:26:08 Titlul subiectului: |
201583 |
|
In teorie, trenurile Regio, care circula intre Bucuresti Nord si Brasov ar putea face pana in Valea Prahovei, 2 ore jumate. Din pacate, graficul este facut in asa fel, incat trenurile fac mai mult de 3 ore pana la statiunile din Valea Prahovei si mai mult de patru ore pana in Brasov. Exista foarte multi timpi morti, in unele gari trenurile stau foarte mult.
In timpul acesta, trenurile personale care apartin companiei RegioTrans, parcurg aceeasi distanta, in doua ore jumate.
Intrebare, CFR-ul face mersul trenurilor pentru Regiotrans ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 15 Iul 2019 07:42:24 Titlul subiectului: |
201588 |
|
Nu, fiecare operator îl face pentru sine, în funcție de ceilalți. Spre deosebire de Regio ale CFR, care opresc în toate stațiile, Regio Călători au doar câteva stații de Regio, prin urmare ajung mai repede.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Iul 2019 07:51:53 Titlul subiectului: |
201593 |
|
Nu e adevarat, opresc in majoritatea statiilor, la fel ca si CFR, sunt cateva statii pe care le „sar” cei de la RegioTrans, dar ar fi numai vreo 5 minute diferenta, daca timpii morti ar fi la fel pentru cei doi operatori feroviari: https://regiocalatori.ro/wp-content/uploads/2017/12/Brasov-Bucuresti-Nord.pdf
Ba mai mult, RegioTrans opreste in Valea Larga, cei de la CFR nu prea mai opresc. De exemplu R3001 nu mai opreste dimineata in Valea Larga, la fel si al doilea tren, R3003 (cele doua Regio merg dinspre capitala inspre Brasov).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Aug 2019 11:31:18 Titlul subiectului: |
201914 |
|
De cateva zile fac naveta cu trenul pe ruta Bucuresti Obor-Fundulea. Dimineata, fie plec cu trenul de 6:30 spre Fundulea fie cu cel de 7:45.
Dupa masa, ma intorc in capitala cu trenul R8016, care ajunge la gara Obor la ora 16:46.
Timpul de parcurs este unul rezonabil, 45-46 de minute, desi, timpul ar putea fi cu 7-8 minute mai scurt, daca nu ar fi restrictia de viteza dintre Pantelimon Sud si gara Obor. De fapt aceasta linie simpla ar trebui reabilitata.
Trenurile regio de pe relatia Bucuresti Obor-Fetesti (unul sau doua ajung si in Constanta) au in compunere, doua sau trei vagoane supraetajate.
Cel cu care ma intorc de la Fundulea la Bucuresti Obor (R8016) are in compunere doua vagoane supraetajate si un vagon simplu. Din pacate numarul de calatori s-a redus drastic. Lumea prefera sa mearga cu maxi taxi sau cu masina din dotare.
De exemplu, dimineata, daca sunt 50 de calatori in tren. Multi merg la Lehliu. De la Fundulea se mai urca calatori care merg la Sarulesti sau Lehliu.
Trenurile Regio ar fi putut sa fie o alternativa la aglomeratia de pe DN3, ce putin pe relatia Bucuresti-Fundulea-Lehliu. Din pacate, autoritatile au dat dovada de lipsa de viziune, avand drept rezultat iminentul falimetn al CFR-ului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.25 kb |
Vizualizat: |
de 8455 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.42 kb |
Vizualizat: |
de 8455 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 01 Aug 2019 12:17:16 Titlul subiectului: |
201917 |
|
Văd că acum bagă etajate regulat, am mai văzut de curând la același tren aceeași compunere. Acum câțiva ani era un reportaj cu un tren de pe această rută ce mergea de obicei cu vagoane compartimentate în condiții mizere, iar când au venit jurnaliștii, hop cu etajate. Chiar și anul trecut am trecut o dată prin zonă și am văzut trenul dumitale cu 7-8 vagoane compartimentate aflate în ultimul hal.
Apropo de etajate, am avut o experiență neplăcută în acest weekend cu ele: am călătorit de la Petroșani la București cu IR 1836. Când a ajuns în Petroșani, avea doar un singur vagon, etajat, față de două vagoane de Grivița, compunerea uzuală. Aerul condiționat nu mergea, vagonul era complet plin, iar geamuri ce se puteau deschide existau doar în capetele vagonului. Aceste vagoane nu sunt făcute pentru trenuri InterRegio de lung parcurs. Partea "faină" a venit după Târgu-Jiu, unde controlorii noi au zis că geamurile trebuie să stea închise, că altfel se duce căldura sub tren și nu merge aerul condiționat. Surpriză, însă, aerul condiționat n-a mers deloc, astfel că la Filiași a trebuit să deschidem geamurile, chiar dacă domnul conductor spunea că trebuie să stea închise. Și așa am călătorit 7 ore și jumătate cu aceste vagoane.
Concluzia: CFR ar trebui să acorde mai multă atenție vagoanelor pe care le bagă la trenuri, astfel încât să nu ajungă trenurile de lung parcurs să aibă vagoane în care nu poți respira deloc.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|