Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Suspendarea liniei 41 (iulie-august), 2019

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 549
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Dum 07 Apr 2019 10:36:31    Titlul subiectului: 200039

La lista celor 2 obiective ce vor închide linia 41 se adaugă și reabilitarea Podului Grant. Dar se vede că PMB, STB și ADTPBI nu știu să gândească: vor să păstreze linia între Piața Presei și Turda cu...bidirecționale, dom'le. Asta înseamnă din start suspendarea lui 55. Întrebarea mea e dacă vor reuși să asigure parcul necesar cu 14 tramvaie, să nu mai zic de accesul costisitor la depoul Victoria și de capacitatea uriașă de transport pe care 641 va trebui să o asigure. Iată anunțul de pe pagina de Facebook a PMB:
https://www.facebook.com/750349898436390/posts/1342371655900875/
Citat:
Circulatia liniei de tramvai 41 va fi suspendata, in perioada iulie – august 2019, intre Podul Grant si terminalul Ghencea, pentru finalizarea lucrarilor la trei mari obiective de infrastructura: Pasaj denivelat subteran Pod Grant, Podul hobanat peste Soseaua Virtutii, Statia de metrou „Parc Drumul Taberei”

Primaria Municipiului Bucuresti a avizat in Comisia Tehnica de Circulatie din data de 04 aprilie 2019 urmatoarele lucrari:
- Lucrari de reabilitare si consolidare Pasaj denivelat subteran Pod Grant;
- Podul hobanat peste Sos. Virtutii, in cadrul obiectivului Penetratie si racord Splaiul Independentei – Ciurel – Autostrada Bucuresti – Pitesti;
- Statia de metrou „Parc Drumul Taberei” pe Bd. Drumul Taberei, in zona intersectiei cu Str. Brasov in cadrul proiectului “Magistrala 5 - Drumul Taberei - Pantelimon. Tronson 1”
Ca urmare a acestor avize, s-a luat decizia suspendarii circulatiei liniei de tramvai 41 in perioada iulie – august 2019, intre Podul Grant si terminalul Ghencea, pentru buna defasurare a lucrarilor la obiectivele de investitii mai sus mentionate.

Tronsonul liniei 41 ramane neafectat intre Casa Presei si Podul Grant, prin asigurarea unui rebrusment (schimbare a directiei traseului) pe strada Turda.

Pentru restul traseului - Pod Grant – terminaul Ghencea – se introduce linia naveta de autobuz 641.
In ceea ce priveste fluxul de calatori deservit de linia 41, traseul acestei linii este acoperit in prezent de 36 de tramvaie ce asigura o capacitate maxima de 7077 calatori/h/sens.
Pe perioada de vara, traseul liniei 41 va fi acoperit de un numar de 35 tramvaie cu o capacitate de 6880 calatori/h/sens.
In zilele de sarbatori , acest traseu este acoperit de un numar de 25 tramvaie cu o capacitate de 5188 calatori/h/sens.

Cred că au vrut să zică "suprateran", dar au zis "subteran"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iun/2019
Mesaje: 1120
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 07 Apr 2019 17:17:04    Titlul subiectului: 200053

Sa ii vedem cum le finalizeaza pe toate trei in perioada iulie - august 2019... Twisted Evil
Astia nu mai gandesc, numai perle pe ei.
Poate ca in perioada sus amintita sa le iasa doar trecerea tablierului de la Virtutii si pregatirea devierii lui 41 la Parc Drumul Taberei.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 7775
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2019 07:44:12    Titlul subiectului: 200060

Asta ar insemna ca vor inchide circulatia de doua ori ?
Glumind putin, ar tebui sa duca chinezii care au construit gara intr-o singura zi Laughing

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 549
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2019 11:07:03    Titlul subiectului: 200080

Nu va fi închis, ci scurtat până la "Turda". Și se va întâmpla doar o singură dată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 7775
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2019 11:35:15    Titlul subiectului: 200085

Si cum va intoarce la Turda ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 549
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2019 13:13:09    Titlul subiectului: 200090

Citește mesajul meu și citația de pe Facebook. Vei vedea cum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 7775
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2019 13:44:59    Titlul subiectului: 200093

De unde bidiretionale ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 549
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2019 14:11:21    Titlul subiectului: 200095

55, cel mai probabil, va fi desființat. Comanda inițială prevedea 90 de tramvaie monodirecționale de 36m și 10 tramvaie bidirecționale de 27m. Ulterior, s-a renunțat la cele 10 bidirecționale în favoarea unor monodirecționale. Va fi dezastru, o zic de acum. Dacă nu iau C-18 de pe 335, vom avea parte de sardine în conservă, a se citi autobuze, pe tronsonul dintre Turda și Ghencea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 7775
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 13:58:27    Titlul subiectului: 200135

O aberatie sa fie desfiintat. Mai ales avand in vedere gradul de ocupare. Un 41, scurtat, la numai 4 statii (intre Piata Presei Libere) si Turda (inainte de podul Grant) nu este viabil, avand in vedere ca numarul celor care merg cu 41 de la PPL la Turda este foarte mic, comparativ cu numarul de calatori care coboara la Crangasi, la Lujerului sau Drumul Tabrei si vice-versa.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 549
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 14:04:49    Titlul subiectului: 200137

Cred că deja ne-am obișnuit cu gândirea deseori defectuoasă a STB-ului, deci nu pare ceva ieșit din comun.
Singurul motiv plauzibil ar fi să facă mai mulți bani de pe urma transferului 41-641 și invers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 7775
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 21:01:40    Titlul subiectului: 200160

Nu cred ca vor desfiinta pe 55. Bidirectionale mai sunt si pe 46 si alte linii. Mai mult de 4 bidirectionale, pentru patru statii nu cred ca sunt necesare.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 11 Apr 2019 14:23:32, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 7775
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Apr 2019 14:20:06    Titlul subiectului: 200194

Doua luni, fara tramvaiul de pe linia 41, in Crangasi si Ghencea, va rezulta un haos. Sunt curios sa vad cate bidirectionale vor baga pe ruta PPL-Turda (4 statii) precum si cate autobuze pe linia lui 641.
Ar trebui sa redistribuie articulatele, sa le puna pe 641. Cele solo nu prea cred ca vor face fata in orele de varf.
Posibil ca multi locuitori din zona Ghencea, Drumul Taberei sau Militari, care foloseau 41, sa aleaga masina personala, ca sa ajunga la servici.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 762
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 12 Apr 2019 09:27:50    Titlul subiectului: 200210

Ar mai fi niste solutii:
- 42 pe traseul actual pana la intersectia cu str. Dr. Felix, apoi prin str. Dr. Felix, sos. N. Titulescu, Pod Basarab, bd. V. Milea, bd. Timisoara, cu capatul la Depoul Militari (o varianta a lui 42 din anii '90);
- 41 pe acelasi traseu cu 42 pana la intersectia bd. V. Milea/bd. Timisoara, apoi Razoare, sos. Progresului, cal. 13 Septembrie, cu capatul in Ghencea;
- tramvaiele de pe actualul 41 se distribuie intre tandemul 41/42;
- autobuzul 282 se deviaza prin str. Turda, in loc de bd. Banu Manta;
- autobuzul 105 sa circule pe un traseu modificat de la jonctiunea cal. Grivitei/str. Turda prin str. Turda, bd. Maresal A. Averescu, bd. Marasti cu capatul in Piata Scanteii;
- suplimentate graficele pe linia 178, pentru satisfacerea legaturii directe Lujerului - Pod Grant.
In varianta asta nu se sacrifica nicio alta linie. Dar daca tot se insista cu deservirea lui 41 cu bidirectionale si se "rupe" traseul la Podul Grant, in niciun caz aceste tramvaie nu vor folosi nimanui pe "ramura nord" intre Piata Scanteii si Pod Grant, ci mai degraba pe "ramura sud" intre Ghencea si Piata Cringasi, unde e clar fluxul de calatori mai mare.
Si sa nu uitam ca pentru a lega zona Lujerului de zona nord-vest sau de Cringasi mai exista si metroul, cel putin pana la Aviatorilor.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2019
Mesaje: 7775
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Iun 2019 07:51:09    Titlul subiectului: 201270

Este oficial. Linia 41 va fi suspendata intre 29 iunie si 1 septembrie.
Vor fi doua linii naveta, 641 care va merge din Ghencea pana la Piata Presei Libere, deservita de 30 de autobuze precum si o linie ajutatoare, 642, care va merge intre Valea Argesului via Drumul Taberei (ramura nord) pana la Crangasi, fiind deservita de 20 de autobuze.
In total vor fi 50 de autobuze. Chestia este ca autobuzele nu au cum sa mearga pe linia de tramvai, asa ca vor fi prinse in blocajele cotidiene pe care le vedati din tramvaiul de pe linia 41. Tot in articol se spune ca se are in vedere o linia scurtata, 41, care ar circula intre Expozitiei si Turda, asgurata de bidirectionale, dar e doar o presupunere.
Articolul se gaseste aici.

Citat:
Este oficial! HAOS în București: circulația tramvaiului 41, OPRITĂ timp de două luni

Circulația tramvaielor liniei 41 va fi suspendată timp de două luni, începând de sâmbătă, 29 iunie, pentru realizarea unor lucrări la Podul Ciurel, stația de metrou din Drumul Taberei și la podul Grant, iar pentru preluarea călătorilor vor fi introduse 50 de autobuze pe două linii navetă, a declarat, marți, pentru Agerpres, directorul general al Societății de Transport București (STB), Andrei Creci.

"În această vară se suspendă între 29 iunie și 1 septembrie linia de tramvai 41 pentru a se realiza niște lucrări la Podul Ciurel, la stația de metrou din Drumul Taberei și la Podul Grant, ele fiind avizate de către Comisia Tehnică de Circulație din Primăria Capitalei. Cei trei constructori au înțeles cât de important este ca lucrările să se facă cât mai repede și concomitent, pentru a putea fi cât mai puțin suspendată linia 41 de tramvai", a precizat Creci.

Acesta susține că STB va pune în circulație 50 de autobuze pentru preluarea călătorilor, pe două lunii navetă, respectiv 641 și 642, iar dacă acestea nu vor fi suficiente se vor putea suplimenta.

"Se vor face două linii navetă de autobuz, una va fi 641, cu 30 de autobuze, care va funcționa pe întreg traseul liniei 41, de la Ghencea până la Bulevardul Expoziției, iar cealaltă va fi 642 cu 20 de autobuze, care va asigura un aport de capacitate pentru tronsonul cel mai solicitat al liniei 41, adică între Drumul Taberei și Podul Grant. Va fi o linie mai scurtă, dar exact pe zonele cu cea mai mare aglomerație zilnică. Din evaluările noastre aceste 50 de autobuze vor fi suficiente, dar în caz de nevoie ele pot fi suplimentate fără probleme", a explicat șeful STB.

Potrivit sursei citate, traseul liniei de autobuze 641 va fi Ghencea- Brașov- Pasaj Lujerului, Virtuții, Șoseaua Crângași, Podul Grant (aici în funcție de cum vor evolua lucrările), Turda, Mareșal Averescu, Mărăști și B-dul Expoziției, iar cel al liniei 642, Valea Argeșului, Drumul Taberei - ramura de sud, Brașov, Pasaj Lujerului, Virtuții, Crângași, breteaua de la Pasaj Grant, cu întoarcere fără staționare pe Șoseaua Crângași.

"Dacă lucrările ne vor permite tehnic, vom băga în circulație un tramvai cu două capete de la Bulevardul Expoziției la Podul Grant, vom face și acest lucru, dacă nu, vom suplimenta aceste linii navetă. Având în vedere cât de important este traseul liniei 41 în acest moment vom face tot posibilul ca autobuzele să aibă aer condiționat și confortul cetățenilor să nu aibă de suferit", a concluzionat directorul general al STB, Andrei Creci.

Constructorii celor trei lucrări de infrastructură sunt: Asocierea Max Bogl, Astaldi, Euroconstruct și Tehnologica pentru zona Ciurel, Astaldi la Drumul Taberei pentru Metrorex și Compania Drumuri Poduri Pasaje pentru lucrările la Podul Grant.

Linia 41 de tramvai are o lungime de 8,5 kilometri (17 kilometri dus-întors) și deservește zilnic în jur de 150.000 călători.

Potrivit datelor Primăriei Capitalei, transmise la începutul lunii aprilie, pe linia 41 circulă în 36 de tramvaie ce asigură o capacitate maximă de 7.077 de călători pe oră pe un sens, însă pe perioada de vară, traseul liniei 41 este acoperit de 35 tramvaie cu o capacitate de 6.880 călători/h/sens. În zilele de sărbători, acest traseu este acoperit de 25 tramvaie cu o capacitate de 5.188 călători/h/sens.

"Măsura suspendării circulației tramvaiului 41 pe traseul indicat este necesară pentru a fi efectuate lucrări la pasajul denivelat subteran Pod Grant, la podul hobanat peste Șoseaua Virtuții și la stația de metrou Parc Drumul Taberei", preciza municipalitatea într-un comunicat.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community